een bedrag wat de rekeninghouder ZELF overschrijft, kan niet teruggeboekt worden...ook al heb je per abuis ut bedrag overgemaakt (verkeerde rekening ofzo etc.)
...alleen incasso's kunje wel terugdraaien, dan wel BINNEN 30 dagen nadat ie is afgeschreven....spreek uit ervaring
Hier ook ordernr 68304,
ik hoop dat ze wel de amilo 7500D sturen.
Laat iemand ff zo snel mogelijk posten zodra hij
de lap binnen heeft.
ik hoop dat ze wel de amilo 7500D sturen.
Laat iemand ff zo snel mogelijk posten zodra hij
de lap binnen heeft.
ikke 68303 als artikelnummer... kan nog leuk worden dus. Wat krijg ik nu?
(en kan dit vallen onder misleiding: zomaar een ander, bijna gelijkend, notebook plaatsen? - op een gegeven moment was ik allang blij dat ik KON bestellen)
(en kan dit vallen onder misleiding: zomaar een ander, bijna gelijkend, notebook plaatsen? - op een gegeven moment was ik allang blij dat ik KON bestellen)
Kunnen de mensen die de laptop hebben (of nog gaan krijgen) hun ervaringen posten?
Verwijderd
Das de enige juiste mogelijkheid! Automatische machtiging kan binnen 30 dagen geannuleerd worden (storneren) Maar aan zelf overgemaakt bedrag valt niet meer te tornen! Niet meer terug te draaien, helaasshoshone schreef op 27 oktober 2003 @ 16:32:
een bedrag wat de rekeninghouder ZELF overschrijft, kan niet teruggeboekt worden...ook al heb je per abuis ut bedrag overgemaakt (verkeerde rekening ofzo etc.)...alleen incasso's kunje wel terugdraaien, dan wel BINNEN 30 dagen nadat ie is afgeschreven....spreek uit ervaring
Maar dat stond hierboven al
Bij de weg, de site zegt: UITVERKOCHT!! Maar als ik dat hier zo lees, dan hadden ze er niet zo heel veel verkocht, maar dan zullen ze er ook wel heel weinig gehad hebben .... Rare bedoening daar bij de kijkshop ....
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 17:59 ]
Verwijderd
Ehm.. hoe is je betalingskenmerk te achterhalen? Ik heb alleen een ordernummer in de bevestigingsmail staan! Bellen heeft geen zin, want er zitten daar toch geen medewerkers!!
Kan je nergens achterhalen alleen op de pagina waarop je de bankgiro zag.
Is dat nummer ook nog gerelateerd aan je bestelling bij de kijkshop? aangezien ik alleen dat kenmerknummer heb ingevuld.
Ennem er zijn er hier (mensen op got) misschien niet zoveel van verkocht maar 3kwart nederland waar de reclameblaadjes gedumpt zijn wisten ervan af
Is dat nummer ook nog gerelateerd aan je bestelling bij de kijkshop? aangezien ik alleen dat kenmerknummer heb ingevuld.
Ennem er zijn er hier (mensen op got) misschien niet zoveel van verkocht maar 3kwart nederland waar de reclameblaadjes gedumpt zijn wisten ervan af
[ Voor 75% gewijzigd door THxZ0NE op 27-10-2003 18:32 ]
Ik ben helderzientrobbertb schreef op 26 October 2003 @ 18:53:
Je moet dus op die site zijn morgen tussen 12:00 en 14:00 en dan dat ding bestellen en krijgt dan acceptgiro thuisgestuurd. Dus dan heb je em ook niet meteen. Volgens mij gaan met deze aanbieding ook een hoop mensen teleurgesteld worden (Die achter het net vissen). Ik twijfel ook of ik deze nou ga kopen of niet. Ik vind het irritant als die ventilator die erin zit veel herrie maakt.
Ik was ook geinteresseerd, maar was het vergeten vanmiddag, achteraf gezien niet zo erg dus
Ach voor de mensen die em niet hebben, wees blij volgens mij maakt dit ding veel lawaai (cpu-koeling).
Wat the f*ck moet jij met 4 van die laptops?M55 schreef op 27 oktober 2003 @ 17:57:
Ik heb er uiteindelijk 4 kunnen bestellen, de 68304
(in de folder staat trouwens 68403)
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Eigenlijk wilde ik er 2 bestellen, waarvan 1 voor mijzelf en 1 voor iemand anders
maar die had er ook 2 besteld.. dus beetje communicatie foutje
Maar goed, ik ben er al weer van af.
maar die had er ook 2 besteld.. dus beetje communicatie foutje
Maar goed, ik ben er al weer van af.
Dit snap ik nietrobbertb schreef op 27 October 2003 @ 19:08:
[...]
Ik ben helderzient
Ik was ook geinteresseerd, maar was het vergeten vanmiddag, achteraf gezien niet zo erg dus
Ach voor de mensen die em niet hebben, wees blij volgens mij maakt dit ding veel lawaai (cpu-koeling).
ja hij loopt op een lager voltage als een gewone pentium III, dus ook minder hitte, zelfde principe als mobile pentiums he... zal wel iets heter worden maar zal wel meevallen hoor...
EDIT: en idd, in de folder staat art. nummer 068403 ipv 068304 --> boeien = typfout in folder... alleen voor de mensen met 068303 vrees ik toch het ergste eerlijk gezegd...
EDIT: en idd, in de folder staat art. nummer 068403 ipv 068304 --> boeien = typfout in folder... alleen voor de mensen met 068303 vrees ik toch het ergste eerlijk gezegd...
[ Voor 33% gewijzigd door MellyVille1 op 27-10-2003 21:23 ]
Verwijderd
Beste mensen, het feit dat op deze cpu minder spanning staat neemt niet weg dat dit GEEN mobile processer is. Hij mag dan minder warm worden maar hij is en blijft een DESKTOP cpu. Daarom zit er een flinke koeler op, wat zorgt voor LAWAAI! En ook niet weg neemt dat dit ding optimistisch gezien 2 uur over een batterij doet.MellyVille1 schreef op 27 October 2003 @ 21:22:
ja hij loopt op een lager voltage als een gewone pentium III, dus ook minder hitte, zelfde principe als mobile pentiums he... zal wel iets heter worden maar zal wel meevallen hoor...
Ach,
voor 600 pleuro heb ik weinig te klagen,
(mits ik hem nog krijg).
voor 600 pleuro heb ik weinig te klagen,
(mits ik hem nog krijg).
Desktop CPU en daarnaast las ik ergens een review van iemand over deze laptop. Dat de minpunten korte accu duur zijn en lawaaiige koeler.
(was ergens op deja.com)
Kan... *voelt zich niet aangesproken*M55 schreef op 27 October 2003 @ 23:11:
volgens mij zijn sommige luitjes beetje geirriteerd dat ze hem misgelopen zijn![]()
Verwijderd
Als ik me al opgelicht voel bij een acer aspire 1350LC voor 949,- (Athlon XP 2400+ etc -> leg maar eens 3 uurtjes op je knie) dan heb ik zo'n kriebel hoe jullie je over jullie budget laptop gaan voelen.M55 schreef op 27 October 2003 @ 23:11:
volgens mij zijn sommige luitjes beetje geirriteerd dat ze hem misgelopen zijn![]()
Maar echt als die 1,5 uur batterij en het gezoem jullie niet interesseert is het een goeie laptop hoor!
hard zal die niet zoemen en horen zal ik dat toch niet, aangezien ik vanmiddag een Creative I-Trigue 3300 2.1 speakersetje ga kopen...
verder leg ik dat ding niet op mijn schoot maar op het bureau
...
ik las trouwens op de kijkshop.nl site dat het met overboekingen wel 5 tot 7 werkdagen kon duren voordat zij hun geld binnen hadden, en dat ze het product vervolgens binnen 24 uur zouden bezorgen... wat een belofte weet je nooit of ze daaraan voldoen of niet... maarjah, ik krijg hem vanzelf wel...
verder leg ik dat ding niet op mijn schoot maar op het bureau
ik las trouwens op de kijkshop.nl site dat het met overboekingen wel 5 tot 7 werkdagen kon duren voordat zij hun geld binnen hadden, en dat ze het product vervolgens binnen 24 uur zouden bezorgen... wat een belofte weet je nooit of ze daaraan voldoen of niet... maarjah, ik krijg hem vanzelf wel...
Ga alsjeblieft ergens anders patsen.Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 07:51:
[...]
Als ik me al opgelicht voel bij een acer aspire 1350LC voor 949,- (Athlon XP 2400+ etc -> leg maar eens 3 uurtjes op je knie) dan heb ik zo'n kriebel hoe jullie je over jullie budget laptop gaan voelen.
Maar echt als die 1,5 uur batterij en het gezoem jullie niet interesseert is het een goeie laptop hoor!
Volgens mij snap jij gewoon niet dat er gewoon een hoop mensen die geen 1000 euro hebben voor een laptop, dan is deze laptop echt uitstekend scheelt namelijk gewoon 40% van de prijs.
Verder vraag ik me af wat de meer waarde is van een XP 2400+ boven een 1,2 P3, gamen kan je op beide laptops niet aangezien er in beide een S3 graphics ding zit.
Jij hebt hier de budget laptop waar totaal geen meerwaarde inzit dan deze aanbieding alleen heb jij 400 euro meer betaald.
Ik hoop dat we nu gewoon lekker ontopic kunnen lullen over de aanbiedingslaptop, ook al heb ik hem niet
Verwijderd
Dat bedoel ik netLopeZ schreef op 28 October 2003 @ 08:04:
[...]
Verder vraag ik me af wat de meer waarde is van een XP 2400+ boven een 1,2 P3, gamen kan je op beide laptops niet aangezien er in beide een S3 graphics ding zit.
Jij hebt hier de budget laptop waar totaal geen meerwaarde inzit dan deze aanbieding alleen heb jij 400 euro meer betaald.
is wel erg netjes om er bij te hebben om hem aan de pda te kopelen website office interneten en foto's op te zetten van de digitale camera ik ga er eens voor kijken
Ik heb de laptop ook niet en ben het 100% met je eens Lopez.LopeZ schreef op 28 October 2003 @ 08:04:
[...]
Ga alsjeblieft ergens anders patsen.
Volgens mij snap jij gewoon niet dat er gewoon een hoop mensen die geen 1000 euro hebben voor een laptop, dan is deze laptop echt uitstekend scheelt namelijk gewoon 40% van de prijs.
Ik hoop dat we nu gewoon lekker ontopic kunnen lullen over de aanbiedingslaptop, ook al heb ik hem niet
Verwijderd
Nou, ik wou hem gisteren ook bestellen en ik kwam tot en met het betaalgedeelte. Ik heb met Rabobank Direct betalen betaald. Maar toen ik terug kwam van die site van de Rabobank lag de site van Kijkshop er weer uit.
Maar goed, ik had al betaald en ik nam aan dat de order dan ook geplaatst is, maar ik heb tot nu toe nog geen orderbevestiging gekregen. En bij de servicedesk van de kijkshop konden ze me gisteren ook niet verder helpen. Ze zouden me vandaag terug bellen, ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ik weet trouwens ook niet wat voor een deel je nog krijgt na het betaalgedeelte???
Maar goed, ik had al betaald en ik nam aan dat de order dan ook geplaatst is, maar ik heb tot nu toe nog geen orderbevestiging gekregen. En bij de servicedesk van de kijkshop konden ze me gisteren ook niet verder helpen. Ze zouden me vandaag terug bellen, ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ik weet trouwens ook niet wat voor een deel je nog krijgt na het betaalgedeelte???
Je hoort na het betalingsstuk nog een orderbevestiging op het scherm (inclusief betaalmethode) en per e-mail te krijgen. De volgorde was 'Adresgegevens' - 'Overzicht' - 'Betalen' - 'Bevestiging'.Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 09:25:
Nou, ik wou hem gisteren ook bestellen en ik kwam tot en met het betaalgedeelte. Ik heb met Rabobank Direct betalen betaald. Maar toen ik terug kwam van die site van de Rabobank lag de site van Kijkshop er weer uit.
Football is a game for 22 players. And in the end Germany win. :-(
Verwijderd
Oh nou dan heb ik dat laatste deel niet gezien. Maar eigenlijk zou je toch na het betaalgedeelte niet meer terug kunnen??? Het geld is immers al van mijn rekening afgehaald, en als een order eerder mislukt kun je opnieuw beginnen, maar als je al betaald hebt kun je moeilijk opnieuw beginnen, ik ga namelijk niet 2x betalen.
Ik ben dus benieuwd hoe ze dit nu gaan oplossen!!!
Verwijderd
Ik heb nog eens naar de Kijkshop gebeld en het verhaal uitgelegd. Die mevrouw zocht op mijn naam in de ordergegevens en ze vond wel een ordernummer bij mijn naam. Nu is dit dus waarschijnlijk wel goed gegaan want ze zei ook dat ze het geld idd al binnen hadden!!
Nou, dan ga ik maar zitten wachten op de laptop, want op de site stond dat als je met Rabo Direct betalen zou betalen, de laptop de volgende dag nog in huis zou hebben. Dan zou ik er wegens de drukte wel een dagje bij op tellen!
Nou, dan ga ik maar zitten wachten op de laptop, want op de site stond dat als je met Rabo Direct betalen zou betalen, de laptop de volgende dag nog in huis zou hebben. Dan zou ik er wegens de drukte wel een dagje bij op tellen!
Wel, ik heb als betaalwijze overboeking gekozen. Ik kan er dus niet voor instaan dat bij andere betalingswijzes ook precies dezelfde volgorde wordt aangehouden. Maar goed, als men je order wel kan terugvinden (uit andere bericht) dan zal het wel goedkomen. En die hele site kraakte gisteren onder de last van koopjesjagersVerwijderd schreef op 28 October 2003 @ 09:48:
Oh nou dan heb ik dat laatste deel niet gezien. Maar eigenlijk zou je toch na het betaalgedeelte niet meer terug kunnen??? Het geld is immers al van mijn rekening afgehaald, en als een order eerder mislukt kun je opnieuw beginnen, maar als je al betaald hebt kun je moeilijk opnieuw beginnen, ik ga namelijk niet 2x betalen.
Football is a game for 22 players. And in the end Germany win. :-(
Ik heb gisteren avond (22.57 en 22.59) nog 2 bevestiging mailtjes binnen gekregen. Allemaal met hetzelfde order nummer? Iemand dit nog meer overkomen?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Als ik nu inlog bij Kijkshop en kijk onder de ordergegevens staat de notebook er inderdaad bij. Dit was gisteren nog niet zo, zal wel komen door de drukte. Maar goed, ik ben al blij dat het gelukt is!!
Verwijderd
Wie nog 1tje teveel heeft besteld
mail me!
Mits ongeopend en natuurlijk 20 euro, ofmeer ? voor de moeite.
rflodewijk at home.nl
Mits ongeopend en natuurlijk 20 euro, ofmeer ? voor de moeite.
rflodewijk at home.nl
Daar gaan we weer... dinsdag 28 oktober 12:00 :
Wegens overweldigende belangstelling is onze site is moeilijk bereikbaar.
Onze excuses voor het ongemak.
Wellicht kunt u het over 30 minuten nogmaals proberen.
Wegens overweldigende belangstelling is onze site is moeilijk bereikbaar.
Onze excuses voor het ongemak.
Wellicht kunt u het over 30 minuten nogmaals proberen.
site doet het goed nu... alleen telefoontje te koop voor 99, nokia 3510i...
maar als ik bij orders kijk staat er niks, ik was gister dan ook niet ingelogd maar heb gewoon gegevens ingevuld... al wel betaald en bevestiging ontvangen dus komt goed...
maar als ik bij orders kijk staat er niks, ik was gister dan ook niet ingelogd maar heb gewoon gegevens ingevuld... al wel betaald en bevestiging ontvangen dus komt goed...
Verwijderd
Ik was volgens mij ook niet ingelogd, omdat ik op meerder computers bezig was de notebook te bestellen. Maar het vreemde is wel dat ik nooit zo'n bevestigingsmail heb gekregen, maar dat komt dat misschien wel omdat ik dat laatste scherm nooit gezien heb!
Maar hoe dan ook, ik ben blij dat alles goed gekomen is en dat ik er ook een bemachtigd heb!!!!
Maar hoe dan ook, ik ben blij dat alles goed gekomen is en dat ik er ook een bemachtigd heb!!!!
heeft iemand nog de verschillen tussen 68083 en 68084 (ikke heb dus 3... schijnt minder te zijn? - en wat kan ik er aan doen?)
Retour afzenden... Meer zal er niet aan te doen zijn verwacht ikhemiparo schreef op 28 oktober 2003 @ 13:23:
heeft iemand nog de verschillen tussen 68083 en 68084 (ikke heb dus 3... schijnt minder te zijn? - en wat kan ik er aan doen?)
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Maar het is dus per definitie een ander product? Heeft iemand daar de specs dan van? En ik had de intentie de notebook van de aanbieding te kopen, als men dan in eens alles veranderd... kan ik toch ook niks mee?
Dat was geloof ik de D7100. Ook een Fi. Siemens, maar met 128MB en 10GB ect, ect. Dus een minder model.
ja, je kunt je beroepen op dwaling en zo de hele koop ontbinden en ook je verzendkosten terugkrijgen.
ja, je kunt je beroepen op dwaling en zo de hele koop ontbinden en ook je verzendkosten terugkrijgen.
minder dus... en ik was nog wel zo blij 
Eerst maar even een mailtje sturen dan - misschien komt het toch nog goed maar het zeker voor het onzekere... Of misschien toch maar even bellen!
Eerst maar even een mailtje sturen dan - misschien komt het toch nog goed maar het zeker voor het onzekere... Of misschien toch maar even bellen!
heeft uberhaupt iemand hem al binnen ofvan de postbode een briefje? het immers meer als 24 uur geleden?
Verwijderd
Ik heb nog niets gezien. Ik denk trouwens ook dat het iets langer duurt deze keer omdat het gisteren natuurlijk zo gigantisch druk was bij de kijkshop. Ik hoop dat ik hem morgen binnenkrijg!
Ik had gisteren het geld overgeboekt,
en vandaag pas staat in het winkelmandje dat de order wordt verwerkt.
Het kan nog wel ff'tjes duren denk ik.
en vandaag pas staat in het winkelmandje dat de order wordt verwerkt.
Het kan nog wel ff'tjes duren denk ik.
[ Voor 8% gewijzigd door FlyEragon op 28-10-2003 18:52 ]
nou... ik verw8 hem eigenlijk volgende week pas denk ik
maarja dat overleven we ook wel weer allemaal denk ik he!.... als iemand hem al heeft, is een korte review natuurlijk op z'n plaats he!
hmmm, hoe kun je dat in dat winkelwagentje zien? Via een ordernummer invoeren of zo?
Ja hoe zie je dat winkelwagentje?
Zeker als je bent ingelogt onder je account daaro, die had ik vantevoren aangemaakt maar ik had hem niet besteld onder mijn account, moest namelijk gegevens invullen.
Zeker als je bent ingelogt onder je account daaro, die had ik vantevoren aangemaakt maar ik had hem niet besteld onder mijn account, moest namelijk gegevens invullen.
ik zie ook niets in het winkelwagentje, en als ik ingelogd ben zie ik ook niets bij orders... maar dat komt doordat ik de laptop ook niet heb besteld terwijl ik ingelogd was --> ik was allang blij dat ik kon bestellen, ga ik niet in zitten loggen!!!
EDIT: @THxZONE --> idd..
EDIT: @THxZONE --> idd..
[ Voor 7% gewijzigd door MellyVille1 op 28-10-2003 20:13 ]
Bij de weg, het volgende kwam ik tegen op de thuiswinkel.org
Je kunt dus altijd kostenloos terug sturen als je een andere pc krijgt dan je dacht te krijgen!Artikel 4 - Vervangende goederen of diensten
Voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst zal de consument op duidelijke wijze geïnformeerd worden over de mogelijkheid dat vervangende goederen of diensten van tenminste gelijke kwaliteit en prijs beschikbaar worden gesteld, indien de oorspronkelijk bestelde goederen of diensten niet beschikbaar zouden zijn. Bij vervangende artikelen kan de zichttermijn niet worden uitgesloten en zijn de kosten van retourzending altijd voor rekening van het bedrijf.
Je kan je order status checken onder "orders".
Je moest tijdens het bestellen wel ingelogd zijn.
Je moest tijdens het bestellen wel ingelogd zijn.
vandaag gesproken met de bellijn en te horen gekregen dat degene die ik besteld had niet meer leverbaar is en dat er gekeken wordt naar een andere oplossing (notebook) en als het goed is hoor ik daar woensdag meer over. Ben nu dus helemaal benieuwd...
Verwijderd
niet nemen , als je problemen hebt is het dik kloten
ik had het probleem met mijn laptop dat ik na een paar minuuten mijn keyboard en toetsenbord weg valt (5-20 minuten)
defrag , format , reinstall , ... blabla niks helpt dus stelde ik vast dat het moederbord kappot was
ol bel naar hun en vertel het probleem en dat het moederbord kappot is , ik ga de pc in BRUSSEL!!! binnebrengen ( das 2 uur rijden ) en ze gingen de pc terug opsturen
wat hadde ze gedaan ? scandisk + defrag , test 2*boot = ok
grmbl -> na 10 mnuten sloeg dat dink weer vast dus
nog eens naar brussel zeker ? fuck it taxi post opgestuurd en beetje uitgevlogen da zijn moederbord moesten vervangen
totaal ben ik mijn pc een 2 maand kwijt geweest
ik had het probleem met mijn laptop dat ik na een paar minuuten mijn keyboard en toetsenbord weg valt (5-20 minuten)
defrag , format , reinstall , ... blabla niks helpt dus stelde ik vast dat het moederbord kappot was
ol bel naar hun en vertel het probleem en dat het moederbord kappot is , ik ga de pc in BRUSSEL!!! binnebrengen ( das 2 uur rijden ) en ze gingen de pc terug opsturen
wat hadde ze gedaan ? scandisk + defrag , test 2*boot = ok
grmbl -> na 10 mnuten sloeg dat dink weer vast dus
nog eens naar brussel zeker ? fuck it taxi post opgestuurd en beetje uitgevlogen da zijn moederbord moesten vervangen
totaal ben ik mijn pc een 2 maand kwijt geweest
wat heeft dit met de kijkshop aanbieding te maken? of had jij die 68303 Amilo D7100 al eerder besteld bij kijkshop en daarmee die problemen gehad? tsja en problemen kunnen altijd voorkomen, wel slecht geregeld idd. maar van iedere fabrikant vallen laptops uit...
klopt - en ik had dat toch echt niet gepland. De dame die ik sprak kon me echter wel begrijpen en gaf dus aan dat het niet meer leveren een 'geluk bij een ongeluk' was. Nu alleen nog even kijken wat de vervanger zal zijn...MellyVille1 schreef op 29 October 2003 @ 06:58:
welke had jij besteld dan? 68303?
Maar ik ga er toch niet vanuit dat ik de enige ben die de 68303 besteld heb? Zijn er al mensen die ook wat meer info hebben?
Verwijderd
problemen is niets , maar als je uitdrukkelig zegt dat je weet wat het probleem en dat ze het dan nog niet kunnen oplossen
als je pc uitvalt , en je moet 2 maand wachten voor je je pc terug hebt , daar moet je ook aan denken als je een pctje koopt
service is even belangrijk als de prijs , als je bv 10€ meer moet betalen maar als er iets kappot is vervangen ze het "no questions asked" dan vind ik dat zeker de moeite
( iets voor volgende keer aan te denken )
als je pc uitvalt , en je moet 2 maand wachten voor je je pc terug hebt , daar moet je ook aan denken als je een pctje koopt
service is even belangrijk als de prijs , als je bv 10€ meer moet betalen maar als er iets kappot is vervangen ze het "no questions asked" dan vind ik dat zeker de moeite
( iets voor volgende keer aan te denken )
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 09:51 ]
Verwijderd
Bij mijn orderdetails staat artikelnummer 68304 Notebook Fujitsu Siemens, maar meer staat er niet bij. Hij kan het artikel ook niet meer vinden omdat hij niet meer op de site staat! En de order was gisteren al afgehandeld, dus hoop ik hem vandaag te mogen ontvangen!
Sapje, ik had al eerder een printscreentje van het poduct op het forum gezet:Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 10:28:
Bij mijn orderdetails staat artikelnummer 68304 Notebook Fujitsu Siemens, maar meer staat er niet bij. Hij kan het artikel ook niet meer vinden omdat hij niet meer op de site staat! En de order was gisteren al afgehandeld, dus hoop ik hem vandaag te mogen ontvangen!
Cyberpope in "Fujitsu PIII-1.2 notebook, € 599,- bij d"
Wellicht kun je die gebruiken, voor je product omschrijven.
Voor de rest moet ik zeggen dat ze slecht op mail, maar zeer goed telefonisch reageren. Die van mij was nog niet verzonden, maar dat zouden ze wel zo spoedig mogelijk doen. Minimaal dezelfde en anders een betere. We wachten af.
[ Voor 11% gewijzigd door Cyberpope op 29-10-2003 10:43 ]
Verwijderd
Hoe had je betaald, met creditcard? Op de site stond toch als je met Creditcard of Rabo Direct zou betalen dat je dan het product de volgende dag nog in huis had, dus dan zouden ze hem nou al wel moeten hebben verzonden toch?Cyberpope schreef op 29 October 2003 @ 10:41:
[...]
Voor de rest moet ik zeggen dat ze slecht op mail, maar zeer goed telefonisch reageren. Die van mij was nog niet verzonden, maar dat zouden ze wel zo spoedig mogelijk doen. Minimaal dezelfde en anders een betere. We wachten af.
Verwijderd
Nou ik werd eigenlijk ook nieuwsgierig en heb even gebeld over de orderlevering, en nu hebben ze mij verteld dat dit product niet meer uitgeleverd kan worden omdat het uitverkocht is!!!!!!
Ik word nu dus vandaag of morgen terug gebeld en ze gaan een oplossing geven! Nou zeg, ik was nog wel zo blij dat het eindelijk gelukt was!!
Ik ben benieuwd waar ze mee komen!!
Ik word nu dus vandaag of morgen terug gebeld en ze gaan een oplossing geven! Nou zeg, ik was nog wel zo blij dat het eindelijk gelukt was!!
Ik ben benieuwd waar ze mee komen!!
En je order was al wel afgehandeld?
Balen zeg,
Ik hoop maar dat ze dan een gelijkwaardige andere laptop leveren.
Balen zeg,
Verwijderd
Ja, mijn order staat op afgehandeld en ze hadden het geld maandag ook al binnen. Ik had gisteren ook al gebeld en toen zei die mevrouw dat het allemaal in orde was en dat het product zo snel mogelijk verzonden zou worden, en nu weer dit... Ik vraag me af hoeveel mensen ditzelfde overkomt.Erkandude schreef op 29 October 2003 @ 12:27:
En je order was al wel afgehandeld?
Balen zeg,
Er waren namelijk 17000 mensen tegelijk op de pagina om dit product te kopen en het systeem hield toen niet meer bij wanneer het product op was... dus hij bleeft maar op beschikbaar staan!!
Gaat niet helemaal lekker daar bij de Kijkshop!
Bij mij staat er nu dus "order afgehandeld" maar
ik ben nog niet gebeld ofzo. En mocht ik nog gebeld worden
dat de lap niet meer leverbaar is dan eis ik een andere vervangende
lap of geld incl. verzendkosten terug.
Verwijderd
Ik werd ook niet gebeld, ik heb er zelf achteraan gebeld, ik was gewoon benieuwd of het product al was verzonden en toen hoorde ik dit.Erkandude schreef op 29 October 2003 @ 12:40:
Maar ze waren een oplossing aan het verzinnen, ik ben benieuwd!
Ja, met creditcard betaald, maar kreeg pas om 14.30 de bevestigingspagina voor mijn neus. Ergo afwachten wat er nu gaat gebeuren. Ze zouden vanmiddag terug bellen! Waarschijnlijk hebben ze er zwaar en zwaar tekort gehad.Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 12:07:
[...]
Hoe had je betaald, met creditcard? Op de site stond toch als je met Creditcard of Rabo Direct zou betalen dat je dan het product de volgende dag nog in huis had, dus dan zouden ze hem nou al wel moeten hebben verzonden toch?
Ja, hehe. Als ze hem niet verzonden hebben, krijg je natuurlijk ook je verzendkosten terug. En als ze hem wel verzenden, maar het een ander type is, kan je ook alles terug krijgen: Cyberpope in "Fujitsu PIII-1.2 notebook, € 599,- bij d"Erkandude schreef op 29 October 2003 @ 12:40:
Ergo rustig afwachten wat ze gaan doen.
Net ff gebeld, mijn order was geplaatst e.d. en het geld was overgemaakt zei ze.
Ze wilde mijn nummer weten en ik word vanmiddag terug gebeld zei ze.
Maar ik had mijn order bevestiging al om 13.15 uur binnen in mijn email, ik was waarschijnlijk de eerste van GOT ??
Ik laat wel wat meer weten als ik gebeld ben.
Ze wilde mijn nummer weten en ik word vanmiddag terug gebeld zei ze.
Maar ik had mijn order bevestiging al om 13.15 uur binnen in mijn email, ik was waarschijnlijk de eerste van GOT ??
Ik laat wel wat meer weten als ik gebeld ben.
[ Voor 3% gewijzigd door THxZ0NE op 29-10-2003 13:56 ]
Nu iedereen al lang zijn bestelling heeft geplaatst.
Heeft iemand eigenlijk zijn bestelling al binnen?
Heeft iemand eigenlijk zijn bestelling al binnen?
helaas THxZone... ik was je nog net voor!!!
kijk maar:
Datum :
Mon, 27 Oct 2003 13:05:42 +0100
maar THxZone, jij krijgt nog wel gewoon de d7500 of wat is het geval? als jij hem nog krijgt, krijg ik hem zeker nog
kijk maar:
Datum :
Mon, 27 Oct 2003 13:05:42 +0100
maar THxZone, jij krijgt nog wel gewoon de d7500 of wat is het geval? als jij hem nog krijgt, krijg ik hem zeker nog
Don't count on it. Alles wat ze hadden, hebben ze al verzonden. (als ik de telefoonjuffrouw mag geloven). Dus als je nog niets binnen gekregen hebt, dan is het lastig. En hoe heb je betaald? Met overschrijving? Dan telt binnenkomst geld en niet tijdstip bestelling. Zoizo heb ik de indruk dat het allemaal een random gebeuren is.
ook zojuist gebeld met een aardige mevrouw (bellen gaat goed en mail wordt, zoals hier idd al eerder is aangegeven) niet of slecht beantwoord en te horen gekregen dat mijn notebook is vezonden. Hoera!
Helaas is het, zoals ik al bang was, een lichtere uitvoering van degene die aangeboden werd en werd mij het volgende aangeraden: zending weigeren en wachten op de oplossing. Hoogstwaarschijnlijk zou dit voor het eind van de week geregeld moeten zijn. Nog even afwachten dus...
Helaas is het, zoals ik al bang was, een lichtere uitvoering van degene die aangeboden werd en werd mij het volgende aangeraden: zending weigeren en wachten op de oplossing. Hoogstwaarschijnlijk zou dit voor het eind van de week geregeld moeten zijn. Nog even afwachten dus...
Nah als ik dus Cyperpope mag geloven krijg ik hem dus niet..
Al heb ik wel mijn geld eergisteren gelijk overgemaakt via het internet naar BIBIT dus moet ook wel vrij snel gebeurt zijn denk ik.
Maar we zien wel, wel ERG klote dat het dus zo goed als zeker niet doorgaat denks.
Al heb ik wel mijn geld eergisteren gelijk overgemaakt via het internet naar BIBIT dus moet ook wel vrij snel gebeurt zijn denk ik.
Maar we zien wel, wel ERG klote dat het dus zo goed als zeker niet doorgaat denks.
Bel even? Dan weet je in ieder geval zeker hoe het zit met betaling en/of verzending...THxZ0NE schreef op 29 October 2003 @ 15:36:
Als je even naar boven scrolt zie je dat ik op een telefoontje wacht, ze zeiden aan de telefoon dat hij al betaald was en ze hem nog moesten verzenden, ze zouden mij terug bellen vandaag.hemiparo schreef op 29 October 2003 @ 15:38:
[...]
Bel even? Dan weet je in ieder geval zeker hoe het zit met betaling en/of verzending...
Nog geen telefoontje gehad.
Ik heb de bevestingsmail gekregen om
Mon, October 27, 2003 12:55
en de andere bevestigingsmail was volgens mij nog eerder, maar
weet ik niet
maar goed ik heb er 2x2 besteld, dus mischien een grotere kans ??
als ik klaar ben met werken, ga ik ook maar ff bellen....
Mon, October 27, 2003 12:55
en de andere bevestigingsmail was volgens mij nog eerder, maar
weet ik niet
maar goed ik heb er 2x2 besteld, dus mischien een grotere kans ??
als ik klaar ben met werken, ga ik ook maar ff bellen....
kijkshop.nl is nu down.
Zou kijkshop niet gewoon een groot oplichtconcern zijn zodat we nu allemaal ons geld kwijt zijn?
Zou kijkshop niet gewoon een groot oplichtconcern zijn zodat we nu allemaal ons geld kwijt zijn?
ik ben net terug gebeld en ze zeiden dattie gisteren verstuurd was dus morgen zou binnenkomen, niet bevestigd gekregen dat het de 7500D is magoed dat zien we morgen dan wel
Verder was mijn bevestigingsmail van 13:34 en heb betaald met rabobank
edit: de postbode is geweest =)
edit: de postbode is geweest =)
[ Voor 7% gewijzigd door kaspur op 29-10-2003 16:31 ]
ik zag twee beren fout parkeren....
Ik heb vooruitbetaald met die overboeking naar BIIBIT
maar ik heb de tweede bestelling nog maar niet betaald,
anders ben ik meteen 2406 euro armer
eerst maar wachten of de
eerste lading binnenkomt
maar ik heb de tweede bestelling nog maar niet betaald,
anders ben ik meteen 2406 euro armer
eerste lading binnenkomt
jah kijkshop moet maar zien, en als het zo is dat het tijdstip waarop hun geld ontvangen bepalend is voor de zending, zijn ze niet echt rechtmatig bezig volgens mij, ik heb besteld, betaald, en een bevestiging otvangen, dus een van die laptops die ze daar hebben liggen behoort al aan mij...
en als je dit hele topic leest zie je dat de feedback van Kijkshop op dit moment niet super goed is. Zelf bellen is gewoon de snelste manier om achter wat info te komen...THxZ0NE schreef op 29 October 2003 @ 15:42:
[...]
Als je even naar boven scrolt zie je dat ik op een telefoontje wacht...
Nou eh he, ik heb net dus ook nog maar gebeld voor jehemiparo schreef op 29 October 2003 @ 16:23:
[...]
en als je dit hele topic leest zie je dat de feedback van Kijkshop op dit moment niet super goed is. Zelf bellen is gewoon de snelste manier om achter wat info te komen...
Ik word zeker wel terug gebeld zeiden ze en dat het allemaal wel goedkomt, ze zoeken een alternatief.
En het lijkt mij idd logisch dat wanneer je zo een actie houd, de mensen die als eerste de order plaatsen hem krijgen.
Niet de mensen die het eerst betalen.
We ziene wel
[ Voor 21% gewijzigd door THxZ0NE op 29-10-2003 16:53 ]
Neuuhhh, vandaar met CC betaaldTHxZ0NE schreef op 29 October 2003 @ 16:02:
kijkshop.nl is nu down.
Marre dat terugbellen zit er schijnbaar niet meer in helaas.
Zal morgenvroeg maar weer eens bellen!
Probleem is dus dat ze er geen meer hebben liggen. En dan kun je wel eisen, maar niet krijgen! Los ofdat het onrechtmatig is is of niet.MellyVille1 schreef op 29 October 2003 @ 16:22:
jah kijkshop moet maar zien, en als het zo is dat het tijdstip waarop hun geld ontvangen bepalend is voor de zending, zijn ze niet echt rechtmatig bezig volgens mij, ik heb besteld, betaald, en een bevestiging otvangen, dus een van die laptops die ze daar hebben liggen behoort al aan mij...
[ Voor 42% gewijzigd door Cyberpope op 29-10-2003 16:54 ]
Verwijderd
Een vriendje van mn broertje heeft m binnen gekregen vandaag. En raad eens wat: het is een andere (kut)laptop!!!!!!!!!!
Hij kreeg een of ander gaar model met 10Gb HD, 128 MB en een Intel Celeron processor.
Ik heb mn broertje gevraagd of ie wat meer details kon vragen, zoals het ordernr. van zijn bestelling. Ik laat het nog weten...
Ik hoop zooo dat de 304 de goeie is!!
Hij kreeg een of ander gaar model met 10Gb HD, 128 MB en een Intel Celeron processor.
Ik heb mn broertje gevraagd of ie wat meer details kon vragen, zoals het ordernr. van zijn bestelling. Ik laat het nog weten...
Erg goed, mjah ik heb nog geen laptop gehad dus vind et allemaal nog mooi
ik zag twee beren fout parkeren....
304 = F.S. Am. D 7500 = 1,2 PIII + 256MB + 20GBVerwijderd schreef op 29 October 2003 @ 17:16:
303 = F.S. Am D 7100 = Celeron + 128MB + 10GB
Je hoeft dus niet te hopen, dat is zo. Maar dat doet dat manneke ermee? Retour afzender? Hopelijk niet, want dan lopen wij het risico dat we die bagger uitgeleverd krijgen
Op zich vindt ik het geheel wel vermakelijk... Ben benieuwt met wat voor een oplossing ze komen. Aan de ene kant vindt ik het wel grappig om een laptop te hebben en voor dat geld kon ik hem niet laten liggen, aan de andere kant heb ik hem absoluut niet nodig. Dus mocht alles echt niet doorgaan, is er ook geen man overboord, sterker nog ga 1 december verhuizen, dus dan komen die 750 euro, (ja 750 want natuurlijk moet er ook nog een draadloos routertje bij en bij bijvoorkeur een 11g setje) erg goed van pas. Maar wellicht komen ze nog met iets leuks over de brug en dan is het leuk om een leuke laptop voor weinig te hebben.
[ Voor 43% gewijzigd door Cyberpope op 29-10-2003 18:33 ]
Ja of ze maken die brakke celerons goedkoper waardoor je geld terug gestort krijgt oid, dan pas ik dus.
Maja speculeren heeft geen zin.
Maja speculeren heeft geen zin.
Verwijderd
Nou, ze hebben mij vanavond (net) terug gebeld.
Er zijn 2 opties waaruit je kunt kiezen:
- Een andere laptop; Dell Inspiron 1100 met bijbetaling van 295 euro
- Geld terug
Bij beide opties krijg je een kadobon van de Kijkshop van 20 euro.
Op de site van kijkshop kun je de specs van deze andere laptop bekijken, dit kun je alleen zien als je bij de zoekfunctie zoekt op nummer 68813.
- Geld terug
Op de site van kijkshop kun je de specs van deze andere laptop bekijken, dit kun je alleen zien als je bij de zoekfunctie zoekt op nummer 68813.
Dat is dus zo'n celeron-ding waarschijnlijk,
voor dat geld kan je dus veel beters kopen.
voor dat geld kan je dus veel beters kopen.
Ik moet eerlijk zeggen dat het als buitenstander (ik kon hem niet meer bestellen) enigzins vermakelijk is.. SorryVerwijderd schreef op 29 October 2003 @ 19:40:
Nou, ze hebben mij vanavond (net) terug gebeld.
- Geld terug
Nu bewezen is dat de Kijkshop een puinbak is, ben ik ook wel benieuwd wat er gebeurt als je die laptop (68813) zo besteld, zonder die Fujitsu van maandag
majime-it.nl
is die dell inspiron 1100 echt niets waard? celeron 2.4 Ghz is toch wel wat... kzal trouwens eerst de verdere specs eens opzoeken... maar dit kunnen ze toch niet menen ofwel, ik heb hem zowat als eerste besteld dan kunnen ze niet die laptop naar iemand anders sturen of mij bijna verplichten om bij te betalen 
pwhahaha die kijkshop is grappig, bij dell.nl kost die laptop maar 949 en bij kijkshop zal ik er dan zeker (599 + 295 =) 894 euro voor betalen... neej als ik dat geld uitgeef, dan koop ik er iets beters van, wat volgens mij best kan voor dat geld... (iemand alternatieven
)
iemand de specs van die dell inspiron 1100, aangezien er nogal wat varianten zijn volgens mij...?
pwhahaha die kijkshop is grappig, bij dell.nl kost die laptop maar 949 en bij kijkshop zal ik er dan zeker (599 + 295 =) 894 euro voor betalen... neej als ik dat geld uitgeef, dan koop ik er iets beters van, wat volgens mij best kan voor dat geld... (iemand alternatieven
iemand de specs van die dell inspiron 1100, aangezien er nogal wat varianten zijn volgens mij...?
[ Voor 39% gewijzigd door MellyVille1 op 29-10-2003 20:08 ]
Zal wel de in zijn meest simpele vorm zijn zoals die op dell.com
staat, dus met celeron 2,4 en de rest standaard rommel.
staat, dus met celeron 2,4 en de rest standaard rommel.
Mja 60 euro korting dus uiteindelijk.
Maar wel een betere processor, wireless lan, sneller geheugen, waarschijnlijk een grotere hdd, betere vga en langere accutijd denks.
Dus sja niet zown slechte deal denk ik zo.
Maar wel een betere processor, wireless lan, sneller geheugen, waarschijnlijk een grotere hdd, betere vga en langere accutijd denks.
Dus sja niet zown slechte deal denk ik zo.
[ Voor 3% gewijzigd door THxZ0NE op 29-10-2003 20:19 ]
Ik vind het een onredelijk voorstel, omdat die laptop geen
redelijk alternatief is, een bijbetaling van 285 euro tov 599
is wel ff bijna 50% meer. Denk niet dat je dit hoeft te accepteren..
ik moet morgen nog bellen... maar ik verwacht ook het ergste
(en heb er nog wel 4 besteld ....)
ben idd benieuwd wat ze doen, als je die laptop gewoon
voor 285 euro besteld
http://www.kijkshop.nl/on...ine%2FShop%2Fbasket%2Easp
redelijk alternatief is, een bijbetaling van 285 euro tov 599
is wel ff bijna 50% meer. Denk niet dat je dit hoeft te accepteren..
ik moet morgen nog bellen... maar ik verwacht ook het ergste
(en heb er nog wel 4 besteld ....)
ben idd benieuwd wat ze doen, als je die laptop gewoon
voor 285 euro besteld
http://www.kijkshop.nl/on...ine%2FShop%2Fbasket%2Easp
[ Voor 36% gewijzigd door M55 op 29-10-2003 20:26 ]
zal wel 128 MB DDR zijn... CD-ROM station, zonder diskettestation, batterij (max 3.5) --> 1,5 tot 3 uur maximaal... 14,1 " XGA, 30 GB HDD (op dell. nl is nu aktie --> 40 GB en 256 mb DDR, zal bij kijkshop niet zijn) dat zal het wel zijn
kzal het eens op een rijtje zetten trouwens:
- Celeron 2,4 Ghz
- 128 mb DDR
- 30 GB HDD
- 14,1" XGA TFT
- CD-ROM
- geen FDD
- accu: 1,5 tot 3 uur
- Wireless lan
niet echt speciaal dus... alleen die wireless lan is cool, maarja, pcmcia kost ook nog maar 30 euri ofzo dus...
- Celeron 2,4 Ghz
- 128 mb DDR
- 30 GB HDD
- 14,1" XGA TFT
- CD-ROM
- geen FDD
- accu: 1,5 tot 3 uur
- Wireless lan
niet echt speciaal dus... alleen die wireless lan is cool, maarja, pcmcia kost ook nog maar 30 euri ofzo dus...
40 GB dus (zie link hierboven)MellyVille1 schreef op 29 October 2003 @ 20:25:
zal wel 128 MB DDR zijn... CD-ROM station, zonder diskettestation, batterij (max 3.5) --> 1,5 tot 3 uur maximaal... 14,1 " XGA, 30 GB HDD (op dell. nl is nu aktie --> 40 GB en 256 mb DDR, zal bij kijkshop niet zijn) dat zal het wel zijn
- Celeron 2,4 Ghz
- 128 mb DDR
- 30 GB HDD
idd 40 gb, zijn ze die lijst nu aan het updaten ofzo, dat er zo weinig staat?zal dan misschien ook wel 256 mb sdram zijn...
volgens mij zijn ze bij kijkshop gewoon naar dell gegaan, goedkoopste laptop uitgezocht, orders geteld (bijv. 2000) en naar dell gebeld hoeveel korting ze krijgen op 2000 exemplaren... echt een ***streek, vind dit niet meer kunnen..
ik ben ook niet van plan te bellen ofzo, ik verwacht dat ding gewoon binnen, en anders moeten hun mij op tijd bellen... telefoonnummer hebben ze niet voor niets gevraagd...
volgens mij zijn ze bij kijkshop gewoon naar dell gegaan, goedkoopste laptop uitgezocht, orders geteld (bijv. 2000) en naar dell gebeld hoeveel korting ze krijgen op 2000 exemplaren... echt een ***streek, vind dit niet meer kunnen..
ik ben ook niet van plan te bellen ofzo, ik verwacht dat ding gewoon binnen, en anders moeten hun mij op tijd bellen... telefoonnummer hebben ze niet voor niets gevraagd...
Nahh het alternatief vind ik dus niet echt koel.
Neem dan een Acer travelmate 242lce ofzo, zit nog een writer in ook nog.
Die dell heeft 266 256, dvd/cd, 14"
die acer heeft 333 256, dvd/cdrw, 15"
Dat kijkshopdellding is dus but
Neem dan een Acer travelmate 242lce ofzo, zit nog een writer in ook nog.
Die dell heeft 266 256, dvd/cd, 14"
die acer heeft 333 256, dvd/cdrw, 15"
Dat kijkshopdellding is dus but
[ Voor 34% gewijzigd door THxZ0NE op 29-10-2003 20:42 ]
Ik wacht nog ff'tjes af en ga morgen bellen zo rond 3uur ,
ik wordt een beetje ongeduldig.
Maar voor 285 extra voor die Dell raadt ik niemand aan hem te kopen,
dan moeten ze met een beter voorstel komen. (150 zou nog kunnen)
Zo niet krijgt iedereen zijn geld terug, en heeft de naam Kijkshop
er weer een nieuwe betekenis bijgekregen.
ik wordt een beetje ongeduldig.
Maar voor 285 extra voor die Dell raadt ik niemand aan hem te kopen,
dan moeten ze met een beter voorstel komen. (150 zou nog kunnen)
Zo niet krijgt iedereen zijn geld terug, en heeft de naam Kijkshop
er weer een nieuwe betekenis bijgekregen.
inderdaad, heeft tenminste DVD&CDRW, 15" XGA TFT en 256 mb RAM... maar ik wil helemaal niet meer uitgeven als 599 euro... neem ik nog een dag vrij voor (van school
) om weinig geld uit te hoeven geven, doe ik mijn uiterste best om dat ding in mijn bezit te krijgen, heb ik om 13:05 mijn bevestigingsmail al binnen, loopt dalijk alles zeker nog fout... dit kan dus echt niet he, het kan toch niet van moment van betalen afhangen, is toch geen veiling ofzo!
wat voor een bedrijf is kijkshop eigenlijk joh: ze weten dat ze er teveel beloofd hebben, dus ze zullen uit moeten zoeken wie er recht op hebben (wie het eerst komt, wie het eerst maalt), en vervolgens naar de rechtmatige eigenaren waarvan ze geld hebben de laptop opsturen... de mensen die hem besteld hebben terwijl hij eigenlijk al uitverkocht is, die zullen het dan met een dergelijke aanbiedingen (liever een betere want dit z**gt) moeten doen... ze kunnen toch niet zeggen van, och kijk eens van hem hebben we geld, stuur maar op... en dan gewoon blijven sturen totdat ze op zijn en die mensen afschepen met een kut aanbieding dat kan dus echt niet he
wat voor een bedrijf is kijkshop eigenlijk joh: ze weten dat ze er teveel beloofd hebben, dus ze zullen uit moeten zoeken wie er recht op hebben (wie het eerst komt, wie het eerst maalt), en vervolgens naar de rechtmatige eigenaren waarvan ze geld hebben de laptop opsturen... de mensen die hem besteld hebben terwijl hij eigenlijk al uitverkocht is, die zullen het dan met een dergelijke aanbiedingen (liever een betere want dit z**gt) moeten doen... ze kunnen toch niet zeggen van, och kijk eens van hem hebben we geld, stuur maar op... en dan gewoon blijven sturen totdat ze op zijn en die mensen afschepen met een kut aanbieding dat kan dus echt niet he
[ Voor 43% gewijzigd door MellyVille1 op 29-10-2003 20:54 ]
Dit topic is gesloten.
![]()