zouden ze je kunnen dwingen om meer te betaalen?Druk- en zetfouten
Kijkshop.nl is niet verantwoordelijk voor druk- en zetfouten op www.kijkshop.nl. Aan onrechtmatige prijsinformatie of overige informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
uh ik begrijp er niks meer van is dat ding nu 295 of 899? (net nog 599)
[ Voor 9% gewijzigd door num-lock op 29-10-2003 20:59 ]
ze hebben nu nog meer specificatie als paar minuten geleden...
Deze actieprijs geldt alleen i.c.m een ordernummer met art 68304.
[ Voor 11% gewijzigd door M55 op 29-10-2003 20:56 ]
alleen ik ben niet van plan zoveel geld uit te geven...
ik wil gewoon niks bijbetalen....ze regelen maar wat anders...
maar goed ik ben wat voorbarig, mischien krijg ik de laptops nog wel
Verwijderd
De koop gaat dus simpelweg niet door.
Niet doen dus..........
Maar laten we eerst afwachten jongens !!!
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
ik zoek dus op 68304 maar dat is een niet bestaand artiekel! het wordt steeds vaager!Artikelnr. 68813
Intel® Celeron® Processor 2.4GHz
14,1" TFT XGA Kleurenscherm (1024*768)
30GB Ultra ATA/100 Harde Schijf
256MB DDR SDRAM 266MHz (2x128MB)
Internal 8x DVD Drive
Uitgerust met Microsoft® Windows® XP operating system
400Mhz Processor Side Bus
128k on-die L2 cache
One type II PC Card slot
Ports: USB 2.0 (x2), VGA, Headphones, Speaker, RJ-11, RJ-45, S-Video
Geintegreerde 10/100 netwerkkaart en 56k/V92 modem
Geïntegreerd Intel® Extreme 64MB shared grafische kaart
Built-in Stereo speakers
Norton Anti-Virus 2003, Dell E-Support Solution Centre
Lithium Ion 8 cell (94Whr) batterij
Touchpad
MS Works 7.0
1jr. Collect & Return Garantie
Levertijd ca 5 werkdagen.
Deze actieprijs geldt alleen i.c.m een ordernummer met art 68304.
nee logisch, dat is die uitverkochte laptopnum-lock schreef op 29 October 2003 @ 21:08:
[...]
ik zoek dus op 68304 maar dat is een niet bestaand artiekel! het wordt steeds vaager!
Durft iemand dit aan? Zou wel een koopje zijn...Gophlin schreef op 29 October 2003 @ 19:53:
[...]
Nu bewezen is dat de Kijkshop een puinbak is, ben ik ook wel benieuwd wat er gebeurt als je die laptop (68813) zo besteld, zonder die Fujitsu van maandag
Verwijderd
Ik vind het nog steeds een belachelijke zaak hoor! Eerst een beetje vertellen dat de order goed gegaan is en nu dit weer!
Die Kijkshop moet eerst maar eens met een redelijk en aanvaardbaar alternatief komen, want dit slaat nergens op!
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
(volgens detelefoongids)
[ Voor 9% gewijzigd door Darklance op 29-10-2003 22:45 ]
trouwens, weet iemand nog alternatieven mocht kijkshop ons enorm hard naaien?
alternatieven in prijsklasse tot 700 euro?
alternatieven in prijsklasse tot 900 euro=
- http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=803 --> ProMedion laptop met bijna dezelfde specs voor (755 x 1,19 =) 899 euro...
alternatieven in prijsklasse tot 1000 euro=
- http://commerce.euro.dell...o=&gc=&sbc=nldhsinspn&co= --> Dell Inspiron 1100, specs klik op link... trouwens, dan komt er nog 100 euro levering bij
[ Voor 81% gewijzigd door MellyVille1 op 30-10-2003 07:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik wil geen notebook met specs als die Dell, ik hoef dat niet perse. De specs van die Fujitsu zijn gewoon goed genoeg voor mij!!
Wil iemand misschien nog een Fujitsu kwijt die toch spijt heeft???
AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64
Is er iemand al gebeld of heeft er iemand al gebeld?
[ Voor 5% gewijzigd door Cyberpope op 30-10-2003 09:50 ]
moeten ze wel met een beter alternatief komen.
En ja, hele aanbieding week is nu lekker verneukt.
Acer TM 242LCE: cel2.4, 15", 256ddr, cdrw/dvd, 30gb € 903,-
Acer TM 243LCE: cel2.5, 15", 256ddr, cdrw/dvd, 30gb € 951,-
Acer TM 252LCE: p42.6, 15", 256ddr, cdrw/dvd, 30gb €1070,-
Acer TM 290LCI: cent1.3, 15", 512ddr, cdrw/dvd, 30gb €1.233
Echt een alternatief kan je het niet noemen aangezien dit ver boven het bedrag is wat je in eerste instantie hebt uitgegeven.
idd Lopez
[ Voor 31% gewijzigd door THxZ0NE op 30-10-2003 10:57 ]
Waar kun je die acers voor die prijs krijgen? Ik zie ze alleen duurder in de pricewatch.
Nee hoor, als niemand accoord gaat, krijgt iedereen gewoon zijn geld terug.Als niemand nu akkoord gaat met de waardeloze dell aanbieding dan
moeten ze wel met een beter alternatief komen.
En ja, hele aanbieding week is nu lekker verneukt.
Laat maar ik zie het al. Je hebt de prijzen van de laptopper.nl, Echter die zijn dus allemaal exclusief BTW. Komt dus nog z'n 150 euro bovenop.
[ Voor 17% gewijzigd door Cyberpope op 30-10-2003 10:55 ]
Mja, even afwachten lijkt mij het beste. Ik kreeg een orderbevestiging verzonden om 13.59 (was ik de laatste??) en ben benieuwd wat er nu gebeurd. Als betalingswijze de 'overboeking', heb het geld maandagavond overgemaakt (giro -> bank). Gezien de traagheid van giro-naar-bank transfers ben ik niet verbaasd dat ik nog niets gehoord of gezien heb. Waarschijnlijk krijgt de kijkshop pas vandaag of morgen bericht dat er betaald is en dan pas gaat de afhandeling van start. Ik vraag me trouwens af of er nog een verband is tussen het order nummer en de kans dat je de laptop krijgt. De kijkshop kan natuurlijk heel eenvoudig vermelden dat wanneer je ordernummer groter is dan XXXXXXXX dat je slechts in aanmerking komt voor een alternatief.Cyberpope schreef op 30 oktober 2003 @ 09:32:
opgelicht is het niet. Je kunt een alternetief krijgen of je geld terug. Ze doen dus wel hun best. Het is niet goed genoeg, daar ben ik het mee eens, maar het is niet anders. Je kunt er een actie aan wagen, maar of dat iets oplevert is de vraag. Ik heb bij de weg kassa en radar al gemailt over de gang van zaken, maar of dat iets oplevert vraag ik me erg af. Maar als jullie het nu ook nog eens doen?
Is er iemand al gebeld of heeft er iemand al gebeld?
Football is a game for 22 players. And in the end Germany win. :-(
krijgt het mischien meer aandacht?
We kunnen trouwens ook maar een paar mensen benaderen die er een besteld hebben van got.
tweakers.net pricewatch
of
de-laptopper.nl
Hmm, als we zeg maar met een paar mensen dat alternatief voor ons neus krijgen.
Als we zelf iets regelen voor een grote afname kunnen we denk ik ook wel korting krijgen dus sja.
[ Voor 21% gewijzigd door THxZ0NE op 30-10-2003 10:59 ]
Oops, dit was eigenlijk als reaktie op:THxZ0NE schreef op 30 oktober 2003 @ 10:42:
Alternatieven:
Acer TM 243LCE: cel2.5, 15", 256ddr, cdrw/dvd, 30gb €825,-
Acer TM 242LCE: cel2.4, 15", 256ddr, cdrw/dvd, 30gb €951,-
Acer TM 252LCE: p42.6, 15", 256ddr, cdrw/dvd, 30gb €1076,-
Acer TM 290LCI: cent1.3, 15", 512ddr, cdrw/dvd, 30gb €1099,-
Echt een alternatief kan je het niet noemen aangezien dit ver boven het bedrag is wat je in eerste instantie hebt uitgegeven.
idd Lopez
Uit prijswatch bijvoorbeeld:ThxZone,
Waar kun je die acers voor die prijs krijgen? Ik zie ze alleen duurder in de pricewatch.
Acer TravelMate 242LCe Cel 2.4GHz 256MB 30GB DVD/CDRW 15TFT WIN XP HOME LiIon 56 €910
Er zijn wel meer machines daar tussen plusminus €880 en €980 (retail) kosten die voor een kijkshop (kwa inkoop) een stukje minder kosten. Ik neem aan dat ze onder druk van het 'sukses' van de aktie zich snel tot Dell hebben gewend.
[ Voor 11% gewijzigd door Pimmy op 30-10-2003 10:58 ]
Football is a game for 22 players. And in the end Germany win. :-(
Zoveel geld uitgeven wilde de mensen die in eerste instantie de laptop bestelde helemaal niet natuurlijk.
De afhandeling van de orderbevestiging, het betalen en het opsturen van de bestelling is ook niet echt goed geregeld, de kijkshop wist gewoon niet waar ze aan begonnen.
Ik denk dat het beter is dit bod of te accepteren of het geld + tegoedbon terug te nemen, je hebt toch geen poot om op te staan aangezien ze wel moeite doen om iets anders te zoeken.
Maar ik denk dat we hier nog niet volledig vanuit moeten gaan want niet iedereen heeft contact gehad hé ! (teruggebeld enzo)
Dat neemt niet weg dat ik buitenom dit het wel netjes vind dat ze een oplossing zoeken en een tegoedbon geven, al is het prijsverschil gewoon te groot.
[ Voor 38% gewijzigd door THxZ0NE op 30-10-2003 11:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
Is er al iemand meer gebeld? Of weet iemand al meer over de alternatieven?
Hartelijk dank voor uw reactie via de Kijkshop site!
Maandag 27 oktober heeft u www.kijkshop.nl bezocht om de laptop uit De Grote
Lunch Verkoop aan te schaffen. De belangstelling voor dit product overtrof
al onze verwachtingen.
Per minuut bezochten meer dan 10.000 mensen onze website! Op zulke cijfers
bleken onze servers niet berekend te zijn. Nog nooit eerder hebben wij dit
meegemaakt.
Onze excuses voor het door u ondervonden ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Maar zegt dus niks. Over wat ze gaan doen en/of laten. Wat was je originele mailtje eigenlijk?Baltar schreef op 30 oktober 2003 @ 12:24:
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
ik weet van niks
Ik heb net even gebeld en het ordernummer van de bevestigingmail doorgegeven. In de computer konden ze dat niet vinden. De mevrouw zei dat dat waarschijnlijk kwam, omdat de site toen gecrashed was. Als het goed is zou ik teruggebeld worden over hoe verder te handelen.M55 schreef op 30 oktober 2003 @ 12:37:
Ik ga maar ff wachten met bellen.... als je er geen krijgt, dan bellen zij neem ik aan...
ik weet van niks
Dit hebben ze uitbesteed aan een callcentrum zei ze...
[ Voor 100% gewijzigd door Roy op 30-10-2003 13:17 ]
Inderdaad...
Verwijderd
Maar ik vind het wel raar dat nog niemand anders gebeld is?
Mijn originele mailtje was:hemiparo schreef op 30 oktober 2003 @ 12:30:
[...]
Maar zegt dus niks. Over wat ze gaan doen en/of laten. Wat was je originele mailtje eigenlijk?
Bij deze wil ik u laten weten dat ik me enorm gestoord heb aan uw Grote
lunch aktie. Ik, en met mij velen, zijn hevig teleurgesteld in uw manier
van handelen.
Uw website is van 12.00 tot 14.00 uur niet bereikbaar geweest. Daarna
stond het betreffende notebook weer op niet leverbaar.
Ik vind dit niet passen bij een bedrijf als Kijkshop
U zult mij niet meer terugzien in uw winkel.
Verwijderd
Ze zeggen hier het volgende:
Als u voldaan heeft aan de voorwaarden dan kunt u levering vorderen (voor de afgesproken prijs).
Als levering onmogelijk is dan resteert een vordering tot schadevergoeding. Daarvoor kan gekeken worden naar het prijsverschil als dezelfde laptop ergens anders wordt gekocht, oftewel het misgelopen voordeel.
Ook kan een andere vergelijkbare laptop voor dezelfde prijs worden aangeboden. Alhoewel die feitelijk geen voorwerp is van de koopovereenkomst zal die m.i. moeilijk geweigerd kunnen worden.
Het is in zo'n geval natuurlijk heel kinderachtig om maar een beperkt aantal in voorraad te nemen. Het levert echter alleen slechte reclame op.
OP=OP ja, maar niet als je een orderbevestiging heb, en aan de betaling heb voldaan..Baltar schreef op 30 oktober 2003 @ 13:41:
Juridisch gezien is Kijkshop afgedekt door de vermelding OP=OP.
Het is in zo'n geval natuurlijk heel kinderachtig om maar een beperkt aantal in voorraad te nemen. Het levert echter alleen slechte reclame op.
geldt dit niet !
Daar heb je gelijk in. Ik doelde eigenlijk op het juridische feit dat een winkel moet leveren voor een prijs die ze aanbieden mits deze niet te absurd laag is.M55 schreef op 30 oktober 2003 @ 13:49:
[...]
OP=OP ja, maar niet als je een orderbevestiging heb, en aan de betaling heb voldaan..
geldt dit niet !
Hoe dan ook, zelfs als je een bevestigde order hebt en je hebt betaald mag de Kijkshop besluiten niet te leveren (als ze geen voorraad meer hebben). Ze zijn niet verplicht een ander (duurder of goedkoper) artikel te leveren.
Ben wel benieuwd of Kijkshop dit netjes af gaat handelen (dus een goed tegenvoorstel) of gewoon alle kopen ontbindt en geld terug gaat geven!
dus die bevestigingsmail kan goed verstuurd zijn naar iedereen, terwijl zij daar niets vanaf weten of hoe moet ik het zien? dus dan gaan ze pas bellen als ze je geld binnen hebben, dan denken ze ineens waarom stuurt hij/zij me nu weer 604 euro? en dan bellen ze maar ff of zit het anders? hoe kan het nou zo zijn dat er een bevestiging met ordernr. wordt verstuurd terwijl hun dat nummer niet kennen?Darklance schreef op 30 oktober 2003 @ 13:02:
[...]
Ik heb net even gebeld en het ordernummer van de bevestigingmail doorgegeven. In de computer konden ze dat niet vinden. De mevrouw zei dat dat waarschijnlijk kwam, omdat de site toen gecrashed was. Als het goed is zou ik teruggebeld worden over hoe verder te handelen.
Dit hebben ze uitbesteed aan een callcentrum zei ze...
Blijkbaar hebben ze geen automatisch systeem die de voorraad aantallen verlaagt van een besteld product.MellyVille1 schreef op 30 oktober 2003 @ 16:14:
[...]
dus die bevestigingsmail kan goed verstuurd zijn naar iedereen, terwijl zij daar niets vanaf weten of hoe moet ik het zien? dus dan gaan ze pas bellen als ze je geld binnen hebben, dan denken ze ineens waarom stuurt hij/zij me nu weer 604 euro? en dan bellen ze maar ff of zit het anders? hoe kan het nou zo zijn dat er een bevestiging met ordernr. wordt verstuurd terwijl hun dat nummer niet kennen?
en vernomen dat de mensen die de laptop hebben besteld maar niet hebben
gekregen vandaag of morgen worden gebeld door een externe callcenter.
Ik hoop niet dat ze dan weer met die Dell-voorstel komen maar met een goedkoper
alternatief.
Maandag 27 oktober heeft u www.kijkshop.nl bezocht om de laptop uit De Grote
Lunch Verkoop aan te schaffen. De belangstelling voor dit product overtrof
al onze verwachtingen.
Per minuut bezochten meer dan 10.000 mensen onze website! Op zulke cijfers
bleken onze servers niet berekend te zijn. Nog nooit eerder hebben wij dit
meegemaakt. De laptop betrof een partij die wij éénmalig zeer scherp hebben
kunnen inkopen. Gezien de grote vraag naar de laptop met artikelnummer 68304
was deze in no-time uitverkocht. Hierop hebben wij een alternatief artikel
op de site geplaatst, zodat u toch nog van de voordelige laptop aanbieding
gebruik kon maken.
Na het checken van onze administratie blijkt dat wij de door u bestelde
laptop op 29-10-2003 naar u verstuurd hebben. Het betreft hier artikel
68303. U geeft aan deze laptop niet te willen ontvangen. U kunt deze laptop
weigeren aan de deur, zodat deze bij ons retour komt en wij u het volledige
orderbedrag retour zullen betalen.
Omdat u, door de plaatsing van een andere laptop op onze website, een goede
aanbieding bent misgelopen, zijn wij direct op zoek gegaan naar een
alternatief.
Een zelfde artikel tegen een gelijkwaardige prijs is niet meer op de markt
aangezien het een wat ouder model betrof. Wij kunnen u nu de volgende laptop
aanbieden van het merk DELL - met betere specificaties - voor € 899. Met
onze leverancier hebben wij speciaal voor u deze aantrekkelijke prijs kunnen
afspreken.
Op www.kijkshop.nl kunt u hiertoe in het zoekscherm de volgende code
invoeren: 68807.
U treft op de gevonden pagina alle specificaties van de DELL laptop aan,
waarna u desgewenst deze laptop kunt bestellen.
Schiet dus ook niet echt op... is dit nu echt de manier van oplossing. Maar goed, het is iets...
Verwijderd
Maar ze heeft mij gezegd dat dat het enige alternatief is en ze vond ook wel dat het erg duur was maar daar was niets aan te doen volgens haar!
Ik heb zeker wat gemist tijdens collegeshemiparo schreef op 30 oktober 2003 @ 14:46:
volgens mij mag een koop bij geen voorraad altijd ontbonden worden.
halllo zeg, dat is hun probleem zij zijn een stelletjehemiparo schreef op 30 oktober 2003 @ 18:13:
moet jij mij eens uitleggen hoe je niet kunt leveren als je geen voorraad hebt - je bent dan verplicht de kosten te vergoeden aan de benadeelde maar in ieder geval niet om een duurder product VOOR DEZELFDE PRIJS te leveren...
forum van radar (over de laptop)
http://www.trosradar.nl/f...=10823&highlight=kijkshop
[ Voor 13% gewijzigd door M55 op 30-10-2003 18:43 ]
overigens: is deze laptop goed:
TravelMate 243LCe Cel 2,5Ghz 30GB 256MB DVD/CDRW 15"TFT WXP Home
Tja als je er nou eentje had besteld had ik met je meegeleeft...M55 schreef op 30 oktober 2003 @ 17:25:
mischien is mijn laptopje nog ergens onderweg....![]()
f*ck man, 4 bestel d en krijg er geen een![]()
![]()
Nu ik dit topic zo nalees, ben ik blij dat ik hem niet besteld heb, scheelt me een hoop gezeik.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
was ook niet de bedoeling om er 4 te bestellenSaedbanken schreef op 30 oktober 2003 @ 18:49:
[...]
Tja als je er nou eentje had besteld had ik met je meegeleeft...![]()
![]()
Nu ik dit topic zo nalees, ben ik blij dat ik hem niet besteld heb, scheelt me een hoop gezeik.
M55 in "Fujitsu PIII-1.2 notebook, € 599,- bij d"
je gaat het pad van wekkel nemen? wat bedoel je ermee? en hoe laat had jij je mail binnen cyberpope?
EDIT: moet je nog eens kijken: http://www.kijkshop.nl/on...randname%3D%26category%3D ze hebben er 25 euro vanaf gehaald... jeejjj... uhummm..
maar dan betalen we 599 + 270 = 869 euro... volgens mij is voor 900 euro al aan de acer travelmate 243 of 253 cle te komen, die toch beter is of is 869 euro voor de dell inspiron 1100 een perfect alternatief?
[ Voor 55% gewijzigd door MellyVille1 op 30-10-2003 20:22 ]
En ja ze bellen juist in de avond denk ik, daarom hebben ze het uitbesteed aan een callcenter. Gewoon een blik studenten die wat blaten. Heb het meiske veel succes gewenst met haar verdere telefoontjes.
Mijn bevestigingsmail? 14.30 en om 23.05 en nog een om 23.11 Allemaal dezelfde mail en allemaal hetzelfde ordernummer
Ja 25 euro eraf...... Maar krijg je de kadobon niet van 20 euro.
[ Voor 7% gewijzigd door Cyberpope op 30-10-2003 20:26 ]
regelen. En dat moet toch lukken, ze kunnen vast wel weer een groot aantal laptops goedkoop inkopen, ze weten nu toch hoeveel mensen een laptop willen hebben?
ik heb net als anderen zei ze tot dinsdag de tijd om te beslissen (wie maakt hier de orders nou!!!!
maar ik wil wel graag een budget-laptop hebben en vraag me nu af wat ik moet doen? aangezien ik volgend jaar naar de Tu/eindhoven ga, waar ik een laptop zal moeten kopen wil ik nu de goedkoopste hebben...
Mmm, zal eens aan een gepeperde brief gaan denken!
Oke, faxnummer heb nu dus te pakken. Dus dat scheelt alweer aangetekende brieven. (fax verzendbewijs telt ook).
[ Voor 21% gewijzigd door Cyberpope op 30-10-2003 21:00 ]
/me Wie is er voor een collectieve actie ??
Digitale handtekeningen verzamelen en opsturen?
ook niet-got mensen
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=10823
- Alleerst denk ik dat we een centraal discussiepunt moeten hebben;
*Of we openen een apart topic hier op GoT (met toestemming van een mod).
*Of we openen een topic op een ander (relevant) forum.
- Vervolgens gaan we kijken wat kunnen/willen doen, en welke 'gedupeerden' er aan deze collectieve actie willen meedoen.
Ik heb niet zoveel zin om er een hoop tijd in te gaan steken, ik zal niet de enige zijn verwacht ik zo
- Rondvragen in je omgeving
- Posten op forums (van oa. consumentenorganisaties)
- Juridische informatie opzoeken/aanvragen
- Thuiswinkel waarborg info bekijken
- Algemene voorwaarden Kijkshop bekijken
etc.
Deze aanbieding leek mij wel mooi wat betreft het geld, maar om nu dan te kiezen voor het alternatief vind ik opeens zo een groot prijsverschil dat ik nu ga kijken naar een centrino laptop.
Want met een nieuw alternatief zullen ze echt niet komen lijkt me.
Wanneer dit wel zo is zal het ook maar een magere laptop zijn icm de (duurdere) prijs.
kijk eens op dat radarforum, who the fuck is die pommetjeH die zo zit te zeiken omdat iemand er toevallig 4 besteld en ook niks krijgt... shit...
EDIT: op het radar forum is ene coreine actief... zij heeft de laptop maandag ook besteld en was om 13:32 klaar... ze had met creditcard betaald dus kijkshop had zijn geld meteen en heeft de laptop opgestuurd, waarop de volgende ochten om 9.30 uur de postbode voor de deur stond met de laptop... niet dat ik haar de laptop niet gun, maar dit is ASOCIAAL van kijkshop... ik was om 13:05 al klaar met bestellen, ik heb alleen geen creditcard kan ik toch niks aan doen... maar als zij een laptop heeft mogen ontvangen, heb ik ook recht op een Amilo D7500... dan bestellen ze die er nog maar flink wat bij... stelletje
[ Voor 103% gewijzigd door MellyVille1 op 31-10-2003 07:37 ]
Misschien dat iemand zich geroepen voelt een duidelijke en korte brief te schrijven, hier te plaatsen en dat we die individueel gaan mailen/sturen/faxen? Ook even een kopie op trosrader plaatsen natuurlijk.
(zelf ben ik nog steeds in dubio: er ligt een mindere Fujitsu klaar voor mij op het postkantoor en als ik deze weiger krijg ik mijn geld terug maar heb ik niks - als ik hem accepteer: ga ik dan automatisch akkoord met deze gang van zaken?)
Momenteel heb ik een Armada PII Laptopje die gewoon 'op' is dus de Fujitsu is een opwaardering, alleen toch een redelijk prijzige in mijn ogen...
idd dit klopt totaal niet, ik had de mail al om 12.55 binnen !MellyVille1 schreef op 31 oktober 2003 @ 06:54:
consumentenbond ook jah... so count me in.. zeg maar wak moet doen haha... (eigenlijk serieus)
kijk eens op dat radarforum, who the fuck is die pommetjeH die zo zit te zeiken omdat iemand er toevallig 4 besteld en ook niks krijgt... shit...
EDIT: op het radar forum is ene coreine actief... zij heeft de laptop maandag ook besteld en was om 13:32 klaar... ze had met creditcard betaald dus kijkshop had zijn geld meteen en heeft de laptop opgestuurd, waarop de volgende ochten om 9.30 uur de postbode voor de deur stond met de laptop... niet dat ik haar de laptop niet gun, maar dit is ASOCIAAL van kijkshop... ik was om 13:05 al klaar met bestellen, ik heb alleen geen creditcard kan ik toch niks aan doen... maar als zij een laptop heeft mogen ontvangen, heb ik ook recht op een Amilo D7500... dan bestellen ze die er nog maar flink wat bij... stelletjeen
heb alleen pas 'savond kunnen betalen via internet.
kijkshop heeft echt een paar grote fouten gemaakt waar ze zelf voor zullen moeten boeten, niet wij:
1. te weinig laptops bestellen
2. site niet berekend op veel bezoek
3. te veel laptops beloven
4. laptops in een dag allemaal al opsturen alleen naar mensen waarvan ze geld al binnen hebben, ongeacht het tijdstip van bestellen.
5. alternatief bieden welke niet gelijkwaardig is en waarvoor we veel bij moeten betalen
6. eerst 295 euro vragen om bij te betalen, waarmee sommigen instemmen en vervolgens er maar 270 euro voor vragen.
7. WEEER verzendkosten vragen als je de inspiron 1100 zou bestellen, terwijl ze maar een maal iets opsturen.
8. call center laten bellen die geen oplossing kunnen bieden en alleen maar met een slappe mededeling kunnen komen...
en daar staat onder voorwaarden:
Artikel 4 - Vervangende goederen of diensten
Voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst zal de consument op duidelijke wijze geïnformeerd worden over de mogelijkheid dat vervangende goederen of diensten van tenminste gelijke kwaliteit en prijs beschikbaar worden gesteld, indien de oorspronkelijk bestelde goederen of diensten niet beschikbaar zouden zijn. Bij vervangende artikelen kan de zichttermijn niet worden uitgesloten en zijn de kosten van retourzending altijd voor rekening van het bedrijf.
9. ze zijn vergeten duidelijk te vermelden dat er een vervangings product komt van ongeveer dezelfde prijs en kwaliteit.
10. ze zijn vergeten een vervangingsproduct van dezelfde prijs en kwaliteit beschikbaar te stellen.
Kun je dat even plaatsen? Makkelijk voor de lamme medetweakerCyberpope schreef op 30 oktober 2003 @ 20:44:
Oke, faxnummer heb nu dus te pakken. Dus dat scheelt alweer aangetekende brieven. (fax verzendbewijs telt ook).
Dit topic is gesloten.
![]()