Idd.. Ik vind het ook jammer dat ik hem nog niet heb, maar die ene week kan ik wel wachten. Ik neem het ze niet kwalijk.
Dat heb ik hier ergens gepost ja.Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 16:04:
[...]
nix aan doen?!
Er was iemand die ze gemaild had of er nog genoeg waren ofzo, toen mailde GSMStunter terug: We hebben er meer dan genoeg, en iedere dag komen er weer genoeg binnen.
Het moet ergens in dit topic staan, kweet cker dat ik dat gelezen heb..
Ik heb hem ondertussen al een tijdje binnen gelukkig maar erg rot voor de mensen die al een lange tijd zitten te wachen

Nog even een vraag: hoe zit het nou met KPN, wordt dat afkopen door GSMstunter geregeld of moet je dat zelf regelen bij KPN en schrijven ze (indien je niet afkoopt) dan gewoon de maandelijkse termijnen af?
bvd
Precies ja, we blijven zeikende hollanders hewwillem schreef op 03 november 2003 @ 18:28:
Ik vind het echt humor. Mensen (waaronder ik zelf), kopen voor een habbekrats een uber telefoon. Zien vervolgens een enorme stormloop door medetweakers, met als gevolg dat de actie stil wordt gelegd, maar kijken wel verbaasd en boos op dat de boel een week vertraagd is.
Sorry hoor, maar dit had je toch zelf ook kunnen bedenken? Beetje naief van mensen om nu te gaan zeuren. Stel dat jij opeens 500 telefoons ipv 20 telefoons per week moet inpakken. Zou jij er dan niet wat langer over doen?
Ik vind het totaal niet erg dat het een weekje later komt. Boeiend, abbo gebruikt toch bijna niemand en de meeste tweakers hebben toch al een telefoon.
Als ze zich niet aan hun afspraken gehouden hadden was het een ander vehaal geweest maar nu kan ik ze niks kwalijk nemen. Ze zetten netjes op hun website dat het langer kan duren dus ik wacht wel geduldig af. Kan ik me nog een weekje langer verheugen
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Verwijderd
natuurlijk schrijven ze dan de normale abbo kosten af.
Op mensen die vergeten af te melden daar rekenen ze op en dat is waar dit soort acties voor gemaakt zijn.
Op mensen die vergeten af te melden daar rekenen ze op en dat is waar dit soort acties voor gemaakt zijn.
Ik denk dat ie de eerste 150 euro voor het eerste jaar bedoeld...Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 18:59:
natuurlijk schrijven ze dan de normale abbo kosten af.
Dat regelt KPN, die heeft een eenmalige machtiging om 150 euro van je rekening af te schrijven.. Maar jij moet voor de 9e maand je abo opzeggen; anders wordt je abonnement stilzwijgend verlengt en dan betaal je dus wel maandelijks het abonnementsgeld..
[edit]
Ik heb 'm ondertussen binnen.. grappig toestel maar ik denk wel dat ik 'm aan m'n vriendin geef.. mijn S55 vind ik toch net iets fijner werken kwa knopjes..
[ Voor 13% gewijzigd door Krypt op 03-11-2003 19:10 ]
Maar is toch wel leuker als je hem binnen een week of 2 heb. Eerst werdt er gezegt een week of 2. Dat is toch wel een behoorlijke tijd voor een telefoon vind ik.wwillem schreef op 03 november 2003 @ 18:28:
Ik vind het echt humor. Mensen (waaronder ik zelf), kopen voor een habbekrats een uber telefoon. Zien vervolgens een enorme stormloop door medetweakers, met als gevolg dat de actie stil wordt gelegd, maar kijken wel verbaasd en boos op dat de boel een week vertraagd is.
Sorry hoor, maar dit had je toch zelf ook kunnen bedenken? Beetje naief van mensen om nu te gaan zeuren. Stel dat jij opeens 500 telefoons ipv 20 telefoons per week moet inpakken. Zou jij er dan niet wat langer over doen?
Ik vind het totaal niet erg dat het een weekje later komt. Boeiend, abbo gebruikt toch bijna niemand en de meeste tweakers hebben toch al een telefoon.
Je abbo gaat ondertussen wel in. Maar ik heb de telefoon deze week al. Heb net een mail van ze gehad. Jippie, nou nog zorgen dat mijn ouders hem naar mij toe sturen.
Even een andere vraag. Kan iemand de foto's van het pakketje + inhud nog een keer uploaden. Zit er bij de bestelling een handsfree set bij??? Anders wil ik deze ook gelijk bij mijn datakabel bestellen. Zit er trouwens ook zo'n gek beschermhoesje bij. Zag dit bij een ander topic namelijk. Ze schijnen ook beste gewild te zijn en moeilijk verkrijgbaar.
[ Voor 15% gewijzigd door Nimrod|IA op 03-11-2003 20:02 ]
Sorry hoor, maar minstens 2 weken voor een bestelling via internet is gewoon _te lang_. En een stormloop van tweakers? Ik denk dat het deel van de bestellingen van mensen die via dit forum achter de aanbieding zijn gekomen te verwaarlozen is, dat meen ik. Als je zo'n l33te actie begint kan je er de donder op zeggen dat er verschrikkelijk veel belangstelling komt. En dan kan je toch best wat 2,50-in-het-uur-16jarigen erop zetten? Dat je besteld en een redelijke levertermijn verwacht en dan minstens 2 weken moet wachten, is gewoon zot. En het zotste is dat er niet over wordt gecommuniceerd maar dat je het maar op de site moet lezen, een mailtje had er wel even vanaf gekund. En telefonisch bereikbaar, dat zijn ze ook al niet. En dan de rare volgorde van bestellingen, de een heeft 'm al na 2 dagen. De ander wacht al een week en krijgt dan via de site te horen dat ie nog eens minstens een week zal gaan moeten wachten. Tuurlijk, het is een goede aanbieding, dus ik moet niet zeuren. Maar een beetje betere service had er echt wel vanaf gekund hoor.wwillem schreef op 03 november 2003 @ 18:28:
Verwijderd
foei, je krijg je m55 **wegens omstandigheden** niet meerm-m schreef op 03 november 2003 @ 20:24:
[...]
Sorry hoor, maar minstens 2 weken voor een bestelling via internet is gewoon _te lang_. En een stormloop van tweakers? Ik denk dat het deel van de bestellingen van mensen die via dit forum achter de aanbieding zijn gekomen te verwaarlozen is, dat meen ik. Als je zo'n l33te actie begint kan je er de donder op zeggen dat er verschrikkelijk veel belangstelling komt. En dan kan je toch best wat 2,50-in-het-uur-16jarigen erop zetten? Dat je besteld en een redelijke levertermijn verwacht en dan minstens 2 weken moet wachten, is gewoon zot. En het zotste is dat er niet over wordt gecommuniceerd maar dat je het maar op de site moet lezen, een mailtje had er wel even vanaf gekund. En telefonisch bereikbaar, dat zijn ze ook al niet. En dan de rare volgorde van bestellingen, de een heeft 'm al na 2 dagen. De ander wacht al een week en krijgt dan via de site te horen dat ie nog eens minstens een week zal gaan moeten wachten. Tuurlijk, het is een goede aanbieding, dus ik moet niet zeuren. Maar een beetje betere service had er echt wel vanaf gekund hoor.
(als de mensen van gsmstunter dit leest)
Vind alles echt op zich wel meevallen, maar een E-mailtje had op zich wel gekunt. Alleen een groter lettertype op de site zou al handigger geweest zijn. Vind hem persoonlijk nogal klein.
Maar laten we eerlijk zijn het is gewoon een SUPERSTUNT
Verwijderd
Er zit in het pakket:Nimrod|IA schreef op 03 november 2003 @ 19:39:
[...]
Maar is toch wel leuker als je hem binnen een week of 2 heb. Eerst werdt er gezegt een week of 2. Dat is toch wel een behoorlijke tijd voor een telefoon vind ik.
Je abbo gaat ondertussen wel in. Maar ik heb de telefoon deze week al. Heb net een mail van ze gehad. Jippie, nou nog zorgen dat mijn ouders hem naar mij toe sturen.
Even een andere vraag. Kan iemand de foto's van het pakketje + inhud nog een keer uploaden. Zit er bij de bestelling een handsfree set bij??? Anders wil ik deze ook gelijk bij mijn datakabel bestellen. Zit er trouwens ook zo'n gek beschermhoesje bij. Zag dit bij een ander topic namelijk. Ze schijnen ook beste gewild te zijn en moeilijk verkrijgbaar.
- telefoon
- fototoestel+hoesje
- bandje, waar je fototoestel ofzo aan kunt hangen
- sim kaart kpn
- heel veel boekjes
- oplader
that's all
Mja, 2 weken wachten op een telefoon is gewoon veel, maar het is een superstunt, ik heb er geen probleem mee, als het nou maar gewoon duidelijk gecommuniceerd werd. Als ik moet wachten geen probleem, maar het zuigt gewoon als je niet weet waar je aan toe bent en elke dag je mail zit te checken in afwachting, maar steeds niets hoort.Nimrod|IA schreef op 03 november 2003 @ 20:28:
Vind alles echt op zich wel meevallen, maar een E-mailtje had op zich wel gekunt. Alleen een groter lettertype op de site zou al handigger geweest zijn. Vind hem persoonlijk nogal klein.
En het is idd een superstunt
Geen handfreesetje dus 
Zonde. Nahja dan maar er extra bij bestellen
bedankt
Zonde. Nahja dan maar er extra bij bestellen
bedankt
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 20:34:
[...]
Er zit in het pakket:
- telefoon
- fototoestel+hoesje
- sim kaart kpn
- heel veel boekjes
- oplader
that's all
Verwijderd
Ik heb dus een abbo op mijn vader zijn en mijn moeders haar naam te staan. Krijg ik vandaag een mail van GSMstunter:
Wij hebben nooit problemen gehad met KPN of iets dergelijks. Het enige wat ik kan bedenken is dat we met de vaste telefoon op tele2 zitten maar dat maakt toch niks uit.
Ik heb KPN gebeld maar zij konden mij verder niks vertellen als ik het sim-kaart nummer niet gaf. Ze vertelden wel dat het abbo op mijn moeders naam wel goedgekeurd was
Zeer vage zaak... zou het nog goed komen denken jullie? (hope so)
Dit slaat dus echt nergens opGeachte heer/ mevrouw,
U heeft een aanvraag op het netwerk kpn bij ons gedaan, maar nu kregen wij van kpn een waarborg voor de aanvraag. Deze waarborg is van €450 die u als u het abonnement wilt aan kpn moet betalen. Wat de rede er van is dat weten wij niet dat blijft tussen kpn en u.
Als u het wel wilt kunt u het storten op gironummer *******.
Bij de storting dit nummer vermelden:********
VOOR VRAGEN HIER OVER KUNT U KPN BELLEN 0800-0507
Wilt u ons er wel van op de hoogte stellen wat u doet gelieve binnen 3 dagen.
Ik hoop u nu genoeg geïnformeerd te hebben.
Het betalingsbewijs kunt u faxen naar 050-5518910
Met vriendelijke groet,
Gsmstunter
Postbus 7
5570 AA Bergeijk
Ik heb KPN gebeld maar zij konden mij verder niks vertellen als ik het sim-kaart nummer niet gaf. Ze vertelden wel dat het abbo op mijn moeders naam wel goedgekeurd was
Verwijderd
Ik zit even op de kpn site te lezen hoe ik mn abo op moet zeggen etc. Zoals al eerder verteld in het topic moet je 3 maanden voor het aflopen van het abo, de boel opzeggen.
Waneer ik bij "hoe hef ik mijn abo op?" kies voor "Staat uw opheffingsreden er niet tussen?" staat er:
Als uw opheffingsreden er niet tussen staat, bel dan met 0800 – 0507 en kies afdeling opheffingen.
Eigenlijk zeg ik mn abo liever schriftelijk op, dan heb ik het tenminste zwart op wit dat ik het heb opgezegd
Als je voor "Opheffen ingeval van overlijden" kiest heb ik wel een postadres. Ik neem aan dat dit een algemeen adres is en niet alleen voor overleden abonees?
Postadres:
Klantenservice KPN
Afdeling opheffingen
Postbus 13500
9700EG Groningen
Faxnummer: 0800 – 099 11 75
Zijn er hier mensen die nu al hun abo hebben opgezegd, schriftelijk of telefonisch?
Waneer ik bij "hoe hef ik mijn abo op?" kies voor "Staat uw opheffingsreden er niet tussen?" staat er:
Als uw opheffingsreden er niet tussen staat, bel dan met 0800 – 0507 en kies afdeling opheffingen.
Eigenlijk zeg ik mn abo liever schriftelijk op, dan heb ik het tenminste zwart op wit dat ik het heb opgezegd
Als je voor "Opheffen ingeval van overlijden" kiest heb ik wel een postadres. Ik neem aan dat dit een algemeen adres is en niet alleen voor overleden abonees?
Postadres:
Klantenservice KPN
Afdeling opheffingen
Postbus 13500
9700EG Groningen
Faxnummer: 0800 – 099 11 75
Zijn er hier mensen die nu al hun abo hebben opgezegd, schriftelijk of telefonisch?
edit:
ik heb iig maar even de datum in mn agenda gezet dat ik hem op moet zeggen, misschien kan dat abo nog wel van pas komen. Er zat toch elke maand iets van 250kb gratis data verkeer bij he? Wel stom dat je voor sommige diensten alsnog "extra" moet betalen om het te kunnen downloaden. Je betaalt voor de dataverkeer+de content
(ik denk dan aan bv ringtones). Bij internet betaal je (nog niet tenminste) toch ook niet voor de content
ik heb iig maar even de datum in mn agenda gezet dat ik hem op moet zeggen, misschien kan dat abo nog wel van pas komen. Er zat toch elke maand iets van 250kb gratis data verkeer bij he? Wel stom dat je voor sommige diensten alsnog "extra" moet betalen om het te kunnen downloaden. Je betaalt voor de dataverkeer+de content
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 20:58 ]
Verwijderd
Nou is de M55 een Tri-band toestel; wereldwijd bellen dus. Maar ik vraag me af; is de oplader ook 'wereldwijd' ? M.A.W. pakt-ie ook de 110V/60 Hz die in de VS uit het stopcontact komt ?Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 20:34:
Er zit in het pakket:
- telefoon
- fototoestel+hoesje
- sim kaart kpn
- heel veel boekjes
- oplader
that's all
Verwijderd
Moet je een universeel stopcontact kopen denk ik
en niet zo een bij de hema, die past namelijk niet overal
Volgens de opdruk is 't ding alleen geschikt voor de 230V, 50/60Hz die we hier in Europa hebben.Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 21:01:
[...]
Nou is de M55 een Tri-band toestel; wereldwijd bellen dus. Maar ik vraag me af; is de oplader ook 'wereldwijd' ? M.A.W. pakt-ie ook de 110V/60 Hz die in de VS uit het stopcontact komt ?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Nee, komt niet goedVerwijderd schreef op 03 november 2003 @ 20:49:
Ik heb dus een abbo op mijn vader zijn en mijn moeders haar naam te staan. Krijg ik vandaag een mail van GSMstunter:
[...]
Dit slaat dus echt nergens opWij hebben nooit problemen gehad met KPN of iets dergelijks. Het enige wat ik kan bedenken is dat we met de vaste telefoon op tele2 zitten maar dat maakt toch niks uit.
Ik vind het op zich niet vreemd dat het wat langer duurt door ongelooflijke drukte (hoewel ze de actie ook al vervroegd hebben stop gezet wegens diezelfde drukte...), maar dat ze het aan KPN wijten terwijl KPN zegt van niets te weten, is ofwel een grove fout van GSMStunter.nl, ofwel een beetje snor drukken van KPN
Peace is not simply the absence of war.
Nou heb net bij http://www.salesplaza.nl ook gelijk een bestellingkje geplaatst voor:
- datakabel nokia 6610
- datakabel m55
- frontje 6610
- handsfreesetje M55
Nou maar hopen dat ik alles ongeveer gelijktijdig heb. Wat wel ongelofelijk gaaf aan http://www.salesplaza.nl is dat ze een ongeloofelijk grote download sectie hebben. Echt superhandig voor Proggies en alles.
- datakabel nokia 6610
- datakabel m55
- frontje 6610
- handsfreesetje M55
Nou maar hopen dat ik alles ongeveer gelijktijdig heb. Wat wel ongelofelijk gaaf aan http://www.salesplaza.nl is dat ze een ongeloofelijk grote download sectie hebben. Echt superhandig voor Proggies en alles.
handsfreesetje?er zit een luidspreker op ja.
(heeft iemand die getest trouwens?)
Salesplaza is wel goed he, vooral die download sektie is/kan mooi worden, nu nog wat meer Siemens Java Games en we zijn klaar.
Salesplaza is wel goed he, vooral die download sektie is/kan mooi worden, nu nog wat meer Siemens Java Games en we zijn klaar.
heb je toevallig een nummer laten porteren van een abo wat nog liep ?Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 20:49:
[...]
Dit slaat dus echt nergens opWij hebben nooit problemen gehad met KPN of iets dergelijks. Het enige wat ik kan bedenken is dat we met de vaste telefoon op tele2 zitten maar dat maakt toch niks uit.
want misschien dat ze dat zien als het opzeggen van een contract wat nog loopt?
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Er staan ongeveer 50 javaGames op dus SUper met andere woorden. ook voor mijn 6610 staan er een stuk of 50 + op.
En het bedrijf zelf bevalt me wel. Geen rembours en na de hand betalen. Gewoon super toch.
En het bedrijf zelf bevalt me wel. Geen rembours en na de hand betalen. Gewoon super toch.
Eddos schreef op 03 november 2003 @ 22:27:
handsfreesetje?er zit een luidspreker op ja.
ik ken 3 mensen die vandaag ook verzendbevestiging van hun foon hebben gehad (dus foon is opgestuurd) --> die van mij , mijn vriendin en een kameraad/vriend van mij.
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Verwijderd
Waar staan ze dan, want ik zie ze niet.Nimrod|IA schreef op 03 november 2003 @ 23:43:
Er staan ongeveer 50 javaGames op dus SUper met andere woorden. ook voor mijn 6610 staan er een stuk of 50 + op.
Eerst ff registreren en inloggen, je komt dan op een forum met die download sectie en nog een aantal extra functies.
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
De webmaster host ze trouwens zelf op zijn eigen pc thuis, dus ik denk niet dat hij het op prijs stelt als je alles er af gaat trekken(bandwith).
Ik heb nog steeds geen mailtje dat mijn Phone wordt opgestuurd
maar het inmiddels denk ik wel door hoe de orders worden verwerkt...
Volgens mijn namelijk gewoon via alfabet, en aangezien mijn achternaam met een S begint..........
maar het inmiddels denk ik wel door hoe de orders worden verwerkt...
Volgens mijn namelijk gewoon via alfabet, en aangezien mijn achternaam met een S begint..........

www.ya-calendar.com - Gratis online agenda
Verwijderd
Hmm, ik denk eerder in volgorde van binnenkomst, mijn achternaam begint namelijk met een z en ik had mn telefoontje zeer snel. Zondag ochtend besteld, donderdag ochtend telefoon in huis!
dan snap ik het nu helemaal niet meer. Maandag middag fax gestuurd, donderdag bevestiging KPN. Nouja zal wel via the choas-theorie werken dan
Verwijderd
Ik heb veel te lang zitten twijfelen of ik deze winkel wel moest vertrouwen, maar volgens mij zijn ze wel ok. Als ze die cashback nou ook netjes storten ben ik blij. De volgende keer zal ik al mn vrienden en kennissen ervan op de hoogte brengen
Die zijn iedere keer zo teleurgesteld dat ik ze niet even verteld heb van die aanbieding. Maarja, als gsmstunter ineens niet te vertrouwen blijkt te zijn en ze geen geld terugstorten krijg ik alles op mn bord. Je weet hoe dat gaat
Ben benieuwd of ze vaker dit soort leuke acties hebben
Verwijderd
Ik hoop ook dat d'r snel weer een actie komt..... ik ben dit hele gedoe mis gelopen, omdat ik vrijdag avond een mailtje kreeg dat ik ben afgewezen bij kpn
(had een week daarvoor al 2 abbo's besteld). Als ik dit eerder had geweten had ik alles nog op de naam van mijn vader kunnen aanvragen
Ik baal echt flink!
Ik baal echt flink!
DOE ik ook niet.
WAARDEER ALS ANDERE MENSEN DIT OOK NIET GAAN DOEN.
Heb alleen de proggies gedownload en die ringtonepack.
Ben geen mega leecher.
Ben geen mega leecher.
Eddos schreef op 04 november 2003 @ 09:58:
De webmaster host ze trouwens zelf op zijn eigen pc thuis, dus ik denk niet dat hij het op prijs stelt als je alles er af gaat trekken(bandwith).
Werkt inderdaad volgens het chaos principe. Vriend van mij heeft later besteld en zijn achternaam begint met een W. Mijn achternaam begint met een H en ik had mijn eerste 2 bevestigingen meer dan een dag eerder, alleen hij had direct de derde bevestiging erachteraan. Ze versturen gewoon wat er voor de neus komt te liggen, dus misschien wel hoel later je bestelt hoe eerder je het binnen hebt.Jacco Swart schreef op 04 november 2003 @ 10:35:
dan snap ik het nu helemaal niet meer. Maandag middag fax gestuurd, donderdag bevestiging KPN. Nouja zal wel via the choas-theorie werken dan![]()
Verwijderd
onder welk kopjes staan die ringtones?, ergens tussen de spelletjes ofzo?, ik kan ze nergens vinden op die siteNimrod|IA schreef op 04 november 2003 @ 10:58:
DOE ik ook niet.
Ben geen mega leecher.
[...]
edit:
ik heb ze al gevonden onder "meest gedownload"
ik heb ze al gevonden onder "meest gedownload"
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 13:19 ]
Heeft iemand gsmstunter al gebeld toevallig? Ik kom er niet door. Aan de andere kant, dat heeft wrs bar weinig zin.
Peace is not simply the absence of war.
Verwijderd
Ja, ik heb gsmstunter ook proberen te bereiken maar ik kreeg ze er niet aan. Heb wel honderd keer gebeld 
Ik kreeg thuis ineens allemaal brieven over nummerbehoud terwijl ik dit niet aangevraagd heb. Nu wordt mijn abonnement dat ik bij Orange heb gewoon afgezegd door GSMstunter. Is er iemand hier die dit ook heeft meegemaakt?
Ik kreeg thuis ineens allemaal brieven over nummerbehoud terwijl ik dit niet aangevraagd heb. Nu wordt mijn abonnement dat ik bij Orange heb gewoon afgezegd door GSMstunter. Is er iemand hier die dit ook heeft meegemaakt?
ik (en mijn vriendin) hebben de telefoon binnen... (vorige week maandag bestelling op de bus gedaan)
zal later nog ff wat foto's met de camera gemaakt online zetten (die kan je nl erg weinig vinden)
Verwijderd
Thx voor je reactie. Maar diie van mijn moeder is ook goedgekeurd door KPN. Terwijl mijn moeder (ik dusRickbv schreef op 03 november 2003 @ 21:21:
[...]
Nee, komt niet goedJe zult nu enkel de aansluiting van je moeder ontvangen. Die van je vader zul je enkel krijgen wanneer je 450euro als borg overmaakt. Daar is opzich weinig tegenin te brengen. Ze kijken niet alleen naar 'problemen' met KPN ed, maar ook naar jouw adresgegevens (risicobuurt/veel aansluitingen in jou huis) en aantal aanvragen bijvoorbeeld. Meestal red je het wel met een beetje geluk, jij hebt blijkbaar pech...
Ik heb ooit mijn nummer van KPN meegenomen naar Orange maar deze stond niet op de naam van mijn vader (die is dus geweigerd) maar op mijn oudste broer zijn naam (die vandaag zijn m55 heeft ontvangen). Ook was dit nog een pre-paid nummerJimbolino schreef op 03 november 2003 @ 23:40:
[...]
heb je toevallig een nummer laten porteren van een abo wat nog liep ?
want misschien dat ze dat zien als het opzeggen van een contract wat nog loopt?
Nu heb ik gister GSM-shop teruggemaild over het sim-kaart nummer zodat KPN kan onderzoeken wat er is maar nu heb ik nog geen antwoord terug gekregen. Ik meende ook dat hun klantenservice tot 12.00 bereikbaar was... ik vanmorgen om 11.40 bellen, neemt er niemand op

nou, mijn telefoon ligt nu (nog) aan de lader, dus nog ff geen foto's met de foon zelf gemaakt, maar (weer) een kleine impressie.

telefoon's & camera's (foto belichting gecorrigeerd)

simkaart verpakking

en de boekjes die toch niemand leest

simkaart verpakking

Zal ook niet meer zo lang duren denk ik. Het lijkt erop dat ze nu bezig zijn om weer een vracht te verzenden dusVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 15:49:
Ik wil hem ook hebben. Nog steeds geen verstuur bevestiging gekregen
Hoop dat ik erbij zitKayz schreef op 04 november 2003 @ 15:55:
[...]
Zal ook niet meer zo lang duren denk ik. Het lijkt erop dat ze nu bezig zijn om weer een vracht te verzenden dus
Volgens mij lezen ze mn gezeur en stellen ze mn bestelling bij elke post lekker weer uit. Dus bij deze: GSM STUNTER HEERST!!! (nu hopen dat t helpt en dat ik m morgen heb
ik heb m ook, maar nu hangt de firmware upgrade tool al minutenlang op 78%
hoop maar dat dit goed af gaat lopen
edit:
na met de moed der wanhoop het programma gestopt te hebben en uiteindelijk het opnieuw te starten, is de update gelukt... mooi, want hij wilde daarvoor niet meer aan...
hoop maar dat dit goed af gaat lopen
edit:
na met de moed der wanhoop het programma gestopt te hebben en uiteindelijk het opnieuw te starten, is de update gelukt... mooi, want hij wilde daarvoor niet meer aan...
[ Voor 44% gewijzigd door schaduw op 04-11-2003 16:59 ]
Verwijderd
Ik heb ook nog steeds geen verzendbevestiging gehad, hoop dat ik 'm snel heb.
Bij deze GSMSTUNTER ROELT
.
Bij deze GSMSTUNTER ROELT

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 16:48 ]
Gave foto's. Maar je bank is een beetje erg aan het slijten, misschien tijd voor een Faullard ;-).
Gaaf joh.
Heb net van het thuisfront gehoord dat mijn tel ook is aangekomen. Nu nog naar huis gaan en hem ophalen.
Gaaf joh.
Heb net van het thuisfront gehoord dat mijn tel ook is aangekomen. Nu nog naar huis gaan en hem ophalen.
Maestro.mosjuh schreef op 04 november 2003 @ 14:02:
nou, mijn telefoon ligt nu (nog) aan de lader, dus nog ff geen foto's met de foon zelf gemaakt, maar (weer) een kleine impressie.
[afbeelding]
[afbeelding]
simkaart verpakking
[afbeelding]
Ik heb de telefoon ook vandaag binnen gekregen, vorige week vrijdag bevestiging van KPN, de maandag daarvoor bevestiging van gsm-stunter, en de zondag daarvoor de boel besteld.
Ik heb er alleen niet zo'n koort bij gekregen... Jullie allemaal wel?
Ik heb er alleen niet zo'n koort bij gekregen... Jullie allemaal wel?
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Verwijderd
Dat werkt toch niet ... moet je ineens waarborg van 450 euro betalen danVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 19:24:
Vandaag weer eentje binnengekregen. Jammer dat ik er niet meer besteld heb
Verwijderd
hehe, ik heb ook een datakabel bij salesplaza besteld.. en ik heb hier een map met 370 siemens java games s55/m55 en nog een map met 24 en 2 1 game's erin, dus ik kan wel even voorruit. Ik heb ook een map met 1000 ringtone's
, nu nog wachten tot de telefoon er is, ik heb nog niet eens een bevestiging van kpn, maar ze zeggen dat ie deze week wel moet komen. Duimen dan maar heb hem anderhalf week geleden al besteld 

Nimrod|IA schreef op 03 november 2003 @ 23:43:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 22:08 ]
Verwijderd
argh, wil ik ookVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 21:57:
hehe, ik heb ook een datakabel bij salesplaza besteld.. en ik heb hier een map met 370 siemens java games s55/m55 en nog een map met 24 en 2 1 game's erin, dus ik kan wel even voorruit. Ik heb ook een map met 1000 ringtone's, nu nog wachten tot de telefoon er is, ik heb nog niet eens een bevestiging van kpn, maar ze zeggen dat ie deze week wel moet komen. Duimen dan maar heb hem anderhalf week geleden al besteld
![]()
[...]
maar ik = blij
want mijn m55 is al binnen
Verwijderd
Kan ik ook de data kabel van de S55 op mijn siemens m55 aansluiten met de zelfde software?
jaVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 22:52:
Kan ik ook de data kabel van de S55 op mijn siemens m55 aansluiten
welke softwaremet de zelfde software?
Ik heb die map met die siemens java games ook, alleen zijn dat lang niet allemaal kleuren games.Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 21:57:
hehe, ik heb ook een datakabel bij salesplaza besteld.. en ik heb hier een map met 370 siemens java games s55/m55 en nog een map met 24 en 2 1 game's erin, dus ik kan wel even voorruit. Ik heb ook een map met 1000 ringtone's, nu nog wachten tot de telefoon er is, ik heb nog niet eens een bevestiging van kpn, maar ze zeggen dat ie deze week wel moet komen. Duimen dan maar heb hem anderhalf week geleden al besteld
![]()
[...]
Ik hoop ook dat ik deze week mijn telefoon nog krijg, zit er echt op te wachten.
Juich, Verzend bevestiging is binnen!
Nog maar 1 dagje wachten
Nog maar 1 dagje wachten
hier enkele foto's die met de telefoon gemaakt zijn.
er zijn 2 instellingen bij het foto's maken:
lage kwaliteit
en
lage kwaliteit en hoge kwaliteit
ik kwam er achter dat de 1e versie dus alleen een kleine foto maakt (is sneller; handig als je de foto voor het beeldschermpje wil maken) de 2e instelling maakt hij dus 2 foto's...

lage kwaliteit
en
ik kwam er achter dat de 1e versie dus alleen een kleine foto maakt (is sneller; handig als je de foto voor het beeldschermpje wil maken) de 2e instelling maakt hij dus 2 foto's...

Hoop dat ze snel weer een nieuwe actie hebben... alleen nu met een P900 of SX1 o.i.d.
- Ruud
Sorry dat ik dit zeg hoor Maestro.mosjuh, maar kan je ook alsjeblieft foto's maken die niet tegenin het licht gemaakt zijn. Zo kunnen we zien wat nu echt de kwaliteit van de camera is!! Vind ze nu nogal onscherp, maar dit kan nl nu dus ook door de lichtinval zijn. De kwaliteit zoals ik nu zie is niet beter als mijn Nokia camera, ook niet slechter, maar er was bij meerdere reviews van deze camera juist gezegt dat de kwaliteit gewoon Zeer goed was.
Maestro.mosjuh schreef op 05 november 2003 @ 09:42:
hier enkele foto's die met de telefoon gemaakt zijn.
lage kwaliteit
en
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
1,5 week terug op maandag besteld, dinsdag bevestiging gsmstunter, donderdags van kpn, maar helaas, nu bijna 1 week later nog steeds niets.
Het was wel zo netjes geweest dat GSMStunter ons een mailtje had gestuurd en de orders in een logische volgorde afwerkt ipv Last in first out!
Mijn zus die op woensdag bestelde had hem zaterdag al in huis.. Grrrrrrr...
De datakabel van Salesplaza heb ik ook al binnen, geheel tegen verwachting in
Mijn abbo via bestelmaar heb ik nog net op de einddatum verstuurd zelfs dat is goedkomen, mooi goedkoop bellen: 150 minuten 6,75 in de maand
Ik wacht rustig af..
Het was wel zo netjes geweest dat GSMStunter ons een mailtje had gestuurd en de orders in een logische volgorde afwerkt ipv Last in first out!
Mijn zus die op woensdag bestelde had hem zaterdag al in huis.. Grrrrrrr...
De datakabel van Salesplaza heb ik ook al binnen, geheel tegen verwachting in
Mijn abbo via bestelmaar heb ik nog net op de einddatum verstuurd zelfs dat is goedkomen, mooi goedkoop bellen: 150 minuten 6,75 in de maand
Ik wacht rustig af..
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 16:46 ]
Verwijderd
Willen hier verder ook nog mensen op reageren? (oftewel shopIk heb dus een abbo op mijn vader zijn en mijn moeders haar naam te staan. Krijg ik vandaag een mail van GSMstunter:
Geachte heer/ mevrouw,
U heeft een aanvraag op het netwerk kpn bij ons gedaan, maar nu kregen wij van kpn een waarborg voor de aanvraag. Deze waarborg is van €450 die u als u het abonnement wilt aan kpn moet betalen. Wat de rede er van is dat weten wij niet dat blijft tussen kpn en u.
Als u het wel wilt kunt u het storten op gironummer *******.
Bij de storting dit nummer vermelden:********
VOOR VRAGEN HIER OVER KUNT U KPN BELLEN 0800-0507
Wilt u ons er wel van op de hoogte stellen wat u doet gelieve binnen 3 dagen.
Ik hoop u nu genoeg geïnformeerd te hebben.
Het betalingsbewijs kunt u faxen naar 050-5518910
Met vriendelijke groet,
Gsmstunter
Postbus 7
5570 AA Bergeijk
Woei, datakabel is binnen
Salesplaza = goed
Nu nog een foon en ik kan dit topic eindelijk met rust laten
Verwijderd
Vinex, bij is het pcies het zelfde verhaal, heb ook me datakabel binnen, besteld teon deze thread er net was, maar nog steeds geen telefoon 
/edit Nou wil ik wel een mailtje sturen, maar dan doen ze me strax als laatste, omdat ik ongeduldig lijk ofzo. Wat ik ook ben natuurlijk
.
/edit Nou wil ik wel een mailtje sturen, maar dan doen ze me strax als laatste, omdat ik ongeduldig lijk ofzo. Wat ik ook ben natuurlijk

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 18:11 ]
Verwijderd
Heeft iemand al zijn S55 Ontvangen?? Was zelfde actie alleen je betaalde meer voor telefoon.
Jaaaaaaa eindelijk, een verzend bevestiging van gsmstunter in m'n mailbox! 
Hopen dat de postmeneer 'm voor 't weekend langsbrengt, heb wel lang genoeg gewacht vind ik
Hopen dat de postmeneer 'm voor 't weekend langsbrengt, heb wel lang genoeg gewacht vind ik
same here, alleen werkt die track & trace nog niet... zal wel betekenen dat ie vrijdag binnen komtiENO schreef op 05 november 2003 @ 18:27:
Jaaaaaaa eindelijk, een verzend bevestiging van gsmstunter in m'n mailbox!
Succes is een keuze
Maxster4th schreef op 05 november 2003 @ 18:55:
[...]
same here, alleen werkt die track & trace nog niet... zal wel betekenen dat ie vrijdag binnen komt
aldus de track & trace siteHet feitelijk moment waarop uw zending wordt gescand is eerder dan het moment dat de Track & Trace informatie beschikbaar is op internet. Dit komt doordat de scangegevens pas gedurende de avond en nacht naar TPG Post worden gezonden. Zodra de gegevens ontvangen zijn stelt TPG Post de informatie op internet beschikbaar.
Mijn pakketje is ook verzonden!Maxster4th schreef op 05 november 2003 @ 18:55:
[...]
same here, alleen werkt die track & trace nog niet... zal wel betekenen dat ie vrijdag binnen komt
Volgens mij werkt de track & trace pas als een pakketje langs een sorteercentrum is gekomen. Bij mij was het altijd zo dat bij verzendingen vanuit Nederland naar mij toe, het pakketje pas in Zwolle voor het eerst geregistreerd werd (ik woon in Meppel). Het kwam dan ook vaak diezelfde dag nog aan.
Ik heb dus goede hoop dat ik het morgen al binnen heb.
Toen ik de track & trace code kreeg deed hij et eerst ook niet.Maxster4th schreef op 05 november 2003 @ 18:55:
[...]
Maar de volgende ochtend wel en ik heb hem die zelfde dag nog gekregen.
Dus grote kans dat je hem morgen gewoon krijgt denkik
Ik heb ook mijn ontvangstbevestiging gekregen, toppie van de heren(en mischien wel dames) van Gsmstunter dat ze zelfs s'avonds voor ons bezig zijn.
Verwijderd
Ik heb zonet het simkaart nummer gekregen en de KPN klantenservice gebeld. Ze heeft het een en ander voor me nagezocht maar het blijkt mogelijk toch een vergissing te zijn omdat mijn moeder y.westra-hofstra (geaccepteerde) heet en mijn vader y.westra (geweigerde). Zodat ze gedacht hebben dat er 2 op 1 naam stonden en zo dus de waarborg van 450 euro. Nu was de afdeling er niet die dat moet regelen dus moet ik morgen weer ff terug bellen maar ik heb de hoop dat alles goed komt.Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 16:47
Mijn lange verhaal...![]()
(zie mijn vorige posts in dit topic voor het hele verhaal)
Verder heb ik ook mijn bevestiging binnen dat die van mijn moeder (de geaccepteerde) verzonden is. Die van mijn broer is gister btw al aangekomen.
Nou, das dan helemaal mooi. Hopelijk ben ik optijd terug van school, maar ik zal wel ff racen.XoiN schreef op 05 november 2003 @ 19:02:
[...]
Toen ik de track & trace code kreeg deed hij et eerst ook niet.
Maar de volgende ochtend wel en ik heb hem die zelfde dag nog gekregen.
Dus grote kans dat je hem morgen gewoon krijgt denkik
Succes is een keuze
Woei! Om 17:27 werd ik verblijd met een mailtje van GSM Stunter, voor zessen dus hij zou hier morgen moeten zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Chimera op 05-11-2003 21:01 ]
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Ze zullen wel een nieuwe lading hebben binnen gekregen en nu aan het verzende zijn gegaan want ik ook kan melden dat die van mij verzonden is.
Wel vage volgorder btw. Ik heb vorige week maandag alles besteld, vorige week dinsdag een bevestiging gekregen en afgelopen maandag een bevestiging van KPN.
M'n broertje had um vorige week woesndag besteld en kreeg hem gisteren al. Volgens mij hebben ze gewoon telkens de bovenste bestelling van de stapel gepakt. En lag die van mij ergens onderop
Ik kan btw het mailtje niet in de mailclient (M2) van opera bekijken. Ik zag in opera wel dat er een mailtje was maar het mailtje had geen inhoud.
Wel vage volgorder btw. Ik heb vorige week maandag alles besteld, vorige week dinsdag een bevestiging gekregen en afgelopen maandag een bevestiging van KPN.
M'n broertje had um vorige week woesndag besteld en kreeg hem gisteren al. Volgens mij hebben ze gewoon telkens de bovenste bestelling van de stapel gepakt. En lag die van mij ergens onderop
Ik kan btw het mailtje niet in de mailclient (M2) van opera bekijken. Ik zag in opera wel dat er een mailtje was maar het mailtje had geen inhoud.
[ Voor 14% gewijzigd door T-8one op 05-11-2003 22:17 . Reden: ohwjah! ]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
pff me ma heeft het telefoon nr en imei nr vorige week vrijdag ofzo al gekregen, alleen nogsteeds geen verzend bevestiging, echt vaag
Ik heb ook eindelijk de KPN bevestiging, weet ik iig dat ik er een krijg, toch wel zin in eigenlijk, die Toshiba begint me te irriteren nu
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik op woensdag+donderdag. Nog steeds niets, ik ben bang dat het voor mij volgende week gaat worden.Revision schreef op 05 november 2003 @ 22:18:
pff me ma heeft het telefoon nr en imei nr vorige week vrijdag ofzo al gekregen, alleen nogsteeds geen verzend bevestiging, echt vaag
ok; ik zal morgen een nieuwe poging wagen... (nu natuurlijk te weinig licht)Nimrod|IA schreef op 05 november 2003 @ 14:30:
Sorry dat ik dit zeg hoor Maestro.mosjuh, maar kan je ook alsjeblieft foto's maken die niet tegenin het licht gemaakt zijn. Zo kunnen we zien wat nu echt de kwaliteit van de camera is!! Vind ze nu nogal onscherp, maar dit kan nl nu dus ook door de lichtinval zijn. De kwaliteit zoals ik nu zie is niet beter als mijn Nokia camera, ook niet slechter, maar er was bij meerdere reviews van deze camera juist gezegt dat de kwaliteit gewoon Zeer goed was.
[...]
wtf is dit nu Ik heb dus mijn bevestiging van zowel kpn en gsm stunter al lang een breed binnen (vorige week donderdag de laatste), dus ik weet mijn telnummer en simkaart nummer al. kreeg ik vandaag het volgende mailtje:
Geachte heer/mevrouw,
U hebt een aanvraag bij ons gedaan.
Maar nu hebben wij van kpn door gekregen dat er iets mis is hier voor moet u naar kpn bellen naar het KMC risicobeheer.
Tel. 0800xxxxx
Dit referentie nummer heeft u dan nodig: xxxxxx
Met vriendelijke groet,
Gsm stunter.
Ik ben benieuwd, vaag dat ik een kleine week nadat ik door kpn ben goedgekeurd ff naar risicobeheer mag bellen
Morgenvroeg maar meteen ff bellen.
Geachte heer/mevrouw,
U hebt een aanvraag bij ons gedaan.
Maar nu hebben wij van kpn door gekregen dat er iets mis is hier voor moet u naar kpn bellen naar het KMC risicobeheer.
Tel. 0800xxxxx
Dit referentie nummer heeft u dan nodig: xxxxxx
Met vriendelijke groet,
Gsm stunter.
Ik ben benieuwd, vaag dat ik een kleine week nadat ik door kpn ben goedgekeurd ff naar risicobeheer mag bellen
Morgenvroeg maar meteen ff bellen.
hallo weten jullie het originele productnummer van de datakabel voor een siemens m55
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
heb je uberhaupt geprobeerd het zelf te vinden?!Fox1234 schreef op 06 november 2003 @ 10:13:
hallo weten jullie het originele productnummer van de datakabel voor een siemens m55

siemens site, duh
Data Cable DCA-500
Stay synchronized
Compatibility: C55, C60, C62, M55, MC60, S55, SL55
If your computer or mobile phone is not equipped with an infrared interface, no problem. Together with the Data Cable your mobile phone can be easily linked to a serial interface (RS232).
Flexible cable, 1m long.
on request; nog meer foto's met de telefoon gemaakt:
het is nog geen 360 kb bij elkaar dus ik ga er vanuit dat het 'zelfs' voor modemmers nog te doen is.

het is nog geen 360 kb bij elkaar dus ik ga er vanuit dat het 'zelfs' voor modemmers nog te doen is.

Verwijderd
Update//Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 19:34:
[...]
Ik heb zonet het simkaart nummer gekregen en de KPN klantenservice gebeld. Ze heeft het een en ander voor me nagezocht maar het blijkt mogelijk toch een vergissing te zijn omdat mijn moeder y.westra-hofstra (geaccepteerde) heet en mijn vader y.westra (geweigerde). Zodat ze gedacht hebben dat er 2 op 1 naam stonden en zo dus de waarborg van 450 euro. Nu was de afdeling er niet die dat moet regelen dus moet ik morgen weer ff terug bellen maar ik heb de hoop dat alles goed komt.
Verder heb ik ook mijn bevestiging binnen dat die van mijn moeder (de geaccepteerde) verzonden is. Die van mijn broer is gister btw al aangekomen.
Ik heb KPN gebeld en het was inderdaad een vergissing met de namen van mijn vader en moeder. Er was niet gekeken naar de geboortedatum zei de man van de helpdesk
Heb em ook binnen vandaag, was van plan em door te verkopen, maar hij bevalt zo goed dat ik em denk ik maar hou. Wel even een datakabeltje aanschaffen (bij Salesplaza !?) natuurlijk.
Nu ben ik verder ook al even aan het zoeken geweest, weet dat je via my-siemens de firmware kan upgraden dmv kabel. Maar kan nergens een changelog vinden van wat er precies veranderd en waarom ik die upgrade zou moeten doen!?
En buiten dat, als ik de firmware upgrade, ben ik dan ook van die I-Mode troep af? Zo nee, is er dan iemand die mij (en wellicht een boel anderen) stap voor stap zou kunnen vertellen wat ik moet doen om alles wat met I-Mode te maken heeft te verwijderen?
Nu ben ik verder ook al even aan het zoeken geweest, weet dat je via my-siemens de firmware kan upgraden dmv kabel. Maar kan nergens een changelog vinden van wat er precies veranderd en waarom ik die upgrade zou moeten doen!?
En buiten dat, als ik de firmware upgrade, ben ik dan ook van die I-Mode troep af? Zo nee, is er dan iemand die mij (en wellicht een boel anderen) stap voor stap zou kunnen vertellen wat ik moet doen om alles wat met I-Mode te maken heeft te verwijderen?
edit:
even voor nimrod onder mij, moet je nou al die afbeeldingen zo quoten!? niet echt nuttig lijkt me zo..
even voor nimrod onder mij, moet je nou al die afbeeldingen zo quoten!? niet echt nuttig lijkt me zo..
[ Voor 9% gewijzigd door syserr op 06-11-2003 14:23 ]
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Bedankt Maestro.mosjuh. Op zich gaat de kwaliteit noch wel. Alhoewel scherpte soms nog een probleem is, maar voor een telefooncameraatje absoluut niet slecht.
edit
Sorry voor de gelinkte URL's. niet naar gekeken toen ik poste
edit
Sorry voor de gelinkte URL's. niet naar gekeken toen ik poste
Maestro.mosjuh schreef op 06 november 2003 @ 12:01:
on request; nog meer foto's met de telefoon gemaakt:
[ Voor 59% gewijzigd door Nimrod|IA op 06-11-2003 16:35 ]
*** handelingen op eigen risico ***syserr schreef op 06 november 2003 @ 14:02:
Heb em ook binnen vandaag, was van plan em door te verkopen, maar hij bevalt zo goed dat ik em denk ik maar hou. Wel even een datakabeltje aanschaffen (bij Salesplaza !?) natuurlijk.
edit:
MAAK EERST EEN BACKUP OP JE HD
(verstandigste is zelfs een backup te maken van je hele telefoon)
zodra je datakabel hebt en software geinstalleerd;
als ik het goed heb en je knikkert de directory 'customization' leeg is de imode prut weg
ik heb dit zelf niet geprobeerd en weet niet 100% zeker of het werkt
en idd nimrod; zou je de plaatjes uit je kwoot willen verweideren; is een beetje overbodig en irritant.
Ik moet zeggen dat die camera me toch tegenvalt
Ik had er al geen hoge verwachtingen van maar dit
Hij ziet er goedkoop uit, voelt goedkoop en is brak om foto's mee te maken.
Als ik bijvoorbeeld door de camera kijk en iets op het beeld heb, dan krijg ik dit niet precies op de foto die ik maak, maar een stukje verschoven. Verder heb ik de hele tijd problemen dat de camera geen goed kontact maakt met mijn gsm. Ik moet hem echt stevig vastdrukken en er dan niet meer aankomen, anders gaat het mis.
Maar goed, hij is dan ook gratis, maar ik had er meer van verwacht.
Toestel icm een datakabel vind ik verder helemaal top

Als ik bijvoorbeeld door de camera kijk en iets op het beeld heb, dan krijg ik dit niet precies op de foto die ik maak, maar een stukje verschoven. Verder heb ik de hele tijd problemen dat de camera geen goed kontact maakt met mijn gsm. Ik moet hem echt stevig vastdrukken en er dan niet meer aankomen, anders gaat het mis.
Ligt eraan waar je de camera mee vergelijkt. Als ik hem vergelijk met die van een Nokia 7250i is een een prima dingetje. Daarnaast kun je ook in het donker een foto maken.Kayz schreef op 06 november 2003 @ 18:26:
Ik moet zeggen dat die camera me toch tegenvaltIk had er al geen hoge verwachtingen van maar dit
![]()
Ja, ik heb ook geen vergelijk materiaal, maar het valt me gewoon een beetje tegen.Waslijn schreef op 06 november 2003 @ 18:42:
[...]
Ligt eraan waar je de camera mee vergelijkt. Als ik hem vergelijk met die van een Nokia 7250i is een een prima dingetje. Daarnaast kun je ook in het donker een foto maken.
Het is idd geen digitale spiegelreflexcameraKayz schreef op 06 november 2003 @ 18:26:
Ik moet zeggen dat die camera me toch tegenvaltIk had er al geen hoge verwachtingen van maar dit
![]()
Zelf wacht ik nog op verzendbevestiging van een pakketje wat ze mij hebben beloofd.... maar mijn 8210 doet het nog wel een paar dagen
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Ben ik nou enigste die nog niks heeft ontvangen?? Heb alleen bevesting van aanmelding van GsmStunter(vorigeweek donderdag), maar nog niks van KPN tot nu toe
Ik ook nog steeds gaan pakketje!
Wel aankomstbevestiging en KPN bevestiging maar nog geen telefoon.
Dat terwijl mn zusje die het later dan mij bestelde hem al lang heeft.
Beetje matig dat ze het niet in de juiste volgorde doen.
Wel aankomstbevestiging en KPN bevestiging maar nog geen telefoon.
Dat terwijl mn zusje die het later dan mij bestelde hem al lang heeft.
Beetje matig dat ze het niet in de juiste volgorde doen.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Ja dames en heren, ook ik heb mijn telefoon binnen!
Even over het toestel+camera, ik had verwacht dat beiden groter zouden zijn.
En tja, de camera heeft geen 5,1mpixels, maar het is toch nog 1 van de beste camera's die er op dit moment zijn, en zeker voor die prijs.
Even over het toestel+camera, ik had verwacht dat beiden groter zouden zijn.
En tja, de camera heeft geen 5,1mpixels, maar het is toch nog 1 van de beste camera's die er op dit moment zijn, en zeker voor die prijs.
Verwijderd
Jep ik had em ook eerder besteld dan een vriend van mij, nog steeds geen verzendbevestiging
, hopelijk dat die vanavond komt...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 19:09 ]
Ik heb ook nog niets binnen, net als jij ook vorige week donderdag bevestiging van aansluiting door KPN. We zullen toch nog even geduld moeten hebben denk ik. Gelukkig kan ik nog bellen, het lijkt me vooral heel vervelend als je de telefoon echt nodig hebt omdat je oude stuk is ofzo.Verwijderd schreef op 06 november 2003 @ 18:59:
Ben ik nou enigste die nog niks heeft ontvangen?? Heb alleen bevesting van aanmelding van GsmStunter(vorigeweek donderdag), maar nog niks van KPN tot nu toe