Alsof je leven er vanaf gehangtsta ik wel met lege handen en een toenemende kater terwijl ik geen flauw idee heb hoe ik de narigheid doorbreek.

nee joh je hebt gelijkt, de Kijkshop heeft geprobeerd jou totaal als persoon kapot te maken

Alsof je leven er vanaf gehangtsta ik wel met lege handen en een toenemende kater terwijl ik geen flauw idee heb hoe ik de narigheid doorbreek.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Ik vrees dat als je gekozen heb voor de optie van geld terug, dan je nog maar weinig kans maakt. Je hebt dan immers zelf (in wederzijds overleg) besloten de koop te ontbinden en is dat niet meer terug te draaien. Nu nog bestellen voor 599 zal helemaal onmogelijk blijken verwacht ik.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Euh dat is niet van toepassing, aangezien het bestellen niet eens gelukt was, en mijn ouders dus ook geen geld overgemaakt hebben.Cyberpope schreef op 08 november 2003 @ 20:36:
[...]
Ik vrees dat als je gekozen heb voor de optie van geld terug, dan je nog maar weinig kans maakt. Je hebt dan immers zelf (in wederzijds overleg) besloten de koop te ontbinden en is dat niet meer terug te draaien. Nu nog bestellen voor 599 zal helemaal onmogelijk blijken verwacht ik.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Verwijderd
Als je al helemaal nooit die laptop besteld en betaald hebt denk ik persoonlijk dat je niet zoveel kans maakt. Ik had hem namelijk al besteld en betaald!Saedbanken schreef op 08 november 2003 @ 21:08:
[...]
Euh dat is niet van toepassing, aangezien het bestellen niet eens gelukt was, en mijn ouders dus ook geen geld overgemaakt hebben.
Echter ben ik wel van mening dat ik/mijn ouders evenveel recht hebben om die Dell laptop voor 599 te mogen bestellen.
Mijn ouders hebben namelijk direct dezelfde dag een klacht gestuurd via email, en wij hebben dus ook een email teruggehad van de kijkshop met die alternatieve laptop aanbieding.
Dus... ik denk maar zo, niet geschoten is altijd mis.
Of ik mag em voor 599 kopen, of ze verliezen mij en de rest van mijn familie als klanten.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 11:06 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
In de specs staat 256MB DDR (2x128MB DDR), ga er maar vanuit dat je maar 2 sloten hebt en dat dat upgraden wat moeilijker gaat dan gedacht. Beetje naai streek als je het mij vraagd, stel je wilt nu minimaal 512MB dan ben je niet klaar met 1x 256MB DDR maar zul je 2x256MB of 1x512MB moeten kopen. (512MB lijkt me slimmer, anders zit je bij de volgende upgrade met dezelfde problemen)Cyberpope schreef op 10 november 2003 @ 13:08:
En The cyberpope heeft zijn speelgoed binnen gekregen. Dit word getikt op een mooie Dell 1100. Ja.ja. De aanhouder wint blijkbaar toch. Eigenlijk dubbel voordeel want je hebt dus de dell voor 584? Je hebt namelijk ook nog de cadobon liggen van 20 euro. Hoewel ik daarover zit te denken om die terug te sturen.... Dat zou wel zo netjes zijn of niet.
Ik heb trouwens PaPa niet meer gezien in dit draadje? Ik ben namelijke benieuwd hoeveel er van de 18 gedeputeerden die zich hadden aangemeld nu nog over zijn. Als het goed is hadden die geen van allen geld terug gevraagd of de duurdere laptop besteld. Ze zouden nu dus allemaal een Dell gehad hebben?
Wat zou ik trouwens opgooien met 256mb? windows 2000 prof of windows XP prof? MellyVilly1, ik zag dat jij er geheugen wilde bijzetten. Moet je dan het oude geheugen vervangen of kan er nog een module van 256Mb bij?
Deja vu of niet........hemiparo schreef op 10 november 2003 @ 14:13:
Er waren er niet genoeg meer op voorraadmaar deze week zou ik hem mogen ontvangen. Adresgegevens nog even laten controleren maar die waren in orde! Nog even afwachten dus...
[ Voor 56% gewijzigd door Cyberpope op 10-11-2003 14:24 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Cyberpope op 10-11-2003 18:07 ]
256MB met win2k gaat wel goed, met xp vind ik het niet werkbaar, net te veel op het randje.MellyVille1 schreef op 10 november 2003 @ 14:55:
idd is 1x 512 mb slimmer, want dan kun je ook nog eens een 128 mb module laten zitten, en dan heb je dus 512 + 128 = 640 mb.. echter wacht ik denk ik nog gewoon met upgraden, want hij werkt nu toch ook goed?!?!!! als de 512 mb modules nog verder in prijs zakken is het meer de moeite waard lijkt me zo..
There is no place like ::1
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Cyberpope op 11-11-2003 06:04 ]
€ 14,99Cyberpope schreef op 10 november 2003 @ 22:07:
Ja, dat soort tassen hebben ze bij de kijkshop. Er is al een leuke voor 19.,99. Zoeken op computertas.
Verwijderd
Als ik online een Inspiron 1100 kies op www.dell.nl, zit er standaard 256 in enVerwijderd schreef op 10 november 2003 @ 21:31:
Nou volgens mij is die 256 al een verdubbeling hoor! Er zit standaard 128 in zie ik hier op Dell.nl.
Ze hebben het weer veranderd naar 256BonBon schreef op 11 november 2003 @ 14:39:
[...]
Als ik online een Inspiron 1100 kies op www.dell.nl, zit er standaard 256 in en
kan je gratis verdubbelen naar 512.
Of ik heb het mis?
Nee hoor, de vorige keer was het ook al 256 (na gratis verdubbeling).BonBon schreef op 11 november 2003 @ 14:44:
[...]
Ze hebben het weer veranderd naar 256![]()
Vorige keer was het 512 en een HD van 40GB.
Nu is het transport gratis maar zijn de specs weer teruggeschroefd
dat er 2 in zitten is opzich best raar gezien ditCyberpope schreef op 10 november 2003 @ 16:55:
Hij werkt goed, alleen hij voelt een beetje traag aan moet ik zeggen. Verder heeft de mijne wat moeite met het lezen van CD-RW. Maar zal straks even kijken of 1 of 2 modulen inzitten.
oke 2 dus.
Leave only footprints, take only memories
[ Voor 16% gewijzigd door MellyVille1 op 11-11-2003 19:27 ]
[ Voor 56% gewijzigd door hemiparo op 12-11-2003 11:21 ]
Nee kwa poorten is het geen erg uitgbreid laptopje. Maar ik ben zeer content. Zeker nu ik ook mijn asus 500G met kaartje binnen hen dus draadloos kan internetten.MellyVille1 schreef op 11 november 2003 @ 19:11:
EDIT: KAN K GEEN PS2 MUIS AANSLUITEN? shit... kdacht dat het wel kon
Windows maakt toch herstelpunten aan. Die kun je toch gebruiken. Verder zitten er een paar cd's bij, waarvan volgens mij 1 recovery cd. Maar die heb ik in de doos laten zitten, dus zou ik moeten kijkenlhemiparo schreef op 12 november 2003 @ 13:21:
weet iemand of er ook een System Recovery op zit (ja, nu al) zoals ik bij mijn Compaq had? En zo ja... hoe?
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door hemiparo op 12-11-2003 16:50 ]
Verwijderd
1x 11b / 54g accespointhemiparo schreef op 12 november 2003 @ 16:49:
hoe kan ik ook draadloos lappen? m.a.w. wat zou het me ongeveer gaan kosten (neem aan dat ik dan een nieuwe router moet hebben - degene die ik nu heb is niet draadloos) en wat heb ik precies nodig?
(ps: kan dit niet beter hernoemd worden naar het Dell topic?)
Verwijderd
Verwijderd
Die zien mij dus nooit meer als klant.Geachte heer/mevrouw xxxxx,
Hartelijk dank voor uw reactie via de Kijkshop site!
Het is helaas niet mogelijk om de Dell Inspirion 1100 voor EUR599,00 te
bestellen. Wij kunnen deze notebook
alleen voor de prijs leveren zoals vermeld in onze onderstaande e-mail.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Kijkshop BV
Verwijderd
Mijn moeder heeft 2 uur geprobeerd dat ding te bestellen, dus ik vind dat zij dan net zoveel recht hebben op een goed alternatief als die andere.Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 21:54:
@ Saedbanken -> Ik vind het op zich wel logisch van Kijkshop dat ze zo reageren. Ik had eerder van je gelezen dat je de laptop al helemaal nooit besteld had en ook niet betaald. Je wou hem echter wel graag hebben maar zo zijn er denk ik nog wel duizenden anderen.
Wij hadden de laptop echter allemaal al besteld, de bestelling was ook bevestigd en betaald. Daarom krijgen wij nu deze Dell, denk ik, om het leed te verzachten, omdat wij immers in de veronderstelling waren een laptop gekocht te hebben.
Anders kan iedereen wel tegen de Kijkshop zeggen dat ze ook die laptop ook wilden hebben, en dan blijven ze bezig!
Verwijderd
Iedereen die hem heeft proberen te bestellen is ongeveer zo lang bezig geweest. Maar sommigen is het ook daadwerkelijk gelukt om er door te komen.Saedbanken schreef op 15 november 2003 @ 22:05:
[...]
Mijn moeder heeft 2 uur geprobeerd dat ding te bestellen, dus ik vind dat zij dan net zoveel recht hebben op een goed alternatief als die andere.
Maar goed het zal allemaal wel, heb de kijkshop altijd al een knakezaak gevonden, en ik denk niet dat ik die mening gauw zal veranderen.
Verwijderd
Verwijderd
Daar ben ik eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar!! Er zijn maar weinig reacties hier!hemiparo schreef op 19 november 2003 @ 12:34:
maar is er nu nog verder aktie ondernomen of was iedereen die nu een Dell gekregen heeft ook aanwezig op de lijst?
[ Voor 12% gewijzigd door Cyberpope op 20-11-2003 18:16 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| S-video Pin Signal 1 GND 2 GND 3 DLUMA-L 4 DCRMA-L Composite Video Pin Signal 5 NC 6 DCMPS-L 7 COMP/B |
Verwijderd
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
[ Voor 79% gewijzigd door hemiparo op 23-11-2003 18:05 ]
Het is niet helemaal duidelijke welke laptop je bedoeld die je aanbiedt
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
Mijn email adres is. Kan zijn dat daar nog mijn oude adres staat.Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 12:54:
Hey Baltar!!
Graag zou ik dat wel willen doen! Vind het een heel erg aardige actie als je dat zo zou regelen. Ik stuurde je net een mailtje maar hij komt niet aan. Klopt dat marcoswinkels adres?
Verwijderd
Dat is niet op initiatief van Kijkshop gebeurd. Ik heb daar 2 brieven voor moeten schrijven(4 en 3 weken geleden, nu pas reactie). Ik ben dus de enige die (waarschijnlijk) nog een laptop kan kopen voor 599.-. Het heeft denk ik geen zin meer om daar nu nog een brief aan te wagen.Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 10:04:
Dat vind ik wel raar dat ze nu pas weer met die notebook aan komen zetten.
Ik ben overigens nog steeds erg tevreden met mijn Dell hoor! Hij werkt perfect!!!
Verwijderd
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq