Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Het volgende las ik op http://www.gsmstunter.nl (2e actie op de hoofdpagina)
Uitleg: U neemt een KPN Flexibel Allround abonnement met een imode 250kb abonnement voor 12 Maanden, dit is een abonnement zonder belminuten.
U krijgt van ons een Siemens M55 zonder simlock met bijbehorende camera.
U betaalt eenmalig € 150,- aan KPN waarmee u een volledig jaar abonnementsgeld inclusief aansluitkosten afkoopt.
Gewoonlijk betaalt u € 52,50 aansluitkosten en 18,95+5= 23,95 x 12 maanden = € 287,40 voor het eerste jaar, nu slechts € 150,-!
Maar nu krijgt u van ons € 150,- terug, wel betaalt u € 25,- borg voor het toestel. (terugstorting: € 125,- , de € 25,- na terugsturen van het toestel).
Als u het toestel na 12 of 13 maanden terug stuurt krijgt u deze borg terug, als u het toestel niet opstuurt heeft u het toestel voor € 25,- gekocht.
U betaalt wel € 11,34 verzendkosten.
Het geld (€ 125,-) wordt binnen 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort (de borg van € 25,- krijgt u terug na opsturen van het toestel)
Als ik het goed heb kost het toestel je dus de verzendkosten + eventueel 25 euro als je hem volgend jaar niet terug stuurt. :)

:? Maar waar zit het addertje? Zijn dit valsstrikken?

1. Bij de toestelnaam staat "siemens_m55_test", waarom "test"?
2. Hoe zit dat met "afkopen" voor 150 euro? Kan er verder geen info over vinden.
3. Waarom wordt er bij het bestellen ervan om een kvk gevraagd, terwijl boven de actie 'particulier' staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-06 10:29

Zoefff

❤ 

Misschien staat dat _test erbij om aan te geven dat het een toestel is dat je alleen mag testen oid?

Volgens mij zitten er geen addertjes hoor. Ik zelf heb zeer positieve ervaringen met dit soort acties van www.gsmstunter.nl, ze leveren relatief snel, en houden zich altijd aan de afspraken. Ook een aantal vrienden van mij hebben hier goede ervaringen mee.

Ik zou niet te lang twijfelen, en gewoon dat ding bestellen als je er in geinteresseerd bent ;)

Neem overigens ook eens een kijkje bij de aanbieding van de S55, imho een mooiere telefoon, en een soortgelijke aanbieding (ik heb m besteld ;) ).

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marenk_vos
  • Laatst online: 29-06-2023
Wat gebeurd er na het 1e jaar als je het toestel terugstuurt? en Wat gebeurd er na het 1e jaar als je het toestel niet terug stuurt?

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 22:23
Zie deze draad, de acties komen op het zelfde neer:

[rml][ GSMstunter.nl] (bijna)gratis NEC N223i[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-RIC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 22:32
Fox1234 schreef op 22 October 2003 @ 20:06:
1) Wat gebeurd er na het 1e jaar als je het toestel terugstuurt?
2) en Wat gebeurd er na het 1e jaar als je het toestel niet terug stuurt?
1) Dan heb je het toestel een jaar lang voor de verzendkosten "gebruikt"
2) Dan heb je het toestal voor 25 euro + verzendkosten "gekocht"

Btw, behoud je bij het "afkopen" nog wel die maandelijkse bundel van 250kb? (of zit er geen databundel bij?)]

edit:
Hier staat een vergelijkbare aanbieding, maar dan betaal je 75 euro:
http://www.vtu-telecom.nl...E-E047-1F87-4C61837BA244}

Ff zoeken naar de betrouwbaarheid van deze shop.

Mooooody: volgens mij mag je maar 5 (o.i.d.) abo's p.p. afsluiten. Daarna gaan de telecombedrijven je weigeren (dacht ik...)

[ Voor 48% gewijzigd door E-RIC op 22-10-2003 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

hm, is het dan niet heel aantrekkelijk om 20 van deze toestellen te kopen (20x 25 euro) en ze dan bijv. voor 125 euro per stuk te verkopen? :)

edit: 5 stuks is toch mooi 500 euro winst

* Mooody ziet dollartekens :P

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 22-10-2003 20:24 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marenk_vos
  • Laatst online: 29-06-2023
E-RIC schreef op 22 October 2003 @ 20:10:
[...]

1) Dan heb je het toestel een jaar lang voor de verzendkosten "gebruikt"
2) Dan heb je het toestal voor 25 euro + verzendkosten "gekocht"

Btw, behoud je bij het "afkopen" nog wel die maandelijkse bundel van 250kb? (of zit er geen databundel bij?)]

edit:
Hier staat een vergelijkbare aanbieding, maar dan betaal je 75 euro:
http://www.vtu-telecom.nl...E-E047-1F87-4C61837BA244}

Ff zoeken naar de betrouwbaarheid van deze shop.

Mooooody: volgens mij mag je maar 5 (o.i.d.) abo's p.p. afsluiten. Daarna gaan de telecombedrijven je weigeren (dacht ik...)
Ik bedoelde eigenlijk of je na dat jaar nog ergens aan vast zit bijv. een andera bonnement of zo?

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21944

Het gaat over een abbo zonder minuten. Wat betaal je dan per minuut als je toch belt?

Er zit simlock op, dus een prepay of SIM-only abbo van een andere provider (in mijn geval T-Mobile) kan dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Mooooody schreef op 22 October 2003 @ 20:15:
hm, is het dan niet heel aantrekkelijk om 20 van deze toestellen te kopen (20x 25 euro) en ze dan bijv. voor 125 euro per stuk te verkopen? :)

* Rickbv ziet dollartekens :P
Ziet Mooooody ook de verpesting van de markt en alle overige risico's? Als je 3 abo's op 1 naam zonder borg kunt afsluiten mag je jezelf al aardig gelukkig noemen. Daarbij komt nog eens dat al jouw aanvragen geregistreerd worden, en dat er dus een kans bestaat dat je komend jaar nergens meer een abo kunt afsluiten (ik weet niet hoe belangrijk dit voor je is).

En ik kan je uit ervaring vertellen dat 'even' een zooi toestellen voor 75% nieuwprijs verkopen en ook nog eens imode-gecustomized een lastige zaak is. Je raakt ze iig niet zo 123 kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Anoniem: 21944 schreef op 22 October 2003 @ 20:27:
Er zit simlock op, dus een prepay of SIM-only abbo van een andere provider (in mijn geval T-Mobile) kan dus niet.
Onzin dat simlock,

lees even voordat je poep begint te praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

maar het gaat dus om de M55 en niet om de S45 ;)

mmm ook is ff kijken want moet binnenkort toch een andere telefoon.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cornelixnootje1 schreef op 22 October 2003 @ 20:31:
[...]

Onzin dat simlock,

lees even voordat je poep begint te praten...
Je mag ook wel iets minder fel reageren. Ik had het idd niet over het goede toestel.
Dezelfde actie die daar staat aangeboden, de NEC heeft wel SIM-Lock. De siemens idd niet.

Kan iemand mij een antwoord geven hierop?

Wat kost bellen per minuut met het KPN abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 21:19

ralfbosz

xm create bosz -c

Hm, als ik het goed begrijp koop je je abonnoment gelijk weer af, dus hoef je na 1 jaar ook niet je abbo op te zeggen. Sterker nog hij is gelijk weer onbruikbaar???

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 09:34
chucky666 schreef op 22 October 2003 @ 20:34:
maar het gaat dus om de M55 en niet om de S45 ;)

mmm ook is ff kijken want moet binnenkort toch een andere telefoon.
Ik zat al te denken... ligt het aan mij of staat er S45 in de titel... :)

Anyhow, best jammer: de S45i beschouw ik nog steeds als de beste GSM die ik ooit gebruikt heb. Polyfone beltoontjes en camera's zijn niet echt aan mij besteed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 12:46

Korakal

Up up up!

Titelfixje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Mooooody schreef op 22 October 2003 @ 20:15:

* Zoefff ziet dollartekens :P
Volgens mij kan je niet meer dan 1 abbonement op jou naam nemen, zeker met dit soort acties. Misschien wat broertjes en zusjes, maar dan ben je wel erg moeilijk bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Rickbv schreef op 22 October 2003 @ 20:29:
[...]

Ziet Mooooody ook de verpesting van de markt en alle overige risico's? Als je 3 abo's op 1 naam zonder borg kunt afsluiten mag je jezelf al aardig gelukkig noemen. Daarbij komt nog eens dat al jouw aanvragen geregistreerd worden, en dat er dus een kans bestaat dat je komend jaar nergens meer een abo kunt afsluiten (ik weet niet hoe belangrijk dit voor je is).

En ik kan je uit ervaring vertellen dat 'even' een zooi toestellen voor 75% nieuwprijs verkopen en ook nog eens imode-gecustomized een lastige zaak is. Je raakt ze iig niet zo 123 kwijt...
* Mooody maakte maar een grapje hoor :z

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:50
Zoals ik het lees kost je het maar 36 euro en 34 cent, mischien is het addertje dat het contract zwijgend wordt verlengd naar een jaar.
Verder kan ik niet zien waar ze je op kunnen "pakken", IA anyone? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Mijn gezonde verstand zegt me dat je hier genaaid wordt. Mijn portomonnee zegt "hebbe hebbe hebbe".

Zijn er naast zoefff al mensen met ervaringen over dit soort acties. Ik heb namelijk hard een nieuwe telefoon nodig (de accu van m'n gratis m35i begint het een beetje te begeven). En ja, ik ben een student :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 21:19

ralfbosz

xm create bosz -c

Eddos schreef op 22 October 2003 @ 21:11:
Zoals ik het lees kost je het maar 36 euro en 34 cent, mischien is het addertje dat het contract zwijgend wordt verlengd naar een jaar.
Verder kan ik niet zien waar ze je op kunnen "pakken", IA anyone? :*)
Nee het kost je ook nog eens 99 euro om de KPN af te kopen (je gsm-abonnement). Afkopen is €150,-, maar je krijgt €51 euro terug van gsmstunter.

Maar zou dat zo kunnen, gelijk na het afsluiten van je abonnement, het gelijk weer afkopen. Loopt je abonnement dan wel een jaar door, en hoef je alleen nog eventuele belkosten te betalen of is het hierna gelijk einde oefening.

Laatste zou me niet uitmaken, heb alleen toestel nodig, abbo is toch van de baas :) (en voor iemand begint, ik heb wel een toestel van de baas, maar die is me al veel te oud en dit is stuk goedkoper dan los kopen)...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 20:34
ralfbosz schreef op 22 October 2003 @ 22:21:
[...]

Nee het kost je ook nog eens 99 euro om de KPN af te kopen (je gsm-abonnement). Afkopen is €150,-, maar je krijgt €51 euro terug van gsmstunter.

Maar zou dat zo kunnen, gelijk na het afsluiten van je abonnement, het gelijk weer afkopen. Loopt je abonnement dan wel een jaar door, en hoef je alleen nog eventuele belkosten te betalen of is het hierna gelijk einde oefening.

Laatste zou me niet uitmaken, heb alleen toestel nodig, abbo is toch van de baas :) (en voor iemand begint, ik heb wel een toestel van de baas, maar die is me al veel te oud en dit is stuk goedkoper dan los kopen)...
Da's dus voor de s55, de m55 is wel gratis (excl verzendkosten en borg)

maar ik zou hier dus gewoon een simpel prepay kaartje in kunnen stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Dat "afkopen" zit me dwars,

heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Ik heb zelf zo'n S55 via deze actie, en het afkopen komt neer op het eenmalig betalen van het totale abonnementsgeld. Je hebt dan ook een KPN Allround Totaalpakket. Dat betekent dus dat je na betaling van 150euro een jaar lang geen abokosten meer betaald. Optijd opzeggen en je bent klaar.

Maar het Totaalpakket houdt ook in dat het niet mogelijk is om over te stappen naar bijvoorbeeld Hi20. Tenminste, normaal zou je 1,05euro per maand extra betalen (18,95 tov 20,00 euro voor Hi20), nu betaal je wel gewoon de volle 20 euro. Overstappen kan dus wel, maar je behoudt niet de korting die je nu eenmalig voor het Totaalpakket hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:25

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Goed, ff een reactie van een ervaren iemand ;)

Ik heb december verleden jaar een Toshiba TS21i gratis gekregen icm een I-mode+KPN abonnement.
Ik kreeg na 2 maand een cash-back die de hoogte had van 12 maand abonnementskosten (die ik elke maand wel moest betalen)
Uiteindelijk zou het op precies 0 euro uit moeten komen, excl. de verzendkosten.
Echter, omdat KPN de abonnementsvoorwaarden wijzigde, kon ik het abonnement een half jaar eerder opzeggen, wat dus resulteerde in een winst van zo'n 50 Euro ongeveer èn de gratis Toshiba TS21i

Hetzelfde heb ik gedaan met een Nokia 3310, die ik voor 10 euro heb gekocht een jaar geleden. Het abonnement is ook opgezegd binnen een jaar vanwege die wijzigingen in de voorwaarden. (bespaarde me 2 maand), dus ook die telefoon was geheel gratis met een klein beetje winst. Ook hier kreeg ik een cash-back na 2 maand om de abonnementskosten te vereffenen.

Nu heb ik een aantal weken geleden de Siemens S55 gekocht voor 100 euro, die is inmiddels bezorgd en ik vertrouw erop dat ik de cash-back over een maandje krijg.

Ook heb ik de Siemens M55 gekocht, nog voor 75 euro, inmiddels heb ik hem weer vèrkocht met een leuke winst :)

De Nec N223i heb ik ook bij GSM-Stunter vandaan, ook gratis.

Dat zijn dus al 5 abonnementen, plus dat ik mijn officieele KPN-abonnement ook al ruim een jaar heb lopen bij KPN, dus dat maakt 6.

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Dat afkopen doe je trouwens rechtstreeks aan KPN, staat gewoon op de factuur en de vaste maandkosten worden verrekend en weer afgetrokken op de factuur, zodat die elke maand op EUR 0 uitkomen.

Ik heb via een soortgelijke actie een S55 bij vtu-telecom. In dat andere draadje [GSMstunter.nl] (bijna)gratis NEC N223i en op www.telecomvergelijker.nl staan enkele minder nette ervaringen met gsmstunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

wwillem schreef op 22 October 2003 @ 21:18:
Mijn gezonde verstand zegt me dat je hier genaaid wordt. Mijn portomonnee zegt "hebbe hebbe hebbe".

Zijn er naast zoefff al mensen met ervaringen over dit soort acties. Ik heb namelijk hard een nieuwe telefoon nodig (de accu van m'n gratis m35i begint het een beetje te begeven). En ja, ik ben een student :D.
Dr zijn inmiddels al mensen geweest die hier ook positieve ervaringen mee hebben gehad, maar ik zal er nog even een schepje boven op doen :P

De reden dat je denkt dat je genaaid word, is dat je geld krijgt, toch? Kijk echter eens rond op het internet, of zoek eens info naar de zogenaamde "cash-deal", dat word best vaak uitgevoerd.

Reden dat het voor de provider interessant is, is ten eerste dat ze de telefoontjes massaal inkopen, voor een extreem lage prijs. Vervolgens geven ze die weg, met gratis abo, maar halen wél belkosten binnen.

Nog een groot voordeel is dat het abonnement na een jaar afloopt. Veel mensen zullen echter tevreden zijn (neem ik aan) en hun nummer niet kwijt willen, dus kiezen voor de easy way => abo verlening => weer cash voor de provider :P

Ik zou zeggen, gewoon bestelen als je een nieuwe telefoon nodig hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28

Zou het ook niet komen omdat KPN heeft 'beloofd' om voor 2004 een bepaald aantal I-mode abonnees te hebben, en aangezien dat niet opschiet ze nu stunten met prijzen/kortingen/acties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65461

Moet ik voor dat afkopen gewoon even met KPN bellen, of kan dat ook bij Primafoon of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Rickbv schreef op 22 October 2003 @ 23:15:
Ik heb zelf zo'n S55 via deze actie, en het afkopen komt neer op het eenmalig betalen van het totale abonnementsgeld. Je hebt dan ook een KPN Allround Totaalpakket. Dat betekent dus dat je na betaling van 150euro een jaar lang geen abokosten meer betaald. Optijd opzeggen en je bent klaar.

Maar het Totaalpakket houdt ook in dat het niet mogelijk is om over te stappen naar bijvoorbeeld Hi20. Tenminste, normaal zou je 1,05euro per maand extra betalen (18,95 tov 20,00 euro voor Hi20), nu betaal je wel gewoon de volle 20 euro. Overstappen kan dus wel, maar je behoudt niet de korting die je nu eenmalig voor het Totaalpakket hebt gekregen.
Vaag verhaal.

Alle abonnementsgeld in 1 keer betalen komt neer op veel meer geld dan 150 euro!

Bijna 300 zelfs. Want het abogeld is 20 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

cornelixnootje1 schreef op 23 October 2003 @ 13:50:
[...]

Vaag verhaal.

Alle abonnementsgeld in 1 keer betalen komt neer op veel meer geld dan 150 euro!

Bijna 300 zelfs. Want het abogeld is 20 euro per maand.
Gewoonlijk betaalt u € 52,50 aansluitkosten en 18,95+5= 23,95 x 12 maanden = € 287,40 voor het eerste jaar, nu slechts € 150,-!
het is dus een aanbieding...
het is wel te vertrouwen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Mooooody schreef op 23 October 2003 @ 14:03:
het is dus een aanbieding...
het is wel te vertrouwen hoor :)
Aha, dus als ik het goed begrijp heeft KPN een aanbieding, "ipv 18,95+5= 23,95 x 12 maanden = € 287,40 voor het eerste jaar, nu slechts € 150,-!
Dus dat komt neer op 12,50 euro per maand.

Dus als ik niet af koop, maar het tot komend jaar laat doorlopen ben ik ook 150 euro kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

cornelixnootje1 schreef op 23 October 2003 @ 14:09:
[...]

Aha, dus als ik het goed begrijp heeft KPN een aanbieding, "ipv 18,95+5= 23,95 x 12 maanden = € 287,40 voor het eerste jaar, nu slechts € 150,-!
Dus dat komt neer op 12,50 euro per maand.

Dus als ik niet af koop, maar het tot komend jaar laat doorlopen ben ik ook 150 euro kwijt?
je kan niet kiezen...je moet het "abonnement" afkopen...
komt er gewoon op neer dat KPN direct en van heel veel mensen 150 euro wil vangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-06 00:38
als ik dit zo lees allemaal vraag ik mij hoe ik nog met die foon kan bellen, met dat abbonoment van 250 kb per maand kun je tog alleen maar voor i-mode gebruiken en daar kun je tog niet mee bellen of dat ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

amd_at_primus schreef op 23 oktober 2003 @ 15:19:
als ik dit zo lees allemaal vraag ik mij hoe ik nog met die foon kan bellen, met dat abbonoment van 250 kb per maand kun je tog alleen maar voor i-mode gebruiken en daar kun je tog niet mee bellen of dat ik dit verkeerd?
Kennelijk betaal je dan voor elke minuut dat je belt (en heb je dus geen belbundel). Maar zo'n telefoon lijkt me erg aantrekkelijk omdat je dan een sim-only abonnement kan nemen van bijv. T-mobile... dus een supergoedkope foon en een vrij goedkoop abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik ga ook gebruik maken van deze mooie aanbieding, maar ik twijfel nu heel erg tussen de m55 en de s55.

De s55 heeft bluetooth en ir, maar de m55 heeft een veel beter scherm (of valt dat wel mee?)

Design van de s55 vind ik mooier, maar die ledjes van de m55 zijn ook wel grappig :)

Waarom kiezen jullie voor een bepaald toestel? (afgezien van dat de m55 goedkoper is)

[ Voor 7% gewijzigd door Gizz op 23-10-2003 21:13 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

Maar als je hem terugstuurd krijg je hem dus niet meer terug? Alsof je dat zou doen beetje raar hoor. Nou voor 25 en 11 euro wil ik hem wel hebben.

Maar ik vind wel dat KPN zeer wanhopige acties verricht. KPN moet dus voor het einde van (datum) (hoeveelheid) toestellen verkopen (hun doelstelling).

Ik ken iemand die 2 imode toestellen heeft ontvangen van KPN. Er was schijnbaar een foutje gemaakt maar het toestel is nog altijd in gebruik. Ik weet wel bijna zeker dat dit soort dingen veel vaker gebeuren. KPN schrijft dit natuurlijk wel op als 2 verkochte toestellen (met 1 abbo dus maar).

En om helemaal aan het aantal imode toestellen te komen worden ze massaal gedumpt via gsmstunter acties e.d. (niet dat ik het erg vind).

Mensen die KPN hebben worden zelfs opgebeld door KPN met de vraag of ze voor een laag bedrag die Siemens willen hebben.

Kortom: leuk voor iemand die goedkoop een gsm wil hebben maar ik vind dat als KPN straks in 1-of-ander perspericht gaat patsen met verkochte imode toestellen dat ze dan maar de halve waarheid vertellen. Ik durf te wedden dat 80% van de mensen die gebruik maken van deze actie het imode abbo niet eens gaan gebruiken..

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 55212 op 23-10-2003 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83301

terugstorten na 2 maanden... jaja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Het zal KPN idd wel gaan om het aantal I-mode aansluitingen, deze acties zijn namelijk alleen met imode verkrijgbaar zover ik weet. Ze moeten toch hun doelstelling halen, das goed voor de aandeeltjes en weet ik het wat ;) Nu doen meer providers dit, wat ook gelijk het verschil in bonus verklaart tussen verschillende maanden. Zo wil het nog wel eens voorkomen dat er aan het eind van het jaar goede aanbiedingen te krijgen zijn, om de desbetreffende provider toch nog een x-aantal abonnees voor het einde van het jaar te hebben. Voor de consument alleen maar voordeel :)

nielsbothof: GSMstunter kan je best vertrouwen, die storten dat echt wel terug. Zolang alles goed gaat zit je goed bij GSMstunter, dan leveren ze snel en correct. Maar zodra je pakketje bijvoorbeeld bij de TPG gejat is ben je nog lang niet klaar met die gasten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Anoniem: 83301 schreef op 23 October 2003 @ 22:34:
terugstorten na 2 maanden... jaja...
ja

lees ook mijn eerdere post hierboven..

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33205

Ik heb zelf bij gsmstunter.nl een 7210 besteld een tijd geleden en gewoon geld teruggestort gekregen na 2 maanden.

80 EUR is wel een groot verschil tussen de S55 en M55, zeker omdat de S55 absoluut beter en mooier is (imho). Dit is dan ook de enige reden dat ik niet voor de M55 ben gegaan (en ik al 2 abo's heb lopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33205 schreef op 24 oktober 2003 @ 03:13:
Ik heb zelf bij gsmstunter.nl een 7210 besteld een tijd geleden en gewoon geld teruggestort gekregen na 2 maanden.

80 EUR is wel een groot verschil tussen de S55 en M55, zeker omdat de S55 absoluut beter en mooier is (imho). Dit is dan ook de enige reden dat ik niet voor de M55 ben gegaan (en ik al 2 abo's heb lopen)
Vergeet niet dat je geen camera krijgt bij de S55, maar wel bij M55
Zoefff heeft gelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 28 op 24-10-2003 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Anoniem: 28 schreef op 24 October 2003 @ 07:49:
[...]

Vergeet niet dat je geen camera krijgt bij de S55, maar wel bij M55 ;)
Ik quote uit de S55 advertentie:
U krijgt van ons gratis een Siemens S55 inclusief camera.
Die is dus ook met camera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Even m'n vragen op een rijtje dan:

Betaling: Je betaalt in 1 keer €150,- aan KPN. Maar hoe maakt GSMstunter dan winst? Krijgen die geld van KPN :?
Simlock: Is de telefoon simlock vrij? Maw, kan ik er mijn telfort simkaart in doen :?
Prepay: Als het antwoord op vraag 2 negatief is zoals bij de NEC: Kan je dan ook ergens KPN prepaid kaartjes gratis krijgen :?

[ Voor 45% gewijzigd door dr snuggles op 24-10-2003 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
wwillem schreef op 24 October 2003 @ 10:07:
Even m'n vragen op een rijtje dan:

Betaling: Je betaalt in 1 keer €150,- aan KPN. Maar hoe maakt GSMstunter dan winst? Krijgen die geld van KPN :? Ze krijgen een subsidie van KPN voor het leveren van een nieuwe abbonee. In "normale" winkels gebeurt dat ook, daarom zijn de telefoons vaak goedkoop. In dit geval is het een imode actie waarmee ze meer mensen van imode gebruik willen laten maken. Daardoor is de subsidie extra hoog.
Simlock: Is de telefoon simlock vrij? Maw, kan ik er mijn telfort simkaart in doen :? Ja en ja
Prepay: Als het antwoord op vraag 2 negatief is zoals bij de NEC: Kan je dan ook ergens KPN prepaid kaartjes gratis krijgen :?
graag gedaan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gisae op 24-10-2003 10:36 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
ik heb toch maar de s55 besteld bij vtu telecom. Bluetooth, irDA en langere standby gaven de doorslag. Ook is dat apparaat nog wat meer waard tegen de tijd dat je m verkopen wilt.

Ze hadden hem niet mee rop voorraad, maar waarschijnlijk begin volgende week weer wel. Ik ben benieuwd.

totaalprijs is dus 100 euro, en je moet m niet vergeten te annuleren (je contract) 3 maanden voor het einde van de termijn.

Het enige wat deze s55 niet heeft, en mn huidgie 6610 wel, is een fm radio. MAar die gebruik je toch minder dan je denkt. :)

Wat is nog een redelijke prijs trouwens voor een 6610 incluis headset, boekje doosje etcetera? Op marktplaats staan er wat voor 185 te koop, maar dat lijkt mij erg hoog gegrepen.
Zou wel mooi zijn, als ik er zoveel voor kon krijgen, dan heb ik strax een betere gsm en nog 85 euro over ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21738

Je hebt dus geen belminuten, die zitten niet bij die 18,95 per maand?? Dus als je belt krijg je een aparte rekening met de belkosten?? Die betaal je er dus bovenop?

Dan kan ik dus ook mijn oude prepaid kaart die ik nu gebruik erin doen (van KPN), maar dan kan ik dus niet meer I-mode gebruiken (of wel, omdat KPN prepaid nu ook weer I-mode ondersteunde had ik ergens gelezen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

cornelixnootje1 schreef op 24 October 2003 @ 10:49:
Het enige wat deze s55 niet heeft, en mn huidgie 6610 wel, is een fm radio. MAar die gebruik je toch minder dan je denkt. :)

Wat is nog een redelijke prijs trouwens voor een 6610 incluis headset, boekje doosje etcetera? Op marktplaats staan er wat voor 185 te koop, maar dat lijkt mij erg hoog gegrepen.
Zou wel mooi zijn, als ik er zoveel voor kon krijgen, dan heb ik strax een betere gsm en nog 85 euro over ook! :)
Ruilen tegen een S55? :P
Of een M55 :+
Of een Nec?
Of een 6510?
Of een toshiba?

* HaaZ vind het tijd worden dat de 6610 als actiemodel bij GSMstunter komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Je moet na het 1e jaar je toestel terugsturen. Er zullen denk ik een hoop mensen zijn die het niet doen, maar er zijn natuurlijk ook mensen die het wel doen. Wat moet KPN (gsmstunter?) met die teruggestuurde toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Laatst online: 18-06 20:34
Aspje schreef op 24 October 2003 @ 12:18:
Je moet na het 1e jaar je toestel terugsturen. Er zullen denk ik een hoop mensen zijn die het niet doen, maar er zijn natuurlijk ook mensen die het wel doen. Wat moet KPN (gsmstunter?) met die teruggestuurde toestellen?
Je kan je beter afvragen wat gsmstunter met die toestellen gaat doen, daar moet je ze namelijk heen sturen. Die zullen ze wel weer gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zit het nou met dat afkopen, moet je daarvoor gewoon even met de KPN bellen of een Primafoon binnen lopen of hoe gaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- dubbel, sorry -

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 65461 op 24-10-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Super, dankje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 18-06 20:19
Over dat KPN voor het einde van het jaar een x aantal I-mode gebruikers "moet" hebben was vorig jaar ook al sprake. Ten minste, onder de mensen die een Toshiba 21i namen, of het toen en nu ook klopt weet ik nog steeds niet.

Dit is trouwens geen actie van KPN (tot zover ik weet). GSMStunter begon met de NEC 223i, ze kochten de Prepay versies in en haalde de hotelbon eruit, de "kaft" die eromheen zat van Hi waar Prepay opstond haalde ze er ook af. De rest, het doosje met de NEC 223i, verkopen ze samen met een KPN Allround pakket. KPN heeft hier dus niets mee te maken.

Die €150 afkoopsom is weer een actie van KPN. Wanneer je aan het begin van een contract het gehele bedrag in 1x betaald geeft KPN je een soort korting, je abonnement kost dan nog maar €150 ipv €xxx. KPN zal dus bij de eerste factuur €150 + belkosten afschrijven van je rekening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Inderdaad.

Je eerste factuur bedraagt 150 euro + eventuele belkosten.

De volgende facturen zijn (bij geen gebruik) 0 euro facturen, of komen uperhaupt niet.

(volgen vtu telecom)

/edit: bij de s55 dus. En als je belt na de eertse factuur moet je die belkosten uiteraard ook betalen.

[ Voor 23% gewijzigd door cornelixnootje1 op 24-10-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7274

Dus als het goed is koop ik die telefoon en stop er mijn O2 prapaid kaart in [gooi die andere eventuueel weg ofzo :{ ] en heb ik verder geen extra kosten dan op de site staan vermeld? (25,- + verzendkosten)

Ik heb geen kosten aan dat I-mode abbonement geval, en ik moet gewoon optijd opzeggen? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 7274 op 24-10-2003 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Anoniem: 7274 schreef op 24 October 2003 @ 20:30:
Dus als het goed is koop ik die telefoon en stop er mijn O2 prapaid kaart in [gooi die andere eventuueel weg ofzo :{ ] en heb ik verder geen extra kosten dan op de site staan vermeld? (25,- + verzendkosten)

Ik heb geen kosten aan dat I-mode abbonement geval, en ik moet gewoon optijd opzeggen? :?
Voor zover ik het begrijp wel ja.
Als je de kaart verbrand of in stukjes knip weet je zeker dat je er geen kosten meer aan hebt. Het enigste wat ik nu niet weet is of je dat 250KB imode tegoed wel of niet kan gebruiken na het afkopen...
Als je in je nieuwe telefoon een alarm zet dat je je abbo op moet zeggen loopt alles goed en heb je een coole telefoon.
Ik heb mijn stuff vandaag op de post gedaan. Nog even wachten dus.
Ik heb trouwens ale een debitel vodafone abbo lopen, maakt dat nog uit voor dat KPN abbo?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95622

Heb zelf de S55 bij GSM-Stunter genomen voor 99 Euro. Ik ben nog geen addertjes tegengekomen. GSM-Stunter heeft de phone perfect en snel (2 dagen) afgeleverd en ik ben zeer tevreden. Ook op de S55 zit trouwens geen sim-lock.

De eerste maand heb je 10MB data gratis, daarna 250kb data gratis.

Het verschil met de m55 is dat de m55 geen ir en bluetooth heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Anoniem: 95622 schreef op 24 October 2003 @ 21:40:[...]
[...]
Weet je dit heel zeker? Ik kan me namelijk herinneren dat dit bij deze aanbieding niet het geval is. En ook mijn resterende imode-bundel bevat maar iets van 136kb, dus ik heb het iig niet...
GiSaE schreef op 24 October 2003 @ 20:52:
[...]
Ik heb trouwens ale een debitel vodafone abbo lopen, maakt dat nog uit voor dat KPN abbo?
Al jouw aanvragen worden geregistreerd bij Experian dacht ik, en aan de hand daarvan bepaalt KPN of jij (nog) een abo mag afsluiten. Dit hangt ook af van jouw kredietwaardigheid en betalingsverleden. Als je altijd gewoon netjes alle rekeningen betaald hebt, niets met incassobureau's te maken gehad hebt en niet in een risico buurt woont (studentenhuizen etc) dan zal KPN je niet weigeren denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Rickbv schreef op 24 October 2003 @ 23:17:
Al jouw aanvragen worden geregistreerd bij Experian dacht ik, en aan de hand daarvan bepaalt KPN of jij (nog) een abo mag afsluiten. Dit hangt ook af van jouw kredietwaardigheid en betalingsverleden. Als je altijd gewoon netjes alle rekeningen betaald hebt, niets met incassobureau's te maken gehad hebt en niet in een risico buurt woont (studentenhuizen etc) dan zal KPN je niet weigeren denk ik. :)
Dat verklaart waarom veel van mijn studiegenoten (ben net begonnen) geen abbo konden krijgen op één na, die nog bij zijn ouders ingeschreven stond.
Maar ik heb altijd mijn rekeningen netjes betaald, en mijn rekening heeft ook altijd genoeg geld voor vaste lasten :) dus dat loopt wel goed.
* Gisae kan niet wachten. Ik heb sinds de introductie al een M55 willen hebben. Ik heb er een paar keer mee mogen spelen, en dat ding roeleert echt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:59
Ik heb de S55 van VTU. Was erg snel binnen moet ik zeggen. Maandag besteld, contract+copie van ID opgestuurd, dus dat hadden ze daar dinsdag. En woensdagochtend stond meteen de postbode al heel vroeg aan de deur! :)

Ben niet van plan om de sim te gebruiken. Heb er m'n Hi Profile sim ingeduwd, zodat ik gewoon m'n nummer houdt en die moet toch al betaald worden, terwijl ik bij het nieuwe abo voor de belminuten zou moeten betalen. Werkt prima trouwens.
edit:
Oja en voor de mensen die twijfelden over de simlock. Zit er dus niet op. Heb een aantal sims geprobeerd en dat ging prima!

Nou heb ik alleen toch nog even een paar vraagjes nu ik dit topic lees:
1. Die borg van 25euro geldt toch alleen voor de M55 bij gsmstunter he? Bij VTU heb ik er namelijk niks over gezien.
2. Het is dus 150 betalen aan KPN, straks 50 terug van VTU en geen maandelijkse kosten, tenzij ik buiten die 250kb nog wat anders doe en over 9 maanden zeg ik op, want anders ga ik alsnog betalen. Dus echt totaal 100euro voor die S55. Of heb ik hier nou toch ergens een denkfout gemaakt? Vind eerlijk gezegd de voorwaarden bij VTU nogal slecht uitgelegd (zeg maar gerust NIET uitgelegd). Volgens mij klopt het wel zoals ik denk, alleen ging ik nu dus even twijfelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Tycoontje op 25-10-2003 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Als je naar gsmstunter alle info opstuurt, weet iemand dan of je privacy gevoelige informatie op je bankafschrift onleesbaar mag maken (zoals saldo etc.? )

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Saldo mag je idd verwijderen, het gaat een provider er om dat er betalingsverkeer plaats vindt. Het saldo is dan niet relevant, omdat het niets zegt over jouw kredietwaardigheid of over de combinatie van naam en rekeningnummer. Gewoon weghalen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40806

S55+Cam bestelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-06 08:11
Heb een vraagje over de S55. Zowel bij GSM Stunter als bij VTU staat er dat het gaat om een imode toestel (is immers ook een KPN toestel). Nu heb ik een lopend Vodafone abbo en ik vroeg mij af of ik met dit toestel ook gebruik kan maken van de Vodafone diensten (Live, MMS, etc), of dat ik hiervoor eerst de firmware moet upgraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Laatst online: 01-05 21:12
Ik heb een vraagje wat ik even wil weten:

-Nadat alles verekend is (cashback 150euro, etc) en ik het abo 3 maanden voor het eind van het eerste jaar opzeg betaal ik dus (25+11,34) 36,34 euro in het totaal voor dit toetstel?
En verder niks?

Zou wel erg mooit zijn :)

[ Voor 10% gewijzigd door Kayz op 25-10-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het lijkt mij een beetje onbetrouwbaar zo, waarom zou gsmstunter al die telefoons betalen :?
Wel leuke aanbiedingen natuurlijk als ie klopt, ander simkaartje erin en je hebt een zeer goedkope handy :)

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alwinh schreef op 25 oktober 2003 @ 15:14:
[...]

Het lijkt mij een beetje onbetrouwbaar zo, waarom zou gsmstunter al die telefoons betalen :?
Wel leuke aanbiedingen natuurlijk als ie klopt, ander simkaartje erin en je hebt een zeer goedkope handy :)
Anders lees je de rest van het topic even. Dit staat uitgebreid beschreven. Ik heb het abbo met de M55 besteld en krijg hem maandag of dinsdag geleverd.

Dit zaakje klopt heus. Heb al vaker zoiets gedaan.

Heb momenteel een T-Mobile 300 (van €35,- / maand) voor slechts €5,95 per maand.

Die SIM druk ik er dus in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Heb 'm eergister ook besteld. Daarna gewoon weer doorverkopen, ideaal om een paar knaken extra te verdienen!

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Kayz schreef op 25 October 2003 @ 15:01:
Ik heb een vraagje wat ik even wil weten:

-Nadat alles verekend is (cashback 150euro, etc) en ik het abo 3 maanden voor het eind van het eerste jaar opzeg betaal ik dus (25+11,34) 36,34 euro in het totaal voor dit toetstel?
En verder niks?

Zou wel erg mooit zijn :)
Het antwoord is ja, en dat is ondertussen al 1000x langsgekomen :P Zal ik nog één keer een lijstje maken dan voor de ongelofige :P
  • Je betaalt KPN aan het begin van het 1-jarig contract €150. Hiermee koop je je abonnement voor het gehele jaar in één keer af. Wat je normaal in 12 maanden zou betalen, betaal je nu in één keer vooraf. Vandaar ook dat KPN je daarop korting geeft!
  • De desbetreffende GSM winkel betaalt aan jouw €150 - (prijs toestel + verzendskosten).
  • Na één jaar zijn je kosten dan prijs toestel + verzendskosten + belkosten.
alwinh schreef op 25 October 2003 @ 15:14:
[...]

GSM Stunter wordt van deze actie niet minder, integendeel! Van KPN (schijnen zij te) krijgen ze voor elke abonnee een bedrag x. Van dit bedrag geeft GSM Stunter jouw weer een deel terug, zodat jij tenminste een abonnement via hun afsluit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
Bedankt :), maar je krijgt ook zo'n leuk toestelletje voor zo weinig. Dan ga je vanzelf zoeken naar de addertjes onder het gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19009

ik ga het ook maar is bestellen, alleen de keuze tussen m55 en s55 is moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

de m55 is gratis en de s55 kost 75 euro toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:59
Famoso schreef op 25 oktober 2003 @ 12:57:
Als je naar gsmstunter alle info opstuurt, weet iemand dan of je privacy gevoelige informatie op je bankafschrift onleesbaar mag maken (zoals saldo etc.? )
Bij VTU was een copie van de bankpas ook goed. Het gaat er puur om dat je aantoont dat die rekening van jou is, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Niet online
Heb het contract net op de post gedaan. Hopelijk gaat alles goed net als de vorige keren bij gsmstunter. Wel nice goedkoop telefoontje en zelfs met camera!

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Anoniem: 75805 schreef op 25 October 2003 @ 16:25:
Was het maar waar dat de M55 gratis was, dan waren ze volgens mij helemaal niet meer aan te slepen :D De M55 kost nog €36.34 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

Rave17 schreef op 25 oktober 2003 @ 16:27:
[...]

Was het maar waar dat de M55 gratis was, dan waren ze volgens mij helemaal niet meer aan te slepen :D De M55 kost nog €36.34 :)
dat is borg en verzend kosten
dat is bij s55 ook, dus dan zou de s55 in totaal 106.34 euro kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805 schreef op 25 oktober 2003 @ 16:25:
99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Anoniem: 75805 schreef op 25 oktober 2003 @ 16:28:
[...]

dat is borg en verzend kosten
dat is bij s55 ook, dus dan zou de s55 in totaal 106.34 euro kosten
Ja als je het zo gaat opvatten dan is hij gratis ja :P €36.34 is gewoon wat je betaald in totaal voor het toestel, dat neem ik dus aan als wat het toestel voor je kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb paar uur geleden de s55 bestelt. Hoelang zou het eigenlijk duren voordat ie opgestuurd wordt? Binnen een week of 2maanden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40806 schreef op 25 October 2003 @ 16:32:
Ik heb paar uur geleden de s55 bestelt. Hoelang zou het eigenlijk duren voordat ie opgestuurd wordt? Binnen een week of 2maanden ofzo?
Anoniem: 95622 schreef op 24 October 2003 @ 21:40:
Heb zelf de S55 bij GSM-Stunter genomen voor 99 Euro. Ik ben nog geen addertjes tegengekomen. GSM-Stunter heeft de phone perfect en snel (2 dagen) afgeleverd en ik ben zeer tevreden. Ook op de S55 zit trouwens geen sim-lock.

Het verschil met de m55 is dat de m55 geen ir en bluetooth heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
Kan je de kleur ook kiezen, of krijg je gewoon een groene?

Nog iets,

Van de Kpn site:
=================================
Vraag
Opzegtermijn abonnement

Antwoord
De opzegtermijn is drie maanden.

Voorbeeld:
U wilt het abonnement per 13-08-2003 opheffen. Het opheffingsverzoek moet dan voor 13-05-2003 bij KPN binnen zijn.

Wilt u het abonnement opzeggen en is uw contract nog niet afgelopen? U betaalt dan het abonnementsgeld voor de maanden dat het contract nog loopt.
==================================

Als ik de gsm binnen heb, kan ik het abo dan ook gelijk weer opzeggen? Ik zou zeggen van wel als ik dit bovenstaande lees. Zou makkelijk zijn namelijk omdat je er dan niet meer aan hoeft te denken om je abo op tijd op te zeggen.

Klopt dit?

[ Voor 87% gewijzigd door Kayz op 25-10-2003 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Eerste maand 10Mb? Nee hoor 250kb!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Kayz schreef op 25 October 2003 @ 17:01:
Kan je de kleur ook kiezen, of krijg je gewoon een groene?

Nog iets,

Van de Kpn site:
=================================
Vraag
Opzegtermijn abonnement

Antwoord
De opzegtermijn is drie maanden.

Voorbeeld:
U wilt het abonnement per 13-08-2003 opheffen. Het opheffingsverzoek moet dan voor 13-05-2003 bij KPN binnen zijn.

Wilt u het abonnement opzeggen en is uw contract nog niet afgelopen? U betaalt dan het abonnementsgeld voor de maanden dat het contract nog loopt.
==================================

Als ik de gsm binnen heb, kan ik het abo dan ook gelijk weer opzegg
en? Ik zou zeggen van wel als ik dit bovenstaande lees. Zou makkelijk zijn namelijk omdat je er dan niet meer aan hoeft te denken om je abo op tijd op te zeggen.

Klopt dit?
Je krijgt gewoon de groene.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
Famoso schreef op 25 oktober 2003 @ 17:07:
[...]

Je krijgt gewoon de groene.
Die mag er ook zijn dus :9

Ik zit alleen nog even met die abonnement vraag van mij hierboven. Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
De groene versie idd. Hun winst halen ze uit bonussen.
wij moeten grote aantallen afsluiten om de actie tedoen en krijgen wij ook grote bonussen
klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7274

XoiN schreef op 25 October 2003 @ 18:00:
De groene versie idd. Hun winst halen ze uit bonussen.

[...]
Uuuhm, welke is de groene :?

Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/hd/hd/hq/hq_m55_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/hd/hd/hq/hq_m55_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/hd/hd/hq/hq_m55_5.jpg

Iig, ik heb alles klaargemaakt. Of ik hem nu morgen of vandaag op de post doe dat maakt niet meer uit :) Hopen dat alles nog doorgaat en dat er niets fout gaat. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Anoniem: 7274 schreef op 25 October 2003 @ 18:08:
[...]

Uuuhm, welke is de groene :?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Iig, ik heb alles klaargemaakt. Of ik hem nu morgen of vandaag op de post doe dat maakt niet meer uit :) Hopen dat alles nog doorgaat en dat er niets fout gaat. :X
Ehm.. lijtk me duidelijk dat dat de middelste is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
Die middelste. Is donkergroen, alleen zie je dat misschien niet zo heel goed op het plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3281

Zou het erg zijn dat je rood staat voor acceptatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

aaargh, ik wil die gele!!!
naja, voor 36 euro dan maar zelf verven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
Anoniem: 3281 schreef op 25 October 2003 @ 18:29:
Zou het erg zijn dat je rood staat voor acceptatie?
Als je niet op je limiet zit met roodstaan, denk ik niet dat het uitmaakt. Er kan dan toch immers gewoon geld worden afgeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 08:10
Ik heb de M55 genomen.

De S55 is toch 3 x zo duur als de M55 nl!

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vond de m55 toch iets te kinds uitzien weet niet hoe dat komt vind zakelijke telefoons mooier, maar das mijn smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86754

hmm, heb toch nog één (misschien dom) vraagje:

Wat als ik na dat jaar die telefoon niet terugstuur? Krijg ik dan 'gewoon' mn borg nie meer terug, en verder hoor ik dr niks meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63847

Anoniem: 86754 schreef op 25 October 2003 @ 19:24:
hmm, heb toch nog één (misschien dom) vraagje:

Wat als ik na dat jaar die telefoon niet terugstuur? Krijg ik dan 'gewoon' mn borg nie meer terug, en verder hoor ik dr niks meer van?
Ja klopt.

Je hebt dus een m55 voor 25 euro + verzendkosten, want je denk toch niet dat iemand die tel terrug stuurt voor die 25 euro?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 63847 op 25-10-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86754

Anoniem: 63847 schreef op 25 oktober 2003 @ 19:30:
[...]

Ja klopt.

Je hebt dus een m55 voor 25 euro + verzendkosten, want je denk toch niet dat iemand die tel terrug stuurt voor die 25 euro?
ahh, ik zal ff met mn ouders overleggen of ik ff van hun rek. gebruik kan maken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Anoniem: 63847 schreef op 25 oktober 2003 @ 19:30:
[...]

Ja klopt.

En niet te vergeten dat je ook nog verzendskosten moet betalen als je dat toestel terug wilt sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Voor die €150 naar KPN moet je ze dan direct opbellen of mailen. Of gaat het automatisch en halen ze direct €150 van je rekening in het begin?
Hoe gaat dit, weet iemand dit precies, dus ook wie/wat je moet bellen, en wat je hen moet melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
GiSaE schreef op 25 October 2003 @ 19:43:
Voor die €150 naar KPN moet je ze dan direct opbellen of mailen. Of gaat het automatisch en halen ze direct €150 van je rekening in het begin?
Hoe gaat dit, weet iemand dit precies, dus ook wie/wat je moet bellen, en wat je hen moet melden?
Je hoeft hier niets (lees: niets) voor te doen. Automatisch zal er bij de eerste factuur €150 worden afgeschreven door KPN :) (dit is overigens al meerdere malen verteld ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Rave17 schreef op 25 October 2003 @ 19:52:
[...]

Je hoeft hier niets (lees: niets) voor te doen. Automatisch zal er bij de eerste factuur €150 worden afgeschreven door KPN :) (dit is overigens al meerdere malen verteld ;)).
Bij de factuur van gsmstunter staat vermeld dat je hiervoor _zelf_ contact op moet nemen met KPN. Beetje vaag dat ze dit er dan op zetten als het niet nodig is.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste