Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Jacco Swart schreef op 27 October 2003 @ 11:54:
Hallo,

gsmstunter heeft net de voorwaarden wat veranderd.
Eerst waren de kosten alleen 25 + 11,34 = 36,34

Maar nu als je door rekent is het op eens
25 + 11,34 + 36.34 = 72.68???

Waarom wordt er nu maar 113,66 gestort en niet 150??

Quote: ....
Er is niks veranderd?
Je betaald eerst niks voor de telefoon ( borg+ verzendkosten) Die worden later verrekend met die 150 die ze terug storten. 150 - 25 = 125 125-11.34 = 113,66
dus volgens mij klopt et gewoon? (8>

/edit:
nog even een vraagje van mij, ik had het al in het m55 topic gepost maar daar staat de vraag eigelijk verkeert en wordt er niet op gereageerd.

Je krijg bij het kpn abbo dus als ik het goed begrijp heb je elke maand 250 kb. Maar ik heb geen idee hoeveel dat is. Wat / hoelang kan je ongeveer met 250 kb?

[ Voor 22% gewijzigd door XoiN op 27-10-2003 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel van deze abbo's ik op mijn naam kan aanvragen?
Kan ik gewoon 2 contracten na elkaar opsturen naar Gsmstunter zodat ik twee abbo's krijg?

Ik had namelijk al gelezen in dit topic dat iemand meerdere abbo's had aangevraagd, hoe kun je dit dus het handigst doen?

Anders regel ik namelijk wel ff wat op mijn pa's naam, altijd handig nog een 2e siemens erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

aan iemand die al besteld heeft:
heb je ook een ontvangstbevestiging van je bestelling gekregen?

ik heb namelijk gisteren voor het eerst met mn faxmodem gefaxt, en ik heb geen idee of dat goed gegaan is (als ik 'weergeven' in de faxconsole van XP kies, krijg ik een geheel zwart .tif bestand te zien)... ik heb ze gisteren ook gemaild, maar heb (nog) geen reactie ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

schaduw schreef op 27 October 2003 @ 12:20:
aan iemand die al besteld heeft:
heb je ook een ontvangstbevestiging van je bestelling gekregen?

ik heb namelijk gisteren voor het eerst met mn faxmodem gefaxt, en ik heb geen idee of dat goed gegaan is (als ik 'weergeven' in de faxconsole van XP kies, krijg ik een geheel zwart .tif bestand te zien)... ik heb ze gisteren ook gemaild, maar heb (nog) geen reactie ontvangen.
Kweenie, daar zeg je wat. Ik heb het ook vandaag gefaxt, maar ik heb de boel direct weer losgekoppeld (wij hebben eeen printerfax combi en boven geen telefoonlijn). Hopen dat ze nu niet ineens mn bestelling afwijzen omdat ze geen bevestiging konden terugfaxen :X :X Najja, zal wel loslopen. Ik heb per mail iig nog niets gehad.
Hoe lang duurt het gemiddeld eik voor gsmstunter levert? (Zal nu wel langer zijn ivm de drukte rond deze aktie)

[ Voor 7% gewijzigd door m-m op 27-10-2003 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

nou, ik hoopte meer op een bevestiging via email of telefoon, want terugfaxen zal bij mij ook niet lukken :/
en ik wil gewoon weten of ik alsnog de brief op de post moet doen, als het faxen niet gelukt is (of zal ik dat zowiezo doen, dan hebbik lekker 2*m55jes :))
Verder weet ik natuurlijk niet of het gebruikelijk is dat die winkel een bevestiging stuurt, daarom vraag ik het ook aan jullie :)

het zal nu maybe wat drukker zijn, ook omdat de aktie bijna afloopt, maar ik meen in dit topic gelezen te hebben dat t enkele dagen duurt (2 tot 3 volgens mij..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisterochtend ook gefaxed, maar nu nog geen bevestiging ontvangen per fax, of per mail... Misschien ga ik zo ff bellen of alles goed is gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 13:12:
Ik heb gisterochtend ook gefaxed, maar nu nog geen bevestiging ontvangen per fax, of per mail... Misschien ga ik zo ff bellen of alles goed is gegaan :P
en vraag even hoe lang het doorgaans duurt zon bevestiging, dan zijn de zenuwachtigen in dit topic (waaronder ik) ook weer even tevreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco Swart
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-08 20:59
Ik zit er toch over te denken om nu een m55 te nemen,

zit alleen nu naar invulvelden te kijken.
Plaatsnaam bank
wat moet ik daar invullen? Het hoofdkantoor van de bank? Ik heb een postbank rekening.

www.ya-calendar.com - Gratis online agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon via de post verstuurd, had volgende dag dit mailtje:
Geachte hr/mw Severin, Bedankt voor uw bestelling! Bij deze laten we u weten dat wij uw aanvraag ontvangen hebben. De aanvraag wordt met de volgende gegevens verwerkt: Toestel: Siemens M55_test Contract: KPN Allround Deze zal nu door KPN in behandeling genomen worden. Zodra u door KPN aangesloten bent ontvangt u van ons nog een bevestiging, en wordt uw bestelling zo snel mogelijk verstuurd. Bij opmerkingen en/of vragen kunt u mailen naar aanvragen@gsmstunter.nl Met vriendelijke groet, GSMstunter
En een uur later deze:
Geachte hr/mw Severin,

Bij deze laten we u weten dat uw aanvraag door KPN is aangsloten.
Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk naar u opsturen.

Toestel: Siemens M55_test
Contract: KPN Allround
SIM:xxxxxxxxxxxx
GSM nr:xxxxxxxxxxxxx

Bij opmerkingen en/of vragen kunt u mailen naar aanvragen@gsmstunter.nl

Met vriendelijke groet,
GSMSTUNTER
Jacco Swart schreef op 27 October 2003 @ 13:51:
Ik zit er toch over te denken om nu een m55 te nemen,

zit alleen nu naar invulvelden te kijken.
Plaatsnaam bank
wat moet ik daar invullen? Het hoofdkantoor van de bank? Ik heb een postbank rekening.
Nee daar vul je de gegevens in van de bank die het dichtste bij is. DUs die in je dorp of stad. IIg die waar jij je rekening hebt geopend.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

Ik heb vanochtend m'n bestelling doorgefaxed. Ook nog geen bevestiging ontvangen, ik zou het wel prettig vinden als ik die vandaag nog krijg, of via de fax of even een mailtje.

Als er toch al iemand gaat bellen is het indd misschien een idee om even te vragen hoelang het duurt voordat iemand een bestelling ontvangt.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat iemand die hem per post heeft besteld wel een bevestiging heeft gekregen, is er al iemand die het per fax heeft besteld die een bevesiging heeft gekregen? Ik heb iig nog geen bevestiging gekregen en op 2 verschillende email adressen heb ik een mailtje heengestuurd zonder antwoord te krijgen. Volgens mij waren dan Info@gsmstunter.nl en Vragen@gsmstunter.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gezocht op hun site, maar kon zo snel geen telefoonnummer vinden. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Hmmm ik heb er vrijdag begin van de middag 2 stuks gefaxed, 1 voor mijn vriendin (m55) en 1 voor mij (s55).
Om iets over 3 hadden we beide bevestiging van gsmstunter. (1e mail)
Mijn vriendin had vrijdag om kwart over 5 al bevestiging van de kpn (via gsmstunter 2e mail)
Ik heb nu (maandag 14:35 ) nog niet verder mail gehad over kpn bevestiging.

De m55 van mijn vriendin is nog niet binnen.. denk dat dat morgen wordt gezien de tijd van de kpn bevestiging van haar.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:40
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 13:52:
Nee daar vul je de gegevens in van de bank die het dichtste bij is. DUs die in je dorp of stad. IIg die waar jij je rekening hebt geopend.
Zou je niet de naam en plaats invullen van degene die de rekening bezit? Lijkt me de meest logische optie. Ik zat ook al even met een vraagteken boven het hoofd toen ik dat zag staan, maar na ff logisch denken leek het me logisch dat ze de goede naam moeten hebben om het cashback gedeelde af te handelen.

[ Voor 7% gewijzigd door P5ycho op 27-10-2003 14:37 ]

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco Swart
Ik heb net even gebeld naar GSMStunter. Ze konden me nog niet vertellen of mijn fax goed was aangekomen, maar je krijgt een e-mail wanneer deze verwerkt is.
(Ze waren nu bezig een grote stapel weg te werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon ff geduld hebben dus als ik het zo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 14:24:
Ik heb gezocht op hun site, maar kon zo snel geen telefoonnummer vinden. Klopt dit?
Nee, staat er gewoon hoor ;)

http://www.gsmstunter.nl/overons.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Maar als ik alles ggoed begrijp is het gewoon een leuke actie zonder gemene kleine letters. Ik heb nl geen zin om een wurgcontract te gaan tekenen.
Wil de gsm met deze simkaart dan gewoon gaan gebruiken. Misschien evt over een half jaar er een andere simkaart in doen, maar dat denk ik zelf niet.
Dus alles maar 36 euro joh. klinkt gewoon beetje NIET waar, maarja.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar weet iemand of ik ook twee abbo's op 1 naam kan afsluiten? Dus gewoon 2 keer opsturen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen geen KVK, is dat een groot probleem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee is geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:31
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 16:51:
Ik heb alleen geen KVK, is dat een groot probleem? :)
Nee hoor, totaal geen probleem. Alleen benodigd bij zakelijke abonnementen (of abonnementen die op naam v/d zaak moeten komen). En aangezien dit een particulier abonnement is heb je nergens last van :)
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 16:03:
Maar weet iemand of ik ook twee abbo's op 1 naam kan afsluiten? Dus gewoon 2 keer opsturen??
Kan je proberen, als je geluk hebt wijst KPN je 2 abo's toe zonder verder gezeur. Als je pech hebt krijg je of maar 1 abo, of je moet 450euro borg betalen voor je 2e abo.
Nimrod|IA schreef op 27 October 2003 @ 16:01:
Maar als ik alles ggoed begrijp is het gewoon een leuke actie zonder gemene kleine letters. Ik heb nl geen zin om een wurgcontract te gaan tekenen.
Wil de gsm met deze simkaart dan gewoon gaan gebruiken. Misschien evt over een half jaar er een andere simkaart in doen, maar dat denk ik zelf niet.
Dus alles maar 36 euro joh. klinkt gewoon beetje NIET waar, maarja.
Deze constructies worden al jaren lang toegepast, niets vreemd of onwaar aan. En een wurgcontract is het juist niet, want omdat je eenmalig het totale jaar-abonnementsgeld betaalt, heb je geen last van bijv. een prijsverhoging van het abonnementsgeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 15-09 20:42
Ik zie echt heel veel vragen regelmatig terugkeren. Is het niet een idee voor bepaalde mensen om eens het hele topic te lezen en zelf ook eens wat te zoeken. Zo jammer want in plaats van dat er nog zinnige vragen worden gesteld, zie ik allemaal vragen her en der staan die al beantwoord zijn :)

Ik denk ook dat het probleem is, dat dit soort acties te veel bekend worden. Naar mijn mening zie je er nu mensen op af komen die niet echt de moeite (willen) nemen om zelf eerst wat te onderzoeken, maar alleen op de aanbieding afkomen. Dit merk ik niet alleen hier op GoT, maar zie het ook op het forum van Telecomvergelijker.nl gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor uw bestelling!
Bij deze laten we u weten dat wij uw aanvraag ontvangen hebben.
De aanvraag wordt met de volgende gegevens verwerkt:

woeiii ik heb de bevestiging nu maar wachten op de telefoon! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Rave17 schreef op 27 October 2003 @ 17:09:
Ik denk ook dat het probleem is, dat dit soort acties te veel bekend worden. Naar mijn mening zie je er nu mensen op af komen die niet echt de moeite (willen) nemen om zelf eerst wat te onderzoeken, maar alleen op de aanbieding afkomen. Dit merk ik niet alleen hier op GoT, maar zie het ook op het forum van Telecomvergelijker.nl gebeuren.
Helemaal mee eens. Maar dat zijn dan ook van die mensen die bij het woord AANBIEDING al helemaal gek worden. Dan lezen ze 3 woorden hier in het topic en op gsmstunter.nl en vervolgens mag jij al hun vragen beantwoorden. Alsof jij hun iets aan het verkopen bent ofzo :/

Ik heb dan ook getwijfeld om de heren boven mij te beantwoorden...
edit:

Wat ook wel meespeelt denk ik, is dat het hier om een abonnementsaanvraag gaat. Daar zitten nu eenmaal meer haken en ogen aan dan een MediaMarkt die even wat prijzen dropt oid.

[ Voor 11% gewijzigd door Rickbv op 27-10-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Laatst online: 29-05 14:39
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 17:30:

woeiii ik heb de bevestiging nu maar wachten op de telefoon! _/-\o_
Volgens mij moet je nog een tweede bevestiging krijgen van KPN. Dan pas gaan ze je telefoon versturen en dan pas kan je hem ontvangen! Dus eerst wachten op de tweede bevestiging en dan pas wachten op je telefoon :P

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een bevestigingsmail ontvangen. Lekker snel, heel netjes :) Ben tot nu toe wel tevreden met deze winkel. Als ik deze week nog mn telefoon heb, ben ik zeer blij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag de bevestiging van ontvangst van mijn faxen, dus ik neem aan dat ik morgen de bevestiging van aansluiting bij KPN kan verwachten :). Het lijkt me dat wanneer ze je de bevestiging sturen, ze de aanvraag doorgestuurd hebben naar KPN. Naja, we zullen wel zien. De communicatie vanaf de kant van GSMStunter is in ieder geval beter dan een jaartje terug, toen hoorde je gewoon totaal niets, je kreeg geen antwoord op mailtjes, men was niet telefonisch bereikbaar, en een week of 2 later had je dan je toestel + abo op de deurmat liggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRrr, ik heb hem zondag verstuurd en ik heb nog geen bevestigingsmail :X

-edit- Hmm, het is pas maandag dus zo gek kan dat niet zijn :P

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Rave17 schreef op 27 October 2003 @ 17:09:
Ik zie echt heel veel vragen regelmatig terugkeren. Is het niet een idee voor bepaalde mensen om eens het hele topic te lezen en zelf ook eens wat te zoeken. Zo jammer want in plaats van dat er nog zinnige vragen worden gesteld, zie ik allemaal vragen her en der staan die al beantwoord zijn :)

Nou ik heb de hele topic doorgelezen voordat ik reageerde hoor. Maar het lijkt gewoon te goed om waar te zijn. En waar zeuren we nu over. De topic over de laptop van 450 euro (Compies) loopt ook al behoorlijk goed, maar niemand heeft nog er een durven te bestellen. Dus een beetje voorzichtigheid mag wel.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Nimrod|IA schreef op 27 October 2003 @ 18:05:
[...]

Nou ik heb de hele topic doorgelezen voordat ik reageerde hoor. Maar het lijkt gewoon te goed om waar te zijn. En waar zeuren we nu over. De topic over de laptop van 450 euro (Compies) loopt ook al behoorlijk goed, maar niemand heeft nog er een durven te bestellen. Dus een beetje voorzichtigheid mag wel.
Dit is denk ik toch net anders dan compies. Bij compies sluit je geen abbo ofzo af, dus ze zouden gewoon verlies draaien op die laptops. Ook is compies een net nieuw bedrijfje. GSMstunter bestaat al langer en zelf heb ik hier al eens eerder iets besteld (gratis 3310) dat is ook helemaal goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pa vertrouwd het niet helemaal, maar ik ben door jullie heilig ervan overtuigd dat het allemaal wel in orde is.

Mijn pa zegt dit: het is maar afwachten of ik die € 113,66 wel krijg. Ik zeg jah!
En hij denkt dat je na die €150 aan kpn gedokt te hebben nog gezeik krijgt. Ik zeg neej!!

Maaaar, wat ik me afvraag, is dit niet stiekem een 2-jarig abbonement waarvan je gwoon het eerste jaar nu al betaald? En als je het opzegt dat dan blijkt dat het een 2-jarig abbonement is. Iemand die mij duidelijkheid daarover kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 18:16:
Mijn pa vertrouwd het niet helemaal, maar ik ben door jullie heilig ervan overtuigd dat het allemaal wel in orde is.

Mijn pa zegt dit: het is maar afwachten of ik die € 113,66 wel krijg. Ik zeg jah!
En hij denkt dat je na die €150 aan kpn gedokt te hebben nog gezeik krijgt. Ik zeg neej!!

Maaaar, wat ik me afvraag, is dit niet stiekem een 2-jarig abbonement waarvan je gwoon het eerste jaar nu al betaald? En als je het opzegt dat dan blijkt dat het een 2-jarig abbonement is. Iemand die mij duidelijkheid daarover kan geven?
GSMstunter vermelt er niet voor niets bij dat het om een 1jarig contract gaat. Dat zijn ze ook verplicht natuurlijk. Trouwens, het is ook te zien op het contract dat je tekent. Je gaat alleen met de contracttermijn op het contract akkoord, omdat je daar je handtekening voor zet.

En die 113,66 krijg je echt wel hoor, wat dat betreft is GSMstunter wel zeker betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-RIC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:26
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 18:16:
Lees de startpost of surf direct naar die webshop |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 18:16:

Op de site staat dit :
Toestel Siemens M55_test
Provider KPN
Netwerk KPN
Contract Allround 1 jaar
Kosten/mnd 0.00
Aansluitkosten 0.00
Verzendkosten 11.34
Opmerkingen GRATIS toestel en abonnement!
Prijs 0.00
Lijkt me niet dat ze daar 1 jaar neer zetten terwijl het 2 zou zijn.

/edit:
offtopic:
ben ik zo traag of gaat dit topic zo snel O-)

[ Voor 4% gewijzigd door XoiN op 27-10-2003 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okeej, okeej, sorry!! :P

Maaruh, is je Legitimatienummer op je id-kaart gwoon je persoons nummer of je kaart nummer?
Ik denk persoonsnummer, maar even om bevesting vragen voordat het straks fout gaat ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
Ik heb het persoonsnummer ingevoert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Geachte hr/mw Voss,

Bij deze laten we u weten dat uw bestelling verstuurd is.
De bestelling is verstuurd met TPG post.
* Gisae gaat morgen voor de deur zitten wachten (als TPG zo snel is)
Datakabel gaan we er zaterdag direct bij halen. Dan kan ik kijken of deze ook net zo ver te modden is als de MT50 waarin ik nu zo'n beetje alle mogelijkheden toegankelijk heb. Nu alleen niet direct weer mijn imei wissen zoals met de vorige telefoon :P

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

Vanochten rond 10 uur de opdracht doorgefaxed. Kreeg ik vanmiddag een mailtje terug dat ik m'n handtekening was vergeten en geen kopie van m'n id erbij zat. Handtekening was ik indd vergeten, kopie van m'n id zat er wel degelijk bij.
Maja voor alle duidelijkheid alles nog maar een keertje doorgefaxed. (Ik vind faxen trouwens verschrikkelijk je weet nooit of het aankomt, maja das bij email okzo dus zal wel gewoon gewenning zijn).

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte hr/mw NioXX,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 19:00:
Geachte hr/mw NioXX,

Hoeveel bevestigingen heb jij gehad? Eentje dat ie is aangekomen? of eentje dat ie is aangekomen en dat het is goedgekeurd door de kpn?
En wanneer heb jij hem gefaxed/gestuurd per post?

[ Voor 6% gewijzigd door Sjeik op 27-10-2003 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Laatst online: 15-09 16:32
Ik vind het tot nu toe idd ook een goede actie van GSM Stunter, alleen vind ik (zoals wel meer mensen ws.) het contract een beetje vaag, zo staat alles ingevuld maar GPRS niet, terwijl dat wel op de site staat... Maar ik ga er vanuit dat de print goed is en dat je alleen maar hoeft te tekenen en versturen maar (met kopie paspoort en bankafschrift)...

Tenzij er wat verkeerd is op dat contract wat je moet aanvinken, dan hoor ik het graag :X

Gooi em morgen wel in de bus, was het nu te laat voor... Fax heb ik niet kunnen vinden :(

[ Voor 4% gewijzigd door Chimera op 27-10-2003 19:13 ]

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
fuckz0r ik heb volgens mij het verkeerde id nummer ingevuld (pers.nummer ipv document.nummer, leeg mij logischer) zullen ze hier heel moeilijk over gaan doen(en kan je het nog verbeteren ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Revision schreef op 27 October 2003 @ 19:14:
fuckz0r ik heb volgens mij het verkeerde id nummer ingevuld (pers.nummer ipv document.nummer, leeg mij logischer) zullen ze hier heel moeilijk over gaan doen(en kan je het nog verbeteren ofzo?)
als t nou echt fout is kunnen ze heel makkelijk even op je id-kopie kijken en het contract nog een keer uit de printer laten rollen hoor, zo dom zijn ze niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marenk_vos
  • Laatst online: 29-06-2023
Ik heb gisteren de papieren op de bus gedaan en heb vandaag al een bevestiging gekregen dat het verstuurd is naar de KPN.

Klopt het dat je 2 dingen apart kunt/moet afzeggen:

1 het abonnement, afzeggen aan de KPN (3 maanden voor einddatum)
2 De telefoon terugsturen voor de borg naar GSM-stunter(als je dit wilt)

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjeik schreef op 27 oktober 2003 @ 19:01:
[...]

Hoeveel bevestigingen heb jij gehad? Eentje dat ie is aangekomen? of eentje dat ie is aangekomen en dat het is goedgekeurd door de kpn?
En wanneer heb jij hem gefaxed/gestuurd per post?
Na opsturen via post heb ik eerst een Bevestiging van bestelling gekregen. Toen een uurtje later een Bevestiging van aansluiting door KPN. en nu 3 dagen later een Verzending van uw bestelling.

Dit alles binnen een week. En dan zit er nog een weekend in ook.

Chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSM Stunter is wat betreft cashback wel te vertrouwen :).
Ik bestel hier nu al minimaal 2 jaar enkele keren per jaar, elke keer zonder problemen. De laatste tijd had men weinig leuke acties, maar met deze M55 actie wordt dat toch ruimschoots goedgemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fox1234 schreef op 27 oktober 2003 @ 19:36:
Ik heb gisteren de papieren op de bus gedaan en heb vandaag al een bevestiging gekregen dat het verstuurd is naar de KPN.

Klopt het dat je 2 dingen apart kunt/moet afzeggen:

1 het abonnement, afzeggen aan de KPN (3 maanden voor einddatum)
2 De telefoon terugsturen voor de borg naar GSM-stunter(als je dit wilt)
Als ik het goed heb begrepen staat die telefoon terugsturen los ven het abbonement. Want het abbo zeg je op bij KPN en de telefoon gaat weer naar gsmstunter. Die hebben verder weinig meer met elkaar te doen na het aansluiten van een klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 19:51:
[...]

Als ik het goed heb begrepen staat die telefoon terugsturen los ven het abbonement. Want het abbo zeg je op bij KPN en de telefoon gaat weer naar gsmstunter. Die hebben verder weinig meer met elkaar te doen na het aansluiten van een klant.
ik denk dat niemand die telefoon terugstuurt voor die euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revision schreef op 27 October 2003 @ 19:14:
Je moest volgens een post hier boven ook dat pers. nummer invullen en niet het document nummer...

Het lijkt mij ook dat je je eerder kan legitimeren met een persoonsnummer dan met een document nummer :)
Ik heb ook het persoonsnummer (van mijn pa) ingevuld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 19:52:
[...]

Je moest volgens een post hier boven ook dat pers. nummer invullen en niet het document nummer...

Het lijkt mij ook dat je je eerder kan legitimeren met een persoonsnummer dan met een document nummer :)
Het gaat nu over ID kaarten?
Want het persoonsnummer (op een paspoort) is (volgens mij) het SOFI nummer.
Je moet het documentnummer invullen, het nummer van je paspoort dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
net een mailtje van Gsmstunter gekregen.

ik had gevraagt:

1. Waarom staat er Toestel Siemens M55_test en niet gewoon Siemen M55 ?
2. En mijn laatste vraag, is deze telefoon nog op voorraad leverbaar?

En het antwoord was:

1. Omdat deze in onze prijslijst een andere prijs heeft dan het normale toestel
2. Is nog meer dan genoeg op voorraad en er komen dagelijks toestellen bij.

dat is dus de reden van dat test wat achter de naam van het toestel staat. Niks om je druk over te maken dus. (blijft raar dat ze het test noemen :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoiN schreef op 27 October 2003 @ 19:59:
net een mailtje van Gsmstunter gekregen.

ik had gevraagt:

1. Waarom staat er Toestel Siemens M55_test en niet gewoon Siemen M55 ?
2. En mijn laatste vraag, is deze telefoon nog op voorraad leverbaar?

En het antwoord was:

1. Omdat deze in onze prijslijst een andere prijs heeft dan het normale toestel

dat is dus de reden van dat test wat achter de naam van het toestel staat. Niks om je druk over te maken dus. (blijft raar dat ze het test noemen :X )
Ja idd, veel mensen worden dan al argwanend :).

Enne over vaders die de boel niet vertrouwen: dat had ik ook altijd 8)
Maar sinds ik voor m'n vader elk jaar een goedkoop/gratis abo aanvraag, waarbij het nummer kan houden en hij een nieuw toestel krijgt als zijn huidige defect is, is die argwaan wel weg :P. Natuurlijk mede omdat het bedrag door GSM Stunter altijd keurig op tijd teruggestord wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoiN schreef op 27 oktober 2003 @ 19:59:
Geweldig!! :*)

Ik heb onderhand ook bevestigingsmail gehad. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het contract opgestuurd en bevestiging van Gsmstunter gekregen... alleen ik ben vergeten een kopie van een bankafschrift erbij te doen 8)7 hebben meer mensen dit vergeten en is alles wel gewoon goedgekomen? Waar hebben ze dat bankafschrift voor nodig? Ik denk dat het wel goedkomt aangezien ik de bevestiging al heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 20:18:
Ik heb het contract opgestuurd en bevestiging van Gsmstunter gekregen... alleen ik ben vergeten een kopie van een bankafschrift erbij te doen 8)7 hebben meer mensen dit vergeten en is alles wel gewoon goedgekomen? Waar hebben ze dat bankafschrift voor nodig? Ik denk dat het wel goedkomt aangezien ik de bevestiging al heb..
Woei, ben ik toch niet de enige die zo dom is :P
Ik ben ook me bankafschrift vergeten, maar heb wel postbank. Dat scheelt denk ik wel. Maar heb gemailed en nog geen antwoord gekregen. Maar ook ik heb dat bevestigingsmailtje gehad. Verder nog niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vergeten het contract te ondertekenen. Heb net maar even een nieuwe uitgeprint en op de bus gedaan (geen fax helaas).
Ik denk dat jullie toch nog een kopietje op zullen moeten sturen van een afschrift. Dit is misschien ter controle van het opgegeven rekeningnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA

Nimrod|IA

Sjeik schreef op 27 October 2003 @ 20:21:
[...]

Woei, ben ik toch niet de enige die zo dom is :P
Ik ben ook me bankafschrift vergeten, maar heb wel postbank. Dat scheelt denk ik wel. Maar heb gemailed en nog geen antwoord gekregen. Maar ook ik heb dat bevestigingsmailtje gehad. Verder nog niets :(
Ik heb ook geen afschrift gestuurd. Was niet nodig zeiden ze. Ik mocht het sturen, maar het hoefde niet. Vreemd.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 20:32:
Ik ben vergeten het contract te ondertekenen. Heb net maar even een nieuwe uitgeprint en op de bus gedaan (geen fax helaas).
Ik denk dat jullie toch nog een kopietje op zullen moeten sturen van een afschrift. Dit is misschien ter controle van het opgegeven rekeningnummer.
Bankafschrift is vaak ter controle van adres -> rekeningnummer, dus dat bij jouw adres ook het opgegeven rekeningnummer hoort. De ene provider is hier strenger aan dan de andere......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Lol, wanneer ik de laatste 3 pagina's doorlees, lees ik elke keer hetzelfde. Misschien een goed plan om een mini faq te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nimrod|IA schreef op 27 October 2003 @ 20:39:
[...]

Ik heb ook geen afschrift gestuurd. Was niet nodig zeiden ze. Ik mocht het sturen, maar het hoefde niet. Vreemd.
Dat is idd heel vreemd waar hebben ze dat bankafschrift voor nodig dan als hun zeggen dat het niet nodig was :?

/edit: Bankafschrift is vaak ter controle van adres -> rekeningnummer, dus dat bij jouw adres ook het opgegeven rekeningnummer hoort. De ene provider is hier strenger aan dan de andere......, aha vandaar dan hoop ik maar dat ze er niet streng in zijn en dat ik hem gewoon thuisgestuurd krijg..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 27 oktober 2003 @ 20:50:
Lol, wanneer ik de laatste 3 pagina's doorlees, lees ik elke keer hetzelfde. Misschien een goed plan om een mini faq te maken ?
Of mensen moeten gewoon eerst even het topic doorlezen alvorens een vraag te stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 19:52:
[...]

mjah op mijn kpn contract staat dan wel weer het document nummer, mischien maakt het niet uit ofzo dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 22:10

Korakal

Up up up!

Het is ALTIJD het documentnummer. Persoonsnummer (= SOFInummer) hebben ze niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
hmm.. :o
Op de kopie van het paspoort staat ook wel het documentnummer. Dus het is hopelijk geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
Neem gewoon je rijbewijs... Daarmee laat je zien dat je geld hebt (of je ouders :P) en er staat maar een nummer op... en dan hoef je niet te kiezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al gezocht naar een hoesje, datakabel en evt. een handsfreeset voor de m55. Datakabel en handsfreeset zijn niet zo moeilijk te vinden. Een gewoon leren hoesje ook niet, maar ik vind die leren hoesjes niet fijn en nou zag ik op siemens.nl dit hoesje staan. Heeft iemand een site of winkel gezien waar ze zoiets verkopen. Dit hoesje is natuurlijk via siemens.nl te bestellen, maar dan kost het 25 euro en dat vind ik te veel geld voor een hoesje.

Er zit toch ook een handsfreefunctie standaard op de telefoon, dat je hem neer kunt leggen en dat er dan superhard geluid uit komt en de microfoon supergevoelig wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 21:26:

Er zit toch ook een handsfreefunctie standaard op de telefoon, dat je hem neer kunt leggen en dat er dan superhard geluid uit komt en de microfoon supergevoelig wordt ?
Die zit er op, maar schijnt bij de m55 niet echt goed te zijn -> je moet je telefoon nog in je hand houden, anders is het voor beide kanten niet meer te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 14-09 18:28
Aspje schreef op 27 October 2003 @ 21:34:
[...]

Die zit er op, maar schijnt bij de m55 niet echt goed te zijn -> je moet je telefoon nog in je hand houden, anders is het voor beide kanten niet meer te verstaan.
Jammer, had ik bij mijn siemens S45 ook al last van :(. Bij mijn nieuwe nokia 3100 werkt het echt perfect ook in de auto bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 22:10

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 21:26:
Ik heb al gezocht naar een hoesje, datakabel en evt. een handsfreeset voor de m55. Datakabel en handsfreeset zijn niet zo moeilijk te vinden. Een gewoon leren hoesje ook niet, maar ik vind die leren hoesjes niet fijn en nou zag ik op siemens.nl dit hoesje staan. Heeft iemand een site of winkel gezien waar ze zoiets verkopen. Dit hoesje is natuurlijk via siemens.nl te bestellen, maar dan kost het 25 euro en dat vind ik te veel geld voor een hoesje.
Ik mag voor je hopen dat de clip die eraan zit niet zo braque is als van de overdwars-versie. Ik heb al 2x een nieuwe gehad en deze is wéér kapot. Gewoon te goedkoop plastic ipv stevig metaal (wat bij m'n andere holsters altijd was).
Valt me erg tegen van Siemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankjanse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05-2022
supermooi, ik ga dit ook doen!!

ik was altijd zeer tevreden over mn M35i dus de M serie kan wat mij betreft niks fout doen! en ik heb vet veel gezeik met mn telefoon (T68i) dus dan heb ik deze mooi als reserve feun. Snel invulle !! :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
frankjanse schreef op 27 October 2003 @ 22:01:
supermooi, ik ga dit ook doen!!

ik was altijd zeer tevreden over mn M35i dus de M serie kan wat mij betreft niks fout doen! en ik heb vet veel gezeik met mn telefoon (T68i) dus dan heb ik deze mooi als reserve feun. Snel invulle !! :D:D
als je je maar goed realiseert dat deze itt de m35 niet tegen water kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik heb even gemaild met GSMstunter over het persoonsnummer/documentnummer. Als je die (net als ik) fout ingevuld hebt (dus persoons ipv document) zal het door hun verbeterd en gewoon behandeld worden :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 21:12
Okeej, contract en kopien opgestuurd :) . Nu maar afwachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Famoso schreef op 27 oktober 2003 @ 22:48:
Ik heb even gemaild met GSMstunter over het persoonsnummer/documentnummer. Als je die (net als ik) fout ingevuld hebt (dus persoons ipv document) zal het door hun verbeterd en gewoon behandeld worden :)
m2, nix aan de hand dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:54
Vreemd,

Had zaterdag ochtend vroeg een fax gestuurd met alle documenten.
Rond 3en kreeg ik een email dat het bij KPN lag.

Nog steeds geen bevestiging dat het is aangesloten!

Misschien dat GSMStunter eerst alle aanvragen er doorheen jast, en daarna pas gaat kijken wat aangesloten is enz.?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Heb ze net gebeld, had nl vrijdag verstuurd en 1e ontvangst gevestiging gekregen, nu zegt ze dat het zo druk is dat het nog wel een week kan duren.. :'(
Terwijl voor mijn vriendin de foon al onderweg is :D , beide faxen waren binnen enkele minuten na elkaar verstuurd. |:(

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Woei, postbode stond net voor de deur :D
Die M55 is echt stoer, en die kleur mooi. Alleen staat er imode software op, dus nu even een datakabel halen en ik kan fatsoenlijk met de telefoon bellen. Dat imode heb je niks aan met Vodafone

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

GiSaE schreef op 28 October 2003 @ 11:23:
Die M55 is echt stoer, en die kleur mooi. Alleen staat er imode software op, dus nu even een datakabel halen en ik kan fatsoenlijk met de telefoon bellen. Dat imode heb je niks aan met Vodafone
Weet je hoe frustrerend dit soort posts zijn, als je zelf na 24h nog niet je orderbevestiging hebt? ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GiSaE schreef op 28 October 2003 @ 11:23:
Dit begrijp ik niet helemaal. Kun je de ingebakken software verwijderen?
Welke software moet er dan wel op voordat hij makkelijk tegebruiken is met bijvoorbeeld mijn T-Mobile SIM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vergeten het contract te ondertekenen. Heb gemaild dat ik wel een nieuw opstuur.
Krijg ik een mailtje terug dat dat niet nodig is en dat ze het voor mij gaan regelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 03-09 23:03
Ok, P5ycho. Je hebt gelijk. Echte hollander, eerst meteen vragen en dan lezen. |:( van me.

[ Voor 85% gewijzigd door Rudi Vader op 28-10-2003 12:13 ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Wat fijn toch dat ik bij Siemens werk, gooi gelijk even de nieuwe software er op. En weg I mode...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
RudiVader schreef op 28 oktober 2003 @ 11:47:
Ik heb hem nu ook binnen maar ik snap nu niet hoe dat zit met dat KPN abonnement. Die kopen zij dus niet voor je af. Op de rekening staat dus icm KPN All-round totaal 12, kosten € 0,- maar moet je die nu zelf gaan afkopen bij KPN? En weet iemand hoe je het dan voor elkaar krijgt dat het je maar € 150, kost ipv die €52,50 + 12x €18,95 (abo) + 12x €5,-(imode)= €287,40?

Kun je dat ook na een paar maanden doen?
christus, iedereen heeft dezelfde info beschikbaar via deze thread en de gsmstunter website, dan snap ik echt niet waarom sommige mensen alles glashelder is en sommige mensen nog steeds hopeloos verdwaald zijn... zelfs nadat ze hun abonnement al afgesloten hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco Swart
Nu snap ik het even niet... :? telefoon is simlock vrij, dus als ik dan mijn T-mobile kaartje er in doe dan heb ik toch helemaal geen last van dat i-mode gebreuren? Ik ben niet van plan om te gaan gprs-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GiSaE schreef op 28 oktober 2003 @ 11:23:
zeg twee vragen:
waarom moet je nieuwe firmware erop zetten, is dit echt nodig?
wat zit er bijgeleverd(shockprotector)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn pakketje ook binnen. Ik maak wel foto's en post mijn bevindingen.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/digicam/Phone/PA282623.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/digicam/Phone/PA282624.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/digicam/Phone/PA282625.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/digicam/Phone/PA282626.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/digicam/Phone/PA282627.JPG

Origineel waren 1600 x 1200, geresized naar 640 x 480

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool :P

Zo kunnen wij alvast voorpret hebben, heb je nog meer leuke foto's?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Oeh :9 :9 Dat ziet er goed uit NioXX, ik blijf stiekeme hoop houden dat de mailtjes door een foutje niet zijn gekomen en dat de postbode vanmiddag alsnog een presentje heeft :P
Mja, fat chance *not*. Iig heeft gisteren toevallig de interne antenne van mn nokia er de brui aan gegeven (nadat display al een tijdje niet goed meer was), dus nu geniet ik van totale onbereikbaarheid :+
Iig lijken die jongens van GSMstunter me de slechtsten nog niet, aan de reacties hier te zien. Misschien dat ik ze dus wel even bel vanmiddag, (ja ik ben ongeduldig). Iig goed om te horen dat ze wel geleverd worden en nog snel ook :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 12:31:
Ik heb mijn pakketje ook binnen. Ik maak wel foto's en post mijn bevindingen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Origineel waren 1600 x 1200, geresized naar 640 x 480
Wanneer heb jij je telefoon besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
ik heb besteld bij VTU, en de telefoons waren niet meer voorradig, inmiddels wacht ik 3 werkdagen, maar morgen zou hij komen.

Als ik het goed begrijp is het max aan abonnementen bij KPN 2 of 3? (Zonder borg) Want dan is handelen in deze gsmetjes zeker een lucratieve zaak.

Bestellen kan nog tot en met vrijdag 12 uur zie ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
hoedjevanpapier schreef op 28 oktober 2003 @ 11:47:
Wat fijn toch dat ik bij Siemens werk, gooi gelijk even de nieuwe software er op. En weg I mode...
bedoel je dat je er een nieuwe firmware opgooit of heb je daarvoor speciale tooltjes?
en kun je die tooltjes evt onlijn gooien ? (voor de medetweakert)

als je geen webspace hebt mail je ze maar naar mij dan gooi ik ze onlijn:
weereenmeeladres apenstaartje hotmail puntje com
edit: als ze groter zijn dan 1 mb mail me dan ff krijg je nog een ander mail adres....

(en voor diegene die een nieuwe firmware willen: die kan je bij siemens gewoon van de site afhalen)

[ Voor 7% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 28-10-2003 13:16 ]

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 03-09 23:03
Maestro.mosjuh schreef op 28 October 2003 @ 13:11:
[...]

bedoel je dat je er een nieuwe firmware opgooit of heb je daarvoor speciale tooltjes?
en kun je die tooltjes evt onlijn gooien ? (voor de medetweakert)

als je geen webspace hebt mail je ze maar naar mij dan gooi ik ze onlijn:
weereenmeeladres apenstaartje hotmail puntje com
edit: als ze groter zijn dan 1 mb mail me dan ff krijg je nog een ander mail adres....

(en voor diegene die een nieuwe firmware willen: die kan je bij siemens gewoon van de site afhalen)
Waar? Op de site van Siemens staat namelijk niets over firmwares van M55 telefoons. Op de Nederlandse en Engelse site gekeken. URL-etje graag?

Edit: Gevonden: http://www.my-siemens.com...%253A_0_13730_0_0,00.html

[ Voor 7% gewijzigd door Rudi Vader op 28-10-2003 13:57 . Reden: gevonden!! ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
heeft iemand nog handige code's voor de m55 (zoals hoe je je firmwareversie kan achterhalen ;) ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 20:05
Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 11:47:
Ik ben vergeten het contract te ondertekenen. Heb gemaild dat ik wel een nieuw opstuur.
Krijg ik een mailtje terug dat dat niet nodig is en dat ze het voor mij gaan regelen :?
* MoZe is ook vergeten te ondertekenen
toch maar eens een mailtje aan wagen :)

Pics zien er wel stoer uit trouwens. toch de M55 ipv S55-camera

edit:
[quote]
Geachte MoZe,

Deze zal nu door KPN in behandeling genomen worden.
Zodra u door KPN aangesloten bent ontvangt u van ons nog een bevestiging, en wordt uw bestelling zo snel mogelijk verstuurd.
Bij opmerkingen en/of vragen kunt u mailen naar aanvragen@gsmstunter.nl

Met vriendelijke groet,
GSMstunter [/quote]

En ze reppen met geen woord over een ontbrekende handtekening. Het wachten is dus op KPN.

[ Voor 44% gewijzigd door MoZe op 28-10-2003 15:31 ]

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Voor firmware upgrade heb je een kabeltje nodig.

En die zat er toch niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

cornelixnootje1 schreef op 28 October 2003 @ 14:01:
Voor firmware upgrade heb je een kabeltje nodig.

En die zat er toch niet bij?
op de foto van NioXX lijkt die er bij te zitten of is dat grijze opgerolde geval geen kabel? Kan het helaasch niet echt goed zien. Kan namelijk ook het 'modieuze' ding zijn waarmee je de foon om je nek kan hangen waar ze het op de siemens site over hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door m-m op 28-10-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
nee, dat is zo'n gek draagkoordje. (denk ik)

Schijnen vooral bejaarden erg handig te vinden, waarom is mij een raadsel. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/accmw/cc/hq/hq_accl36880n5601a139_0.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door cornelixnootje1 op 28-10-2003 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
ik heb al een c55 en bijbehorend datakabeltje... en die is ook te gebruiken voor de m55 :)
edit; ik moet hem alleen nog ff opgraven :P

[ Voor 20% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 28-10-2003 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

m-m schreef op 28 October 2003 @ 14:02:
[...]

op de foto van NioXX lijkt die er bij te zitten of is dat grijze opgerolde geval geen kabel? Kan het helaasch niet echt goed zien. Kan namelijk ook het 'modieuze' ding zijn waarmee je de foon om je nek kan hangen waar ze het op de siemens site over hebben.
inderdaad het 2e, om je cam dus op te hangen
zie

Afbeeldingslocatie: http://www.club-siemens.net/gallery/m55/m55.20.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door schaduw op 28-10-2003 14:06 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste