Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niels88 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:05:
[...]

Crosspost ;)

Ik zou even sparen en voor een Logitech mx518 gaan. Of een Razor Daimondback Maar denk eraan, bij een optische muis is een goeie muismat eveneens zeeer belangrijk.
Zelf vind ik draadloze of via bluetooth uit den boze. Zo'n muis vind ik zelf log en zwaar aanvoelen.
Maar zoals ik al zei, zelf zou ik liever voor een goeie muismat dan muis gaan. :)
wat is optisch :$
haha en ja ik wil er echt geen veel geld aanuit geven
ik ben 15 en heb niet zoon hoog inkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

* Clay gamet atm met een wacom graphire 2

In de nabije toekomst prik ik er een flatscreen bij, en schaf ik hoogstwaarschijnlijk een intuos3 a5 wide aan.

Toen ik nog veel Diablo2'de bleek de wacom - waar ik standaard mee muis, thuis en werk - het net zo goed te doen als (zoniet zelfs beter dan) een gewone muis. Meer voor de grap dan serieus probeerde ik het ook een keer in UT, en als je de pen op muis mode zet ipv de normale relatieve mode werkt dat ook uitstekend. Het grotere oppervlak van de a5wide is dan alleen maar prettiger; net als een normale muis moet je de pen vaak verzetten om door te kunnen blijven draaien, en a6 is niet bepaald veel ruimte. Belangrijk nadeel tov een gewone muis is namelijk wel dat je meteen niet meer beweegt als de pen buiten het gevoelige vlak komt, en in een lange circlestrafe is dat ff uitkijken geblazen ;) maar het went.

Inmiddels ben ik volleerd wacomshootergamer, en raak ik nergens meer een gewone muis voor aan. Railen in Q3 of shocken in UT is nog nooit zo leuk geweest, HL2 heb ik ermee uitgespeeld, en Oblivion ga ik ermee uitspelen :P Inmiddels is een normale muis voor mij een log en onhandelbaar ding geworden. De precisie en soepelheid van een wacom zijn onnavolgbaar, ik kan het iedereen alleen maar aanraden _o_

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Gamen op een Wacom zou voor mij onmogelijk zijn.. Ik ben linkshandig maar muis met rechts, echter kan ik met mijn rechterhand een pen nauwelijks fatsoenlijk vasthouden :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Sinds vandaag met een Razer Copperhead icm een blauw (stof) muismatje :)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSspike
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:26
Demoniac schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:35:
Gamen op een Wacom zou voor mij onmogelijk zijn.. Ik ben linkshandig maar muis met rechts, echter kan ik met mijn rechterhand een pen nauwelijks fatsoenlijk vasthouden :P
Hier exact het zelfde probleem! Het is echt héél raar als je normaal rechts 'muist' en met links ouderwets schrijft dan ineens met een wacom moet werken :X na een paar keer flink vloeken en tekeer gaan nooit meer zo'n ding aangeraakt :P

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:07:
[...]

wat is optisch :$
haha en ja ik wil er echt geen veel geld aanuit geven
ik ben 15 en heb niet zoon hoog inkomen
Ik heb een Logitech UltraX, weet niet meer precies wat hij gekost heeft, maar zéker niet meer dan €25,-

Hij heeft een draadje, is voor zowel links- als rechtshandigen geschikt, is retesnel, is precies, en heeft drie knoppen + een klikbare scrollknop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Logitech MX-1000 (Zwart)

Waarom gebruik ik deze muis:
-Heeft een lasertje, dus perfect om mee te gamen.
-Ik heb nog nooit een muis gehad die zo lekker in m'n hand ligt. :9
-Draadloos
-Accu, gaat ruim 2 weken mee zonder op te laden
-Logitech maakt gewoon ontzettend goede muizen.

Toch nog twee kleine nadelen:
-Het gladde plastic aan de bovenkant is besmettelijk voor vuil.
-Het scroll-wieltje is moeilijk in te drukken, omdat het ook de mogelijkheid heeft om naar links of rechts te bewegen. Dit is toch vrij onhandig voor gebruik van tabbladen in firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
MX518 op een IceMat 2nd edition afternight black met HyperGlides als vervangende voetjes :)

Omdat:
- Muis: die muis GEWELDIG in de hand ligt (hij verving tevens een mx500) en de knoppen zijn erg handig;
- Mat: tikje tegen mijn muis en hij glijd de halve mat over :D;
- Glides: Na een tijdje zijn de originelen wel versleten en dit zijn erg goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik gebruik een SNS-016:

Afbeeldingslocatie: http://www.geekjoan.com/videogames/snes_mus.jpg

;)

:X Zie net dat het om een [PC] topic gaat :7

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:35

Piggen

Lekker bakkie

Ik ben dan wel niet zo'n gamer, maar ik heb laatst een Logitech MX400 Laser aangeschaft en die bevalt prima. Ik vermoed ook dat de sensor gewoon hetzelfde is als die in de andere Logitech lasers en dat hij daardoor ook net zo lekker gamed. Alleen is deze met draad.

Ik heb er ook een User review over geschreven, voor de geinteresseerden.

Samenvatting:
+Bouwkwaliteit
+Extra knoppen
+Precisie
+Ergonomie

-Setpoint-software moet nog wat bijgeschaafd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
ik gebruik op dit moment al een aantal jaar een MX500.
deze muis werkt altijd nog perfect :)

maar ik zit er nu over te twijfelen om een Cordless MX 3000 te kopen.
ik vind dit een erg mooi set + natuurlijk een laser muis
is deze muis nu dezelfde als de MX610 of mis je die lichtknopjes?

verder hoop ik ook dat deze muis nog beter in de hand ligt.
ik vind de MX500 soms toch wat hoog.
en volgens mij is die MX6XX serie ongeveer hetzelfde als de vroegere Mousman muizen.
deze heb ik ook erg lang gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Al een jaar lang met veel plezier de MX1000 Laser muis. Ligt heerlijk in de hand, zeker je duim heeft imho nog meer rust dan met bijvoorbeeld de MX5xx/6xx series. Hij is wat fors, maar ja, dat is een kwestie van smaak ;)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Ik heb sinds 1 week de logitech G5 Laser blaat..Special edition...

Deze editie heeft geen grip op de zijkant (vond ik irritant bij een vriend van me) en is grijs/zilver/zwart/blauw.

Gebruik deze omdat ie fijn in de hand ligt.. een dpi-veranderding op de muis zelf.. en gamed gewoon lekker.

Hieronder ligt een steelpad 4d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Clay schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:28:
* Clay gamet atm met een wacom graphire 2

In de nabije toekomst prik ik er een flatscreen bij, en schaf ik hoogstwaarschijnlijk een intuos3 a5 wide aan.

Toen ik nog veel Diablo2'de bleek de wacom - waar ik standaard mee muis, thuis en werk - het net zo goed te doen als (zoniet zelfs beter dan) een gewone muis. Meer voor de grap dan serieus probeerde ik het ook een keer in UT, en als je de pen op muis mode zet ipv de normale relatieve mode werkt dat ook uitstekend. Het grotere oppervlak van de a5wide is dan alleen maar prettiger; net als een normale muis moet je de pen vaak verzetten om door te kunnen blijven draaien, en a6 is niet bepaald veel ruimte. Belangrijk nadeel tov een gewone muis is namelijk wel dat je meteen niet meer beweegt als de pen buiten het gevoelige vlak komt, en in een lange circlestrafe is dat ff uitkijken geblazen ;) maar het went.

Inmiddels ben ik volleerd wacomshootergamer, en raak ik nergens meer een gewone muis voor aan. Railen in Q3 of shocken in UT is nog nooit zo leuk geweest, HL2 heb ik ermee uitgespeeld, en Oblivion ga ik ermee uitspelen :P Inmiddels is een normale muis voor mij een log en onhandelbaar ding geworden. De precisie en soepelheid van een wacom zijn onnavolgbaar, ik kan het iedereen alleen maar aanraden _o_
Werkt dit serieus lekker ?? Ik moet het namelijk nog proberen met een cheapass Aiptek ding, maar mij leek het dus ook wel grappig om te doen een keer :)

Ik schrijf met links en heb al wat zitten prutsen ermee in PSP/Paint/Fotosoep/Gimp dus moet lukken !! Hebben die pijltjes eindelijk ook nut :+
Demoniac schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:35:
Heb/had ik dus echt geen problemen mee :?
Equalized schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 16:38:
Sinds vandaag met een Razer Copperhead icm een blauw (stof) muismatje :)
Nou nog die 2000 dpi masteren he ;)
RvO_6 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 17:25:
Logitech MX-1000 (Zwart)

Waarom gebruik ik deze muis:
-Heeft een lasertje, dus perfect om mee te gamen
Heerlijk hoe marketing mensen brainwashed : Dit is puur het licht en je sensor doet al het scan werk dus of het nou de LED is of de Laser of de zon voor mij part maakt geen fuck uit B)
Richard schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:55:
Ik gebruik een SNS-016:

[afbeelding]

;)

:X Zie net dat het om een [PC] topic gaat :7
Deze wou ik serieus vroeger hebben om met mijn Super Nintendo te tekenen :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech G5, omdat:
deze groter is dan die standaard muis dingen. Ik heb geen kleine handen :)
en hij muist lekker precies.

die extra knoppen en functies gebruik ik niet eens echt effectief, maar ik ben blij dat ik er €50,- voor heb uitgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 11:59
Logipech MX510 met Steelpad S&S.
Prima muis, echter soms klik ik per ongeluk met mijn duim op die twee linker scroll optie knopjes, terwijl ik net een post wilde versturen en dan ben je de sigaar.
Speelt prima games en internet ook lekker.
Als ie kapot gaat eens de G5 proberen ...

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

nero355 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:11:
[...]

Werkt dit serieus lekker ?? Ik moet het namelijk nog proberen met een cheapass Aiptek ding, maar mij leek het dus ook wel grappig om te doen een keer :)
Ja, ik ben geen grappen aan het maken, ik raak serieus geen gewone muis meer aan. De laatste keer weet ik niet eens meer. 'k heb ook een redelijk actieve clantijd achter de rug, dus ik kan met enige autoriteit zeggen dat het niet alleen maar handig is voor de "casual gamer". Het vergt wel veel oefening. In het begin voel je je een dronken lor, en schiet je nog geen deuk in een pak boter :P Vergelijk het met blind moeten leren typen in dvorak terwijl je al jaren qwerty kon.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik denk dat als ik morgen tijd heb dat ik maar eens een nieuw topic hiervan open. Ik wil hem dan wel iets uitgebereider maken dan deze is.. Deze is namelijk erg vol.. Zijn er mensen die zeggen: "Nee dat mag jij niet, dat moet ik doen!" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Sinds een paar maanden de G7, mijn eerste draadloze game muis. Ik heb er voor gekozen omdat het gewichtsverschil verwaarloosbaar is ten op zichte van een gesnoerde muis.

Hij speelt erg prettig en je zit nooit met twee lege accu's omdat je er altijd 1 opgeladen hebt (bij melding van een lege accu, de accu uit de muis klikken als ware het een pistool clip. De opgeladen accu uit de oplader halen en omruilen, binnen 10 seconden klaar)

De MX1000 ligt voormij wel beter in de hand omdat die net iets groter is, alleen vind ik die kwa gewicht weer net iets te lomp.

Mening voor tweakers zonder werk (lees eventueel bijbaantje):
Draadloze muisen zijn niet bedoelt voor gamers

Mening voor tweakers met werk (lees eventueel bijbaantje):
Gamen met vrijheid.....G7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Razer Copperhead (Blauwe) op een Func Surface 1030
Geruild tegen m'n MX518 op een LAN. Ksnap echt niet waarom die kerel die zou graag wilde :)
Kvind hem echt fijn, en hij reageert echt ubershnell!

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:01:
[...]

Dan zou ik toch de MX518 nemen. 1600 DPI i.p.v 800 en on the fly aankunnen passen van het aantal DPI doormate van 2 knoppen, en de extra knoppen voor in games (die aan de linker zijkant) werken ook heel fijn. Hyperglides eronder en een Qpad CT (als je budget dat toelaat) en je bent in de 7ende hemel imo :)
Volgensm ij was al dat moois er in 2003 nog niet :P

Ik gebruik de Logitech G7, tot wel 2000 DPI (handig voor APCs en tanks in BF2), en je kan t met Setpoint zelf de levels instellen.

Hij ligt goed in de hand, als je op een knopje op de onderkant duwt schiet de accu dr uit, kan je em makkelijk omwisselen met de 2e bijgeleverde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:31
Logitech G5 hier.
Om eerlijk te zijn heb ik 'm ook een beetje aangeschaft vanwege het (naar mijn mening) mooie design en die "weight-cartridge" wat ik wel een leuke feature vond.
De verschillende reviews @ that time waren ook veelbelovend .. ik heb er geen spijt van iig !

De G5 gebruik ik op een SteelPad 5L: super combo imo: ruimte zat en 't glijd allemaaal lekker :) (hiervoor op een SP 3D maar die is toch wat te klein voor mijn muis-bewegingen)
Ook de verschillende dpi instellingen dmv de knopjes onder het wheel zijn een leuke feature: snipen in BF2 @ low, en overschakelen naar high als je in een tank springt :Y)

Ik heb al verschillende optical mouses gehad maar ze stoppen er allemaal mee na verloop van tijd, ik hoop daarom dat deze G5 wat langer mee gaat.

Gamen doe ik dus nog altijd met draad ...

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

[hint-modus]maakt iemand deel 2?[/hint-modus]

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:02
Ik gebruik de volgende combo :

Razer ProSolution V1.6 & Razer ProSolution Muismat

afbeelding

werkt prima >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 10-06-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik sinds een paar maanden de Logitech G5. Tja, voor mij (rechtshandig) gewoon de perfecte muis. On-the-fly instellen van gevoeligheid, super accurate lazer, geen gekloot met batterijen. Perfect wat mij betreft.

Als muispad heb ik een Compad MaXXpad, werkt prima, geen super deluxe geval, wel lekker groot, glad en slijtvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DLP schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:21:
Logipech MX510 met Steelpad S&S.
Prima muis, echter soms klik ik per ongeluk met mijn duim op die twee linker scroll optie knopjes, terwijl ik net een post wilde versturen en dan ben je de sigaar.
Speelt prima games en internet ook lekker.
Als ie kapot gaat eens de G5 proberen ...
Idem maar zit erover te denken over te stappen naar een MX518 met een stoffen muismatje. Iemand ervaring met deze overstap? Ook zit ik heel erg te denken over de Hyperglidez of de Steelpad Padsurfers.

Mijn hand fuseert gewoon bijna met de muis. Die zijknoppen heb ik never ever last van, wellicht ligt dat aan de grote handen. Met de Razer-muis vindt ik niet dat ik alle controle heb over mijn bewegingen .. Met de Steelpad heerlijk glijden alleen toen ik voor het Warsow ging spelen ging de muis om de keer van de muis af, dan raadt ik denk ik een QcK+ aan. Voor FPS is dit DE combinatie: Logitech + Steelpad. Welke hiervan is niet van belang, de 1 of 2 zijknop keus is het enige wat je nog moet kiezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:29

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik heb de G5 ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hier verder!!!!
Greyh0und schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 09:44:
[hint-modus]maakt iemand deel 2?[/hint-modus]
[hint-modus]Als je nu eens een aantal berichten boven je had gelezen :/[/hint-modus]
Verder is dat deel nu open, en dit keer is het een iets uitgebereidere dan bij deze :)

[ Voor 67% gewijzigd door TheZeroorez op 10-06-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 11:27
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Onderbouw waarom je juist de muis gebruikt die je gebruikt!