Mijn 2e M55 wordt nu ook opgestuurd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 21:12 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 21:12 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Korakal op 10-11-2003 23:40 ]
!! | Mensen, LEES DE DRAAD voordat je BLAAT!! | !! |
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 23:48 ]
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Klopt, je krijgt nu 25 euro terug, in plaats van 125.ernst schreef op 11 november 2003 @ 23:09:
Er is een nieuwe actie!
maar... als ik het goed lees betaal je nu:
287,40- 162,40= 125
Kan iemand dit bevestigen?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Succes is een keuze
www.ya-calendar.com - Gratis online agenda
Extreem simpel:Jacco Swart schreef op 12 november 2003 @ 13:04:
Ik heb nog een vraagje:
hoe krijg ik I-mode weg in het hoofdscherm?
(onder het linker knopje dus)
Wat dacht je ervan als KPN die €150 afschrijft op je eerst factuurMaxster4th schreef op 12 november 2003 @ 12:05:
Misschien een rare vraag, maar ie er bij iemand al 150 euro afgeschreven door de KPN?
Ik heb de telefoon nu ongeveer een week binnen, maar nog geen geld is er afgeschreven. Op zich niets mis mee natuurlijk, maar ik wil het gewoon weten voor de zekerheid.
(ik heb de simkaart nog niet in de phone gestopt, ga hem toch niet gebruiken. Zal dit wel moeten? eenmalig activeren ofzo?)
Verwijderd
Verwijderd
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=2193 Bij deze belbundel van Orange 30 kun je voor 6 euro (van die 30) share aanzetten, dan heb je 2MB per maand te pakken. Maw voor 4,50 per maand 2 MB plus nog eens 30-6=24 euro normaal bellen (wel ook opzeggen binnen het jaar vanzelf)m-m schreef op 14 november 2003 @ 23:03:
Hmm die gratis imode bundel die we bij het abonnement hebben is 250 kb per maand en kost normaliter 5 euro, een 1mb bundel is 10 euro. Als ik nou mn bundel zou willen upgraden naar 1 mb, zou ik dan 5 euro kwijt zijn of zou het alsnog 10 euro zijn?
Je hebt dan voor €4,50 euro per maand (verzend en aansluitingkosten even buiten beschouwing gelaten) 2 mb data en nog eens voor 24 euro bellen.m-m schreef op 15 november 2003 @ 19:25:
Mja, maar ik bel niet veel. Dus om nou nog een abonnement af te sluiten, en al helemaal voor 30 euro daar ben ik niet al te happig op, zoals je zult begrijpen.
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
[ Voor 26% gewijzigd door m-m op 15-11-2003 19:37 ]
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
Deze vond ik ook nogal apart; ik heb zelf zowel een S55 als een M55 en dat viel mij idd ook op.
Hey lache, dat id-t logo heb ik ook op de achtergrondKorakal schreef op 16 november 2003 @ 02:56:
Deze vond ik ook nogal apart; ik heb zelf zowel een S55 als een M55 en dat viel mij idd ook op.
[/sub]
Verwijderd
Bij mij werkt de data suite van siemens perfect icm mn m55Chimera schreef op 15 november 2003 @ 23:56:
Ik weet dat er al veel over de datakabel en het NL KPN gebeuren gepraat is, maar heb toch nog wat probleempjes ermee:
De datakabel van SalesPlaza werkt wel op zich, maar met de Siemens Data Suite absoluut _niet_ en met VisSie heeeeel erg onstabiel (moet minstens 10 keer dat proces killen voordat ie het "FlexMemory" helemaal laadt en dus niet hangt), is dit known of doe ik wat verkeerd of is de kabel brak?
En dat operator logo, ik heb bij Menu > Display > Logo een zelfgemaakt Transparent.gif van 1x1 ingesteld, die werkt als ik dan naar het hoofdscherm ga... Doe ik echter de telefoon helemaal uit en dan weer aan, staat dat NL KPN weer in beeldEn dan zie ik m'n wallpaper niet goed
[afbeelding]
Bron: http://www.mauratierney.org/1ermaj00.jpg
Verwijderd
Hey gaaf!!Chimera schreef op 15 november 2003 @ 21:47:
m-m, heb je de ER ringtone al?
*klik*
Site werd gepost in het S55 topic, maar ze werken uiteraard ook perfect op de M55
wwillem schreef op 16 november 2003 @ 10:00:
[...]
Hey lache, dat id-t logo heb ik ook op de achtergrond.
Ik heb inderdaad heel zelden dat ie m'n telefoon ziet als ik 'Search phone' doe, maar dan zegt ie eerst 'No phone found', doe ik 'Accept' en dan zegt ie ineens 'Siemens M55'... Klik ik dan gelijk op Mobile vind ie weer helemaal niksVerwijderd schreef op 16 november 2003 @ 11:21:
[...]
Bij mij werkt de data suite van siemens perfect icm mn m55Misschien moet je bij instellingen eens proberen "telefoon zoeken" bij mij werkte het vervolgens perfect
nope, zelf gemaakt. Gewoon even googlen naar id-tKorakal schreef op 16 november 2003 @ 12:29:
[...]
offtopic:
als je precies deze hebt dan heb je 'm van mijik heb deze ooit zelf gemaakt en online gegooid in het S55 topic
Onder Xp wilde het bij mij ook niet helemaal soepel lopen, maar met win2000 liep het als een zonnetje met die datakabel van salesplaza. Bij andere mensen liep het wel goed onder winxp. Heb mijn telefoon net vekocht, dus kan het zelf ook niet meer uitproberen voor je. Mischien heeft het iets te maken met de settings van je com-poort ofzo.Chimera schreef op 16 november 2003 @ 14:04:
[...]
Ik heb inderdaad heel zelden dat ie m'n telefoon ziet als ik 'Search phone' doe, maar dan zegt ie eerst 'No phone found', doe ik 'Accept' en dan zegt ie ineens 'Siemens M55'... Klik ik dan gelijk op Mobile vind ie weer helemaal niks
Heb jij ook de niet originele datakabel van SalesPlaza? Straks weer gezeik met terugsturen natuurlijk
Verwijderd
Werkte bij jou het heel kabeltje niet of ging alleen het overgooien van plaatjes en ringtones goed? (dat laatste komt dus ook vrij veel voor).Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 17:09:
Mensen, let hier ff op:
Dit gaat over de datakabels van salesplaza, ik heb zelf ook een niet orginele datakabel voor mijn m55 die het niet deed. Je kan het stekkertje die in je telefoon moet gewoon opklikken. Bij mij zat 1 draadje helemaal niet gesoldeerd, en 2 andere draadjes maakte sluiting![]()
. Heel slecht soldeer werkt dus, maybe dat jullie dit ff na kunnen kijken bij je zelf.
Verwijderd
Ik heb een niet officiele kabel van salesplaza en (gelukkig) werkt het hier perfect. Ik heb win xp sp1, met de data suite. Bij mij werkt alles perfect. Als ik al het bovenstaande lees, heb ik geluk gehad geloof ikChimera schreef op 16 november 2003 @ 14:04:
[...]
Ik heb inderdaad heel zelden dat ie m'n telefoon ziet als ik 'Search phone' doe, maar dan zegt ie eerst 'No phone found', doe ik 'Accept' en dan zegt ie ineens 'Siemens M55'... Klik ik dan gelijk op Mobile vind ie weer helemaal niks
Heb jij ook de niet originele datakabel van SalesPlaza? Straks weer gezeik met terugsturen natuurlijk
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Kayz op 17-11-2003 19:44 ]
Staat op je KPN factuur die je krijgt.Kayz schreef op 17 november 2003 @ 15:17:
Ik heb alles ondertussen een tijdje binnen en bevalt prima.
Maar hoe kom ik te weten wat mijn Kpn-Klantnummer is?
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Heb ik ook gehad met de 2 simmetjes van GSMstunter, krijg je opeens een vent aan de lijn die vraagt wanneer je je bouwproject komt afmakenZoefff schreef op 19 november 2003 @ 15:02:
En Zoefff heeft zn S55 ook binnen, rétesnel, al zeg ik het zelf
Heel merkwaardig is alleen dat ik net gebeld werd? Stond helaas onder de douche dus heb het gemist, maar ik heb mn nummer nog aan niemand gegeven, en ik werd net gebeld door iemand uit frankrijk (+33)
Héél erg toeval, of...?
CISSP! Drop your encryption keys!
[ Voor 10% gewijzigd door Jimbolino op 28-11-2003 03:18 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
www.heinemanss.nl
Die hebbik ook (beide) gehad. Gaan die prepay niet gebruiken, maar wel een vriendelijk aanbod!Jimbolino schreef op 28 november 2003 @ 03:17:
nog mensen die dit topic in de gaten houden?
ik heb mijn eerste rekening van kpn binnen: 150 euro's
de dag erna kreeg ik een antwoordkaart in de bus voor EEN GRATIS KPN PREPAYED sim kaart met 7 euro beltegoed.
Altijd handig toch?
Succes is een keuze
m'n pa (niet gsm-stunter abbo ofzo) heeft ook een prepay sim gekregen van KPN per post volgens mij krijgen _alle_ KPN abonnees dit rond deze tijd.Korakal schreef op 28 november 2003 @ 10:00:
Die rekening had ik een ruime week geleden al.. 't word volgens KPN rond 3 dec afgeschreven.
Maar, die prepayed SIM aanbieding heb ik niet gehad; staat dat niet gewoon los van elkaar?
Why?m-m schreef op 28 november 2003 @ 13:39:
[...]
m'n pa (niet gsm-stunter abbo ofzo) heeft ook een prepay sim gekregen van KPN per post volgens mij krijgen _alle_ KPN abonnees dit rond deze tijd.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
sinterklaas komt eraan, en in de brief wordt genoemd als tip om hem weg te geven. Hebben ze weer extra klanten.supershoe schreef op 28 november 2003 @ 14:10:
[...]
Why?
Hebben ze telefoonnummers te veel
Of is dit de nieuwe manier van je klantenbestand verdubbelen?
m-m schreef op 28 november 2003 @ 13:39:
[...]
m'n pa (niet gsm-stunter abbo ofzo) heeft ook een prepay sim gekregen van KPN per post volgens mij krijgen _alle_ KPN abonnees dit rond deze tijd.
[ Voor 15% gewijzigd door Nimrod|IA op 28-11-2003 18:43 ]
jep; rekening gehad; geld terug zal je nog ff op moeten wachten....Eddos schreef op 05 december 2003 @ 12:15:
Eerste rekening is binnen
Hij lag vrij hoog, 150 euro
Iemand anders al een rekening gekregen + geld terug?
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Peace is not simply the absence of war.
Verwijderd
Hier is ook het geld netjes van mn rekening gehaaldMaestro.mosjuh schreef op 05 december 2003 @ 13:08:
[...]
jep; rekening gehad; geld terug zal je nog ff op moeten wachten....
Verwijderd
Verwijderd
Ja is er al iemand die deze brief de deur uit heeft gedaan? Wat zijn zaken waar je op moet letten? Zowieso vragen om een bevestiging en aangetekend versturen?Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 14:04:
[...]
Hier is ook het geld netjes van mn rekening gehaald, nu maar vertrouwen hebben dat ze net zo netjes de boel weer terugstorten.
Zijn er trouwens mensen die nu al een opzeg brief hebben gestuurd? Werd dat geaccepteerd?
Verwijderd
Als je het op die manier bekijkt zou je ook je abo voor 1,05eur om kunnen zetten naar Hi20, maar zo werkt het helaas niet. Je hebt nu namelijk een totaalpakket, vandaar ook die grote korting op het abonnementsgeld. Zodra je van abonnement wisselt vervalt deze korting en betaal je het normale tarief weer per maand. Kortom, je zou je abo dan minstens 10euro goedkoper moeten krijgen wil die verlaging geld opleveren...Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 13:39:
Ik heb laats met de KPN klantenservice gebeld en zo'n vrouw vertelde mij dat je je abbo naar een half jaar ook kunt verlagen (op KPN advies die ze geven)... dan heb je dus nog meer voordeel!
Uhmm klopt dit wel. Las toen ik me opgaf toch ditVerwijderd schreef op 12 december 2003 @ 16:42:
Ik heb mijn geld terug.
11-12-2003 by xxx.xx.xxx GSM STUNTER bij € 113,66
Verwijderd
Het is mij toch wel gelukt, €1,05 voor 100 belminuten.Als je het op die manier bekijkt zou je ook je abo voor 1,05eur om kunnen zetten naar Hi20, maar zo werkt het helaas niet. Je hebt nu namelijk een totaalpakket, vandaar ook die grote korting op het abonnementsgeld. Zodra je van abonnement wisselt vervalt deze korting en betaal je het normale tarief weer per maand. Kortom, je zou je abo dan minstens 10euro goedkoper moeten krijgen wil die verlaging geld opleveren...
Jups, heb het gelezen op tv.nl ja. Maar toen ik ging bellen had die dame er geen zin in, dus geen goedkoop abo'tje voor * RickbvVerwijderd schreef op 14 december 2003 @ 19:51:
[...]
Het is mij toch wel gelukt, €1,05 voor 100 belminuten.En nog wel een aantal mensen meer, kijk maar eens op telecomvergelijker. Maar nu doet KPN het idd niet meer volgens mij.
Verwijderd
Verwijderd
ze staan onder periodieke kosten (december).... Ik heb die 150 euro afschrijving al gehad..Korakal schreef op 16 december 2003 @ 15:02:
Dat zou niet mogen kloppen; die kosten zijn inclusief. Heb je al wel de 150 euro éénmalige afschrijving gehad?
Waar staan die kosten onder geboekt; abonnementskosten of verbruikskosten?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 15:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon even bellen.Maeslant schreef op 19 december 2003 @ 09:38:
Het geld van de terug storting heb ik terug. Maar ik dacht dat je
150 - 11,34 - 25 = 113.66 terug kreeg ? ik kreeg maar 109 euro
Wie weet er meer van ?
Verwijderd
actie bij de belcompany is NOG aantrekkelijker, je betaald namelijk geen verzendkosten: Actie Belcompany : Orange Free 20 1 jr voor 0 euro p/mJimbolino schreef op 08 januari 2004 @ 16:50:
08-01-2004 GSM STUNTER 5570 AA BERGEYK OV 106317091 Bij EUR 113,66
hij zal met de kerst/jaarwisseling wel rustig aan hebben gedaan...
die nieuwe acties bij gsmstunter is ook errug lekker, orange 20 voor 0 euro per maand (alleen 12.50 verzendkosten)
[ Voor 1% gewijzigd door Maxster4th op 09-01-2004 12:15 . Reden: tiepfaut ]
Succes is een keuze
Verwijderd
same here... het duurde even, maar ze houden zich netjes aan hun belofte... goeie zaak weer!
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
[ Voor 39% gewijzigd door Jimbolino op 28-02-2004 15:18 ]
Verwijderd
Hier zit er nog zo een! Ik heb afgelopen maand ook geld terug gehad....erg vervelend!Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 14:33:
Hahaha ik lach me rot.
De afgelopen maanden heb ik steeds facturen gehad van €0,00 omdat ik een gratis 20 euro Orange SIM in mijn foon heb zitten.
Maar tot mijn verbazing kreeg ik er net één binnen van €1,96 terwijl ik niet gebeld hem met die SIM. Ikke beter kijken. Staat er -/- voor. Dit bedrag wordt u uitbetaald.
Waanzinnig, gratis GSM, gratis Abbo, Gratis bellen, en geld terug.![]()
Succes is een keuze
Verwijderd
3 maanden van te voren toch? Dan heb ik nog even
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq