Fujitsu PIII-1.2 notebook, € 599,- bij de Kijkshop

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.737 views sinds 30-01-2008

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

xabre16v schreef op 04 november 2003 @ 16:55:
D'r recht op?!?! OP=OP jezus.
idd, OP=OP, als ik niet betaald had, en geen koopbevestiging had gekregen.

wat dus wel het geval is
THxZ0NE schreef op 04 november 2003 @ 17:57:
[...]

En de kijkshop was in een goede wil.
Wat willen jullie dan?
€200 euro korting op een notebook en dat de Kijkshop die kosten voor 200 man ofzo dekt?
Dat is toch helemaal niet realistisch man.
Waarom heeft thuiswinkel.org dan de regel dat een vervangend artikel voor de zelde prijs en kwaliteit geleverd moet worden :?
wat heeft dat dan voor waarde.. ?
D'r recht op?!?! OP=OP jezus. Jullie zeiken idd echt. Denk je nou echt dat je altijd voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten?

Begin dan een rechtzaak, ik denk dat je dat wel ga winnen! :Z

[...]

Dell's van mij gekocht :? Ik zei net in mijn vorige post dat die dingen al anderhalf jaar in het magazijn leggen en destijds verkocht werden voor 1499,- en een beetje tweaker weet dat hardware minder waard wordt naarmate het ouder is. Omdat Kijkshop nou eenmaal niet echt een winkel is waaraan je denkt bij computerspul bleven die dingen maar liggen, toen hebben ze dus dit bedacht om in een keer van die dingen af te komen om en verlies te beperken. Zoals ik al zei, een mazzeltje voor de gelukkige :)
Ik vind dit opzich wel raar, omdat in de brief toch staat dat kijkshop die laptops eenmalig tegen een scherp tarief heeft in kunnen kopen :? dat spoort niet met dit verhaal

[ Voor 201% gewijzigd door M55 op 04-11-2003 18:19 . Reden: heb ff een post gemaakt (van 3) ]

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
THxZ0NE: ik bedoelde goodwill naar mensen die de € 20,00 geen goede oplossing vinden

M55: ik denk dat jij hoe dan ook een laptop wilt voor een bepaald bedrag en verder niet echt verder kijkt... Ik kan me goed voorstellen dat je er van baalt dat jij 'pech' had. Kijkshop heeft echter wel netjes gehandeld... je hoeft het er alleen niet mee eens te zijn.

[ Voor 65% gewijzigd door hemiparo op 04-11-2003 18:23 ]

• M55
  • Niet online

M55

hemiparo schreef op 04 november 2003 @ 18:17:
THxZ0NE: ik bedoelde goodwill naar mensen die de € 20,00 geen goede oplossing vinden

M55: ik denk dat jij hoe dan ook een laptop wilt voor een bepaald bedrag en verder niet echt verder kijkt... Ik kan me goed voorstellen dat je er van baalt dat jij 'pech' had. Kijkshop heeft echter wel netjes gehandeld... je hoeft het er alleen niet mee eens te zijn.
dan ben ik het niet met jou eens :)

en aan PaPa, hebben er veel mensen gemaild ?

[ Voor 6% gewijzigd door M55 op 04-11-2003 18:35 ]

• hemiparo
  • Niet online
dat mag :) en als we toch voor elkaar krijgen er iets beters voor te krijgen... graag zelfs!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 11:17
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 15:53:
Bah, wat een irritante berichten op het forum van Radar van mensen die die notebook wel hebben gekregen:

Het is mij wel gelukt een laptop te bemachtigen.Het was erg druk op de lijn ,maar aanhouder wint.
De volgende dag werd voor 12 uur de laptop netjes afgeleverd.
Dus geen klachten en werkt uitstekend Ben erg mee in mijn sas.
Volgens mij is Kijkshop zelf ook actief op het forum van Radar. Die zijn ook niet gek natuurlijk. Een paar positieve postings en ze zorgen er zelf voor dat het onderwerp niet in het programma komt. Dat is het nadeel van forums: het is anoniem.

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat wanneer je er wel één hebt kunnen bemachtigen dat je dan zo'n posting plaatst.

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ja joh het is een complot, iedere positieve post op dat Rader forum is er uitraad een van Kijkshop :Z

• MellyVille1
  • Laatst online: 29-02-2024
Superaars, werk jij bij de kijkshop? zal wel...

en nog een keer duidelijk voor de mensen die er blijkbaar echt geen hol van snappen... idd op=op, maar dat zou dan ook op de site moeten staan he... als ik daar inlog en ik zie uitverkocht staan, heb ik inderdaad pech gehad... als de laptop er echter nog gewoon staat dan heb ik geluk gehad, zeker na een bevestiging en een betaling van mijn kant... dan ben ik gewoon eigenaar van een laptop...

en nou niet aankomen met dat de site eruit lag, want de kijkshop was wel in staat om de d7500 ineens terwijl de site er zogenaamd uitlag te vervangen voor de d7100 en zo nogmaals een kutstreek te leveren.... en als ze er maar 200 hadden, hadden ze die gewoon naar een paar winkels moeten sturen, en niet op internet moeten zetten met daarbij zoveel reclame, aangezien ze al meer dan duizenden reacties hadden gehad in de week ervoor, dus dan wisten ze blijkbaar al dat ze er niet genoeg hadden...

en ingekocht voor een scherp prijsje is dus ook gelul, bedankt daarvoor SUPERaars...

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:35

Maf

Volgens mij is het gewoon een puinhoop geworden tijdens het online bestellen en is het allemaal niet goed gegaan.

Ze bieden nu wel een optie en een cadeaubon voor de evt schade; persoonlijk vind ik dit zeer goed; ze geven de fout toe en geven een 'goedmakertje'. Het is harstikke oneerlijk dat sommige mensen, die later hebben gekocht, wel de laptop hebben en andere niet, maar dat is de puinhoop.

Ze bieden voor bijbetraling een laptop die op de DELL site veel meer kost en dat vind ik dus wel goede service; het is een goede laptop, dan wel niet dezelfde, maar wel een vervanging.
Dus als de meesten nu stoppen met zeuren terwijl ze te laat waren (doen jullie dat ook bij een uitverkoop in de winkel en dan te laat zijn?), het is zo gegaan, kijkshop biedt een schadevergoeding; vindt het eigenlijk best netjes, had erger kunnen lopen en ze hadden niks van zichzelf kunnen laten horen.

Het is gewoon het missen van een mooie aanbieding door een puinhoop op de Kijkshop severs... pech gehad dan maar?

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Verwijderd

Maf schreef op 04 november 2003 @ 21:53:

Dus als de meesten nu stoppen met zeuren terwijl ze te laat waren (doen jullie dat ook bij een uitverkoop in de winkel en dan te laat zijn?), het is zo gegaan, kijkshop biedt een schadevergoeding; vindt het eigenlijk best netjes, had erger kunnen lopen en ze hadden niks van zichzelf kunnen laten horen.

Het is gewoon het missen van een mooie aanbieding door een puinhoop op de Kijkshop severs... pech gehad dan maar?
Bij een uitverkoop in een winkel is het anders... Daar kom je en zie je dat het op is. Dan wordt het niet eerst gekocht en betaald en ook nog eens bevestigd dat het goed gegaan is. Dat is juist waarom iedereen hier zo ontzettend baalt. Het was ook gewoon een ontzettend goede aanbieding!
Maar goed, ik kan me voorstellen dat dit hele gedoe bij mensen die niet op deze aanbieding gereageerd hebben een beetje raar overkomt.

Ik heb me er eigenlijk ook wel een beetje bij neergelegd dat er geen ander alternatief komt. Als dat komt is het mooi, maar ik ga er maar niet meer vanuit!

• M55
  • Niet online

M55

Maf schreef op 04 november 2003 @ 21:53:
Volgens mij is het gewoon een puinhoop geworden tijdens het online bestellen en is het allemaal niet goed gegaan.

Ze bieden nu wel een optie en een cadeaubon voor de evt schade; persoonlijk vind ik dit zeer goed; ze geven de fout toe en geven een 'goedmakertje'. Het is harstikke oneerlijk dat sommige mensen, die later hebben gekocht, wel de laptop hebben en andere niet, maar dat is de puinhoop.

Ze bieden voor bijbetraling een laptop die op de DELL site veel meer kost en dat vind ik dus wel goede service; het is een goede laptop, dan wel niet dezelfde, maar wel een vervanging.

ok jij snapt het dus niet |:(

• Maf
  • Laatst online: 09:35

Maf

M55 schreef op 04 november 2003 @ 22:43:
[...]

ok jij snapt het dus niet |:(
Ok, leg uit... dan redeneer ik dus verkeerd....

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Knakker
  • Laatst online: 15-12 20:38
Het enige argument dat jullie geven is: "ik krijg een bevestiging, heb betaald en krijg nog een bevestiging". Want voor de rest kunnen ze zich beroepen op "op=op".

Die bevestiging is nou eenmaal een geautomatiseerd systeem, en die heeft het zootje gewoon verneukt. Slordig van de Kijkshop kant, maar het zij zo.

Je hebt geen enkele poot om op te staan (ook al zegt de meneer van rechtsbijstand dat wel): een automatisch gegenereerde bevestiging geldt meer als service en zeker niet als rechtsgeldige bevestiging waar je je rechten aan kunt ontlenen (check de algemene voorwaarde maar). Je kunt dus best een rechtzaak aanspannen, maar die zul je nooit winnen. Het enige waar je op kunt hopen is de goodwill van de Kijkshop, en persoonlijk vind ik dat ze goed hun best gedaan hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Knakker op 04-11-2003 23:21 ]

Geef mij maar een Warsteiner.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

knakker,

Jouw verhaal, maar dan iets minder cru, heb ik te horen gekregen van mijn eigen rechtsbijstand. Indien de Kijkshop zich beroept op overmacht, zal dit beroep waarschijnlijk slagen. Tenzij je met notulen van de directie kunt komen dat ze dit verwacht hadden en er express niets aan gedaan hebben. Een vermoeden is niet voldoende.

Wat je echter zegt over de geautomatiseerde bevestiging klopt echter niet. Wel als het om zoiets gaat als een ontvangstbevestiging op een e-mail o.i.d. (voorwaarden zijn leuk, maar de wet staat erboven) Echter er zijn hier verschillende mensen waarbij de bevestiging direct ook de betaling omvatten. En de klant kan zich ook niet beroepen omdat dat een geautomatiseerd proces is. De winkel ook niet (dan hadden ze het proces niet moeten automatiseren, simpel). Ze hebben de betaling geaccepteerd en doorgevoerd. Daarmee is de het hele proces, inclusief betaling afgerond en is de koop weldegelijk tot stand gekomen. (ergo een mondelinge overeenkomst geld ook! dus een e-mail overeenkomst ook! Zeker omdat de winkel er ZELF voor gekozen heeft om het proces te automatiseren, zij heeft hierdoor ook gekozen voor de verplichtigen en dus de risico's die daarmee samenhangen) Echter de kijkshop KAN het product zelfs niet meer leveren, omdat het niet meer te verkrijgen is. Dat eisen dat de kijkshop er 200 euro per product op toelegd zou van onevenredigheid getuigen. Het belang van de kijkshop wordt dan erger geschaad dan het belang van de klant die de laptop niet heeft gekregen. (indien 1 op 1 situatie zal dit wellicht anders liggen, maar dit is een 1 op veel situatie)

Indien je het voor de rechter gaat brengen zal die weldegelijk kijken wat beide partijen gedaan hebben. De kijkshop heeft zich al behoorlijk ingespannen voor een oplossing (wij niet >:) ). De eis zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkhied worden afgewezen.

Ergo, het gaat om de goodwill van kijkshop (en eerlijk is eerlijk die hebben ze een heel eindje laten zien). maar wellicht dat onder druk van de media toch nog iets te realiseren is, maar ik reken er zeker niet meer op.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• MellyVille1
tuurlijk geldt een email bevestiging wel... je wil iets kopen en zij bevestigen je bestelling, maakt niet uit hoe ze dat doen, ofdat ze iedere bestelling persoonlijk af gaan ronden ofdat ze banen uitsparen en het automatisch laten doen is precies hetzelfde.

duidelijk dat omstaanders er weer eens niets van snappen... jullie denken allemaal te sympathiek over kijkshop en te moeilijk... wij bestellen iets, zij bevestigen het, wij betalen echter kijkshop blijft in gebreke... en die bon van 20 euro is inderdaad aardig, maar wel het MINSTE wat ze kunnen doen, omdat ze daardoor waarschijnlijk nog meer winst zullen behalen dan als ze die bonnen niet zouden sturen... en die dell aanbieding, nou petje af hoor, knap geregeld kijkshop, niet dus... die laptop kost bij dell 950 euro ofzo en bij kijkshop 879 zoiets... die prijs kan je ook nog wel bereiken door bij dell 10 laptops af te nemen zeg... kijkshop kan makkelijk een beter alternatief nemen...

• xabre16v
  • Niet online
MellyVille1 schreef op 04 november 2003 @ 20:41:
Superaars, werk jij bij de kijkshop? zal wel...
en ingekocht voor een scherp prijsje is dus ook gelul, bedankt daarvoor
SUPERaars...
Ja.
Ja dat is inderdaad een lulverhaal. Dat veranderd echter niks aan de situatie.
MellyVille1 schreef op 05 november 2003 @ 07:00:
duidelijk dat omstaanders er weer eens niets van snappen... jullie denken allemaal te sympathiek over kijkshop en te moeilijk... wij bestellen iets, zij bevestigen het, wij betalen echter kijkshop blijft in gebreke... en die bon van 20 euro is inderdaad aardig, maar wel het MINSTE wat ze kunnen doen, omdat ze daardoor waarschijnlijk nog meer winst zullen behalen dan als ze die bonnen niet zouden sturen...
Wat een bullshit kraam jij allemaal uit zeg, nee wij snappen het weer niet. Als jij iets besteld en een hoop mensen waren jou nou eenmaal voor en jij bent te laat dan houdt het gewoon op.(=op) En ze maken dus absoluut GEEN winst op die dingen, hoe vaak heb ik dat nou al uitgelegd. Jij denkt zeker ook dat de gemiddelde shop in de shopsurvey ook allemaal mega winsten maken en allemaal steenrijk zijn en er allemaal op uit zijn om jou, ja JOU keihard te naaien en je je laatste euro uit je knip te stelen. :Z Godsklere word eens wakker man. :Z

Begin nou maar je rechtzaak, 600 Euro heb je in iedergeval al. 8) |:(

En oja, hoezo omstander? Ik heb ook geprobeerd die laptop te bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door xabre16v op 05-11-2003 08:15 ]

Verwijderd

xabre16v schreef op 05 november 2003 @ 08:10:
[...]

Wat een bullshit kraam jij allemaal uit zeg, nee wij snappen het weer niet. Als jij iets besteld en een hoop mensen waren jou nou eenmaal voor en jij bent te laat dan houdt het gewoon op.(=op)

En oja, hoezo omstander? Ik heb ook geprobeerd die laptop te bestellen.
Het ging er volgens mij niet om wie er eerder was met bestellen. Want sommige mensen hebben hem al heel vroeg besteld en hebben hem niet gekregen in tegenstelling tot mensen die hem veel later besteld hebben. Dat is ook iets waarom iedereen een beetje baalt. Is volgens mij niet helemaal eerlijk gegaan!

• M55
  • Niet online

M55

Cyberpope schreef op 05 november 2003 @ 00:21:
knakker,

Jouw verhaal, maar dan iets minder cru, heb ik te horen gekregen van mijn eigen rechtsbijstand. Indien de Kijkshop zich beroept op overmacht, zal dit beroep waarschijnlijk slagen. Tenzij je met notulen van de directie kunt komen dat ze dit verwacht hadden en er express niets aan gedaan hebben. Een vermoeden is niet voldoende.
Zoals eerder vermeld hadden ze al ver voor maandag (toen de folder was verspreid) een persbericht uitgebracht dat ze duizenden reacties al hadden ontvangen. Daarom hebben ze website aangepast met een vermelding van de actie

[ Voor 3% gewijzigd door M55 op 05-11-2003 10:45 ]

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-12 15:03

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Iedereen zich ingeschreven die mee wil doen ?

/me kijkshopactie@hotmail.com

Ik ga iedereen vandaag of uiterlijk morgen mailen, om verder te overleggen, dus mail ff als je dat nog niet had gedaan :)

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

M55 schreef op 05 november 2003 @ 10:34:
[...]

Zoals eerder vermeld hadden ze al ver voor maandag (toen de folder was verspreid) een persbericht uitgebracht dat ze duizenden reacties al hadden ontvangen. Daarom hebben ze website aangepast met een vermelding van de actie
Ja duizenden (is dat 2/3/4 duizend?) en wellicht hebben ze toen de server aangepast om 7000 mensen te laten kijken, kwamen er 10.000.

Nogmaals dat het een fout is is duidelijk, maar om echt iets voor elkaar te krijgen, moet je kunnen bewijzen dat het kwade opzet is of in elk geval sprake van onwil. En dat krijg je dus nooit hard.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• M55
  • Niet online

M55

Cyberpope schreef op 05 november 2003 @ 12:21:
[...]

Ja duizenden (is dat 2/3/4 duizend?) en wellicht hebben ze toen de server aangepast om 7000 mensen te laten kijken, kwamen er 10.000.

Nogmaals dat het een fout is is duidelijk, maar om echt iets voor elkaar te krijgen, moet je kunnen bewijzen dat het kwade opzet is of in elk geval sprake van onwil. En dat krijg je dus nooit hard.
In de regels van thuiswinkel.org staat niks over overmacht... gewoon dat ze dat ze een alternatief moeten regelen... maar goed blijkbaar zijn die regels er alleen maar voor de sier...ofzo... :?

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

M55 schreef op 05 november 2003 @ 16:25:
[...]

In de regels van thuiswinkel.org staat niks over overmacht... gewoon dat ze dat ze een alternatief moeten regelen... maar goed blijkbaar zijn die regels er alleen maar voor de sier...ofzo... :?
Tja, als we zo gaan beginnen:
Artikel 3.2
Tenzij anders overeengekomen dient het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch tenminste binnen 30 dagen uit te voeren. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk blijkt, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de bestelling zonder kosten te annuleren, tegen terugbetaling van het eventueel reeds betaalde.
Hierin staat dus exact wat de kijkshop op dit moment doet!
Artikel 4 - Vervangende goederen of diensten

Voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst zal de consument op duidelijke wijze geïnformeerd worden over de mogelijkheid dat vervangende goederen of diensten van tenminste gelijke kwaliteit en prijs beschikbaar worden gesteld, indien de oorspronkelijk bestelde goederen of diensten niet beschikbaar zouden zijn. Bij vervangende artikelen kan de zichttermijn niet worden uitgesloten en zijn de kosten van retourzending altijd voor rekening van het bedrijf.
Dit artikel, dat ik zelf hier in deze draad als eerste heb aangehaald, is wel van toepassing op degene die de D 7100 gehad heeft. Immers die waren vooraf niet (voldoende en duidelijk) geinformeerd dat ze een ander model kregen dan de D 7500. Dit artikel zorgt ervoor dat je niet zomaar een ander product krijgt zonder geinformeerd te zijn.

Letterlijk staat er, dat je VOORAF geinformeerd moet worden OFDAT er eventueel een mogelijk is een ander artikel als vervangen toe te zenden. Hiet staat niet DAT er een ander artikel MOET worden toegezonden. En de kijkshop heeft vooraf geinformeerd over de mogelijkhied: OP=OP. Dat hebben ze duidelijk gemaakt. Er is vooraf geinformeerd dat er GEEN mogelijkheid zou zijn voor een alternatief. Ergo dan treed regel 3.2 in werking. Dit artikel 4 beschermt je ertegen dat je verplicht kan worden om een D 7100 af te nemen omdat de D 7500 er niet meer is. Het vereist niet van de leverancier dat hij een vervangend product moet leveren. Sorry

Dus ja die regels zijn er wel en hebben een nut. maar het is hoe je ze uitlegt!

Kom jij dan maar eens met de regel waarin staat dat ze verplicht zijn om een gelijk waardig alternatief te leveren tegen dezelfde bodem prijs. Ik heb hem (helaas moet ik zeggen) niet gevonden. (anders had ik ze er allang mee om de oren geslagen)

Ten overvloede uit de algemene voorwaarden (bovenstaande zijn de gedragsregels, iets minder bindend):
Artikel 11.4
Indien levering van een besteld goed onmogelijk blijkt te zijn, zal het bedrijf zodanige inspanningen verrichtingen als de redelijkheid en billijkheid met zich brengen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Ten laatste bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan de zichttermijn niet worden uitgesloten. De kosten van retourzending zijn voor rekening van het bedrijf.

en dan nog
Artikel 11.3
Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch tenminste binnen 30 dagen uitvoeren. Indien de bezorging hetzij door (tijdelijk) niet in voorraad zijn, hetzij om andere redenen vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de bestelling zonder kosten te annuleren.
En voor alle mensen die later de vooruitbetaling gedaan hebben via de bank:
Uit artikel 13.2
Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of aangaande het desbetreffende verzoek tot verlening van dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
Ergo verzending op basis van tijd betaling zou volgens deze voorwaarde correct zijn.

Met alle respect, de thuiswinkel.org is door de winkels zelf in het leven geroepen. Reken maar dat ze zich voldoende ingedekt hebben. :'(

Nee, je enige hoop is het consumentenrecht en niet de algemene voorwaarden. Maar ik vrees dat we ook daar weinig troost zullen vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door Cyberpope op 05-11-2003 17:36 ]

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hoe zit het dan met je schadevergoeding als je op grond van 3.2 kan (niet moet) ontbinden? Overigens is 30 dagen voor leveren wellicht wel een 'ongebruikelijk lange [...] termijn voor de nakoming' :? Verder is het de vraag of 3.2 de gebruiker van de AV 'niet van gebondenheid aan de ovk bevrijdt op gronden die niet van dien aard zijn dat deze gebondenheid niet meer van hem kan worden gevergd'.

De vermelding van op=op vind ik een goede van de Kijkshop, maar het is natuurlijk een rare stap als alsnog een bevestiging wordt gestuurd met daaropvolgende betaling door een klant. Ben je dan al niet het stadium op=op voorbij? Blijkbaar was het niet 'op'? Wat vooruitbetaling betreft, *KUCH*, art. 7:26 lid 2 BW. De AV bepaling laat verder ook het bestaan van de ovk verder in het midden. Na betaling is er blijkbaar een aanspraak tot uitvoering van de ovk.

Zomaar wat vragen die in mij opkomen. Overigens denk ik dat de Kijkshop het best aardig afhandelt. Als studeerkamervoorbeeld is het gebeuren natuurlijk wel erg interessant.
Cyberpope schreef op 05 november 2003 @ 17:26:
Met alle respect, de thuiswinkel.org is door de winkels zelf in het leven geroepen. Reken maar dat ze zich voldoende ingedekt hebben. :'(
Je hoeft maar op een ding te rekenen: de advocaat die deze AV heeft bedacht (net als de advocaten die uberhaupt AV hebben bedacht), die heeft zich goed ingedekt. AV waarin helemaal niets staat wat op het randje is zijn zeldzaam. Wie weet er nou wat er wel en niet in AV mag staan :z

[ Voor 37% gewijzigd door Wekkel op 05-11-2003 17:43 ]

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Ja, Wekkel, zoals gewoonlijk is het de vraag in hoeverre de AV strookt met (de intentie) van het consumenten recht. Maar het ging me vooral erom dat de thuiswinkel zich profileert als waarborg voor consumenten, terwijl het dat maar ten dele is natuurlijk.

Tevens ging het me erom dat M55 roept dat het volgens de voorwaarde van thuiswinkel.org zou moeten. Het leek me stug een dergelijke organisatie zichzelf die verplichting onverkort zou opleggen zonder een uitweg daarvoor :)

Ik ben het ook met je eens dat het een intressant studeerkamer onderwerp is. Maar ik zou er mijn geld niet aan wagen om er een rechtzaak over te beginnen (kost je altijd geld). Er zitten gaten in het verhaal en argumentatie van kijkshop. Maar voldoende om een rechter te overtuigen????? lijkt me stug.

[ Voor 25% gewijzigd door Cyberpope op 05-11-2003 18:43 ]

• M55
  • Niet online

M55

M55 schreef op 05 november 2003 @ 20:13:
Vaag,

ik heb net weer een orderbevesting binnen gekregen op email
(zelfde als vorige week maandag :? )

code:
1
     Wed, 5 Nov 2003 10:56:05 +0100

In iedergeval de wet staat altijd boven de AV.

maar goed, iemand had hier toch ook zo'n advocaten antwoord?
lijkt mij ook duidelijk.. maar ja alles is blijkbaar ook anders uit te leggen :)

[ Voor 24% gewijzigd door M55 op 05-11-2003 20:19 ]

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

zo te lezen doe je er ook goed aan om aandelen KIJKSHOP of INTEL te kopen :+

die laptops vliegen deze dagen echt de winkels uit lijkt het wel. gouden handel dus !!

• We Are Borg
  • Laatst online: 09:56

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Erg mooie laptop. Alles wat ik nodig zou hebben. Speel toch geen games op laptop dus die videokaart boeit me niks.

Alleen die 256 mb ram, dat is jammer

• MellyVille1
huh? weer een orderbevestiging? zijn ze daar helemaal gek geworden?

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:48
Ik heb mijn geld nog steeds niet terug!
Alleen daarom zou ik al meedoen met jullie actie.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Heeft iemand bij de way gekozen voor de Dell en al binnen?

Verwijderd

Ik zit er trouwens wel aan te denken om toch maar die Dell te kopen. Ik heb al rond zitten kijken maar goedkoper dan die Dell (879 euro) vind ik geen andere laptop??? :|

• hemiparo
  • Niet online
toch nog iemand geluk!

(sorry, ben een beetje melig aan het worden... zeker omdat ik denk dat het allemaal niet zal lukken om iets anders te regelen...)

Verwijderd

Wat raar dat iedereen een tweede orderbevestiging kreeg. Ik heb er helemaal nooit een gehad!

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 13:19 ]

• LopeZ
  • Laatst online: 08:41

LopeZ

Too much is never enough

Je wilt het niet geloven maar gister! kreeg ik een orderbevestigingsemail van de kijkshop over de laptop van vorige week maandag :?

Waar zijn ze ingodsnaam mee bezig, 10dagen later komen ze ineens met een orderbevestiging |:( Heb maar vriendelijk gemaild dat ze er een beetje laat mee komen aangezien dat ding allang uitverkocht is en het alternatief geen goed alternatief is. Wat een zooitje is het daar toch eigenlijk 8)7

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Tja, ik heb toen heel laat in de avond nog een ontvangst bevestiging gehad

[ Voor 255% gewijzigd door Cyberpope op 06-11-2003 13:25 ]

Verwijderd

Ja dat is vreemd zeg! Ik heb helemaal niets gehad, en sommigen 2x!

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 13:28 ]

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Wellicht dat als genoeg mensen de alternatieven weigeren ze alsnog met iets beters over de brug komen.

[ Voor 104% gewijzigd door Cyberpope op 06-11-2003 13:26 ]

Verwijderd

Ja precies! Laten we het hopen!

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 13:29 ]

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

had edit moeten zijn |:(

[ Voor 64% gewijzigd door Cyberpope op 06-11-2003 13:22 ]

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

D'r recht op?!?! OP=OP jezus. Jullie zeiken idd echt. Denk je nou echt dat je altijd voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten?

Begin dan een rechtzaak, ik denk dat je dat wel ga winnen! :Z

[...]

Dell's van mij gekocht :? Ik zei net in mijn vorige post dat die dingen al anderhalf jaar in het magazijn leggen en destijds verkocht werden voor 1499,- en een beetje tweaker weet dat hardware minder waard wordt naarmate het ouder is. Omdat Kijkshop nou eenmaal niet echt een winkel is waaraan je denkt bij computerspul bleven die dingen maar liggen, toen hebben ze dus dit bedacht om in een keer van die dingen af te komen om en verlies te beperken. Zoals ik al zei, een mazzeltje voor de gelukkige :)
Precies, lees even het topic door ...
En kom tot de conclusie : Jullie zijn echt enorme zeikerds zeg !!

Damn man, ze hadden nog een boel laptops over die ze kwijt wouden en op=op, duidelijk tog :?

• hemiparo
  • Niet online
Sabj + Cyberpope : waarom verwijderen jullie informatie? (zal er nu even verder niet op ingaan...)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Bartjuh schreef op 06 november 2003 @ 13:59:
Damn man, ze hadden nog een boel laptops over die ze kwijt wouden en op=op, duidelijk toch :?
Het punt is juist dat er na op=op toch vrolijk bevestigingen van bestellingen de deur uitgingen.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

hemiparo schreef op 06 november 2003 @ 14:07:
Sabj + Cyberpope : waarom verwijderen jullie informatie? (zal er nu even verder niet op ingaan...)
De reden daarvoor was omdat die informatie hier in een opwelling was neergezet en er blijkbaar beter niet had kunnen staan. Wellicht kunnen we hier later op ingaan met de gedupeerden die zich hebben aangemeld bij het e-mail adres van PaPa

[ Voor 31% gewijzigd door Cyberpope op 06-11-2003 14:11 ]

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Cyberpope schreef op 06 november 2003 @ 14:10:
De reden daarvoor was omdat die informatie hier in een opwelling was neergezet en er blijkbaar beter niet had kunnen staan. Wellicht kunnen we hier later op ingaan met de gedupeerden die zich hebben aangemeld bij het e-mail adres van PaPa
De reden is puur eigenbelang, dus draai er niet omheen aub ;) Moet ik het anders verklappen?

• MellyVille1
jah verklap maar --> immers, als je A zegt, moet je ook B zeggen!

ik zou iig niet weten waar het over gaat en ik moet zeggen, ik heb idd de moeite opgegeven!maar mijn geld nog niet teruggekregen...

iemand nog ingegaan op die inspiron 1100? is wel de goedkoopste laptop op het web...

[ Voor 19% gewijzigd door MellyVille1 op 07-11-2003 13:42 ]

Verwijderd

Nou dan heeft iedereen wel ineens de moed opgegeven! En dat nog wel na die mail van PaPa!

• hemiparo
  • Niet online
gewoon even vertellen wat er nu allemaal aan de hand is? ;)

• MellyVille1
jah idd... dit geheimzinnige gedoe los je ook allemaal niets mee op... en we zijn allemaal gedupeerd, dus vertel gewoon... WAAROM word er trouwens zo vaag gedaan? en tsja, ik denk dat die advocaat niets helpt kan aan mij liggen maarja... zonde van me geld...

[ Voor 36% gewijzigd door MellyVille1 op 07-11-2003 14:21 ]

Verwijderd

MellyVille1 schreef op 07 november 2003 @ 14:20:
jah idd... dit geheimzinnige gedoe los je ook allemaal niets mee op... en we zijn allemaal gedupeerd, dus vertel gewoon... WAAROM word er trouwens zo vaag gedaan? en tsja, ik denk dat die advocaat niets helpt kan aan mij liggen maarja... zonde van me geld...
Er is helemaal geen geheimzinnig gedoe hier! Ik had alleen info op het forum gezet wat op dit moment niet van belang is!

• MellyVille1
nee, allerlei info wordt verwijderd en vervolgens knipoogjes met opbiechten van hemiparo en vanalles... :?

Verwijderd

MellyVille1 schreef op 07 november 2003 @ 14:35:
nee, allerlei info wordt verwijderd en vervolgens knipoogjes met opbiechten van hemiparo en vanalles... :?
Ik had dus zoals ik al zei iets verkeerds gezegd! Dat heb ik weer verandert!

• MellyVille1
@sabje: Excuses... ik d8 dat jullie meer wisten en voor de rest van het forum verborgen hielden...

WEET ER IEMAND AL IETS MEER?

• THxZ0NE
Nofi sabje.
Maar wat je eigenlijk gepost had, had ik wel gelezen.
Hoe de Kijkshop nu ineens met zijn zaakjes omgaan vind ik dus nu wel diep triest.
Ik denk dat we buitenom wat jij gedaan/gekregen hebt nu niks meer kunnen bereiken, mijn geld heb ik nu eindelijk terug.

[ Voor 28% gewijzigd door THxZ0NE op 07-11-2003 15:14 ]

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

MellyVille1 -> zit jij bij de 18 van PaPa? Die heb ik namelijk iets meer informatie gemailt in het belang van die 18 gedeputeerden die zich hebben aangemeld. (en ja wekkel, dus ook mijn eigen belang, niets menselijk is me gelukkig vreemd). In juridische zaken is het niet altijd verstandig om al je kaarten open op tafel te leggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Cyberpope op 07-11-2003 15:25 ]

Verwijderd

THxZ0NE schreef op 07 november 2003 @ 15:11:
Nofi sabje.
Maar wat je eigenlijk gepost had, had ik wel gelezen.
Hoe de Kijkshop nu ineens met zijn zaakjes omgaan vind ik dus nu wel diep triest.
Ik denk dat we buitenom wat jij gedaan/gekregen hebt nu niks meer kunnen bereiken, mijn geld heb ik nu eindelijk terug.
Maar ik heb helemaal niet veel bijzonders gedaan! En hoezo kunnen jullie daarom niets meer bereiken?

Verwijderd

Cyberpope schreef op 07 november 2003 @ 15:24:
MellyVille1 -> zit jij bij de 18 van PaPa? Die heb ik namelijk iets meer informatie gemailt in het belang van die 18 gedeputeerden die zich hebben aangemeld. (en ja wekkel, dus ook mijn eigen belang, niets menselijk is me gelukkig vreemd). In juridische zaken is het niet altijd verstandig om al je kaarten open op tafel te leggen.
Wat heb je allemaal gezegd dan? Ik zat daar namelijk ook bij en heb geen mail gehad?

• THxZ0NE
Ik bedoel niet dat we daarom niets meer kunnen bereiken.
Maar ik denk nu dat wanneer sommige mensen al hun geld terug hebben het op een laag pitje gezet word.

Verwijderd

THxZ0NE schreef op 07 november 2003 @ 15:46:
Maar ik denk nu dat wanneer sommige mensen al hun geld terug hebben het op een laag pitje gezet word.
Ja ok, dat zal wel eens kunnen!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Cyberpope schreef op 07 november 2003 @ 15:24:
In dit geval zit er een discrepantie tussen het voordeel dat je van gezamenlijk optreden via dit forum wenst te bereiken en het delen van voordelen die je om het forum heen zelf hebt bereikt of zal bereiken. Ook niets menselijks is mij vreemd, maar even signaleren kan geen kwaad ;)

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Sabje, dan moet je even PaPa mailen. Ik heb hem toestemming geven om mijn mail naar alle 18 door te zenden.

Verwijderd

Cyberpope schreef op 07 november 2003 @ 15:54:
Sabje, dan moet je even PaPa mailen. Ik heb hem toestemming geven om mijn mail naar alle 18 door te zenden.
Ok, gedaan! ;)

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

THxZ0NE schreef op 07 november 2003 @ 15:46:
Een ander probleem is dat mensen die op een van de voorstellen van Kijkshop zijn ingegaan: Geld terug en/of duurdere laptop ingestemd hebben met een wijziging of ontbinding van hun overeenkomst. Ergo zal het voor die mensen zeer lastig zijn om nog iets te bereiken. Los van wat mensen door individuele actie en/of gezamelijke actie kunnen bereiken. Op dat laatste kun je je niet meer beroepen als de overeenkomst reeds onbonden is en/of gewijzigd.

En Wekkel, in essentie heb je gelijk, echter er was nog geen gezamelijke actie echt opgestart, alleen maar een e-mail adres (PaPa).
offtopic:
daarbij ga je er ook nog van uit dat individuele acties per definitie gebruik maken van wat ze hier op het forum vinden. Dit hoeft niet het geval te zijn. (maar ik heb wel wat opgestoken van je juridisch geblaat in de diverse topics, waarvoor _/-\o_ ). Daarbij staat een ieder het vrij om aan de hand van de openbare informatie zijn individuele actie te starten

Echter kijkshop is/was er nog niet op de hoogte dat er een blok gevormd was. Indien zij dan op eerder ingezette individuele acties reageren, mag je je belang dat uit een dergelijk actie voortkomt beschermen. Indien je echt een gezamelijk actie hebt opgestart (dit wil zeggen als blok c.q. groep je kenbaar gemaakt hebt naar de Kijkshop toe) ben ik van mening dat je niet meer op individuele voorstellen moet/kan ingaan.

Desalniet te min, kun je, zover het niet helemaal strijdig is met je eigen belang, wel kijken in hoeverre je de gedupeerden die nog niet op een ander voorstel van kijkshop zijn ingegaan kan helpen! Echter dat gaat dat eerder via het e-mail adres van PaPa dan via een publiekelijk toegankelijk forum. Je hebt gezien hoe verschillend hier gereageerd kan worden. Zeker indien mensen wellicht inzien dat ze wellicht een andere keuze hadden moeten maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Cyberpope op 07-11-2003 16:15 ]

Verwijderd

Volgens mij zijn er idd al een aantal van die 18 mensen die al akkoord gegaan zijn met een van de voorstellen van Kijkshop! Ik denk dat wanneer dit het geval is, je weinig tot geen kans meer hebt om nog iets anders voor elkaar te krijgen.

• hemiparo
  • Niet online
aangezien ik vindt dat er open kaart gespeeld moet worden even mijn verhaal: ik ben benaderd door Kijkshop met het aanbod om de Dell te krijgen zonder bijbetaling.
Op zich is dit een voorstel waarmee ik akkoord kan gaan zij het alleen zo dat ik nog nergens akkoord voor heb gegeven.
Ook zou Kijkshop graag van te voren de 'mindere' Fujitsu terug willen die ik geleverd heb gekregen (die op het postkantoor lag te wachten omdat ik redelijk geveld ben door griep). Op zich is dat natuurlijk logisch.

Alles bij elkaar vindt ik persoonlijk dat Kijkshop me door deze actie erg tegemoed komt al is het natuurlijk afwachten of dit ook allemaal goed geregeld gaat worden...

Dat waren mijn laatste nieuwtjes... ik ga nu genieten van erwtensoep met worst (dat is in ieder geval zeker!)

P.S. ook ik heb me ingeschreven bij de actie van Papa, daarna kwam het aanbod van Kijkshop. Ik heb bij Papa meteen al aangegeven te willen wachten tot na het weekend omdat ik wel op een reactie van Kijkshop aan het wachten was (moet binnen 7 dagen volgens het formulier van de overkoepelende winkelorganisatie) en als dit goed geregeld wordt ben ik tevreden... en zal dan ook niet verder gaan. Aan de andere kant: ik moet het natuurlijk allemaal nog zien!

Sabje: je hebt ook als 'groep' van 2 mensen een kans iets te bereiken: mijn ervaring tot nu toe is dat Kijkshop in ieder geval beter meewerkend is dan gemiddeld van een winkel verwacht wordt...

[ Voor 8% gewijzigd door hemiparo op 07-11-2003 17:08 ]

Verwijderd

Ik vind idd ook dat de Kijkshop erg meewerkend is nu, gezien de brief die ik gehad heb!

• hemiparo
  • Niet online
alleen een beetje jammer om er zo geheimzinnig over te doen... ik heb het ook niet meteen geplaatst maar plaatsen en daarna weghalen is ook niet slim... krijg je alleen maar verwarring door :)

Verwijderd

hemiparo schreef op 07 november 2003 @ 19:22:
alleen een beetje jammer om er zo geheimzinnig over te doen... ik heb het ook niet meteen geplaatst maar plaatsen en daarna weghalen is ook niet slim... krijg je alleen maar verwarring door :)
Maar dat komt omdat ik het in een opwelling geplaatst had, wat Cyberpope ook al zei! Het leek ons beter even af te wachten!

• Specht
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Dus als ik het goed begrijp zijn er nu 18 mensen die voor 599 pleuro die Dell Laptop mogen bestellen? :?

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Verwijderd

Saedbanken schreef op 07 november 2003 @ 20:07:
Dus als ik het goed begrijp zijn er nu 18 mensen die voor 599 pleuro die Dell Laptop mogen bestellen? :?
Nee, er staat nergens dat iedereen zo'n brief gehad heeft, ik weet het ook niet eens van de anderen! Sommigen zijn namelijk al ingegaan op een aanbod van de Kijkshop om hun geld terug te storten!

• MellyVille1
ik heb nieuws; ik zit dit bericht te typen op een splinternieuwe Dell Inspiron 1100 laptop!!!! en ik ben blij, alhoewel ik het wel betreur voor de mensen die dit geluk niet hebben moet ik eerlijk zeggen... iemand meer hem al binnen?

• hemiparo
  • Niet online
Goed nieuws :) - Proficiat! - En hoe heb je hem gekregen? Tegen bijbetaling? Of voor hetzelfde geld?

(ik had vandaag ook wat verwacht maar de pakketdienst werkt hier niet op zaterdag... of ik krijg niks... of... we zien het wel)

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Leuk voor je MellyVille1. Heb je nog bij moeten betalen?

Verwijderd

Ik zit ook vanaf mijn nieuwe Dell online! Ik heb hem vanmiddag gekregen! Ik vind het wel een ontzettend leuk ding! Ik ben er erg blij mee! :*)

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

mmm. verwacht die van mij dan maar maandag? of dinsdag? hoop ik.

• mmel
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Tja, hoe lastig is het om te leven met de wetenschap dat iedereen gelijk is maar sommigen meer gelijk lijken te zijn dan de anderen?
Hoe dan ook, de gelukkigen gefeliciteerd!

Ook ik zat mij de uren op te vreten van ergernis maar deze doorzetter had uiteindelijk wel resultaat, dacht ik. Niet dus. Maar voor mij geen aanbod van Kijkshop om zonder bijbetaling de Dell-laptop te kopen.
Willen de gelukkigen zo aardig zijn om mij de gouden tip te onthullen?

O ja, en natuurlijk de vraag: hoeveel bijbetaald (of andere voorwaarden)?

[ Voor 8% gewijzigd door mmel op 08-11-2003 17:49 ]

• MellyVille1
ik heb niks hoeven bijbetalen... gelukkig... de inspiron 1100 is echt een geweldig ding...

EDIT: hoe kan ik men videogeheugen aanpassen? (kan het nergens vinden |:( )

[ Voor 31% gewijzigd door MellyVille1 op 08-11-2003 18:35 ]

Verwijderd

mmel schreef op 08 november 2003 @ 17:45:
Tja, hoe lastig is het om te leven met de wetenschap dat iedereen gelijk is maar sommigen meer gelijk lijken te zijn dan de anderen?
Hoe dan ook, de gelukkigen gefeliciteerd!

Ook ik zat mij de uren op te vreten van ergernis maar deze doorzetter had uiteindelijk wel resultaat, dacht ik. Niet dus. Maar voor mij geen aanbod van Kijkshop om zonder bijbetaling de Dell-laptop te kopen.
Willen de gelukkigen zo aardig zijn om mij de gouden tip te onthullen?

O ja, en natuurlijk de vraag: hoeveel bijbetaald (of andere voorwaarden)?
Ik was nog niet akkoord gegaan met een van de opties: geld terug of Dell met bijbetaling.
Toen kreeg ik donderdag dus die brief dat ze de Dell aanboden zonder bijbetaling! Hiervoor heb ik verder niets hoeven te doen... de notebook kwam vandaag vanzelf!

• mmel
  • Niet online
Waar heeft Kijkshop dan op geselecteerd bij de bepaling wie zo'n geweldig aanbod krijgt? Hebben de andere gelukkigen ook "zomaar" de hoofdprijs ontvangen?

• xabre16v
  • Niet online
Zo nu lees ik dus dat sommige mensen die Dell hebben gekregen voor 599,- dus. Je mag de Kijkshop wel dankbaar zijn, dat is spotgoedkoop, tref je niet eens aan bij Aldi, Lidl of Mediamarkt. :)

• mmel
  • Niet online
Dankbaar?? Ja, dat geldt uiteraard voor de gelukkigen (die ik het van harte gun overigens). Maar ik voel me onderhand dubbel en dwars beet genomen. De eerste keer was het al een drama en nu lijk ik weer buiten de boot te vallen. Beide keren kon ik er niets aan doen, voor zover ik nu weet, maar sta ik wel met lege handen en een toenemende kater terwijl ik geen flauw idee heb hoe ik de narigheid doorbreek.

• xabre16v
  • Niet online
sta ik wel met lege handen en een toenemende kater terwijl ik geen flauw idee heb hoe ik de narigheid doorbreek.
Alsof je leven er vanaf gehangt :D stel je niet zo aan man tsss :{
nee joh je hebt gelijkt, de Kijkshop heeft geprobeerd jou totaal als persoon kapot te maken :Z

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12 13:29

FlyEragon

Alien Monkeys

Zou het nog mogelijk zijn om de Dell achteraf nog te bestellen voor 599??

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Dan ga ik ook maar is even mailen met de kijkshop. :7

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topic opknapbeurt gegeven. Flink wat mislukte replies (dubbelposts enzo) verwijderd.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Saedbanken schreef op 08 november 2003 @ 20:23:
Dan ga ik ook maar is even mailen met de kijkshop. :7
Ik vrees dat als je gekozen heb voor de optie van geld terug, dan je nog maar weinig kans maakt. Je hebt dan immers zelf (in wederzijds overleg) besloten de koop te ontbinden en is dat niet meer terug te draaien. Nu nog bestellen voor 599 zal helemaal onmogelijk blijken verwacht ik.

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Cyberpope schreef op 08 november 2003 @ 20:36:
[...]

Ik vrees dat als je gekozen heb voor de optie van geld terug, dan je nog maar weinig kans maakt. Je hebt dan immers zelf (in wederzijds overleg) besloten de koop te ontbinden en is dat niet meer terug te draaien. Nu nog bestellen voor 599 zal helemaal onmogelijk blijken verwacht ik.
Euh dat is niet van toepassing, aangezien het bestellen niet eens gelukt was, en mijn ouders dus ook geen geld overgemaakt hebben.
Echter ben ik wel van mening dat ik/mijn ouders evenveel recht hebben om die Dell laptop voor 599 te mogen bestellen.
Mijn ouders hebben namelijk direct dezelfde dag een klacht gestuurd via email, en wij hebben dus ook een email teruggehad van de kijkshop met die alternatieve laptop aanbieding.

Dus... ik denk maar zo, niet geschoten is altijd mis. :P
Of ik mag em voor 599 kopen, of ze verliezen mij en de rest van mijn familie als klanten. :7

• FlyEragon
  • Laatst online: 15-12 13:29

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik ben het er helemaal mee eens; ik heb ze al een mailtje gestuurd,
en raadt iedereen die nog nix heeft om dat ook maar te gaan doen,
zodat ze overspoeld worden.

Verwijderd

Saedbanken schreef op 08 november 2003 @ 21:08:
[...]

Euh dat is niet van toepassing, aangezien het bestellen niet eens gelukt was, en mijn ouders dus ook geen geld overgemaakt hebben.
Echter ben ik wel van mening dat ik/mijn ouders evenveel recht hebben om die Dell laptop voor 599 te mogen bestellen.
Mijn ouders hebben namelijk direct dezelfde dag een klacht gestuurd via email, en wij hebben dus ook een email teruggehad van de kijkshop met die alternatieve laptop aanbieding.

Dus... ik denk maar zo, niet geschoten is altijd mis. :P
Of ik mag em voor 599 kopen, of ze verliezen mij en de rest van mijn familie als klanten. :7
Als je al helemaal nooit die laptop besteld en betaald hebt denk ik persoonlijk dat je niet zoveel kans maakt. Ik had hem namelijk al besteld en betaald!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 11:17
Ik denk dat alleen degenen die al betaald hadden maar geen laptop hebben gekregen dus die Dell hebben ontvangen?? Ik behoor tot de categorie die wel besteld hebben maar nog niet betaald en ik ga er dus maar van uit dat ik geen Dell laptop krijg voor 599 euro.

Is er iemand die in dezelfde categorie zit als ik en er toch één heeft kunnen bestellen?

Al met al moet ik zeggen dat Kijkshop dit uiteindelijk toch heel netjes heeft afgehandeld alhoewel er wel veel geouwehoer in dit topic voor nodig is geweest.
Voor de gelukkigen:veel plezier met je nieuwe laptop. Ik ga op de HCC-dagen maar eens rondkijken.

Ps. Ik ga er toch nog een (net) mailtje aan wagen richting Kijkshop. Indien ik alsnog een notebook krijg, krijgen ze van mij een hele warme douche op de website van Radar

Verwijderd

Ik wou Kijkshop toch ook maar een warme douche geven maar ik kan niet meer stemmen op Radar!
Al met al vind ik dat Kijkshop het inderdaad erg netjes heeft afgehandeld! Ik denk dat dit grapje ze erg veel geld gekost heeft! Maar goed, er zijn ook weer erg veel tevreden klanten! Dat is ook wat waard!

• zorrander
  • Laatst online: 16-06-2024
Dan hoop ik dat ik alsnog ook dat aanbod krijg, ik heb namelijk ook nog geen van beide opties geaccepteerd. (En mijn geld dus ook nog niet terug)

Verwijderd

Hoi all,

ook ik heb net de DELL binnen gekregen.
Behalve niet akkoord geen met de aangeboden opties van de callcenter heb ik nix hoeven doen. ;) :*)

Ik had vanmorgen met kijkshop gebeld en werd mij verteld dat deze pas morgen verstuurd zou worden!!! O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 11:06 ]

• hemiparo
  • Niet online
bij mij begint de spanning nu ook te stijgen... weet alleen niet of er op maandag pakketjes bezorgd worden in het gat waar ik woon :(

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Jij niet alleen hemiparo... Ik zit ook de schuiven op mijn stoel :+

[klein kind mode]
Ik wil mijn speelgoed.
wheeeeeeeeeeeeeee
[/klein kind mode]

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

En The cyberpope heeft zijn speelgoed binnen gekregen. Dit word getikt op een mooie Dell 1100. Ja.ja. De aanhouder wint blijkbaar toch. Eigenlijk dubbel voordeel want je hebt dus de dell voor 584? Je hebt namelijk ook nog de cadobon liggen van 20 euro. Hoewel ik daarover zit te denken om die terug te sturen.... Dat zou wel zo netjes zijn of niet.

Ik heb trouwens PaPa niet meer gezien in dit draadje? Ik ben namelijke benieuwd hoeveel er van de 18 gedeputeerden die zich hadden aangemeld nu nog over zijn. Als het goed is hadden die geen van allen geld terug gevraagd of de duurdere laptop besteld. Ze zouden nu dus allemaal een Dell gehad hebben?

Wat zou ik trouwens opgooien met 256mb? windows 2000 prof of windows XP prof? MellyVilly1, ik zag dat jij er geheugen wilde bijzetten. Moet je dan het oude geheugen vervangen of kan er nog een module van 256Mb bij?

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-12 18:26
wat voor een specs heeft die dell?

• hemiparo
  • Niet online
Specs!

[ Voor 11% gewijzigd door hemiparo op 10-11-2003 14:05 ]

• LopeZ
  • Laatst online: 08:41

LopeZ

Too much is never enough

Cyberpope schreef op 10 november 2003 @ 13:08:
En The cyberpope heeft zijn speelgoed binnen gekregen. Dit word getikt op een mooie Dell 1100. Ja.ja. De aanhouder wint blijkbaar toch. Eigenlijk dubbel voordeel want je hebt dus de dell voor 584? Je hebt namelijk ook nog de cadobon liggen van 20 euro. Hoewel ik daarover zit te denken om die terug te sturen.... Dat zou wel zo netjes zijn of niet.

Ik heb trouwens PaPa niet meer gezien in dit draadje? Ik ben namelijke benieuwd hoeveel er van de 18 gedeputeerden die zich hadden aangemeld nu nog over zijn. Als het goed is hadden die geen van allen geld terug gevraagd of de duurdere laptop besteld. Ze zouden nu dus allemaal een Dell gehad hebben?

Wat zou ik trouwens opgooien met 256mb? windows 2000 prof of windows XP prof? MellyVilly1, ik zag dat jij er geheugen wilde bijzetten. Moet je dan het oude geheugen vervangen of kan er nog een module van 256Mb bij?
In de specs staat 256MB DDR (2x128MB DDR), ga er maar vanuit dat je maar 2 sloten hebt en dat dat upgraden wat moeilijker gaat dan gedacht. Beetje naai streek als je het mij vraagd, stel je wilt nu minimaal 512MB dan ben je niet klaar met 1x 256MB DDR maar zul je 2x256MB of 1x512MB moeten kopen. (512MB lijkt me slimmer, anders zit je bij de volgende upgrade met dezelfde problemen)

• hemiparo
  • Niet online
Net ook nog maar even gebeld omdat de postbode weer pakketloos aan mijn deur voorbij ging :(

Er waren er niet genoeg meer op voorraad :? maar deze week zou ik hem mogen ontvangen. Adresgegevens nog even laten controleren maar die waren in orde! Nog even afwachten dus...

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Hemiparo, ze komen ook niet met de gewone postbode mee (bij mij TNT), want die pakketten zijn daar een klein beetje te groot voor.
hemiparo schreef op 10 november 2003 @ 14:13:
Er waren er niet genoeg meer op voorraad :? maar deze week zou ik hem mogen ontvangen. Adresgegevens nog even laten controleren maar die waren in orde! Nog even afwachten dus...
Deja vu of niet........ :X :X :P

[ Voor 56% gewijzigd door Cyberpope op 10-11-2003 14:24 ]

• MellyVille1
idd is 1x 512 mb slimmer, want dan kun je ook nog eens een 128 mb module laten zitten, en dan heb je dus 512 + 128 = 640 mb.. echter wacht ik denk ik nog gewoon met upgraden, want hij werkt nu toch ook goed?!?!!! als de 512 mb modules nog verder in prijs zakken is het meer de moeite waard lijkt me zo..
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.