Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 2e M55 wordt nu ook opgestuurd >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk mn s55 is binnen.
Alleen zat geen datakabel bij helaas, voor de rest super phone :D
Weet iemand waar ik die datakabel het goedkoopst kan bestellen? Het liefst met USB aansluiting.

Modbreak:
Zie hieronder...

[ Voor 17% gewijzigd door Korakal op 10-11-2003 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:10

Korakal

Up up up!

!!

Mensen, LEES DE DRAAD voordat je BLAAT!!

!!

Er worden weer véél te veel herhalingsvragen gesteld. Blader nou eens een paar bladzijden terug voordat je post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk gevonden sales plaza dus..

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Er is een nieuwe actie!

maar... als ik het goed lees betaal je nu:
287,40- 162,40= 125
Kan iemand dit bevestigen?

Hier de aanbieding:

Uitleg:
U neemt een KPN Flexibel Allround abonnement met een imode 250kb abonnement voor 12 Maanden.
U krijgt van ons gratis een Siemens M55 inclusief camera.
U betaalt eenmalig € 150,- aan KPN waarmee u een volledig jaar abonnementsgeld inclusief aansluitkosten afkoopt.
U krijgt ook nog eens € 25,- van ons terug!
Gewoonlijk betaalt u € 52,50 aansluitkosten en 18,95+5= 23,95 x 12 maanden = € 287,40 voor het eerste jaar, nu slechts € 150,-!
Totale korting dus € 162,40 plus toestel!
U betaalt € 11,34 verzendkosten.

Het geld (25,- - 11,34 = € 13,66) wordt binnen 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort.

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

ernst schreef op 11 november 2003 @ 23:09:
Er is een nieuwe actie!

maar... als ik het goed lees betaal je nu:
287,40- 162,40= 125
Kan iemand dit bevestigen?
Klopt, je krijgt nu 25 euro terug, in plaats van 125.
Niet echt interessant dus.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

Ter info: ik heb m ook ontvangen :P

Telefoon is ff checken waar de opties zaten. Jammer dat er geen knopjes aan de zijkant zitten zoals bij de SL55 (voor oa. memofunctie). Die lampjes heb ik gelijk uitgezet, dat was te speels voor me. Fotocamera heb ik al gechecked, maar hij is wel traag vind ik. De Nokia 7250 (geloof ik) is veel sneller met de gemaakte foto weergeven op toestel, maar dat komt vast doordat het niet geintegreerd zit. Gelukkig kan je de flits uitzetten, was al bang dat dat niet kon na iets gelezen te hebben ergens. Datakabel heb ik niet, dus nog geen 1337beltoon op het toestel kunnen zetten. Oldphonering is wel grappig tot die tijd :P

De simkaart zit helaas erg vast in het toestel, had gehoopt dat die makkelijker te verwisselen was aangezien ik 2 simkaarten gebruik ;) een om gebeld te worden en een om te bellen. Hopen dat er maar snel zo'n ding komt om 2 simkaarten te gebruiken ;) Imode moet ik nog even checken, heb alleen 2 Orange-simkaartjes ingehad nu

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Misschien een rare vraag, maar ie er bij iemand al 150 euro afgeschreven door de KPN?

Ik heb de telefoon nu ongeveer een week binnen, maar nog geen geld is er afgeschreven. Op zich niets mis mee natuurlijk, maar ik wil het gewoon weten voor de zekerheid.

(ik heb de simkaart nog niet in de phone gestopt, ga hem toch niet gebruiken. Zal dit wel moeten? eenmalig activeren ofzo?)

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco Swart
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-08 20:59
Ik heb in ieder geval sim er even ingestopt en me aangemeld op het netwerk. Maar zeker weten of dat moet weet ik niet.

Ik heb nog een vraagje:

hoe krijg ik I-mode weg in het hoofdscherm?

(onder het linker knopje dus)

www.ya-calendar.com - Gratis online agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Jacco Swart schreef op 12 november 2003 @ 13:04:
Ik heb nog een vraagje:
hoe krijg ik I-mode weg in het hoofdscherm?

(onder het linker knopje dus)
Extreem simpel:
Druk op de linker softkey, waar Imode dus aan gelinked is. Vervolgens Druk je de rechter softkey. Kies een leuke nieuwe functie en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 15-09 20:42
Maxster4th schreef op 12 november 2003 @ 12:05:
Misschien een rare vraag, maar ie er bij iemand al 150 euro afgeschreven door de KPN?

Ik heb de telefoon nu ongeveer een week binnen, maar nog geen geld is er afgeschreven. Op zich niets mis mee natuurlijk, maar ik wil het gewoon weten voor de zekerheid.

(ik heb de simkaart nog niet in de phone gestopt, ga hem toch niet gebruiken. Zal dit wel moeten? eenmalig activeren ofzo?)
Wat dacht je ervan als KPN die €150 afschrijft op je eerst factuur :) Beetje onlogisch als ze deze afkoopsom (wat je abonnements geld is) eerder gaan afschrijven dan de maandelijkse bedragen. Ik kan je verzekeren dat het op de eerste factuur gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toestel is al defect! heb hem net een week en nu wilt dat ding helemaal niet meer aan. Echt vervelend!

Wordt nog leuker. Ging dus de factuur op zoeken voor de garantie en wat zag ik tot mijn schrik: het was de factuur op een andere naam.

Ik heb dus een toestel van iemand anders. De simkaart die erbij geleverd was staat wel op mijn naam geregistreerd.

Beetje vervelend is dus , dat mijn factuur ook bij iemand anders ligt. En daar staan dus ook je naam, adres en bankrekening op. Niet echt prettig!!!

Hoop dat het spoedig opgelost wordt. Ik moet nu alles terug sturen...wel op hun kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag de nota van KPN al. Dat vind ik best snel. Heb m'n toestel pas afgelopen dinsdag gekregen. Het is idd 150 euro totaal. Nu alleen nog de cashback, en dan ben ik helemaal tevreden met deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
:D
heb je dat geregeld dan dat zij dat betalen :?

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Hmm die gratis imode bundel die we bij het abonnement hebben is 250 kb per maand en kost normaliter 5 euro, een 1mb bundel is 10 euro. Als ik nou mn bundel zou willen upgraden naar 1 mb, zou ik dan 5 euro kwijt zijn of zou het alsnog 10 euro zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:38
Nu ist 125€?? duur man :|

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
m-m schreef op 14 november 2003 @ 23:03:
Hmm die gratis imode bundel die we bij het abonnement hebben is 250 kb per maand en kost normaliter 5 euro, een 1mb bundel is 10 euro. Als ik nou mn bundel zou willen upgraden naar 1 mb, zou ik dan 5 euro kwijt zijn of zou het alsnog 10 euro zijn?
http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=2193 Bij deze belbundel van Orange 30 kun je voor 6 euro (van die 30) share aanzetten, dan heb je 2MB per maand te pakken. Maw voor 4,50 per maand 2 MB plus nog eens 30-6=24 euro normaal bellen (wel ook opzeggen binnen het jaar vanzelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Mja, maar ik bel niet veel. Dus om nou nog een abonnement af te sluiten, en al helemaal voor 30 euro daar ben ik niet al te happig op, zoals je zult begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wuursj
  • Nu online

Wuursj

want worst is al bezet

m-m schreef op 15 november 2003 @ 19:25:
Mja, maar ik bel niet veel. Dus om nou nog een abonnement af te sluiten, en al helemaal voor 30 euro daar ben ik niet al te happig op, zoals je zult begrijpen.
Je hebt dan voor €4,50 euro per maand (verzend en aansluitingkosten even buiten beschouwing gelaten) 2 mb data en nog eens voor 24 euro bellen.
Dus als je van die 2 mb maar de helft en nog niet eens belt gebruikt ben je nog de helft goedkoper uit dan databundel van kpn erbij te kopen. Ik snap dan niet waarom je er niet happerig op bent :)

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

hmm, ik lees weer fout. Maar ook voor 4,50 ben ik er nog niet al te happig op :P Want dan moet het weer via m'n ouders (<18 zuigt), ook woon ik in 't boernland waar goed bereik van Orange nog maar de vraag is.
Als ik een nieuw abonnement ga afsluiten, gaat dit in januari zijn (dan kan ik het WEL zelf), maar deze actie maar tot 21 november.

[ Voor 26% gewijzigd door m-m op 15-11-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 16:32
m-m, heb je de ER ringtone al? :P

*klik*
Site werd gepost in het S55 topic, maar ze werken uiteraard ook perfect op de M55 :Y)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

oooeeee cool ! :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Overigens heb ik de s55 gezien bij familie en hier de verschillen tussen de m55 en de s55 die mij opvielen:

• M55: 2MB geheugen, S55: 1 MB geheugen
• M55: Hoekig design, S55: Rond (meer nokia achtig) design
• M55: Witte hoekige camera, S55: Ronde zilverkleurige camera (voelt beter aan)
• M55: Laden kost soms wat tijd, S55: Laden gaat merkbaar sneller
• M55: Wel Dynamic lights, S55: Geen dynamic lights (maar wel 3 extra knopjes)
• M55: Meer kleuren, maar minder helder dan de S55

Verder uiteraard bleutooth en infrarood voor de S55, maar dat was al bekend :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Ik weet dat er al veel over de datakabel en het NL KPN gebeuren gepraat is, maar heb toch nog wat probleempjes ermee:

De datakabel van SalesPlaza werkt wel op zich, maar met de Siemens Data Suite absoluut _niet_ en met VisSie heeeeel erg onstabiel (moet minstens 10 keer dat proces killen voordat ie het "FlexMemory" helemaal laadt en dus niet hangt), is dit known of doe ik wat verkeerd of is de kabel brak?

En dat operator logo, ik heb bij Menu > Display > Logo een zelfgemaakt Transparent.gif van 1x1 ingesteld, die werkt als ik dan naar het hoofdscherm ga... Doe ik echter de telefoon helemaal uit en dan weer aan, staat dat NL KPN weer in beeld :( En dan zie ik m'n wallpaper niet goed :'(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mrdevries/Abby.jpg O+
Bron: http://www.mauratierney.org/1ermaj00.jpg

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

wwillem schreef op 15 november 2003 @ 22:05:
• M55: Meer kleuren, maar minder helder dan de S55
Deze vond ik ook nogal apart; ik heb zelf zowel een S55 als een M55 en dat viel mij idd ook op.

Afbeeldingslocatie: http://www.korakal.nl/got/DSC07491s.JPG

Verder nog wel wat andere dingetjes:
• Weergave ringtones is anders, M55 is veel gedempter en ander 'type' geluid
• M55 trilt 2x bij SMS, S55 1x
• Hoofdmenu heeft andere icons

en vast nog wel wat e.e.a. maar die schieten me nu even niet tebinnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Korakal schreef op 16 november 2003 @ 02:56:
Deze vond ik ook nogal apart; ik heb zelf zowel een S55 als een M55 en dat viel mij idd ook op.
[/sub]
Hey lache, dat id-t logo heb ik ook op de achtergrond :D.

Dat rode shutdown knopje op de s55 is trouwens ook erg klein en priegelig. Terwijl je die toch het meeste gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chimera schreef op 15 november 2003 @ 23:56:
Ik weet dat er al veel over de datakabel en het NL KPN gebeuren gepraat is, maar heb toch nog wat probleempjes ermee:

De datakabel van SalesPlaza werkt wel op zich, maar met de Siemens Data Suite absoluut _niet_ en met VisSie heeeeel erg onstabiel (moet minstens 10 keer dat proces killen voordat ie het "FlexMemory" helemaal laadt en dus niet hangt), is dit known of doe ik wat verkeerd of is de kabel brak?

En dat operator logo, ik heb bij Menu > Display > Logo een zelfgemaakt Transparent.gif van 1x1 ingesteld, die werkt als ik dan naar het hoofdscherm ga... Doe ik echter de telefoon helemaal uit en dan weer aan, staat dat NL KPN weer in beeld :( En dan zie ik m'n wallpaper niet goed :'(

[afbeelding] O+
Bron: http://www.mauratierney.org/1ermaj00.jpg
Bij mij werkt de data suite van siemens perfect icm mn m55 :? Misschien moet je bij instellingen eens proberen "telefoon zoeken" bij mij werkte het vervolgens perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chimera schreef op 15 november 2003 @ 21:47:
m-m, heb je de ER ringtone al? :P

*klik*
Site werd gepost in het S55 topic, maar ze werken uiteraard ook perfect op de M55 :Y)
Hey gaaf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

wwillem schreef op 16 november 2003 @ 10:00:
[...]

Hey lache, dat id-t logo heb ik ook op de achtergrond :D.
offtopic:
als je precies deze hebt dan heb je 'm van mij :D ik heb deze ooit zelf gemaakt en online gegooid in het S55 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 11:21:
[...]

Bij mij werkt de data suite van siemens perfect icm mn m55 :? Misschien moet je bij instellingen eens proberen "telefoon zoeken" bij mij werkte het vervolgens perfect
Ik heb inderdaad heel zelden dat ie m'n telefoon ziet als ik 'Search phone' doe, maar dan zegt ie eerst 'No phone found', doe ik 'Accept' en dan zegt ie ineens 'Siemens M55'... Klik ik dan gelijk op Mobile vind ie weer helemaal niks :'(

Heb jij ook de niet originele datakabel van SalesPlaza? Straks weer gezeik met terugsturen natuurlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Korakal schreef op 16 november 2003 @ 12:29:
[...]

offtopic:
als je precies deze hebt dan heb je 'm van mij :D ik heb deze ooit zelf gemaakt en online gegooid in het S55 topic
nope, zelf gemaakt. Gewoon even googlen naar id-t :). Grijs - wit logo gevonden. In photoshop grijs zwart gemaakt, resized en klaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:28
Chimera schreef op 16 november 2003 @ 14:04:
[...]
Ik heb inderdaad heel zelden dat ie m'n telefoon ziet als ik 'Search phone' doe, maar dan zegt ie eerst 'No phone found', doe ik 'Accept' en dan zegt ie ineens 'Siemens M55'... Klik ik dan gelijk op Mobile vind ie weer helemaal niks :'(

Heb jij ook de niet originele datakabel van SalesPlaza? Straks weer gezeik met terugsturen natuurlijk :(
Onder Xp wilde het bij mij ook niet helemaal soepel lopen, maar met win2000 liep het als een zonnetje met die datakabel van salesplaza. Bij andere mensen liep het wel goed onder winxp. Heb mijn telefoon net vekocht, dus kan het zelf ook niet meer uitproberen voor je. Mischien heeft het iets te maken met de settings van je com-poort ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:38
Ik heb onder XP en 2000 gewoon kunnen praten met de telefoon via de datakabel.
Dus als het bij jou niet werkt, ligt het probleem niet bij de kabel.
Heb je geprobeerd om de alternatieve verbindingsmethode te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, let hier ff op:
Dit gaat over de datakabels van salesplaza, ik heb zelf ook een niet orginele datakabel voor mijn m55 die het niet deed. Je kan het stekkertje die in je telefoon moet gewoon opklikken. Bij mij zat 1 draadje helemaal niet gesoldeerd, en 2 andere draadjes maakte sluiting |:( |:( . Heel slecht soldeer werkt dus, maybe dat jullie dit ff na kunnen kijken bij je zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 17:09:
Mensen, let hier ff op:
Dit gaat over de datakabels van salesplaza, ik heb zelf ook een niet orginele datakabel voor mijn m55 die het niet deed. Je kan het stekkertje die in je telefoon moet gewoon opklikken. Bij mij zat 1 draadje helemaal niet gesoldeerd, en 2 andere draadjes maakte sluiting |:( |:( . Heel slecht soldeer werkt dus, maybe dat jullie dit ff na kunnen kijken bij je zelf.
Werkte bij jou het heel kabeltje niet of ging alleen het overgooien van plaatjes en ringtones goed? (dat laatste komt dus ook vrij veel voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chimera schreef op 16 november 2003 @ 14:04:
[...]

Ik heb een niet officiele kabel van salesplaza en (gelukkig) werkt het hier perfect. Ik heb win xp sp1, met de data suite. Bij mij werkt alles perfect. Als ik al het bovenstaande lees, heb ik geluk gehad geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee het kabeltje werkte helemaal niet bij mij...nu nog steeds niet.
In de kant van de seriele aansluiting die in de pc gaat zit een hele printplaat, deze is waarschijnlijk kapot bij mij :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:09

Zoefff

❤ 

Zow :9

Tot nu toe nog hulde @ gsmstunter!

Ik heb gistermiddag (zondag) om 12 uur mn contract voor S55 opgestuurd. Om half 9 de volgende dag (maandag, vandaag) kreeg ik een bevestigingsmailtje, en 45 min later een bevestiging dat ik aangesloten ben bij de kpn, met zelfs mn nieuwe nummer er al bij :D

Ben erg benieuwd wanneer mn telefoontje binnen gaat komen, ik kan niet wachten :9 :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Laatst online: 01-05 21:12
Ik heb alles ondertussen een tijdje binnen en bevalt prima :) .

Maar hoe kom ik te weten wat mijn Kpn-Klantnummer is?

Thnx supershoe :) . Die factuur zie ik nog wel komen dan.

[ Voor 22% gewijzigd door Kayz op 17-11-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kayz schreef op 17 november 2003 @ 15:17:
Ik heb alles ondertussen een tijdje binnen en bevalt prima :) .

Maar hoe kom ik te weten wat mijn Kpn-Klantnummer is?
Staat op je KPN factuur die je krijgt.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:09

Zoefff

❤ 

En Zoefff heeft zn S55 ook binnen, rétesnel, al zeg ik het zelf :P

Heel merkwaardig is alleen dat ik net gebeld werd? Stond helaas onder de douche dus heb het gemist, maar ik heb mn nummer nog aan niemand gegeven, en ik werd net gebeld door iemand uit frankrijk (+33) :?

Héél erg toeval, of...? :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Laatst online: 09:31
Zoefff schreef op 19 november 2003 @ 15:02:
En Zoefff heeft zn S55 ook binnen, rétesnel, al zeg ik het zelf :P

Heel merkwaardig is alleen dat ik net gebeld werd? Stond helaas onder de douche dus heb het gemist, maar ik heb mn nummer nog aan niemand gegeven, en ik werd net gebeld door iemand uit frankrijk (+33) :?

Héél erg toeval, of...? :P
Heb ik ook gehad met de 2 simmetjes van GSMstunter, krijg je opeens een vent aan de lijn die vraagt wanneer je je bouwproject komt afmaken :? Leg dan maar eens uit dat je van niets weet 8)7 Waarschijnlijk zijn ze dan bij KPN vergeten het eea af te melden, of ze hebben een oud nummer binnen een korte tijd weer actief gemaakt (niet alle mensen halen oude nummers gelijk uit hun telefoon...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:24
ik zag net op www.2call.nl aanbieding van s55 voor 100 euro. weet hier iemand wat meer van?

link: http://www.2call.nl/kpn-imodetotaal.php

verder weet iemand hoe je er bij kpn achterkomt waarom je geweigerd ben op hun netwerk? (was ik namelijk icm gsmstunter) moest een borg van paar honderd euro betale

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Bij de allround totaal (150 euro) is hij gratis, bij de economy totaal kost hij 87 euro (dus 187 euro). Maw de eerste optie is niet gek, de tweede moet je nog 87 euro bijlappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

nog mensen die dit topic in de gaten houden?

ik heb mijn eerste rekening van kpn binnen: 150 euro's

de dag erna kreeg ik een antwoordkaart in de bus voor EEN GRATIS KPN PREPAYED sim kaart met 7 euro beltegoed.

Altijd handig toch?

[ Voor 10% gewijzigd door Jimbolino op 28-11-2003 03:18 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Die rekening had ik een ruime week geleden al.. 't word volgens KPN rond 3 dec afgeschreven.
Maar, die prepayed SIM aanbieding heb ik niet gehad; staat dat niet gewoon los van elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:33
ik heb ook een rekening gehad maar die was 152 euro. Ik had ermee gebeld volgens kpn. Maar volgens mij heb ik 1 sec gebeld om te kijken of het werkte. Daarbij kreeg ik de voicemail en toen heb ik opgehangen. Dan is 2 euro toch best veel.

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th

Maxster4th

Jimbolino schreef op 28 november 2003 @ 03:17:
nog mensen die dit topic in de gaten houden?

ik heb mijn eerste rekening van kpn binnen: 150 euro's

de dag erna kreeg ik een antwoordkaart in de bus voor EEN GRATIS KPN PREPAYED sim kaart met 7 euro beltegoed.

Altijd handig toch?
Die hebbik ook (beide) gehad. Gaan die prepay niet gebruiken, maar wel een vriendelijk aanbod!

Nog nog wachten op de cashbak :9~

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Korakal schreef op 28 november 2003 @ 10:00:
Die rekening had ik een ruime week geleden al.. 't word volgens KPN rond 3 dec afgeschreven.
Maar, die prepayed SIM aanbieding heb ik niet gehad; staat dat niet gewoon los van elkaar?
m'n pa (niet gsm-stunter abbo ofzo) heeft ook een prepay sim gekregen van KPN per post volgens mij krijgen _alle_ KPN abonnees dit rond deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
m-m schreef op 28 november 2003 @ 13:39:
[...]

m'n pa (niet gsm-stunter abbo ofzo) heeft ook een prepay sim gekregen van KPN per post volgens mij krijgen _alle_ KPN abonnees dit rond deze tijd.
Why?
Hebben ze telefoonnummers te veel ;)
Of is dit de nieuwe manier van je klantenbestand verdubbelen?

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

supershoe schreef op 28 november 2003 @ 14:10:
[...]

Why?
Hebben ze telefoonnummers te veel ;)
Of is dit de nieuwe manier van je klantenbestand verdubbelen?
sinterklaas komt eraan, en in de brief wordt genoemd als tip om hem weg te geven. Hebben ze weer extra klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

m-m schreef op 28 november 2003 @ 13:39:
[...]

:D kheb m nu idd ook gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

ik kon niet, hoop dat ie wel binnekort komt, kan 'm wel gebruiken namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Wow geil een gratis simkaart met 7 euro.
Is het een HI kaart of een KPN kaart??? Vertel ff willen jullie.

De kpn kaarten heb je namelijk niet zo veel aan. Dan had ik liever 7 euro korting op mijn rekening gehad.
Met de hi-kaart kan je op de Hi-site 15 sms'jes per week verzenden. Echt makkelijk. Verstuur er inmiddels behoorlijk wat per week.
Kan mijn broertje dit nummer gebruiken.

Ben echt benieuwd wat het voor een is!!!!

[ Voor 15% gewijzigd door Nimrod|IA op 28-11-2003 18:43 ]

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Gewoon een KPN Prepay kaart, dus dat gaat helaas niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Ik heb er (nog?) geen gekregen, en ik heb ook nog geen rekening gezien... Naja, komt wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Eerste rekening is binnen :)
Hij lag vrij hoog, 150 euro :P
Iemand anders al een rekening gekregen + geld terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Eddos schreef op 05 december 2003 @ 12:15:
Eerste rekening is binnen :)
Hij lag vrij hoog, 150 euro :P
Iemand anders al een rekening gekregen + geld terug?
jep; rekening gehad; geld terug zal je nog ff op moeten wachten....

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft ook een rekening gehad.

€0,63 Het klopt dus helemaal.
Periodieke kosten €0,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenshiNL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-08 18:30
Ook ik heb meegedaan aan de GSMStunter.nl actie met de M55.
Zeer tevreden over GSMStunter.nl, vrijdags gefaxt, maandagmorgen twee e-mails (bevestiging ontvangst, 2 sec later bevestiging KPN contract) ontvangen en 2 dagen later pakketje thuis :D

Echter, een aantal dingen snap ik nog niet helemaal.
Zit er een maximum aantal kb's aan een MMS'je? Ik kan namelijk alleen de lage resolutie foto's versturen.
En hoe stel je je e-mail instellingen in, om via GPRS mailtjes te versturen?

Kan verder niks op de KPN website hierover vinden... :?

• KroeT
  • Laatst online: 06:21

KroeT

[...]

Bij Orange is dit 100kb (tot 1 feb 2004 gratis MMS versturen overigens), bij de rest is het dacht ik 50kb.

Peace is not simply the absence of war.

Verwijderd

Maestro.mosjuh schreef op 05 december 2003 @ 13:08:
[...]

jep; rekening gehad; geld terug zal je nog ff op moeten wachten....
Hier is ook het geld netjes van mn rekening gehaald :P, nu maar vertrouwen hebben dat ze net zo netjes de boel weer terugstorten.

Zijn er trouwens mensen die nu al een opzeg brief hebben gestuurd? Werd dat geaccepteerd? :P

Verwijderd

Ik heb een serie foto's gemaakt met de camera. Nu heb ik eindelijk de datakabel binnen van Salesplaza. 10% korting gekregen btw omdat de levering nogal lang duurde.

Zie hieronder:
http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/digicam/Siemens%20M55/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 14:04:
[...]

Hier is ook het geld netjes van mn rekening gehaald :P, nu maar vertrouwen hebben dat ze net zo netjes de boel weer terugstorten.

Zijn er trouwens mensen die nu al een opzeg brief hebben gestuurd? Werd dat geaccepteerd? :P
Ja is er al iemand die deze brief de deur uit heeft gedaan? Wat zijn zaken waar je op moet letten? Zowieso vragen om een bevestiging en aangetekend versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn geld terug.

11-12-2003 by xxx.xx.xxx GSM STUNTER bij € 113,66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Laatst online: 01-05 21:12
Als je je abo wilt opzeggen kun je volgens mij ook gewoon even langs zo'n Kpn zaak gaan. Neem je legitimatie etc mee en dan kun je het daar gelijk opzeggen. Ik wil het zo proberen te doen binnenkort. Lijkt me allemaal wat makkelijker dan dat gedoe met die brieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laats met de KPN klantenservice gebeld en zo'n vrouw vertelde mij dat je je abbo naar een half jaar ook kunt verlagen (op KPN advies die ze geven)... dan heb je dus nog meer voordeel! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 13:39:
Ik heb laats met de KPN klantenservice gebeld en zo'n vrouw vertelde mij dat je je abbo naar een half jaar ook kunt verlagen (op KPN advies die ze geven)... dan heb je dus nog meer voordeel! :*)
Als je het op die manier bekijkt zou je ook je abo voor 1,05eur om kunnen zetten naar Hi20, maar zo werkt het helaas niet. Je hebt nu namelijk een totaalpakket, vandaar ook die grote korting op het abonnementsgeld. Zodra je van abonnement wisselt vervalt deze korting en betaal je het normale tarief weer per maand. Kortom, je zou je abo dan minstens 10euro goedkoper moeten krijgen wil die verlaging geld opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 16:42:
Ik heb mijn geld terug.

11-12-2003 by xxx.xx.xxx GSM STUNTER bij € 113,66
Uhmm klopt dit wel. Las toen ik me opgaf toch dit

Het geld (€ 125,-) wordt binnen 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort (de borg van € 25,- krijgt u terug na opsturen van het toestel)

mis ik iets???? op heb je gewoon te weinig geld teruggehad.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verzendkosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het op die manier bekijkt zou je ook je abo voor 1,05eur om kunnen zetten naar Hi20, maar zo werkt het helaas niet. Je hebt nu namelijk een totaalpakket, vandaar ook die grote korting op het abonnementsgeld. Zodra je van abonnement wisselt vervalt deze korting en betaal je het normale tarief weer per maand. Kortom, je zou je abo dan minstens 10euro goedkoper moeten krijgen wil die verlaging geld opleveren...
Het is mij toch wel gelukt, €1,05 voor 100 belminuten. :*) En nog wel een aantal mensen meer, kijk maar eens op telecomvergelijker. Maar nu doet KPN het idd niet meer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 19:51:
[...]

Het is mij toch wel gelukt, €1,05 voor 100 belminuten. :*) En nog wel een aantal mensen meer, kijk maar eens op telecomvergelijker. Maar nu doet KPN het idd niet meer volgens mij.
Jups, heb het gelezen op tv.nl ja. Maar toen ik ging bellen had die dame er geen zin in, dus geen goedkoop abo'tje voor * Rickbv

Denk dat ze hun policy nu ook wel door de gehele klantenservice hebben doorgevoerd, en dat ze nu allemaal wel weten dat het niet mag. Proberen heeft dus geen zin meer denk, helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg net een rekening voor 5 euror (imode kosten) Klopt dat? (want dan ben je alsnog 60 euro extra kwijt voor het toestel?
(en ik heb de simkaart niet gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Dat zou niet mogen kloppen; die kosten zijn inclusief. Heb je al wel de 150 euro éénmalige afschrijving gehad?
Waar staan die kosten onder geboekt; abonnementskosten of verbruikskosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 16 december 2003 @ 15:02:
Dat zou niet mogen kloppen; die kosten zijn inclusief. Heb je al wel de 150 euro éénmalige afschrijving gehad?
Waar staan die kosten onder geboekt; abonnementskosten of verbruikskosten?
ze staan onder periodieke kosten (december).... Ik heb die 150 euro afschrijving al gehad..
Maar ik heb ondertussen gebeld met KPN en ze zullen het aanpassen en ik krijg het teruggestort. Het stond ook al aangegeven op de eerste rekening maar door de onduidelijkheid van die rekening is het met toen niet opgevallen.
Bekijk daarom je rekening goed! :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:28
Ik heb ook de rekening betaald. Nu mn abbo nog opzeggen.

Alleen krijg je je geld binnen 6 - 8 weken terug. Dat zou betekenen voor oud en nieuw. En ik heb nog niets gezien :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel jammer dat het scherm zo makkelijk/snel beschadigd. Ik doe er helemaal geen gekke dingen mee en toch nog krassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:28
Het geld van de terug storting heb ik terug. Maar ik dacht dat je

150 - 11,34 - 25 = 113.66 terug kreeg ? ik kreeg maar 109 euro

Wie weet er meer van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op 19 december 2003 @ 09:38:
Het geld van de terug storting heb ik terug. Maar ik dacht dat je

150 - 11,34 - 25 = 113.66 terug kreeg ? ik kreeg maar 109 euro

Wie weet er meer van ?
Gewoon even bellen.
Want zoals je uit deze post van mij kan lezen,
Verwijderd in "'Gratis' Siemens M55 bij GSM-Stunter?"
heb ik wel 113,66 terug gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier ook 113.66 € teruggestort gekregen!! heel netjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
18-12-2003 by 1063.17.091 GSM STUNTER bij € 113,66

Wat ik niet snap hoe ze dan bij jou aan 109 euro komen, dat is maar 4 euro minder.Ik denk trouwens dat erachter aan bellen je meer geld kost dan het gewoon zo laten. Je zou ze een mailtje kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

08-01-2004 GSM STUNTER 5570 AA BERGEYK OV 106317091 Bij EUR 113,66
hij zal met de kerst/jaarwisseling wel rustig aan hebben gedaan...

die nieuwe acties bij gsmstunter is ook errug lekker, orange 20 voor 0 euro per maand (alleen 12.50 verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimbolino schreef op 08 januari 2004 @ 16:50:
08-01-2004 GSM STUNTER 5570 AA BERGEYK OV 106317091 Bij EUR 113,66
hij zal met de kerst/jaarwisseling wel rustig aan hebben gedaan...

die nieuwe acties bij gsmstunter is ook errug lekker, orange 20 voor 0 euro per maand (alleen 12.50 verzendkosten)
actie bij de belcompany is NOG aantrekkelijker, je betaald namelijk geen verzendkosten: Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/m

Ik heb m'n cashback nog niet gekregen, hoewel de datum van de nota nu ruim twee maanden geleden is. Toen ik daar van de week een mailtje over stuurde werd mij verteld dat het geld deze week nog overgemaakt zou worden. Ik zit bij de rabobank, misschien dat dat de reden is dat ik mijn geld nog niet heb, en sommige anderen hier wel. Ik wacht rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th

Maxster4th

Ik heb het geld nu ook binnen: 113,66 euro!

Erg netjes en correct afgehandeld van GSMstunter _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door Maxster4th op 09-01-2004 12:15 . Reden: tiepfaut ]

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 150 euro is er bij mij nog wel 2x af maar nog steeds geen 113,66 euro ontvangen! :(

Maar ik heb geduld... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

ik heb ook de 113.66 euro terug :) jeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr
  • Laatst online: 14-09 20:00

syserr

kangoeroe

schaduw schreef op 10 januari 2004 @ 11:36:
ik heb ook de 113.66 euro terug :) jeej!
same here... het duurde even, maar ze houden zich netjes aan hun belofte... goeie zaak weer!

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

*SCHOP*

Ik (en de rest prolly ook) kreeg van de week een SMSje dat de tarieven voor ons abonnement zijn verlaagd. SMSjes en bellen zijn nu goedkoper maar ook de maandelijkse tarieven zijn omlaag gegaan.
Aangezien wij braaf allemaal voor een jaar de maandelijke kosten vooruit hebben betaald (En van gsmstunter weer teruggekregen hebben - maar das besides the point denk ik), krijgen we dan een teruggave of hebben we gewoon pech? Niet dat ik dat zo erg zou vinden, maar alle beetjes geld zijn mooi meegenomen natuurlijk :P Vooral omdat misschien dan het hele toestel dan achteraf wel helemaal gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

ik denk dat we grote pech hebben. aangezien we voor een jaar vooruit betaald hebben

edit: hier loopt ook een topic erover: http://www.telecomvergeli...v/1/forum/?thread_id=4122

[ Voor 39% gewijzigd door Jimbolino op 28-02-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha ik lach me rot.

De afgelopen maanden heb ik steeds facturen gehad van €0,00 omdat ik een gratis 20 euro Orange SIM in mijn foon heb zitten.

Maar tot mijn verbazing kreeg ik er net één binnen van €1,96 terwijl ik niet gebeld hem met die SIM. Ikke beter kijken. Staat er -/- voor. Dit bedrag wordt u uitbetaald.

Waanzinnig, gratis GSM, gratis Abbo, Gratis bellen, en geld terug. >:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th

Maxster4th

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 14:33:
Hahaha ik lach me rot.

De afgelopen maanden heb ik steeds facturen gehad van €0,00 omdat ik een gratis 20 euro Orange SIM in mijn foon heb zitten.

Maar tot mijn verbazing kreeg ik er net één binnen van €1,96 terwijl ik niet gebeld hem met die SIM. Ikke beter kijken. Staat er -/- voor. Dit bedrag wordt u uitbetaald.

Waanzinnig, gratis GSM, gratis Abbo, Gratis bellen, en geld terug. >:) _/-\o_
Hier zit er nog zo een! Ik heb afgelopen maand ook geld terug gehad....erg vervelend! ;)

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier idem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

damn, ben weer net te laat geweeest... Gratis abo heb ik al, nu nog een leuk toestel ;)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Is het nu ook nog mogelijk om een goedkoper abonnement te nemen en de hoge korting te behouden :?

Dit levert je dan in theorie geld op :P. Het is alleen niet zo leuk voor KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net maar even mn opzegbrief verstuurd naar KPN. Was wel echt een super actie dit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Moet ik nog altijd doen... thanks voor de reminder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
m-m schreef op 18 april 2004 @ 12:57:
Moet ik nog altijd doen... thanks voor de reminder :P
3 maanden van te voren toch? Dan heb ik nog even :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah idd 3 maanden van tevoren, maar nu hoef ik er niet meer aan te denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geinig, heb vandaag 2 € op mn rekening gestort gekregen van KPN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
*hele harde schop ;)*
Ik heb op de afgelopen factuur volgens mij weer geld terug gekregen, als het zo doorgaat dan verdiend de telefoon zijn verzendkosten wel weer terug :P
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste