Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Nog steeds, naar tevredenheid overigens, de Boomslang 1000dpi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mx500 > all

zwaar accuraat, kabel heb ik geen last van, gewoon geen muismat nemen maar op een gladde ondervloer doen(zoals ik met mn houten tafel met iets van plastic erovoerheen waardoor t soepel gaat)

gewoon .. al mn bewegingen gaan goed en heb er nog nooit problemen mee gehad! elke eurocent waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft Intellimouse explorer 2.0
een muis met een touwtje eraan kan ps2 en usb (ik haat die batterijen)
Lekker veel (goed bereikbare) knoppen, die in verschillende functies in te bouwen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ATM een Boomslang 2k maar die heb ik nu al een jaar of 3. Hij bevalt me prima maar hij is nu toch wel aan het slijten; de muisknoppen gaan niet al te soepel, t scrollwheel gaat ook niet echt lekker en ik moet hem ongeveer elke week schoonmaken.
Ik denk dat ik voor een MX500 zodra ik me salaris binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in huis worden alleen Logitech muizen gebruikt ;)! De een een MX310, ikkuh een MX700. Bevallen allebij PRIMA!

Ik wilde perse draadloos, omdat ik nogal een lage muis gevoeligheid gebruik bij FPS games. Dan zit dat snoertje vaak erg in de weg. Ook special een snowpad gekocht ervoor! Die maakt ook veel goed, en heeft een lekker groot oppervlak, ook goed bij mijn muis gevoeligheid. Ik had hiervoor een MX500, die MX700 is echt net zo goed. Had ik niet verwacht, maar ik hoorde er veel goeds over, en dat is gebleken! De muizen zijn op performance echt identiek voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 07:35

r0b

Afbeeldingslocatie: http://www.pc-express.com.au/images/logitech_mouseman_dual_optical.jpg
Logitech MouseMan dual optical

Heb hem nu ~ 1 jaar. Werkt perfect en naar volle tevredenheid. :)
Heb vorige week bij een IA net een Ratpadz GS besteld, dus het wordt alleen maar beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 16:15:
mijn old scool microsoft intelli eye explorer... nu toch wel bijna 4 jaar oud denk.
Same here :)
Ik zie de noodzaak nog niet echt om een nieuwe muis te kopen. Ok de slijtage van 4 jaar intensief gebruik is wel te zien, maar hij doet 't gewoon nog steeds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ik gebruik nu iets langer dan een jaar een mx300 en daarvoor had ik de voorgaande type's
opzich vond ik de oudere versies fijner (lichter) maar die optical sensoren flipte als de malle

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

.Sachiel schreef op 14 januari 2004 @ 13:07:
[...]

Same here :)
Ik zie de noodzaak nog niet echt om een nieuwe muis te kopen. Ok de slijtage van 4 jaar intensief gebruik is wel te zien, maar hij doet 't gewoon nog steeds goed.
Eerst had ik deze ook
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 12:45:
Microsoft Intellimouse explorer 2.0
een muis met een touwtje eraan kan ps2 en usb (ik haat die batterijen)
Lekker veel (goed bereikbare) knoppen, die in verschillende functies in te bouwen zijn
vervolgens naar deze gegaan, maar ben pas overgestapt op den Intellimouse Explorer 4.0

traploos scrolwiel is even wennen, maar wel ideaal :)
tilt fucntie werkt helaas niet in games maar hoop dat dat nog komt.

Verder is ie lichter dan de 2.0 geworden, licht weer lekkerder in de hand en is nog soepeler :)

ben al benieuwd wat de 5.0 of de 6.0 gaat brengen ^_^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:07
Ik gebruik gewoon lekker een standaard muisje van logitech. Met draad en muisbal, gaat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy-Amd_Freak
  • Laatst online: 03-09-2021
Nah, ik gebruik dus precies dezelfde Timorad, een Logitech standaard muis (PS/2) met draad en muisballetje, overigens geen scrollwiel.

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
MX 500 rules!!!

Gewoon de beste muis van dit moment. Heel precies en ook nog eens heel mooi. Heb ook de MX 700 maar een muis met draadje is toch nog steeds het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook MX 500 ,word wel saai zo,met al die Mx500's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar... ik heb ook een mx500 :+
Voor een optische muis is hij best ok! :) Maar toch verlang ik weer terug naar de tijd van de mouseman96 en de tijd van de mouseman wheel. Dat waren van die fijne muisjes.. Maar ze zijn dood, snif..
Op de een of andere manier is het altijd een beetje... tja, minder direct ofzo. Minder natuurlijk. Maarja, als je niet anders gewend bent heb je daar geen last van natuurlijk :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Ik heb een Logitech Click! Optical Plus. Is wel een fijn muisje, maar de batterijen gaan te snel leeg wat natuurlijk niet fijn is. Een paar dagen Unreal2003 en leeg waren ze. Das wel jammer. Ook bij snelle bewegingen blijft de muis gewoon staan, en dat is natuurlijk ook niet echt een voordeel :P

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik heb vandaag mijn MX300 ingewisseld voor een MX500, heb nogal grote berenklauwen... en dat werkt niet zo fantastisch met een MX300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:34

Lightah

Strikes Again

Logitech Mx500

kostte iets van 40 euro

relaxte muis, met handige duimknoppen

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lightah schreef op 15 januari 2004 @ 20:42:
Logitech Mx500

kostte iets van 40 euro

relaxte muis, met handige duimknoppen
Ik zit te aarze op een nieuwe muis mijn razorboomslang 2000dpi vink niet lekker in de hand liggen en ik heb een hekel aan het balletje dat erin zit, ook wil hij nog wel is niet helemaal lekker scrollen of uit zichzelf terug scrolle zodat je ineen met een knife i.p.v. gun loops :S
Nu mijn vraag aan al jullie MX gebruikers, vinden jullie dit een relaxte muis om mee te gamen (shooters) wat ik geleze heb is dat hij jullie idd bevalt alleen ben ik er niet uit of ik nu een mx310 of mx500 moet halen, iemand die mij kan overhalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 19:29
Xymox schreef op 16 december 2003 @ 15:37:
Op de HCC de Logitech MX310 gekocht...

lekker muisje, precies groot/klein genoeg voor mijn maat hand (ik heb niet zulke grote kolenscheppen).

Meteen maar de nieuwste drivers gedownload en heb geen problemen ondervonden die ik hier en daar heb kunnen lezen mbt de scrollwheel en de extra knoppen bij games zoals CS.

Ik krijg alleen de bovenste knop niet ingeprogrammeerd bij Cs/DoD. Lijkt me leuk om daar het commando : "selecteer granaat, werp granaat, selecteer hoofd wapen" op te zetten.

Is dit mogelijk ? En heeft iemand het bovenstaande commando ook daadwerkelijk in gebruik ? Ik zou graag hiervan de regel voor in de config willen hebben !
Wat je kan proberen is om aan die toets met het programma van logitech delete toe te wijzen en in het spel dat commando binden aan de toets delete. Werkt goed bij mijn mx 700 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:29

Wildfire

Joy to the world!

Een Logitech MX700 hiero... pracht van een muis! Het geld meer dan waard! :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Ik gebruik de MX500 van Logitech, echt een geweldig dingetje icm met een funcpad en mouseskatez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Microsoft IntelliMoue Explorer 3.0 (hele mond vol :P)

Afbeeldingslocatie: http://www.materiel.net/buffer/2360.jpg

Lekker ding, maar niet voor FPS denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
MX 310 hier. Licht, snel en fijn..

nadeel : duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ik gebruik 'n Logitech MX900 ...

Beste muis ooit, identiek aan de MX700, maar dan met bluetooth ...
En gamen op 'n Logitech DiNovo toetsenbord is nóg beter :D

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/DA100020_pro_a.jpg

4D Scroll PS/2 Muis van Sweex

niet een toppertje maar hij werkt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 12:42:
[...]

Ik zit te aarze op een nieuwe muis mijn razorboomslang 2000dpi vink niet lekker in de hand liggen en ik heb een hekel aan het balletje dat erin zit, ook wil hij nog wel is niet helemaal lekker scrollen of uit zichzelf terug scrolle zodat je ineen met een knife i.p.v. gun loops :S
Nu mijn vraag aan al jullie MX gebruikers, vinden jullie dit een relaxte muis om mee te gamen (shooters) wat ik geleze heb is dat hij jullie idd bevalt alleen ben ik er niet uit of ik nu een mx310 of mx500 moet halen, iemand die mij kan overhalen :?
klein schopje :) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Ik heb een MX-900 ;)
Werkt toppie :9

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mgdot.freeservers.com/cartoons/geek/images/muis.jpg

die gebruik ik :)
werkt perfect.....

nah ik heb een standaard microsoft optische muis. is wel een keer aan vervanging toe eigenlijk. mx 500'tje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:01
ik heb een MX310, verschil is dat de MX310 met de vingers bestuurd wordt en minder knoppen heeft dan de MX500 die met de pols bestuurd wordt, qua techniek zijn ze volgens mij exact hetzelfde.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon de Jesus schreef op 19 januari 2004 @ 22:24:
ik heb een MX310, verschil is dat de MX310 met de vingers bestuurd wordt en minder knoppen heeft dan de MX500 die met de pols bestuurd wordt, qua techniek zijn ze volgens mij exact hetzelfde.
Hoe kom ik er8er of ik op de vinger of post techniek speel op het moment? ik zou zeggen pols gezien mijn beweging maar je kan je arm toch niet stil houden en je muis met je vingers bewege?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
  • Laatst online: 26-06 13:57
Zijn er trouwens ook mensen die gebruiken van de Nostromo.....

Heb de nieuwe N52 nu besteld....is echt wel een must, zeker bij bv. BF 1942.......

deze dus http://www.hardwarecoolin.../cPath/92/products_id/372

Dont work hard, just party!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:22

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Ik heb een spotgoedkope Trust AMI mouse 250sp wireless optical. optical en oplaadbaar voor 25 euro.
Als de batterijen leeg zijn neem ik mn antieke Genius 3knops mouse.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Logitech Dual Optical :) Werkt perfect met FPS games. Ligt lekker in de hand en is niet zwaar. Heb ook de MX500 getest, maar vond deze iets beter. Is misschien wat ik zelf gewend ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nimmolon schreef op 20 januari 2004 @ 13:11:
Logitech Dual Optical :) Werkt perfect met FPS games. Ligt lekker in de hand en is niet zwaar. Heb ook de MX500 getest, maar vond deze iets beter. Is misschien wat ik zelf gewend ben ;)
Gezien alle revieuws lijkt mij momenteel de mx500 het beste ik twijfelde tussen de mx310 en mx500 krijg ik alleen maar extra buttons voor weinig extra $ en hoor geen klachte over verkeerde positioneren van de extra buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

De mx310 is inderdaad een lekker muisje !!!

[ Voor 55% gewijzigd door Xymox op 20-01-2004 13:43 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cordless Desktop MX dus met de MX700, in het begin was het even wennen, hij was veel accurater dan mijn oude logitech optical mouse (dus lekkerder met snipen) Van de vertrager merk ik niks, volgens mij is dat iets wat tussen de oren zit. Want zo'm kleine vertraging is volgens mij haast niet merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:33

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

* mduijvendijk heeft ook een MX700 en is daar zeer tevreden over :)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
Logitech Cordless Mouseman Optical, een hele mond vol dus

Deze heb ik alweer bijna 2 jaar en bevalt prima

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MS Intelli Explorer 3.0 met fUnc sUrface 1030 muismat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/855.gif
MX700
hij pwned, echt meesterlijke preciezie

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mduijvendijk schreef op 20 januari 2004 @ 16:32:
/me heeft ook een MX700 en is daar zeer tevreden over :)
Heb deze nou ook besteld vind dat oplaad gebeure maar niks volgens mij al heb je eeen week lan kun je nooit zo snel opladen als dat je verbruikt en ik heb in het algemeen nooit door dat er en snoer aan zit zolang het snoer maar niet zo stroef is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 21:17:
[...]

Heb deze nou ook besteld vind dat oplaad gebeure maar niks volgens mij al heb je eeen week lan kun je nooit zo snel opladen als dat je verbruikt en ik heb in het algemeen nooit door dat er en snoer aan zit zolang het snoer maar niet zo stroef is.
EDIT: GVD ik heb de MX500 besteld ik las het ff verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Laatst online: 15:33

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 21:17:
[...]

Als je de muis in de houde plaatst, dan laad hij weer op. Zodra je weer gaat spelen, haal je hem er gewoon uit. Ik heb nog nooit lege batterijen gehad. Zelfs niet toen ik 3 dagen achter elkaar aan het lannen was en perongelijk de muis niet goed in de houder had gezet, waardoor hij niet oplaadde.

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Ik heb een nieuwe muis om mee te game _/-\o_

Azona optische muis :) en ook nog is draadloos. Ook meteen een toetsenbord draadloos :*)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

voor al mijn pcs heb ik een Logitech Optical Mouse blue wheel mouse. En voor mijn nieuw game pc heb ik een Logitech MX310 Optical Mouse.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/omfg123/pics/muiscombi.jpg

Dit gebruik ik nu :)
Op m'n gigantia lag eerst dus een boomslang2k maar nu een mx500 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 22:07

Dennahz

Life feels like hell should.

MX700 hier. Owned alle muizen die er nu zijn. Je kan lullen wat je wilt, maar dat is gewoon zo imo. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 13:48

ddZ

Deze knaap dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/855.gif

Ik weet het, lekker origineel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Heb sinds 3 dagen een Logitech Corless Desktop MX, dus de muis is een MX700.

Daarboor had ik een Trust (Cordless & Optical) die ook oplaadbaar was voor 30 euro, dacht een goede deal maar het was een beetje een brak dingetje :)

Maargoed, misschien dat iemand me hiermee kan helpen (aangezien een groot aantal mensjes ook een MX700 hebben). Met Spellforce, Max Payne 2 en Battlefield 1942 (andere spellen nog niet gecheckt) weigert de scroll functie namelijk. Dit is nogal irritant, en heb ook al bij de muis settings gecheckt. Alles staat op de juiste functie, heb nog aan lopen klooien met de hoeveelheid regels dat het scroll wieltje moet scrollen, maar niets werkt. Iemand een idee?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
Snappie88 schreef op 23 januari 2004 @ 20:54:
Heb sinds 3 dagen een Logitech Corless Desktop MX, dus de muis is een MX700.

Daarboor had ik een Trust (Cordless & Optical) die ook oplaadbaar was voor 30 euro, dacht een goede deal maar het was een beetje een brak dingetje :)

Maargoed, misschien dat iemand me hiermee kan helpen (aangezien een groot aantal mensjes ook een MX700 hebben). Met Spellforce, Max Payne 2 en Battlefield 1942 (andere spellen nog niet gecheckt) weigert de scroll functie namelijk. Dit is nogal irritant, en heb ook al bij de muis settings gecheckt. Alles staat op de juiste functie, heb nog aan lopen klooien met de hoeveelheid regels dat het scroll wieltje moet scrollen, maar niets werkt. Iemand een idee?
dit ik cker irritant heb het ook ooit gehad met ut en generals, heb toen drivers eraf gemikt en werkte perfect... (8>
controlleer wel ffies of dat scrollwieltje op UNIVERSAL staat en niet op autoscroll (hier lag t achteraf toch aan volgens mij :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Heb zowel Universal scroll als autoscroll gebruikt. Misschien inderdaad die drivers er maar afmieteren...

Trouwens, naast dat gezeur met dat scrollwieltje (krijgt spontaan woedeaanval :P) is het wel een mooi dingetje hoor. Voorals als je eerst dat gezeur van Trust hebt (niet op doorzichtige of donkere ondergronden), waarmee ik continue piroutjes maakte in Battlefield 1942 is die MX700 een verademing.

Dus bij deze wou ik iedereeen waarschuwen voor Trust. De rest weet ik niet, maar cordless optical muisjes zijn GEEN aanraders!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:40

Pubbert

random gestoord

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/u/495.jpg
:)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:01
Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 20:03:
[afbeelding]

Dit gebruik ik nu :)
Op m'n gigantia lag eerst dus een boomslang2k maar nu een mx500 _/-\o_
misschien je kapitaal in 't vervolg investeren in betere audio? Nu heb je niets aan zo'n leuk setje invoerhardware als je niet eens kan horen waar je vijand vandaan komt :X

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Ramon de Jesus schreef op 24 januari 2004 @ 16:42:
[...]

misschien je kapitaal in 't vervolg investeren in betere audio? Nu heb je niets aan zo'n leuk setje invoerhardware als je niet eens kan horen waar je vijand vandaan komt :X
Hij gebruikt waarschijnlijk headphones, zodat de omgevingsgeluiden in zijn kamer hem niet afleiden. :)

Ik heb zelf een mx300, werkt prima. Fijn muisje in mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/products/info/CatImg/ProdImg/1/22/6d8ebf76-0262-4c51-8fcb-4253d90c6c10_large.jpg
Microsoft® Basic Optical Mouse

Meest simpele muiz op de markt is het beste voor gamen :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:34
Denk dat me vraag hier het beste thuishoort. Was is nou het exacte verschil tussen de Steelpad 3s en 4s? Behalve de afmeting dan. Of is dat het enigste verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon de Jesus schreef op 24 januari 2004 @ 16:42:
[...]

Headphones ja 8) .
Mja dat setje hebk paar jaar geleden gekocht:
Gigantia Razer Pad
Boomslang2k
Mousebungee
Wristwrest
Van die dingen die je onder je muis doet, weet niet meer hoe ze heten :P

Best een goede aankoop, maar zoals je kan zien is m'n pad al best versleten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik deze fijne muis voor mijn gamepjes :)

Afbeeldingslocatie: http://www.dukgamers.com/images/reviews/mx500/mx500_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf al enkele jaren de eigenaar van de muis:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/22197/full.jpg

het is een Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0
Heeft me destijds 130 gulden gekost, maar heb er nog nooit problemen mee gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 09:50
Afbeeldingslocatie: http://www.exhardware.com/reviews/mouseman/mouseman1.jpg

Naar mijn mening de mooiste muis die Logitech ooit gemaakt heeft. :)
Je ziet hem ook niet zoveel...
Hij gamet prima overigens, anders had ik wel vervangen.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hihi die heb ik ook nog ergens liggen alleen hijs helaas overleden hij bugt btje... jaar mee gegamed ofso! kheb ook nog zo een logitech standaard optical muis liggen zo een witte met zwart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-04 20:09
ik gebruik geen muis maar een boomslang >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een MX300. Daar ie zo goed bevalt en uit de produktie is genomen heb ik snel alvast een tweede gekocht voordat ze nergens meer te krijgen zijn zometeen...

MX310 vond ik veel minder lekker in de hand liggen (hier hoor ik meer mensen over overigens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:34
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een Steelpad 3S en 4S? Behalve de afmeting dan, of is dat het enigste verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/iuwr/muis.JPG

Teh Ownage

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 16:46
Twee weekjes geleden overleed mijn Logitech Cordless Wheelmouse, deze muis had ik al een aantal jaartjes staan en beviel in principe prima. Ik heb hem vervangen door (de in dit topic al vaak aangehaalde) MX-500. Gamen ging niet zo gek lekker meer met de stervende cordless en daarom was de MX-500 zeker een hele verbetering :)

edit:
En natuurlijk waren de extra knoppen meer dan welkom...

[ Voor 19% gewijzigd door Loogie op 30-01-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik gebruik hier de Logitech MX500 ben er zeer over te spreken lekker snel. Er zijn ook mensen die hem niet fijn vinden omdat hij te zwaar is maar dat is gewoon ff wennen.

Kameraad van mij had op de hcc 2 jaar geleden bij de logitech stand bij die veiling voor 35 euro de MX700 weten te bemachtigen. Hij heeft hem misschien een week gebruikt, hij vond hem te zwaar. Nu gebruikt ie zo'n Chic optische muis ofzow echt brak ding maar volgens hem werkt hij goed....

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb een MX700, met een fijne combo van drivers en instellingen waardoor ik 8 funties kan programmeren op m'n muis in games, terwijl ik alle functies heb die ik in windows wil (autoscroll, page up, page down, vorige, volgende)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
uhm, speedfighter , kwil je niet afkraken maar de mx700 bestaat nog geen 2 jaar.... dus volgens mij is het een broodje aap :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makje schreef op 26 oktober 2003 @ 16:00:
De Logitech MX500 is inderdaad een gewelig fijne muis. Heel precies en snel en hij ligt lekker in de hand en heeft goede logische knoppen.

Enige nadelen aan deze muis zijn: niet geschikt voor linkshandige mensen en als je kleine handen hebt dan is de muis eigenlijks iets te groot....

De MX700 is het draadloze broertje van de MX500. Grootste verschillen zijn het ontbreken van het snoer (dûh) en dat de MX700 ietsje zwaarder is doordat er batterijen in zitten. Dat laaste was voor mij de reden om toch voor de MX 500 te gaan, een lichtere muis geeft minder stress aan je hand en pols als je langere tijd bezig bent met de muis...

[afbeelding]

voor wat reviews:
Logitech mx500
Logitech mx700 (review in het nederlands)
Voor mij precies hetzelfde, ik hou van die muis! (En vooral de knoppen op de zijkant, om te leanen :D .)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een logitec MX700, die heerst zwaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Begint een beetje een logitech mx700 opsommings topic te worden. Ik heb er overigens geen. Ik gebruik een gemodde microsoft bluetooth muis en een microsoft tilt (leather edition)muis. Ik vind comfort belangrijker dan 1 keer in de 3 maanden twee oplaadbare batterijtjes vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MX700 zit in een docking station die die rechargeable weer oplaad ('s nachts ofzo). Batterijtjes heb ik pas na 8-9 maand hoeven in te ruilen. Het zijn speciale NiMH batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
ik moet toch ook even kwijt dat ik al een tijdje een MX 500 gebruik en ik zou niks anders meer willen
super dat ding!

logitech _/-\o_
MX 500 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:28
IK heb laats microsoft wireless desktop elite gekocht, daar zat een microsoft wireless intellimouse explorer 2.0 bij, wel rlxde muis, kvind het alleen kut dat hij draadloos is en met batterijen :( Word binnenkort maar een mx500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een MX500, maar toch mis ik mijn Razer Boomslang nog steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Sinds een weekje net als vele anderen gamers een Logitech MX500. Bevalt me erg goed, in CoD, RvS en FC loopt het allemaal top 8) :)

Zeker het geld waard :D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
diabyte schreef op 30 januari 2004 @ 21:09:
IK heb laats microsoft wireless desktop elite gekocht, daar zat een microsoft wireless intellimouse explorer 2.0 bij, wel rlxde muis, kvind het alleen kut dat hij draadloos is en met batterijen :( Word binnenkort maar een mx500 :)
Wat hebben mensen toch tegen batterijen? Weten jullie dat er tegenwoordig OPlaadbare batterijen zijn die je jawel je leest het goed op nieuw te herladen zijn. Beetje mekkeren dat je ze eens in de 3 maanden moet vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:39

KhaZ

Alfa Romeo

Ik heb een Microsoft Wireless Optical Desktop for Bluetooth >:)

Link: http://www.microsoft.com/.../keyboards/wodbt_info.asp

Hij doet het prima, behalve dat hij batterijen slurpt ivm de bluetooth technologie.. arf :( (Elke 2 weken batterijen wisselen (jaja.. kga binnenkort wel oplaadbare kopen :p))

Maarreh.. ziet er ontzettend strak uit, en doet t goed :9

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
kenny89 schreef op 30 januari 2004 @ 18:44:
uhm, speedfighter , kwil je niet afkraken maar de mx700 bestaat nog geen 2 jaar.... dus volgens mij is het een broodje aap :>
Denk dat hij toen net gelanceerd was.. was de hcc van 2002 en logitech ging allemaal dingen vijlen kon je gewoon bieden op die producten bij dat podium wat ze hadden met die belg ;) .

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Zemskii schreef op 30 januari 2004 @ 23:27:
Ik heb een Microsoft Wireless Optical Desktop for Bluetooth >:)

Link: http://www.microsoft.com/.../keyboards/wodbt_info.asp

Hij doet het prima, behalve dat hij batterijen slurpt ivm de bluetooth technologie.. arf :( (Elke 2 weken batterijen wisselen (jaja.. kga binnenkort wel oplaadbare kopen :p))

Maarreh.. ziet er ontzettend strak uit, en doet t goed :9
Dat heb ik ook bluetooth. Ik opzich erg handig maar wel snel batterij wisselen 8)7

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MX500 top muisje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds kort (verrasend :) ) een mx500 !!!! lol.
wel veel fijner dan mijn vorige (standaard microsoft optical muis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik zelf een microsoft intellimouses optical 1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mx700 werkt super gewoon heroplaadbare batterijen erin en in lader zetten no problemo toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op 31 januari 2004 @ 00:13:
[...]

Denk dat hij toen net gelanceerd was.. was de hcc van 2002 en logitech ging allemaal dingen vijlen kon je gewoon bieden op die producten bij dat podium wat ze hadden met die belg ;) .
Klopt, ik heb toen namelijk mijn MX300 gekocht. Maar dat is dus geen 2 jaar geleden, maar 1 jaar en 2 maanden he. :P

Maar goed, Logitech MX300 hier dus. Ik ben er erg tevreden over. De responsetime van de muis is erg goed en over nauwkeurigheid hoor je mij ook niet klagen. De drivers blijven echter een zwaar hekelpunt. Waarin kunnen ze nou geen goede drivers meer maken bij Logitech? Waarom hebben ze uberhaupt de core zo sterk verandert? Drivers uit de 9.7x serie geven alleen maar onnodige (negative) accel, hoewel ze dat niet horen te doen. Ook lijkt de responsetime lager, hoe dat ook kan. Maar goed, bijna niemand schijnt het negative accel te merken, dus blaat |:(

Kortom, gewoon Mouseware 9.61 draaien, die herkent in ieder geval de MX300 al wel. Dat zijn gewoon de beste drivers ooit gemaakt voor Logi muizen en daar valt niet over te discussieren. _/-\o_

Oh ja, ik draai PS2/200Hz. Veel directer in my opinion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Laatst online: 17:01
Logitech MouseMan Dual Optical USB.

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/15.gif

Mooi twee knoppies en een scrollwheelie aan de bovenkant, vierde knop voor m'n duimpie.
Twee optische sensors (800dpi, net zoals de MX500) voor maximale prestaties! 8)
Slaat nooit over, ligt lekker in de hand, zwaar, werkt ook op de muur, heeft een rattenstaart en is mooi.

Ooit gekocht voor ~110 guldentjes.
Laagste prijs nu: €40,-

(Dat is een euro goedkoper dan de MX500, maar één optische sensor meer!)

Ik vind het apart dat dit muissie niet meer terug te vinden is bij Logitech. Er is wel een help/troubleshoot/faq voor, maar geen Overview/Features etc.
Ik vind dit de beste muis ooit duss....
[/reclame...]

offtopic:
Iedereen vind de MX500 serie toch zo goed? Ik snap dat niet. Hij is duurder dan de Dual Optical, maar heeft eigenlijk een 2X lagere precisie.
Hieruit blijkt maar weer dat een goeie naam, veel reclame en veel gekoop van die muis veel geld in het laatje van Logitech brengt.

[ Voor 17% gewijzigd door IceEyz op 01-02-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Razor Boomslang :D
(Scroller was kapot, ff weer creatief aan elkaar gesoldeerd :D)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:11

Chiron

Moderator Discord
IceEyz schreef op 01 februari 2004 @ 13:54:
Logitech MouseMan Dual Optical USB.

[afbeelding]

Mooi twee knoppies en een scrollwheelie aan de bovenkant, vierde knop voor m'n duimpie.
Twee optische sensors (800dpi, net zoals de MX500) voor maximale prestaties! 8)
Slaat nooit over, ligt lekker in de hand, zwaar, werkt ook op de muur, heeft een rattenstaart en is mooi.

Ooit gekocht voor ~110 guldentjes.
Laagste prijs nu: €40,-

(Dat is een euro goedkoper dan de MX500, maar één optische sensor meer!)

Ik vind het apart dat dit muissie niet meer terug te vinden is bij Logitech. Er is wel een help/troubleshoot/faq voor, maar geen Overview/Features etc.
Ik vind dit de beste muis ooit duss....
[/reclame...]

offtopic:
Iedereen vind de MX500 serie toch zo goed? Ik snap dat niet. Hij is duurder dan de Dual Optical, maar heeft eigenlijk een 2X lagere precisie.
Hieruit blijkt maar weer dat een goeie naam, veel reclame en veel gekoop van die muis veel geld in het laatje van Logitech brengt.
dat de MX500 2x lagere precisie heeft is bullshit, de MX sensor in de MX serie is beter dan 2 'oude' sensors van de dual bijelkaar, vandaar dat er tegenwoordig nog maar eentje in zit

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
Haha heel wat mensen met een MX500 hier. :) Ik ook sinds een paar dagen. Hij ligt heerlijk in de hand en de extra knoppen aan de linkerzijde zijn ideaal gepositioneerd. Bij de MX310 zitten zo ook aan de rechterkant en dat vind ik juist lastig... Ik had eerst een (Pilot) Wheelmouse Optical en die heeft een tijd trouwe dienst gedaan, maar werkte niet op m'n Steelpad 3S. Die Wheelmouse Optical is perfect voor iedereen die niet fanatiek gamer is of niet veel met grafische programma's werkt, maar ik speel veel Quake 3 en merk toch wel dat de MX500 fijner speelt. Hij ligt goed in de hand en is nauwkeuriger (betrouwbaarder vooral).

Iemand een Steelpad 3S kopen trouwens? Kijk in de t.net V&A. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Aham brahmasmi op 02-02-2004 05:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De drivers van Logitech zijn zwaar ruk .......... snap niet wat er zo goed aan die MX500 is, in windows is het al helemaal nix met dat ding. Flikkerende curser enz......
Logitech is al jaren op de hoogte van deze problemen maar ze hebben de kennis niet om het verhelpen.
Het blijft maar brak spul van Logitech ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03

GG85

.......

Topicstarter
Gewoon op de PS/2 poort aansluit en de standaart XP drivers gebruiken.
Wel even de verversingssnelheid van 100 op 200, en de snelle initialisatie uitzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 05:54:
De drivers van Logitech zijn zwaar ruk .......... snap niet wat er zo goed aan die MX500 is, in windows is het al helemaal nix met dat ding. Flikkerende curser enz......
Logitech is al jaren op de hoogte van deze problemen maar ze hebben de kennis niet om het verhelpen.
Het blijft maar brak spul van Logitech ......
heb ik eigenlijk nog geen problemen mee gehad

kan het trouwens aan de logitech drivers liggen dat mijn linkermuisknop soms reageert als rechter? (is alleen in windows) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
makje schreef op 26 oktober 2003 @ 16:00:
De Logitech MX500 is inderdaad een gewelig fijne muis. Heel precies en snel en hij ligt lekker in de hand en heeft goede logische knoppen.

Enige nadelen aan deze muis zijn: niet geschikt voor linkshandige mensen en als je kleine handen hebt dan is de muis eigenlijks iets te groot....

De MX700 is het draadloze broertje van de MX500. Grootste verschillen zijn het ontbreken van het snoer (dûh) en dat de MX700 ietsje zwaarder is doordat er batterijen in zitten. Dat laaste was voor mij de reden om toch voor de MX 500 te gaan, een lichtere muis geeft minder stress aan je hand en pols als je langere tijd bezig bent met de muis...

[afbeelding]

voor wat reviews:
Logitech mx500
Logitech mx700 (review in het nederlands)
ECHT een geweldige, soepele en zeer nauwkeurige (games) muis.

Beter is er volgens mij niet. 8)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze gehad....

Logitech Dual Optical

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/15.gif

Dit muisje vond ik behoorlijk goed. Lekker licht, snel. Is wat lager vorm gegeven. Maar is niet overdreven. Alleen hij heeft maar één extra (duim)knop. Die overgens goed geplaatst is. maar paar extra knopjes zijn nooit verkeerd. Alleen de glidepadjes waren er binnen een maand eraf. Degelijk zijn die dingen niet echt. Daarna glijd hij wat stroever. Maar over het algemeen geen problemen mee.
Wel zo gevormt dat je er alleen met recht mee kan muizen.

Drivers noooooit problemen mee gehad. Af en toe een trillende cursor maar je moet echt goed opletten al wil je dat merken. Een goede instructie zodat iedereen hem kan instellen

Cijfer: 7.5

Deze had ik ook gehad.

Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1002321366.jpg

Dit muisje was echt stevig. Iets zwaarder van de Logitech Dual Opitcal voor mij gevoel. Goed gevormed lekker hoog zodat het lijkt dat je echt vat vast heb. Zo gevormt dat je hem links alszoveel rechtshandig kan gebruiker. Genoeg knoppen. Die niet raar geplaatst maar op een logische plek. Ook breed en groot genoeg voor elke grote vinger. Deze glidepad zijn oerdegelijk geen opplak voetjes maar deze zitten in de muis. Deze dingen krijg je er echt niet afgemuist.

Ook deze muis, geen problemen met driver. Goede uitleg zodat elke leek hem kan instellen. Geen trillende cursor

Cijfer: 8

Deze gebruik ik nu.

Logitech MX500

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/1169.jpg

Bij de eerste indruk zit je al van wòw. Licht gewicht muisje dat zéér snel is. Ook ee zeer goede vormgeving. Als je deze in je hand hebt dan voelt het alsof... een voet en een sok. Hoofd een een muts en een hand en een MX500. Alleen de linkshandige onderons moeten leren muisen met rechts of deze kunnen hem niet gebruiken. Er zitten veel knop, heel veel knoppen op. Deze zitten op het eerste gezicht vrij onnatuurljk ik moest even vennen aan de indeling. Maar als je dit eenmaal onder de knie hebt dan werkt het perfect. Knopjes zijn nog als klein IMHO.
De glidepads zijn net zo goed weg gewerkt als de van de Explorer 3.0 maar zijn een stuk kleiner. Ze glijden dan ook iets minder dan de Explorer 3.0 maar vallen er niet af na ee maand.

Drivers Purfect (quake 3 stemmetje :P)
Geen trillende cursor, geen problemen met spellen, werkt altijd.

Cijfer 8.5

Iets persoonlijk over muizen zonder een staart.

Ik heb er mee gewerkt maar ik kan er maar niet aan wennen. Het is de vertraging van en het gewicht van de muis. Ik had op mijn werk ook een draadloze muis gehad Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 zonder draadje maar nee ik vind het nix.
Geef mij dan maar zo een simpel muisje met draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 15-09 14:23
Ik gebruik voor me desktop werk een MX700, maar ik vind deze meesterlijk onnaukeurig, probeer maar eens 1 px te verschuiven met dat ellende ding, dus daarom heb ik d'r een Boomslank 1000 dpi naastliggen, die bevalt mij een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb gewoon een Logitech Pilot Mouse SAR-48 OEM ding. Doet het prima. Lijkt wel alsof er korrels op de bal zitten. Maar als ik het schoonmaak (om de dag) blijkt het toch terug te komen terwijl muismat schoon is...

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds kort zoals velen de MX500 om te gamen bij mn nieuwe PC, ik wist eerst niet dat er verschil was in precizie tussen verschillende optische muizen maar hij is Zichtbaar preciezer dan de Microsoft Optical basic. hij zit ook vooral lekker in je handen en die knoppen aan de zijkant zijn handig in games, bv om te reloaden ofzo. zeker het geld waard imo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Mijn muis was ook aan vervanging toe (na 3 jaar _/-\o_ ) en de vele positieve reacties over de MX 500 heb ik hem ook gekocht en hij gamed als een "tierelier" (is positief ;) ), alleen de knopjes aan de zijkant hadden iets lager en naar voren gemogen............... heb grote handen :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 13:09:
mx700 werkt super gewoon heroplaadbare batterijen erin en in lader zetten no problemo toch :?
is dezelfde maar dan een beetje zwaarder(dankzij de batterij niet lekker licht) dan een MX500. Daarom is een draad met een draad ophouder veel lekkerder om snel te gamen, liefst in combinatie met een grote hardplate nylon muismat.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Onderbouw waarom je juist de muis gebruikt die je gebruikt!