Alleen om je abbo na 9maanden op te zeggen moet je niet bij gsmstunter aankloppen maar bij kpn. Over wat jij zegt heb ik niks kunnen vinden in factuur.GiSaE schreef op 25 October 2003 @ 19:57:
[...]
Bij de factuur van gsmstunter staat vermeld dat je hiervoor _zelf_ contact op moet nemen met KPN. Beetje vaag dat ze dit er dan op zetten als het niet nodig is.
Maar kan ik nu bijvoorbeeld ook al na de 1e maand aan kpn melden dat ik het na het eerste jaar wil opzeggen?Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 20:05:
[...]
Alleen om je abbo na 9maanden op te zeggen moet je niet bij gsmstunter aankloppen maar bij kpn. Over wat jij zegt heb ik niks kunnen vinden in factuur.
waarom niet? gemeld is gemeld, simpel.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Hmz, ja.P5ycho schreef op 25 October 2003 @ 21:04:
waarom niet? gemeld is gemeld, simpel.
Maar het is natuurlijk de bedoeling van Kpn om de klant het tweede jaar ook nog vast te houden. Dus als ik me in Kpn verplaats zou ik zeggen dat het opzeggen pas na 9maanden kan omdat je zo een grotere kans hebt dat de klant vergeet op te zeggen.
Kijk, wat mijn bedoeling is.
Ik pak de M55+abo en bel Kpn gelijk op om mee te delen dat ik het abo op wil zeggen. Zodat het na het eerste jaar gelijk afloopt en ik niet moelijk hoef te doen om het na 9 maanden te doen (met mogelijkheid dat ik het vergeet).
[ Voor 32% gewijzigd door Kayz op 25-10-2003 21:29 ]
Verwijderd
Het enige wat ik me nu afvraag moet je dit bestellen via een bedrijf? of kan het ook als particulier. Het lijkt me ook het laatste, maar ik wil het even zeker weten. Bij het formulier moet je namelijk een Kvk nummer invullen etc
Verwijderd
Ik heb hem inmiddels ook besteld
Ik heb ook erg goede verhalen over gsmstunter gehoord. Hij zal van de week wel worden bezorgd hoop ik
.
En over dat KVKhandel nr, dat heb ik ook niet ingevuld......
Hoop dat het goed gaat
En over dat KVKhandel nr, dat heb ik ook niet ingevuld......
Hoop dat het goed gaat
bij mij zonder kvk alles goed gelukt (vtu-telecom.nl)
maar de gsms zijn niet op voorraad... hopelijk snel weer.
Verwijderd
Waarom heb jij bij vtu-telecom gedaan?, bij gsmstunter hoef je maar 25 €+ 11 € verzendkosten te betalen... Bij jouw site betaal je aanzienlijk meer. Heb je niet bij gsmstunter gedaan, omdat die winkel niet te vertrouwen is?cornelixnootje1 schreef op 25 October 2003 @ 22:06:
bij mij zonder kvk alles goed gelukt (vtu-telecom.nl)
Je moet het schriftelijk melden uiterlijk 3 maanden voor het einde van het abbo. eerder is dus altijd goed en ondanks dat het wat stom overkomt, mag het wel gewoon.Kayz schreef op 25 October 2003 @ 21:19:
[...]
Hmz, ja.
Maar het is natuurlijk de bedoeling van Kpn om de klant het tweede jaar ook nog vast te houden. Dus als ik me in Kpn verplaats zou ik zeggen dat het opzeggen pas na 9maanden kan omdat je zo een grotere kans hebt dat de klant vergeet op te zeggen.
Kijk, wat mijn bedoeling is.
Ik pak de M55+abo en bel Kpn gelijk op om mee te delen dat ik het abo op wil zeggen. Zodat het na het eerste jaar gelijk afloopt en ik niet moelijk hoef te doen om het na 9 maanden te doen (met mogelijkheid dat ik het vergeet).
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Bedankt, dat wilde ik wetenP5ycho schreef op 25 October 2003 @ 22:14:
[...]
Je moet het schriftelijk melden uiterlijk 3 maanden voor het einde van het abbo. eerder is dus altijd goed en ondanks dat het wat stom overkomt, mag het wel gewoon.
Verwijderd
Ik zit een beetje te twijfelen. Op zich wel een super aanbieding. Ik lees echter ook wat minder positieve ervaringen met gsmstunter op www.telecomvergelijker.nl Hoe goed zijn jullie ervaringen met deze winkel?
Die van mij uitstekend, iig bij mn eerste 3 telefoons, verbazend snelle service (na 2 dagen in huis) en een cashback die prima op tijd is, nooit problemen mee gehad.. k heb nu de M55 en nog 2 besteld en'k verwacht dat alles goed gaatVerwijderd schreef op 25 October 2003 @ 22:36:
Ik zit een beetje te twijfelen. Op zich wel een super aanbieding. Ik lees echter ook wat minder positieve ervaringen met gsmstunter op www.telecomvergelijker.nl Hoe goed zijn jullie ervaringen met deze winkel?
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Klant: "Mjah, ik wil graag dat abonnement, jah, meteen opzeggenP5ycho schreef op 25 October 2003 @ 22:14:
[...]
Je moet het schriftelijk melden uiterlijk 3 maanden voor het einde van het abbo. eerder is dus altijd goed en ondanks dat het wat stom overkomt, mag het wel gewoon.
Verkoper: "Grr, $^$%^ tweakers ook".
Maar idd, je hebt wel gelijk
Maar als ik het goed begrepen heb kan het ook gunstiger zijn om te wachten. Als ze nou de voorwaarden veranderen mag je toch voor einde periode opzeggen? Krijg je dan geld terug? Of werkt het zo niet?P5ycho schreef op 25 oktober 2003 @ 22:14:
[...]
Ik denk -zonder het te weten hoor- dat dit niet mogelijk is. Daarvoor zullen ze dat Totaalpakket wel geintroduceerd hebben, zodat de klant al lekker voor een jaar betaald heeft en er niet door elke miniscule wijziging onder het contract uitkomt. Maar zeker weten doe ik het dus nietTycoontje schreef op 25 October 2003 @ 23:53:
[...]
Maar als ik het goed begrepen heb kan het ook gunstiger zijn om te wachten. Als ze nou de voorwaarden veranderen mag je toch voor einde periode opzeggen? Krijg je dan geld terug? Of werkt het zo niet?
Nee volgens mij niet Tycoontje, je kan pas geld terug eisen als zij het abbo duurder maken en dat ook aan jou laten betalen, dan doen ze dus aan contractbreuk want jij hebt nu voor een jaar dat abbo afgekocht... Iemand die dit kan bevestigen?
En dan heb ik nog een vraagje: bestaat er voor deze foon een of ander instant messaging progje (MSN en IRC)? Kan je toch nog mooi gebruik maken van die 250KB
En dan heb ik nog een vraagje: bestaat er voor deze foon een of ander instant messaging progje (MSN en IRC)? Kan je toch nog mooi gebruik maken van die 250KB
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
Bij www.vtu-telecom.nl hebben ze de S55 ook, daar hoef je echter geen verzendkosten te betalen.
Directe link:
http://www.vtu-telecom.nl...toesteldetails.asp?cmbid={D136DAEC-028D-BF91-DDC7-48AB2D9CAEBB}
Welke zaak zou beter zijn? Qua service etc?
En nog een heel ander vraagje: Is het nu wel of niet mogelijk om als minderjarige een abbo af te sluiten?
Directe link:
http://www.vtu-telecom.nl...toesteldetails.asp?cmbid={D136DAEC-028D-BF91-DDC7-48AB2D9CAEBB}
Welke zaak zou beter zijn? Qua service etc?
En nog een heel ander vraagje: Is het nu wel of niet mogelijk om als minderjarige een abbo af te sluiten?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 02:02 ]
Ja. Als je onder de 18 bent, ben je in principe handelsonbekwaam. Je kunt dan geen abonnement afsluiten. In de winkel kan het soms wel, maar dan moet 1 van je ouders garant voor je staan.Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 09:06:
moet je voor deze actie 18 zijn ofzo want bij geboortedatum gaat het jaar maar tot 1985
Ik heb mijn eerste factuur van mijn NEC223i binnen, en er staat idd 150 euro op...dus daar hoef je 0,0 acties voor te plegenGiSaE schreef op 25 oktober 2003 @ 19:57:
[...]
Bij de factuur van gsmstunter staat vermeld dat je hiervoor _zelf_ contact op moet nemen met KPN. Beetje vaag dat ze dit er dan op zetten als het niet nodig is.
Verwijderd
dus moet mijn een van ouders dat abonnement afsluiten? (onder hun naam dan)SH007 schreef op 26 oktober 2003 @ 09:12:
[...]
Ja. Als je onder de 18 bent, ben je in principe handelsonbekwaam. Je kunt dan geen abonnement afsluiten. In de winkel kan het soms wel, maar dan moet 1 van je ouders garant voor je staan.
Weet iemand of er bij de S55 ook een data kabel bijzit? En bij de M55 (niet mag ik aannemen)?
Bij beide "I-mode"-pakketten van S55 en M55 zit geen datakabel.
Als ik alles heb ingevuld en op "Contract" druk, dan wordt het toch niet al opgestuurd ofzo he?
Ik wil namelijk nog even iets veranderen en niet straks met twee telefoons zitten ofzo.
Ik wil namelijk nog even iets veranderen en niet straks met twee telefoons zitten ofzo.
nee, als je op contact klikt, dan kun je t uitprinten en opsturen of faxenKayz schreef op 26 October 2003 @ 11:49:
Als ik alles heb ingevuld en op "Contract" druk, dan wordt het toch niet al opgestuurd ofzo he?
Danke, ik dacht dat er misschien toch al iets verstuurd werd ofzo.
Dan ga ik het nu effe opnieuw doen
Dan ga ik het nu effe opnieuw doen
Verwijderd
Ik vraag het me eigenlijk af of er niks verstuurd wordt. Ik zag namelijk dat er twee mailtjes niet waren aan gekomen bij gsmstunter, terwijl ik zelf niks verzonden. Het waren de waarden van het formulier.... Ik heb btw alles gefaxt, ben benieuwd hoe snel ik mn telefoontje heb
Hoe moet GSM Stunter anders je e-mailadres weten om bevestiging naartoe te sturen... Je verstuurd ook gewoon je gegevens naar GSM Stunter...
Alleen ik heb tot twee keer toe een mailtje verstuurd naar GSM Stunter maar dan krijg ik het volgende terug:
Alleen ik heb tot twee keer toe een mailtje verstuurd naar GSM Stunter maar dan krijg ik het volgende terug:
Ik heb gewoon naar vragen@gsmstunter.nl gemaild... Iemand die een werkend mailadres van ze weet?This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
info@gsmstunter.local
edit:
Nog een vraag, is het op een of andere manier mogelijk om de versie met de oranje toetsen te krijgen? Die vind ik veel mooier dan de zwart-groene versie...
Nog een vraag, is het op een of andere manier mogelijk om de versie met de oranje toetsen te krijgen? Die vind ik veel mooier dan de zwart-groene versie...
[ Voor 15% gewijzigd door Chimera op 26-10-2003 12:14 ]
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
Ik kan ook niet mailen naar die lui. Ik heb gisteravond wel een bevestiging gehad dat alles goed is aangekomen, maar ik ben vergeten een kopietje van mijn rekening mee te sturen. Nu vroeg ik me af of het allemaal nog goed gaat komenChimera schreef op 26 October 2003 @ 12:12:
Hoe moet GSM Stunter anders je e-mailadres weten om bevestiging naartoe te sturen... Je verstuurd ook gewoon je gegevens naar GSM Stunter...
[...]
Ik heb gewoon naar vragen@gsmstunter.nl gemaild... Iemand die een werkend mailadres van ze weet?
edit:
Misschien weten jullie dat?
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Verwijderd
edit:
[/quote]Nog een vraag, is het op een of andere manier mogelijk om de versie met de oranje toetsen te krijgen? Die vind ik veel mooier dan de zwart-groene versie...
Echt nederlanders weer he, zo goedkoop en dan toch nog t mooiste willen, schaam me ervoor
Ja, ik zie dus ook net dat hij iets heeft gestuurd naar postmaster@gsmstunter.local (local?).
Ik krijg nu iets terug dat het niet gelukt is.
In de bijlage zitten alle gegevens die ik ook in het formulier heb ingevuld.
Bij het klikken op de "Contract" button wordt er dus wel degelijk informatie naar gsmstunter gestuurd.
Ik krijg nu iets terug dat het niet gelukt is.
In de bijlage zitten alle gegevens die ik ook in het formulier heb ingevuld.
Bij het klikken op de "Contract" button wordt er dus wel degelijk informatie naar gsmstunter gestuurd.
[ Voor 25% gewijzigd door Kayz op 26-10-2003 12:33 ]
Heb et net via info@gsmstunter.nl geprobeerd maar dan krijg ik ook die failure... Dan morgen maar ff bellen ofzo
* Chimera wil het toestel met de oranje knoppen
* Chimera wil het toestel met de oranje knoppen
Verwijderd
ALs het goed is krijg ik het spul vandaag of morgen in de bus.
Waar ik benieuwd naar ben is de kwaliteit van de camera.
Kan iemand mij een 640 x 480 picje mailen of hier posten? Gewoon beetje voorpret.
hseverin[@]xs4all[.]nl
EDIT:
Laat maar heb er al een paar gevonden:
http://www.index.hu/tech/digicam/cikkek/m55_r/
Waar ik benieuwd naar ben is de kwaliteit van de camera.
Kan iemand mij een 640 x 480 picje mailen of hier posten? Gewoon beetje voorpret.
hseverin[@]xs4all[.]nl
EDIT:
Laat maar heb er al een paar gevonden:
http://www.index.hu/tech/digicam/cikkek/m55_r/
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 12:48 ]
Ik vind de foto's een beetje wazig allemaal. Niet echt scherp.
Het is natuurlijk ook maar een pret-pakket, maar toch.
Het is natuurlijk ook maar een pret-pakket, maar toch.
Voor foto's genomen met een gsm vind ik het er eigenlijk wel redelijk uitzien
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ik vind het hele goede qualiteit voor een telefoontoestel
Ik heb nog nooit betere gezien!
Verwijderd
Jah ik wil ook wel zo'n rode/oranje telefoon
Die is echt vet. Morgen ook maar eens kijken of er wat te regelen valt. Denk het niet eigenlijk. Misschien heb ik geluk. Verder staan alle gegevens van dat forumulier dat via de email is verzonden (niet met succes dus), ook gewoon in het formulier dat ik gefaxt heb. Lijkt me dus niet echt een probleem.
Ik heb gister met gsmstunter gemailt en ze zeiden dat ze (helaas) alleen de kleur die op hun site staan konden leveren, de groeneVerwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 13:02:
Jah ik wil ook wel zo'n rode/oranje telefoonDie is echt vet. Morgen ook maar eens kijken of er wat te regelen valt. Denk het niet eigenlijk. Misschien heb ik geluk. Verder staan alle gegevens van dat forumulier dat via de email is verzonden (niet met succes dus), ook gewoon in het formulier dat ik gefaxt heb. Lijkt me dus niet echt een probleem.
Wat toch maf is aangezien de S55 vanuit de fabriek met een datakabel geleverd wordt. Achja, de S55 het IR dus dat boeit nietflipjevandejam schreef op 26 oktober 2003 @ 11:38:
Bij beide "I-mode"-pakketten van S55 en M55 zit geen datakabel.
Ik moet alleen nog een datakabel voor mijn M55 schooieren, hopelijk kost die weer niks, net zoals die van mijn MT50
De foto's zijn niet al te goed, beetje trust spycam kwaliteit. Het is voor een telefoon nog wel aardig, en het heeft als voordeel het meeneem gemak. Ik zie mij niet snel mijn A60 overal meenemen
[ Voor 21% gewijzigd door Gisae op 26-10-2003 13:39 ]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Hoe heb je met die lui gemailed? naar welk adres hebj e wat gestuurd?XoiN schreef op 26 October 2003 @ 13:12:
[...]
Ik heb gister met gsmstunter gemailt en ze zeiden dat ze (helaas) alleen de kleur die op hun site staan konden leveren, de groene
Maar heeft de S55 ook zo'n mooi kleurenschermpje als de m55? op de site van siemens kan ik nl niet terug vinden hoeveel kleuren dit schermpje is.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Beide schermpjes zijn gelijk... vergelijk beide toestellen hier en zie dat daar niet stata wat ik dacht dat er zou staan 
Waar heb ik het dan vandaan?
Waar heb ik het dan vandaan?
[ Voor 81% gewijzigd door Sjeik op 26-10-2003 15:40 ]
De S55 heeft 256kleuren tegenover 4096 van de M55 als ik het goed heb.kareltje_de_grote schreef op 26 oktober 2003 @ 15:11:
Maar heeft de S55 ook zo'n mooi kleurenschermpje als de m55? op de site van siemens kan ik nl niet terug vinden hoeveel kleuren dit schermpje is.
M55 specs:
http://www.gsmvergelijkin...elen/abbo_met/Siemens_M55
S55
Short Description
RRP: 333 £ / Weight Detail: 85 g / Standby Time: 300h / Talktime: 5 to 8h / Display Detail: 256 Colours; Size: 101 x 80 Pixel
[ Voor 30% gewijzigd door Kayz op 26-10-2003 15:45 . Reden: Ik heb het dus goed ]
Verwijderd
ik d8 dat de s55 256 kleuren is en de m55 4096Sjeik schreef op 26 October 2003 @ 15:37:
Beide schermpjes zijn gelijk...
Dat heb jij goed, ik kan het met zekerheid bevestigenKayz schreef op 26 October 2003 @ 15:38:
[...]
De S55 heeft 256kleuren tegenover 4096 van de M55 als ik het goed heb.
Verwijderd
Ik heb dat mailtje wat vanochtend automatisch verzonden was nog maar een keer verzonden. Volgens mij komt ie nu wel weer goed aan...ik heb hem iig nog niet teruggekregen
Echt nederlanders weer he, zo goedkoop en dan toch nog t mooiste willen, schaam me ervoor :'([/quote]Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 12:31:
edit:
Hey rustig he
Ik neem em toch wel, vind alleen die andere mooier
Verwijderd
Je betaalt er nog steeds 25 € +verzendkosten voor hoor
, mag je toch wel iig proberen om te kleur te krijgen die je wilt idd
Dit is ook wel een mooie kleur cover, die heb ik nog niet eerder gezien.
Spijtig dat alleen de groene te koop is bij gsmstunter, weet iemand of je die frontjes zelf een beetje fatsoenlijk kan verwisselen?(ik weet dat het geen Clip!It covers zijn, maar het moet te doen zijn toch).
Verwijderd
Dat is dus de kleur die ze bij gsmstunter verkopen (palladium, ofwel groen/zwart), alleen hebben ze hem hier extreem belicht.
Denk dat je eerst inderdaad de firmware moet upgraden, zou ook wel eens willen weten of dat gemakkelijk te doen is. Als dat zo is dan denk ik dat ik hem morgen nog bestel.Mark schreef op 25 October 2003 @ 14:27:
Heb een vraagje over de S55. Zowel bij GSM Stunter als bij VTU staat er dat het gaat om een imode toestel (is immers ook een KPN toestel). Nu heb ik een lopend Vodafone abbo en ik vroeg mij af of ik met dit toestel ook gebruik kan maken van de Vodafone diensten (Live, MMS, etc), of dat ik hiervoor eerst de firmware moet upgraden ?
Verwijderd
firmware upgraden is heel makkelijk.
je kan het gewoon van de site van siemens downloaden.
aan datakabel hangen en klaar!
je kan het gewoon van de site van siemens downloaden.
aan datakabel hangen en klaar!
Dat is in tegen stelling tot andere fabrikanten bij siemens wel makkelijk te doen;Waslijn schreef op 26 October 2003 @ 16:36:
[...]
Denk dat je eerst inderdaad de firmware moet upgraden, zou ook wel eens willen weten of dat gemakkelijk te doen is. Als dat zo is dan denk ik dat ik hem morgen nog bestel.
http://www.my-siemens.com...s55_s57_upgrade/main.html
edit: 2 late
[ Voor 13% gewijzigd door Wisey op 26-10-2003 16:41 ]
zoals afgebeeld op internet helaas maar 1 kleur.Sjeik schreef op 26 October 2003 @ 13:38:
[...]
Hoe heb je met die lui gemailed? naar welk adres hebj e wat gestuurd?
Met vriendelijke groet,
GSMstunter
postbus 7
5570AA Bergeijk
tel. 0497-555014
fax. 0497-555091
info@gsmstunter.nl
www.gsmstunter.nl
Die datakabel is neem ik aan hetzelfde als die van de S45? Dan heb ik er nog eentje liggen. Mijn bestelling gaat morgen direct op de post.Wisey schreef op 26 oktober 2003 @ 16:40:
[...]
Dat is in tegen stelling tot andere fabrikanten bij siemens wel makkelijk te doen;
http://www.my-siemens.com...s55_s57_upgrade/main.html
edit: 2 lateLet wel op, bij deze versie van gsmstunter (zogenaamd Imode), krijg je de standaard datakabel er niet bij geleverd.
* m-m gaat morgen zn bestelling faxen, ik ben benieuwd 
Ik vind het nog steeds een aardig risico, ik vertrouw he tdus niet 100%
Najja, het is wel een geweldig toestelletje en voor het geld kan ik het echt niet laten \o/
Najja, het is wel een geweldig toestelletje en voor het geld kan ik het echt niet laten \o/
[ Voor 57% gewijzigd door m-m op 26-10-2003 17:24 ]
Verwijderd
is niet dezelfde datakabel als die van de s45
de nieuwe siemens (vanaf 55 serie) hebben nl een plattere stekker
de nieuwe siemens (vanaf 55 serie) hebben nl een plattere stekker
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 17:24 ]
Nee helaas, is niet hetzelfde. De 55 series hebben een kleinere aansluiting.Waslijn schreef op 26 October 2003 @ 17:22:
[...]
Die datakabel is neem ik aan hetzelfde als die van de S45? Dan heb ik er nog eentje liggen. Mijn bestelling gaat morgen direct op de post.
Maar dat weerhoudt je hopenlijk niet van 'm te bestellen
Verwijderd
jij hebt toch al een s55?
eerst ff me rijbewijs betalen en als ze volgende maand weer zo'n aktie hebben neem ik er zeker 1! (ook al heb ik al 10 maanden een s55)
eerst ff me rijbewijs betalen en als ze volgende maand weer zo'n aktie hebben neem ik er zeker 1! (ook al heb ik al 10 maanden een s55)
[decadent-modus]
Ja ik heb inderdaad al een S55, maar ik wil nog een M55 voor 'erbij'
[/decadent-modus]
Ja ik heb inderdaad al een S55, maar ik wil nog een M55 voor 'erbij'
[/decadent-modus]
Jammer dat de datakabel niet hetzelfde is. Heb geen S55, maar een S45. Moet ik maar een keer zo'n kabeltje op de kop tikken (weet iemand een goedkoop adresje). Bestel toch, want voor dat geld kan ik hem niet laten liggen. Heb wel vaker wat besteld bij gsmstunter en dat ging goed, dus heb er wel vertrouwen in.
Koop hem ook voor erbij
Koop hem ook voor erbij
[ Voor 14% gewijzigd door waslijn op 26-10-2003 17:43 ]
Datakabel Siemens A52/A55/C55/C60/M55/MC60/S55/SL55 12.50
Deze connector is wat platter, je zou mischien je huidige kabel om kunnen bouwen, maar ik vraag me af of dat zin heeft voor 12,50.
Wat wel jammer is is dat ik mijn mp3 speler niet kan gebruiken op deze m55
Bij www.salesplaza.nl
Ik vul morgen het formulier in, aangezien ze er waarschijnlijk toch niet veel mee doen op zondag.
Deze connector is wat platter, je zou mischien je huidige kabel om kunnen bouwen, maar ik vraag me af of dat zin heeft voor 12,50.
Wat wel jammer is is dat ik mijn mp3 speler niet kan gebruiken op deze m55
Bij www.salesplaza.nl
Ik vul morgen het formulier in, aangezien ze er waarschijnlijk toch niet veel mee doen op zondag.
Verwijderd
Jah ik gok er gewoon op dat die telefoon niet kapot gaat etc Want ik lees wel veel dat gsmstunter bij problemen niet de meest plezierige winkel is...m-m schreef op 26 oktober 2003 @ 17:24:
* m-m gaat morgen zn bestelling faxen, ik ben benieuwd
Mja ik ga morgen ff een plekje met fax zoeken
Zou ik em dinsdag kunnen hebben, met de post woensdag/donderdag
Ik wil em dan natuurlijk dinsdag

Als hij kapot gaat kun je ook zelf contact opnemen met het Siemens Service Centre in Zoetermeer dacht ik, dan fixen zij het gewoon. Als het binnen de garantie valt is het een kwestie van een paar euro (verzenden + telefoonnummer bellen). Heb je geen last van GSMstunterVerwijderd schreef op 26 October 2003 @ 18:31:
[...]
Jah ik gok er gewoon op dat die telefoon niet kapot gaat etc Want ik lees wel veel dat gsmstunter bij problemen niet de meest plezierige winkel is...
hmmm, ik ben er nog steeds niet over uit welk toestel ik moet nemen. Of de M55 of de S55.
M55
- 4096 kleuren
- waarom staat er bij deze "test" in de omschrijving?
- 250 min gesprekstijd
- 300 uur standby
- grafischer menu.
S55
- 256 kleuren
- infrorood
- bleutooth
- 300 uur standby
- 360 min gesprekstijd
Beide krijg je een camera bij, en bleutooth/infrarood is ook wel handig om met m'n pc te communiceren.
Zijn er verder nog noemenswaardige verschillen in functionaliteit van de toestellen?
M55
- 4096 kleuren
- 250 min gesprekstijd
- 300 uur standby
- grafischer menu.
S55
- 256 kleuren
- infrorood
- bleutooth
- 300 uur standby
- 360 min gesprekstijd
Beide krijg je een camera bij, en bleutooth/infrarood is ook wel handig om met m'n pc te communiceren.
Zijn er verder nog noemenswaardige verschillen in functionaliteit van de toestellen?
Verwijderd
het totaal bedrag voor de s55 is rond de 100 eurokareltje_de_grote schreef op 26 oktober 2003 @ 19:09:
hmmm, ik ben er nog steeds niet over uit welk toestel ik moet nemen. Of de M55 of de S55.
M55
- 4096 kleuren
- 250 min gesprekstijd
- 300 uur standby
- grafischer menu.
S55
- 256 kleuren
- infrorood
- bleutooth
- 300 uur standby
- 360 min gesprekstijd
en de m55 30 euro, ik heb daarom ook voor de m55 gekozen
dat over test staat wel ergens in dit topic, was niet iets bijzonders ofzo
----
naar welk email adres sturen jullie nou die e-mails want ze komen bij mij nog steeds niet aan?
je kan gewoon via de site een mailtje sturen toch?Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 19:13:
[...]
het totaal bedrag voor de s55 is rond de 100 euro
dat over test staat wel ergens in dit topic, was niet iets bijzonders ofzo
----
naar welk email adres sturen jullie nou die e-mails want ze komen bij mij nog steeds niet aan?
http://www.gsmstunter.nl/helpdesk.php
ik reply nu naar
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Coen [mailto:coen@gsmstunter.nl]
de m55 30 euro? ik dacht 25 (de borg) en de verzendkosten 11.34 = 36.34 of lees ik nu iets over het hoofd?Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 19:13:
[...]
het totaal bedrag voor de s55 is rond de 100 euro
Nee, et klopt wat jij zegt.kareltje_de_grote schreef op 26 October 2003 @ 19:45:
[...]
de m55 30 euro? ik dacht 25 (de borg) en de verzendkosten 11.34 = 36.34 of lees ik nu iets over het hoofd?
grrr.. Kayz

[ Voor 5% gewijzigd door XoiN op 26-10-2003 19:46 ]
Verwijderd
en de s55 106.34 wtf maakt dat nou weer uit ik zeg toch ook rond de 30 euro pietjes precieskareltje_de_grote schreef op 26 October 2003 @ 19:45:
[...]
de m55 30 euro? ik dacht 25 (de borg) en de verzendkosten 11.34 = 36.34 of lees ik nu iets over het hoofd?

Iemand trouwens enig idee welke camera je erbij krijgt. Siemens heeft namelijk een paar verschillende. Ook eentje die qua vormgeving bij de M55 past(http://www.club-siemens.net/gallery/m55/m55.20.jpg), de foto op gsmstunter.nl toont de camera met filts van de S55.
[ Voor 17% gewijzigd door waslijn op 26-10-2003 20:42 ]
Verwijderd
Je moet de abbo afmelden 3 maanden voor hij afloopt, maar waar kan ik de abbo dan afmelden!? Jah, bij kpn, maar kpn is zo groot wat is het adres en alles waar je de afmelding moet doen?
Ik zou gewoon de Kpn klantenservice bellen die handelen dat wel af of verbinden je door.Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 20:44:
Je moet de abbo afmelden 3 maanden voor hij afloopt, maar waar kan ik de abbo dan afmelden!? Jah, bij kpn, maar kpn is zo groot wat is het adres en alles waar je de afmelding moet doen?
Ok ik ben nu bijna zover dat ik het contract fax.
Ik heb alleen nog een vraag.
Waarom staat er in het contract geen prijs maar wel dat het automatische word afgeschreven. En word dan wel automatische 150 euro afgeschreven en niet die maandelijkse termijnen of meer dan 150 euro?
Waarom staat er in het contract geen prijs maar wel dat het automatische word afgeschreven. En word dan wel automatische 150 euro afgeschreven en niet die maandelijkse termijnen of meer dan 150 euro?
Er wordt 150euro afgeschreven. Na 2 maanden ongeveer krijg je daarvan 114euro terug. Als je verder niet belt met je gsm blijft het hier bij. Anders betaal je natuurlijk ook wat je per maand opbelt.XoiN schreef op 26 oktober 2003 @ 21:11:
Ok ik ben nu bijna zover dat ik het contract fax.
hmm ok bedankt.. dat word dan maar afwachten.. voor het zelfde schrijven ze 300 euro af. (wat overgens niet kan want dat heb ik nietKayz schreef op 26 October 2003 @ 21:18:
[...]
Er wordt 150euro afgeschreven. Na 2 maanden ongeveer krijg je daarvan 114euro terug. Als je verder niet belt met je gsm blijft het hier bij. Anders betaal je natuurlijk ook wat je per maand opbelt.
morgen maar de spullen faxen dan
Verwijderd
Het blijven leuke acties, die GSM Stunter gevallen
.
Je vraagt 2 abo's op je eigen naam aan, een paar op de naam van familieleden, gooit de simkaarten in de kast, schrijft op de kalender wanneer je de abo's op moet zeggen, en verkoopt de GSM's
.
Je vraagt 2 abo's op je eigen naam aan, een paar op de naam van familieleden, gooit de simkaarten in de kast, schrijft op de kalender wanneer je de abo's op moet zeggen, en verkoopt de GSM's
Heb ik vorig jaar gedaan, maar al die administratieve rotzooi valt toch behoorlijk tegen hoor... Je moet elke maand de facturen checken (dus ook ophalen!), je moet de familieleden terugbetalen (het geld wordt van hun rekening gehaald), alles weer optijd opzeggen. En dan nog de tijd die je nodig hebt om de toestellen te verkopen, dat valt vaak ook niet mee. Wat mij betreft geen aanrader dus helaasVerwijderd schreef op 26 October 2003 @ 21:47:
Het blijven leuke acties, die GSM Stunter gevallen.
Je vraagt 2 abo's op je eigen naam aan, een paar op de naam van familieleden, gooit de simkaarten in de kast, schrijft op de kalender wanneer je de abo's op moet zeggen, en verkoopt de GSM's.
Zou er een headset bij dat ding zitten?
Kreeg er een gratis bij zowel mijn 3310 als 6610, dus misschien nu ook wel.
Ding kost overigens niet veel: http://www.eu-gsm.nl/siemens-M55.html
Evenals de datakabel, die is slechts 18,50. Een stuk goedkoper dan IR of BT unit, en daar kun je ook nog eens niet je firmware mee upgraden hoorde ik.
Al met al is die S55 dus zo aantrekkelijk nog niet. Wat heb je nog aan IR of BT als je al een datakabel hebt voor 18,50?
Evenals de datakabel, die is slechts 18,50. Een stuk goedkoper dan IR of BT unit, en daar kun je ook nog eens niet je firmware mee upgraden hoorde ik.
Al met al is die S55 dus zo aantrekkelijk nog niet. Wat heb je nog aan IR of BT als je al een datakabel hebt voor 18,50?
Hoewel je er idd geen firmware mee kunt updaten (logisch natuurlijk), is het echt gigantisch relaxed hoor! Ik ben blij dat ik de S55 heb en niet de M55, want Bluetooth is echt super. Je laat je phone lekker in je zak zitten, drukt op Synchroniseren bij Outlook en alles is weer helemaal up-to-date. Makkelijker kan toch echt nietcornelixnootje1 schreef op 26 oktober 2003 @ 21:57:
[edit]
Ook je foto's met BT van je phone af halen is wel zo makkelijk, elke keer die datakabel eraan zetten word je dan wel zat.
[ Voor 11% gewijzigd door Rickbv op 26-10-2003 22:06 ]
Bij de meesten minder hoor. Is ook al een paar keer gezegd.cornelixnootje1 schreef op 26 October 2003 @ 21:57:
Evenals de datakabel, die is slechts 18,50.
gsmextra.com 11+2.50=13.50
prijzenstunter.nl 7.50+5=12.50
salesplaza 12.50+0?
Hmm, dat is dan ook wel weer waar.Rickbv schreef op 26 October 2003 @ 22:05:
[...]
Hoewel je er idd geen firmware mee kunt updaten (logisch natuurlijk), is het echt gigantisch relaxed hoor! Ik ben blij dat ik de S55 heb en niet de M55, want Bluetooth is echt super. Je laat je phone lekker in je zak zitten, drukt op Synchroniseren bij Outlook en alles is weer helemaal up-to-date. Makkelijker kan toch echt niet
[edit]
Ook je foto's met BT van je phone af halen is wel zo makkelijk, elke keer die datakabel eraan zetten word je dan wel zat.
En bovendien is je volgende telefoon toch weer niet compatible met je oude datakabel.
Overigens ben ik wat verder gaan zoeken, en diezelfde kabel is er ook voor 7,50 ex verzending. Niet duur.
Maar wel zonder software... zit die niet standaard bij de telefoon (zoals bij mn 6610 een cd zat) of is die te downloaden? (van bijvoorbeeld de siemens site ofzo?)
/edit: ik neem aan dat je BT wel eerst moet activeren voor je hem weer in je broekzak stopt?
[ Voor 6% gewijzigd door cornelixnootje1 op 26-10-2003 22:12 ]
Be ook ff aan het zoeken naar een datakabel. Bij salesplaza.nl heb je een datakabel voor 12,5 euro zonder verzenkosten.cornelixnootje1 schreef op 26 oktober 2003 @ 21:57:
Zou er een headset bij dat ding zitten?
Bij Siemens leek het er even op dat de datakabels bij alle modellen hetzelfde waren, helaas is er bij de x55 serie een einde aan gekomen. Nu is een andere kabel bij de S-xx serie ook geen probleem, want normaal zit deze erbij. Bij deze imode versie alleen nietcornelixnootje1 schreef op 26 October 2003 @ 22:09:
[...]
Hmm, dat is dan ook wel weer waar.
En bovendien is je volgende telefoon toch weer niet compatible met je oude datakabel.
Overigens ben ik wat verder gaan zoeken, en diezelfde kabel is er ook voor 7,50 ex verzending. Niet duur.
Maar wel zonder software... zit die niet standaard bij de telefoon (zoals bij mn 6610 een cd zat) of is die te downloaden? (van bijvoorbeeld de siemens site ofzo?)
/edit: ik neem aan dat je BT wel eerst moet activeren voor je hem weer in je broekzak stopt?
Software zit bij de telefoon (S55 dan tenminste, M55 ook wel denk), en is te downloaden van my-siemens.com. Das nog eens service.
Bluetooth staat bij mij standaard aan trouwens, kost wel wat battery-power, maar daar komt wel een stukje gebruiksgemak voor terug. En ik ben graag lui
Aha, das mooi makkelijk. Hoeveel procent scheelt het in energie? Of heb je nooit anders geprobeerd. Bij mn t68i scheelde het namelijk nogal wat.Rickbv schreef op 26 October 2003 @ 22:16:
[...]
Bluetooth staat bij mij standaard aan trouwens, kost wel wat battery-power, maar daar komt wel een stukje gebruiksgemak voor terug. En ik ben graag luiNee is wel zo makkelijk als het altijd aan staat, heb je er geen omkijken naar.
Maar als je die software gratis kan downloaden, waarom is er dan nog 32,50 prijsverschil tussen kabels met. en kabels zonder software?
/edit: wat is een goede BT-dongle voor welke prijs? En is het verstandig vast een 100 meter apparaat aan te schaffen? (geen idee waarom, maar het klinkt zo cool)
Zou je daar ook mee kunnen internetdelen en LANnen etcetera tussen 2 pc's? (andere discussie, maar wel de moeite waard om mee te nemen in beslissing
[ Voor 21% gewijzigd door cornelixnootje1 op 26-10-2003 22:23 ]
Verwijderd
Achja, je moet er wat voor over hebben heRickbv schreef op 26 October 2003 @ 21:50:
[...]
Heb ik vorig jaar gedaan, maar al die administratieve rotzooi valt toch behoorlijk tegen hoor... Je moet elke maand de facturen checken (dus ook ophalen!), je moet de familieleden terugbetalen (het geld wordt van hun rekening gehaald), alles weer optijd opzeggen. En dan nog de tijd die je nodig hebt om de toestellen te verkopen, dat valt vaak ook niet mee. Wat mij betreft geen aanrader dus helaas
Het is toch wel zo'n 100 euro die je verdient per toestel.
Het gaat bij mij om inwonende familieleden (vader/moeder/zusje), dusse zo'n spul is dat ook weer niet. Ik maak vlak na het aanvragen gewoon 150 euro over naar hun rekening, en wanneer hun de terugstorting van GSM Stunter krijgen, maken ze dat weer over naar mijn rekening. Hèt voordeel van dit abo, is dat je 150 euro in 1x betaald, en verder geen kosten hebt (als je het toestel niet gebruikt). En als mijn familieleden (zusje in dit geval) goedkoop willen bellen, dan mogen ze de simkaart gebruiken, 't wordt toch van hun eigen rekening afgeschreven
Ik doe dit op kleine schaal hoor, 2 - 3 toestellen per keer (als er weer een leuke actie als deze is), want anders is het idd niet te doen. En ik geloof dat je ook niet meer dan 2 - 3 abo's op je naam mag hebben staan.......
Verwijderd
De batterij van de S55 is sowieso vrij krachtig, ik zet hem meestal na een dag of 4 aan de lader (meestal heb ik bluetooth geactiveerd ivm Palm). Maar als je echt de maximale standbytijd wilt halen, kun je het denk ik beter deactiveren. Ik zit voor de gein op school en in de bus wel eens te scannen naar andere bluetooth devicescornelixnootje1 schreef op 26 oktober 2003 @ 22:19:
[...]
Aha, das mooi makkelijk. Hoeveel procent scheelt het in energie? Of heb je nooit anders geprobeerd. Bij mn t68i scheelde het namelijk nogal wat.
Maar als je die software gratis kan downloaden, waarom is er dan nog 32,50 prijsverschil tussen kabels met. en kabels zonder software?
/edit: wat is een goede BT-dongle voor welke prijs? En is het verstandig vast een 100 meter apparaat aan te schaffen? (geen idee waarom, maar het klinkt zo cool)
Zou je daar ook mee kunnen internetdelen en LANnen etcetera tussen 2 pc's? (andere discussie, maar wel de moeite waard om mee te nemen in beslissing)
Verwijderd
Ik vind het design van een s55 vele malen mooier, dat heeft voor mij de doorslag gegeven, en 106 euro das toch geen geld?cornelixnootje1 schreef op 26 October 2003 @ 21:57:
Verwijderd
Ik kan het preciese antwoord hier niet vinden, maar kun je dat KPN abbo ook meteen opzeggen nadat je die eerste factuur betaald hebt? 
/e ik heb geen KVK en/of bedrijf, is dat een probleem bij gsmstunter?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 23:08 ]
Verwijderd
Je moet een jaar abbonoment hebben, maar je kan de eerste dag al zeggen dat je na een jaar geen abbonoment meer wilVerwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 23:05:
Ik kan het preciese antwoord hier niet vinden, maar kun je dat KPN abbo ook meteen opzeggen nadat je die eerste factuur betaald hebt?
Iemand?Waslijn schreef op 26 oktober 2003 @ 20:38:
Iemand trouwens enig idee welke camera je erbij krijgt. Siemens heeft namelijk een paar verschillende. Ook eentje die qua vormgeving bij de M55 past(http://www.club-siemens.net/gallery/m55/m55.20.jpg), de foto op gsmstunter.nl toont de camera met filts van de S55.
Hier zat ik gisteren ook overna te denken, op de foto staat de IQP-500, maar de IQP-530 " hoort" bij de M55(overigens zit er in functionaliteit geen verschil tussen beide camera's, alleen uiterlijk).
klopt het dat bij de S55 (imode) geen data kabel zit?
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
Voor zo ver ik weet worden de S55 en M55 zonder data kabel geleverd.jedel schreef op 27 October 2003 @ 11:31:
klopt het dat bij de S55 (imode) geen data kabel zit?
Hallo,
gsmstunter heeft net de voorwaarden wat veranderd.
Eerst waren de kosten alleen 25 + 11,34 = 36,34
Maar nu als je door rekent is het op eens
25 + 11,34 + 36.34 = 72.68???
Waarom wordt er nu maar 113,66 gestort en niet 150??
Quote:
betaalt eenmalig € 150,- aan KPN waarmee u een volledig jaar abonnementsgeld inclusief aansluitkosten afkoopt.
Gewoonlijk betaalt u € 52,50 aansluitkosten en 18,95+5= 23,95 x 12 maanden = € 287,40 voor het eerste jaar, nu slechts € 150,-!
Maar nu krijgt u van ons € 150,- terug, wel betaalt u € 25,- borg voor het toestel. (terugstorting: € 125,- , de € 25,- na terugsturen van het toestel).
Als u het toestel na 12 of 13 maanden terug stuurt krijgt u deze borg terug, als u het toestel niet opstuurt heeft u het toestel voor € 25,- gekocht.
U betaalt wel € 11,34 verzendkosten.
Het geld (€ 150 - 25 - 11,34 = € 113,66) wordt binnen 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort (de borg van € 25,- krijgt u terug na opsturen van het toestel).
gsmstunter heeft net de voorwaarden wat veranderd.
Eerst waren de kosten alleen 25 + 11,34 = 36,34
Maar nu als je door rekent is het op eens
25 + 11,34 + 36.34 = 72.68???
Waarom wordt er nu maar 113,66 gestort en niet 150??
Quote:
betaalt eenmalig € 150,- aan KPN waarmee u een volledig jaar abonnementsgeld inclusief aansluitkosten afkoopt.
Gewoonlijk betaalt u € 52,50 aansluitkosten en 18,95+5= 23,95 x 12 maanden = € 287,40 voor het eerste jaar, nu slechts € 150,-!
Maar nu krijgt u van ons € 150,- terug, wel betaalt u € 25,- borg voor het toestel. (terugstorting: € 125,- , de € 25,- na terugsturen van het toestel).
Als u het toestel na 12 of 13 maanden terug stuurt krijgt u deze borg terug, als u het toestel niet opstuurt heeft u het toestel voor € 25,- gekocht.
U betaalt wel € 11,34 verzendkosten.
Het geld (€ 150 - 25 - 11,34 = € 113,66) wordt binnen 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort (de borg van € 25,- krijgt u terug na opsturen van het toestel).
www.ya-calendar.com - Gratis online agenda