Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik heb ook een MX500.
Het nadeel van deze muis is dat op sommige momenten, als je snel moet omdraaien, zeg maar het beeld flipt.
Dat komt omdat de muis een beetje van de muismat (ja ik heb een optische-muismat) afkomt.
Erg irritant en dodelijk bij CS.

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 22:14
mx500 met me bureau als oppervlak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Cyclops10 schreef op 31 oktober 2003 @ 12:56:
ik gebruik nu 3 jaar deze muis: [afbeelding]
de logitech mouseman wheel optical dus, werkt nog steeds perfect en ligt super in de hand...

en al meer dan 5 jaar gebruik ik dezelfde muismat, namelijk een loony tunes tweety muismat... (rubber onderkant, stoffen bovenlaag, was toen 10 gulden bij de v&d ofzo) nog geen enkel slijtplekje ofzo zichtbaar... snap ook niet precies waarom, maar zolang het werkt :)
Microsoft Intellimouse
Was wel een grappig muisje. Het TB heb ik nog steeds trouwens, maar de muis hoef ik niet meer. Is meer een kantoormuis. Daar komt ook nog eens bij kijken dat ik sinds ik Optical werkt een hekel aan muisballen heb gekregen...
Logitech Mouseman Wheel Optical
Perfecte muis..
Ligt geweldig in de hand, het lampje aan de voorzijde is wel grappig, de drivers van Logitech gebruik je toch niet, wat zou mij het worst wezen hoe veel kilometers mijn muis maakt.
Heb hem nu ruim 3 jaar en er is wat sluitage zichtbaar. Vooral op de knoppen, niet zo dat de knoppen er half langs hangen, maar enigzins zichtbaar.
Muismat gebruik ik niet, voel ik me te beperkt in de bewegingsvrijheid. Heb net een nieuw bureau bij IKEA gekocht en daar zat een `werkblad` bij.
Ben nog niet echt op zoek naar een andere, de volgende wordt weer een Logitech.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

logitech mx500 op snowpad of icemat, heb beide.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook, heb alleen wel dat die op sommige stukken opeens een stukje overslaat, kan best dat dit door me muismat komt (standard 0,5mm dikte (gokje) muismatje :) )

Maar voor de rest echt super muisje idd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Logitech MX500. Eerst de MS IntelliEye, maar die verkopen ze niet meer en deze leek het meest op de IntelliEye. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:57
Dual optical zonder loodje met funcsurface (harde kant zonder loodje, smooth kant met loodje). Mijn pc
Voor de andere pc een microsoft intellimouse 1.0/2.0 ofzo.

geen last van wegschieters met dual optical of overslaan, ligt aan je muismat en niet de muis.

De muis die ik het fijnste en beste vind gamen is de Intellimouse 3.0, ding is mega precies en reageert super lekker, maar heb niet echt behoefte aan een nieuwe muis, ben blij met me dual :D :P

[ Voor 55% gewijzigd door STIMPPYYY op 07-11-2003 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik heb een zwarte Logitech optical, gekocht voor 15 euro op de beurs.
Ik heb mijn res. op 1600*1200 staan en ik kan als een bezetene over het scherm raggen met mijn cursor, maar hij gaat niet raar doen oid.
Vandaar dat ik geen reden zag om een MX500 aan te schaffen.
Andere optische muizen die ik ken, die gaan bij de minste of geringste snelle beweging gek doen, maar die van mij heeft gewoon een super wegligging. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 17:41
Logitech Dual Optical Mouseman

Ideaal vind ik hem, ligt heerlijk in e hand, 2 optishe lasers, en lekker soepel..
Gelukkig met draad...wat haat ik draadloze muisen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik gebruik de logitech mx300 muis op bureaublad, heerlijk muisje hoor :p , alleen zou ik nu de opvolger hebben gekocht de mx310, maarjah de mx300 voldoet nog wel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik ook een Logitech MX500.
Nu las ik op het Atari forum dat daar nog een extra gewicht inzit die ik er nu ook uitgesloopt heb.
Dat extra gewicht schijnt erin gezet te zijn om de concurentietussen de muizen onderling (MX700, denk ik) niet te groot te maken.
De muis is nu veel lichter zonder dat gewichtje en ik moet bekennen dat het lekkerder fragged.
Als je dit ook van plan bent, pas op als je de kap eraf trekt van de muis, houdt het wieltje op zijn plaats anders dan verlies je de veertjes enzo.
Nou dan ben je wel even zoet om de boel terug te breien.

Hierbij nog de link naar de Atari Thread (Post van ene Krill3 ):

Atari UT2K3 GD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

ik gebruik de Logitech MX700, draadloos en optisch, heb hem nu ongeveer een half jaar en hij bevalt me echt goed, hij is nog geen 1 keer echt leeg geweest, alleeen 1 keer werd het lampje rood en moest ik hem dus ff opladen (maakte niet uit, ik had die dag toch al te lang gecomped)
mx700 topic

[ Voor 13% gewijzigd door FrostXL op 08-11-2003 12:46 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 18:55
Ik zit nog steeds met mn MX-500 mar voor rustigere games (en windows) heb ik inmiddels een Cordless Optical Trackman.
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/220.gif
deze dus, erg lekker. T is ff wennen maar het werkt wel :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
  • Laatst online: 09-04 08:53
Een MX500 waar ik ook het gewichtje uit heb gehaald :).

Op advies van mn clangenoot => Krill3

Werkt perfect, de muis wordt er echt een stuk lichter door en dus kun je er makkelijker mee bewegen. Topmuisje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMUilwijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:23
Ik heb Logitech MX500 i.c.m. mijn bureautje.
Ik vind m geweldig; lekker sensitive (maar niet te), niet te zwaar en ligt perfect in de hand !

Everytime I suffer I become a better man because of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMUilwijk
  • Laatst online: 12:23
edit:

dubbelpost :(

[ Voor 115% gewijzigd door MMUilwijk op 10-11-2003 19:27 ]

Everytime I suffer I become a better man because of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Zo als vele Logitech MX 500 8)
Echt super relax is hij \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Ik heb op dit moment de mx500 + fUnc1030 (oranje :+ ) + en mouseskatez :P
Een erg fijne combo :D maar ik wil nog wel eens de intelli explorer 3.0 proberen :)

Hier een pic :D (geschoten met brakke trust pencam :X
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=468975

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MX500 op een hele goedkope muismat (zo'n gratis reclame ding).
Werkt perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 15:34
Ik gebruik de logitech MX500 in combi met een zwarte Func Surface 1030 (ruwe kant), perfect combi imo. Func is in iedergeval een stuk beter als de rest, 2 verschillende kanten, dun en presteerd er goed in vergelijking met de rest.

Bijna overal komt het maar op 2 muizen neer, de MX500 en de intelli explorer 3.0. Nou ik had hiervoor de intelli explorer 2.0 die dezelfde vorm heeft als de 3.0 alleen niet zo extreem goed presteerd, nou kan 1 ding zeggen de MX500 presteerd nog een stuk beter en ligt velemalen beter in de hand. Dat laatste komt vooral omdat die niet zo groot is en dat je hem beter vast kan pakken door de gleuven aan de zijkant voor je duim en je pink.

Dan nog sens 2.9 en de -noforce commands en de hsjes vliegen de rondte in :P

[ Voor 64% gewijzigd door Renbro op 11-11-2003 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 16-09 18:55
Ik had al een tijd last van dat ik mn muis te zwaar vond bewegen. Zelfs mn fUnc was niet genoeg.
Ik had op mn MX500 de plastic skates er meteen al afgesloopt omdat die nog meer remde.
Ik was bijna zover om mouse-skates te kopen (die veel mensen dus gebruiken) tot ik me iets leuks bedacht wat ik op een Lan had gezien.
gewoon heel simpel een paar stukjes plakband (dat gladde semi transparante) op de punten waar t gewicht komt (makkelijk te vinden door slijtage :P) en het gaat nu als een trien :) (kon niet kiezen tussen tiet en trein :P dus dan maar trien 8)7)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik m'n Microsoft Intellymouse Optical (met 4 knoppen en 1 scrollbar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis
  • Laatst online: 11:48

Akropolis

Still stupid...

Had eest zo'n Logitech optical mouse (de goedkoopste van 20 euro nu). Maar als je daar een beetje snel mee beweegt gaat hij flippen. Dus maar ff een MX-500 gehaald.
En bevalt prima (icm bureau). Maar ik ken mensen die hem niet fijn vinden omdat hij wat aan de grote kant is.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jandrewes/IMG_0172kl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al bijna 2 jaar een Logitech Mouseman Dual Optical, en ben er nog steeds erg tevreden over. Prima muisje, ligt lekker in de hand en is (als je het metalen plaatje effe verwijderd) lekker licht. Alleen de draad irriteert me een beetje soms, maar ik heb liever een draad dan batterijen of een accu, die de muis alleen maar zwaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2024
RedXraD schreef op 27 oktober 2003 @ 18:54:
Ik heb een Microsoft Intellimouse Explorer 3.0, optisch, 5 knoppen en vinnut een geweldig ding :) heel precies, glijdt lekker :) en de knoppen aan de zijkant zitten ook goed.

[afbeelding]

[afbeelding op wallpaper formaat >:) ]
die heb ik ook idd een heerlijke muis :D

• Indigo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-09 22:13

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

Ik had een vraagje, ik heb nog een oud optical muisje van MS :+ , maar wil een Logitech MX500, alleen vroeg ik me af of er niet binnekort nieuwe muizen komen van Logitech. Aangezien de MX-lijn aardig oud is, had ik wel verwacht dat er nieuwe muizen zouden komen.

Is er al iets daarover bekend?

De LabVIEW Guru

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Indigo schreef op 20 november 2003 @ 13:17:
Ik had een vraagje, ik heb nog een oud optical muisje van MS :+ , maar wil een Logitech MX500, alleen vroeg ik me af of er niet binnekort nieuwe muizen komen van Logitech. Aangezien de MX-lijn aardig oud is, had ik wel verwacht dat er nieuwe muizen zouden komen.

De MX-lijn is toch nog niet zo oud :? Nog niet zo heel lang geleden is de MX900 uitgekomen (MX700 met BlueTooth) en ook die nieuwe Logitech-set (DiNovo ofzo) maakt gebruik van deze muis.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03

GG85

.......

Topicstarter
En al zou er binnenkort een nieuwe serie uitkomen; meer precisie heb je echt niet nodig hoor, en de vorm is nu al super mijns (en velen met mij) inziens. Gewoon kopen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Indigo schreef op 20 november 2003 @ 13:17:

Voorzover ik weet niet.
Logica dicteert echter dat het ook weer niet heel waarschijnlijk is dat er binnenkort iets nieuws komt.
Logitech en MS introduceren vaak hun nieuwe muizen ergens in sept/okt zodat ze met het lucratieve kerstseizoen volop verkrijgbaar zijn.
Logitech heeft onlangs dan ook de nieuwe Klick optical in diverese varianten en, de Bluetooth versie vd mx700 en de mx310 geintroduceerd.

Verder loopt de MX lijn volgensmij gewoon goed dus ik verwacht eerlijk gezegd geen introducties van Logitech op korte termijn.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:30

Felyrion

goodgoan!

ik gebruik meestal mn mx700 om te gamen, erg precies, en ligt ook fijn in het handje.
voordeel vind ik dat je de batterijen niet hoeft te vervangen omdat ie ze weer oplaad :)
voor het windows werk heb ik een logitech trackman wheel.. is lekker relaxed, en goed voor de rsi ;) + je hebt er minder ruimte voor nodig

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Ik heb een Logitech MX500..ik vond hem alleen een beetje zwaar, dus heb ik het gewichtje eruit gehaald. Vorm en preciesie zijn perfect, en ben dan ook zeeer tevreden over deze muis.
@Indigo: waarom wachten op de nieuwe serie, terwijl deze muizen al perfect zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Ik heb een B-Merk muisie -> Sweex nogwatiets. Ziet er heel lomp uit maar ligt wel lekker in de hand. Zal binnenkort wel fot00 posten :)

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15
Ik heb een MX700 sinds m'n Intellimouse Explorer (V 1.0) het sinds een paar maanden heeft begeven.

Bevalt wel goed trouwens :)

[ Voor 16% gewijzigd door InZane op 25-11-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Intelli Mouse Explorer (denk versie 1; al 3 jaar oud?) aan de kant gedaan. Telkens problemen dattie bleef "steken" bij muisbewegingen. Mede gezien reviews van Tom's Hardware Guide, en de reacties hier heb ik een MX310 gekocht. En jeee... wat een verandering! Echt veel meer nauwkeurigheid bij gamen. Alleen de knop aan de rechterkant is niet echt ergonomisch en moeilijk klikbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 22:20 ]

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Ik ben van plan om de MX310 op de HCC-dagen te gaan kopen !

Wel een vraagje : ik heb ergens gelezen in een review dat in games die extra knoppen (rechts en links aan de zijkant en bovenop) niet goed werken. Klopt dat ?

Ik zou het wel handig vinden om in DoD (CS whatever !) de crouch/prone functie onder een knop te hangen...

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• Rosmalen
  • Laatst online: 21-04 10:52
Afbeeldingslocatie: http://www.itportal.it/review/hardware/mouse/Typhoon/opticalMouse/DSC00690.jpg

Das de mijne, optisch.. met draadje.. voor een prikkie gekocht bij de Lidl al heeeel lang geleden =)

www.vdzande.com

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Xymox schreef op 27 november 2003 @ 10:12:

Wel een vraagje : ik heb ergens gelezen in een review dat in games die extra knoppen (rechts en links aan de zijkant en bovenop) niet goed werken. Klopt dat ?

Ik zou het wel handig vinden om in DoD (CS whatever !) de crouch/prone functie onder een knop te hangen...
1 oplossing, een knop als backspace laten fungeren en daar je crouch/prone onder verstoppen... voor de rest heb ik ook nog geen knoppen kunnen zetten onder bepaalde acties...

overigens heb ik sinds gister de dinovo set, pracht setje :D mx900 is toch net even iets anders dan de mx500, helemaal als je even een tijdje hebt lopen wachten moet hij eerst weer even 'wakker worden' om het zo maar even te zeggen...

Deze plek is te koop.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:45

Nakebod

Nope.

Mijn game muis:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamecontrol.de/img/medium/xm-107_1.jpg
XM-107 Mini optical

Klein, licht, en ideaal voor me laptop, waar ik dus ook altijd op werk/game.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 23:54

sjirafje

No inspirational quotes here

Ik heb sinds 2 maanden een Trust 450L Optical. Een redelijk goedkoop maar wel erg precieze muis. Ik ben er erg content mee.
Een zoals de naam al verraad een optisch muisje. Hij ligt erg lekker in de hand. Ook de twee extra knoppen zijn makkelijk te gebruiken. Wat ik ook wel een voordeel vind is dat je dat rode licht niet overal vandaan ziet komen (ook niet in het donker)
Hij is echter alleen geschikt voor rechts handigen. Ik weet niet of hij ook als linkse muis bestaat.
Hier onder een paar pic's van m'n muisje. :O
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hmmzzz/muis.gif

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• inXs
  • Laatst online: 13:00

inXs

known as inXs

Dual optical mouseman van logitech, met binnenkort een fUnC surface. Nu nog een stoffen V&D matje. Super fijne muis, ligt lekker in de hand en lekkere registratie. Vriend van me heeft de MX500, maar ik moet zeggen dat ik deze iets fijner in de hand vind liggen 8)

superB

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Xymox schreef op 27 november 2003 @ 10:12:

als je de logitech software installeerd werken de knoppen idd niet helemaal mee.
dus gewoon je muis inpluggen en de cd in zijn hoesje laten :)

• K-Jay
  • Laatst online: 13:36

K-Jay

Klaas Jan

Ik gebruik de muis van mijn Logitech Wireless Desktop Optical, als ondergrond een wit A4'tje vastgeplakt op de tafel. Erg handig om even snel een aantekening ofzo op te maken!

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Ik heb gewoon een MX700. Super fijne muis, zeker voor games.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
Heej allemaal ik heb hier een vraag:
Sinds eergisteren is mijn Trust Amimouse 250 S dood verklaart, en nu ben ik dus aan het kijken naar een nieuwe muis, dat balletje haat je na een minuut al.
Ik ben nu dus aan het twijfelen tussen de Logitech mx500, waar ik goede dingen over heb gevonden met de search, en de Logitech Click!Plus, die ook wel goed schijnt te zijn, en als voordeel boven de mx500 heeft dat hij draadloos is.
De mx500 heeft meer knoppen, maar toch heb ik iets liever draadloos dan met draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Laatst online: 26-05-2024
Lord_Mithril schreef op 08 november 2003 @ 12:49:
Ik zit nog steeds met mn MX-500 mar voor rustigere games (en windows) heb ik inmiddels een Cordless Optical Trackman.
[afbeelding]
Deze heb ik ook, echt een wereldding. Maar je draait niet zo snel als met een gewone muis tijdens BF1942 of CoD. Maar je moet aan het begin wel even wennen. Je moet er net voor gestudeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 16-09 21:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik gebruik nu een MX-900, en als de batts daarvan bijgeladen moeten worden een MX-500.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Waar vindt ik meer info over die Microsoft Intellimouse Explorer welke voor een deel van leder is gemaakt. Op de Microsoft.nl site staat er niets over en Google levert ook niet veel info op. Voornaamste is...waar is ie te koop?

Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0000AKMKZ.03.LZZZZZZZ.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 15-12-2003 00:16 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gamed met:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/2455.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://i.pricerunner.com/img/u2/1/3/0/389506.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/107.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:12

aKra

Intentionally left blank.

Hier heb ik een Logitech MX500 op een Snowpad (wit), mijn persoonlijke ervaring ermee is super! Ik vind het fijn dat de mat wat groter is, en hij muist prima!

Alleen hij begint hier na 2-3 maanden al te slijten lijkt het, en hij is al 3 keer in de was geweest hij is erg besmettelijk omdat hij wit is!

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:13
Zelf heb ik een Logitech Optical Wheel Mouse:
Afbeeldingslocatie: http://64.95.118.51/images/opti/98/4e/567068-elec_lg-resized200.jpg
Destijds gekocht voor bijna 100 guldens, nu te koop voor +/- € 15,=

Als ik nu een muisje moest kopen zou het de MX300 worden:
Afbeeldingslocatie: http://www.hbit.nl/productimg/10691891840.jpg

Geen extra knoppen en ligt super in de hand. (zelfde vormgeving als muis die ik nu heb) Wel met draadje, maar daardoor is de muis wel superlicht!
En kost € 23,=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
  • Laatst online: 26-06 13:57
Gebruik zelf ook een mx-500.....en ben 100 % tevreden....

Vorm en gewicht zijn voor mij echt perfect, zeker de wat verder terug-gegelgen duim 'plek' vind ik erg lekker 'muizen'

Daarnaast wil ik persoonlijk geen draadloze optical....geeft toch nog veel probjes met batt's en 'aimen' !

Dont work hard, just party!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu 1 jaar een logitech dual optical, en hij bevalt me nog prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Laatst online: 12-09 21:13
Me 2, heb nu ongeveer een half jaartje de De MouseMan® Dual Optical en hij is fijn, games ect gaan nu stukken beter omdat de preciesie veel groter is dan gewone muizen en ik vind hem sneller reageren als de draadloze muizen van Logitech, maar dat kan aan mij liggen....

Afbeeldingslocatie: http://www.barlage.nl/images/medium/mouseman_dual_optical.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:47

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

CerielTjuh schreef op 15 december 2003 @ 11:55:
Me 2, heb nu ongeveer een half jaartje de De MouseMan® Dual Optical en hij is fijn, games ect gaan nu stukken beter omdat de preciesie veel groter is dan gewone muizen en ik vind hem sneller reageren als de draadloze muizen van Logitech, maar dat kan aan mij liggen....

[afbeelding]
Idd een goeie muis, heb em ook een tijdje gehad. Heb hem paar maandjes geleden vervangen voor een MX300. Geloof het of niet, de MX300 is nog preciezer. Supermuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort (as in sinds de HCC) een MX-500 _/-\o_

Mijn talent komt eindelijk volledig tot zijn recht :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
jagermeister1 schreef op 15 december 2003 @ 00:15:
Waar vindt ik meer info over die Microsoft Intellimouse Explorer welke voor een deel van leder is gemaakt. Op de Microsoft.nl site staat er niets over en Google levert ook niet veel info op. Voornaamste is...waar is ie te koop?

[afbeelding]
Op de microsoft.com site staat die wel: http://www.microsoft.com/...oductdetails.aspx?pid=002
Waar dat die te koop is weet ik niet, mail anders een paar winkels he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Laatst online: 12-09 21:13
Xandalf schreef op 15 december 2003 @ 14:01:
[...]

Idd een goeie muis, heb em ook een tijdje gehad. Heb hem paar maandjes geleden vervangen voor een MX300. Geloof het of niet, de MX300 is nog preciezer. Supermuis.
hmm dan moet ik toch eens gaan kijken bij de lokale hardwareboer om te vragen of ze eens een model willen showen zodat ik kan kijken of ik dan nog beter wordt in mijn games :) dat zou wel handig zijn.

Ow jah, voor al mijn andere zaken (laptop etc) gebruik ik de Logitech® MX™700 Cordless Optical Mouse

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/855.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah cordless :D ik heb stuk of 3 cordless muizen gehad, maar het was allemaal nix. Ik heb hier ook nog ergens een rasechte Razer Boomslang 2000dpi liggen, maar atm gamed ik met een Logitech Mouseman Dual Optical, 2 optische oogjes voor maximale optische precisie en een lief Everglide Gigantatje (Q3:A editie, zwart) eronder voor het glijplezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 23:42
martijn007 schreef op 15 december 2003 @ 10:30:
Zelf heb ik een Logitech Optical Wheel Mouse:

Destijds gekocht voor bijna 100 guldens, nu te koop voor +/- € 15,=

Als ik nu een muisje moest kopen zou het de MX300 worden:

Geen extra knoppen en ligt super in de hand. (zelfde vormgeving als muis die ik nu heb) Wel met draadje, maar daardoor is de muis wel superlicht!
En kost
ik ben overgestapt van een Logitech Optical Wheel Mouse naar een mx310
en ik kan je zeker die muis aanraden ondanks dat ik 2 jaar die wheelmouse had (kapot gegaan :( )

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

pisart schreef op 15 december 2003 @ 14:17:
[...]

Op de microsoft.com site staat die wel: http://www.microsoft.com/...oductdetails.aspx?pid=002
Waar dat die te koop is weet ik niet, mail anders een paar winkels he :)
Ik heb hem al gevonden bij Informatique. Ding is echt :9~
Wel € 72,- maar dat heb ik er wel voor over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
MX900 van logitech samen met daaronder antistick-pro op een gewoon A4-tje.

hiervoor had ik een MX500 maar die was/is duidelijk minder pcies.
en ik kreeg de kriebels van het draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Laatst online: 15-09 19:29
Werk sinds kort met mx 700. Is echt een megagroot verschil met men oude bolmuisje waar de bol al bijna helemaal afgesleten was en bijgevolg erg veel bleef haken. (lees : eerste generatie scrollmuisje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 15:11

Chiron

Moderator Discord
werk nog altijd met een Razer Boomslang 1k

als ie op is wordt 't waarschijnlijk toch maar eens een mx700 of mx900, maar dat duurt nog wel even denk ik :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik gebruik nu al een half jaar de "Sweex 4D Optische PS/2 - USB Muis"
Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/DA100020_pro_a.jpg
Heerlijk muisje gewoon ligt makkelijk in mun hand (niet draadloos) en is optisch, wat zelf een groot voordeel is in games zoals BF1942 en andere spellen in die catagorie. En voor de prijs kun je het ook niet laten 10Euro heeft dit dingetje me gekost, vervangbaar dus. :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een optische trackball (niet draadloos), een logitech trackman marble FX. Inmiddels alweer redelijk oud, maar hij gamet heel erg fijn (en hapert nog steeds helemaal niet, omdat ie optisch is)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Laatst online: 06-09 10:40
Ist geen lieverdje? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rammeloo.net/muiz.jpg

Hij doet zn dienst nu al trouw 3 jaar!! Logitech is best wel de bomb vin ik :P

[ Voor 3% gewijzigd door Gehaktbal op 16-12-2003 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
Conclusies van de Muizen test uit het December nummer van PCzone:
Net als vorig jaar moeten we concluderen dat een draadloze muis nog steeds niet aan de serieuze gamer bedoeld is (:P niet helemaal mee eens, maar ja !). Alleen muizen met een ouderwetse staart zijn geschikt. Daarvan bevalt de Logitech Mx500 het best. De Microsoft ItntelliMouse Explorer is een uitstekend alternatief. De Trust 450L en de Creative Optical 5000 hebben allebei een aantrekkelijke prijs, maar blijven qua prestaties iets achter.
Need is say more :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Nou, ik moet geen muis met draad meer voor gamen hoor...
Trouwens, het is zo'n minieme vertraging :/ daar moet je maar skillz genoeg voor hebben ;)
Ik bedoel: je lag online is minstens een factor zo erg. Al heb je maar een ping van 10.

Ik game met een draadloze optische Mouseman van Logitech (op mijn game PC) of met een MX700 (op mijn multimedia PC). Dat is nu zo, maar de bedoeling is dat óf alle games op de game PC worden gespeeld, óf dat de game PC alle functies overneemt (en ik dus maar 1 PC overhoud), maar ik vind gamen op een TFT niet zo heel geweldig helaas.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
Voor mij hangt het bij een tft sterk af van de inkijkhoek + responstijd.....maar goed,

zoals ik topic al aangaf ben ik het ook niet helemaal eens met het anit-draadloos verhaal omdat je er idd weinig last van hebt.
Ik persoonlijk vindt het gewoon zo gedoe met batt's en opladen enzo, vandaar mijn keuze voor een staartje !

Toevallig dat jij beide muizen gebruikt Rinaldo......welke vind je fijner dan ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 16-09 12:37
Gehaktbal schreef op 16 december 2003 @ 01:41:
Ist geen lieverdje? :)

[afbeelding]

Hij doet zn dienst nu al trouw 3 jaar!! Logitech is best wel de bomb vin ik :P
bij mij muist hij ook al een jaar of drie, heerlijk ding :D Nooit haperingen of whatsoever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, het zit allemaal in je kop. Een kameraad van me verafschuwd ook mijn MX700 en gamed zelf met een getweakte MX500, maar je mag dan wel een iets langzamere responstijd hebben, mij deert het niet. Je stelt je vanzelf in en dan raakt de muis ook gewend. Gamen met draad is kut. Zit die verdomde draad weer in de weg. Echt, draadloos is een verademing.
Ikzelf heb met 1 van de eerste draadloze Logitech modellen (stel je eens voor haha) in Team Nederland gezeten met Return to castle Wolfenstein (ook met een simpel V&D zwarte muismat). Nu frag ik dus met een MX700 en dat gaat me ook niet slecht af met kill/death ratio's van 152/9 in ET (ook met simpel nieuw zwart muismatje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Ik heb nu deze al een jaartje of 3 en om eerlijk te zijn, ik zou geen andere willen hebben.
Afbeeldingslocatie: http://www.wavedigital.com/images/partlist/logitech-mouse.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Valandil op 16-12-2003 10:00 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Nou ik moet ook geen draadloze muizen meer hebben, dus heb ik ook maar een MX500 gekocht. Als je een goede muis pad hebt, merk je niet eens wat van die draad :) dan is wired gaming een verademing

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
lol........dit wordt een discussie zonder eind......is zo sterk afhankelijk van persoonlijk voorkeur !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:56
Eerst had ik een cordless mouseman wheel. Was een lekker ding maar hij registreerde helaas geen kliks meer :( dus toen maar een :
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/1169.jpg aangeschaft
Ik zou nu echt niet meer zonder kunnen.

En wireless is dus niet slomer dan draadjes!

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik ook een mx700. Uit de aanschaf van deze muis heb ik 1 wijze les geleerd : als het muizen betreft, ga ik enkel nog voor het topmodel. Het verschil is gewoonweg zó groot... Ook als iemand mij vraagt om een budgetmodel samen te stellen, probeer ik er altijd wel een een mx500 in te steken.

Wat betreft die lag : ik heb er nog niks van gemerkt, ligt mss ook aan mijn belabberde niveau ;)
Ik heb ook nog de cordless mouseman optical (+ keyboard,de set dus) en ik erger mij dood aan dat ding sinds ik de mx700 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 16-09 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

Lord_Mithril schreef op 08 november 2003 @ 12:49:
[afbeelding]
Wat moet je nou met een Cordless Trackball? 8)7

Een trackball beweeg je niet, die ligt stil. Waarom dan draadloos? Je zou hem natuurlijk mee naar bed kunnen nemen, maar volgens mij ben jij ook in het gelukkige bezit van een laptop. ;)

Zelf heb ik een Logitech Cordless Optical Mouseman, maar ik wil een dual optical met draad, veel beter voor in games. Een trackball wil ik eerst eens ergens proberen, om te kijken of het wat voor me is, maar een draadloze trackball lijkt me tamelijk nutteloos, maar wie weet kan iemand me tot inzicht brengen. ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Ik heb een super kut muis van trust (optical draadloos) was volgens mij een van de eerste. En hij heeft kuren als een gek, zodra je dat ding ook maar 5mm optilt begint je pijltje alle kanten op te slaan, soms geeft ie niet mee en en die knoopen zitten te diep... Kortom wie sponsort mij een nieuwe muis :*) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Brik schreef op 16 december 2003 @ 15:14:
Ik heb een super kut muis van trust (optical draadloos) was volgens mij een van de eerste. En hij heeft kuren als een gek, zodra je dat ding ook maar 5mm optilt begint je pijltje alle kanten op te slaan, soms geeft ie niet mee en en die knoopen zitten te diep... Kortom wie sponsort mij een nieuwe muis :*) ?
De kerstman misschien 8)7 anders je eigen bankrekening ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 09:45
Ik gebruik sinds vorig jaar een dual optical van Logitech,moet zeggen dat ik errug tevreden ben met dit muisje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Op de HCC de Logitech MX310 gekocht...

lekker muisje, precies groot/klein genoeg voor mijn maat hand (ik heb niet zulke grote kolenscheppen).

Meteen maar de nieuwste drivers gedownload en heb geen problemen ondervonden die ik hier en daar heb kunnen lezen mbt de scrollwheel en de extra knoppen bij games zoals CS.

Ik krijg alleen de bovenste knop niet ingeprogrammeerd bij Cs/DoD. Lijkt me leuk om daar het commando : "selecteer granaat, werp granaat, selecteer hoofd wapen" op te zetten.

Is dit mogelijk ? En heeft iemand het bovenstaande commando ook daadwerkelijk in gebruik ? Ik zou graag hiervan de regel voor in de config willen hebben !

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik gebruik de Wireless Intellimouse Explorer 3.0 van MS... Ik moet zeggen, een erg fijn muisje die erg goed in de hand ligt en ook zeer precies is. Hij was ongeveer 35 euro in de aanschaf, ik nog geen moment spijt.

ps. wat zijn er weinig mensen in deze thread die deze muis gebruiken, ben ik soms alleen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt aan de smaak opzich
MS IE 3.0 IS ERG FIJN vind ik zelf, hij is ook vrij populair.
De logitech mx serie vind een ander weer fijn.
Ik ken smigsons die Razer boomslang muis gebruiken die schijnt het meest precies te zijn.

Enige manier om ze "uit te testen" is of bij je vrienden, of bij de mediamarkt.
Ik had gewoon gegokt op de MS IE 3.0 (met draad :)) gelukkig goed gegokt :)
Vind het de beste muis ooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
MX700 (van cordless desktop MX) _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:07
De logitech wheele mouse optical is tha best ever. Hij gamed gewoon ontzettend lekker. Ik vin het dus ook de beste game-muis ooit. 8)

Ook vind ik draadloos gamen ontzettend kut. Het voelt gewoon niet goed. HAngt natuurlijk wel van je muis af, maar over het algemeen vin ik een muis met staartje veel lekkerder gamen

[ Voor 42% gewijzigd door Fr33z op 16-12-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ifeel muisje, alleen jammer dat games hem niet meer ondersteunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Mx 500 en op mijn oude "bak" een Logitech Dual Optical ook een geweldig muisje BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Laatst online: 14:45
MX700. niets meer, niets minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
ik heb een microsoft(tracker bal) muis met 2ballen en een snoer }) en hij werkt perfect :*)

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MX500 + fUnc 1030 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
  • Laatst online: 06-09 18:49
Ik gebruik een hele oude logitech oem muis. Geen idee welk type. de tekst aan de onderkant is weggesleten en de knoppen aan de bovenkant ook een beetje (zijn nu glad ipv ruw)
Eentje met een balletje en een staart voor mij (nog) geen lichtgevende :+ muis. Op een muismat met vage stoffen bovenkant (13 in een dozijn bij iedere pc boer)

Ik heb een keer een mx500 vastgehouden maar ik had een probleem met dat de knoppen niet helemaal doorlopen tot het einde van de muis. Ik met die kolenschoppen van me klik dichtbij het einde van de muis en dan ik zit met die mx500 net op de randen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
mx 500 omdat ie perfect in me hand valt... die andere kleine modelletjes zonder echt vorm waarin je je duim ofzo kan leggen bezorgen me nogal wat kramp altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dual optical hier... ik heb wel eens naar een mx500 gekeken, maar ik vind hemm te groot om lekker mee te FPSen, de dual optical is zo lekker klein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn old scool microsoft intelli eye explorer... nu toch wel bijna 4 jaar oud denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gebruik ik om te muizen :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tlforce/lol.JPG

en natuurlijk een MX 700. Eerst had ik een Logitech Wheel mouse maar ik werd knettergek van de kabel en toen heb ik de kabel eens kapot getrokken. Maarja ik heb hem wel gefixed . USB kabel kun je ook gewoon solderen :)
Maar ik vind de MX700 echt super. Alleen heb k maar een brakke muismat . (zo tweety ding :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 12:54
Zosas schreef op 16 december 2003 @ 09:56:
Ik heb nu deze al een jaartje of 3 en om eerlijk te zijn, ik zou geen andere willen hebben.
[afbeelding]
Heb deze muis ook.. Ben er ook zeer tevreden mee.. :7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilator17
  • Laatst online: 18-11-2024
Voor iedere gamer ff:

Gebruik geen cordless muis! Dit scheelt 1/10 van een sec. Nu kun je zeggen dat dit belachelijk is maar je moet weten dat bij games zoals UT2003 en Battlefield1942 het best te merken is. Ook kan het gebeuren (ervaring) dat tijdens een lekker frag wedstrijdje je batterijen opgaan. Zeer vervelend! Maar jah ik moet toegeven dat ik nu toch weer een cordless muis gebruik (Logitech Cordles mouseman Optical)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitec Dual Optical @ Speedpad = ownage @ Tactical Ops
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 16-09 21:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Annihilator17 schreef op 17 december 2003 @ 17:54:
Voor iedere gamer ff:

Gebruik geen cordless muis! Dit scheelt 1/10 van een sec. Nu kun je zeggen dat dit belachelijk is maar je moet weten dat bij games zoals UT2003 en Battlefield1942 het best te merken is. Ook kan het gebeuren (ervaring) dat tijdens een lekker frag wedstrijdje je batterijen opgaan. Zeer vervelend! Maar jah ik moet toegeven dat ik nu toch weer een cordless muis gebruik (Logitech Cordles mouseman Optical)
Joh :P

Ik merk wel een klein beetje verschil met UT tussen mijn MX-900 en MX-500. Maar als je ff gamed met de MX-900 dan wen je er zo aan :) Dan gaat het headshotten ook weer stukken beter. (Of *kuch* crotch shotten :o *kuch*)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil binnenkort een nieuwe muis aanschaffen..
ik weet zeker dat het een mx310 (die andere zijn gewoon minder voor gamen) wordt of een goeie trackball...

nou is mijn vraag, kan je met een trackball goed RTS games spelen, vooral Starcraft =)
anders ga ik voor de mx310 :)
want trackballs lijken me verder wel relax

tnx
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Onderbouw waarom je juist de muis gebruikt die je gebruikt!