tja als we toch offtopic gaan , doe ik nog even mee,
Apple had groter kunnen zijn, maar ze hebben een beetje een verkeerd beleid denk ik...
Voorbeeldje, als er een nieuw MAC product uit komt, dan is de oude ineens verdwenen uit hun assortiment, als ze nou bijvoorbeeld de G4 PowerPC, oude iPod oude iMac nou terug namen in het assortiment, maar dan tegen budget prijzen! kochten meer mensen een Apple denk ik, ik vind het wel jammer dat als apple met totaal iets nieuws komt dat je bijvoorbeeld oude ipod ofzo, bijna helemaal in het niet valt.
BMW doet dit ook een beetje, hun komen zovaak met nieuwe modellen, dat je model al heel snel veroudert is, mijn moeder heeft een BMW z3, en zowat elke maand verandert BMW wel iets aan hun model, soms direct zichtbaar soms niet.(is eigenlijk helemaal niet nodig)
Wat ik probeer te zeggen is, dat Apple meer winst zou kunnen maken als ze de oude modellen gewoon terug brengen de kleurtjes mac enz. scheelt productie kosten! en het zijn nog steeds goeie computers!
Ook vind ik dat in nederland meer reclame moeten maken bij scholen, mijn school gaat alle computers vervangen. omdat ze nieuwe computers zoeken, heb ik ook apples aangeraden, ik vind dat scholen gewoon allemaal op apple over moeten gaan! werkt veel prettiger, + dat het ook goedkoper is! (zoek maar eens een goeie computer MET software, die het zelfde kan als een eMac ben je duurder uit)