Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

MX500 met Icemat werkt prima ( MX500@500hz )

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:02

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 18:43:
[...]

lijkt me sterk mx1000 is laser, de mx 510 niet. maargoed hoger nummer betekent dus niet altijd beter.
Ik heb overigens de mx510 om te gamen prima muisje, en de muis mat steelpad qck ++ clothpad ;)
De MX510, MX1000 en MX310 gebruiken de Agilent S2020 sensor.

Alleen nieuwe MX510 en MX1000 muizen (Dec 2004 en later) gebruiken de Agilent A3060 sensor.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazam0
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-04-2021
Logitech dual optical, ding was grijs ziet er nu een beetje zwart uit... Misschien help schoonmaken een keer :)

shazam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

mx1000

perfect ding 8)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
MX 518

Afbeeldingslocatie: http://www2.beareyes.com.cn/jpic/2/2004/12/20041201_211254_2.jpg

Werkt echt perfect!

offtopic:
Heeft er iemand 64-bit drivers voor deze muis?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

@ boven: wrom zitten er zoveel van die "kuiltjes" aan de rand? bij mn mx 510 zitten ze lekr in het midden.

Mx510: ziet er slick uit, heeft draadje, ligt lekker in de hand, is precies en i.t.t. mn eerdere optische muizen: er komen niet van die rare draaibewegingen!

Nadeeltje: dat plastic wat op het blauwe zit is wel wat zweetopwekken bij een spannende gamesessie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:54
Suicyder schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 13:59:
Logitech MX700
Ook vaak nog mijn Logitech Dual Optical
Ik heb al een jaar of 2/3 de dual optical en vind hem zo fijn, ik hoef echt niet wat anders meer :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
Ik gebruik een MX510 met van die glijdingen onder de voetjes :9
Op een Steelpad 4D

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakerhenk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 16:08
Gebruik de MX500 al weer 2 jaar lang, speel vooral fps.
Mijn zoon even gevraagd, die gebruikt naast mijn muis ook de allergoedkoopste muizen voor zijn game's. Hij merkt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03

GG85

.......

Topicstarter
Dan moet ie maar eens leren gamen :)
Als je op een beetje hoog niveau begint te spelen mer je zeker wel het verschil tussen bijv. een MX500 of een balletjesmuis van €2,50. Zelfs de muismat geeft al een duidelijk verschil in spelen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

headhunternl schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 14:47:
@ boven: wrom zitten er zoveel van die "kuiltjes" aan de rand? bij mn mx 510 zitten ze lekr in het midden.

Mx510: ziet er slick uit, heeft draadje, ligt lekker in de hand, is precies en i.t.t. mn eerdere optische muizen: er komen niet van die rare draaibewegingen!

Nadeeltje: dat plastic wat op het blauwe zit is wel wat zweetopwekken bij een spannende gamesessie...
zij geen kuiltjes, lijkt maar zo :P

maar ik gebruik nu nog een dell :/ /logitech muis met balletje :/ ...
maar word de muis van een Microsoft wireless optical desktop comfort editon, hoop maar dat die geen lag heb (heb um hier al staan, voor mijn verjaardag overmorgen ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door GoldenSample op 30-04-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
headhunternl schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 14:47:

Tis gewoon glad hoor. Vind die kuiltjes wel cool uitzien. Mocht iets minder extreme maar goed. Hij heeft inderdaad rare draaiingen als ik de muis een beetje optil. Hoe komt dat? Op te lossen?

Ik heb de mx510 nu op het werk, ook superchill. (mx510 plakt idd na gamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hannos
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-05-2024

hannos

pardon me

Microsoft Intellimouse Explorer 3.0, optisch, 5 knoppen. Eerst had ik de 1.0 deze muis heeft (of had, dat weet ik niet) 5 jaar garantie, naar 2 jaar was de 1.0 defect en kon ik 'm gratis omruilen voor een 3.0 !! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb net ook een Mx510 gehaald. Ik was van plan de Mx310 te kopen, maar deze was echt niet geschikt voor mijn grote handen. De Mx510 is net wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
er is er maar 1 de beste voor echte gamers MX518 ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een cheapass 10 euro logitech muis en een houten bureau als muismat :P werkt redelijk goed, kan beter mjah om nou 100 euro uit te geven voor een muis+mat vind ik niks. Je kan aimen of je kan het niet, van die muis ga je echt niet goed worden ofzo, hoogstens speelt het wat lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 17:09
ook ik een mx500. Ligt prima in de hand, fijne extra knoppen.
Tip voor de mensen die 'm wat zwaar vinden: aan de binnenkant (3 schroeven aan de onderkant opendraaien) zit een blokkie ijzer dat je er gewoon uit kan schroeven (puur en alleen ballast). Ik heb het er ook uitgehaald, het scheelt aanmerkelijk!)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:29:
Ik gebruik een cheapass 10 euro logitech muis en een houten bureau als muismat :P werkt redelijk goed, kan beter mjah om nou 100 euro uit te geven voor een muis+mat vind ik niks. Je kan aimen of je kan het niet, van die muis ga je echt niet goed worden ofzo, hoogstens speelt het wat lekkerder.
Dit ben ik niet met je eens..Zelf gebruik ik sinds kort een steelpad 4s + een diamondback, en ik merk echt wel degelijk verschil. Maar goed ik zou dit wel willen testen. Heeft er iemand niet een java of flash spel wat je accuracy meet tijden het mikken ergens op. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er wel wat beter mee mikken, maar wat ik bedoel is dat je een goede aim heb of niet. Tuurlijk is het met zo'n muis beter mikken. Een maat van me heeft er 1 en dat gaat echt soepeler. Maar het is niet zo dat je er beter van gaat aimen in de zin van mijn hand kan nu beter de muis bewegen naar het hoofd van een tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Natuurlijk MX512. :) Met een mooie Ratpadz eronder.

Ik zie trouwens niet het nut om een MX518 te halen, ik ben gewoon zeer tevreden met m'n muisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ach man, al die mooie snufjes van tegenwoordig hoeven niet perse beter te zijn.

Ik speel zelf nog met een 5 jaar oude Logitech Wheel Pilot, met draad en bal en icemat.

Werkt nog steeds beter dan al die optische shit van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Razer diamondback met een Razer exactmat, ik heb hiervoor een MX500 gehad, het was zeker geen slechte muis en kwa vorm leek het ook perfect totdat ik de Razer diamondback probeerde, deze is kwa vorm veel beter handelbaar en daardoor ook veel precieser dan de MX5xx serie.
Voor mij geen Logitech meer iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:31:
Je kan er wel wat beter mee mikken, maar wat ik bedoel is dat je een goede aim heb of niet. Tuurlijk is het met zo'n muis beter mikken. Een maat van me heeft er 1 en dat gaat echt soepeler. Maar het is niet zo dat je er beter van gaat aimen in de zin van mijn hand kan nu beter de muis bewegen naar het hoofd van een tegenstander.
nee, maar het effect is wel dat je gemakkelijker van een goede aim een headshot maakt.
Bovendien vind ik het belangrijk dat wanneer ik game (niet echt superveel imho) het gewoon lekker speelt, en niet dat ik de neiging heb die muis tegen de muur aan diggels te slaan omdat ie steeds op het cruciale moment een pixel teveel verschuift of een paar milliseconden teveel lag geeft. Dan is de lol er al snel af. Ga maar eens schaatsen op botte schaatsen, je zou het hele schaatsen per direct afzweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:31:
Je kan er wel wat beter mee mikken (je hand kan nu beter naar het hoofd van tegenstander bewegen), maar wat ik bedoel is dat je een goede aim (mik) heb of niet. Tuurlijk is het met zo'n muis beter mikken. Een maat van me heeft er 1 en dat gaat echt soepeler. Maar het is niet zo dat je er beter van gaat aimen=mikken in de zin van mijn hand kan nu beter de muis bewegen naar het hoofd van een tegenstander.
Hmm je spreekt je zelf hier wel een beetje tegen no offence hoor.

Maar ik snap wel waar je op doelt. Je doelt denk ik op het feit dat je gewoon een beetje talent moet hebben voor het aimen (mikken) En dat je zonder talent nooit echt goed zult kunnen mikken, maar dat dit wel wat beter zou kunnen worden door een goede muis+mat.

Hier heb je natuurlijk wel gelijk in. Dit is met de meeste dingen zo.

Maar toch vind ik dat je door een fatsoenlijke muis en mat beter kunt mikken.

Ik heb zelf ook jaren lang een standaard logitech muisje gehad op een bureaublad. Maar nu ik deze muis en mat heb, baal ik ervan dat ik deze niet eerder gehaald heb. Het speelt zo veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Laatst online: 26-07 16:02
PcManiaxx schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:55:
Ach man, al die mooie snufjes van tegenwoordig hoeven niet perse beter te zijn.

Ik speel zelf nog met een 5 jaar oude Logitech Wheel Pilot, met draad en bal en icemat.

Werkt nog steeds beter dan al die optische shit van tegenwoordig.
Het is natuurlijk wat je gewend bent. Zoals ik bijvoorbeeld. Een mx 700 draadloze muis vond ik destijds zoo super , maar nadien een mx500 aangeschaft en alweer een duidelijk verschil merkbaar. Als je zo'n nieuwe superdeluxe optische muis maar 1 uurtje vast hebt gehad om rpg's te spelen , dan ga je het echte verschil natuurlijk niet merken... 8)7

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:50
Ik gebruik al een tijdje de Logitech MX510. Ik heb er zelfs 2, een voor de laptop en een voor m'n desktop pc. Bevalt tot nu toe prima, en niet alleen in games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
De Logitech Click! optical (non-draadloos) hier.. Muisje met perfect gewicht en voldoende performance voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

kheb een diamondback.

hijs erg fijn, alleen duurde bij mij lang voordat ik hem goed vast had gepakt.

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een mx700 (die steeds eerder leeg lijkt te gaan) en een Alsop raindrop muismat.

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Logitech MX510, moest eerst nog al wennen omdat ie zo gevormd was naar mijn hand. Maar eenmaal aangewend, zou geen andere meer willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze microsoft muis : http://1toppc.com/Merchan...oft/Mouse/wheelmouseL.jpg

Heb hem al 3 jaar en werkt nog perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:32
Ik zweerde eerst bij intellimouse explorers (de 1.0 , 2.0 en 3.0 heb ik) maar de MX500 is me toch wel het best bevallen. Ik moest gek genoeg wel wennen aan de vorm ofzo, ik kreeg in het begin pijn in mn hand als ik een tijdje intensief speelde. Het grootste nadeel van de Intellimouse explorer vind ik, dat ze te gauw kapot gaan. Ik heb intussen al 3 explorer muizen teruggebracht met defect (wel goede service van Microsoft, je krijgt gewoon altijd zonder morren een nieuwe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

MX510 Hiero, kan niet zonder. Me pc is nu kapot, dus hij hangt nu aan mijn 2e pc :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Pff moet er niet meer aandenken met zo'n optical te moeten spelen.
Dat tijdens het omdraaien de muis ergens halverwege blijft hangen ;)

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 23:02
ik heb een MX500 voor het betere / snellere gamewerk (lees UT2004 LGI 135/35 >:) })) en een MX1000 voor het langzamere fraggen (lees CSS oid). heb geen muismat, vind zonder gewoon het fijnst. voor MX500 moet je dan natuurlijk wel goede kleur opp / bureau hebben anders komt er van muizen weinig tercht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een Logitech ifeel mouseman... inmiddels een oudje... maar zelfs de "feel" werkt nog.. alleen de glijpads zijn op..
ben nogsteeds happy ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een tijdje een MX510 en vindt alle andere muizen opeens bagger :P
De extra knoppen voor vooruit en achteruit bladeren op t internet zijn vooral fijn. En dat je de knoppen ook in games kan gebruiken is ook een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en aldi muis en tobo @ 20 eurotjes
draadloos dus wel wat zwaarder, maar het speelt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vandaag net MX518 geen verschil te merken met MX510 maarja, hij is wel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Il heb een MX1000 en een zwarte Steelpad 4D steel (van plastic dus) en de laatste tijd merk ik dat de cursor soms (dwz een of twee keer per dag) ineens een centimeter of drie over mijn monitor springt. Tijdens games is het me nog nooit opgevallen maar als ik aan het photoshoppen ben is het echt vervelend.

Ligt het aan mijn muismat of aan de muis? Beiden zijn een paar maanden oud en redelijk schoon :P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
er ZOU in het 'gat' voor delaser een stofje kunnen zitten. de laser is zo gevoelig dat ie echt alles ziet. mss ff uitblazen daar ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ik gebruik de Lasermuis! :)
Heb hiervoor gekozen omdat ze zeiden dat enige vertraging niet meer merkbaar zou zijn.
En hij ziet er gewoon erg stylisch uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Wootism schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 23:00:
en hij ziet er gewoon erg stylisch uit 8)
ja cker, het is absoluut een mooi apparaat. maarem, dat over dat er geen vertraging zou zijn... het is nogsteeds niet als een muis met staart hoor. zoals ik in me post zei, gebruik ik voor UT2004 LGI gewoon toch me MX500... want de MX1000 is gewoon niet toereikend voor dat ubersnelle gefrag :P in CSS en Far Cry bijv. voldoet ie gewoon en is het een prima ding. en ook in UnrealED en Maya enzo is ie zo chill.... ligt perfect in de hand enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hier de Microsoft Wireless Optical Mouse 2.0. Echt een heerlijke muis om mee te gamen. Hij is licht, ligt heel goed in de hand, is soepel te bewegen, echt de beste muis die er bij was IMHO. Had eerst de 1.0 versie, maar die ging stuk, en heb ik de 2.0 gekregen. Deze bevalt nog beter :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb zelf een Logitech MX510, bevalt best goed, maar ik moet zeggen dat die Logitech Optical OEM Muis bij mn ouders net zo fijn is ;-) Maakt me echt geen zak uit. Ik merk ook echt niet dat de Mx510 snellere responstijd of wat-dan-ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Logitech Premium Optical Wheel Mouse.. In het zwart met n mooi plakpad van logitech erop, deze is USB en optical dus.. In windows heb ik de gevoeligheid op het snelste staan :)

Hij is licht, en ik pwn ermee in ET :P

@DRG: Die muis _had_ mn ma ook, ze was er zeer tevreden over en ze kan niet aan haar nieuwe muis wennen, weet jij waar je die muis van jou nog nieuw krijgt? :P

[ Voor 39% gewijzigd door h3ll op 22-06-2005 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu nog mijn muis van mijn Logitech Desk Pro Optical set (draadloos)

Binnenkort krijg ik een Logitech MX518 met steelpad :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

Logitech MX510. Werkt perfect. Meestal koop ik een andere muis als hij niet meer zo 'in' is. Dan is hij wat goedkoper... ik vervang ze ook regelmatig, want iedere muis - al koop je er een van 100 euro - wordt een keer vet. Vette muizen zijn ranzig (net als vette toetsenborden), dus vervang ik ze regelmatig. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 20:13
Ik gebruik een Trust MI-2100 Optische muis, eentje met een staartje dus. Het ding is superlicht en pakt elke beweging die ik maak. Het knaagdier ligt lekker in de hand (vind ik dan) en dat allemaal voor 10 euro. Perfect ding voor FPS spellen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Ik gebruik gewoon een Logitech Pilot Wheelmouse (met bal dus). Ik heb ook de optical versie ervan, maar die vind ik niet precies genoeg en verspringt soms heel irritant. Die gebruik ik gewoon bij de laptop nu :) Ik heb ook ff mogen gamen met een Razor Copperhead, maar die vind ik echt niet fijn. Die knoppen aan de zijkant kun je niet eens normaal gebruiken onder het gamen. Dan liever een G5, maarja, die prijs... Is me gewoon te duur voor een muis.
PromWarMachine schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 02:39:
Logitech MX510. Werkt perfect. Meestal koop ik een andere muis als hij niet meer zo 'in' is. Dan is hij wat goedkoper... ik vervang ze ook regelmatig, want iedere muis - al koop je er een van 100 euro - wordt een keer vet. Vette muizen zijn ranzig (net als vette toetsenborden), dus vervang ik ze regelmatig. :P
Toetsenbord kun je op den duur uit elkaar halen en in een bak warm water leggen. Daar krijg je hem weer 100% schoon mee. Muis gewoon afnemen. Ik gebruik meestal glassex.

[ Voor 42% gewijzigd door matel op 04-11-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech MX 310. Ideale muis. Lekker klein en heel duurzaam (heb hem nu al jaar of 4 volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:22
Ik heb een MX500 nu, maar mijn klauwen groeien toch een klein beetje te ver door, dus misschien binnenkort maar eens een MX1000 aanschaffen.

MX500 is overigens een geweldig apparaat!

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de MX 510, Kwa vorm ligt die lekker. Die extra knopjes komen goed van pas in battlefield 2. Ik gebruik bv de back en forward button om te gaan liggen en staan LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een Logitech RX300 gekocht. http://www.logitech.com/i...SCRID=925,CONTENTID=10864
Ik had een MX500 maar die is overleden. Ik mis de duimknopjes wel, of eigenlijk maar één omdat de andere toch moeilijk bereikbaar was tijdens het spelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/8849.jpg

Mooi aan deze muis tijdens gamen:
Zowel links als rechtshandig.
Betere balans dan de MX500.
Door vorm makkelijker op te pakken dan de MX500.
Kleiner dan de mx500 waardoor ie beter in mijn hand past. (ik hou m'n muis met twee vingers vast.)
Zelfde resolutie als MX500 maar kost een stuk minder.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:39
Ik heb al een tijd de Razer Diamondback. Vroeger logitechs gehad maar heb er alleen maar slechte ervaringen mee gehad. De Diamondback was zijn tijd gewoon ver vooruit en is nog steeds in mijn ogen een betere muis dan de g5/g7 van Logitech. De Copperhead schijnt nog iets beter te zijn maar het verschil is haast niet te merken. Ik vind het opvallend dat elke functie die de Logitech muizen zo goed zou maken vaak al jaren beschikbaar is bij Razer. Enig nadeel is dat Razer drivers niet perfect zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Ik heb nu een mx 510. :)
De 2 knopjes aan de zijkant vind ik ideaal in windows. Lekker makkelijk terugbladeren.
Andere knopjes gebruik ik amper en in games eigenlijk al helemaal niet.
Aan het gewicht moest ik wel even wennen, maar nu heb ik er geen moeite meer mee.
De ruimte aan de linkerkant om je duim in te leggen is ook wel relaxt. :P
Voor 25 euro trouwens geen geld vergeleken bij zo'n dure G5. Resolutie veranderen hoef
ik al helemaal niet, alleen maar irritant aangezien je er op moet letten bij het gamen. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Satch op 29-01-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De simpelste Logitech Optical van 15 Euro. Ik dacht dat het weinig uitmaakte hoeveel-ie kostte, maar nu merk ik dat de vlakjes waar-ie op schuift loslaten. Het zijn plastic gevalletjes die er niet erg sterk opgelijmd zijn. Dat wordt dus een nieuwe scoren binnenkort.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MX1000, prachtig om mee te gamen. Past precies in mijn hand en de knoppen voelen echt lekker aan tijdens het gamen. Soepel met bewegingen!! ..... Tot nu toe beste muis ooit !! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 21:22
Hier ligt sinds een paar weken een MX518, die mijn wireless optical dinges van Logitech vervangen heeft.

Ik gebruik de muis vooral voor gaming. Ik zocht een vervanger voor mijn wireless muis omdat deze de batterijen verslinde, en het een dure grap aan het worden was. Ik zocht dus een muis die mij lekker in de hand lag en dat was dus deze.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MX 510. Heeel relaxed muisje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:14
MX518 _o_

Erg fijne muis, extra buttons zijn te configgen (staan hier voor play/pause van mp3), ligt erg lekker in de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 22:20

RetepV

ALLES valt te repareren

Ik gebruik een Logitech MX300.

Bij een MX310 lopen de zijkanten van boven naar beneden een beetje naar buiten, terwijl ze bij een MX300 juist een beetje naar binnen lopen. Daardoor kun je de MX300 wat makkelijker optillen, ook als je bezwete handen hebt. Daarnaast is de vorm zo dat ik er niet met mijn handpalm op hoef te liggen en daardoor heb ik veel minder last van RSI.

Bij de MX310 zitten natuurlijk wel sleuven in de zijkant waar je hem aan kunt optillen, maar ik vind de MX300 toch net effe wat makkelijker op te pakken.

Ik hoop dat ze de MX300 vorm (eigenlijk de gewone Pilot Mouse vorm) binnenkort in 'laser' versie hebben met nog hogere resolutie. Anders koop ik binnenkort dan misschien toch een MX518.

[ Voor 5% gewijzigd door RetepV op 29-01-2006 16:31 ]

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik gebruik een MX518. Moet vaak nauwkeurig werken als ik dingen ontwerp. Hiervoor had ik een MX700 waar ik echt soms helemaal gek van werd, dan had ik overslag of hij haperde omdat het signaal niet helemaal goed overkwam. Ik dacht dat draadloos fijner zou werken, maar de MX518 is véél lichter, en dat merk je. De DPI instelling gebruik ik eigenlijk nooit.

Ook met gamen is de MX518 veel beter dan de MX700 vind ik, de MX518 is gewoon veel accurater. De MX700 heb ik echter nog steeds in gebruik, draadloos heeft ook z'n voordelen. Als ik een film vanaf de PC op m'n TV wil kijken, dan pak ik de MX700.

Voor mij voorlopig geen draadloos meer als primaire muis!

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:17

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb hier een Logitech x100 draadloos en een mx700 ook zonder draadje.

x100. Prima muis. Ik game niet zoveel maar af en toe eventjes spelen en dan weer lekker office gaan doen. Het enige wat mij niet bevalt is de gevoeligheid van het lasertje. Ik heb een tafel die ik zelf zwart heb geverft. Daar zitten een paar onevenheden in. Hij is zo gevoelig dat ik maar een lekker muismatje heb moeten kopen.

MX700. Heerlijke muis. Past prima in de hand. Ik gebruik deze voor wat intensiever gamen. Lekker veel knoppen. Heb er eigenlijk 1 ding op aan te merken. Het basisstation begint na 2 a 3 jaar niet meer goed contact te maken. Dat is het enige. Voor zijn leeftijd en gebruik tijd een prima muis.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik gewoon een standaard Cordless Logitech Muisje .. en daar kan ik prime mee overweg.
Ik heb ooit eens met een MX muis gegamed bij de buurjongen .. speelt ook wel fijn .. maar ik vind die gewone standaard muisjes beter spelen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 21:11
Logitech G5 met een Qpad midsense, werkt goed
Hiervoor een MX510 met Everglide, was ook goed (toen de mat nog glad was).
Daarvoor een tijdje een Logitech Optical op de Everglide, en nog verder daarvoor gewoon op het bureau. Daarvoor weer een balmuis van logitech (zonder scroll :P)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik een logitech optical van 15 euro,de goedkoopste. Die ze gemiddeld bij ieder bedrijf op t bureau hebben liggen.

Simpel, ligt lekker in je hand, is niet zwaar. En doet precies wat die moet doen. Perfect gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 15:54:
De simpelste Logitech Optical van 15 Euro. Ik dacht dat het weinig uitmaakte hoeveel-ie kostte, maar nu merk ik dat de vlakjes waar-ie op schuift loslaten. Het zijn plastic gevalletjes die er niet erg sterk opgelijmd zijn. Dat wordt dus een nieuwe scoren binnenkort.
Bij m'n MX500 lieten die ook los evenals bij m'n oude Intellimouse Explorer, ligt volgens mij ook een beetje aan de ondergrond (bij mij gewoon op het bureau).
Soms kun je ze los kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Ik gebruik een MX510, is voor mij voorlopig nog gewoon de perfecte muis.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De blauwe Logitech MX510 dual optical met een standaard no name muismat.

Muis voldoet prima :), met genoeg extra knoppen om te binden voor games, gebruik het dagelijks om te gamen.

Zoek nog wel een wat betere muismat, moet geschikt voor games zijn. iemand nog wat aanbevelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
Lostcuban schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:54:
Ik gebruik een MX510, is voor mij voorlopig nog gewoon de perfecte muis.
^^ with him
heb deze 2e hands op de kop getikt, ziet er nog als nieuw uit en is echt een perfecte muis!
Vooral omdat hij lekker in de hand ligt, deze nog vrij nieuwe muis al een goede 2e hands markt heeft en ik heb sowieso al een voorkeur voor Logitech, vraag niet waarom.

[ Voor 23% gewijzigd door mithras op 29-01-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:40
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/9678.jpg

mx510
werkt echt geweldig!

heerlijk ook voor in World of Warcraft. voor autowalk e.d.

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
@bovenste twee reacties: de waarschuwing onderaan dit topic gezien? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnd
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-12-2024

rnd

heb mx518 ... heerlijke muis vooral in combinatie met steelpad qck+ .. nooit meer last van een te
kleine mat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer Copperhead!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarom? Omdat hij fijn in de hand licht, een veel mooier strakker design heeft als die logitech muizen.
Die overigens kwa techonolgy wel hetzelfde in elkaar steken maar naar mijn mening een kantoor design hebben.

Copperhead is goed in te stellen maakt niet uit wat voor games je speelt naar mijn mening werkt hij overal lekker bij. Software die erbij zit is prima naar mijn mening(hier werkte het in 1 keer)Kortom super muisje vooral met de exactmat erbij muist superz:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://shop.runet.ru/images/goods/1361.jpg

Dit is dé muis voor mij, geen ingewikkelde muizen waar je eerst je vingers in moet leggen voordat je er mee over weg kan. Al die muizen met vormen en kuilen word ik helemaal gek van want mijn kolenschoppen zijn daar te groot voor :+ Nee ik game er al een tijdje mee en dat verloopt soepeltjes

Ps: 15 euries :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Laatst online: 14:54

FlashBang

Hoi.

Razer Diamondback , perfect!

Afbeeldingslocatie: http://www.clubic.com/photo/00111507.jpg

was de 1e met 1600 dpi :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Microsoft Wheel Mouse Optical, 9.95 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Laatst online: 08-09 01:28
Ook een Logitech Pilot Optical Mouse, imo het beste waar voor je geld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:32

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

hier ook een:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/9678.jpg

Gekozen omdat ik de extra knoppen vind ruleren in FPS games. (Use en reload in te stellen). Hij er in mijn ogen tof uitziet... (Smaken verschillen!!) En gewoon erg lekker in de hand ligt.

Heb de muis aankoop wel aangevuld met een Icemat (geel) en hyperglides.