Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is er maar 1 muis en dat is de mystify razer van terratec :D

Zon lekker muisje als je er aan bent gewent, maar ben je er eenmaal doorheen dan wil je niks anders meer, dit is mijn 2e al want ze slijten nogal snel met intensief gamen ;)

Afbeeldingslocatie: http://image2.sina.com.cn/IT/c/2003-09-17/1_2-68-897-518_2003091791327.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 15:38:
Voor mij is er maar 1 muis en dat is de mystify razer van terratec :D

Zon lekker muisje als je er aan bent gewent, maar ben je er eenmaal doorheen dan wil je niks anders meer, dit is mijn 2e al want ze slijten nogal snel met intensief gamen ;)

[afbeelding]
Ik zit nog met een razer 1000 ik weet niet van welke jij afkomt :? Is het de moeite waard om over te gaan naar de 2100 ? Lekker muisje id alleen die bal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De logitech MX700 + logitech toetsenbord. Bevalt me prima, lekker muisje ligt goed in de hand en werkt prima bij het gamen. Heb een hekel aan muizen met een draad vooral bij het gamen vind ik het erg irritant, dus vandaar de mx700.

Ik gebruik trouwens geen muismat, gewoon omdat ik het irritant vind en mijn tafel heeft het niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emm , een vraagje, als ik naar die logitech mx500 kijk, lijkt het wel alsof hij geen linker en rechtermuisknop heeft..? Alleen van die rare knopjes aan de zijkant..?

Daar wil ik niet op gamen..tenzij ik ongelijk heb natuurlijk, want ik hoor er geweldige dingen over overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 16:08:
Emm , een vraagje, als ik naar die logitech mx500 kijk, lijkt het wel alsof hij geen linker en rechtermuisknop heeft..? Alleen van die rare knopjes aan de zijkant..?

Daar wil ik niet op gamen..tenzij ik ongelijk heb natuurlijk, want ik hoor er geweldige dingen over overal.
De bovenkant is van flexibel plasctic de knoppen zitten er wel maar je ziet dus geen randjes :)
En perfecte muis idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Dat heet design. :) Het zilvergrijze plastic in het midden van de muis wordt alleen onderbroken door het Logitech logo en het zwart-plastic gedeelte met het muiswiel en de drie kleine knopjes vormt een inham. De linker en rechter muisknop lopen dus naadloos over in de rest van de zilvergrijze bovenkant.

Die kleine knopjes zijn trouwens wel handig in games; in Quake 3 gebruik ik er een om de gauntlet snel te kunnen selecteren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atm gebuik ik deze:
Microsoft intelli exp. 4.0 en een speedpad :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/muis.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Al heel lang gebruik ik naar volle tevredenheid de Dual Optical van Logitech. Het enige nadeel is dat er maar 1 duimknopje opzit imo.
Maar ik verwacht nog wel een jaartje met deze te doen, totdat ik overstap op de next generation :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:56
nou ik ben sinds zaterdag eigenaar van een mx 900 .
ben begonnen met de dual optical , maar zoals gezegd net een muisknopje te weinig .
toen heb ik voor mezelf een mx 300 gekocht , maar die vond ik persoonlijk net te licht .
hou nml van een wat zwaarder muisje .
Zoals ik al zei heb ik nu de 900 en alles is eigenlijk helemaal toppie .
alleen tijdens gamen (waar het me uiteindelijk om te doen is ) gaat hij je beeld vertragen als je een sidestep doet .
je ziet dan echt het beeld bij mij schokken .
ook is hij vrij rap en direct , alleen als je hem wat zachter zet lijkt het wel of je een soort nasleep heb (weet niet hoe ik het anders moet noemen .

Drivers eigenlijk nooit gebruikt .
had al een topic erover geplaatst , maar niemand die me kon helpen .
als je iets weet hoor ik het graag ;)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

mx300 op karton >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:44

Piggen

Lekker bakkie

Ik gebruik een MX500 icm een fUnc sUrface. Dat muist dus erg lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Ik heb al een tijd je een muis van 2 euro 50 8) Ik vind het een heerlijk ding, dat had ik absoluut niet verwacht voor die prijs.

Afbeeldingslocatie: http://download.trustreseller.com/_images/products/normal/12522-1.gif
Trust 250S WIRELESS

Ik koop over een tijdje wel een betere, en als ik de mensen in dit topic mag geloven is de MX500 de beste keuze ;)

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:12

aKra

Intentionally left blank.

Logitech MX-500 & Snowpad _/-\o_

Er zijn al zoveel muismatten bij mij aangeschaft geweest, maar ik ben nog steeds het meest tevreden met mijn Snowpad... Achteraf had ik liever een fatpad gewild ivbm de grootte & zwart (nu is hij continue vies :r).

Overigens, ik ben altijd een Razer Boomslang 2000 dpi verslaafde geweest met zo'n 3M Boomslang matje en dat ben ik nog steeds, alleen ze gaan zo snel kapot dat het niet meer leuk is...

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
De Logitech MX-900 :D
Zonder muismat, is op mijn bureau namelijk echt nergens voor nodig.
En ik vind wel echt velen malen beter dan de dual optical die ik hiervoor had (bij de cordless optical desktop). Ik heb daar ook het toetsenbord van vervangen, want die vond ik draadloos nog wel wat nadelen hebben, maar daar gaat het nu niet om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Laatst online: 16-09 16:03
Op dit moment een Samsung optisch muis wrakje. Ben genaait ook, Ik dacht dat er een blauw lampje inzat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Ik gebruik een Microsoft Intelli Mouse 3.0 (Met mousefix, en zonder Microsoft drivers) + Func muismatje, bevalt me prima B)

Ik heb ook nog zo'n Razor Boomslang 2000, ligt echt al 2 jaar in de kast, veels te groot dat ding.

[ Voor 52% gewijzigd door blix op 31-03-2004 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
MX700 the only way to game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ik ben de trotse eigenaar van een Medion muis. Draadloos en optisch. Ontvanger is tevens een oplader ja ik verkoop ze ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.digi-land.nl/b_18.jpg

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Mx 700, ownage op mn bureau.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

El Snorro schreef op 31 maart 2004 @ 13:52:
Mx 700, ownage op mn bureau.
wat ik brak vindt is aan deze muis is dat je niet normaal kan selecteren. Als je de knop dus ingedrukt houd om te selecteren dan moet je weer klikken om je selectie te beëindigen. Of is dit een software instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
HerbyNL schreef op 31 maart 2004 @ 14:09:
[...]

wat ik brak vindt is aan deze muis is dat je niet normaal kan selecteren. Als je de knop dus ingedrukt houd om te selecteren dan moet je weer klikken om je selectie te beëindigen. Of is dit een software instelling?
Je moet toch altijd klikken om een selectie te beëindigen of ligt dit aan mij :?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 15:07:
[...]

is dezelfde maar dan een beetje zwaarder(dankzij de batterij niet lekker licht) dan een MX500. Daarom is een draad met een draad ophouder veel lekkerder om snel te gamen, liefst in combinatie met een grote hardplate nylon muismat.
Ik kan niet met een lichte muis gamen. Mede omdat ik nogal sterk in de handen ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik voor mn 'normale' destop werk een MX900 bluetooth muis.
voor games ga ik een Razer Viper gebruiken..
heb gister net een mailtje gehad dat hij verstuurd is :9

dit alles op een func surface 1030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 15:37:
[...]

Ik kan niet met een lichte muis gamen. Mede omdat ik nogal sterk in de handen ben :)
En dat terwijl er juist een gewichtje in de MX500 zit om hem wat zwaarder te maken; er zijn mensen die dat eruit halen om hem lichter te maken... :)

Je kunt er dan natuurlijk ook wat gewicht bij stoppen, maar ik zou nooit voor een draadloze muis kiezen als je een serieuze gamer bent (zeker niet met FPS'en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:59

inXs

known as inXs

Naja ik ben al een heeeeele tijd tevreden met mijn logitec dual optical, maar hij begint toch kuren te vertonen nu. Mag ook wel na al die uren CS..

Als ik hem "koud" ga gebruiken zit de scrol een beetje vast en als ik dan ga scrollen, klikt ie ook gelijk.. Ook is de registratie niet geheel super meer lijkt wel..

Maar ach ik ga voor de logitech 510 hierna denk ik, ziet er ook wel stoer uit..

Zonder draad vind ik verder zeer vervelend spelen, vooral omdat er batterijen inzitten en altijd op het verkeerde moment leeg zijn.. Magoed das mijn mening :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Speedfight schreef op 31 maart 2004 @ 17:25:
[...]

Je moet toch altijd klikken om een selectie te beëindigen of ligt dit aan mij :?
nope normaal houd je linkermuisknop ingedrukt terwijl je sleept en laat je los als je selectie klaar is. Bij deze moet je dus weer klikken om te beëindigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Ik heb een tijd een Genius optical gehad, ik geloof gekocht in 2001 ofzo, maar in 2003 heb ik een logitech dual optical gekocht, die is echt zo fijn! ik wil echt niet anders meer :) quake kan je lekker mee raggen :) heb soms wel eens als ik te snel naar boven of onder beweeg dat me beeld dan weer helemaal naar boven kijkt, als ik dus hard naar beneden ga, maar daar kan ik prima mee leven, en tkomt maar zelden voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf dat de Dual Optical uitkwam heb ik er 1..

Hoop dat ie niet kapot gaat, want ze maken em niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft Intelly eye optical oid...

Voor diablo 2 of dergelijke spellen, simpele goedkope ps2 mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech MX300 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Laatst online: 16-09 18:26
Ik gebruik de Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 icm een Func 1030 Muismat.

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/library/images/showcase/1/22/bc934ef3-52b4-445c-bd5c-f3e5bed75127_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/products/info/CatImg/ProdImg/1/22/IME_l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.progamingshop.sk/images/func1030bk.jpg

Ik heb ook de mx300 gehad maar vond ik beetje te klein (kheb grote handen :P) en vind de MS 3.0 ergonomischer

[ Voor 54% gewijzigd door Magnolia op 01-04-2004 17:50 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:12

BioHazard

*\o/*

Ben dus nu van plan een Mx510 te gaan halen maar is dit echt fijner? :)
Moet toch nog ff wachten dus kan ik er ff over nadenken :P Heb pas een Digicam gekocht dus ben fftjes blut als 15 jarige :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Bi0Hazard schreef op 01 april 2004 @ 17:46:
Ben dus nu van plan een Mx510 te gaan halen maar is dit echt fijner? :)
Moet toch nog ff wachten dus kan ik er ff over nadenken :P Heb pas een Digicam gekocht dus ben fftjes blut als 15 jarige :>
In het MX510 topic zeggen mensen die van de MX500 naar de 510 over zijn gegaan dat die muis echt merkbaar nauwkeuriger is. Maar als je nog een tijdje wacht, wordt de hele MX-serie uitgerust met de nieuwe hardware die in de 510 zit. De 510 is namelijk glad en dat vind niet iedereen even prettig, wat dus een reden zou kunnen zijn op een geüpgrade MX500. :) Maar als dat gladde je niet stoort dan is de MX510 absoluut een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

standaard optisch logitech ding met draad :)
doet t prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Aham brahmasmi schreef op 01 april 2004 @ 18:29:
[...]
In het MX510 topic zeggen mensen die van de MX500 naar de 510 over zijn gegaan dat die muis echt merkbaar nauwkeuriger is. Maar als je nog een tijdje wacht, wordt de hele MX-serie uitgerust met de nieuwe hardware die in de 510 zit. De 510 is namelijk glad en dat vind niet iedereen even prettig, wat dus een reden zou kunnen zijn op een geüpgrade MX500. :) Maar als dat gladde je niet stoort dan is de MX510 absoluut een aanrader.
Vind um ook heel mooi die 510 dus 510 it is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Razor boomslang 1000dpi
Afbeeldingslocatie: http://www.firingsquad.com/hardware/boomslang1000preview/images/razer.gif

[ Voor 66% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 01-04-2004 20:22 ]

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dual optical (logitech)
'nuff said :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 03:03:
dual optical (logitech)
'nuff said :P
Ouwe troep. :P
Ik ben van een Pilot Optical Wheelmouse naar een MX500 gegaan, waar ik erg blij mee ben vanwege de betere precisie en de handige knopjes. Toch ben ik nu erg benieuwd geworden naar de MX510 aangezien mijn MX500 nog steeds regelmatig last heeft van een trillende cursor en ik gehoord heb dat de 510 aanmerkelijk beter is (zie vorige post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 06:25
Ik game met een Boomslang 2100 (terratec) op een Icemat Black en af en toe een Speedpad
gisteren heb ik de Razer Viper besteld, een 1000dpi optische muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al 1,5 jaar game ik met de Q-Ware (Kijkshop) muis, waarvan type onbekend omdat deze niet meer dr is. t is gwoon optisch met draadje... het is een verademing in vergelijking met bal muisje's.

Plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://tdjproductions-com.e-dentify.nl/mouse.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.pc-maeuse.de/webshop/media/oem_b69_opt.gif
ik ben de trotse eigenaar van de beste muis op de markt. Echt een toppertje
Logitech OEM muisje. Niet te duur maar dat ding laat me nooit in de steek :D ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
HerbyNL schreef op 01 april 2004 @ 16:46:
[...]

nope normaal houd je linkermuisknop ingedrukt terwijl je sleept en laat je los als je selectie klaar is. Bij deze moet je dus weer klikken om te beëindigen
Ik heb ook een MX700 en ik hou gewoon mijn linkermuisknop in tijdens het selecteren en laat het dan weer los. :? Welke drivers heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Ik heb nog altijd een Logitech Pilot wheelmouse :X Het wordt tijd voor een optische :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

pisart schreef op 02 april 2004 @ 08:31:
[...]

Ik heb ook een MX700 en ik hou gewoon mijn linkermuisknop in tijdens het selecteren en laat het dan weer los. :? Welke drivers heb je?
Standaard, staat op me werk. Vrij irri op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 11:40

Pubbert

random gestoord

vanmiddag ff een MX510 halen :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
HerbyNL schreef op 02 april 2004 @ 12:33:
[...]

Standaard, staat op me werk. Vrij irri op internet
Ja, kan ik geloven :p Als het gaat, installeer dan de laatste Mouseware drivers, daar heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

jep ik ook snel een mx510...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Het muisje dat bij deze ramplank hoort: (plank zelf heb ik ook)
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/1117.jpg

Deze voor als m'n batterij leeg is:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/848.gif

En hoewel het geen muis is toch ff patsen:
Afbeeldingslocatie: http://images.belkin.com/F8GFPC100/STD1_F8GFPC100.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Intellimouse Explorer 4.0 fijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

Zeror

Ik Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/library/images/showcase/1/22/bc934ef3-52b4-445c-bd5c-f3e5bed75127_4.jpg

Ik heb deze ook, maar bij mij is mijn muis net overleden. Zijn ogen doen het niet meer goed. Ik moet nog de dokter bellen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ik ben de trotse eigenaar van de beste muis op de markt. Echt een toppertje Logitech OEM muisje. Niet te duur maar dat ding laat me nooit in de steek :D ;)
Same here, zat standaard bij me computer en doet het goed onder MP games e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker, op beurs een stel gekocht voor 5 €/stuk, logitech optical oem ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 02 april 2004 @ 15:02:
[afbeelding]

Ik heb deze ook, maar bij mij is mijn muis net overleden. Zijn ogen doen het niet meer goed. Ik moet nog de dokter bellen.
sterkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

Zeror

Ik Henk 'm!

Thx,

Ik hoop dat Dr. Microsoft het muisje terug het leven in kan wekken

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik heb een Logitech MX 500 muisje en voor mijn nieuwe AMD64 bakje dat nog gebouwd moet worden heb ik een Logitech MX 510 aangeschaft 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Net @ PC Benelux een MX510 aangeschaft >:)
Uber muisje! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

merkt er iemand verschil tussen de mx 500 en de mx 510

ik denk dat ik mijn dual optical ga vervangen door een 510 denkt iemand dat ik verschil ga merken in presizie ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Eerst de mx300:
Afbeeldingslocatie: http://images.google.com/images?q=tbn:qhOhuwskBiUJ:www.fastsilicon.com/images/1/0fc9010e8ae226dd3a3b2bcb11df76c3.jpg
en nu de Razer Viper (vandaag binnengekomen uit Ierland, pre-ordered):
Afbeeldingslocatie: http://www.razerzone.com/images/viper.jpg
En smooth dattie is, nie normaal meer.. :D

[ Voor 18% gewijzigd door Occy74 op 02-04-2004 19:58 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was werken , en dus de postbode gemist , die mijn Viper kwam bezorgen :'(
Morgen weet ik meer.....ik kan niet wachten daarmee te spelen.
De reviews beloven veel goed i.e.g. :) Het schijnt DE muis te zijn.
Ben echt heel benieuwd B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik de enige echte Sweex Optical Meuk!

Perfect om niet mee te gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
ik gebruik nog steeds met volle tevredenheid een,

mx300 muisje + mouseslicks,

Afbeeldingslocatie: http://www.everythingusb.com/hardware/resize.php?size=200&filename=../images/list/logitechmx300.jpg

een radpadz GS muispad:

Afbeeldingslocatie: http://www.overclockercafe.com/Reviews/mouse/Ratpadz_GS/pics/1002.jpg

en laat ik nou niet eens een harcoregamer zijn, gebruik het hoofdzakelijk gewoon voor het windows werk en daar is het ook een uitkomst voor :P

[ Voor 3% gewijzigd door duncanvdlinden op 02-04-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good ol' Logitech Pilot muisje. Balletje, draadje, geen scrollwieltje, 3 knops. Muist heerlijk, zowel met vingertoppen (games) als met je hele hand (standaard muiswerk). Ik heb een pesthekel aan scrollwieltjes, ik heb liever een grote middelste knop. Scrollen doen we gewoon met de middelst knop, ff indrukken en de muis in de gewenste richting schuiven.
Muismatje is een gratis ding van de pc discount, vastgeplakt aan m'n bureau.

Welke muis ik gebruik maakt me totaal niet uit zolang het maar een balmuis is. Optische doen niet wat ik wil, d'r zit ook totaal geen gevoel in het muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op 01 april 2004 @ 16:40:
[...]
En dat terwijl er juist een gewichtje in de MX500 zit om hem wat zwaarder te maken; er zijn mensen die dat eruit halen om hem lichter te maken... :)

Je kunt er dan natuurlijk ook wat gewicht bij stoppen, maar ik zou nooit voor een draadloze muis kiezen als je een serieuze gamer bent (zeker niet met FPS'en).
Hmm met dat gewichtje iswel intresant :)
Even kijken naar de nieuwe serie denk ik met de 510 hardware of de 510 zelf :P
en dan nog een goede gamepad erbij :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Aham brahmasmi schreef op 01 april 2004 @ 16:40:
[...]

Dat slaat natuurlijk nergens op. En is totaal niet onderbouwt. Je wordt echt geen ruk beter van het gebruiken van een boomslang of muisje met draad. Kijk maar naar spelers als "Brunk" die gebruikt een wireless microsoft intellimouse. En hij is 1 van s'werelds beste counterstrike spelers. Ik zeg het altijd maar zo: Als jouw prestaties bij het gamen moeten afhangen van het gebruiken van de juiste muis dan wordt het tijd dat je eens leert gamen. Ik koop gewoon een muis die me lekker in de hand ligt en de functies biedt die ik erop wil hebben. Als dat voor jouw een mx700 logitech muis of een razer boomslang is prima, maar koop nooit blindelings een muis om dat de hele meuk hem ook heeft of omdat de fabrikant zegt dat je met deze muis veel beter gamed. Wat natuurlijk gewoon een geweldige verkoop truc is waar menig rund intrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jou verhaal klopt, maar feit is ook, dat die Brunk waarschijnlijk nog beter zou zijn met een beter muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 18:15:
Jou verhaal klopt, maar feit is ook, dat die Brunk waarschijnlijk nog beter zou zijn met een beter muis
Een mens heeft een reactie vermogen van iets onder de 2 sec. Je muis kan nog zo snel reageren, zolang mensen niet sneller kunnen reageren ontgaat mij het nut van elke muis boven de 500dpi. En met 500dpi is dat kreng nauwkeuriger dan dat mn lcd of crt scherm kan weergeven.

[ Voor 10% gewijzigd door Seth_Chaos op 03-04-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Occy74 schreef op 02 april 2004 @ 19:56:
Eerst de mx300:
[afbeelding]
en nu de Razer Viper (vandaag binnengekomen uit Ierland, pre-ordered):
[afbeelding]
En smooth dattie is, nie normaal meer.. :D
hoe lang heeft het geduurt voordat die bij jou aankwam?
ik heb het emailtje dat die verstuurd is 2 dagen geleden gekregen

kan niet wachten tot ik hem heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Seth_Chaos schreef op 03 april 2004 @ 17:53:
[...]

Dat slaat natuurlijk nergens op. En is totaal niet onderbouwt. Je wordt echt geen ruk beter van het gebruiken van een boomslang of muisje met draad. Kijk maar naar spelers als "Brunk" die gebruikt een wireless microsoft intellimouse. En hij is 1 van s'werelds beste counterstrike spelers. Ik zeg het altijd maar zo: Als jouw prestaties bij het gamen moeten afhangen van het gebruiken van de juiste muis dan wordt het tijd dat je eens leert gamen. Ik koop gewoon een muis die me lekker in de hand ligt en de functies biedt die ik erop wil hebben. Als dat voor jouw een mx700 logitech muis of een razer boomslang is prima, maar koop nooit blindelings een muis om dat de hele meuk hem ook heeft of omdat de fabrikant zegt dat je met deze muis veel beter gamed. Wat natuurlijk gewoon een geweldige verkoop truc is waar menig rund intrapt.
nou, als het op long-range schieten aankomt is een 300dpi muis gewoon kut, dat heb ik echt wel gemerkt voordat ik aan de boomslang begon

en op korte afstanden draai je gewoon sneller met een muis met meer DPI (zonder nauwkeurigheid te verliezen) , dat is gewoon een feit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik game nog met een ball! Echt een heerlijk muisje dit, je hoeft niks geen drivers te installeren voor 5 extra knoppen die je toch niet gebruikt. Je hoeft hem naar een paar uur gamen niet in zn basis station te douwen omdat de accu leeg is.. ik doe ongeveer een half jaar met 2 duracell aaa, kortom ik wil nooit weer anders..
het is dat ie niet optisch is maar anders kreeg ie van mij een 10! :9

het is deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.vrn.ru/ic/comput/images/tovar/logitechCordlessWheelMouse.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Skuzz schreef op 03 april 2004 @ 19:51:
[...]

nou, als het op long-range schieten aankomt is een 300dpi muis gewoon kut, dat heb ik echt wel gemerkt voordat ik aan de boomslang begon
Sleep de crosshair naar zn hoofd toe en druk op de linker muisknop. Met een 300dpi muis of 700dpi muis ik merk het verschil niet dat ventje valt toch wel dood neer.
en op korte afstanden draai je gewoon sneller met een muis met meer DPI (zonder nauwkeurigheid te verliezen) , dat is gewoon een feit
Volgens mij kan je gewoon de sensetivety van je muis instellen.

Een hoge dpi muis heeft voornamelijk nut bij gebruik op een oneffen ondergrond.

[ Voor 9% gewijzigd door Seth_Chaos op 03-04-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijnste muis: Logtich MX510!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Ik gebruik de Logitech Wheel Mouse Optical
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/45.gif
Gewoon met een draadje, eigenlijk niet speciaal, maar hij ligt lekker in de hand :). Heb laatst de MX500 gevoeld in de winkel, maar deze vond ik nou niet echt prettig :/. Het scrollwieltje zit te laag (bij mij ergens halverwege de middelvinger), dus ik heb gewoon te lange vingers.

Mijn ouders hebben deze nog: Afbeeldingslocatie: http://www.partspc.com/images/MOUSE/logi-952454-0403.gif
De Logitech Cordless Mouseman Wheel. En deze ligt echt super in de hand (zelfde model als de iFeel-muis). Weet iemand of er nog muizen in dit model gemaakt worden (cordless of niet)? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Seth_Chaos schreef op 03 april 2004 @ 20:34:
[...]

Sleep de crosshair naar zn hoofd toe en druk op de linker muisknop. Met een 300dpi muis of 700dpi muis ik merk het verschil niet dat ventje valt toch wel dood neer.

[...]

Volgens mij kan je gewoon de sensetivety van je muis instellen.

Een hoge dpi muis heeft voornamelijk nut bij gebruik op een oneffen ondergrond.
met een 300dpi muis gaat het met grotere stapjes, op lange afstand is je target klein, met een beetje pech zit je er net naast, en het volgende stapje is er weer net naast

en idd, je kan je sens instellen, maar hoe hoger je die instelt, hoe groter de stapjes worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 16-09 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 21:01:
Fijnste muis: Logtich MX510!!! _/-\o_
goed onderbouwd :P

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

logitech iFeel Mouseman, gekocht omdat ik een ouere versie kappot had gemaakt, was 2,5 jaar geleden ofzo. Hij werkt nog goed, ik zie wel wat mijn volgende wordt.

Ik heb overigens een siliconen muismat, de inhoud gaat eruit, omdat mensen er steeds aan willen zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Logitech MX900

eigenlijk hetzelfde als de MX700, maar dan Bluetooth.

werkt perfect :) is wel zeer prijzig :/ :+ (100 euro +/-)

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/2485.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 23:29:
...
Ik heb overigens een siliconen muismat, de inhoud gaat eruit, omdat mensen er steeds aan willen zitten :P
Neeee! niet leeg maken, ik wil ook nog ff voelen! :> :+

Ik speel trouwens met een MX500, en Steelpad S4, en heb mouseskates onder me MX500, ben nog niks tegengekomen wat soepeler schuift dan deze setup. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker
  • Laatst online: 15:30

houthakker

Poehé

niet geweldig maar ach:

Afbeeldingslocatie: http://www.smile-computers.nl/multimedia/muizen/Cordless%20Optical%20Mouse.jpg

Logitech Cordless optical. De volgende word dat een MX500/700 of eentje met bluetooth

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiervoor had ik altijd van die LIDL-aanbieding-muizen maar ik heb sinds een paar weken een MX500 en het verschil merk je zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Seth_Chaos schreef op 03 april 2004 @ 17:53:
[...]

Je wordt echt geen ruk beter van het gebruiken van een boomslang of muisje met draad. [blabla]
Ik baseer mij gewoon op de reacties hier van de mensen die bijv. zowel een MX500 en een MX700/900 hebben; die spreken over een kleine lag die je met die draadloze varianten hebt t.o.v. de muizen met draad. Natuurlijk kan je overal aan wennen en geeft een muis met draad je niet meer vaardigheid in games dan een draadloze.

Draadloos kun je dus als een stapje terug ervaren als je een goeie optical met draad gewend bent... afgezien daarvan zou ik nooit iemand een draadloze aanraden ivm gedoe met batterijen die opraken/steeds weer opnieuw opgeladen moeten worden.

De enige reden waarom die topspelers van Quake en CS enzo niet meer overstappen op een muis als de MX510 (of Boomslang/Viper oid) is imho dat ze geen zin meer hebben om hun equipment te verwisselen nu ze er aan gewend zijn. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Aham brahmasmi op 06-04-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/2485.jpg
MX900 Als onderdeel van Bleutooth desktop MX TB+Muis setje en deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/46.gif
Wheel mouse dual optical, hele tijd terug als gaming muis gekocht.

Maar ik moet helaas zeggen dat de Wheel muis veel liever gebruik als de MX900
Hij reageert imho gewoon veel sneller en acurater dan de mx900.
Niet dat ik veel game ofzo, maar als ik het doe bv ut2004 (demo) dan merk ik wel duidelijk verschil.

Kan ook zijn dat ik zo gewend ben aan mn muis met staart dat ik gewoon niet fatsoenlijk kan gamen met de wat grotere en loggere mx900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al een hele tijd de standaard optical wheel mouse van logitech. 15 euro op de zwarte markt beverwijk. Nog nooit zon fijne muis gehad. Ik had eerst een mx 500 maar die was niet waterpas. Hiermee bedoel ik dat hij op een glad opp. wiebelde. Daar heeft dees geen last van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
Aham brahmasmi schreef op 02 april 2004 @ 06:32:
... Toch ben ik nu erg benieuwd geworden naar de MX510 aangezien mijn MX500 nog steeds regelmatig last heeft van een trillende cursor en ik gehoord heb dat de 510 aanmerkelijk beter is (zie vorige post).
Van dat trillen heb ik dus ook last. Ik las trouwens dat er nog iemand rondloopt met dit probleem. Ik heb mijn mx 500 trouwens verkocht aan mijn broer die er minder last van heeft. Ik ben dus nu weer op zoek naar een nieuwe muis en iik ben denk ik van plan om net zoals jij weer een mx 510 of mx500 (wanneer die dezelfde techniek heeft als de mx510) te kopen.
Van mijn vrienden heeft bijna iedereen last van productiefouten bij de mx500 (edit: toevallig: het probleem dat hierboven staat hebben twee van mijn vrienden ook). Ik ben dan ook van plan om mijn volgende logitech bij een echte winkel te kopen (mediamarkt ofzo; iig geen webshop). Als er dan iets mis mee is, kan je binnen een week de muis zonder reden terugbrengen.

Wat die razers betreft: Over de boomslang versie heb ik vooral gehoord dat hij fijn was, maar geen lange levensduur heeft. Misschien is dit bij de Viper anders, maar ik vind het een beetje zonde om elk jaar 50 euro uit te geven voor een nieuwe muis.

[ Voor 4% gewijzigd door Herr Muller op 06-04-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Herr Muller schreef op 06 april 2004 @ 15:36:
[...]

Van dat trillen heb ik dus ook last. Ik las trouwens dat er nog iemand rondloopt met dit probleem. Ik heb mijn mx 500 trouwens verkocht aan mijn broer die er minder last van heeft. Ik ben dus nu weer op zoek naar een nieuwe muis en iik ben denk ik van plan om net zoals jij weer een mx 510 of mx500 (wanneer die dezelfde techniek heeft als de mx510) te kopen.
Van mijn vrienden heeft bijna iedereen last van productiefouten bij de mx500 (edit: toevallig: het probleem dat hierboven staat hebben twee van mijn vrienden ook). Ik ben dan ook van plan om mijn volgende logitech bij een echte winkel te kopen (mediamarkt ofzo; iig geen webshop). Als er dan iets mis mee is, kan je binnen een week de muis zonder reden terugbrengen.

Wat die razers betreft: Over de boomslang versie heb ik vooral gehoord dat hij fijn was, maar geen lange levensduur heeft. Misschien is dit bij de Viper anders, maar ik vind het een beetje zonde om elk jaar 50 euro uit te geven voor een nieuwe muis.
De boomslang had idd wat probleempjes, maar dit was vooral de eerste serie (die van mij heeft het toch 3 jaar uitgehouden)
de boomslang was een balmuis aardig veel mechanische onderdelen, in de optishe viper zitten veel minder mechanische onderdelen en er kan dus minder kapot gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
Dat is wel mooi :) Ik zag alleen net dat de viper maar 3 knoppen heeft (dus links rechts en scroll). Ik ben echt verslaafd aan de minimaal 1 extra knop voor vorige/volgende. Ik bedoel: de mx500 heeft er volgens mij wel 7 en deze maar 3. Weet iemand of er een razer viper komt met meer knoppen?

edit: de boomslang had wel 2 extra knoppen, dus het is misschien niet eens zo heel onwaarschijnlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Herr Muller op 06-04-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:23

Hu9o

Schokkend

Is er ook een manier om de knopjes van de MX500 wat meer weerstand te geven? Want ik koop deze muis niet omdat ik ze zo 'makkelijk' kan indrukken en ik heb liever wat meer weerstand.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Herr Muller schreef op 06 april 2004 @ 15:50:
Dat is wel mooi :) Ik zag alleen net dat de viper maar 3 knoppen heeft (dus links rechts en scroll). Ik ben echt verslaafd aan de minimaal 1 extra knop voor vorige/volgende. Ik bedoel: de mx500 heeft er volgens mij wel 7 en deze maar 3. Weet iemand of er een razer viper komt met meer knoppen?

edit: de boomslang had wel 2 extra knoppen, dus het is misschien niet eens zo heel onwaarschijnlijk.
er zijn geruchten over een "Viper Pro" die meer DPI en extra knoppen moet gaan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je eenmaal een mx500/700 hebt aangeraakt wil je nooit meer iets anders...
Ik heb voor de mx700 gekozen omdat daar geen draadje aanzat dat altijd zo irritant is bij gamen(draadje trekt of duwt altijd een beetje, waar ik me mateloos aan irriteer). Van lag heb ik nog nooit echt iets gemerkt, en die 50 ms ofzo kunne ook nog wel bij je reactietijd. En laden is ook geen probleem, ik zet hem gewoon 'snachts in de lader klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een muis met balletje snoer en 3 knoppen geen scrollwheel en dat werkt perfect.
ik koop voorlopig geen nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 20:10:
Als je eenmaal een mx500/700 hebt aangeraakt wil je nooit meer iets anders...
Ik heb voor de mx700 gekozen omdat daar geen draadje aanzat dat altijd zo irritant is bij gamen(draadje trekt of duwt altijd een beetje, waar ik me mateloos aan irriteer). Van lag heb ik nog nooit echt iets gemerkt, en die 50 ms ofzo kunne ook nog wel bij je reactietijd. En laden is ook geen probleem, ik zet hem gewoon 'snachts in de lader klaar.
Vind je niet dat de rechter knop heel makkelijk is in te drukken?? De linker eigelijk ook wel, maar de rechter heeft minder weerstand.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Ik heb al tijdje een IntelliMouse Explorer r3.0. Daarvoor had ik een Explorer r1. Verschil tussen deze 2 is duidelijk te merken.

Heb nu ff een Logitech MX 310. Deze is duidelijk minder goed in het opnemen van snelle bewegingen dan mijn Explorer r3.0. Kwa DPI merk ik in Windows XP in 1280x960 niet echt verschil tussen deze 2. In games was dit ook niet echt duidelijk eigenlijk....

Ik vraag me af hoeveel impact het placebo effect heeft bij mensen die een mx510 veel beter vinden dan een mx500.

Edit: Correctie, het gaat om een "Logitech Cordless Click! Optical Mouse Plus" ipv een MX310

[ Voor 9% gewijzigd door Cyb op 19-04-2004 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:46
Ik gebruik sinds 2 weken de Logitech Cordless Desktop MX700, geweldig ding.
Ontvangt 4,7 megapixels per seconde, en maakt gebruik van de ''Fast RF'' technologie.Mooi zwart-zilver design, heeft 8 knopjes die je naar eigen smaak kunt instellen.En ligt lekker in de hand. En tijdens gamen geen probleem.
Iedere nacht even opladen en je hebt nooit lege batterijen.

De Logitech MX700:

Afbeeldingslocatie: http://www.matrix.lt/models/mouse-logitech-mx700.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Yonix op 19-04-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Heb ook ene MX510 besteld hoop dat hij snel binnen is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Cyb schreef op 19 april 2004 @ 22:19:
Ik heb al tijdje een IntelliMouse Explorer r3.0. Daarvoor had ik een Explorer r1. Verschil tussen deze 2 is duidelijk te merken.

Heb nu ff een Logitech MX 310. Deze is duidelijk minder goed in het opnemen van snelle bewegingen dan mijn Explorer r3.0. Kwa DPI merk ik in Windows XP in 1280x960 niet echt verschil tussen deze 2. In games was dit ook niet echt duidelijk eigenlijk....

Ik vraag me af hoeveel impact het placebo effect heeft bij mensen die een mx510 veel beter vinden dan een mx500.

Edit: Correctie, het gaat om een "Logitech Cordless Click! Optical Mouse Plus" ipv een MX310
die heeft dus geen MX-sensor he ;) dus ik denk dat je als je eender welke MX sensor koopt je wel verschil merkt hoor, ik had een MX310, nu een MX510 gekocht. Of de MX510 echt beter is qua bewegingen weet ik niet en merk ik ook niet zo, maar de vorm maakt natuurlijk een groot verschil.

Maar bijvoorbeeld tussen een dual optical en MX310/510 zit wel een grooooot verschil.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech MX300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

mx300 + steelpad

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 18:14
Microsoft intellimouse optical.

origineel:
Afbeeldingslocatie: http://www.nix.ru/autocatalog/mouse_microsoft/intelli_optical_Black.jpg

gemod met blauwe leds:
Afbeeldingslocatie: http://www.spymac.com/upload/gallery/user_56887/upload_107255.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Logitech MX510.
Deze muis werkt zo soepel en relaxt bij het gamen, voor mij geen andere meer! _/-\o_

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 15-09 02:54
Turismo schreef op 26 oktober 2003 @ 16:13:
deze, al 3 jaar ongeveer, dat model ligt zooo lekker in de hand, voor mij voorlopig geen nieuwe, tenzij Logitech een nieuwe versie ervan uitbrengt want die mx serie ligt me niet lekker.

[afbeelding]
Deze heb ik ook, voor mij geen andere meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik ben een nieuwe PC aan het bouwen en natuurlijk wil ik daar een goede muis+mat combo bij hebben. Ik wil gaan voor de Logitech MX700 en de zwarte Icemat. Heeft er iemand ervaring met deze combo??

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Onderbouw waarom je juist de muis gebruikt die je gebruikt!