Maar een nokia 3310 vind ik persoonlijk ook minder aantrekkelijk dan een m55Towbitis schreef op 29 oktober 2003 @ 20:25:
[...]
- 12 maanden gratis abonnement.
- Gratis Nokia 3310 of Sony Ericsson T 100.
- Gratis aansluitkosten.
- T mobile optimaal v.a. 2 aansluitingen.
- KVK uitreksel verplicht.
Is dus helaas niet net zo'n actie.
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is: hoeveel krijgt de postbode? Niks toch zeker?
Jammer dat de actie al is afgelopen, ik ben benieuwd wat de volgende actie wordt 
offtopic:
Nog iemand in omgeving Utrecht die 'm wil verkopen
mail maar
Nog iemand in omgeving Utrecht die 'm wil verkopen
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
22:45Chimera schreef op 29 October 2003 @ 20:25:
[...]
Als je die voor 18:00 (bij ons tenminste) op de bus hebt gegooid was ie er vandaag al hoor. Ik heb die van mij gister ook gepost en vandaag bevestiging, alleen nog niet van KPN...
Verwijderd
Een handtekening omdat het verzekerd is verstuurd.Gianni Rombios schreef op 29 October 2003 @ 20:38:
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is: hoeveel krijgt de postbode? Niks toch zeker?
Maar lees nou in godsnaam het topic helemaal door. Er staat zoveel info in. Alles is al eens behandeld.
Ik volg dit topic al vanaf het begin hoor: leek me wel een nuttige vraag voor degene die niet thuis is en waarvoor iemand anders het pakketje moet aanpakken. Er is nergens vermeld of gevraagd dat de postbode niks krijgt.
11 EURO en 34 EUROCENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onzin! (toch?) die word samen met de borg van de 150 cashback gehouden dacht ik?Nimrod|IA schreef op 29 October 2003 @ 20:58:
Verwijderd
ik heb zondag bevestiging gekregen(had zaterdag gefaxed) maar nog steeds niks geen mail of kpn het heeft goed gekeurd helaas, dit gaat over de s55 aanbieding
Verwijderd
Ik heb het hele zooitje gisteren avond gefaxt en nog geen bevestiging gehad van het een of anders. M'n zussie faxt vanmiddag die troep en heeft net een mailtje binnen dat ze het behandelen en doorsturen naar kpn.
Ze hebben we een heel erg willekeurig systeem van verwerken zeg
.
Ze hebben we een heel erg willekeurig systeem van verwerken zeg

Verwijderd
kunnen de mensen die daadwerkelijk een m55/s55 hebben gekregen een soort van logboek maken?
bijv
maandag
s ochtends gefaxt..
dinsdag middag
bevestigings mailtje van het ontvangen van de fax
donderdag
Een mail van met als onderwerp: aangesloten + verzonden
vrijdag
postbode voor mn deur
zoiets? dan ben ik (+ meerdere mensen hier) jullie erg dankbaar
Modbreak:
Doe maar niet. Niks is zo saai als tig keer achter elkaar 'statusreports' lezen.
bijv
maandag
s ochtends gefaxt..
dinsdag middag
donderdag
vrijdag
postbode voor mn deur
Modbreak:
Doe maar niet. Niks is zo saai als tig keer achter elkaar 'statusreports' lezen.
[ Voor 17% gewijzigd door Korakal op 29-10-2003 21:11 ]
NEEEEEEEEEE!!!!!Nimrod|IA schreef op 29 October 2003 @ 20:58:
JuistXoiN schreef op 29 October 2003 @ 20:59:
[...]
Onzin! (toch?) die word samen met de borg van de 150 cashback gehouden dacht ik?
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Wacht gewoon af, ze komen echt wel. Het is al gebleken dat ze gewoon @random werken daar, dus wat mij betreft heeft zo'n logboek ook weinig zin. Krijg je allemaal maar meer van: "hij wel?? ik niet?? wtf?!!!11". Ook bij KPN werken ze de ene aanvraag nou eenmaal sneller af dan de ander, dus er is weinig te zeggen over de verwachte levertijd.Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 21:08:
kunnen de mensen die daadwerkelijk een m55/s55 hebben gekregen een soort van logboek maken?
bijv
maandag
s ochtends gefaxt..
dinsdag middag
donderdag
vrijdag
postbode voor mn deur
Zonde trouwens dat GSMstunter gestopt is, maar als je nagaat dat er vast op meerdere sites zo'n draadje loopt, dan moet het ook wel heel hard lopen. Ze werken zich helemaal suf, en nog kunnen ze de enorme vraag niet aan. Dat ik dat ooit ook nog maar es mee mag maken, dan doe je het toch goed
[ Voor 29% gewijzigd door Rickbv op 29-10-2003 21:12 ]
vrijdag gepost
zaterdag aangekomen
zaterdag bevestiging ontvangst en indiening
dinsdag bevestiging aansluiting
woensdag bevestiging versturing om 18:05
ik verwacht hem morgen
Zie modbreak aub
zaterdag aangekomen
zaterdag bevestiging ontvangst en indiening
dinsdag bevestiging aansluiting
woensdag bevestiging versturing om 18:05
ik verwacht hem morgen
Zie modbreak aub
[ Voor 26% gewijzigd door Korakal op 29-10-2003 21:17 ]
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Ahh ik heb ook een bevestiging binnen dat het door gaat naar kpnVerwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 21:05:
Ik heb het hele zooitje gisteren avond gefaxt en nog geen bevestiging gehad van het een of anders. M'n zussie faxt vanmiddag die troep en heeft net een mailtje binnen dat ze het behandelen en doorsturen naar kpn.
Ze hebben we een heel erg willekeurig systeem van verwerken zeg.
same here, ze (alhoewel ik er steeds meer aan twijfel of dit niet een wat uit de handgelopen eenmanszaak is, maar dat terzijde) zijn nog erg actief op de late avondVerwijderd schreef op 29 October 2003 @ 21:52:
[...]
Ahh ik heb ook een bevestiging binnen dat het door gaat naar kpn
even ter achtergrond info: had em gisterochtend gefaxt en nog niks gehoord, er is dus nog hoop...
[ Voor 13% gewijzigd door syserr op 29-10-2003 22:02 ]
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
ik ga mijn bestelling morgen gewoon alsnog een keer extra op de post doen. gewoon voor de zekerheid, of zou dat een slecht plan zijn?
Verwijderd
Lijkt me niet zo slim nee, straks heb je 2 abbo's aan je broek hangenm-m schreef op 29 October 2003 @ 22:02:
ik ga mijn bestelling morgen gewoon alsnog een keer extra op de post doen. gewoon voor de zekerheid, of zou dat een slecht plan zijn?
daar zou het ordernummer een stokje voor moeten steken, mijn main concern is dat ze denken, sodemieter op eikel, we verkopen je lekker helemaal niets als je zo opdringerig doet.Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 22:10:
[...]
Lijkt me niet zo slim nee, straks heb je 2 abbo's aan je broek hangen.
Bel ze anders even(voor 12 uur) en vraag of je iets van hun gehoord heb en leg uit wat voor handelingen je al gemaakt hebt, ik denk dat een 2e brief meer kwaad dan goed doet.
Ik zou dat inderdaad maar doen ja, opnieuw faxen met vermelding "mag ik u herinneren...reeds zaterdag verstuurd e.d. .." Wat boeit het dat ze jou opdringerig vinden, lijkt me toch dat ze misschien even die fax voor laten gaan, en bellen gaat zo moeilijk.
[ Voor 16% gewijzigd door Gianni Rombios op 29-10-2003 22:24 ]
Ze hadden mij laatst gebeld omdat ik m'n handtekening vergeten was. Ik zei toen dat ik m'n gegevens al opnieuw had doorgestuurd, maar vroeg daar nog even bij of ik nu geen dubbel contract kreeg omdat ik alles twee keer heb doorgestuurd. Dit was niet het geval want ze werken voornamelijk met het ordernummer. Dit is dus de key in hun Database en moet uniek zijn.m-m schreef op 29 oktober 2003 @ 22:17:
[...]
daar zou het ordernummer een stokje voor moeten steken, mijn main concern is dat ze denken, sodemieter op eikel, we verkopen je lekker helemaal niets als je zo opdringerig doet.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
sjit heej wil ik net mijn contract uitprinten is ie offline gehaald 
iemand enig idee hoe ik nog zo'n contract kan krijgen...

iemand enig idee hoe ik nog zo'n contract kan krijgen...
same here, ik wil die telefoon bestellen!
Heeft niemand dat contract opgeslagen ergens? Mail het me even door als je het nog hebt, da doe ik m morgen op de post!
Heeft niemand dat contract opgeslagen ergens? Mail het me even door als je het nog hebt, da doe ik m morgen op de post!
dat heeft geen zin, als je het laat maken wordt het ook al bij hen opgeslagen en wordt er een ordernummer toegekend.frankjanse schreef op 29 oktober 2003 @ 22:57:
same here, ik wil die telefoon bestellen!
dit haat ik echt .. er stond zelfs nog Geldig TOT 31-10-2003 !
uhh dat is het atm nog niet.. Please een tweakert die lief is (
uhh dat is het atm nog niet.. Please een tweakert die lief is (
Volgens mij snappen sommige mensen het nog steeds niet helemaal. De actie is dus VROEGTIJDIG STOP GEZET. Het is op het moment niet mogelijk om op wat van manier dan ook nog een contract te krijgen.
Dat wordt wachten op een nieuwe actie of iemand lief aankijken om de gsm aan jou door te verkopen
(mij niet
)
Dat wordt wachten op een nieuwe actie of iemand lief aankijken om de gsm aan jou door te verkopen
[ Voor 25% gewijzigd door Kayz op 29-10-2003 23:24 ]
voor de mensen die net misgrepen, probeer het op deze link eens:
http://www.gsmstunter.nl/...ound1SiemensM55_test.html
ik heb geen idee of het werkt en ben ook niet verantwoordelijk als je toch meer moet betalen.
ik heb geen idee of het werkt en ben ook niet verantwoordelijk als je toch meer moet betalen.
Hm nee hoor, als je daar op bestel klikt krijg je een mooie mededeling dat je niet meer kan bestellen.kareltje_de_grote schreef op 30 oktober 2003 @ 09:29:
voor de mensen die net misgrepen, probeer het op deze link eens:
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Dat is dan ook sinds net, ik kon daar vanochten rond half 10 nog eentje bestellen.supershoe schreef op 30 oktober 2003 @ 09:46:
[...]
Hm nee hoor, als je daar op bestel klikt krijg je een mooie mededeling dat je niet meer kan bestellen.
Verwijderd
Ik heb heb dinsdag het contract uitgeprint en gister alles op de bus gedaan dus hopelijk ben ik nog net op tijd
zolang je een gegenereerd ordernummer hebt (wat je dus hebt) ben je op tijdVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 11:03:
Ik heb heb dinsdag het contract uitgeprint en gister alles op de bus gedaan dus hopelijk ben ik nog net op tijd
Had 't dinsdag ingevult en geprint en gister verstuurd dus zal ook wel op tijd zijn 
Weet er nou iemand hoe dat zit met synchroniseren met USB datakabel? Kan je daar hetzelde mee als serieel?
Want in die Siemens Datasuite kan ik alleen COM poorten selecteren, of vind hij USB vanzelf?
Weet er nou iemand hoe dat zit met synchroniseren met USB datakabel? Kan je daar hetzelde mee als serieel?
Want in die Siemens Datasuite kan ik alleen COM poorten selecteren, of vind hij USB vanzelf?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Ik heb het contract zondag avond opgestuurd oer fax ik kreeg maandagmiddag bevestigingsmailtje van gsmstunter, maar nu nog steeds nix gehoord van kpn
Kpn is wel heel erg sloom.
Weer niets. Was pas om half 12 thuis maar toen namen ze de telefoon al niet meer op. Ik ga dus nu die meuk nog es op de post doen. Erg fijn 
ik heb het voorgevoel dat ik deze actie mis ga lopen
ik heb het voorgevoel dat ik deze actie mis ga lopen
[ Voor 16% gewijzigd door m-m op 30-10-2003 12:07 ]
Hmm ik heb dus dinsdag de boel doorgefaxt en gisteren de boel opgestuurd met een briefje erbij dat ie al doorgefaxt was (hetzelfde contract e.d. dus hetzelfde ordernummer).
Maar nu krijg ik wel 2 orderbevestigingen
Dus straks opeens 2 mobieltjes in de bus
naja die raak ik dan vast wel ergens kwijt.
Verder vind ik de vraag van Liquidsilver ook wel interesant, als ik met een USB hetzelfde kan bestel ik die. Is toch wat makkelijker.
Maar nu krijg ik wel 2 orderbevestigingen
Verder vind ik de vraag van Liquidsilver ook wel interesant, als ik met een USB hetzelfde kan bestel ik die. Is toch wat makkelijker.
[ Voor 3% gewijzigd door Wuursj op 30-10-2003 11:55 ]
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Als het goed is kun je die USB kabel --> COM poort emuleren of iets dergelijks.
Ik heb wel wat gehoord over het niet kunnen updaten van de firmware met een USB kabel.
Ik bestel iig de Com kabel
Ik heb wel wat gehoord over het niet kunnen updaten van de firmware met een USB kabel.
Ik bestel iig de Com kabel
Deze aanbieding heb ik gistere gefaxt, ik hoop dat ie op tijd binnen is...
De sim kaart wil ik vervangen door een orange, dit kan omdat de m55 simlock vrij is, nu zat ik te kijken op de site van orange en daar staat dat je het hun gprs dienst kan afkopen, zodat je onbeperkt gebruik kan maken....
nou vroeg ik me eigenlijk af of ik eerst die i-mode firmware eruit moest flashen voordat ik op "orange share" kan?
En is het mogelijk om GPRS te gebruiken als "modem" voor het internet? Dus via datakabel aan laptop ofzo?
De sim kaart wil ik vervangen door een orange, dit kan omdat de m55 simlock vrij is, nu zat ik te kijken op de site van orange en daar staat dat je het hun gprs dienst kan afkopen, zodat je onbeperkt gebruik kan maken....
nou vroeg ik me eigenlijk af of ik eerst die i-mode firmware eruit moest flashen voordat ik op "orange share" kan?
En is het mogelijk om GPRS te gebruiken als "modem" voor het internet? Dus via datakabel aan laptop ofzo?
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Verwijderd
Je krijgt wel een vreemd nummer van kpn: 06-xxxxxx
Met dus maar 6 cijfers. Ik dacht dat het er 8 moeten zijn.
ja een telefoonnummer moet 10 cijfers zijn, vreemd.Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 12:15:
Misschien 06-06xxxxxx? Of zoiets?
edit: Mijn formulier enzo is op de post gedaan, nu maar afwachten of ze m morgen nog in behandeling nemen.
[ Voor 16% gewijzigd door m-m op 30-10-2003 12:24 ]
Ik hoop voor je dat je er nog door komt m-m.. heb je ook geen bevestigings mailtje gekregen van gsmstunter?
Ik heb 'm gisteravond rond 10uur gekregen, zou die van jou er ook allang moeten zijn.
Ik heb 'm gisteravond rond 10uur gekregen, zou die van jou er ook allang moeten zijn.
Nee helemaal niets. Een vriend van me heeft het zondag op de post gedaan, ik heb het maandagochtend (11.00) gefaxt naar ze. Hij heeft inmiddels een telefoon, ik heb niet eens een eerste bevestiging. En ik zie ook zat mensen in dit topic e.d. die later besteld hebben en al wel wat in huis hebben.Krypt schreef op 30 oktober 2003 @ 12:31:
Ik hoop voor je dat je er nog door komt m-m.. heb je ook geen bevestigings mailtje gekregen van gsmstunter?
Ik begin dus aan mijn fax-apparaat te twijfelen, hij is al >10 jaar oud, ik fax eigenlijk bijna nooit. Dus ik mailde ze eergister al met de vraag of het was aangekomen, krijg antwoord dat ik geduldig moet zijn en dat het oh zo druk is. Vandaag wou ik ze dus bellen om te vragen of ik het nou maar beter opnieuw kon opsturen, zoals bekend geen gehoor. Als ik er 2 krijg verpats ik er wel weer een, en dat is een kleiner probleem dan met geen toestel zitten, want mijn nokia is maar mooi wel even vorige week overleden
Kun je die forumlieren inscannen? wil het best wel voor je doorfaxen.. of fax het nog een keer bij het postkantoor ofzo... dat je die dingen 10x instuurd maakt volgens mij niet zoveel uit, het ordernummer blijft hetzelfde..
Uuh en dat nummer klopt echt?Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 12:15:
Heb je het al gebeld en ging het over etc?
Zou wel l33t zijn
Of zijn de laatste nummers gewoon 00? Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat een telefoonnummer altijd automatisch wordt aangevuld met 0en tot het 10 cijfers zijn. Maar ik zal het wel mis hebben.
Ik wacht nog op mijn bevestiging van aansluiting bij KPN. Ontvngstbevestiging had ik maandag al.
Verwijderd
Het zou idd wel stoer zijn om zo'n kort nummer te hebben. Maar helaas heb je er niets aan omdat je meteen weer wordt afgesloten.. toch?
De datakabel is binnen, nu de telefoon nog. Heb gisteren wel een bevestiging ontvangen, maar nog niets over KPN/verzending. Zal nog wel even geduld moeten hebbeb
moeilijk....
Verwijderd
Als je de bevestiging van aansluitning van kpn krijgt, staat daar ook je imei en telefoonnummer in.
Bij mij is dat telefoonnummer dus 8 cijfers. Misschien gewoon een foutje (ik ga het toch niet gebruiken).
Bij mij is dat telefoonnummer dus 8 cijfers. Misschien gewoon een foutje (ik ga het toch niet gebruiken).
Verwijderd
Nou ik heb mn telefoontje binnen hoor!, ben er nu lekker mee aan het spelen op mn werk. Best gaaf eigenlijk zon kleurenschermpje@@!!
Verwijderd
Ik had de boel zaterdag ingevuld en zondag verstuurd. Vervolgens telkens mailtjes van GSM stunter, heel handig zo een track & Trace code. Ik heb hem nu binnen!
Ik ben gewoon helemaal hyperactief. 
Daarom wil ik alle behulpzame tweakertjes in dit topic bedanken
. Dan kan ik nu gaan spelen!
Daarom wil ik alle behulpzame tweakertjes in dit topic bedanken
Nu nog een guide hoe je die imode rotzooi eruit gooit, ik heb zonet de software geflashed, van software 10 naar 10, er vanuitgaande dat ik dan die imode intro kwijt zou raken... niet dus

Ik heb hem als het goed is nu thuis liggen.. Maarja #@$ school
Verwijderd
Als je nou deze link gebruikt, de underscore is verandert in een spatie, en er vervolgens weer een underscore in zet voordat je het uitprint. gewoon even de html code kopieeren en er een underscore inzetten als het contract al gemaakt is. Dan heb je wel kans dat je nog een telefoontje krijgt, gebruik op eigen risico.
http://www.gsmstunter.nl/...r=KPN&GPRS=250k&imode=yes
http://www.gsmstunter.nl/...r=KPN&GPRS=250k&imode=yes
Denk inderdaad een foutje. Heb mijn bevestiging nu ook net binnen en heb een telefoonnummer met 7 cijfersVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 13:21:
Als je de bevestiging van aansluitning van kpn krijgt, staat daar ook je imei en telefoonnummer in.
Als iemand hier meer info over heeft/vind hoor ik het ook graag. Zelf ook al een beetje aan het zoeken geweest, maar weinig info over te vinden.P5ycho schreef op 30 oktober 2003 @ 14:13:
Nu nog een guide hoe je die imode rotzooi eruit gooit, ik heb zonet de software geflashed, van software 10 naar 10, er vanuitgaande dat ik dan die imode intro kwijt zou raken... niet dus
Verwijderd
Dat is just tof in mijn opinie.Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 15:11:
wat is dat irritante lichtje aan de zijkant van de m55
kan dat niet uit ofzo?
Maar dat kan idd uit. In het menu ga je naar tools (die moersleutel) en kies je voor dynamic lightning. Dat zet je uit.
Iig uitzetten bij Netwerk synchronisatie. Dat kost accu's
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 15:11:
wat is dat irritante lichtje aan de zijkant van de m55
kan dat niet uit ofzo?
dat liggie is juist
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
met je datakabelke connecten en dan de telefoon browsen (onderste icon in de comm. suite), naar customization gaan en de dir 'provider' weggooien, works for meWaslijn schreef op 30 oktober 2003 @ 15:07:
[...]
Als iemand hier meer info over heeft/vind hoor ik het ook graag. Zelf ook al een beetje aan het zoeken geweest, maar weinig info over te vinden.
edit: er staat ook nog een siemens_blabla plaatje in je pictures dir.
[ Voor 10% gewijzigd door P5ycho op 30-10-2003 15:38 ]
Verwijderd
Je nr is toch dat op dat blaadje van je punkcode staat?
en hoe kan je het zien via je telefoon?
'punkcode'Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 15:30:
Je nr is toch dat op dat blaadje van je punkcode staat?
pukcode kan je niet (makkelijk)uit de telefoon halen
Verwijderd
ik bedoel je telefoon nummer waar die staatMaestro.mosjuh schreef op 30 oktober 2003 @ 15:33:
[...]
'punkcode'![]()
pukcode kan je niet (makkelijk)uit de telefoon halen
30 Oct 2003 09:42:03
Bevestiging van uw bestelling bij GSMSTUNTER
30 Oct 2003 13:32:09
Bevestiging van uw aansluiting bij KPN
Dat viel me dus erg mee, zo snel bevestiging van KPN.
Hopen dat ik hem morgen of overmorgen binnen krijg
Bevestiging van uw bestelling bij GSMSTUNTER
30 Oct 2003 13:32:09
Bevestiging van uw aansluiting bij KPN
Dat viel me dus erg mee, zo snel bevestiging van KPN.
Hopen dat ik hem morgen of overmorgen binnen krijg
MMMMM
life isn't fair. Heb eergister order bevestiging gehad (28e) en nog niks gehoord van de KPN.......
life isn't fair. Heb eergister order bevestiging gehad (28e) en nog niks gehoord van de KPN.......
www.ya-calendar.com - Gratis online agenda
Dinsdag gefaxd
Woensdag order bevestiging
Zojuist (donderdag) KPN bevestiging!
WHOAH
hij's bijna binnen
(voor mij) is het goed dat ze de actie vroegtijdig hebben stopgezet
Woensdag order bevestiging
Zojuist (donderdag) KPN bevestiging!
hij's bijna binnen
(voor mij) is het goed dat ze de actie vroegtijdig hebben stopgezet
Succes is een keuze
Verwijderd
Gister opgestuurd, vanmorgen bevestiging bestelling, vanmiddag bevestiging aansluiting. En gewoon een 10-cijferig nummer.
Ik heb de NEC 223i besteld op de valreep
Dinsdag op de post gedaan, woensdag bevestiging gsmstunter, vandaag bevestiging kpn. morgen telefoon binnen?
En dan ff zeuren bij de KPN, want voor 1,05 euro/maand kun je je abbo omzetten naar hi20, dat zijn dus 100 min voor 1,05 euro!! Moet je wel geluk mee hebben, lees dit maar!
Dinsdag op de post gedaan, woensdag bevestiging gsmstunter, vandaag bevestiging kpn. morgen telefoon binnen?
En dan ff zeuren bij de KPN, want voor 1,05 euro/maand kun je je abbo omzetten naar hi20, dat zijn dus 100 min voor 1,05 euro!! Moet je wel geluk mee hebben, lees dit maar!
Dat omzetten naar Hi20 heb ik ook geprobeerd, maar je moet echt veel moeite doen wil jij voor slechts 1,05euro per maand extra Hi20 krijgen. In vrijwel alle gevallen zeggen ze gewoon: "De actie van 150euro per jaar vervalt, je gaat nu gewoon 20euro per maand betalen". En daar schiet je dan weer niets mee op natuurlijk...
woensdag middag gefaxed, nog geen bevestiging, zou ik te laat zijn ?
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
ik wil die imode profiles eruit rippen maar die zijn niet deletable... er was iemand die bij siemens werkte, misschien dat die ons even verder kan helpen?
Ik leef met je mee (same story here).Jacco Swart schreef op 30 oktober 2003 @ 16:32:
MMMMM
Verwijderd
Als je een bevestiging hebt gehad van aansluiting, gaat de telefoon dan nog de zelfde dag op de post?
Daar krijg je ook nog een bevestiging van, maar bij mij kwane het mailtje van de aansluiting bij KPN en de bevestiging van het versturen van het toestel gisteren vlak na elkaar. Vanochtend ontving ik het toestelVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 17:37:
Als je een bevestiging hebt gehad van aansluiting, gaat de telefoon dan nog de zelfde dag op de post?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Je krijgt nog een emailtje met een track & trace code met de mededeling dat ie verstuur is. Welk een beetje jammer, ik vind het een lelijke telefoon. (donker rode lichtknopje met groene achtergrondVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 17:37:

ik heb maandag alles besteld en op de post gedaan en heb nog geen mailtje ontvagen.
ik snap er niks van, ik wil die telefoon echt graag hebben, zit me erg gewoon op te verheugen.
zou het jammer als er ergens iets is mis gegaan waardoor het niet door gaat.
ik snap er niks van, ik wil die telefoon echt graag hebben, zit me erg gewoon op te verheugen.
nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)
euh, waarom zou je imode eruit willen hebbenP5ycho schreef op 30 oktober 2003 @ 14:13:
Heb je de brief wel voldoende gefrankeerd? Ik weet niet of het moet maar ik heb er twee postzegels op geplakt, gewoon voor de zekerheid.jedel schreef op 30 oktober 2003 @ 17:48:
ik heb maandag alles besteld en op de post gedaan en heb nog geen mailtje ontvagen.
omdat het in de weg zit als je er een niet kpn abonnemebt in stopt!
1.Towbitis schreef op 30 oktober 2003 @ 17:50:
[...]
Heb je de brief wel voldoende gefrankeerd? Ik weet niet of het moet maar ik heb er twee postzegels op geplakt, gewoon voor de zekerheid.
lijkt me voldoende voor 2 a4tjes + envelop
Verwijderd
quote uit een emailtje:
Bijna alle aanvragen zijn behandeld alleen we liggen achter met bevestigen, om u gerust te stellen er zijn vandaag maar 5 pakketjes de deur uit gegaan, omdat alles tegen gehouden is om eerst de klanten aan tesluiten.
dus wacht rustig af en u hoort zeker morgen iets.
Dus ik hoop morgen iets te horen dan maar.. nu heeft het dus een week geduurt voordat ik de telefoon binnen heb (als ik morgen de bevestiging krijg en zaterdag de telefoon.)
Nouja, als ik eerst die bevestiging maar heb weet ik tenminste dat ie er de volgende dag komt.
Bijna alle aanvragen zijn behandeld alleen we liggen achter met bevestigen, om u gerust te stellen er zijn vandaag maar 5 pakketjes de deur uit gegaan, omdat alles tegen gehouden is om eerst de klanten aan tesluiten.
dus wacht rustig af en u hoort zeker morgen iets.
Dus ik hoop morgen iets te horen dan maar.. nu heeft het dus een week geduurt voordat ik de telefoon binnen heb (als ik morgen de bevestiging krijg en zaterdag de telefoon.)
Nouja, als ik eerst die bevestiging maar heb weet ik tenminste dat ie er de volgende dag komt.
Verwijderd
Er zitten geen adders onder het gras, het werkt precies zoals beschreven. Vorig jaar heb ik een gsmstunter abo besteld: kpn-mobile 120, cashback van gsmstunter, hele jaar gratis gebeld, ging prima; vorige maand siemens s55 actie besteld (binnen 2 dagen in huis!), vergelijkbaar met deze m55 actie (ik kreeg minder terug, maar s55 is nog wat cooler ;-) ). Bij deze actie betaal je dus 150,- aan kpn en krijg je weer 125 euro terug van gsmstunter... dus voor 36 euro (incl. verzendkosten) een mooi telefoontje en als je ergens anders dan nog een goedkoop belminuten abo afsluit bel je erg goedkoop (voor de zekerheid volgend jaar het kpn abo wel opzeggen)
ik ben van plan om de NEC te kopen want ik vind die dubbelklap toestellen wel mooi maar nu wou ik wten of er al iemand was bij wie het niet lukte..
[ Voor 87% gewijzigd door msG-Gsm op 30-10-2003 18:28 ]
Verwijderd
Ik heb dus 3 telefoons besteld... maar nog maar 2 bevestigingen ontvangen
Heb ze al ff gemaild...hopelijk komt het nog goed
Geduld is een schone zaak (of zoietsVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 19:13:
Ik heb dus 3 telefoons besteld... maar nog maar 2 bevestigingen ontvangen![]()
Heb er zelf 1 besteld, bevestigingen zijn binnen. Nou hopen dat ie in het weekend nog is, maar ik reken er maar niet op.
Niet iets vergeten dan? kopie legimitatie bewijs, kopie bankafschrift en contract zijn bij mij 3 A4-tjes en volgens pa zou ik dan 2 postzegels moeten plakken (leek mij onzin maar heb voor de zekerheid maar zijn raad opgevolgd en er 2 op geplakt).
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
De KPN heeft me aangesloten (kreeg een virusmelding van mijn virusscanner die het niet eens was met de MIME-header
), nu nog op de verzending wachten. Maar het zal wel maandag worden
.

rm -r *
Hmmmzz ik had 4 A4tjes, printer wilde laatste contractregel niet afdrukken op hetzelfde blaadje, wilde idd ook 2 postzegels plakken voor de zekerheid, maar hadden er nog maar 1 en daarna niet meer aan gedacht...
Maarja
Als 't niet aankomt is er binnenkort nog wel een actie
Maarja
Als 't niet aankomt is er binnenkort nog wel een actie
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
je wilt niet weten hoe veel je me hier mee hebt geholpenralfbosz schreef op 30 oktober 2003 @ 19:27:
De KPN heeft me aangesloten (kreeg een virusmelding van mijn virusscanner die het niet eens was met de MIME-header), nu nog op de verzending wachten. Maar het zal wel maandag worden
.
mn order bevestiging is vandaag al aangekomen maar is in de virusscanner van de relay blijven steken wegens incorrecte MIME (daar flipt ie op)
Ik heb mijn telefoontje
Maar ff een vraagje... dat imode is wel grappig... maar hoe kan ik zien hoeveel ik tot nu toe heb verbruikt? Waar moet ik dan heen?
Ok ik ben er al een beetje achter... als je belt met 777 krijg je gratis te horen wat je hebt verbruikt... maar dat is in MB, daar heb ik niet zoveel aan
ik heb nl maar een kwart MB 
Iemand een beter idee?
Ok ik ben er al een beetje achter... als je belt met 777 krijg je gratis te horen wat je hebt verbruikt... maar dat is in MB, daar heb ik niet zoveel aan
Iemand een beter idee?
[ Voor 41% gewijzigd door Sjeik op 30-10-2003 20:36 ]
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Woei ik ben aangesloten bij KPN. Erg blij. Was bij Vodafone nog geweigerd vorige week. Oh well. Erg mooi dit.
Maar ze zijn dus nu gewoon eerst alles aan het processen naar KPN. Daarna gaan ze weer verder met pakketjes versturen, ook wel logisch natuurlijk...
Maar ze zijn dus nu gewoon eerst alles aan het processen naar KPN. Daarna gaan ze weer verder met pakketjes versturen, ook wel logisch natuurlijk...
Verwijderd
in het begin scherm op pijltje naar links drukken.Sjeik schreef op 30 oktober 2003 @ 20:26:
Ik heb mijn telefoontjeMaar ff een vraagje... dat imode is wel grappig... maar hoe kan ik zien hoeveel ik tot nu toe heb verbruikt? Waar moet ik dan heen?
Ok ik ben er al een beetje achter... als je belt met 777 krijg je gratis te horen wat je hebt verbruikt... maar dat is in MB, daar heb ik niet zoveel aanik heb nl maar een kwart MB
Iemand een beter idee?
De bevestiging van gsmstunter zelf had je wel ontvangen? Dus alleen de bevestiging van KPN heeft een vreemde MIME header?m-m schreef op 30 oktober 2003 @ 19:52:
[...]
je wilt niet weten hoe veel je me hier mee hebt geholpen
mn order bevestiging is vandaag al aangekomen maar is in de virusscanner van de relay blijven steken wegens incorrecte MIME (daar flipt ie op)
Zou planet die er misschien standaard uitfilteren dan? Die hebben toch ook zo'n virusscan? Dus dat ie er op serverniveau al uitgefilterd wordt door planet zelf.
Dat zou heel goed kunnen ja, het geld trouwens voor al hun maill, dus niet alleen die bevestiging. Beetje onprofessioneel, daar moeten ze maar eens op gewezen worden
Ah heeft die regel met deze regel te maken die boven mijn mailtje stond? :
Ik vroeg me al af wat dat voorstelde. igg wel gewoon aangekomen hier zonder flippende virusscanner.Content-type: text; charset=iso-8859-1
X-AtHome-MailScanner-Information: Neem contact op met support@home.nl voor meer informatie
X-AtHome-MailScanner: Found to be clean
Jippie
Geachte hr/mw Mulder,
Bedankt voor uw bestelling!
Bij deze laten we u weten dat wij uw aanvraag ontvangen hebben.
De aanvraag wordt met de volgende gegevens verwerkt:
Toestel: Siemens M55_test
Contract: KPN Allround
Deze zal nu door KPN in behandeling genomen worden.
Zodra u door KPN aangesloten bent ontvangt u van ons nog een bevestiging, en
wordt uw bestelling zo snel mogelijk verstuurd.
Bij opmerkingen en/of vragen kunt u mailen naar aanvragen@gsmstunter.nl
Met vriendelijke groet,
GSMstunter
Geachte hr/mw Mulder,
Bedankt voor uw bestelling!
Bij deze laten we u weten dat wij uw aanvraag ontvangen hebben.
De aanvraag wordt met de volgende gegevens verwerkt:
Toestel: Siemens M55_test
Contract: KPN Allround
Deze zal nu door KPN in behandeling genomen worden.
Zodra u door KPN aangesloten bent ontvangt u van ons nog een bevestiging, en
wordt uw bestelling zo snel mogelijk verstuurd.
Bij opmerkingen en/of vragen kunt u mailen naar aanvragen@gsmstunter.nl
Met vriendelijke groet,
GSMstunter
Verwijderd
Afgelopen vrijdag mijn M55 besteld en dinsdag had ik hem in huis. Vodafone 120 abbo erbij voor 5 euro p.m. van bestelmaar dus dat zit wel goed voor een jaartje
dus toch een mailbugje...Weurst schreef op 30 oktober 2003 @ 21:41:
Ah heeft die regel met deze regel te maken die boven mijn mailtje stond? :
[...]
Ik vroeg me al af wat dat voorstelde. igg wel gewoon aangekomen hier zonder flippende virusscanner.
heb ik hier ook icm @home...
normaalgesproken moet die text verborgen blijven in de header
Ik krijg bij het inschakelen van het toestel na het plaatsen van een Telfort Prepay kaartje: Vliegtuigcontrole - Toestel inschakelen - Ja / Nee...
Iemand een idee hoe dat is uit te schakelen? Ik heb verder niet de vliegtuigmodus ingeschakeld, gewoon "normale omgeving". Zodra je de KPN kaart er in doet geeft hij dit niet aan. Of wordt dit gewoon flashen (maw een data kabel halen)?
Toestel doet het overigens gewoon prima tenzij je te lang wacht met antwoorden op die vraag, dan schakelt hij vanzelf weer uit...
Iemand een idee hoe dat is uit te schakelen? Ik heb verder niet de vliegtuigmodus ingeschakeld, gewoon "normale omgeving". Zodra je de KPN kaart er in doet geeft hij dit niet aan. Of wordt dit gewoon flashen (maw een data kabel halen)?
Toestel doet het overigens gewoon prima tenzij je te lang wacht met antwoorden op die vraag, dan schakelt hij vanzelf weer uit...
[ Voor 17% gewijzigd door Gianni Rombios op 30-10-2003 23:16 ]
Welkom in de wondere wereld die Siemens heetGianni Rombios schreef op 30 oktober 2003 @ 23:15:
Ik krijg bij het inschakelen van het toestel na het plaatsen van een Telfort Prepay kaartje: Vliegtuigcontrole - Toestel inschakelen - Ja / Nee...
Is voor zover ik weet niet legaal uit te schakelen, is wel mogelijk dmv datakabel en speciale software. Maar het dient er dus voor dat jouw telefoon niet zonder bevestiging aan kan, voor bijvoorbeeld in het vliegtuig. Blijkbaar heb je op je KPN kaart wel een pincode aan staan, en op je telfort niet. Daarom zal de telefoon alleen bij de telfort kaart om een bevestiging vragen.