Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:36

Gallus

Cheesy

Ik heb dus ook dit abonnement en wil er uiteraard ook na een jaar vanaf. Nu zie ik op de site van GSM-Stunter wel een paar leuke Vodafone aanbiedingen. Wat moet ik nu precies doen om met Vodafone te gaan bellen MET nummerbehoud?

Moet ik me aanmelden bij Vodafone met het verzoek om het abonnement pas in te laten gaan wanneer het KPN abonnement afloopt? Regelt Vodafone dan ook de opzegging bij KPN? Dit is ongeveer hoe ik het begrepen heb. Weet iemand hier meer over?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 17:33

Shedman

Met het hart op de goede plek

Gallus schreef op 09 juni 2004 @ 00:25:
Ik heb dus ook dit abonnement en wil er uiteraard ook na een jaar vanaf. Nu zie ik op de site van GSM-Stunter wel een paar leuke Vodafone aanbiedingen. Wat moet ik nu precies doen om met Vodafone te gaan bellen MET nummerbehoud?

Moet ik me aanmelden bij Vodafone met het verzoek om het abonnement pas in te laten gaan wanneer het KPN abonnement afloopt? Regelt Vodafone dan ook de opzegging bij KPN? Dit is ongeveer hoe ik het begrepen heb. Weet iemand hier meer over?
Sluit tegen het einde van je contract met KPN een nieuw abonnement af, en stuur een nummerbehoud formulier mee. Je nieuwe aanbieder regelt vervolgens alles voor je.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben ook bezig op m'n abonnement op te zeggen en nu heb ik mijn KPN klantnummer nodig. Weet iemand waar je dat kunt vinden :?

Het lijstje van wat ik nu wel heb:
• Adres
• Mobiele nummer
• Contract: KPN Allround
• SIM
• Ingangsdatum opzegging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39835

check je rekeningen van KPN daar staat het op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 39835 schreef op 16 juni 2004 @ 21:23:
check je rekeningen van KPN daar staat het op
Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:14
Wat mischien makkelijk is, op telecomvergelijker.nl kun je een contract opzegging generator gebruiken.
Hieruit kreeg ik het volgende:

Aan:
KPN Telecom
Postbus 13500
9700 EG Groningen

NIEKERK GROOTEGAST, 21/06/2004

Betreft: opzeggen abonnement

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij zeg ik mijn GSM abonnement per direct op. De gegevens zijn:

Aansluiting: [knip]
Klantnummer: [knip]

Naam: [knip]
Adres: [knip]
Postcode + plaats: [knip]
Telefoon: [knip]

Mocht u bovengenoemde opzeggingsdatum niet accepteren omdat mijn contract anders bepaalt, dan verzoek ik u mij de juiste datum mede te delen. Deze opzegging geldt in dit geval per die datum. De door mij aan u verstrekte incasso-machtiging ten laste van rekeningnummer [knip] komt per diezelfde datum te vervallen. Verder zou ik graag een bevestiging willen ontvangen van deze opzegging.

Vriendelijke groet,

[knip]

Bijlage: kopie legitimatie bewijs

Leek me netjes toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 06-06 15:30
Zeer netjes! Deze gaat morgen op de bus :) heb ik het tenminste geen omkijken naar.. het geregel van mijn huis kost al genoeg tijd..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71105

mm ja dat is inderdaad erg makkelijk zoiets.., maar als je m zo opzegt wordt ie dan meteen beeindigd of tot het contract afgelopen is? (was een contract van een jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Maakt in beide gevallen niets uit als je het abo toch niet gebruikt zoals ik (mijn sim ligt dubbelgevouwen in de kast), je hebt in principe toch alles al betaald, dus je hoeft je ook niet af te kopen.

Maar zoals de brief al verteld:
Mocht u bovengenoemde opzeggingsdatum niet accepteren omdat mijn contract anders bepaalt, dan verzoek ik u mij de juiste datum mede te delen. Deze opzegging geldt in dit geval per die datum.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Subtiel kickje dan maar weer.
Ik kreeg vandaag een brief van KPN, Periodieke kosten voor 1x FlexiBel Allround en 1x i-mode Extra Small á 20,94.
Dit is dus weer belachelijk, omdat ik die brief op de bus heb gedaan eind juni.
Zijn er meerdere mensen die een factuur gekregen hebben voor dit abbo terwijl ze hem wel opgezegd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Nope. Heb hem ook opgezegd en heb deze maand (nog) niets van KPN ontvangen. Laten we hopen dat dat zo blijft. Misschien zul je even naar KPN moeten bellen ofoz?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 20:56

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

(jarig!)
Altijd om een schriftelijke bevestiging vragen als je een abo opzegt. In dit geval moet je een bezwaarschrift schijrven, en *veel belangrijker* je telefoon *niet* meer gebruiken (uitzetten puur om safe te zijn zou ik zelfs adviseren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

ik heb voor mijn eigen aansluiting een bevesting van het opzeggen gekregen, dat is inmiddels ook gebeurd.

bij mijn moeder is er geen bevestiging gestuurd en nu heeft zij ook zo'n rekening. Ik heb ff gebeld met 0800-0507, en ze heeft een (voor de klant in te vullen) opzegbrief gekregen. Of ze die 20 euro nog teruggeven weet ik nog niet, maar er is iig een aantekening van gemaakt 'in het systeem.'
oftewel: Bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Ik had ook een opzeggingsbrief verzonden, met vraag om bevestiging. Deze heb ik nooit gekregen. Dus toen maar even gebeld en het meisje vertelde dat het abonnement wel netjes afgesloten zou worden op de einddatum. Dus vreemd dat ze de boel bij jullie niet afsloten.

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ik heb ook een opzegbrief opgestuurd en ook geen bevestigingsbrief terug gehad; pas nadat ik belde kreeg ik de melding dat ie wel in behandeling genomen was.
Heb voor alle zekerheid de bevestiging nogmaals op laten sturen.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39835

Maxster4th schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:34:
Ik had ook een opzeggingsbrief verzonden, met vraag om bevestiging. Deze heb ik nooit gekregen. Dus toen maar even gebeld en het meisje vertelde dat het abonnement wel netjes afgesloten zou worden op de einddatum. Dus vreemd dat ze de boel bij jullie niet afsloten.
Ik heb ook netjes een bevestiging ontvangen. Nog geen problemen gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

per 29-10 is mijn abonnement gemigreerd naar prepay, daar heb ik deze maand nog een rekening voor gekregen. ( 5 euro :P ). Ik neem aan dat dat de laatste was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 08-06 14:47

smallboy

N/A

m-m schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:11:
per 29-10 is mijn abonnement gemigreerd naar prepay, daar heb ik deze maand nog een rekening voor gekregen. ( 5 euro :P ). Ik neem aan dat dat de laatste was.
Zelfde verhaal hier, ik heb de telefoon nog, mijn zusje gebruikte het abbo al, is nu prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Ja, heb er gister avond direct achteraan gebeld, en die persoon alles uitgelegd.
Moest mijn eerdere brief nog een keer versturen, met een uitleg erbij van wat we over de telefoon hebben besproken, en dan zou dat bekeken worden. De telefoon waar de sim kaart inzit doet alleen dienst als wekker, en verder staat hij nooit aan.Dus daar maak ik me geen zorgen om, en deze 20,94 wil ik nog wel betalen, maar nog eens 3 x 20 euro voor een abonnement wat ik niet gebruik is me net iets teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:16
Je moet ze nog een keer bellen en tegen ze zeggen dat je wilt downgraden. De tijd die je dan eventueel moet uitzitten heb je dan lagere abonnementskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Om jullie even bij te praten:

Bij mijn eerste factuur van mijn nieuwe hi 40 abbonement zag ik dat KPN daar de kosten van het gsmstunter abbonement had afgehaald.

Een prima oplossing vind ik, dus mijn probleem is opgelost.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste