Mozilla?
Ik heb laatst Camino ook even geinstalleerd, komt ook van mozilla.org alleen is OS X - exclusive en dat vond ik natuurlijk weer cool!
Is ook prima browser moet ik zeggen... vooral sites waar veel javascript enzo gebruikt word geeft ie de pagina's vaak beter weer als safari..
Is op zich wel jammer vind ik persoonlijk, safari bevalt me verder namelijk heel erg goed.... ook beter dan internet explorer op een windows pc..
Dus ik hoop dat apple flink doorzet met het verder ontwikkelen van safari zodat alles correct word weergegeven en nooit weer crashed ofzo.
Dan nog I-Chat met een goede integratie met MSN (inclusief audio, video en file send) en ik ben de gelukkigste man ter wereld hehe
Want tja, ook ik krijg helaas niet mijn hele kennissenkring overtuigt dat een MAC zwaar heerst boven een pc... tja, jammer...
Gevolg.. iedereen die ik ken gebruikt MSN en blijft mijn I-Chat buddy lijstje leeg...
Het browser principe bevalt me namelijk op de MAC echt 10 keer beter.. eigenlijk is heel windows xp namelijk je internet explorer en da's echt flink irritant naar mijn mening.
Als je browser dan crashed.. waar microsoft produkten nogal goed in zijn heheh... dan crashed meteen je hele pc vaak.
Bij een Mac heb je daar op deze manier zoals het nu geregeld is geen last van!