With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
256MB met win2k gaat wel goed, met xp vind ik het niet werkbaar, net te veel op het randje.MellyVille1 schreef op 10 november 2003 @ 14:55:
idd is 1x 512 mb slimmer, want dan kun je ook nog eens een 128 mb module laten zitten, en dan heb je dus 512 + 128 = 640 mb.. echter wacht ik denk ik nog gewoon met upgraden, want hij werkt nu toch ook goed?!?!!! als de 512 mb modules nog verder in prijs zakken is het meer de moeite waard lijkt me zo..
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
je moet wel goed opletten welke programma's zich in je startup wurmen!
There is no place like ::1
Als Dell het online wel gratis erbij doet, waarom dan niet bij een grote order zoals de Kijkshop?
Verwijderd
En alle gratis mogelijkheden van dell vorige week zitten erop. Dat is verdubbeling van het geheugen en de DVD speler. Dit laatste is in de plaats van de 40GB die het in de periode daarvoor was. Dus die verdubbeling van het geheugen zit er in. Normaal is het 128MB.
Alleen nog even aantobben met een lange kabel hier. De asus .11g setje is al besteld
Ben alleen benieuwd wie er allemaal deze laptop (en bon van 20 euro) gehad heeft zonder bij te betalen. Dit moet kijkshop een aardige bak geld gekost hebben. Wel lullig als je hem met bijbetaling besteld hebt.
Verwijderd
Dus geen truc. Gewoon (in een vriendelijke manier) voor je rechten opkomen. Hoewel ik de laptop reeds om 12.04 in mijn mandje had liggen had ik mijn bestelling pas om 14.30 (ja een half uur na sluiten) rond.
Iedereen die op het aanbod van kijkshop is ingegaan om zijn koopovereenkomst te wijzingen en/of te ontbinden heeft juridisch geen poot meer om op te staan. Immer het is met wederzijdse goedkeuring gebeurd.
Moreel is het echter een ander verhaal. Maar als niet de meeste mensen akkoord waren gegaan met de alternatieven, was deze aanbieding (zonder bijbetalen de dell) waarschijnlijk nooit tot stand gekomen. Dat was dan veel te duur geweest.
Ik vind het wel grappig dat het me gelukt is. Ik heb een burn-outje en daarom erg opstandig en vervelend. Normaliter was ik zeker akkoord gegaan met de optie geld terug. Maar nu ik zo slecht in me vel zit, ga ik bij alles tot het uiterste. Heel grappig dat me dit voordeeltje heeft opgeleverd. Want ik moet zeggen dat het voor dit geld een heel geil laptopje is. Als ik echt ongeveer 900 a 1000 euro voor een laptop had moeten betalen dan had ik nooit een laptop gekocht. Het is voor mijn voornamelijk (erg dat ik het zeggen moet), speelgoed. Echt nodig heb ik het niet. Damn, wat typt dit toetsenbordje lekker zeg.
Sabje -> Ja, dat soort tassen hebben ze bij de kijkshop. Er is al een leuke voor 19.,99. Zoeken op computertas.
Enne norton eraf knallen scheelt een hoop in de snelhied.
[ Voor 5% gewijzigd door Cyberpope op 11-11-2003 06:04 ]
€ 14,99Cyberpope schreef op 10 november 2003 @ 22:07:
Ja, dat soort tassen hebben ze bij de kijkshop. Er is al een leuke voor 19.,99. Zoeken op computertas.
Verwijderd
Bij die van 19.99 euro kan dat volgens mij wel, en anders hebben ze er ook nog een van 24,99 euro. Die is een stukje groter!
Als ik online een Inspiron 1100 kies op www.dell.nl, zit er standaard 256 in enVerwijderd schreef op 10 november 2003 @ 21:31:
Nou volgens mij is die 256 al een verdubbeling hoor! Er zit standaard 128 in zie ik hier op Dell.nl.
kan je gratis verdubbelen naar 512.
Of ik heb het mis?
Ze hebben het weer veranderd naar 256BonBon schreef op 11 november 2003 @ 14:39:
[...]
Als ik online een Inspiron 1100 kies op www.dell.nl, zit er standaard 256 in en
kan je gratis verdubbelen naar 512.
Of ik heb het mis?

Vorige keer was het 512 en een HD van 40GB.
Nu is het transport gratis maar zijn de specs weer teruggeschroefd
Nee hoor, de vorige keer was het ook al 256 (na gratis verdubbeling).BonBon schreef op 11 november 2003 @ 14:44:
[...]
Ze hebben het weer veranderd naar 256![]()
Vorige keer was het 512 en een HD van 40GB.
Nu is het transport gratis maar zijn de specs weer teruggeschroefd
dat er 2 in zitten is opzich best raar gezien ditCyberpope schreef op 10 november 2003 @ 16:55:
Hij werkt goed, alleen hij voelt een beetje traag aan moet ik zeggen. Verder heeft de mijne wat moeite met het lezen van CD-RW. Maar zal straks even kijken of 1 of 2 modulen inzitten.
oke 2 dus.
Aktie : 256MB DDR SDRAM 266MHz (1x256MB)
op de dell website staat bij de configuratie keuze
Leave only footprints, take only memories
EDIT: KAN K GEEN PS2 MUIS AANSLUITEN? shit... kdacht dat het wel kon
[ Voor 16% gewijzigd door MellyVille1 op 11-11-2003 19:27 ]
Ik vraag me eigenlijk af... hoeveel mensen hebben nu iets in handen gekregen?
Zij het een Fujitsu, de mindere Fujitsu, een Dell en dan met of zonder bijbetaling? Het is mij eigenlijk maar van een paar mensen bekend was het einde is geworden (de mensen die niks hebben dus even niet meegerekend, dat zullen de meeste wel zijn denk ik)
Poll: Hoe is de Kijkshop Fujitsu actie voor jou afgelopen?
• De oorspronkelijke aanbieding
• De mindere Fujitsu
• De Dell met bijbetaling
• De Dell zonder bijbetaling
• Geen laptop :(
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 56% gewijzigd door hemiparo op 12-11-2003 11:21 ]
Nee kwa poorten is het geen erg uitgbreid laptopje. Maar ik ben zeer content. Zeker nu ik ook mijn asus 500G met kaartje binnen hen dus draadloos kan internetten.MellyVille1 schreef op 11 november 2003 @ 19:11:
EDIT: KAN K GEEN PS2 MUIS AANSLUITEN? shit... kdacht dat het wel kon
Ben alleen heel benieuws hoeveel mensen er eruit eindelijk een laptop zonder bijbetaling gehad hebben en hoeveel mensen er bijbetaald hebben. Dit moet ze een klap geld gekost hebben

Windows maakt toch herstelpunten aan. Die kun je toch gebruiken. Verder zitten er een paar cd's bij, waarvan volgens mij 1 recovery cd. Maar die heb ik in de doos laten zitten, dus zou ik moeten kijkenlhemiparo schreef op 12 november 2003 @ 13:21:
weet iemand of er ook een System Recovery op zit (ja, nu al) zoals ik bij mijn Compaq had? En zo ja... hoe?
Zelf installeren kan natuurlijk ook wel alleen kost dat toch iets meer tijd...
Maar bij deze laptop is dat natuurlijk wel een optie.
Verwijderd
Ik ben er nog steeds erg tevreden mee!! Gisteren trouwens bij Kijkshop een notebooktas gekocht!
(ps: kan dit niet beter hernoemd worden naar het Dell topic?)
[ Voor 15% gewijzigd door hemiparo op 12-11-2003 16:50 ]
Verwijderd
1x 11b / 54g accespointhemiparo schreef op 12 november 2003 @ 16:49:
hoe kan ik ook draadloos lappen? m.a.w. wat zou het me ongeveer gaan kosten (neem aan dat ik dan een nieuwe router moet hebben - degene die ik nu heb is niet draadloos) en wat heb ik precies nodig?
(ps: kan dit niet beter hernoemd worden naar het Dell topic?)
1x 11b / 54g pcmcia netwerk kaartje
of in plaats van een accespoint een router, verschil:
accespoint sluit je aan op je huidige router en de wireless router vervangt je huidige.
tip: koop van het zelfde merk

Maar het aantal is maximaal 1
jammer dat ik niet door die site heen kwam die dag.
Verwijderd
Verwijderd
Die zien mij dus nooit meer als klant.Geachte heer/mevrouw xxxxx,
Hartelijk dank voor uw reactie via de Kijkshop site!
Het is helaas niet mogelijk om de Dell Inspirion 1100 voor EUR599,00 te
bestellen. Wij kunnen deze notebook
alleen voor de prijs leveren zoals vermeld in onze onderstaande e-mail.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Kijkshop BV

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
ik zou echt heel graag de totale cijfers willen weten, maar dat zal wel een goed bewaard geheim blijven.
Verwijderd
Wij hadden de laptop echter allemaal al besteld, de bestelling was ook bevestigd en betaald. Daarom krijgen wij nu deze Dell, denk ik, om het leed te verzachten, omdat wij immers in de veronderstelling waren een laptop gekocht te hebben.
Anders kan iedereen wel tegen de Kijkshop zeggen dat ze ook die laptop ook wilden hebben, en dan blijven ze bezig!
Mijn moeder heeft 2 uur geprobeerd dat ding te bestellen, dus ik vind dat zij dan net zoveel recht hebben op een goed alternatief als die andere.Verwijderd schreef op 15 november 2003 @ 21:54:
@ Saedbanken -> Ik vind het op zich wel logisch van Kijkshop dat ze zo reageren. Ik had eerder van je gelezen dat je de laptop al helemaal nooit besteld had en ook niet betaald. Je wou hem echter wel graag hebben maar zo zijn er denk ik nog wel duizenden anderen.
Wij hadden de laptop echter allemaal al besteld, de bestelling was ook bevestigd en betaald. Daarom krijgen wij nu deze Dell, denk ik, om het leed te verzachten, omdat wij immers in de veronderstelling waren een laptop gekocht te hebben.
Anders kan iedereen wel tegen de Kijkshop zeggen dat ze ook die laptop ook wilden hebben, en dan blijven ze bezig!
Maar goed het zal allemaal wel, heb de kijkshop altijd al een knakezaak gevonden, en ik denk niet dat ik die mening gauw zal veranderen.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Verwijderd
Iedereen die hem heeft proberen te bestellen is ongeveer zo lang bezig geweest. Maar sommigen is het ook daadwerkelijk gelukt om er door te komen.Saedbanken schreef op 15 november 2003 @ 22:05:
[...]
Mijn moeder heeft 2 uur geprobeerd dat ding te bestellen, dus ik vind dat zij dan net zoveel recht hebben op een goed alternatief als die andere.
Maar goed het zal allemaal wel, heb de kijkshop altijd al een knakezaak gevonden, en ik denk niet dat ik die mening gauw zal veranderen.
Ik ben het daarom niet helemaal met je eens dat die mensen die het niet gelukt is evenveel 'recht' hebben op deze Dell. Ok, een alternatief aanbieden misschien wel, maar niet die Dell zonder bijbetaling. Maar je had het idd kunnen proberen!
Verwijderd

Verwijderd
Daar ben ik eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar!! Er zijn maar weinig reacties hier!hemiparo schreef op 19 november 2003 @ 12:34:
maar is er nu nog verder aktie ondernomen of was iedereen die nu een Dell gekregen heeft ook aanwezig op de lijst?
Kun je trouwens je service tag in vullen op Dell.nl. Die van mij pikt hij niet.
trouwens, onze tv heeft s-video in en ik heb nog een s-video naar s-video kabeltje, dus morgenvroeg ff daarmee proberen... zal wel lukken lijkt me, als jij zegt dat het aan de kabels ligt....
S-video naar s-video zal wil lukken denk ik. Maar ik wil alles. Zoals s-video -> s-video. S-video - scart (s-video). S-video -> composite. S-video -> composite scart. Ik wil mijn laptop namelijk op elke tv aan kunnen sluiten. Ik heb het nu 90% werkend. Alles werkt, maar dan moet ik eerst alles instellen, met het scartblok op output. Dan is het beeld zwart-wit. Als ik niet meer in de display hoef te zijn, set ik het scartblok om naar input en krijg ik kleur.
Nu nog uitvinden waarom dat is en ik bij blij. Ik ben dus blij want het is gelukt. Ik heb nu een kabel gemaakt die zowel werkt met s-video en composite in combinatie met mijn scartblokje. Geweldig dus.
[ Voor 12% gewijzigd door Cyberpope op 20-11-2003 18:16 ]
Ik las op de bon dat hij 1 jaar geldig zou zijn, ik vond het al zo raar dat er gaatjes in zaten maar dacht er ff niet bij na, er staat dus in gaatjes 30-10-03.
Heeft iemand hem later ingeleverd en deden ze er moeilijk over?
Mellyville1, hoe je die kabel maakt staat in de TV-out faq hier op t.net. Je moet die met condensator hebben, hoewel ik je veel succes wens bij het vinden van z'n condensator. Ze verkopen bijna nergens van die losse condensatortjes en weerstanden meer. In eindhoven zaten een jaar of 3 terug nog een stuk of 8 van die zaken. Nu 2 geloof ik. In mijn eigen woonplaats niemand meer. Gelukkig had ik nog wel wat liggen. Ik weet niet welke waarde ik er nu tussen heb hangen, maar hij geeft goed beeld (kom net terug van een filmpje kijken bij een vriend van mij. Hij zit met zijn poot in het gips en kan geen kant op. Dus met laptop naar hem toe).
Echter zowel de chipset van de laptop (chronotel) als de poort (7 poorts s-videostekker), zouden rechtstreeks composite moeten kunnen aansturen. Dus zonder de adapter kabel. Hiervoor heb je dan pin 6+7. (Zie servicemanual, te downloaden van Dell.com waar alle technische details instaan, die dus niet in je handleiding staan. Directe link is: http://docs.us.dell.com/d...ins5100/en/sm/service.exe).

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| S-video Pin Signal 1 GND 2 GND 3 DLUMA-L 4 DCRMA-L Composite Video Pin Signal 5 NC 6 DCMPS-L 7 COMP/B |
Daar heb je dus pin 6 + 7 voor composite. Dit zou impliceren dat 7 in combinatie met 6 beeld op composite zou moeten geven. Of niet? Nou niets is minder waar. ik heb 7 geprobeerd met zo mogelijk elke combinatie die er te vinden was. Hoewel de laptop pin 7 in combinatie met 6 of ground duidelijk de tv herkende, was er geen beeld op te krijgen. Als het iemand nog wel lukt, houdt ik me aanbevolen. Ik heb dus nu een kabel gemaakt die ik kan switchen tussen s-video en composite. Maar dan wel composite via de methode die in de FAQ staat.
Succes.
Verwijderd
Een kennis van mij heeft ook die dell binnen en wat ik uit de beschrijving begreep, zit het er wel in, maar ik kan het type (en daarmee dus de frequentie?) niet achterhalen.
Kan iemand daar uitsluiting over geven?
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
[ Voor 79% gewijzigd door hemiparo op 23-11-2003 18:05 ]
Voor mij krijgt deze zaak toch nog een vreemde afloop.
Ik viel onder de categorie die de laptop wel hebben kunnen bestellen maar niet hebben kunnen betalen. $ weken geleden heb ik naar die mijnheer van der Put, manager E-commerce een brief gestuurd met de vraag hoe ik de Dell notebook ook kan bestellen voor €599,-. Na een week nog niets gehoord te hebben heb ik dezelfde brief nog een keer gestuurd. Ook daarop kreeg ik geen reactie. Omdat ik de kans op succes van tevoren al klein achtte besloot ik op de HCC dagen maar eens naar een notebook te kijken. Daar heb ik afgelopen zaterdag ook dat Asus notebook voor 899,- gekocht bij Mycom.
Gisteren kom ik echter thuis, staat Kijshop op mijn antwoordapparaat met het verzoek terug te bellen om een afspraak te maken over de uitlevering van het notebook!!!! Daar baal ik behoorlijk van. Ik heb nog niet teruggebeld maar ik acht de kans zeer groot dat ik dus nu alsnog dat Dell Notebook kan bestellen voor €599,- terwijl ik net een notebook gekocht heb.
Om er toch voordeel van te hebben en eventueel iemand anders daar ook voordeel van te gunnen wil ik weten of er iemand interesse heeft in het notebook wanneer ik er €725 voor vraag. Ik heb dan voor ongeveer de helft mijn verlies gecompenseerd en iemand anders heeft toch een Dell notebook voor €150 euro onder de aanbiedingsprijs van Kijkshop.
Het is niet helemaal duidelijke welke laptop je bedoeld die je aanbiedt
Zou je aub iets specifieker kunnen zijn?
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
Graag zou ik dat wel willen doen! Vind het een heel erg aardige actie als je dat zo zou regelen. Ik stuurde je net een mailtje maar hij komt niet aan. Klopt dat marcoswinkels adres?
Mijn email adres is. Kan zijn dat daar nog mijn oude adres staat.Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 12:54:
Hey Baltar!!
Graag zou ik dat wel willen doen! Vind het een heel erg aardige actie als je dat zo zou regelen. Ik stuurde je net een mailtje maar hij komt niet aan. Klopt dat marcoswinkels adres?
Ik woon in ieder geval in Boxtel, Noord-Brabant.
Ik heb nog geen contact opgenomen met Kijkshop omdat ik hem alleen laat komen wanneer ik er een afnemer voor heb.
Als het goed zouden dit de specs moeten zijn:
Intel® Celeron® Processor 2.4GHz
14,1" TFT XGA Kleurenscherm (1024*768)
30GB Ultra ATA/100 Harde Schijf
256MB DDR SDRAM 266MHz (2x128MB)
Internal 8x DVD Drive
Uitgerust met Microsoft® Windows® XP operating system
400Mhz Processor Side Bus
128k on-die L2 cache
One type II PC Card slot
Ports: USB 2.0 (x2), VGA, Headphones, Speaker, RJ-11, RJ-45, S-Video
Geintegreerde 10/100 netwerkkaart en 56k/V92 modem
Geïntegreerd Intel® Extreme 64MB shared grafische kaart
Built-in Stereo speakers
Norton Anti-Virus 2003, Dell E-Support Solution Centre
Lithium Ion 8 cell (94Whr) batterij
Touchpad
MS Works 7.0
1jr. Collect & Return Garantie
Levertijd ca 5 werkdagen.
Ik kan hem echter niet meer terugvinden op de website van Kijkshop.
(Deze specs zijn niet dezelfde als de Inspiron 1100 die op de huidige website van Dell staat voor 1080 eur.)
Ben je geinteresseerd wanneer het bovenstaande specs zijn?
Verwijderd
Ik ben overigens nog steeds erg tevreden met mijn Dell hoor! Hij werkt perfect!!!
Dat is niet op initiatief van Kijkshop gebeurd. Ik heb daar 2 brieven voor moeten schrijven(4 en 3 weken geleden, nu pas reactie). Ik ben dus de enige die (waarschijnlijk) nog een laptop kan kopen voor 599.-. Het heeft denk ik geen zin meer om daar nu nog een brief aan te wagen.Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 10:04:
Dat vind ik wel raar dat ze nu pas weer met die notebook aan komen zetten.
Ik ben overigens nog steeds erg tevreden met mijn Dell hoor! Hij werkt perfect!!!
Ik ben ook van mening dat je veel meer succes hebt wanneer je een klacht indient per (nette) brief ipv mail of telefoon.
Sabje: kloppen de specificaties zoals die in mijn vorige posting weergegeven worden. Ik kan de laptop nl. niet meer oproepen op de website van Kijkshop.
Verwijderd
Die specs kloppen wel volgens mij hoor!! Dat zijn de goede!!
Ik was van plan mijn CD/DVD lezer te vervangen voor een DVD/brander (liefst DVD brander maar CD brander kan ook). Contact opgenomen met Dell maar volgens hun was dit niet mogelijk.
Ik gaf aan dat er eerder ook een Inspiron 1100 met DVDspeler/CDbranden aangeboden werd en dat daar toch ook onderdelen voor moesten zijn maar het bleef niet mogelijk.
Moet ik nu echt met een extern apparaat gaan werken of is er toch een mogelijkheid om er een brander in te krijgen?
En laat deze ouwe
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit topic is gesloten.