ziet er meer uit als een bandje ofzo waar je je telefoon aan kunt hangen...m-m schreef op 28 October 2003 @ 14:02:
[...]
op de foto van NioXX lijkt die er bij te zitten of is dat grijze opgerolde geval geen kabel? Kan het helaasch niet echt goed zien. Kan namelijk ook het 'modieuze' ding zijn waarmee je de foon om je nek kan hangen waar ze het op de siemens site over hebben.
Verwijderd
Er zit dus idd een neck-strap (of hoe heet zo'n ding) bij en geen datakabel. Maar die dingen kosten ook niets.
Ik heb mijn eigen T-Mobile SIM erin gestopt, nu kan ik dus weer genieten van 300 minuten per maand voor €5,95. Dit gaat perfect.
Vooral die Dynamic Lighting leds zijn wel stoer. Ik heb ook al een paar foto's gemaakt met de cam, maar heb geen data-kabel, dus kan ze niet binnenhalen.
Ik heb mijn eigen T-Mobile SIM erin gestopt, nu kan ik dus weer genieten van 300 minuten per maand voor €5,95. Dit gaat perfect.
Vooral die Dynamic Lighting leds zijn wel stoer. Ik heb ook al een paar foto's gemaakt met de cam, maar heb geen data-kabel, dus kan ze niet binnenhalen.
LOL
kijk ik net op Gsmstunter op de site
kijk ik net op Gsmstunter op de site
D@MN tweakersActies zijn geldig tot 31-10-2003 (12:00) aanvragen die later binnen zijn worden niet meer geaccepteerd!!.
ivm grote drukte kunnen de aanvragen een paar dagen langer duren en zijn wij maar tot 12 uur tel. bereikbaar.
Verwijderd
Ben ik toch mooi op tijd!, dankzij de tweakers ben ik toch mooi op de hoogte van deze relaxte aanbieding
Het lijkt me zon stoer telefoontje

Weer een werkdag voorbij en nog steeds geen bevestiging of wat dan ook.
Ik begin te vermoeden dat mijn fax niet is aangekomen, maar als ik ze opbel wordt er niet opgenomen, hoewel ze net wel even in gesprek waren. Vage zooi.
Ik heb het gisterochtend rond half 12 gefaxt trouwens.
(Of ben ik nou gewoon ongeduldig?
[ Voor 7% gewijzigd door m-m op 28-10-2003 16:46 ]
Ik heb afgelopen vrijdag gefaxt, een paar uur later de ontvangstbevestiging gehad, maar nog steeds geen KPN bevestiging binnen, maar dat zal wel door de drukte komen...
Hoop ik...
Hoop ik...

me ma had et gister opgestuurt en ook nog geen bevestiging gekregen, denk dat ze het erg druk hebbenm-m schreef op 28 October 2003 @ 16:43:
Weer een werkdag voorbij en nog steeds geen bevestiging of wat dan ook.
Ik begin te vermoeden dat mijn fax niet is aangekomen, maar als ik ze opbel wordt er niet opgenomen, hoewel ze net wel even in gesprek waren. Vage zooi.
Ik heb het gisterochtend rond half 12 gefaxt trouwens.
(Of ben ik nou gewoon ongeduldig?)
daar zit al 24 uur minder tussen dus, want dan is het nu pas bij hen aangekomen. Ik hoor in dit topic en op andere plaatsen alleen mensen die binnen een aantal uur na het faxen de ontvangstbevestiging wel kregen. Nou ja, ze waarschuwen op de site idd wel dat het druk is en daarom wat langer duurt maar wat mijn point of concern is, is dat vrijdag de uiterste dag is, en als mijn order uds helemaal niet aangekomen is ik het voor die tijd opnieuw moet doen. (En dan dus via de zekerheid maar per post)Revision schreef op 28 October 2003 @ 16:48:
[...]
me ma had et gister opgestuurt en ook nog geen bevestiging gekregen, denk dat ze het erg druk hebben
heb zondagmiddag rond 12u gefaxt, maandagmiddag een bevestigingsemail gehad rond 14u...
maar kheb nog nix gehoord of ik ben aangenomen bij KPN en dat er een pakketje onderweg is... (of eigenlijk 2 pakketjes, mn moeder heeft er ook 1tje genomen
)
kheb trouwens ook een datakabel besteld bij www.prijzenstunter.nl (om maar ff bij de stunters te blijven
), met verzendkosten komt t op 12.50
maar kheb nog nix gehoord of ik ben aangenomen bij KPN en dat er een pakketje onderweg is... (of eigenlijk 2 pakketjes, mn moeder heeft er ook 1tje genomen
kheb trouwens ook een datakabel besteld bij www.prijzenstunter.nl (om maar ff bij de stunters te blijven
Acties zijn geldig tot 31-10-2003 (12:00) aanvragen die later binnen zijn worden niet meer geaccepteerd!!.m-m schreef op 28 October 2003 @ 16:50:
[...]
daar zit al 24 uur minder tussen dus, want dan is het nu pas bij hen aangekomen. Ik hoor in dit topic en op andere plaatsen alleen mensen die binnen een aantal uur na het faxen de ontvangstbevestiging wel kregen. Nou ja, ze waarschuwen op de site idd wel dat het druk is en daarom wat langer duurt maar wat mijn point of concern is, is dat vrijdag de uiterste dag is, en als mijn order uds helemaal niet aangekomen is ik het voor die tijd opnieuw moet doen. (En dan dus via de zekerheid maar per post)
daar moet je wel rekening mee houden he
ja, dat zeg ik tochXoiN schreef op 28 October 2003 @ 17:02:
[...]
Acties zijn geldig tot 31-10-2003 (12:00) aanvragen die later binnen zijn worden niet meer geaccepteerd!!.
Verwijderd
Ik heb vandaag de mijne aangevraagd! Is er trouwens iemand die er meer dan 1tje heeft aangevraagd onder dezelfde naam?
Verwijderd
Je moet je niet te druk maken of het al dan niet aangekomen is. Wanneer je het gewoon doorgefaxt hebt, dan kun je er vanuit gaan dat het gewoon aangekomen is. Bedrijven zien niet voor niets de fax nog steeds als 1 van de betrouwbaarste methoden om contracten e.d. door te seinen
Verwijderd
Wanneer het bij hun binnen is voor die datum/tijd, maakt het echt niet uit of men de aanvraag al naar KPN heeft doorgestuurd. Meestal is men nog wel een week na het sluiten van de actie bezig, om alle aanvragen rond te krijgenXoiN schreef op 28 oktober 2003 @ 17:02:
[...]
Acties zijn geldig tot 31-10-2003 (12:00) aanvragen die later binnen zijn worden niet meer geaccepteerd!!.
Verwijderd
Het enige wat fout kan gaan bij het faxen is dat je kopie van bv je pasoort te donker is. Vaak vragen ze dan of je die nog een keer wil zenden...
Er bestaat een site met de naam Imode.nl en laat daar nu eens netjes in een tabel staan hoeveel kb ongeveer iets kost. Ik wil hierbij wel zeggen dat je dit met een beetje zelf rondsnuffelen ook wel had kunnen vinden hoor, maar ja ben nu eenmaal in een goede bui dus help je maarKayz schreef op 28 October 2003 @ 16:50:
Ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd wat je nu met die 250kb gratis datatraffic kunt.
Bedankt voor de site. Maar ik kreeg een beetje pijn aan mijn neus van dat gesnuffel dus ik denk vraag het hier maar even 
Hier het overzichtje voor de geinteresseerde:

Het zou dus zonde zijn om het simkaartje bij je M55 niet te gebruiken. Elke maand heb je 250kb en aan het tabelletje te zien kun je daar best nog handige dingetjes mee doen.
[zuinige hollander mode]Kan ik op de M55 ook bijhouden hoeveel kb ik al verbruikt heb?Zodat ik geen extra kosten ga maken die boven mijn abo uit komen? [/zuinige hollander mode]

Het zou dus zonde zijn om het simkaartje bij je M55 niet te gebruiken. Elke maand heb je 250kb en aan het tabelletje te zien kun je daar best nog handige dingetjes mee doen.
[zuinige hollander mode]Kan ik op de M55 ook bijhouden hoeveel kb ik al verbruikt heb?Zodat ik geen extra kosten ga maken die boven mijn abo uit komen? [/zuinige hollander mode]
[ Voor 88% gewijzigd door Kayz op 28-10-2003 18:00 ]
Verwijderd
Jup dat kanKayz schreef op 28 October 2003 @ 17:49:
Bedankt voor de site. Maar ik kreeg een beetje pijn aan mijn neus van dat gesnuffel dus ik denk vraag het hier maar even
[afbeelding]
Staat ook op de site, maar ik kijk weer scheel ofzoVerwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 18:06:
[...]
Jup dat kan. Hij houdt bij hoeveel kb je gebruikt hebt, net als de S55

Maar is wel handig dat het kan. Zo kan ik die 250kb elke maand mooi gebruiken zonder over het limiet heen te gaan.
Verwijderd
Ik gooi er gewoon mijn Orange kaartje (30 euro bundeltegoed voor 5 euro/maand. www.gsm.nlKayz schreef op 28 October 2003 @ 18:08:
[...]
Staat ook op de site, maar ik kijk weer scheel ofzohehe.
Maar is wel handig dat het kan. Zo kan ik die 250kb elke maand mooi gebruiken zonder over het limiet heen te gaan.
Verwijderd
Zo, net gefaxt. Ik ben benieuwd of het lukt want heb aantal jaar terug eens een afwijzing gehad ivm met eerder conflict tussen kpn en iemand uit de familie.
Kan je trouwens direct nadat het abbo is aangesloten het abbo afsluiten per een jaar na aansluiting? Dan hoef je daar namelijk ook niet meer naar om te kijken.
En hoe zit het met meerdere aansluitingen per huishouden? Ik neem aan dat het niet uitmaakt als ze allemaal maar op een andere naam staan?
Kan je trouwens direct nadat het abbo is aangesloten het abbo afsluiten per een jaar na aansluiting? Dan hoef je daar namelijk ook niet meer naar om te kijken.
En hoe zit het met meerdere aansluitingen per huishouden? Ik neem aan dat het niet uitmaakt als ze allemaal maar op een andere naam staan?
Ja.Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 18:59:
En lees het topic door
Verwijderd
ja en in de tijd dat jij dat typte had je al die 3 vragen nog eens kunnen beantwoorden.Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 19:32:
Deze vragen zijn al eerder gesteld, lees het topic eens door
Dan krijg je zo'n val in herhaling, val in herhaling, val in herhaling topic. Das niet echt prettig om te lezen.Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 21:21:
[...]
ja en in de tijd dat jij dat typte had je al die 3 vragen nog eens kunnen beantwoorden.
Bovendien had jij in de tijd dat je hebt zitten wachten al lang het antwoord kunnen vinden
Blijkbaar werken ze daar 's avonds doorVerwijderd schreef op 28 October 2003 @ 21:19:
tweede bevestiging net binnen, hij zal waarschijnlijk overmorgen op de deurmat liggen
Goede zaak, ik heb er wel vertrouwen in dat ik mijn M55 snel thuis gestuurd krijg!
Ze werken er idd 's avonds, maar het is ook zo dat je email al een paar uur geleden verzonden is, kijk maar naar de send en received tijden. (mailserver van gsmstunter btje overbelast
)
Wil iedereen graag ontopic blijven en eerst even het topic doorlezen voordat je je vraag hier zomaar neergooit?! De GoT-policy geldt ook in dít topic. Verder is het bekend dat het druk is, dus aub niet allemaal dat nog eens komen melden.
rofl man. We hebben het hier wel over KPN he. Als het woord alleen al genoemd wordt verandert de hele gang van zaken in een vat met dikke stroop.
Maar goed, ik heb ook besteld (M55). Gisteravond laat gefaxt. Ik heb niet per se een nieuwe telefoon nodig (gebruik nu een 6210 of zo), dus ik ga pas zeuren als de boel hier over 2 weken nog niet is
Maar goed, ik heb ook besteld (M55). Gisteravond laat gefaxt. Ik heb niet per se een nieuwe telefoon nodig (gebruik nu een 6210 of zo), dus ik ga pas zeuren als de boel hier over 2 weken nog niet is
Peace is not simply the absence of war.
ik sta op het punt te bestellen alleen nu blijf ik twijfelen over die laatste optie van het invulforumier. hier word namelijk te mogelijkheid geboden om je huidige nummer te behouden.
ik heb op het moment t-mobile prepaid en ik ben best wel geintereseert in een maandelijkse rekening ipv die beltegoed kaarten elke keer.
Heeft iemand gebruik gemaakt van deze functie en weet er iets meer van?
ik heb op het moment t-mobile prepaid en ik ben best wel geintereseert in een maandelijkse rekening ipv die beltegoed kaarten elke keer.
Verwijderd
Elke provider is door de OPTA verplicht gesteld om nummerbehoud aan te bieden. Van prepaid naar een abonnement gaat dit lekker snel, omdat prepaid niet 'opgezegd' hoeft te worden. Deze nummerbehoudservice kost maximaal iets van 9 euro. Ideaal dusThe_Duke schreef op 29 October 2003 @ 08:57:
ik sta op het punt te bestellen alleen nu blijf ik twijfelen over die laatste optie van het invulforumier. hier word namelijk te mogelijkheid geboden om je huidige nummer te behouden.
Verwijderd
Ok dan!, ik ben nu ook al aangesloten bij KPN. Ze gaan hem nu zo snel mogelijk opsturen, mn telefoon
Gaat lekker soepel tot nu toe...
@Yalhambra
wanneer had jij de aanvraag gefaxed? Ik heb namelijk maandag gefaxed en gister bevestiging gehad maar nog geen bericht dat KPN me aangesloten heeft....
wanneer had jij de aanvraag gefaxed? Ik heb namelijk maandag gefaxed en gister bevestiging gehad maar nog geen bericht dat KPN me aangesloten heeft....
www.ya-calendar.com - Gratis online agenda
Gisteravond werd ik gebeld door gsmstunter, dat ik m'n handtekening was vergeten. Terwijl ik Maandag ook al een mailtje had ontvangen dat ik m'n handtekening was vergeten.
Maandag dus meteen alles opnieuw doorgefaxed, ik hoop dat ze het hebben begrepen, alhoewel ik dat begin te betwijfelen omdat er iemand anders belde als de persoon die mij een mailtje had gestuurd.
Maandag dus meteen alles opnieuw doorgefaxed, ik hoop dat ze het hebben begrepen, alhoewel ik dat begin te betwijfelen omdat er iemand anders belde als de persoon die mij een mailtje had gestuurd.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Verwijderd
wat is het voordeel van I-mode weg te gooien en hoe moet je die firmware nou precies installeren?hoedjevanpapier schreef op 28 October 2003 @ 11:47:
Wat fijn toch dat ik bij Siemens werk, gooi gelijk even de nieuwe software er op. En weg I mode...
Ik heb de bevestiging van mijn aanvraag (2 stuks) vrijdag al gekregen, maar nog geen bevestiging van KPN.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Het voordeel van de goede software? Tsja, niet zo veel hoor. Maar je hebt geen last van automatisch instellingen als je per ongeluk op de knop van i mode drukt. Net als bij de ST55 waar je gelijk het wap netwerk op kan, met 1 knop. Dat kan vrij irritant zijn, en aangezien ik dat toch niet gebruik.
Maandagochtend alles gefaxt, maandagmiddag 1e bevestiging, gistermiddag om 13.00 uur de 2e
Dus.. ik zit ook te wachten op m'n telefoontje
Hopelijk zijn ze een beetje snel met versturen daar..
Dus.. ik zit ook te wachten op m'n telefoontje
Normaal quote ik mezelf niet, maar ik heb gisterenavond om 22.20 (Glacier schreef op 28 oktober 2003 @ 16:47:
Ik heb afgelopen vrijdag gefaxt, een paar uur later de ontvangstbevestiging gehad, maar nog steeds geen KPN bevestiging binnen, maar dat zal wel door de drukte komen...
Hoop ik...

Ik heb ook al de NEC 223i in huis, maar het schijnt dat dat schermpje wat beter is dan die van de Siemens...maarja, met de Siemens kun je weer foto's maken
GSMstunter is iig lekker bezig, werken die normaal ook door in de avond?
De acties met de Nec N223i en Siemens M55 zijn op dit moment stilgezet ivm de enorme drukte. Dit om te voorkomen dat we uw aansluiting niet meer tijdig kunnen aansluiten om deze actie te kunnen aanbieden. Alle al ingevulde contracten kunt u nog opsturen en worden nog verwerkt, nieuwe contracten voor deze 2 actie's kunt u niet meer maken.
Ik lees net dat de actie met de M55 en de NEC223i zijn gestopt vanwege de grote drukte!
wat zo'n thread allemaal niet teweeg kan brengen ;)!
bron: www.gsmstunter.nlDe acties met de Nec N223i en Siemens M55 zijn op dit moment stilgezet ivm de enorme drukte. Dit om te voorkomen dat we uw aansluiting niet meer tijdig kunnen aansluiten om deze actie te kunnen aanbieden. Alle al ingevulde contracten kunt u nog opsturen en worden nog verwerkt, nieuwe contracten voor deze 2 actie's kunt u niet meer maken.
wat zo'n thread allemaal niet teweeg kan brengen ;)!
edit:
Te laat...
Te laat...
[ Voor 5% gewijzigd door Maxster4th op 29-10-2003 11:41 ]
Succes is een keuze
hmm, hopen dat dat er voor zorgt dat ze de reeds gefaxte contracten nu rustig in behandeling kunnen gaan nemen.
Gisterochtend gefaxt en nog geen bevestiging binnen, op e-mail reageren ze ook nog niet echt... het zal wel enorm druk zijn daar zo te zien, even afwachten dan maar..
Gisterochtend gefaxt en nog geen bevestiging binnen, op e-mail reageren ze ook nog niet echt... het zal wel enorm druk zijn daar zo te zien, even afwachten dan maar..
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Kun je nagaan hoe KPN nu in z'n handjes zit te wrijven... gaan ze toch nog genoeg imode aansluitingen verkopen en daarmee hun aandeelhouders tevreden maken
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
kutje,
net nu ik nog een contract wilde afsluiten.
http://www.gsmstunter.nl/ActieKPNAllround1SiemensM55.html stiekem nog geprobeerd, maar die kost ineens 75 euro.
sjit
http://www.gsmstunter.nl/ActieKPNAllround1SiemensM55.html stiekem nog geprobeerd, maar die kost ineens 75 euro.
sjit
Bovendien moet je voor iedereen die post nog eens 25 tweakers rekenen die hetzelfde denken (kijk maar eens naar aantal x dat een topic gelezen is en het aantal x dat er gepost is op laupro.nl/ia).P5ycho schreef op 29 October 2003 @ 11:52:
Kun je nagaan hoe KPN nu in z'n handjes zit te wrijven... gaan ze toch nog genoeg imode aansluitingen verkopen en daarmee hun aandeelhouders tevreden maken
Dus als 1 iemand zegt dat hij een m55 besteld heeft, betekent dit dus dat er nog minstens 25 zijn die dat ook gedaan hebben.
Inderdaad. Denk dat KPN veel I-mode aansluitingen er toch bij heeft.
Ook mogen onze duitse buren weer blij zijn met het aantal duitse GSm die afgenomen zijn.
En ja ik heb ook een M55 genomen. ;-)
Ook mogen onze duitse buren weer blij zijn met het aantal duitse GSm die afgenomen zijn.
En ja ik heb ook een M55 genomen. ;-)
het was oorspronkelijk ook:cornelixnootje1 schreef op 29 oktober 2003 @ 12:00:
kutje,
sjit
http://www.gsmstunter.nl/...ound1SiemensM55_test.html
vind het wel verstandig van ze; anders moeten ze mensen teleur gaan stellen die het contract wel opgestuurd hebben
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Het wordt een mooie vervanging voor mijn Postbank Siemens M35i. Ja zo houden we het goedkoop he 
Had bijna 2 weken geleden meegedaan aan een andere actie voor een Mitsubishi voor 50 euro. Gelukkig niet gedaan dit is echt veel beter.
Had bijna 2 weken geleden meegedaan aan een andere actie voor een Mitsubishi voor 50 euro. Gelukkig niet gedaan dit is echt veel beter.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
ik zit trouwens nog wel in spanning... heb eergisteren mijn conract op de bus gegooit, en mijn vriendin ook (allebei in een aparte enveloppe)... mijn vriendin heeft al een bevestiging mogen ontvangen, ik helaas niet.
Nog niets.... en ik ben natuurlijk weer pas na 12 uur thuis dus ik kan ze niet bellen (Wat een idiote regeling is!)
[ Voor 15% gewijzigd door m-m op 29-10-2003 12:54 ]
Verwijderd
misschien moet je weer terug naar de basisschool om te leren lezen en rekenen!Jacco Swart schreef op 27 October 2003 @ 11:54:
Hallo,
gsmstunter heeft net de voorwaarden wat veranderd.
Eerst waren de kosten alleen 25 + 11,34 = 36,34
Maar nu als je door rekent is het op eens
25 + 11,34 + 36.34 = 72.68???
Waarom wordt er nu maar 113,66 gestort en niet 150??
Quote:
betaalt eenmalig € 150,- aan KPN waarmee u een volledig jaar abonnementsgeld inclusief aansluitkosten afkoopt.
Gewoonlijk betaalt u € 52,50 aansluitkosten en 18,95+5= 23,95 x 12 maanden = € 287,40 voor het eerste jaar, nu slechts € 150,-!
Maar nu krijgt u van ons € 150,- terug, wel betaalt u € 25,- borg voor het toestel. (terugstorting: € 125,- , de € 25,- na terugsturen van het toestel).
Als u het toestel na 12 of 13 maanden terug stuurt krijgt u deze borg terug, als u het toestel niet opstuurt heeft u het toestel voor € 25,- gekocht.
U betaalt wel € 11,34 verzendkosten.
Het geld (€ 150 - 25 - 11,34 = € 113,66) wordt binnen 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort (de borg van € 25,- krijgt u terug na opsturen van het toestel).
Nou nee, had even verkeerde gedachte kronkel. Dacht namelijk dat ik aan postbode moest betalen.....
Maar was al op gereageerd hoor 3 pagina's terug.....
Maar was al op gereageerd hoor 3 pagina's terug.....
De website is offline, zouden ze het te druk hebben.
edit:
doet ut alweer, wel een beetje traag ze zullen het wel heel druk hebben.
edit:
doet ut alweer, wel een beetje traag ze zullen het wel heel druk hebben.
[ Voor 45% gewijzigd door T-8one op 29-10-2003 13:42 ]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Bij mij doet de site het nog prima hoor ! Alleen een mededeling dat de acties 'stilgezet zijn'. Maar goed, dat was bekendkareltje_de_grote schreef op 29 October 2003 @ 13:39:
De website is offline, zouden ze het te druk hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door innuendo op 29-10-2003 13:41 ]
Hmm die nieuwe melding over de drukte is wel enigzinds hooggevend, zijn er eigenlijk meer mensen hier die maandag al gefaxt hebben (Of zondag brief gepost, zelfde idee
) en nog niets gehoord? Een vriend van me heeft gister al bevestiging gekregen dat ie verstuurd is, dus het toetsel vandaag al 
Life aint fair. Ik heb ook wel medelijden met die lui, als ze tot 11 uur savonds doorwerken moeten ze wel echt VERZUIPEN in de orders. Aan de andere kant zijn ze flink aan het verdienen nu, dus ach
Iig hadden ze het beter mogen regelen want een enorm success van een dergelijke actie was natuurlijk ook wel te verwachten.
Life aint fair. Ik heb ook wel medelijden met die lui, als ze tot 11 uur savonds doorwerken moeten ze wel echt VERZUIPEN in de orders. Aan de andere kant zijn ze flink aan het verdienen nu, dus ach
@m-m
ik heb maandag middag fax gestuurd en heb gister(dinsdagmiddag 13:00) mail ontvangen dat de order bij hun binnen was. Maar ik heb tot nu toe nog geen mailtje gehad dat kpn me heeft toegelaten.......

UPDATE:
Onderstaande mailtje net antwoord op gehad
Beste jacco,
Reken op dit moment even een week.
Vriendelijke groet gsmstunter
-----Oorspronkelijk bericht-----
Gepost om: woensdag 29 oktober 2003 14:16
Gepost naar: info
Discussie: Vraag
Onderwerp: Vraag
Hallo,
ik heb gister een bevestiging gehad dat jullie mijn aanvraag hebben ontvangen.
Kunnen jullie ongeveer aangeven hoe lang het duurt voordat de KPN mij dan
toelaat en jullie het toestel opsturen?
Met vriendelijke groet,
Jacco Swart
ik heb maandag middag fax gestuurd en heb gister(dinsdagmiddag 13:00) mail ontvangen dat de order bij hun binnen was. Maar ik heb tot nu toe nog geen mailtje gehad dat kpn me heeft toegelaten.......
UPDATE:
Onderstaande mailtje net antwoord op gehad
Beste jacco,
Reken op dit moment even een week.
Vriendelijke groet gsmstunter
-----Oorspronkelijk bericht-----
Gepost om: woensdag 29 oktober 2003 14:16
Gepost naar: info
Discussie: Vraag
Onderwerp: Vraag
Hallo,
ik heb gister een bevestiging gehad dat jullie mijn aanvraag hebben ontvangen.
Kunnen jullie ongeveer aangeven hoe lang het duurt voordat de KPN mij dan
toelaat en jullie het toestel opsturen?
Met vriendelijke groet,
Jacco Swart
[ Voor 57% gewijzigd door Jacco Swart op 29-10-2003 15:00 ]
ik zou idd de stapel orders wel eens willen zien (en willen weten hoeveel man er aan het werk zijn en hoeveel die er verwerken per uur
)
Toch eigenlijk best wel raar.. Ik heb maandag ook gefaxed en had gister al de 2e (KPN) bevestiging. Blijkbaar werken ze die stapel orders niet op een logische volgorde af
Ik had gehoopt vandaag mijn telefoon te krijgen, maar aangezien ik het kpn bevestigings mailtje 8 uur 's avonds kreeg had ik hem niet meer vewacht. Morgen is er er hopelijk

[ Voor 45% gewijzigd door XoiN op 29-10-2003 15:39 ]
Ik had dat kpn mailtje gistermiddag al en had hem vandaag ook niet. Volgens mij krijg je ook eerst nog een derde mail, met daarin dat ze hem verstuurd hebben.XoiN schreef op 29 October 2003 @ 15:38:
Ik had gehoopt vandaag mijn telefoon te krijgen, maar aangezien ik het kpn bevestigings mailtje 8 uur 's avonds kreeg had ik hem niet meer vewacht. Morgen is er er hopelijk
Ik heb mijn bestelling zaterdag ochtend gefaxed, zaterdagavond kreeg ik bevestiging dat ie was aangekomen. Gisterochtend kreeg ik een mailtje dat ie geaccepteerd was door de KPN en gisteravond (laat, rond uurtje of 11, half 12) kreeg ik een mailtje met de trackercode, hij was verstuurd
Vanochteng gekeken en hij was aanwezig in het sorteerkantoor in zwolle, en vanmiddag kwam de postbode langs... Maar er was niemand thuis
Nu kan ik hem morgen pas ophalen vanaf het postkantoor

Maar moraal van mijn verhaal.... Het gaat toch nog best wel snel, al zeg ik het zelf!
Maar moraal van mijn verhaal.... Het gaat toch nog best wel snel, al zeg ik het zelf!
Was ik maar rijk en niet zo knap...
innuendo schreef op 29 October 2003 @ 15:53:
[...]
Ik had dat kpn mailtje gistermiddag al en had hem vandaag ook niet. Volgens mij krijg je ook eerst nog een derde mail, met daarin dat ze hem verstuurd hebben.
die stap hebben ze bij een kennis dus overgeslageninnuendo schreef op 29 October 2003 @ 15:53:
[...]
Ik had dat kpn mailtje gistermiddag al en had hem vandaag ook niet. Volgens mij krijg je ook eerst nog een derde mail, met daarin dat ze hem verstuurd hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door Glacier op 29-10-2003 16:25 ]
hmm, dan verwacht ik m ook vanmiddag onverwacht binnen te krijgenGlacier schreef op 29 October 2003 @ 16:25:
[...]
die stap hebben ze bij een kennis dus overgeslagenDie heeft em gisteren totaal onverwachts binnen gekregen
Maandag gefaxt, gisteren om 12.00 1e mailtje gekregen, maar het 2e mailtje over kpn heb ik nog niet.m-m schreef op 29 October 2003 @ 14:34:
Hmm die nieuwe melding over de drukte is wel enigzinds hooggevend, zijn er eigenlijk meer mensen hier die maandag al gefaxt hebben
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Ik heb de boel zoals gezegd zondag aangevraagd (2x), van beide heb ik de ontvangstbevestiging al gehad, van 1tje kreeg ik vanmorgen ook de bevestiging van aansluiting. Jammer dat de actie al afgelopen is, ik wou er (serieus) vandaag nog 1tje bestellen
. Maarja, volgende keer beter
Er wordt nu op de site van gsmstunter gequote "Als u het contract al heeft kunt u deze alsnog opsturen om gebruik te maken van deze actie" -> wie heeft voor de paar laterikken toevallig de digitale uiprintversie van het ding nog staan om ook deze mensen nog van zo'n phone te kunnen voorzien?
op die versie is er dus al een prijs ingevult: 57 euro
Jep, die zijn ook niet dom daar.XoiN schreef op 29 October 2003 @ 17:44:
[...]
Er staat nu ook weer "Telefoon Siemens M55 " ipv "Telefoon Siemens M55_test". Dus spijtig voor de mensen die te laat waren.
Verwijderd
oh jahXoiN schreef op 29 October 2003 @ 17:44:
[...]

Probeer het hier eens. Het enige wat er staat is een extra _ tussen Siemens M55_test, die kan je op je uiteindelijke contract wel weer weghalen.
Wie gaat dit proberen?
Wie gaat dit proberen?
Verwijderd
Hmm, me broer stond hierboven ingelogd. 

Ik verheug me ontzettend op die Siemen, ik sta te popelen
Op het cotnract stond trouwens ook dat faxen het snelst was en versturen via post voor een snellere afhandeling zorgde. 
Echt ongelovelijk wat een actie eigenlijk, gsmstunter werkt 'zich' kapot.
Ik had zaterdag het contract ingevuld en zondag verstuurd via de ouderwetsche brief. (zaterdag of zondag maakt niet uit) Maandag kreeg ik het mailtje met bevestiging van aanvraag en vanochtend vroeg toen ik me mail las stond de KPN aanvraag incl. nummer e.a ook al in me mailbox te wachten.m-m schreef op 29 October 2003 @ 14:34:
Hmm die nieuwe melding over de drukte is wel enigzinds hooggevend, zijn er eigenlijk meer mensen hier die maandag al gefaxt hebben (Of zondag brief gepost, zelfde idee) en nog niets gehoord? Een vriend van me heeft gister al bevestiging gekregen dat ie verstuurd is, dus het toetsel vandaag al
Ik verheug me ontzettend op die Siemen, ik sta te popelen

Echt ongelovelijk wat een actie eigenlijk, gsmstunter werkt 'zich' kapot.
ik heb hem ook net gekregen. Maar als ik dat track and trace gebruik zegt ie :Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 18:23:
ik krijg net een mailtje binnen dat ze hem hebben verstuurd![]()
Ofwel morgen heb ik hem!
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Werkt et bij jou wel?
Ik denk dat hij vanavond of vannacht langs zo'n scan apparaat komt zeg maar, en dan je dan pas de status kunt bekijken
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Ook zelfde melding bij mij, dat komt omdat het pakketje nog niet gescand is bij een KPN sorteercentrum. Morgen zal hij wel herkend worden, maar dan heb je hem als het goed is al binnen
.
Damn goed dat ik het vanmorgen op het werk gelijk even besteld heb:
Bedankt voor uw bestelling!
Bij deze laten we u weten dat wij uw aanvraag ontvangen hebben.
De aanvraag wordt met de volgende gegevens verwerkt:
Toestel: Siemens M55_test
Contract: KPN Allround
Nu hopen dat de KPN mij credietwaardig vindt.
Bedankt voor uw bestelling!
Bij deze laten we u weten dat wij uw aanvraag ontvangen hebben.
De aanvraag wordt met de volgende gegevens verwerkt:
Toestel: Siemens M55_test
Contract: KPN Allround
Nu hopen dat de KPN mij credietwaardig vindt.
rm -r *
Pfhew. had ik even geluk dat ik het contract gisterochtend heb opgeslagen, mijn printer deed moeilijk en kon niet ondertekenen... heb 'm vandaag gefaxt; 't zal mij benieuwen of ik er nog door kom..
Verwijderd
Ik kreeg ook vandaag de bevestiging. Heb de brief dinsdag op de post gedaan. Ik heb wel een scan van het contract dat ik opgestuurd heb. Vond ik wel makkelijk als bewijs in de toekomst. Ik denk niet dat andere mensen daarmee nog een telefoontje aan kunnen gaan vragen.
Verwijderd
Klopt, er staat een uniek contractnummer bovenaan elk contract. 2 aanvragen met hetzelfde contractnummer zal dus niet gaan.Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 19:03:
Ik kreeg ook vandaag de bevestiging. Heb de brief dinsdag op de post gedaan. Ik heb wel een scan van het contract dat ik opgestuurd heb. Vond ik wel makkelijk als bewijs in de toekomst. Ik denk niet dat andere mensen daarmee nog een telefoontje aan kunnen gaan vragen.
Verwijderd
Lekker dan..... lees je de hele topic door. Krijg je op het einde te lezen dat de actie ten einde is
Na ja....zal mijn ogen voor de volgende actie maar weer open moeten houden. Of zijn er nog meer van dit soort acties gaande op het moment?

Na ja....zal mijn ogen voor de volgende actie maar weer open moeten houden. Of zijn er nog meer van dit soort acties gaande op het moment?
Verwijderd
Op vtu-telecom.nl staat hij nog voor 75 euroVerwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 19:24:
Lekker dan..... lees je de hele topic door. Krijg je op het einde te lezen dat de actie ten einde is![]()
![]()
Ik heb gisteren mijn brief op de post gedaan, met een beetje mazzel hebben ze hem morgen of vrijdag, het is nog het oude contract dus ik ben best blij dat ik hem gisteren heb verstuurd
Verwijderd
http://www.vtu-telecom.nl...D-244B-F9E7-106C56C59682}
Dit is dus ook weer zo'n actie, alleen nu een Nokia 3310???
Voor wie geinteresseerd is...check it out I guess
Als je die voor 18:00 (bij ons tenminste) op de bus hebt gegooid was ie er vandaag al hoor. Ik heb die van mij gister ook gepost en vandaag bevestiging, alleen nog niet van KPN...Eddos schreef op 29 oktober 2003 @ 19:31:
Ik heb gisteren mijn brief op de post gedaan, met een beetje mazzel hebben ze hem morgen of vrijdag, het is nog het oude contract dus ik ben best blij dat ik hem gisteren heb verstuurd
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
- 12 maanden gratis abonnement.Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 20:10:
http://www.vtu-telecom.nl...D-244B-F9E7-106C56C59682}
- Gratis Nokia 3310 of Sony Ericsson T 100.
- Gratis aansluitkosten.
- T mobile optimaal v.a. 2 aansluitingen.
- KVK uitreksel verplicht.
Is dus helaas niet net zo'n actie.