Ik heb ook afgelopen donderdag de bevestigd gekregen dat ik aangesloten bij bij KPN, maar nog steeds geen verzendbericht of telefoon
Begin het wachten eigenlijk een beetje zat te worden. In een email vertelden ze me dat het nog een week kon gaan duren, maar die is ondertussen echt voorbij. Ik mag hopen dat hij morgen de deur uitgaat, dan heb ik hem zaterdag misschien nog. De volgorde van afhandeling is ook bij mij helemaal niet duidelijk. Maar ja, afwachten maar...
Hier ook nog steeds niks... Ik ga ervan uit dat hij begin volgende week komt. Toen ik afgelopen maandag mailde, kon het nog een week duren. Wel jammer, maar geduld is een schone zaak
Mja, je bent niet de enige.Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 19:42:
Ik heb ook afgelopen donderdag de bevestigd gekregen dat ik aangesloten bij bij KPN, maar nog steeds geen verzendbericht of telefoonBegin het wachten eigenlijk een beetje zat te worden. In een email vertelden ze me dat het nog een week kon gaan duren, maar die is ondertussen echt voorbij. Ik mag hopen dat hij morgen de deur uitgaat, dan heb ik hem zaterdag misschien nog. De volgorde van afhandeling is ook bij mij helemaal niet duidelijk. Maar ja, afwachten maar...
Morgen verstrijkt mn zelf gestelde deadline weer en ga ik ze weer met een email bestoken. Maandag AS is het voor mij 2 weken, dat is gewoon _lang_, ook voor een goede deal bij een klein bedrijfje dat niet berekend is op grote drukte.
Verwijderd
Jah ik zit ook in het zelfde schuitje als jullie, ik denk dat ik ook maar eens ga proberen een nette mail te schrijven
.
Verwijderd
Ik wacht nu anderhalve week, dus ik vind het al te lang duren, ze moeten wat duidelijker zijn van wat er allemaal gebeurd, want ik heb geen geduld meer nu.. Ik heb nog geen eens de bevestiging dat ie aangesloten is bij kpn. Ik heb ze alweer een mailtje gestuurd dat ik er genoeg van heb.
Ik wacht nu ook al een week op verzenden
, heb vorige week donderdag bevestiging van aansluiting bij kpn gehad (en die zondag daarvoor brief voor de bestelling op de post gedaan)
Gisteren gsmstunter een nette mail gestuurd, maar daar ook geen antwoord op gehad (raar, als je een vraag stelt voordat je iets koopt heb je binnen een paar uur een reactie....)
Als ik nu morgen niets weet ga ik maar bellen ofzo.
Gisteren gsmstunter een nette mail gestuurd, maar daar ook geen antwoord op gehad (raar, als je een vraag stelt voordat je iets koopt heb je binnen een paar uur een reactie....)
Als ik nu morgen niets weet ga ik maar bellen ofzo.
Je ziet af van de actie?Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 21:44:
Ik wacht nu anderhalve week, dus ik vind het al te lang duren, ze moeten wat duidelijker zijn van wat er allemaal gebeurd, want ik heb geen geduld meer nu.. Ik heb nog geen eens de bevestiging dat ie aangesloten is bij kpn. Ik heb ze alweer een mailtje gestuurd dat ik er genoeg van heb.
Maar... hoe langer je wacht, hoe meer plezier je hebt later
K heb met een SL55 van een vriend even een en ander gekeken. Dat zou vrijwel hetzelfde moeten zijn behalve dat daar infrarood op zit.. en toestel iets stijlvoller is
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Heel vreemd hoe het allemaal afgehandeld wordt.
Ik had vrijdag een reeds ingevuld contract opgestuurd via fax. Meteen dezelfde dag bevestiging en dat ik aangemeld was bij KPN. Vandaag, 6 dagen later, het toestel ontvangen.
Mijn vriendin heeft al 2 weken geleden gefaxd en een bevestiging van gsmstunter gehad,maar nog geen bericht dat ze is aangemeld bij KPN. Echt heeeeeeeellll vreemd.....
Ik had vrijdag een reeds ingevuld contract opgestuurd via fax. Meteen dezelfde dag bevestiging en dat ik aangemeld was bij KPN. Vandaag, 6 dagen later, het toestel ontvangen.
Mijn vriendin heeft al 2 weken geleden gefaxd en een bevestiging van gsmstunter gehad,maar nog geen bericht dat ze is aangemeld bij KPN. Echt heeeeeeeellll vreemd.....
Ook ik heb vorige week donderdag de KPN bevestiging gekregen, maar heb verder ook niks meer gehoord. Ze hanteren daar echt een hele rare volgorde...
Gisteren een mailtje gestuurd met de vraag hoe lang het nog gaat duren...maar geen reactie gekregen. Ik wil hem nu weleens hebben. M'n huidige beltegoed is bijna op en heb nu eigenlijk weinig trek om nog nieuw te halen.
Gisteren een mailtje gestuurd met de vraag hoe lang het nog gaat duren...maar geen reactie gekregen. Ik wil hem nu weleens hebben. M'n huidige beltegoed is bijna op en heb nu eigenlijk weinig trek om nog nieuw te halen.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
ik snap niet wat jullie allemaal zeuren, laat die mensen daar toch gewoon hun werk doen
alsof je er iets mee op schiet om 3x per week een mailtje te sturen !
als ik bij gsmstunter zou werken zou ik die mensen als laatste hun telefoon sturen

op de site staat toch dat door leveringsproblemen bij KPN er een flinke vertraging is
dit is toch duidelijk, waarom zou je dan mailen waar je toestelletje blijft?
had je maar aan het begin van de maand moeten bestellen, en niet de laatste week....
als ik bij gsmstunter zou werken zou ik die mensen als laatste hun telefoon sturen
op de site staat toch dat door leveringsproblemen bij KPN er een flinke vertraging is
had je maar aan het begin van de maand moeten bestellen, en niet de laatste week....
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Veel mailen helpt idd niet denk ik. Mocht er iemand een bekende naam zien... dan zou dat idd eventueel kunnen betekenen dat je onderop de stapel komt oidJimbolino schreef op 07 november 2003 @ 01:04:
ik snap niet wat jullie allemaal zeuren, laat die mensen daar toch gewoon hun werk doen
als ik bij gsmstunter zou werken zou ik die mensen als laatste hun telefoon sturen![]()
![]()
Voor degene die net door beltegoed zijn en wachten op de foon zodat ze weer kunnen bellen is het wel klote. Zelf heb k nog €120 beltegoed bij mijn Orangeabbo zodat voor mij de noodzaak er niet zo is gelukkig.
Dat van begin vorige maand bestellen gaat voor vele niet op. Ik kreeg pas een mail van ze de 22e waarna ik het gelijk had uitgeprint. Pas toen ik het tegen een vriend zei hoorde ik dat er op GoT ook wat over te doen was en de actie al gesloten was voor nieuwe aanmeldingen. Er zijn mensen van rond de 22e die alle papieren hadden gefaxed ook de zooi niet binnen hebben nu, dus het lijkt niet veel te maken te hebben met wanneer je contract naar ze verstuurd had
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Laat die mensen daar toch eens gewoon hun werk doen? Kom op zeg... Als ze daar nou eens mee begonnen. Het lijkt mij niet meer dan redelijk om de aanvragen op volgorde van binnenkomst te behandelen. Dat gebeurt dus blijkbaar niet. Ze doen maar wat! Van een beetje bedrijf verwacht ik ook een goede service. Er is meer dan alleen het verkopen opzich van een product of dienst. Breng je klanten per mail op de hoogte van de vertraging en probeer ze een indicatie te geven van de tijd die ze nog moeten wachten. Bovendien behoor je ook de tijd te nemen om te reageren op de mailtjes van je klanten.Jimbolino schreef op 07 november 2003 @ 01:04:
als ik bij gsmstunter zou werken zou ik die mensen als laatste hun telefoon sturen![]()
![]()
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Verwijderd
Inderdaad, het lijkt er sterk op dat ze zomaar doen. Op zn minst kunnen ze in ieder geval de aanvragen op volgorde afhandelen. Je krijgt haast het vermoeden dat er een aantal contracten kwijt zijn.Gallus schreef op 07 november 2003 @ 01:24:
[...]
Laat die mensen daar toch eens gewoon hun werk doen? Kom op zeg... Als ze daar nou eens mee begonnen. Het lijkt mij niet meer dan redelijk om de aanvragen op volgorde van binnenkomst te behandelen. Dat gebeurt dus blijkbaar niet. Ze doen maar wat! Van een beetje bedrijf verwacht ik ook een goede service. Er is meer dan alleen het verkopen opzich van een product of dienst. Breng je klanten per mail op de hoogte van de vertraging en probeer ze een indicatie te geven van de tijd die ze nog moeten wachten. Bovendien behoor je ook de tijd te nemen om te reageren op de mailtjes van je klanten.
Gisteren eens naar KPN gebeld maar die wisten nergens vanWeurst schreef op 05 november 2003 @ 23:47:
wtf is dit nu Ik heb dus mijn bevestiging van zowel kpn en gsm stunter al lang een breed binnen (vorige week donderdag de laatste), dus ik weet mijn telnummer en simkaart nummer al. kreeg ik vandaag het volgende mailtje:
Geachte heer/mevrouw,
U hebt een aanvraag bij ons gedaan.
Maar nu hebben wij van kpn door gekregen dat er iets mis is hier voor moet u naar kpn bellen naar het KMC risicobeheer.
Tel. 0800xxxxx
Dit referentie nummer heeft u dan nodig: xxxxxx
Met vriendelijke groet,
Gsm stunter.
Ik ben benieuwd, vaag dat ik een kleine week nadat ik door kpn ben goedgekeurd ff naar risicobeheer mag bellen
Morgenvroeg maar meteen ff bellen.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
tsja, veel meels versturen heeft een bijna averechts effect denk ik
Daardoor krijgen ze het nog drukker, en duurt alles nog langer...
Ze hebben het zelf toch al toegegeven : ze hebben het stervensdruk, daarom is de actie ook stopgezet...ze zijn nu met man en macht bezig met het verwerken van alle aanvragen, ik kreeg mijn bevestigingsmeel om 22.30 in de avond ofzo!
Dan kun je toch wel zeggen dat ze er alles aan doen
Dus gewoon ff geduld hebben, het komt allemaal echt wel goed
Ze hebben het zelf toch al toegegeven : ze hebben het stervensdruk, daarom is de actie ook stopgezet...ze zijn nu met man en macht bezig met het verwerken van alle aanvragen, ik kreeg mijn bevestigingsmeel om 22.30 in de avond ofzo!
Ja maar bij mij gaat hiet niet om ff te klagen hoe lang het duurt e.d. maar om te vragen wat nu precies het probleem is want KPN weet dat niet en klan dus niets oplossen, Zolang ze daar niet naar kijken hoef ik sowieso de foon niet te verwachtenGlacier schreef op 07 november 2003 @ 10:01:
tsja, veel meels versturen heeft een bijna averechts effect denk ikDaardoor krijgen ze het nog drukker, en duurt alles nog langer...
Dus als de mensen ff stoppen met klagen kunnen ze wat meer tijd aan de belangrijke zaken besteden
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Jaaaa, tot mijn grote blijheid staat opeens de postbode voor de deur 2 minuten geleden met een GSMstunter pakketje 
Heb KPN bevestiging pas vanaf woensdag geloof ik , staat eerder in dit topic en nog geen verzendbevestiging oid
Is iig supersnel, maarja...
Blijkbaar is opsturen toch sneller dan faxen dan. Of ze pakken idd de bovenste van de stapel steeds
Heb KPN bevestiging pas vanaf woensdag geloof ik , staat eerder in dit topic en nog geen verzendbevestiging oid
Is iig supersnel, maarja...
Blijkbaar is opsturen toch sneller dan faxen dan. Of ze pakken idd de bovenste van de stapel steeds
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Geen verzendbevestiging? Oh dan is er nog hoop.
Zucht. Ik wacht nu al bijna 2 weken.
Zucht. Ik wacht nu al bijna 2 weken.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Dit antwoord kreeg ik op een email met de vraag wanneer ik mijn gsm krijg.
"Wij hopen deze week het toetstel aan u te proberen uit te leveren."
dus....deze week is vandaag of zatedag. Dat zal wel te optimistisch zijn
www.heinemanss.nl
Lol die zin moet je wel heel optimistisch lezen.
Ze "hopen" iets te "proberen"...
Lol, en dan krijg je slechts een stel toetsen met zo'n toetstelsupershoe schreef op 07 november 2003 @ 12:09:
Lol die zin moet je wel heel optimistisch lezen.
Dit antwoord heb ik ook gehad van zesheinemans schreef op 07 november 2003 @ 12:05:

Weet iemand hoe je het voor elkaar krijgt om via menu 5-3 te mailen met je imode adres? Scheelt weer een paar KB als je die stomme imode balkjes etc niet hoeft te laden
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
ja, wat verwacht je. Als ze 100 mailtjes krijgen ga je ze echt niet allemaal persoonlijk beantwoorden
voor die 36 euro DURF ik nog niet eens te klagen !
Gsmstunter is gewoon de goedkoopste en heeft de meest gewaagde aanbiedingen, verwacht je dan service? nee, ga dan naar een winkel en weet dat je wordt afgezet.
Ik werd zaterdag gebeld, omdat er problemen waren met mijn contract, en kreeg ZONDAG een mailtje dat alles was ontvangen. 1 woord: *respect*
wat verwacht je voor dat geldZe doen maar wat! Van een beetje bedrijf verwacht ik ook een goede service. Er is meer dan alleen het verkopen opzich van een product of dienst. Breng je klanten per mail op de hoogte van de vertraging en probeer ze een indicatie te geven van de tijd die ze nog moeten wachten.
Gsmstunter is gewoon de goedkoopste en heeft de meest gewaagde aanbiedingen, verwacht je dan service? nee, ga dan naar een winkel en weet dat je wordt afgezet.
Ik werd zaterdag gebeld, omdat er problemen waren met mijn contract, en kreeg ZONDAG een mailtje dat alles was ontvangen. 1 woord: *respect*
Hier wat bevindingen van mezelf (ik zat overigens bij de gelukkigen die het toestel binnen een week in huis hadden):
- wappo is echt een ERG leuk spelletje, ik denk het leukste wat er op een mobieltje te vinden is.
- plasticje op het schermpje kun je er beter op laten zitten (rechterhoekje eraf knippen) meer krasvast en meteen beter ontspiegeld
- polyphone ringtones gaan maar tot een kB of 60 daarna kan hij ze niet meer laden.
- cameraatje is volledig vodden op het schermpje maar toch behoorlijk als je ze via de datakabel van salesplaza naar de pc haalt (redelijke webcam kwaliteit ongeveer) en de flits is sowieso een bonus
- via de (S55) datasuite kon ik pas de contacts van outlook synchroniseren nadat ik ze eerst naar Outlook had gehaald en daarna van de telefoon had verwijderd en weer opnieuw binnengehaald, hij blokkeerde eerst. Al met al een erg leuk en handzaam ding zij het niet erg geschikt voor sms (beetje sloom invoeren) en ontbreken van infrarood toch wel jammer (icm pocketpc nl.).
- wappo is echt een ERG leuk spelletje, ik denk het leukste wat er op een mobieltje te vinden is.
- plasticje op het schermpje kun je er beter op laten zitten (rechterhoekje eraf knippen) meer krasvast en meteen beter ontspiegeld
- polyphone ringtones gaan maar tot een kB of 60 daarna kan hij ze niet meer laden.
- cameraatje is volledig vodden op het schermpje maar toch behoorlijk als je ze via de datakabel van salesplaza naar de pc haalt (redelijke webcam kwaliteit ongeveer) en de flits is sowieso een bonus
- via de (S55) datasuite kon ik pas de contacts van outlook synchroniseren nadat ik ze eerst naar Outlook had gehaald en daarna van de telefoon had verwijderd en weer opnieuw binnengehaald, hij blokkeerde eerst. Al met al een erg leuk en handzaam ding zij het niet erg geschikt voor sms (beetje sloom invoeren) en ontbreken van infrarood toch wel jammer (icm pocketpc nl.).
Verwijderd
Ik heb 1 nu binnen (gister al aangekomen maar was nie thuis dus moest vandaag naar postkantoor)... nu wachten op de 2e (die na veel problemen eindelijk goedgekeurd is, zie in topic voor verdere details). Heb verzendbericht nog niet, wel bevestiging van KPN (eindelijk!)
Heey eindelijk een verzend bevestiging .... had nu ondertussen ook al wel lang genoeg geduurd vond ik (voor de S55)
Ben benieuwd morgen
Ben benieuwd morgen
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Mijne is zowaar verzonden \o/ \o/
De klok bij gsmstunter staat waarsch een uur voor want de tijd van het mailtje is 6:21 PM
Dus hopen dat ie nog met de post van vandaag is meegekomen en morgen bezorgd wordt. Anders maandag, maar da's ook best.
De klok bij gsmstunter staat waarsch een uur voor want de tijd van het mailtje is 6:21 PM
Verwijderd
AmenJimbolino schreef op 07 november 2003 @ 16:30:
ja, wat verwacht je. Als ze 100 mailtjes krijgen ga je ze echt niet allemaal persoonlijk beantwoorden
[...]
wat verwacht je voor dat geld
Kheb ook de verzend bevestiging gehad
(om 17:18) Dus waarschijnlijk morgen de telefoon. Moet zeggen dat ik het niet meer had verwacht deze week.
Zucht. En ik heb nog steeds geen verzendbevestiging. Erg vriendelijk van ze dat ik onderop lig terwijl ik ze 0 keer heb gemailed om te zeuren 
Nouja. Beetje vaag die volgorde die ze aanhouden.
Nouja. Beetje vaag die volgorde die ze aanhouden.
Verwijderd
Hier nog een zucht. Ik heb niet echt zin om te gaan lopen zeuren, want ze kunnen hun tijd beter gebruiken om pakketjes weg te sturen. Maar als ik hoor dat anderen die donderdag bevestiging kregen van kpn, wel al een toestel hebben gekregen en ik niet, ga je toch een beetje lopen balen. Ach ja, ik stel mijn limiet op volgende week dinsdag. Als ie er dan niet is ga ik mailen.
joepie, mijn 3e bevestigingsmailjte van gsmstunter is binnen, nu hopen dat ie vandaag (of maandag komt)
De vraag is dus, krijg je hem ook vandaagAspje schreef op 07 november 2003 @ 18:41:
Kheb ook de verzend bevestiging gehad(om 17:18) Dus waarschijnlijk morgen de telefoon. Moet zeggen dat ik het niet meer had verwacht deze week.
De post bezorgt rembours pakketjes alleen op werkdagen. Maarja, dit is geen rembours pakket. Maar zouden normale pakketjes ook op zaterdag worden bezorgd? Volgens mij ben je dan pas dinsdag (niet maandag) de gelukkige eigenaar van een m55 (net als ik
Verwijderd
hahaha...dat is exact dezelfde reactie die mijn vriendin vandaag van hen kreeg.....soort autoreplysheinemans schreef op 07 november 2003 @ 12:05:
Over het gebruikte Nederlands zullen we maar niet klagen.
Volgens mij wel op zaterdag. Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar bijna een jaar geleden met de 3310 actie van gsmstunter kreeg ik het pakketje ook op zaterdagwwillem schreef op 07 november 2003 @ 20:20:
[...]
De vraag is dus, krijg je hem ook vandaag
De post bezorgt rembours pakketjes alleen op werkdagen. Maarja, dit is geen rembours pakket. Maar zouden normale pakketjes ook op zaterdag worden bezorgd? Volgens mij ben je dan pas dinsdag (niet maandag) de gelukkige eigenaar van een m55 (net als ik).
Mijn pakketje werd gewoon door de postbode bezorgd, dus dat zou ook op zaterdag gebeurd zijn.wwillem schreef op 07 november 2003 @ 20:20:
[...]
De vraag is dus, krijg je hem ook vandaag
De post bezorgt rembours pakketjes alleen op werkdagen. Maarja, dit is geen rembours pakket. Maar zouden normale pakketjes ook op zaterdag worden bezorgd? Volgens mij ben je dan pas dinsdag (niet maandag) de gelukkige eigenaar van een m55 (net als ik).
Ik denk dat het afhangt van de hoeveelheid pakketjes in de wijk van de postbode. Hij/zij kan er nu eenmaal niet tientallen op z'n fiets meenemen
Verwijderd
Nou, ik ben dus een van de 100den die 3 e-mails heeft gestuurd naar gsmstunter omdat ik problemen had ontdekt die zij hadden gemaakt. Zie mijn eerdere post.
Toen heb ik een aangetekende brief verstuurd en toen had ik de ochtend erna al iemand aan de telefoon. Ze hebben een grote fout bij mij gemaakt, waardoor ik nu mijn toestel moet retourneren... Maar als mijn contract klopt en zij degenen waren die een fout hadden gemaakt, heb ik dan niet alsnog recht op die aanbieding?
Toen heb ik een aangetekende brief verstuurd en toen had ik de ochtend erna al iemand aan de telefoon. Ze hebben een grote fout bij mij gemaakt, waardoor ik nu mijn toestel moet retourneren... Maar als mijn contract klopt en zij degenen waren die een fout hadden gemaakt, heb ik dan niet alsnog recht op die aanbieding?
Hehe verzendbevestiging ook hier binnen. Dat wordt morgen vroeg op
de antwoord op deze vraag vind je in de algemene voorwaardenVerwijderd schreef op 08 november 2003 @ 00:17:
Nou, ik ben dus een van de 100den die 3 e-mails heeft gestuurd naar gsmstunter omdat ik problemen had ontdekt die zij hadden gemaakt. Zie mijn eerdere post.
(ja die dingen komen ook ooit van pas)
Verwijderd
Whooohooo 1x raden wie er net voor de deur staat om half 11
.
Postbode met mijn mooie pakje. Ik had overigens geen verzendbevestiging gehad, maybe dat veel van jullie hem ook vandaag krijgen.
Postbode met mijn mooie pakje. Ik had overigens geen verzendbevestiging gehad, maybe dat veel van jullie hem ook vandaag krijgen.
Verwijderd
Opgelet, voor de mensen die hun telefoon nog niet gehad hebben, er staat nu het volgende op hun site:
De laatste naleveringen van de Siemens M55 en NEC N223i gaan maandag op de post.
Dus jullie hebben hem waarschijnlijk maandag, dinsdag of woensdag in huis.
De laatste naleveringen van de Siemens M55 en NEC N223i gaan maandag op de post.
Dus jullie hebben hem waarschijnlijk maandag, dinsdag of woensdag in huis.
Had gehoopt hem vandaag binnen te krijgen, staat de postbode net aan de deur met een pakketje voor de buren
.
Tracktrace.nl is offline dus ik kan ook niet checken waar hij is, gisteren avond stond hij wel al aangemeld in het systeem, dus normaal zou hij er dan vandaag moeten zijn.
Tracktrace.nl is offline dus ik kan ook niet checken waar hij is, gisteren avond stond hij wel al aangemeld in het systeem, dus normaal zou hij er dan vandaag moeten zijn.
Postbode is vandaag langsgeweest. Ben ik aan het werken en zijn mijn pa en en ma bij de buren op de koffie.
Heb trouwens ook geen verzendbesvestiging gehad. Maandag dus ff naar het postkantoor fietsen.

Hmm ik heb nog geen verzendbevestiging, maar de postbode is vanochtend wel langsgeweest, alleen was er weer niemand 
Maandagmiddag gauw naar het postkantoor.
edit: hmm zelfde verhaal als hierboven zie ik net
Maandagmiddag gauw naar het postkantoor.
edit: hmm zelfde verhaal als hierboven zie ik net
[ Voor 17% gewijzigd door smallboy op 08-11-2003 13:12 ]
ja heb hem vanochtend ook gehad, tegelijk met mijn datakabel, nu nog leuke firmware zoeken
Postbode is hier nog niet geweest vandaag volgensmij dus ik hoop dat als ie langskomt hem heeft. Anders uhm dinsdag ofzo. Duurt me nu wel lang genoeg.
Verwijderd
Ik zie dat jullie allemaal 3 bevestigingen hebben gehad.
1- bevestiging gsmstunter
2- bevestiging kpn
3- bevestiging verzenden
Ik heb alleen 1 gehad. Zo het dan wel goed zitten? Of zijn er meer die alleen 1 hebben gehad?
1- bevestiging gsmstunter
2- bevestiging kpn
3- bevestiging verzenden
Ik heb alleen 1 gehad. Zo het dan wel goed zitten? Of zijn er meer die alleen 1 hebben gehad?
Neuh, ik heb alleen de laatste bevestiging gehad (verzenden met track&trace), en vanochtend binnen gekregen.
Maar als je terug leest zie je dat er wel meer mensen de helft of helemaal geen bevestiging hebben gehad...
Maar als je terug leest zie je dat er wel meer mensen de helft of helemaal geen bevestiging hebben gehad...
5 min na mijn vorige bericht kwam de postbode met mijn telefoon! Eindelijk.
Heb dus ook geen verzendbevestiging gekregen. Wel de telefoon woei.
Verwijderd
[qoute] Neuh, ik heb alleen de laatste bevestiging gehad (verzenden met track&trace), en vanochtend binnen gekregen.
Maar als je terug leest zie je dat er wel meer mensen de helft of helemaal geen bevestiging hebben gehad... [/quote]
Hoop vandaag nog
, maar postbode is al wel geweest. Maar meestal komen ze toch met apart busje???, dus er is nog hoop voor vandaag 
.
Maar als je terug leest zie je dat er wel meer mensen de helft of helemaal geen bevestiging hebben gehad... [/quote]
Dan zal die van mij ook nog wel komen denk ik.5 min na mijn vorige bericht kwam de postbode met mijn telefoon! Eindelijk.
Hoop vandaag nog
.
nee ze komen meestal niet met een appart busje, dat is de TNT
Zo half uurtje geleden de postbode op bezoek gekregen en het ding is binnen. Ik snap alleen niet waar hun mailtje over dat "probleem" dan over gaat maar dat boeit niet meer 
Ook zonder verzend bevestiging btw.
Die camera vind ik wel een stuk kleiner dan ik gedacht had dus dat is wel mooi, nog niet getest omdat de batterij er niet vol genoeg voor is.
Scherm valt me wel een beetje tegen.
Ook zonder verzend bevestiging btw.
Die camera vind ik wel een stuk kleiner dan ik gedacht had dus dat is wel mooi, nog niet getest omdat de batterij er niet vol genoeg voor is.
Scherm valt me wel een beetje tegen.
[ Voor 4% gewijzigd door Wuursj op 08-11-2003 15:15 ]
helaas, geen telefoon voor mij, hij ligt volgens track en trace op het postkantoor van bestemming en zou vandaag geleverd gaan worden maar dat postkantoor is dus niet het postkantoor hier
. Hij ligt dus bij het verkeerde kantoor. De postbode kwam dus ook een stapel post brengen maar geen pakketje

[ Voor 8% gewijzigd door m-m op 08-11-2003 16:02 ]
Die camera vind ik echt niets. Had ik al wel verwacht eigelijk.
1) Je moet hem elke keer apart aansluiten, hij zit niet ingebouwd.
2) Je moet elke keer de flitser gebruiken voor een normale foto -> duurt even voordat je een foto kan nemen.
Maar goed, ding zat er gratis bij en ik had ook niet verwacht dat ie zo goed zou zijn. Het is immers een telefoon, geen fototoestel.
2) Je moet elke keer de flitser gebruiken voor een normale foto -> duurt even voordat je een foto kan nemen.
Maar goed, ding zat er gratis bij en ik had ook niet verwacht dat ie zo goed zou zijn. Het is immers een telefoon, geen fototoestel.
Daar komt dan bij dat je niet op je scherm ziet wat je fotografeert en het laden erg lang duurt. Dan is zo'n ingebouwde camera bij andere toestellen fijner ja, maar die kon ik niet krijgen voor een dikke 30 eurowwillem schreef op 08 november 2003 @ 18:55:
Die camera vind ik echt niets. Had ik al wel verwacht eigelijk.
De M55_100101_update.exe van de Siemens site is dus gewoon helemaal dezelfde als al op het toestel zit dus bespaar je de moeite van het flashen - via menu- instellingen - tst.instell. - toestelnummer - info (links) is er geen enkel verschil te zien. Ook de imode opties bestaan nog gewoon.Jimbolino schreef op 08 november 2003 @ 13:23:
ja heb hem vanochtend ook gehad, tegelijk met mijn datakabel, nu nog leuke firmware zoeken
Is het trouwens al iemand gelukt om met een datakabel verbinding te krijgen via de "Siemens data suit" 
Ik kan wel melodietjes en achtergronden van de m55 halen, dus de verbinding is er. Het programma "Siemens data suit" blijft maar emmeren dat ie geen telefoon kan vinden.
Ik kan wel melodietjes en achtergronden van de m55 halen, dus de verbinding is er. Het programma "Siemens data suit" blijft maar emmeren dat ie geen telefoon kan vinden.
Tja dan moet je even goed de instellingen controleren wat betreft COM1/COM2 - heb je wel de goeie verbinding gekozen?
Postbode is langsgeweest, maar ik was er weer eens niet. Dan maar maandag na het werk ophalen bij het postkantoor (vlakbij, scheelt).
Was vandaag bij de FRS (tja sorry) en zag daar de M55 ook liggen als Prepay voor slechts 130 euro. Tja is die wel gelocked, maar voor de mensen die geen abbo kunnen nemen (<18) misschien een alternatief...
Was vandaag bij de FRS (tja sorry) en zag daar de M55 ook liggen als Prepay voor slechts 130 euro. Tja is die wel gelocked, maar voor de mensen die geen abbo kunnen nemen (<18) misschien een alternatief...
[ Voor 1% gewijzigd door ralfbosz op 08-11-2003 22:02 . Reden: s ]
rm -r *
Jep, com 1 verbinding. Com 2 staat nog steeds uit (ouderwetse troep disable is meestal, scheelt weer een vrij IRQ#).Gianni Rombios schreef op 08 november 2003 @ 21:38:
Tja dan moet je even goed de instellingen controleren wat betreft COM1/COM2 - heb je wel de goeie verbinding gekozen?
Maar goed, com staat dus goed. Nog meer tips?
bij mij werkt het op com1 niet goed (wel verbinding enzo, geen ringtones etc overzetten). op com2 werkt alles prima
OPLOSSING VOOR I-MODE WEG TE HALEN
instellingen, toestel instellingen, bestandssysteem, formateren
(voor de dumbasses: hij leegt ook je adresbestand duh)
de startup en shutdown screen zijn weg enzo, de favorieten van imode staan nog wel in je internet menu, maar dat boeit niet zo...
edit:
ik ben nu mijn games en ringtones ook kwijt
waar kan ik die downloaden ?
de startup en shutdown screen zijn weg enzo, de favorieten van imode staan nog wel in je internet menu, maar dat boeit niet zo...
edit:
[ Voor 88% gewijzigd door Jimbolino op 09-11-2003 00:25 ]
Oke ik heb hem ook, ontvangen vandaag.
ik ben er eg blij mee
ik had de hoop al opgegevn aangezien ik nooit een mailtje van gsmstunter heb gehad (ook geen ontvangst bevestiging)
ik had alles vorige week maandag verstuurd.
allemaal erg vaag maar goed dat kan de pret niet drukken, nu ff een datakalbel bestellen
ik ben er eg blij mee
ik had de hoop al opgegevn aangezien ik nooit een mailtje van gsmstunter heb gehad (ook geen ontvangst bevestiging)
ik had alles vorige week maandag verstuurd.
allemaal erg vaag maar goed dat kan de pret niet drukken, nu ff een datakalbel bestellen
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
http://139.23.38.140/otap...5TCVR9HN69X6J1FT3SB500439Jimbolino schreef op 09 november 2003 @ 00:12:
edit:
de link voor wappo (staat bij de info van het spel) dit geldt ook voor de andere (vrij oninteressante) fun & games. Wat de ringtones betreft wordt het moeilijker...
mail me @ mkorthuis apenstaartje home punt nlJimbolino schreef op 09 november 2003 @ 00:12:
edit:
edit;
bedenk me net dat deze software gewoon bij de telefoon zit, gratis is en ik het dus gewoon te download kan aanbieden:
edit 2: op verzoek wil ik iedereen die hem nodig heeft wel maiilen.... (heb hem weer offline gehaald)
(hij blijft er niet lang staan, dus geef ff een seintje wanneer je hem hebt gedownload)
[ Voor 30% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 10-11-2003 11:08 ]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Puur hypothetisch: Als ik dat geintje uithaal en alles formatteer en vervolgens dit erop zet ben ik dan van I-mode verlost?
Waarom zou dat er zo nodig afmoeten? Als je achtergrond en animaties aanpast en de linker softkey een andere toewijzing geeft plus GPRS uitzet moet je echt zoeken om je i-mode terug te vinden. Plus wie weet verkoop je hem over een jaar aan iemand met een i-mode kaart... of zoiets...
Als je die files erop kunt zetten heb je dus blijkbaar een datakabel en is het dus véél makkelijker om even hier naar te kijken:Ebbie schreef op 09 november 2003 @ 12:26:
Puur hypothetisch: Als ik dat geintje uithaal en alles formatteer en vervolgens dit erop zet ben ik dan van I-mode verlost?
Korakal in "Siemens M55 :9~"
Zoiets als korakal wilde ik dus net postenKorakal schreef op 09 november 2003 @ 12:43:
Als je die files erop kunt zetten heb je dus blijkbaar een datakabel en is het dus véél makkelijker om even hier naar te kijken:
Korakal in "Siemens M55 :9~"

• In het geval dat java spelletjes sharen op GoT mag:
Zou iemand een bergje spelletjes online willen knikkeren (of mailen)
• In het geval dat java spelletjes sharen op GoT niet mag:
Wat? Java? Wat is dat? Ik ontken alles
EditTnx korakal
[ Voor 13% gewijzigd door dr snuggles op 09-11-2003 14:56 ]
Daar hebben we post hier de kewlste mobiele java midlets voor, inclusief disclaimer in de startpostwwillem schreef op 09 november 2003 @ 13:22:
[...]
• In het geval dat java spelletjes sharen op GoT mag:
Zou iemand een bergje spelletjes online willen knikkeren (of mailen)Op internet zijn alleen van die trieste sites te vinden, met als doelgroep meiden van 12 en dus alleen java games tegen flinke bedragen aanbieden.
• In het geval dat java spelletjes sharen op GoT niet mag:
Wat? Java? Wat is dat? Ik ontken alles. Nee serieus, normale java spelletjes zijn meestal wel freeware namelijk.
en lees ajb Policy: Alle regels die op het forum gelden #haal-weg even door
Ligt het nu aan mij of is de actie weer geopend?
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Volgens mij ook jaP5ycho schreef op 09 november 2003 @ 20:30:
Dan denk ik dat veel mensen die ik ken binnenkort dezelfde GSM gaan hebben
JA, hij is weer open, alleen betaal je nu €125,-- netto. (gratis phone+€25,-- cashback).P5ycho schreef op 09 november 2003 @ 20:30:
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
ah daar had ik dus even overheen gekeken.sigma01 schreef op 09 november 2003 @ 20:33:
[...]
JA, hij is weer open, alleen betaal je nu €125,-- netto. (gratis phone+€25,-- cashback).
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Volgens mij niet hoor.
Je betaald nu nog steeds 150 aan KPN en krijgt 25-verzendkosten = 13,66 terug
Voorheen was je netto 36 euro kwijt
Nu ben je 136 euro kwijt!
American Express vraagbaak
Ah idd ja, ben ik toch blij dat ik 'm al hebStinger_Ventura schreef op 09 november 2003 @ 20:38:
Volgens mij niet hoor.
Verwijderd
Even 2 vraagjes:
1) Heeft er al iemand geprobeerd om met de simkaart van KPN te bellen? We zijn toch officieel al afgesloten? Kan het geen kwaad om het te proberen?
2) Valt de standby-tijd van jullie batterij ook zo ongelooflijk tegen? Ik heb nu al bijna 2 jaar een 8310, en de stanby tijd van deze oude telefoon is nog steeds 100 keer beter.
1) Heeft er al iemand geprobeerd om met de simkaart van KPN te bellen? We zijn toch officieel al afgesloten? Kan het geen kwaad om het te proberen?
2) Valt de standby-tijd van jullie batterij ook zo ongelooflijk tegen? Ik heb nu al bijna 2 jaar een 8310, en de stanby tijd van deze oude telefoon is nog steeds 100 keer beter.
1) Ik bel met de simkaart van KPN. Ikw acht van de eerste maand de kosten even af, maar ik denk dat ik dit het hele jaar blijf doen. De tarieven lijken mij niet erg hoog:Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 22:23:
Even 2 vraagjes:
Tarieven FlexiBel Allround Exclusief 19% BTW Inclusief 19% BTW
Entreegeld (eenmalig) € 44,12 € 52,50
Abonnementsbedrag (per maand) € 15,93 € 18,95
Piek naar vast € 0,15
Dal naar vast € 0,09
30 minuten, 10% € 0,13
60 minuten, 20% € 0,12
90 minuten, 40% € 0,09
Piek naar mobiel € 0,30
Dal naar mobiel € 0,18
30 minuten, 10% € 0,27
60 minuten, 20% € 0,24
90 minuten, 40% € 0,18
Starttarief € 0,03
SMS tarief € 0,26
2) De stand-by tijd valt mij ook tegen. Langer als drie dagen red ik niet op een volle accu.
Na een weekendje weg geweest te zijn is zaterdag de pakketdienst langs geweest. Alleen was ik dus niet thuis.
En tot overmaat van ramp ben ik deze week elke week pas weer na 6 uur thuis, kan ik 'm niet ophalen. Moet ik persé de telefoon zelf ophalen of kan ik 'm door iemand anders op laten halen ?
En tot overmaat van ramp ben ik deze week elke week pas weer na 6 uur thuis, kan ik 'm niet ophalen. Moet ik persé de telefoon zelf ophalen of kan ik 'm door iemand anders op laten halen ?
Meestal wil dat bij mij wel goed gaan ja, hoewel ze er soms ook moeilijk over kunnen doen. Ik zou in ieder geval even op een briefje schrijven dat je Persoon X machtigt tot het ophalen van jouw pakketje, met handtekening enzo. Dan doen ze het iig eerder dan wanneer er een wild vreemde voor het loket staat. Laat Persoon X dan wel even ID-papieren meenemenToewan schreef op 09 november 2003 @ 22:49:
Na een weekendje weg geweest te zijn is zaterdag de pakketdienst langs geweest. Alleen was ik dus niet thuis.![]()
Ok, dan zal ik eens eventjes een briefje schrijven, anders duurt het nog zo lang voordat ik de telefoon heb.Rickbv schreef op 09 november 2003 @ 22:52:
[...]
Meestal wil dat bij mij wel goed gaan ja, hoewel ze er soms ook moeilijk over kunnen doen. Ik zou in ieder geval even op een briefje schrijven dat je Persoon X machtigt tot het ophalen van jouw pakketje, met handtekening enzo. Dan doen ze het iig eerder dan wanneer er een wild vreemde voor het loket staat. Laat Persoon X dan wel even ID-papieren meenemen
Maar ik heb mijn telefoon dus zonder verzendstatus-mailtje gekregen.
het was gewoon een normale zending, wel "verhoogd aansprakelijk" (dus verzekerd)
mijn moeder heeft het pakje aangenomen, en moest een handtekening zetten, dus iedereen kan het op het postkantoor ophalen (met legitimatie natuurlijk)
@Maestro.mosjuh: bedankt voor de moeite, nu kan ik weer met een gerust hart verder klussen aan de telefoon
mijn moeder heeft het pakje aangenomen, en moest een handtekening zetten, dus iedereen kan het op het postkantoor ophalen (met legitimatie natuurlijk)
@Maestro.mosjuh: bedankt voor de moeite, nu kan ik weer met een gerust hart verder klussen aan de telefoon
Woei 
Ik ben erg blij dat de acties weer open zijn. Wou een S55 bestellen, maar was daar net even te laat mee
Nu is ie er dus weer, alleen voor €150, hoewel dat natuurlijk ook geen geld is, zeker niet omdat er al een jaar abonnementskosten bijzitten
Waarom bestelt iedereen hier echter de M55 ipv S55? De S55 is volgens mij veel mooier, bluetooth, irda, en nog wat extra functies erbij. Enige is dat het beeldscherm maar 256 kleuren is, zou dat erg storend zijn?
Oh, en dan nog een vraagje.
Op het contract wat ik zojuist heb uitgeprint, staat bij "Automatische afschrijving" een vinkje bij Ja. Dit is ook nergens te veranderen helaas, of kan dat wel? Ik doe het liever handmatig namelijk.
En de i-mode kan ik ook nergens terug vinden. Bij de aanbieding staat er dat je 250kb i-mode krijgt, maar op het contract staat er nergens een vinkje bij i-mode. Ik ga er vanuit dat dit wel goed zal komen, maar ben toch benieuwd...
Ik ben erg blij dat de acties weer open zijn. Wou een S55 bestellen, maar was daar net even te laat mee
Nu is ie er dus weer, alleen voor €150, hoewel dat natuurlijk ook geen geld is, zeker niet omdat er al een jaar abonnementskosten bijzitten
Waarom bestelt iedereen hier echter de M55 ipv S55? De S55 is volgens mij veel mooier, bluetooth, irda, en nog wat extra functies erbij. Enige is dat het beeldscherm maar 256 kleuren is, zou dat erg storend zijn?
Op het contract wat ik zojuist heb uitgeprint, staat bij "Automatische afschrijving" een vinkje bij Ja. Dit is ook nergens te veranderen helaas, of kan dat wel? Ik doe het liever handmatig namelijk.
En de i-mode kan ik ook nergens terug vinden. Bij de aanbieding staat er dat je 250kb i-mode krijgt, maar op het contract staat er nergens een vinkje bij i-mode. Ik ga er vanuit dat dit wel goed zal komen, maar ben toch benieuwd...
[ Voor 35% gewijzigd door Zoefff op 10-11-2003 10:56 ]
Vanaf dag 1 kon ik bellen met mijn KPN simkaart, en SMS-en.
I-Mode deed het ook voor zover ik het bekeken heb, maar gebruik het niet.
Ik heb trouwens al wel een paar probleempjes gehad met het toestel:
Zaterdagavond tijdens een wilde actie heeft mijn M55 kennis gemaakt met de vloer(hij zat nog in mijn broekzak), hierbij is het pijltje naar rechts vastgaan zitten als het ware, waardoor hij op geen enkele toets meer reageerde(had eerst niet door dat die toets vast zat).Dus voor de mensen die moord en brand schreeuwen als hun toetsenbord het straks niet meer doet, eerst even controleren of het knopje niet vast zit
Dan heb ik nog een probleempje:
Ik heb afgelopen donderdag een nieuwe sim-kaart aangevraagd bij t-mobile, en deze vrijdag al gekregen(snel he, ik schrok ervan).
Nu geeft de telefoon bij benadering van de SIM-kaart, en dan bij het schrijven er naar toe, de foutmelding"Schrijffout SIM".Hierdoor worden bepaalde wijzigingen niet opgeslagen, wat dus vrij irritant is, want elke keer als je de telefoon opnieuw aanzet, moet je die wijzigingen weer doorvoeren.Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Is het gewoon t-mobile's fout(slechte simkaart) of ligt het aan het toestel?
De KNP SIM-kaart die er bij zat doet het overigens wel gewoon goed, en de oude Ben SIM-kaart doet het ook goed.Zal dit iets zijn waar ik T-Mobile op kan wijzen?15 euro voor een niet goed-werkende SIM-kaart vind ik ook niet kunnen.
Dat was het...voor nu:P
Zaterdagavond tijdens een wilde actie heeft mijn M55 kennis gemaakt met de vloer(hij zat nog in mijn broekzak), hierbij is het pijltje naar rechts vastgaan zitten als het ware, waardoor hij op geen enkele toets meer reageerde(had eerst niet door dat die toets vast zat).Dus voor de mensen die moord en brand schreeuwen als hun toetsenbord het straks niet meer doet, eerst even controleren of het knopje niet vast zit
Ik heb afgelopen donderdag een nieuwe sim-kaart aangevraagd bij t-mobile, en deze vrijdag al gekregen(snel he, ik schrok ervan).
Nu geeft de telefoon bij benadering van de SIM-kaart, en dan bij het schrijven er naar toe, de foutmelding"Schrijffout SIM".Hierdoor worden bepaalde wijzigingen niet opgeslagen, wat dus vrij irritant is, want elke keer als je de telefoon opnieuw aanzet, moet je die wijzigingen weer doorvoeren.Weet iemand waar dit aan kan liggen?
De KNP SIM-kaart die er bij zat doet het overigens wel gewoon goed, en de oude Ben SIM-kaart doet het ook goed.Zal dit iets zijn waar ik T-Mobile op kan wijzen?15 euro voor een niet goed-werkende SIM-kaart vind ik ook niet kunnen.
Hee dat van die SIM-fout vertelde een vriend van mij ook met een T-mobile sim. Zelf heb ik ook al een tijdje T-mobile, maar ik heb nergens last van.Eddos schreef op 10 november 2003 @ 11:15:
Vanaf dag 1 kon ik bellen met mijn KPN simkaart, en SMS-en.
Zaterdagavond tijdens een wilde actie heeft mijn M55 kennis gemaakt met de vloer(hij zat nog in mijn broekzak), hierbij is het pijltje naar rechts vastgaan zitten als het ware, waardoor hij op geen enkele toets meer reageerde(had eerst niet door dat die toets vast zat).Dus voor de mensen die moord en brand schreeuwen als hun toetsenbord het straks niet meer doet, eerst even controleren of het knopje niet vast zit![]()
En heeft hij daar iets aan gedaan?Ik vind het namelijk vrij lastig.
Ik zie dat T-Mobile geen e-mail adres bij contactgegevens heeft staan, dus ik bel ze vanavond wel even als ik weer thuis ben.Als dit met meer SIM-kaarten voorkomt, kan het namelijk een productfout zijn of een fout in het toestel.Heeft jou vriend ook een M55?met firmware versie 10?
Ik zie dat T-Mobile geen e-mail adres bij contactgegevens heeft staan, dus ik bel ze vanavond wel even als ik weer thuis ben.Als dit met meer SIM-kaarten voorkomt, kan het namelijk een productfout zijn of een fout in het toestel.Heeft jou vriend ook een M55?met firmware versie 10?
Mooier is subjectief, bluetooth, irda en andere troep is voor de meeste mensen niet interessant. Ik heb liever voor 37 euro een m55, dan voor 75 euro een s55.Zoefff schreef op 10 november 2003 @ 10:45:
Woei
Automatisch afschrijven heb ik gewoon zo gelaten. Je zegt het abbo toch snel weer op.
Imode werkt gewoon op de m55. Het kost alleen ranzig veel kb (aanmelden i-mode + ophalen 3 mailtjes + afmelden spam dienst = 40kb).
Weet niet of het al bekend was maar de datasuite voor de m55 is nu te downloaden.
www.heinemanss.nl
Was ook een M55 van deze actie (firmware versie 10), hij heeft het niet opgelost omdat hij de telefoon direct verkocht heeft. Hij vroeg mij wel of ik er ook last van had, maar dat is dus niet het geval.Eddos schreef op 10 november 2003 @ 11:59:
En heeft hij daar iets aan gedaan?Ik vind het namelijk vrij lastig.
Ja heb ook ff met iMode zitten spelen. Zat ook zo op de 60Kb, zonder veel gekke dingen te doen. Het is er bij mij dan ook af en T-Zones via een dataconnectie(CSD) staat er alweer voor in de plaats. Is gratis zolang ik binnen mijn belbundel blijf, en die is toch huge dus kost me nooit wat.wwillem schreef op 10 november 2003 @ 12:28:
[...]
Mooier is subjectief, bluetooth, irda en andere troep is voor de meeste mensen niet interessant. Ik heb liever voor 37 euro een m55, dan voor 75 euro een s55.
Automatisch afschrijven heb ik gewoon zo gelaten. Je zegt het abbo toch snel weer op.
Imode werkt gewoon op de m55. Het kost alleen ranzig veel kb (aanmelden i-mode + ophalen 3 mailtjes + afmelden spam dienst = 40kb).
Ik heb hem vorige week al een paar keer gedownload, en volgens mij staat hij er toch al aardig lang op.
Dan bel ik er vanavond achteraan, tis namelijk vrij lastig.Waslijn schreef op 10 november 2003 @ 13:35:
[...]
Was ook een M55 van deze actie (firmware versie 10), hij heeft het niet opgelost omdat hij de telefoon direct verkocht heeft. Hij vroeg mij wel of ik er ook last van had, maar dat is dus niet het geval.
Zijn er nog meer mensen die er problemen mee hebben?
[update]
Inmiddels contact gehad met ze, ze zijn het probleem verder voor me aan het nazoeken, maar het schijnt dat de sim-kaarten van t-mobile een grotere capiciteit hebben dan de andere hedendaagse sim-kaarten van andere providers.
Het probleem is inmiddels ook bekend bij Siemens, en ze zijn bezig met het maken van een update waarin dit aangepast wordt.
[ Voor 22% gewijzigd door Eddos op 10-11-2003 18:15 . Reden: Nieuwere informatie ]
Verwijderd
en ik heb hem nog niet........................
Duurt echt lang:(
Hoop dat ik hem morgen heb anders maar ff die lui bellen.
Meer mensen die hem nog niet hebben?
Verwijderd
Ik heb hem ook nog niet..Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 16:48:
en ik heb hem nog niet........................
Ik heb nog geen bevestiging van kpn dat ie aangesloten is, maar ik hoop wel dat ik hem morgen heb. Wacht nu ook al 2 weken.De laatste naleveringen van de Siemens M55 en NEC N223i gaan maandag op de post.
Lees ik verkeerd of is de korting veel minder groot ?LiquidSilver schreef op 09 november 2003 @ 20:32:
[...]
Volgens mij ook ja
Dan denk ik dat veel mensen die ik ken binnenkort dezelfde GSM gaan hebben
volgens mij betaal je nu 287,40- 162,40= 125
[ Voor 10% gewijzigd door ernst op 10-11-2003 20:26 ]
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Ik heb eindelijk vandaag het mailtje gekregen dat ie is opgestuurd, werd ook wel tijd na bijna 3 weken
--
Oeh ik heb hier helemaal niet meer gekeken nadat ik em donderdag heb ontvangen 
Ik verwacht de datakabel morgen eigenlijk wel een beetje, ben benieuwd...
Ik verwacht de datakabel morgen eigenlijk wel een beetje, ben benieuwd...
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p