Cyclops10 schreef op 31 oktober 2003 @ 12:56:
ik gebruik nu 3 jaar deze muis: [
afbeelding]
de logitech mouseman wheel optical dus, werkt nog steeds perfect en ligt super in de hand...
en al meer dan 5 jaar gebruik ik dezelfde muismat, namelijk een loony tunes tweety muismat... (rubber onderkant, stoffen bovenlaag, was toen 10 gulden bij de v&d ofzo) nog geen enkel slijtplekje ofzo zichtbaar... snap ook niet precies waarom, maar zolang het werkt

Microsoft Intellimouse
Was wel een grappig muisje. Het TB heb ik nog steeds trouwens, maar de muis hoef ik niet meer. Is meer een kantoormuis. Daar komt ook nog eens bij kijken dat ik sinds ik Optical werkt een hekel aan muisballen heb gekregen...
Logitech Mouseman Wheel Optical
Perfecte muis..
Ligt geweldig in de hand, het lampje aan de voorzijde is wel grappig, de drivers van Logitech gebruik je toch niet, wat zou mij het worst wezen hoe veel kilometers mijn muis maakt.
Heb hem nu ruim 3 jaar en er is wat sluitage zichtbaar. Vooral op de knoppen, niet zo dat de knoppen er half langs hangen, maar enigzins zichtbaar.
Muismat gebruik ik niet, voel ik me te beperkt in de bewegingsvrijheid. Heb net een nieuw bureau bij IKEA gekocht en daar zat een `werkblad` bij.
Ben nog niet echt op zoek naar een andere, de volgende wordt weer een Logitech.