oooeeee cool !
Overigens heb ik de s55 gezien bij familie en hier de verschillen tussen de m55 en de s55 die mij opvielen:
• M55: 2MB geheugen, S55: 1 MB geheugen
• M55: Hoekig design, S55: Rond (meer nokia achtig) design
• M55: Witte hoekige camera, S55: Ronde zilverkleurige camera (voelt beter aan)
• M55: Laden kost soms wat tijd, S55: Laden gaat merkbaar sneller
• M55: Wel Dynamic lights, S55: Geen dynamic lights (maar wel 3 extra knopjes)
• M55: Meer kleuren, maar minder helder dan de S55
Verder uiteraard bleutooth en infrarood voor de S55, maar dat was al bekend
.
• M55: 2MB geheugen, S55: 1 MB geheugen
• M55: Hoekig design, S55: Rond (meer nokia achtig) design
• M55: Witte hoekige camera, S55: Ronde zilverkleurige camera (voelt beter aan)
• M55: Laden kost soms wat tijd, S55: Laden gaat merkbaar sneller
• M55: Wel Dynamic lights, S55: Geen dynamic lights (maar wel 3 extra knopjes)
• M55: Meer kleuren, maar minder helder dan de S55
Verder uiteraard bleutooth en infrarood voor de S55, maar dat was al bekend
Ik weet dat er al veel over de datakabel en het NL KPN gebeuren gepraat is, maar heb toch nog wat probleempjes ermee:
De datakabel van SalesPlaza werkt wel op zich, maar met de Siemens Data Suite absoluut _niet_ en met VisSie heeeeel erg onstabiel (moet minstens 10 keer dat proces killen voordat ie het "FlexMemory" helemaal laadt en dus niet hangt), is dit known of doe ik wat verkeerd of is de kabel brak?
En dat operator logo, ik heb bij Menu > Display > Logo een zelfgemaakt Transparent.gif van 1x1 ingesteld, die werkt als ik dan naar het hoofdscherm ga... Doe ik echter de telefoon helemaal uit en dan weer aan, staat dat NL KPN weer in beeld
En dan zie ik m'n wallpaper niet goed 

Bron: http://www.mauratierney.org/1ermaj00.jpg
De datakabel van SalesPlaza werkt wel op zich, maar met de Siemens Data Suite absoluut _niet_ en met VisSie heeeeel erg onstabiel (moet minstens 10 keer dat proces killen voordat ie het "FlexMemory" helemaal laadt en dus niet hangt), is dit known of doe ik wat verkeerd of is de kabel brak?
En dat operator logo, ik heb bij Menu > Display > Logo een zelfgemaakt Transparent.gif van 1x1 ingesteld, die werkt als ik dan naar het hoofdscherm ga... Doe ik echter de telefoon helemaal uit en dan weer aan, staat dat NL KPN weer in beeld

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Deze vond ik ook nogal apart; ik heb zelf zowel een S55 als een M55 en dat viel mij idd ook op.
Verder nog wel wat andere dingetjes:
• Weergave ringtones is anders, M55 is veel gedempter en ander 'type' geluid
• M55 trilt 2x bij SMS, S55 1x
• Hoofdmenu heeft andere icons
en vast nog wel wat e.e.a. maar die schieten me nu even niet tebinnen...
Hey lache, dat id-t logo heb ik ook op de achtergrondKorakal schreef op 16 november 2003 @ 02:56:
Deze vond ik ook nogal apart; ik heb zelf zowel een S55 als een M55 en dat viel mij idd ook op.
[/sub]
Dat rode shutdown knopje op de s55 is trouwens ook erg klein en priegelig. Terwijl je die toch het meeste gebruikt.
Verwijderd
Bij mij werkt de data suite van siemens perfect icm mn m55Chimera schreef op 15 november 2003 @ 23:56:
Ik weet dat er al veel over de datakabel en het NL KPN gebeuren gepraat is, maar heb toch nog wat probleempjes ermee:
En dat operator logo, ik heb bij Menu > Display > Logo een zelfgemaakt Transparent.gif van 1x1 ingesteld, die werkt als ik dan naar het hoofdscherm ga... Doe ik echter de telefoon helemaal uit en dan weer aan, staat dat NL KPN weer in beeldEn dan zie ik m'n wallpaper niet goed
[afbeelding]
Verwijderd
Hey gaaf!!Chimera schreef op 15 november 2003 @ 21:47:
m-m, heb je de ER ringtone al?
*klik*
Site werd gepost in het S55 topic, maar ze werken uiteraard ook perfect op de M55
wwillem schreef op 16 november 2003 @ 10:00:
[...]
Hey lache, dat id-t logo heb ik ook op de achtergrond.
offtopic:
als je precies deze hebt dan heb je 'm van mij
ik heb deze ooit zelf gemaakt en online gegooid in het S55 topic
als je precies deze hebt dan heb je 'm van mij
Ik heb inderdaad heel zelden dat ie m'n telefoon ziet als ik 'Search phone' doe, maar dan zegt ie eerst 'No phone found', doe ik 'Accept' en dan zegt ie ineens 'Siemens M55'... Klik ik dan gelijk op Mobile vind ie weer helemaal niksVerwijderd schreef op 16 november 2003 @ 11:21:
[...]
Bij mij werkt de data suite van siemens perfect icm mn m55Misschien moet je bij instellingen eens proberen "telefoon zoeken" bij mij werkte het vervolgens perfect
Heb jij ook de niet originele datakabel van SalesPlaza? Straks weer gezeik met terugsturen natuurlijk
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
nope, zelf gemaakt. Gewoon even googlen naar id-tKorakal schreef op 16 november 2003 @ 12:29:
[...]
offtopic:
als je precies deze hebt dan heb je 'm van mijik heb deze ooit zelf gemaakt en online gegooid in het S55 topic
Onder Xp wilde het bij mij ook niet helemaal soepel lopen, maar met win2000 liep het als een zonnetje met die datakabel van salesplaza. Bij andere mensen liep het wel goed onder winxp. Heb mijn telefoon net vekocht, dus kan het zelf ook niet meer uitproberen voor je. Mischien heeft het iets te maken met de settings van je com-poort ofzo.Chimera schreef op 16 november 2003 @ 14:04:
[...]
Ik heb inderdaad heel zelden dat ie m'n telefoon ziet als ik 'Search phone' doe, maar dan zegt ie eerst 'No phone found', doe ik 'Accept' en dan zegt ie ineens 'Siemens M55'... Klik ik dan gelijk op Mobile vind ie weer helemaal niks
Heb jij ook de niet originele datakabel van SalesPlaza? Straks weer gezeik met terugsturen natuurlijk
Ik heb onder XP en 2000 gewoon kunnen praten met de telefoon via de datakabel.
Dus als het bij jou niet werkt, ligt het probleem niet bij de kabel.
Heb je geprobeerd om de alternatieve verbindingsmethode te gebruiken?
Dus als het bij jou niet werkt, ligt het probleem niet bij de kabel.
Heb je geprobeerd om de alternatieve verbindingsmethode te gebruiken?
Verwijderd
Mensen, let hier ff op:
Dit gaat over de datakabels van salesplaza, ik heb zelf ook een niet orginele datakabel voor mijn m55 die het niet deed. Je kan het stekkertje die in je telefoon moet gewoon opklikken. Bij mij zat 1 draadje helemaal niet gesoldeerd, en 2 andere draadjes maakte sluiting
. Heel slecht soldeer werkt dus, maybe dat jullie dit ff na kunnen kijken bij je zelf.
Dit gaat over de datakabels van salesplaza, ik heb zelf ook een niet orginele datakabel voor mijn m55 die het niet deed. Je kan het stekkertje die in je telefoon moet gewoon opklikken. Bij mij zat 1 draadje helemaal niet gesoldeerd, en 2 andere draadjes maakte sluiting

Werkte bij jou het heel kabeltje niet of ging alleen het overgooien van plaatjes en ringtones goed? (dat laatste komt dus ook vrij veel voor).Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 17:09:
Mensen, let hier ff op:
Dit gaat over de datakabels van salesplaza, ik heb zelf ook een niet orginele datakabel voor mijn m55 die het niet deed. Je kan het stekkertje die in je telefoon moet gewoon opklikken. Bij mij zat 1 draadje helemaal niet gesoldeerd, en 2 andere draadjes maakte sluiting![]()
. Heel slecht soldeer werkt dus, maybe dat jullie dit ff na kunnen kijken bij je zelf.
Verwijderd
Ik heb een niet officiele kabel van salesplaza en (gelukkig) werkt het hier perfect. Ik heb win xp sp1, met de data suite. Bij mij werkt alles perfect. Als ik al het bovenstaande lees, heb ik geluk gehad geloof ikChimera schreef op 16 november 2003 @ 14:04:
[...]
Ik heb inderdaad heel zelden dat ie m'n telefoon ziet als ik 'Search phone' doe, maar dan zegt ie eerst 'No phone found', doe ik 'Accept' en dan zegt ie ineens 'Siemens M55'... Klik ik dan gelijk op Mobile vind ie weer helemaal niks
Verwijderd
Nee het kabeltje werkte helemaal niet bij mij...nu nog steeds niet.
In de kant van de seriele aansluiting die in de pc gaat zit een hele printplaat, deze is waarschijnlijk kapot bij mij
.
In de kant van de seriele aansluiting die in de pc gaat zit een hele printplaat, deze is waarschijnlijk kapot bij mij

Zow 
Tot nu toe nog hulde @ gsmstunter!
Ik heb gistermiddag (zondag) om 12 uur mn contract voor S55 opgestuurd. Om half 9 de volgende dag (maandag, vandaag) kreeg ik een bevestigingsmailtje, en 45 min later een bevestiging dat ik aangesloten ben bij de kpn, met zelfs mn nieuwe nummer er al bij
Ben erg benieuwd wanneer mn telefoontje binnen gaat komen, ik kan niet wachten
Tot nu toe nog hulde @ gsmstunter!
Ik heb gistermiddag (zondag) om 12 uur mn contract voor S55 opgestuurd. Om half 9 de volgende dag (maandag, vandaag) kreeg ik een bevestigingsmailtje, en 45 min later een bevestiging dat ik aangesloten ben bij de kpn, met zelfs mn nieuwe nummer er al bij
Ben erg benieuwd wanneer mn telefoontje binnen gaat komen, ik kan niet wachten
Ik heb alles ondertussen een tijdje binnen en bevalt prima
.
Maar hoe kom ik te weten wat mijn Kpn-Klantnummer is?
Thnx supershoe
. Die factuur zie ik nog wel komen dan.
Thnx supershoe
[ Voor 22% gewijzigd door Kayz op 17-11-2003 19:44 ]
Staat op je KPN factuur die je krijgt.Kayz schreef op 17 november 2003 @ 15:17:
Ik heb alles ondertussen een tijdje binnen en bevalt prima.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
En Zoefff heeft zn S55 ook binnen, rétesnel, al zeg ik het zelf 
Heel merkwaardig is alleen dat ik net gebeld werd? Stond helaas onder de douche dus heb het gemist, maar ik heb mn nummer nog aan niemand gegeven, en ik werd net gebeld door iemand uit frankrijk (+33)
Héél erg toeval, of...?
Heel merkwaardig is alleen dat ik net gebeld werd? Stond helaas onder de douche dus heb het gemist, maar ik heb mn nummer nog aan niemand gegeven, en ik werd net gebeld door iemand uit frankrijk (+33)
Héél erg toeval, of...?
Heb ik ook gehad met de 2 simmetjes van GSMstunter, krijg je opeens een vent aan de lijn die vraagt wanneer je je bouwproject komt afmakenZoefff schreef op 19 november 2003 @ 15:02:
En Zoefff heeft zn S55 ook binnen, rétesnel, al zeg ik het zelf
Héél erg toeval, of...?

ik zag net op www.2call.nl aanbieding van s55 voor 100 euro. weet hier iemand wat meer van?
link: http://www.2call.nl/kpn-imodetotaal.php
verder weet iemand hoe je er bij kpn achterkomt waarom je geweigerd ben op hun netwerk? (was ik namelijk icm gsmstunter) moest een borg van paar honderd euro betale
link: http://www.2call.nl/kpn-imodetotaal.php
verder weet iemand hoe je er bij kpn achterkomt waarom je geweigerd ben op hun netwerk? (was ik namelijk icm gsmstunter) moest een borg van paar honderd euro betale
CISSP! Drop your encryption keys!
Bij de allround totaal (150 euro) is hij gratis, bij de economy totaal kost hij 87 euro (dus 187 euro). Maw de eerste optie is niet gek, de tweede moet je nog 87 euro bijlappen.
nog mensen die dit topic in de gaten houden?
ik heb mijn eerste rekening van kpn binnen: 150 euro's
de dag erna kreeg ik een antwoordkaart in de bus voor EEN GRATIS KPN PREPAYED sim kaart met 7 euro beltegoed.
Altijd handig toch?
de dag erna kreeg ik een antwoordkaart in de bus voor EEN GRATIS KPN PREPAYED sim kaart met 7 euro beltegoed.
Altijd handig toch?
[ Voor 10% gewijzigd door Jimbolino op 28-11-2003 03:18 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Die rekening had ik een ruime week geleden al.. 't word volgens KPN rond 3 dec afgeschreven.
Maar, die prepayed SIM aanbieding heb ik niet gehad; staat dat niet gewoon los van elkaar?
Maar, die prepayed SIM aanbieding heb ik niet gehad; staat dat niet gewoon los van elkaar?
ik heb ook een rekening gehad maar die was 152 euro. Ik had ermee gebeld volgens kpn. Maar volgens mij heb ik 1 sec gebeld om te kijken of het werkte. Daarbij kreeg ik de voicemail en toen heb ik opgehangen. Dan is 2 euro toch best veel.
www.heinemanss.nl
Die hebbik ook (beide) gehad. Gaan die prepay niet gebruiken, maar wel een vriendelijk aanbod!Jimbolino schreef op 28 november 2003 @ 03:17:
nog mensen die dit topic in de gaten houden?
Altijd handig toch?
Nog nog wachten op de cashbak
Succes is een keuze
m'n pa (niet gsm-stunter abbo ofzo) heeft ook een prepay sim gekregen van KPN per post volgens mij krijgen _alle_ KPN abonnees dit rond deze tijd.Korakal schreef op 28 november 2003 @ 10:00:
Die rekening had ik een ruime week geleden al.. 't word volgens KPN rond 3 dec afgeschreven.
Why?m-m schreef op 28 november 2003 @ 13:39:
[...]
m'n pa (niet gsm-stunter abbo ofzo) heeft ook een prepay sim gekregen van KPN per post volgens mij krijgen _alle_ KPN abonnees dit rond deze tijd.
Hebben ze telefoonnummers te veel
Of is dit de nieuwe manier van je klantenbestand verdubbelen?
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
sinterklaas komt eraan, en in de brief wordt genoemd als tip om hem weg te geven. Hebben ze weer extra klanten.supershoe schreef op 28 november 2003 @ 14:10:
[...]
Why?
Hebben ze telefoonnummers te veel
Of is dit de nieuwe manier van je klantenbestand verdubbelen?
m-m schreef op 28 november 2003 @ 13:39:
[...]
m'n pa (niet gsm-stunter abbo ofzo) heeft ook een prepay sim gekregen van KPN per post volgens mij krijgen _alle_ KPN abonnees dit rond deze tijd.
Wow geil een gratis simkaart met 7 euro.
Is het een HI kaart of een KPN kaart??? Vertel ff willen jullie.
De kpn kaarten heb je namelijk niet zo veel aan. Dan had ik liever 7 euro korting op mijn rekening gehad.
Met de hi-kaart kan je op de Hi-site 15 sms'jes per week verzenden. Echt makkelijk. Verstuur er inmiddels behoorlijk wat per week.
Kan mijn broertje dit nummer gebruiken.
Ben echt benieuwd wat het voor een is!!!!
Is het een HI kaart of een KPN kaart??? Vertel ff willen jullie.
De kpn kaarten heb je namelijk niet zo veel aan. Dan had ik liever 7 euro korting op mijn rekening gehad.
Met de hi-kaart kan je op de Hi-site 15 sms'jes per week verzenden. Echt makkelijk. Verstuur er inmiddels behoorlijk wat per week.
Kan mijn broertje dit nummer gebruiken.
Ben echt benieuwd wat het voor een is!!!!
[ Voor 15% gewijzigd door Nimrod|IA op 28-11-2003 18:43 ]
Gewoon een KPN Prepay kaart, dus dat gaat helaas niet door.
Ik heb er (nog?) geen gekregen, en ik heb ook nog geen rekening gezien... Naja, komt wel
Eerste rekening is binnen 
Hij lag vrij hoog, 150 euro
Iemand anders al een rekening gekregen + geld terug?
jep; rekening gehad; geld terug zal je nog ff op moeten wachten....Eddos schreef op 05 december 2003 @ 12:15:
Eerste rekening is binnen
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Ook ik heb meegedaan aan de GSMStunter.nl actie met de M55.
Zeer tevreden over GSMStunter.nl, vrijdags gefaxt, maandagmorgen twee e-mails (bevestiging ontvangst, 2 sec later bevestiging KPN contract) ontvangen en 2 dagen later pakketje thuis
Echter, een aantal dingen snap ik nog niet helemaal.
Zit er een maximum aantal kb's aan een MMS'je? Ik kan namelijk alleen de lage resolutie foto's versturen.
En hoe stel je je e-mail instellingen in, om via GPRS mailtjes te versturen?
Kan verder niks op de KPN website hierover vinden...
Zeer tevreden over GSMStunter.nl, vrijdags gefaxt, maandagmorgen twee e-mails (bevestiging ontvangst, 2 sec later bevestiging KPN contract) ontvangen en 2 dagen later pakketje thuis
Echter, een aantal dingen snap ik nog niet helemaal.
Zit er een maximum aantal kb's aan een MMS'je? Ik kan namelijk alleen de lage resolutie foto's versturen.
En hoe stel je je e-mail instellingen in, om via GPRS mailtjes te versturen?
Kan verder niks op de KPN website hierover vinden...
Bij Orange is dit 100kb (tot 1 feb 2004 gratis MMS versturen overigens), bij de rest is het dacht ik 50kb.
Peace is not simply the absence of war.
Verwijderd
Hier is ook het geld netjes van mn rekening gehaaldMaestro.mosjuh schreef op 05 december 2003 @ 13:08:
[...]
jep; rekening gehad; geld terug zal je nog ff op moeten wachten....
Zijn er trouwens mensen die nu al een opzeg brief hebben gestuurd? Werd dat geaccepteerd?
Verwijderd
Ik heb een serie foto's gemaakt met de camera. Nu heb ik eindelijk de datakabel binnen van Salesplaza. 10% korting gekregen btw omdat de levering nogal lang duurde.
Zie hieronder:
http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/digicam/Siemens%20M55/
Zie hieronder:
http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/digicam/Siemens%20M55/
Verwijderd
Ja is er al iemand die deze brief de deur uit heeft gedaan? Wat zijn zaken waar je op moet letten? Zowieso vragen om een bevestiging en aangetekend versturen?Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 14:04:
[...]
Hier is ook het geld netjes van mn rekening gehaald, nu maar vertrouwen hebben dat ze net zo netjes de boel weer terugstorten.
Zijn er trouwens mensen die nu al een opzeg brief hebben gestuurd? Werd dat geaccepteerd?
Als je je abo wilt opzeggen kun je volgens mij ook gewoon even langs zo'n Kpn zaak gaan. Neem je legitimatie etc mee en dan kun je het daar gelijk opzeggen. Ik wil het zo proberen te doen binnenkort. Lijkt me allemaal wat makkelijker dan dat gedoe met die brieven.
Verwijderd
Ik heb laats met de KPN klantenservice gebeld en zo'n vrouw vertelde mij dat je je abbo naar een half jaar ook kunt verlagen (op KPN advies die ze geven)... dan heb je dus nog meer voordeel!
Als je het op die manier bekijkt zou je ook je abo voor 1,05eur om kunnen zetten naar Hi20, maar zo werkt het helaas niet. Je hebt nu namelijk een totaalpakket, vandaar ook die grote korting op het abonnementsgeld. Zodra je van abonnement wisselt vervalt deze korting en betaal je het normale tarief weer per maand. Kortom, je zou je abo dan minstens 10euro goedkoper moeten krijgen wil die verlaging geld opleveren...Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 13:39:
Ik heb laats met de KPN klantenservice gebeld en zo'n vrouw vertelde mij dat je je abbo naar een half jaar ook kunt verlagen (op KPN advies die ze geven)... dan heb je dus nog meer voordeel!
Uhmm klopt dit wel. Las toen ik me opgaf toch ditVerwijderd schreef op 12 december 2003 @ 16:42:
Ik heb mijn geld terug.
11-12-2003 by xxx.xx.xxx GSM STUNTER bij € 113,66
Het geld (€ 125,-) wordt binnen 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort (de borg van € 25,- krijgt u terug na opsturen van het toestel)
mis ik iets???? op heb je gewoon te weinig geld teruggehad.
Verwijderd
Het is mij toch wel gelukt, €1,05 voor 100 belminuten.Als je het op die manier bekijkt zou je ook je abo voor 1,05eur om kunnen zetten naar Hi20, maar zo werkt het helaas niet. Je hebt nu namelijk een totaalpakket, vandaar ook die grote korting op het abonnementsgeld. Zodra je van abonnement wisselt vervalt deze korting en betaal je het normale tarief weer per maand. Kortom, je zou je abo dan minstens 10euro goedkoper moeten krijgen wil die verlaging geld opleveren...
Jups, heb het gelezen op tv.nl ja. Maar toen ik ging bellen had die dame er geen zin in, dus geen goedkoop abo'tje voor * RickbvVerwijderd schreef op 14 december 2003 @ 19:51:
[...]
Het is mij toch wel gelukt, €1,05 voor 100 belminuten.En nog wel een aantal mensen meer, kijk maar eens op telecomvergelijker. Maar nu doet KPN het idd niet meer volgens mij.
Denk dat ze hun policy nu ook wel door de gehele klantenservice hebben doorgevoerd, en dat ze nu allemaal wel weten dat het niet mag. Proberen heeft dus geen zin meer denk, helaas
Verwijderd
ik kreeg net een rekening voor 5 euror (imode kosten) Klopt dat? (want dan ben je alsnog 60 euro extra kwijt voor het toestel?
(en ik heb de simkaart niet gebruikt)
(en ik heb de simkaart niet gebruikt)
Dat zou niet mogen kloppen; die kosten zijn inclusief. Heb je al wel de 150 euro éénmalige afschrijving gehad?
Waar staan die kosten onder geboekt; abonnementskosten of verbruikskosten?
Verwijderd
ze staan onder periodieke kosten (december).... Ik heb die 150 euro afschrijving al gehad..Korakal schreef op 16 december 2003 @ 15:02:
Dat zou niet mogen kloppen; die kosten zijn inclusief. Heb je al wel de 150 euro éénmalige afschrijving gehad?
Maar ik heb ondertussen gebeld met KPN en ze zullen het aanpassen en ik krijg het teruggestort. Het stond ook al aangegeven op de eerste rekening maar door de onduidelijkheid van die rekening is het met toen niet opgevallen.
Bekijk daarom je rekening goed!
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 15:21 ]
Ik heb ook de rekening betaald. Nu mn abbo nog opzeggen.
Alleen krijg je je geld binnen 6 - 8 weken terug. Dat zou betekenen voor oud en nieuw. En ik heb nog niets gezien
Alleen krijg je je geld binnen 6 - 8 weken terug. Dat zou betekenen voor oud en nieuw. En ik heb nog niets gezien
Verwijderd
wel jammer dat het scherm zo makkelijk/snel beschadigd. Ik doe er helemaal geen gekke dingen mee en toch nog krassen...
Het geld van de terug storting heb ik terug. Maar ik dacht dat je
150 - 11,34 - 25 = 113.66 terug kreeg ? ik kreeg maar 109 euro
Wie weet er meer van ?
Wie weet er meer van ?
Verwijderd
Gewoon even bellen.Maeslant schreef op 19 december 2003 @ 09:38:
Het geld van de terug storting heb ik terug. Maar ik dacht dat je
Wie weet er meer van ?
Want zoals je uit deze post van mij kan lezen,
Verwijderd in "'Gratis' Siemens M55 bij GSM-Stunter?"
heb ik wel 113,66 terug gehad.
18-12-2003 by 1063.17.091 GSM STUNTER bij € 113,66
Wat ik niet snap hoe ze dan bij jou aan 109 euro komen, dat is maar 4 euro minder.Ik denk trouwens dat erachter aan bellen je meer geld kost dan het gewoon zo laten. Je zou ze een mailtje kunnen sturen.
Wat ik niet snap hoe ze dan bij jou aan 109 euro komen, dat is maar 4 euro minder.Ik denk trouwens dat erachter aan bellen je meer geld kost dan het gewoon zo laten. Je zou ze een mailtje kunnen sturen.
08-01-2004 GSM STUNTER 5570 AA BERGEYK OV 106317091 Bij EUR 113,66
hij zal met de kerst/jaarwisseling wel rustig aan hebben gedaan...
die nieuwe acties bij gsmstunter is ook errug lekker, orange 20 voor 0 euro per maand (alleen 12.50 verzendkosten)
die nieuwe acties bij gsmstunter is ook errug lekker, orange 20 voor 0 euro per maand (alleen 12.50 verzendkosten)
Verwijderd
actie bij de belcompany is NOG aantrekkelijker, je betaald namelijk geen verzendkosten: Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/mJimbolino schreef op 08 januari 2004 @ 16:50:
08-01-2004 GSM STUNTER 5570 AA BERGEYK OV 106317091 Bij EUR 113,66
Ik heb m'n cashback nog niet gekregen, hoewel de datum van de nota nu ruim twee maanden geleden is. Toen ik daar van de week een mailtje over stuurde werd mij verteld dat het geld deze week nog overgemaakt zou worden. Ik zit bij de rabobank, misschien dat dat de reden is dat ik mijn geld nog niet heb, en sommige anderen hier wel. Ik wacht rustig af
Ik heb het geld nu ook binnen: 113,66 euro!
Erg netjes en correct afgehandeld van GSMstunter
Erg netjes en correct afgehandeld van GSMstunter
[ Voor 1% gewijzigd door Maxster4th op 09-01-2004 12:15 . Reden: tiepfaut ]
Succes is een keuze
Verwijderd
De 150 euro is er bij mij nog wel 2x af maar nog steeds geen 113,66 euro ontvangen! 
Maar ik heb geduld...
Maar ik heb geduld...
same here... het duurde even, maar ze houden zich netjes aan hun belofte... goeie zaak weer!
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
*SCHOP*
Ik (en de rest prolly ook) kreeg van de week een SMSje dat de tarieven voor ons abonnement zijn verlaagd. SMSjes en bellen zijn nu goedkoper maar ook de maandelijkse tarieven zijn omlaag gegaan.
Aangezien wij braaf allemaal voor een jaar de maandelijke kosten vooruit hebben betaald (En van gsmstunter weer teruggekregen hebben - maar das besides the point denk ik), krijgen we dan een teruggave of hebben we gewoon pech? Niet dat ik dat zo erg zou vinden, maar alle beetjes geld zijn mooi meegenomen natuurlijk
Vooral omdat misschien dan het hele toestel dan achteraf wel helemaal gratis is.
Ik (en de rest prolly ook) kreeg van de week een SMSje dat de tarieven voor ons abonnement zijn verlaagd. SMSjes en bellen zijn nu goedkoper maar ook de maandelijkse tarieven zijn omlaag gegaan.
Aangezien wij braaf allemaal voor een jaar de maandelijke kosten vooruit hebben betaald (En van gsmstunter weer teruggekregen hebben - maar das besides the point denk ik), krijgen we dan een teruggave of hebben we gewoon pech? Niet dat ik dat zo erg zou vinden, maar alle beetjes geld zijn mooi meegenomen natuurlijk
ik denk dat we grote pech hebben. aangezien we voor een jaar vooruit betaald hebben
edit: hier loopt ook een topic erover: http://www.telecomvergeli...v/1/forum/?thread_id=4122
edit: hier loopt ook een topic erover: http://www.telecomvergeli...v/1/forum/?thread_id=4122
[ Voor 39% gewijzigd door Jimbolino op 28-02-2004 15:18 ]
Verwijderd
Hahaha ik lach me rot.
De afgelopen maanden heb ik steeds facturen gehad van €0,00 omdat ik een gratis 20 euro Orange SIM in mijn foon heb zitten.
Maar tot mijn verbazing kreeg ik er net één binnen van €1,96 terwijl ik niet gebeld hem met die SIM. Ikke beter kijken. Staat er -/- voor. Dit bedrag wordt u uitbetaald.
Waanzinnig, gratis GSM, gratis Abbo, Gratis bellen, en geld terug.
De afgelopen maanden heb ik steeds facturen gehad van €0,00 omdat ik een gratis 20 euro Orange SIM in mijn foon heb zitten.
Maar tot mijn verbazing kreeg ik er net één binnen van €1,96 terwijl ik niet gebeld hem met die SIM. Ikke beter kijken. Staat er -/- voor. Dit bedrag wordt u uitbetaald.
Waanzinnig, gratis GSM, gratis Abbo, Gratis bellen, en geld terug.
Hier zit er nog zo een! Ik heb afgelopen maand ook geld terug gehad....erg vervelend!Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 14:33:
Hahaha ik lach me rot.
Waanzinnig, gratis GSM, gratis Abbo, Gratis bellen, en geld terug.![]()
Succes is een keuze
damn, ben weer net te laat geweeest... Gratis abo heb ik al, nu nog een leuk toestel
Is het nu ook nog mogelijk om een goedkoper abonnement te nemen en de hoge korting te behouden 
Dit levert je dan in theorie geld op
. Het is alleen niet zo leuk voor KPN.
Dit levert je dan in theorie geld op
Verwijderd
Ik heb net maar even mn opzegbrief verstuurd naar KPN. Was wel echt een super actie dit zeg!
3 maanden van te voren toch? Dan heb ik nog even
*hele harde schop ;)*
Ik heb op de afgelopen factuur volgens mij weer geld terug gekregen, als het zo doorgaat dan verdiend de telefoon zijn verzendkosten wel weer terug
Ik heb op de afgelopen factuur volgens mij weer geld terug gekregen, als het zo doorgaat dan verdiend de telefoon zijn verzendkosten wel weer terug
Ik heb dus ook dit abonnement en wil er uiteraard ook na een jaar vanaf. Nu zie ik op de site van GSM-Stunter wel een paar leuke Vodafone aanbiedingen. Wat moet ik nu precies doen om met Vodafone te gaan bellen MET nummerbehoud?
Moet ik me aanmelden bij Vodafone met het verzoek om het abonnement pas in te laten gaan wanneer het KPN abonnement afloopt? Regelt Vodafone dan ook de opzegging bij KPN? Dit is ongeveer hoe ik het begrepen heb. Weet iemand hier meer over?
Moet ik me aanmelden bij Vodafone met het verzoek om het abonnement pas in te laten gaan wanneer het KPN abonnement afloopt? Regelt Vodafone dan ook de opzegging bij KPN? Dit is ongeveer hoe ik het begrepen heb. Weet iemand hier meer over?
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Sluit tegen het einde van je contract met KPN een nieuw abonnement af, en stuur een nummerbehoud formulier mee. Je nieuwe aanbieder regelt vervolgens alles voor je.Gallus schreef op 09 juni 2004 @ 00:25:
Ik heb dus ook dit abonnement en wil er uiteraard ook na een jaar vanaf. Nu zie ik op de site van GSM-Stunter wel een paar leuke Vodafone aanbiedingen. Wat moet ik nu precies doen om met Vodafone te gaan bellen MET nummerbehoud?
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Ik ben ook bezig op m'n abonnement op te zeggen en nu heb ik mijn KPN klantnummer nodig. Weet iemand waar je dat kunt vinden 
Het lijstje van wat ik nu wel heb:
• Adres
• Mobiele nummer
• Contract: KPN Allround
• SIM
• Ingangsdatum opzegging
Het lijstje van wat ik nu wel heb:
• Adres
• Mobiele nummer
• Contract: KPN Allround
• SIM
• Ingangsdatum opzegging
Tnx!Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:23:
check je rekeningen van KPN daar staat het op
Wat mischien makkelijk is, op telecomvergelijker.nl kun je een contract opzegging generator gebruiken.
Hieruit kreeg ik het volgende:
Aan:
KPN Telecom
Postbus 13500
9700 EG Groningen
NIEKERK GROOTEGAST, 21/06/2004
Betreft: opzeggen abonnement
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij zeg ik mijn GSM abonnement per direct op. De gegevens zijn:
Aansluiting: [knip]
Klantnummer: [knip]
Naam: [knip]
Adres: [knip]
Postcode + plaats: [knip]
Telefoon: [knip]
Mocht u bovengenoemde opzeggingsdatum niet accepteren omdat mijn contract anders bepaalt, dan verzoek ik u mij de juiste datum mede te delen. Deze opzegging geldt in dit geval per die datum. De door mij aan u verstrekte incasso-machtiging ten laste van rekeningnummer [knip] komt per diezelfde datum te vervallen. Verder zou ik graag een bevestiging willen ontvangen van deze opzegging.
Vriendelijke groet,
[knip]
Bijlage: kopie legitimatie bewijs
Leek me netjes toch?
Hieruit kreeg ik het volgende:
Aan:
KPN Telecom
Postbus 13500
9700 EG Groningen
NIEKERK GROOTEGAST, 21/06/2004
Betreft: opzeggen abonnement
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij zeg ik mijn GSM abonnement per direct op. De gegevens zijn:
Aansluiting: [knip]
Klantnummer: [knip]
Naam: [knip]
Adres: [knip]
Postcode + plaats: [knip]
Telefoon: [knip]
Mocht u bovengenoemde opzeggingsdatum niet accepteren omdat mijn contract anders bepaalt, dan verzoek ik u mij de juiste datum mede te delen. Deze opzegging geldt in dit geval per die datum. De door mij aan u verstrekte incasso-machtiging ten laste van rekeningnummer [knip] komt per diezelfde datum te vervallen. Verder zou ik graag een bevestiging willen ontvangen van deze opzegging.
Vriendelijke groet,
[knip]
Bijlage: kopie legitimatie bewijs
Leek me netjes toch?
Zeer netjes! Deze gaat morgen op de bus
heb ik het tenminste geen omkijken naar.. het geregel van mijn huis kost al genoeg tijd..
Verwijderd
mm ja dat is inderdaad erg makkelijk zoiets.., maar als je m zo opzegt wordt ie dan meteen beeindigd of tot het contract afgelopen is? (was een contract van een jaar)
Maakt in beide gevallen niets uit als je het abo toch niet gebruikt zoals ik (mijn sim ligt dubbelgevouwen in de kast), je hebt in principe toch alles al betaald, dus je hoeft je ook niet af te kopen.
Maar zoals de brief al verteld:
Mocht u bovengenoemde opzeggingsdatum niet accepteren omdat mijn contract anders bepaalt, dan verzoek ik u mij de juiste datum mede te delen. Deze opzegging geldt in dit geval per die datum.
Maar zoals de brief al verteld:
Mocht u bovengenoemde opzeggingsdatum niet accepteren omdat mijn contract anders bepaalt, dan verzoek ik u mij de juiste datum mede te delen. Deze opzegging geldt in dit geval per die datum.
Subtiel kickje dan maar weer.
Ik kreeg vandaag een brief van KPN, Periodieke kosten voor 1x FlexiBel Allround en 1x i-mode Extra Small á 20,94.
Dit is dus weer belachelijk, omdat ik die brief op de bus heb gedaan eind juni.
Zijn er meerdere mensen die een factuur gekregen hebben voor dit abbo terwijl ze hem wel opgezegd hebben?
Ik kreeg vandaag een brief van KPN, Periodieke kosten voor 1x FlexiBel Allround en 1x i-mode Extra Small á 20,94.
Dit is dus weer belachelijk, omdat ik die brief op de bus heb gedaan eind juni.
Zijn er meerdere mensen die een factuur gekregen hebben voor dit abbo terwijl ze hem wel opgezegd hebben?
Nope. Heb hem ook opgezegd en heb deze maand (nog) niets van KPN ontvangen. Laten we hopen dat dat zo blijft. Misschien zul je even naar KPN moeten bellen ofoz?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Altijd om een schriftelijke bevestiging vragen als je een abo opzegt. In dit geval moet je een bezwaarschrift schijrven, en *veel belangrijker* je telefoon *niet* meer gebruiken (uitzetten puur om safe te zijn zou ik zelfs adviseren).
ik heb voor mijn eigen aansluiting een bevesting van het opzeggen gekregen, dat is inmiddels ook gebeurd.
bij mijn moeder is er geen bevestiging gestuurd en nu heeft zij ook zo'n rekening. Ik heb ff gebeld met 0800-0507, en ze heeft een (voor de klant in te vullen) opzegbrief gekregen. Of ze die 20 euro nog teruggeven weet ik nog niet, maar er is iig een aantekening van gemaakt 'in het systeem.'
oftewel: Bellen!
bij mijn moeder is er geen bevestiging gestuurd en nu heeft zij ook zo'n rekening. Ik heb ff gebeld met 0800-0507, en ze heeft een (voor de klant in te vullen) opzegbrief gekregen. Of ze die 20 euro nog teruggeven weet ik nog niet, maar er is iig een aantekening van gemaakt 'in het systeem.'
oftewel: Bellen!
Ik had ook een opzeggingsbrief verzonden, met vraag om bevestiging. Deze heb ik nooit gekregen. Dus toen maar even gebeld en het meisje vertelde dat het abonnement wel netjes afgesloten zou worden op de einddatum. Dus vreemd dat ze de boel bij jullie niet afsloten.
Succes is een keuze
Ik heb ook een opzegbrief opgestuurd en ook geen bevestigingsbrief terug gehad; pas nadat ik belde kreeg ik de melding dat ie wel in behandeling genomen was.
Heb voor alle zekerheid de bevestiging nogmaals op laten sturen.
Heb voor alle zekerheid de bevestiging nogmaals op laten sturen.
Verwijderd
Ik heb ook netjes een bevestiging ontvangen. Nog geen problemen gehadMaxster4th schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:34:
Ik had ook een opzeggingsbrief verzonden, met vraag om bevestiging. Deze heb ik nooit gekregen. Dus toen maar even gebeld en het meisje vertelde dat het abonnement wel netjes afgesloten zou worden op de einddatum. Dus vreemd dat ze de boel bij jullie niet afsloten.
per 29-10 is mijn abonnement gemigreerd naar prepay, daar heb ik deze maand nog een rekening voor gekregen. ( 5 euro
). Ik neem aan dat dat de laatste was.
Zelfde verhaal hier, ik heb de telefoon nog, mijn zusje gebruikte het abbo al, is nu prepaid.m-m schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:11:
per 29-10 is mijn abonnement gemigreerd naar prepay, daar heb ik deze maand nog een rekening voor gekregen. ( 5 euro). Ik neem aan dat dat de laatste was.
Ja, heb er gister avond direct achteraan gebeld, en die persoon alles uitgelegd.
Moest mijn eerdere brief nog een keer versturen, met een uitleg erbij van wat we over de telefoon hebben besproken, en dan zou dat bekeken worden. De telefoon waar de sim kaart inzit doet alleen dienst als wekker, en verder staat hij nooit aan.Dus daar maak ik me geen zorgen om, en deze 20,94 wil ik nog wel betalen, maar nog eens 3 x 20 euro voor een abonnement wat ik niet gebruik is me net iets teveel.
Moest mijn eerdere brief nog een keer versturen, met een uitleg erbij van wat we over de telefoon hebben besproken, en dan zou dat bekeken worden. De telefoon waar de sim kaart inzit doet alleen dienst als wekker, en verder staat hij nooit aan.Dus daar maak ik me geen zorgen om, en deze 20,94 wil ik nog wel betalen, maar nog eens 3 x 20 euro voor een abonnement wat ik niet gebruik is me net iets teveel.
Je moet ze nog een keer bellen en tegen ze zeggen dat je wilt downgraden. De tijd die je dan eventueel moet uitzitten heb je dan lagere abonnementskosten.
Om jullie even bij te praten:
Bij mijn eerste factuur van mijn nieuwe hi 40 abbonement zag ik dat KPN daar de kosten van het gsmstunter abbonement had afgehaald.
Een prima oplossing vind ik, dus mijn probleem is opgelost.
Bij mijn eerste factuur van mijn nieuwe hi 40 abbonement zag ik dat KPN daar de kosten van het gsmstunter abbonement had afgehaald.
Een prima oplossing vind ik, dus mijn probleem is opgelost.