Fujitsu PIII-1.2 notebook, € 599,- bij de Kijkshop

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.597 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024
Bij de kijkshop staat een laptop in de folder voor maar 599 euro... natuurlijk weet ik wel dat het niet de nieuwste van de nieuwste is, maar voor mij is ie eigenlijk perfect --> office, internet, websites, etc.

alleen weet er ook iemand waar ik een volledige lijst van specs kan bekijken, of weet iemand het type (nr.)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt erg intressant, is hij ook erg klein of is hij wel normaal formaat laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
het is gewoon normaal formaat laptop, met pentium III 1,2 Ghz, 20 GB HDD, 256 MB SDRAM en 15" TFT XGA... (nog een vraag trouwens, welke resolutie kun je draaien op een 15" tft xga scherm?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnomiS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 22:37
xga is 1024 x 768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

notebooks zijn OH, dus move GT > OH :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mjah, ik zou zeggen bel Kijkshop even op, zonder typenummer is het voor ons ook alleen maar gokwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 00:56

makje

Professioneel prutser

Ik kan op hun website niets vinden over welke laptop dan ook... Misschien is het een aktie van een lokale afdeling bij jouw in je woonplaats?

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
zal morgen ook bij iedereen op de deurmat liggen, en is niet van de lokale afdeling bij mij in de buurt... vanaf maandag 27 oktober is ie te bestellen via www.kijkshop.nl, onder de grote lunch uitverkoop... staat nu idd nog niet op de kijkshop site, vind ik ook maar raar... artikelnr. bij kijkshop is iig 068403

EDIT: hij heeft trouwens ook nog 8/20 DVD (en interne modem :r)

[ Voor 10% gewijzigd door MellyVille1 op 19-10-2003 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-10 17:06

FastBunny

Give it the Works !

MellyVille1 schreef op 19 October 2003 @ 17:00:
EDIT: hij heeft trouwens ook nog 8/20 DVD (en interne modem :r)
offtopic:
Wat is er mis met interne modems?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
@fastbunny: er is niks mis met interne modems, echter had ik daarvoor in de plaats liever een interne netwerk kaart gezien! aangezien internet via de modem :r is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Laatst online: 28-09 19:25
MellyVille1 schreef op 19 October 2003 @ 19:41:
@fastbunny: er is niks mis met interne modems, echter had ik daarvoor in de plaats liever een interne netwerk kaart gezien! aangezien internet via de modem :r is...
Yup, helemaal gelijk, ik had ook zo een laptop met interne :r modem. Had ik helemaal nix aan want ik heb chello :/

On topic, weet jij toevallig ook wat voor videokaart hij had? Of had je alleen de naam en snelheid gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-10 17:06

FastBunny

Give it the Works !

MellyVille1 schreef op 19 October 2003 @ 19:41:
[patsmodus]
Mijn notebook heeft Modem EN netwerk onboard :Y)
[/patsmodus]

;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Welk type lifebook zou het precies zijn vraag ik me af.... eens even googlen....

lijkt wel hierop... specs zijn iets anders maar da kan :)

http://bizrate.com/market...462,prod_id--7324835.html

hmmm maar die heeft een 13.3 tft en da's heel anders.

[ Voor 60% gewijzigd door Toink op 19-10-2003 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
jah ik had ook al ff gegoogled... helaas zonder suc6... ik kan echt nergens een met deze specs vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
offtopic:
absoluut niet duur die laptop, vind ik

Dit zijn dus de specs?:

Intel Pentium III processor 1,2 Ghz (snel zat, zelfs om te gamen)
20 GB harde schijf (groot genoeg (ik doe het met 14.3 :r :r :r )
256 MB SDRAM intern geheugen (Er zit winXP bij, dus verhogen naar 512)
15" TFT XGA scherm (meer dan genoeg, ook voor games)
8/20 DVD drive (spreekt voor zich :+ )
Interne modem 56 Kbps (:r :r :r , netwerkkaart is beter, pcmcia kaartje dan maar)
Windows XP Home Edition NL besturingssysteem

Alleen de videokaart, dat vraag ik me af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ChRiZz-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 20:34
Laptop specs vergelijkbaar met een Asus L8400 en dat was & is een prima machine!

Slache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
zou die pentium III ook over SpeedStep technologie beschikken? EDIT: lijkt me eigenlijk wel he... volgens mij betreft het de lifebook C7000 series... ik kan echter maar weinig info vinden, maar als het dat type is, is de videokaart shared-memory tot 48 mb...

[ Voor 62% gewijzigd door MellyVille1 op 20-10-2003 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdesign
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 21:58
Volgens mij is dit wel met netwerkkaart ingeboud, kijk de specs op www.kijkshop.nl.

De specificaties van de Fujitsu Amilo D7500 zijn:
- Intel Pentium III 1,2 Ghz. (1200Mhz.)
- Harde schijf: 20 GB. Drive: 8/20 DVD
- Intern geheugen: 256 Mb SDRAM
- Scherm: 15'' TFT XGA
- Modem: interne 56 Kbps
- Netwerk adapter 10/100 Mbps LAN
- Windows XP Home edition NL
- Videogeheugen: S3 Savage tot 32 MB
-Audio: On Board CS4299 AC97 Codec
- Poorten: PCMCIA sloten, 2 x USB, IEEE 1
- 1 x modem/LAN combo (mini PCI), 1 x CRT
- Li-Ion batterij. TV-out uitgang
- Incl. MS Works Suite 2001 NL
- 1 Jaar pick-up en return garantie + helpdesk
- Geen 16 dagen omruilgarantie

Ik zie hier echt lan bij staan.

Graag reply want ik wil hem graag kopen als er Lan op zit.
Wil namelijk alleen een beetje internetten en dat gaat via casema

Groetjes,
Marvin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:51

JWO

alleen staat ie op de site voor 999,- en niet voor 599,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Die videokaart is inderdaad wat..umm...slapjes..zelf voor een budget laptop van Nu.

Meer DAN office kan je er dan ook niet mee. Maar ja...voor browsen enzo is het een leuke laptop. Daartegen vindt ik hem te duur..voor wat je krijgt. Sorry hoor maar een MOBILE processor kan er toch wel af?

SDRAM? geeneens DDR dus lekker langzaam.

Mij is 999 te duur voor dit laptopje, als hij 599 was, dan was hij "normaal" geprijst.

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:18

Sick Nick

Drop the top!

Om alvast een beetje in de stemming te komen, laten we je hier vast weten wat de aanbieding van 27 oktober zal zijn: een Fujitsu Amilo D7500 notebook van €1.499,- voor slechts € 599,-!!

Hij staat er dus voor 599 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdesign
idd is gewoon 599 ik weet niet waar 999 staat.
Maar is dit nou met normale Lan want er staat ook combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op 23 October 2003 @ 23:05:
Die videokaart is inderdaad wat..umm...slapjes..zelf voor een budget laptop van Nu.

Meer DAN office kan je er dan ook niet mee. Maar ja...voor browsen enzo is het een leuke laptop. Daartegen vindt ik hem te duur..voor wat je krijgt. Sorry hoor maar een MOBILE processor kan er toch wel af?

Mij is 999 te duur voor dit laptopje, als hij 599 was, dan was hij "normaal" geprijst.
Videokaart is ook niet veel, maar je kan het ook echt overdrijven en een beetje té "over-the-top" gaan denken. Ik bedoel, Sdram werkt nog steeds lekker en hij is absoluut niet duur voor 599 is dat zelf goedkoop. Ik denk dat je er een heel goed product mee in huis haalt voor alles behalve gamen. Maar jah, dat doe je toch op je mega snelle thuis bak met DUAL CHANNEL DDR (2 gig natuurlijk) En een XP 3200+ erin & je dvd writer, lijkt me logisch, dat heeft iedereen ...

(Het is cker niet zo dat ik thuis niks heb staan en je daarom een beetje aanval, want ik kan alles draaien thuis en mag absoluut niet klagen! Maar ik ben van mening dat je niet zodra er iets nieuws uit is een ander goed bewezen product (PIII & Sdram) teniet kan doen en zo ook mensen (ik ga nu maybe iets té ver) maar ook kan kwetsen. Die hebben soms net een "nieuw" tweedehandssysteem van 1 gig en 256 Sdram en zijn daar dolgelukkig mee. Nee dan komen de patsers die zeggen dat je daar toch echt niks meer mee kan en minimaal een 3,2 Ghz P4 HTT hebben met een Radeon 9800 Pro .... Spullen en mensen beetje in hun waarde laten). :O

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JWO schreef op 23 October 2003 @ 23:05:
alleen staat ie op de site voor 999,- en niet voor 599,-
Je zit naar de verkeerde te kijken dude :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Sorry hoor maar een MOBILE processor kan er toch wel af?
Waarom heb je liever een mobile processor in een laptop, puur voor de accu?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 23:32:
[...]

Je zit naar de verkeerde te kijken dude :P
Linkje plz? Ik kom namelijk op http://www.kijkshop.nl/on...egory%255Fname%3DHardware

Zoekende kom ik ook niet verder dan http://www.kijkshop.nl/on...bmitBtn.x=0&submitBtn.y=0

[ Voor 14% gewijzigd door rvanlooijen op 23-10-2003 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 23:31:
[...]

Videokaart is ook niet veel, maar je kan het ook echt overdrijven en een beetje té "over-the-top" gaan denken. Ik bedoel, Sdram werkt nog steeds lekker en hij is absoluut niet duur voor 599 is dat zelf goedkoop. Ik denk dat je er een heel goed product mee in huis haalt voor alles behalve gamen. Maar jah, dat doe je toch op je mega snelle thuis bak met DUAL CHANNEL DDR (2 gig natuurlijk) En een XP 3200+ erin & je dvd writer, lijkt me logisch, dat heeft iedereen ...

(Niet dat niks heb en je daarom een beetje aanval, want ik kan alles draaien thuis en mah niet klagen! Maar ik ben van mening dat je niet zodra er iets nieuws uit is een ander goed bewezen product (PIII & Sdram) teniet kan doen en zo ook mensen (ik ga nu maybe iets té ver) maar ook kan kwetsen. Die hebben soms net een "nieuw" tweedehandssysteem van 1 gig en 256 Sdram en zijn daar dolgelukkig mee. Nee dan komen de patsers die zeggen dat je daar toch echt niks meer mee kan en minimaal een 3,2 Ghz P4 HTT hebben met een Radeon 9800 Pro .... Spullen en mensen beetje in hun waarde laten). :O
Ik geef je groot gelijk jongen.
Die hardware volgt elkaar zo snel op dat den simpele mens denkt dat een PIII, SDRAM, UDMA66, 10/100MBips LAN, 32MB videokaarten, etc.etc.etc. allemaal oude bagger is.

Ik kijk altijd naar wat je er mee wilt gaan doen en test een hoop gewoon uit.
Gisteren nog Windows XP Pro geinstalleerd op een AMD K6-II 250 met 64MB SDRAM PC100 !!!
Je zet de fancy shit uit en het draait prima. Die Microsoft recommendeert wel wat maar daar moet je dus niet naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? 8)7 ;)

Wat dacht U van deze: http://www.kijkshop.nl/on...exPageID=25&FlexPageMode=

Asje :) :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 23:40 . Reden: typo's en te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 23:37:
[...]

Ik geef je groot gelijk jongen.
Die hardware volgt elkaar zo snel op dat den simpele mens denkt dat een PIII, SDRAM, UDMA66, 10/100MBips LAN, 32MB videokaarten, etc.etc.etc. allemaal oude bagger is.
Dank U :+ ;)
Ik kijk altijd naar wat je er mee wilt gaan doen en test een hoop gewoon uit.
Gisteren nog Windows XP Pro geinstalleerd op een AMD K6-II 250 met 64MB SDRAM PC100 !!!
Je zet de fancy shit uit en het draait prima. Die Microsoft recommendeert wel wat maar daar moet je dus niet naar kijken.
Klopt je moet de specs gebruiken waar ze voor bedoeld zijn en dan kan je nog steeds heel veel met allerlei systemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Royz schreef op 23 October 2003 @ 23:33:
[...]

Waarom heb je liever een mobile processor in een laptop, puur voor de accu?
Niet alleen dat, ook warmte ontwikkeling...kijk intelligente centrale verwarming is leuk maar als ik iets op mijn schoot heb hoop ik toch op iets "mensvriendelijker"

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:12
Ter info die Fujitsu heeft het zelfde chassis als een:
lunarbook
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/50499.jpeg
Toshiba Sattelite s1730(accupoint ipv touchpad)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/i-1.jpeg

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KICK ... :)

Ik bedoel, misschien kan een MOD even de titel aanpassen, want dit is wel een topic waard voor een laptop van die prijs !!!

Dus bij deze:

KICK :)

Want waar kan je meer info vinden over dit apparaat!? Kvind namelijk ook niks via google of website van de fabrikant .. :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdesign
Er is idd weinig informatie te vinden, maar ik denk dat ik hem toch ga halen.
Ik speel geen games, dus prima ding voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mdesign schreef op 24 oktober 2003 @ 22:52:
Er is idd weinig informatie te vinden, maar ik denk dat ik hem toch ga halen.
Ik speel geen games, dus prima ding voor mij.
Kwil toch wel iets meer vinden over zo'n ding voordat ik hem aanschaf!
Maar toch, klinkt niet slecht :)

Enne halen? Je moet on-line bestellen hé, in de winkel hebben ze niks ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 17:27
Ik ben van plan er ook eentje te kopen. We hebben hier nu een zeer instabiele pc met een monitor die kapot aan het gaan is.. en draadloos is altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvennieB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 23:15
Maar als ik jullie allemaal goed begrijp zit er geen lan aansluiting op die laptop, want ik dacht namelijk dat er ook een lan-aansluiting op dat ding aanwezig was door het volgende:

1 x modem/LAN combo (mini PCI), 1 x CRT

Want ik zit er namelijk ook over te denken om deze laptop te bestellen, maar ik moet me wel op het netwerk van school aan kunnen sluiten, vandaar. Dus als die aansluiting er niet op zit moet ik helaas op zoek naar iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Svenska schreef op 25 oktober 2003 @ 10:47:
Maar als ik jullie allemaal goed begrijp zit er geen lan aansluiting op die laptop, want ik dacht namelijk dat er ook een lan-aansluiting op dat ding aanwezig was door het volgende:

1 x modem/LAN combo (mini PCI), 1 x CRT

Want ik zit er namelijk ook over te denken om deze laptop te bestellen, maar ik moet me wel op het netwerk van school aan kunnen sluiten, vandaar. Dus als die aansluiting er niet op zit moet ik helaas op zoek naar iets anders.
Misschien dat daar een aansluiting mee bedoeld wordt waar je een netwerk of modemkaartje in kan stoppen?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
  • Laatst online: 12:48
En anders moet je voo ongeveer 15 Euro een externe netwerkkaartkopen die je op USB aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 07:51

Tjark

DON'T PANIC

op je USB?

Waarom dan niet 'gewoon' een pcmcia kaartje?

Maar 't maakt toch niet uit, want op de site staat dat ie een netwerkaansluiting heeft.

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke1
  • Laatst online: 03-10 23:26

De PIII presteert het best met SDram, de bandbreedte van de PIII wordt zo optimaal benut, met DDR of Rdram is de PIII niet sneller.

De PIII 1.2 is een Tualatin, dus op 0.13 ipv 0.18µm en verbruikt maar 1.475 ipv de 1.75V van de Coppermine. De Pentium-M is trouwens grotendeels gebaseerd op de Tualatin.

Spoart au kjeis makker, de prosesse es nog lank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 14:49
Ik vind het zelf een leuke notebookje voor die prijs en ik ga hem ook zeker bestellen. Zo'n ding kan best handig zijn (ivm school enzo) en hij is ook niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niemand een link of review te vinden waarin ik wat meer info kan krijgen over dat ding, wat er voor onderdelen worden gebruikt en de levensduur batterij etc etc!?? Want voor een merk-laptop vind ik er verdomde weinig van op de website van de fabrikant ...

En ik dnek toch wel dat ik hem graag wil kopen, maar ik kon op de site niet verder dan de driver dupport (die lekker weinig is omdat alles al in XP zit en er alleen een driver is voor het beeldscherm en voor nog iets anders ...)

Maar wie weet meer en vooral: WAAR ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 10:52
Waar je wel op moet letten: je hebt geen 16 dagen omruilgarantie. Wat dus zou betekenen dat je hem niet terug kan brengen.
Maar, omdat het een aankoop via internet betreft kan je alsnog de koopovereenkomst ontbinden. Maar goed, je moet dan wel rekenen op een hoop gezeur met de firma Kijkshop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Jammer dat er zo weinig info wordt gegeven, ook mbt chipset ed.
Ik vraag me af waar deze S3 Savage tot 32 MB mee te vergelijken is qua prestaties.

Zou je hier wel behoorlijk Dvd films op kunnen draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Ik heb hier een Savage4 PCI kaartje van 8MB, hierop kan ik gewoon dvd films kijken. Het lijkt me dat er in die laptops een mobile Savage chip zit die gedeeltelijk te vergelijken is met mijn Savage4 PCI. Ik heb mijn Savage4 kaartje alweer bijna 2 jaar.
Het lijkt me niet dat de ontwikkeling van de chip in die tijd ook niet door is gegaan, waarschijnlijk zal die GPU zelfs beter presteren dan mijn kaartje. Vandaar zei ik dat de GPU gedeeltelijk is te vergelijken. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Laurent op 25-10-2003 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 13:00

MaDLiVe

.-Observer-.

PaPa schreef op 25 October 2003 @ 18:58:
Jammer dat er zo weinig info wordt gegeven, ook mbt chipset ed.
Ik vraag me af waar deze S3 Savage tot 32 MB mee te vergelijken is qua prestaties.

Zou je hier wel behoorlijk Dvd films op kunnen draaien ?
DVD films enzo gaat vast prima. Volgens mij is het kaartje op de savage4 gebasseerd --> daar kun je zelfs nog redelijk unreal tournament mee spelen :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Aikeleer schreef op 25 October 2003 @ 19:01:
Ik heb hier een Savage4 PCI kaartje van 8MB, hierop kan ik gewoon dvd films kijken. Het lijkt me dat er in die laptops een mobile Savage chip zit die gedeeltelijk te vergelijken is met mijn Savage4 PCI. Ik heb mijn Savage4 kaartje alweer bijna 2 jaar.
Het lijkt me niet dat de ontwikkeling van de chip in die tijd ook niet door is gegaan, waarschijnlijk zal die GPU zelfs beter presteren dan mijn kaartje. Vandaar zei ik dat de GPU gedeeltelijk is te vergelijken. :)
Alleen heeft die chip in notebook waarschijnlijk geen dedicated ram, volgens omschrijving in te stellen tot 32MB. Dat is wat me een beetje zorgen baart, dat shared video gebeuren is per definitie trager.

En als het dan ook nog eens een 'achterhaalde' chipset betreft, zet ik er m'n vraagtekens bij of dat het wel zo lekker gaat draaien.

Ik weet wel dat je niet zo bar veel nodig hebt om Dvd's te kunnen draaien, de overige specs zijn wat dat betreft dik in orde maar die videochip kan wel eens een bottleneck zijn in dit geval.

Daarnaast, krijg je nix voor nix, de prijs is superlaag en dus zullen ze ergens op moeten bezuinigen. Ondanks dat het mogelijk een publiciteitsstunt tegen inkoopprijs is oid, de marges zijn zoiezo laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Ja, die Savage-kaart stelt niks voor. Dat is gewoon een budget dingetje. Maar je kan natuurlijk ook geen Ati Radeon 9000 verwachten voor dat geld.
Unreal Tournament kan je er zonder problemen op spelen. Maar bijv. UT2K3 kan je wel vergeten.. Daar is die kaart echt te langzaam voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

review: http://www.digit-life.com/articles/fujitsusiemensamilod/

specs: http://support.fujitsu-si...x100_Dx500_GB_03-2002.pdf

als je linux erop wilt zetten: http://www.ratnaweera.net/amilo/

ja ik koop hem ook :)

zo te zien op de foto's zit er een lan en modem aansluiting op
(zoals ook vermeld in de advertentie :) )

[ Voor 20% gewijzigd door M55 op 26-10-2003 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de Fujitsu gesproken, ik ben erachter gekomen dat de Amilo D notebook met Centrino hetzelfde is als de Skyi3743 (Dixons), zelfde prijs en configuratie (alleen bij Sky meer geheugen). Kennelijk kopen deze fabrikanten kant en klare notebook ontwerpen op en geven er een eigen merk aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal onderaan die pagina staat:
This combined with the flacky design of ACPI support a) destroyed my battery within a year b) made the fan to come up very often and it became very loud now. The cost of replacement is about 300 €!
Meer van dit soort gevallen bekend :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
als je goed kijkt, is dat alleen onder Linux en zelfs daar hebben ze op dezelfde site alweer een oplosssing voor gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 17:27
er zit geen seriele aansluiting op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

nickvd schreef op 26 October 2003 @ 13:26:
er zit geen seriele aansluiting op?
In de review staat dit
I/O ports:
1 x serial
1 x FireWire
1 x PS/2
1 x connector for telephone network
1 x connector for LAN
1 x connector for external monitor
2 x USB
1 x S-video
1 x linear-in for microphone
1 x linear-out for speakers (S/PDIF)
maar ik kan hem niet vinden op de foto's
en tevens staat een serieele poort ook niet vermeld in de specs pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
GFM schreef op 25 oktober 2003 @ 22:43:
Ja, die Savage-kaart stelt niks voor. Dat is gewoon een budget dingetje. Maar je kan natuurlijk ook geen Ati Radeon 9000 verwachten voor dat geld.
Unreal Tournament kan je er zonder problemen op spelen. Maar bijv. UT2K3 kan je wel vergeten.. Daar is die kaart echt te langzaam voor..
PARDON?! stelt nix voor? Sorry hoor, maar voor UT, Blood2, Quake3Arena, NFS4, counter-strike!, is het genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 12:24
Wat maken we nou toch allemaal voor een probleem rond een vga kaartje.

Als je kijkt naar de prijs is dit een perfect ding.

Ga hem morgen ook halen

offtopic:
Steef is al vast zijn slaapzak aan het inpakken :p

[ Voor 30% gewijzigd door Steefph op 26-10-2003 14:14 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Laatst online: 30-08 11:11

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Is toch alleen online te bestellen toch ? Ik vind het apparaatje wel mooi, maar de batterij-duur is toch wel minder... Verder zijn er natuurlijk genoeg aansluitingen op dat je allemaal externe dingen nog kunt aansluiten... standaard zelfs firewire.. Ik denk dat ik morgen maar gewoon even mijn pauze oversla..

edit:

De laptop heeft toch alleen USB 1.1 poorten of niet ?

[ Voor 13% gewijzigd door all_by_myself op 26-10-2003 15:04 ]

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 12:24
Lezen is ook een vak |:(

[ Voor 79% gewijzigd door Steefph op 26-10-2003 15:56 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Nee hoor, je moet morgen tussen 12:00 en 14: 00 uur op www.kijkshop.nl zijn,.. voor de winkel liggen heeft weinig zin... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baltar
  • Laatst online: 27-09 23:22
Newbie vraag: kan ik in deze laptop ook een PCMCIA Wireless Netwerk kaart stoppen?

Ik wil deze laptop gaan gebruiken om draadloos te internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Baltar schreef op 26 October 2003 @ 15:14:
Newbie vraag: kan ik in deze laptop ook een PCMCIA Wireless Netwerk kaart stoppen?

Ik wil deze laptop gaan gebruiken om draadloos te internetten.
Er zit een PCMCIA sleufje in.... dus dat moet zeker lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 09:09
Wat ik zo snel lees in de specs heeft ie 128 MB onboard en 1 uitbreidingsslot, dat wil dus denk ik zeggen dat je die 256 niet kan upgraden (of je moet die 128 eruithalen)

of heb ik het niet goed gelezen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

twopack schreef op 26 October 2003 @ 15:20:
Wat ik zo snel lees in de specs heeft ie 128 MB onboard en 1 uitbreidingsslot, dat wil dus denk ik zeggen dat je die 256 niet kan upgraden (of je moet die 128 eruithalen)

of heb ik het niet goed gelezen?
Je kunt er max. 384MB inzetten, dus dat zal wel kloppen ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
klopt... 128 mb is onboard, en de andere 128 mb kun je vervangen voor 256, dus 128 + 256 = 384 mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

Je moet dus op die site zijn morgen tussen 12:00 en 14:00 en dan dat ding bestellen en krijgt dan acceptgiro thuisgestuurd. Dus dan heb je em ook niet meteen. Volgens mij gaan met deze aanbieding ook een hoop mensen teleurgesteld worden (Die achter het net vissen). Ik twijfel ook of ik deze nou ga kopen of niet. Ik vind het irritant als die ventilator die erin zit veel herrie maakt.

overigens vind ik het appart dat zoveel mensen niet goed kunnen lezen. Er staat duidelijk aangegeven dat er en LAN-aansluiting opzit

[ Voor 16% gewijzigd door robbertb op 26-10-2003 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
lijkt me niet echt logisch als ze eerst een acceptgiro opsturen, en dat je vervolgens pas de laptop krijgt als je hebt betaald... ik denk dat een firma als kijkshop wel sterk genoeg in zijn schoenen staat om de laptop te leveren samen met acceptgiro, die je vervolgens moet betalen... dan hebben zij het geld weliswaar iets alter, maar ze zijn er wetmatig toch van verzekerd dat ze hun geld krijgen, via incassobureau's etcetera... het is trouwens vaak zo bij louche internetbedrijven dat je vooraf moet betalen, lijkt me bij kijkshop.nl niet het geval hoor...

EDIT: dat van die lan-aansluiting staat er idd duidelijk... en ik denk ook niet dat veel mensen hun kans mislopen, want ze hebben er echt wel genoeg hoor!!! en in de folder staat het : 'NIEUW! Betalen doe je achteraf per acceptgiro.' --> logisch ook he!

[ Voor 20% gewijzigd door MellyVille1 op 26-10-2003 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-09 21:48

Sebastiaan

....

Zo te lezen sturen ze eerst alleen een acceptgiro omdat het een bestelling van meer dan 150 euro is.
Als je de laptop dus gelijk wil hebben zul je een creditcard moeten gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
waar lees jij dat? in de folder staat gewoon achteraf betalen per acceptgiro...

WIE LUKT HET OM TE BESTELLEN??? beetje druk op die site volgens mij... :(

[ Voor 33% gewijzigd door MellyVille1 op 27-10-2003 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Holy cow... het lijkt daar wel druk op die site :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Laatst online: 30-09 21:48

Sebastiaan

....

MellyVille1 schreef op 27 October 2003 @ 11:46:
waar lees jij dat? in de folder staat gewoon achteraf betalen per acceptgiro...
staat onder de knop info op de kijkshop site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
ik word helemaal gek zo... kmoet da ding hebben!!! :)...

als die site het nou eens zou doen.. kheb zo les dus moet niet meer lang duren :(

EDIT: ik heb er een glimpje van opgevangen... stond daar voor 1499,-, meteen op winkelmand gedrukt, alleen toen werd het echt te druk daar...

[ Voor 34% gewijzigd door MellyVille1 op 27-10-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoutWout
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09 10:56
Haha, 3 minuten na 12:00 lag de site al onderuit. krijg echt hele treurige ping terug.
Reply from 145.7.225.34: bytes=32 time=65ms TTL=116
Reply from 145.7.225.34: bytes=32 time=79ms TTL=116

Krijgt iemand hem nog wel open?

Red een boom, eet een bever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Roflmao schreef op 26 October 2003 @ 14:01:
[...]

PARDON?! stelt nix voor? Sorry hoor, maar voor UT, Blood2, Quake3Arena, NFS4, counter-strike!, is het genoeg
Ik weet niet of jij er ervaring mee hebt, maar met spellen uit een nieuwere generatie dan UT heeft dat ding echt heeel erg veel moeite, en ik spreek uit ervaring..
De spellen die jij noemt komen allemaal zo'n beetje uit dezelfde tijd, en ja die trekt dat ding wel, maar zoals ik al zei: spellen als UT2K3 en C&C Generals kan je wel vergeten..

.edit: en de site is hier ook hardstikke dood..

[ Voor 6% gewijzigd door JJapie op 27-10-2003 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
jah ik ben ermee bezig... af en toe wil die nog wel eens.. maar ik heb hem nog steeds niet kunnen bestellen

WAAR STAAT DIE LAPTOP NOU? ik kan hem niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:51

LopeZ

Too much is never enough

Hele site ligt plat, vraag me af waarom er die ouwe prijs nog staat. Na het knopje winkelmandje doet de site ook geen hol meer bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Ik zie in de verste verten geen 599 meer.... Ik bestel er twee en er staat nu 2998 euro en niks van kortingen of wat dan ook. Something smells here.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
ze hebben aangekondigd 599... dus daar kunnen ze wetmatig ook niet meer onderuit toch... man als die site nou eens opschiet... maar op welke URL staat dat ding... kword alleen maar rondgewezen van beginpagina naar lunch uitverkoop pagina :(

EDIT: en de derde rondleiding is inmiddels voltooid :(

[ Voor 11% gewijzigd door MellyVille1 op 27-10-2003 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

MellyVille1 relax man :)

URL kan niet gegeven worden aangezien hij kijkt naar je de vorige link, je moet dus klikken via dat gare flash ding. En ja ik kom er ook echt niet doorheen gewoon, beetje jammer, ze hadden het makkelijk kunnen voorzien dat dit ging gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
via dat gare flash ding kan ik alleen klikken op: Ga naar de lekkerste aanbiedingen!... dan word ik weer geredirect naar kijkshop.nl en kan ik aan de volgende rondleiding beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Maak je geen zorgen: Ik heb er zonet 2 besteld en krijg de bevestiging dat ik voor 3003 euro in m'n achterste ben genomen door kijkshop. :( er klopt dus niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

MellyVille1 schreef op 27 oktober 2003 @ 12:16:
ze hebben aangekondigd 599... dus daar kunnen ze wetmatig ook niet meer onderuit toch...
LOL, mensen hebben soms zulke scheve ideeen over "wetten" :D. Als ze jou dat ding niet willen verkopen of hij is uitverkocht, dan is er niets te "daar kunnen ze wetmatig niet onderuit". :D

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 10:06
hahaha
ik had het kunnen weten dat de website wordt splatgegooid met conecties :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
als zij hem in een folder zetten voor 599 kunnen ze hem niet ineens voor meer gaan verkopen nee

EDIT: @TOINK... hoe heb je hem dan besteld... krijg het echt niet voor elkaar...

[ Voor 31% gewijzigd door MellyVille1 op 27-10-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Dit is echt meesterlijk, nieuw soort DDOS attack, gewoon rondspreiden dat er dan en dan een aanbieding is op internet, gaat die site vanzelf plat :P
The page cannot be displayed
There are too many people accessing the Web site at this time.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Click the Refresh button, or try again later.

Open the www.kijkshop.nl home page, and then look for links to the information you want.
HTTP 403.9 - Access Forbidden: Too many users are connected
Internet Information Services
Ach, nee heb je, ja kun je krijgen :)

He ze hebben de prijs aangepast, is nu maar 599,- euro :P

[ Voor 5% gewijzigd door LopeZ op 27-10-2003 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Kappen!!

Ik wil er ook nog een :)

na het invullen van mijn gegevens, was mijn winkelmand weer leeg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
idd als je hem niet wil ff nokken op die site (niet dat 2 mensen verschil maken maar toch)

iemand URL? ik kan nog steeds die laptop niet vinden :(

EDIT: this is really pissing me off....

[ Voor 13% gewijzigd door MellyVille1 op 27-10-2003 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Als ze werkelijk nu 1500,- in rekening brengen terwijl ie eerst te koop stond voor 599,- heb je zeker een goede kans om te winnen. Er is dan namelijk sprake van : MISLEIDING, met bewuste reden goederen voor de verkeerde prijs aanbieden. De prijs stond al bijna een week vermeld dus het is vreemd als ie plots vlak voor de opening veranderd wordt.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 09:14
ik heb nog steeds die pagina niet kunnen bekijken :D
HTTP 403.9 - Access Forbidden: Too many users are connected
Internet Information Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
jah maar denk ook maar niet dat er iemand zo gek is om dat ding voor 1499 euro te gaan bestellen whaha.... daarvoor kun je veeel en veel beter kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Ik kreeg net melding dat de prijzen waren gewijzigd,

ze zullen dus wel vergeten zijn eerst de prijs te verlagen naar 599
en hebben dat dus pas na 12.00!!! gedaan

ben nu al bezig met 6 computers :)

nog een keer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Ik heb er 1 in m'n winkelmand, wie wil hem hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Laatst online: 25-09 22:44
CapTVK schreef op 27 October 2003 @ 12:30:
Als ze werkelijk nu 1500,- in rekening brengen terwijl ie eerst te koop stond voor 599,- heb je zeker een goede kans om te winnen. Er is dan namelijk sprake van : MISLEIDING, met bewuste reden goederen voor de verkeerde prijs aanbieden. De prijs stond al bijna een week vermeld dus het is vreemd als ie plots vlak voor de opening veranderd wordt.
Ik zie dat ze het al veranderd hebben!!
Eerst stond er als omschrijving Notebook met prijs 1499
Nu bij omschrijving Notebook Fujitsu Siemens 599!

[ Voor 29% gewijzigd door Darklance op 27-10-2003 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
@GFM... ik wil hem hebben... man ik word gek als het niet lukt om dat ding nu te bestellen :(

EDIT: waar kun je op bestellen drukken? ik ga naar kijkshop.nl --> ga naar de lekkerste aanbiedingen --> (popup) ga naar de lekkerste aanbiedingen --> popup sluit af, en ik zie hem nog steeds niet...

[ Voor 53% gewijzigd door MellyVille1 op 27-10-2003 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:20

Appie

F1RST Racing

pvd bestelling gedaan, bij payment ineens to many users ... ownt!

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
paas me je adres gegevens maar: MSN

[ Voor 46% gewijzigd door JJapie op 27-10-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
oke GFM thnx... mail is on the way vanaf *knip* thnx bro

EDIT: en steeds maar weer hetzelfde rondje :(

[ Voor 38% gewijzigd door Remy op 03-02-2009 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To many users connected

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
hmpz, hij is iets aan het doen, maar erg snel gaat het niet...
update: hij is aan het bevestigen, hopen dattie niet alsnoig timeout op de laatste stap..
tuurlijk, hij klapt eruit voor de laatste bevestiging :|

[ Voor 59% gewijzigd door JJapie op 27-10-2003 12:55 ]

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.