"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Core i5 6500 | Gigabyte GA-B150-HD3P | 8GB DDR4 Crucial Ballistix Sport | Seasonic M12II Evo 520W | beQuiet Case
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Gr. Baffie
Maar iemand misschien een oplossing? Of snapt iemand waarom überhaupt alleen die draadloze muizen los verkocht worden en de toetsenborden niet?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
--
Misschien dat een winkel een actie houdt dat je ook een muis oid erbij krijgt.
En die mx700 is er al weer een tijdje. mijn wheelmouse optical is aan dood gaan dus maar ik koop de mx500 (met staart)
Bevalt perfect, had eerst alleen die iTouch maar wilde nieuw toetsenbord en moest perse draadloos zijn. Dus heb ik dat setje gehaald. Die cordless mouseman optical ligt nu beetje stof te happen in de hoek
Niet echt. Draadloze toetsenborden worden niet los verkocht.Rody schreef op 02 March 2003 @ 15:48:
logitch toetsenboarden worden dus los verkocht en die zijn er idd ook in draadloos uitvoering,
De enigste oplossing is een desktop optical set te kopen waarvan je de muis niet gebruikt. Waarom dat je perse de MX700 wil hebben is mij echter een raadsel. De batterijen van die optical desktop gaan 2 maanden mee.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
De MX700 heeft een veel betere sensor en radio overdracht dan die oudere wireless optical. En bij veel mensen die ik ken vreet die oude batterijen, dus die 2 maanden is praktisch onhaalbaar als je veel met je computer werkt.The Dolf schreef op 02 March 2003 @ 15:55:
Waarom dat je perse de MX700 wil hebben is mij echter een raadsel. De batterijen van die optical desktop gaan 2 maanden mee.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Het is een lekkere muis. Ik heb 'm open gehad en het is van binnen ook allemaal perfect afgewerkt. Als je 'm echt te zwaar vindt dan kun je het gewichtje eruit schroeven.Sjoewe schreef op 02 March 2003 @ 16:30:
Hij is echter wel een beetje zwaar, maar dat is even wennen.
dat er aan mn keyb nou een draadje vink nie zo erg.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Hoe zit het in dat geval met de ontvangers? De ontvanger van de desktop set is nl. 2 in 1, dus voor muis en keyboard. Krijg je dan geen problemen als je een extra muis-ontvanger aansluit? Want die oplader is tegelijk ontvanger dacht ik... Kan misschien ook alleen de stroomvoorziening van de oplader aansluiten en voor de ontvangst de keyboard/muis-ontvanger gebruiken?
Verwijderd
In de tussen tijd lag de 2in1 ontvanger er nog en dat heeft geen probleem opgeleverd. Er zitten gewoon 2 stekkers aan het eind.
En het lijkt me ook niet dat ze elkaar gaan storen, aangezien we tijdens mijn LAN altijd met 4 man op een kluitje zitten, en 4* draadloze logitech muis en 1 draadloos toetsenbord, zonder enig probleem(behalve als iemad op connect knop druk, dan wil ie wel eens de verkeerde muis vinden).
Dit draadje bevat ongeveer 500 reply's dus reacties en ervaringen genoeg
Ik zou persoonlijk gewoon de MX700 kopen en de Navigator SE, beste setjes atm
[rml][ Nieuwe Logitech MX-serie]Waar voor je geld?[/rml]
Bedankt voor je reactie; maar het gaat me echt om draadloze toetsenborden. De Navigator SE valt dus sowieso af.Novah schreef op 03 maart 2003 @ 01:34:
Ik wil jullie de link naar mijn discussie topic over de MX-serie niet onthouden.
Dit draadje bevat ongeveer 500 reply's dus reacties en ervaringen genoeg
Ik zou persoonlijk gewoon de MX700 kopen en de Navigator SE, beste setjes atm
[rml][ Nieuwe Logitech MX-serie]Waar voor je geld?[/rml]
_
Verwijderd
Man, vriend van me heeft dat ding (optische draadloze muis en draadloos toetsenbord), en hij kan om de 3 dagen de batterijen vervangen op zn langst een week.. en het ding is ZWAAR irri, aangezien ie als je em 2 seconden niet gebruikt op een soort slaapstand gaat, en gaat daar pas af als je op de muisknop klikt... (gaat trouwens over de muis heh, toetsenbord is wel zwaar OK)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 00:06 ]
* IceStorm hoopt echt dat zo'n setje er komt, liefst mooi zwart
Batterijen in mijn muis gaan overigens ca 1 week mee. Toetsenbord weet ik niet, die heb ik 4 maanden in gebruik en zijn nog niet op gegaan
Overigens is de oplossing gewoon 3 sets oplaadbare batterijen in huis hebben (en een oplader natuurlijk).
Beetje jammer om los met batterijen en lader te gaan klooien als er zo'n mooie design-oplossing voor is. Logitech heeft mijn suggestie overigens in behandeling genomen. Ze vonden het geen gek idee maar er was nog niet eerder over gebeld.IceStorm schreef op 04 maart 2003 @ 00:12:
Ik zit zelf ook nog erg te wachten op een MX700 in combi met een mooi cordless keyboardje (zeg maar een Cordless MX desktop). De enige reden dat ik nu bij mijn cordless optical desktop setje blijf is dat ik een losse muis en keyboard minder prettig vind qua design.
Batterijen in mijn muis gaan overigens ca 1 week mee. Toetsenbord weet ik niet, die heb ik 4 maanden in gebruik en zijn nog niet op gegaan.
Overigens is de oplossing gewoon 3 sets oplaadbare batterijen in huis hebben (en een oplader natuurlijk).
Hint Hint : Logitech Productinformatie : 010-243 88 97.
Dan raad ik je vriend aan om garantie te claimen.Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 00:06:
De batterijen van de cordless desktop gaan 2 maanden mee???????????
Man, vriend van me heeft dat ding (optische draadloze muis en draadloos toetsenbord), en hij kan om de 3 dagen de batterijen vervangen op zn langst een week.. en het ding is ZWAAR irri, aangezien ie als je em 2 seconden niet gebruikt op een soort slaapstand gaat, en gaat daar pas af als je op de muisknop klikt... (gaat trouwens over de muis heh, toetsenbord is wel zwaar OK)
En ik gebruik alleen maar GP powerbank 1800 mAh batterijen en dan gaan ze wel 2 maanden mee.
Er zijn trouwens (min) 2 versies van de optical desktop in omloop. Ik heb de eerste en nergens problemen mee.
Ook heb ik de MX 700 (icm navigator SE) en die is idd beter. Maar voor kantoor/school werk voldoet de optical desktop.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik heb hier ook zo'n Cordless Desktop Optical set staan. De muis heb ik aan de kant gegooid. Irritant in gebruik met die slaapfunctie sh*t en de batts waren in 3 dagen leeg. Het toetsenbord gebruik ik wel, en na 9 maanden zijn volgens de Itouch software de batts nog steeds vol. Ook al gebruik ik het tobo erg veel.IceStorm schreef op 04 March 2003 @ 00:12:
Ik zit zelf ook nog erg te wachten op een MX700 in combi met een mooi cordless keyboardje (zeg maar een Cordless MX desktop). De enige reden dat ik nu bij mijn cordless optical desktop setje blijf is dat ik een losse muis en keyboard minder prettig vind qua design.
Batterijen in mijn muis gaan overigens ca 1 week mee. Toetsenbord weet ik niet, die heb ik 4 maanden in gebruik en zijn nog niet op gegaan.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Gewichtje? Heb even gezocht maar in de mx700 is er amper plek voor. Kon er in ieder geval geen vinden.Exirion schreef op 02 March 2003 @ 16:32:
[...]
Het is een lekkere muis. Ik heb 'm open gehad en het is van binnen ook allemaal perfect afgewerkt. Als je 'm echt te zwaar vindt dan kun je het gewichtje eruit schroeven.
Dit moest, omdat ik tijdelijk geen ander toetsenbord had dan die van mijn draadloos desktoppie. Zoek zelf maar uit wat je met mijn post doet, het is maar een waarschuwing, maar je bent dus gewaarschuwd!!!!!
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Hmzz daar zat ik nou bepaald niet op te wachten! Wat een klunzige technologie dan zeg van Logitech. Je zou toch zeggen dat die stuff in combinatie te gebruiken moet zijn?! Wat voor soort storingen had je dan? Heb je nog overwogen om de boel terug te brengen?Morax schreef op 08 March 2003 @ 00:07:
Ik heb sindskort ook de mx700, ik waarschuw jullie wel: het kan gaan storen ism een ander draadloos toetsenbord. Bij elke invoer op mijn toetsenbord haperde de muis en ja ik heb met alletwee elk verbindingskanaal geprobeerd.
Dit moest, omdat ik tijdelijk geen ander toetsenbord had dan die van mijn draadloos desktoppie. Zoek zelf maar uit wat je met mijn post doet, het is maar een waarschuwing, maar je bent dus gewaarschuwd!!!!!
* yohan = bang dat er nix anders op zit dan te wachten op een combisetje van Logitech met de MX700

Verwijderd
Lekker rap, precies.. en fijne houvast.. ik doe ongeveer 4 dagen met de muis... en dan moet hij weer in de lader.. maar voor de rest echt SUPER!
Heb tot nog toe geen nadeel kunnen vinden... de responsetijd is niet merkbaar lager dan van een muis met staart, het ding ligt lekker in de hand en is erg nauwkeurig. Prima apparaat
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ze hebben mijn kritiek ter harte genomen.
Want daar was ie al: de Logitech Optical Desktop MX
nieuws: Logitech introduceert Cordless Desktop MX
ik ehb een probleem, ik heb vandaag een mx700 gekocht en die werkt echt perfect maar nu wil ik de 2 knoppen aan de zijkant (ik dacht knop 4 en 5) gaan gebruiken in mohaa (voor opzij te leunen) maar de knop is "unknown" voor mohaa en kan ik dus niet gebruiken
En ik heb pas de cordless desktop optical gekocht, had ik maar een maandje gewacht.
Kan ik die muis niet vervangen door de MX 700??? Zonder een extra ontvanger?
[ Voor 39% gewijzigd door Gizmoke op 02-05-2003 23:28 ]
Ben er erg tevreden over! Ligt lekker in de hand en die extra knopjes zijn echt super handig!
Top product!
Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV
Verwijderd
Mouseware installeren?FrostXL schreef op 02 May 2003 @ 17:41:
nog een schopje,
ik ehb een probleem, ik heb vandaag een mx700 gekocht en die werkt echt perfect maar nu wil ik de 2 knoppen aan de zijkant (ik dacht knop 4 en 5) gaan gebruiken in mohaa (voor opzij te leunen) maar de knop is "unknown" voor mohaa en kan ik dus niet gebruikeniemand die mij helpt?
en het werkt nog steeds niet
[ Voor 34% gewijzigd door FrostXL op 03-05-2003 12:43 ]
Nu heb ik hem draaien als een MS intellimouse 3.0, dat gaat ook prima. Via USB is mij dat niet gelukt, maar via PS2 kan je je PC prima foppen op dat gebied. Ook als MS muis is alleen het switch-knopje 'buiten gebruik'.
Verwijderd
Dat is volgens mij redelijk normaal hoor. Mijn MX-900 is na 4 dagen ook leeg.Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 12:32:
Is er al iemand die de meegeleverde batterijen heeft vervangen? Ik doe er nl maar een paar dagen mee dan kan ie alweer in de lader
He who controls the Spice, controls the Universe.
Bij een beetje intensief gebruik is het niet meer dan logisch dat ie na een paar dagen 'al in de oplader moet'. Die oplader is juist zo handig omdat ie snel oplaadt en je je muis er elk moment in kan zetten. Als je je muis even niet gebruikt moet je 'm in de oplader zetten.Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 12:32:
Is er al iemand die de meegeleverde batterijen heeft vervangen? Ik doe er nl maar een paar dagen mee dan kan ie alweer in de lader
En er zitten gewone AA batterijen in, dus je kan zelf ook experimenteren met andere batterijen, bijvoorbeeld een setje met meer inhoud
The devil is in the details.
Verwijderd
Is dat uberhaupt wel mogelijk? 2 maanden is wel heel erg lang namelijk.
Dat zou ik nl. ook wel willen, 2 maanden...
[ Voor 22% gewijzigd door Loogie op 22-01-2004 17:35 ]