Het Grote Gamecube topic deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ie al zelf gestemd heeft, dan hoeft ie het ook niet meer aan ons te vragen :)
Ik heb voor SC2 gekozen, ben niet zo goed in race spellen. En heb gehoord dat deze erg moeilijk is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Thelema schreef op 23 October 2003 @ 21:03:
Ik heb ze allebei, dus ik denk dat ik wel redelijk kan oordelen:

NIET NADENKEN EN VOOR F-ZERO GX GAAN!! ;)
ken je ff uitleggen waarom? zo heb ik er ook niet veel aan :P
ajjjj, daar gaat je waardigheid :p
Ik speel zelf alleen singleplayer, en heb zin in een arcade game die lekker uitdagend is (veel te doen, unlocken)
Dus dan kan mario kart wel wachten tot mijn vorige salaris (20e)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 21:04:
Als ie al zelf gestemd heeft, dan hoeft ie het ook niet meer aan ons te vragen :)
Ik heb voor SC2 gekozen, ben niet zo goed in race spellen. En heb gehoord dat deze erg moeilijk is :p
Ik heb niet gestemd hoor :?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Vanmiddag heb ik toch nog 1 keer een poging gewaagd, op internet gekeken. En kwam uiteindelijk uit bij Nedgame in Apeldoorn. Die hadden er nog 15 liggen. Dus ben daar naartoe gereden en nu ben ik de gelukkige eigenaar van een gele VJ copy!!

en damn, wat is het een vet spel zeg... ik kijk al 3 uur lang m'n ogen uit. Vind het ook totaal niet erg als ik een level opnieuw moet doen (Adult is nog vrij pittig) want de vechtscenes blijven boeien :)

* Denman gaat verder VJ'en :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

TheEvilCuber schreef op 23 October 2003 @ 21:15:
ken je ff uitleggen waarom? zo heb ik er ook niet veel aan :P
Dat kan ik ja. Dat ik Fzero leuker vind komt misschien omdat ik gewoon van futuristische racers houdt, zeker als ze lekker uitdagend zijn en zonder onzin.
Beide spellen zijn leuk voor multiplayer. Al komt F0 wat mij betreft meer aan op skills.
Als je het alleen single player bekijkt valt er bij allebei veel te doen. (In het geval van F-zero ook veel overnieuw te doen ;)).
Maargoed, F-Zero GX is gewoon na Metroid Prime de beste GC game wat mij betreft.
TheEvilCuber schreef op 23 October 2003 @ 21:15:
Ik speel zelf alleen singleplayer, en heb zin in een arcade game die lekker uitdagend is (veel te doen, unlocken)
Dus dan kan mario kart wel wachten tot mijn vorige salaris (20e)
Arcade games? Wat moet je dan met een Gamecube? Er zijn weinig first party arcade games te zien op de Gamecube eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Thelema schreef op 23 October 2003 @ 21:28:
[...]

Dat kan ik ja. Dat ik Fzero leuker vind komt misschien omdat ik gewoon van futuristische racers houdt, zeker als ze lekker uitdagend zijn en zonder onzin.
Beide spellen zijn leuk voor multiplayer. Al komt F0 wat mij betreft meer aan op skills.
Als je het alleen single player bekijkt valt er bij allebei veel te doen. (In het geval van F-zero ook veel overnieuw te doen ;)).
Maargoed, F-Zero GX is gewoon na Metroid Prime de beste GC game wat mij betreft.

[...]

Arcade games? Wat moet je dan met een Gamecube? Er zijn weinig first party arcade games te zien op de Gamecube eigenlijk.
Soul Calibour 2, Smash Bros Melee, dat soort games.
ik bedoel gewoon wat simpelere games (word een beetje scheel van al die stats in PSO B)) dus ik heb gewoon ff zin in een speel lekker weg spelletje (geen zelda) maar iets als F-zero, Mario Kart, Soul Calibour 2, TimeSplitters 2

gewoon lekker simpel, en veel te unlocken :9

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Dan is F-Zero GX jouw spel! Genialiteit ten top.
ik heb alleen de story mode nogsteeds niet uitgespeeld.. kom niet voorbij chapter-fucking-7.. grrmbl |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

aha, maar ik las ook dat SC2 veel unlockables heeft :9 (weapon master mode?) of is dat niet boeiend?

Kon je nou in F-zero je eigen kar maken? en tunen (nouja onderdelen toevoegen?)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chapter fucking 7 is ook fucking onmogelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

TheEvilCuber schreef op 23 October 2003 @ 21:48:
aha, maar ik las ook dat SC2 veel unlockables heeft :9 (weapon master mode?) of is dat niet boeiend?

In SC2 valt een hoop te unlocken ja, maar eigenlijk speel ik het spel sinds ik dat allemaal hebt gehaald alleen nog in multiplayer.

In F-Zero kan je je eigen voertuig samenstellen uit 3 verschillende componenten ja: Body, Cockpit en Booster. Hierbij moet je vooral de kwaliteit van het onderdeel uitwegen tegen het gewicht, het is niet simpel om een goede kar samen te stellen. Ik kwam uiteindelijk uit of de Frost Lynx G3 geloof ik.

Kwa tunen kan je voor elke race de topsnelheid/acceleratie dmv een soort hyperbool instellen. Maar voor de meeste banen moet je toch vooral richtig topsnelheid gaan.

Ik snap trouwens niet waarom je nog moet kiezen, je zei zelf dat je F-Zero X krom hebt gespeeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 21:49:
chapter fucking 7 is ook fucking onmogelijk :p
Onmogelijk niet natuurlijk.. heb al gasten gezien zie hem op Extra Hard hebben gehaald. Maar ik vind de baan ook echt totaal niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Je kan in SCII een boel speelmodie unlocken, verder nieuwe wapens (voor wapens master mode) en nieuwe pakjes, niet veel meer :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Reignman schreef op 23 October 2003 @ 19:59:
Maar zou de US versie van Mario Kart dan wel werken op een NL cube?? met Freeloader ofcourse..
Denk het niet, maar de PAL versie komt eerder uit dus US versie importeren is niet echt voordelig.
Thelema schreef op 23 October 2003 @ 21:03:
@D3: Viewtiful Joe is aangekomen, heb het een uurtje gespeeld en ik vind het geweldig! Ben blij dat ik em van je heb overgekocht. Toppertje!
Mooi :)
Thelema schreef op 23 October 2003 @ 21:44:
Dan is F-Zero GX jouw spel! Genialiteit ten top.
ik heb alleen de story mode nogsteeds niet uitgespeeld.. kom niet voorbij chapter-fucking-7.. grrmbl |:(
I know what you mean. Snap nog steeds niet hoe ik die gehaald heb. Was helemaal mn best niet aan het doen, gewoon de baan een beetje aan het verkennen en ineens lag ik in de laatste ronde vooraan :D Heb alleen helemaal geen trek om Hard en Very hard in story mode te doen, alleen Chapter 1 heb ik alles.
Yep, onderdeeltjes unlocken en dan kun je je eigen kar maken. En versieren :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

D³ schreef op 23 October 2003 @ 21:55:I know what you mean. Snap nog steeds niet hoe ik die gehaald heb. Was helemaal mn best niet aan het doen, gewoon de baan een beetje aan het verkennen en ineens lag ik in de laatste ronde vooraan :D Heb alleen helemaal geen trek om Hard en Very hard in story mode te doen, alleen Chapter 1 heb ik alles.
Ik heb ook weinig banen op hard gedaan, echt niet te doen meestal. En Very Hard is voor mensen zonder leven ;)

Ik vond maar een paar chapters leuk:
-Die waar je uit die ontploffende fabriek moet ontsnappen. Beetje een Starwing achtig level :)
-Die waar je een bom op je dak hebt en niet onder de 700km/h mag komen.
Verder vond ik story mode helemaal niks! Maar GP daarentegen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Thelema schreef op 23 October 2003 @ 22:01:
Ik heb ook weinig banen op hard gedaan, echt niet te doen meestal. En Very Hard is voor mensen zonder leven ;)
Je vraagt je echt af hoe ze het doen :?
Ik vond maar een paar chapters leuk:
-Die waar je uit die ontploffende fabriek moet ontsnappen. Beetje een Starwing achtig level :)
-Die waar je een bom op je dak hebt en niet onder de 700km/h mag komen.
Vind 1 het leukst :)
Verder vond ik story mode helemaal niks! Maar GP daarentegen :9
Precies! AX cup al unlocked? Das lekker racen hoor, mooie circuits en makkelijk (als je de verschrikking van Master hebt overleeft :P). Lekker touren en tickets verdienen :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Chapter 1? Serieus? Op Normal mode had ik die de eerste keer al uit.. op Hard na 2 of 3 keer proberen. Beetje een training vind ik.
edit: Ik bedenk me net dat ie ook zo heet :)
D³ schreef op 23 October 2003 @ 22:10:
Precies! AX cup al unlocked? Das lekker racen hoor, mooie circuits en makkelijk (als je de verschrikking van Master hebt overleeft :P). Lekker touren en tickets verdienen :)
Jup, AX was veel meer de moeite waard op te unlocken van Diamond Cup vind ik. Al vind ik die 2e baan wel geweldig leuk. Die soort van zigzag baan op Sand Ocean. Ik hoop dat de tijden van F-Zero GX (US) overeen komen met de PAL versie op 60Hz.. heb ik nog wat competitie te rijden :)
Overgens heb ik wel lang gedaan over de 2e GP op Master, de 3e ging me veel gemakkelijker af.
Heb helaas nog maar 2 van die flauwe cartoontjes geunlockt. Gewoon omdat ik meestal met de Hyper Speeder rij.

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 23-10-2003 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik zit dus een beetje vast bij de 2de cup op expert (of master what's in the name)

de eerste baan eindig ik altijd rond de 15
de tweede baan word ik wel eerste
derde baan is weer diep triest meestal 7de of 8ste
vierde baan eerste of tweede
laatste baan hard huilen, hoogstens 15de ofzo maar niet hoger.

wat kan ik het beste doen, welke wagen welke setting etc. want die 1ste 3de en 5de baan hebben allemaal 1 ding gemeen, weinig rechte stukken en heel veel bochten. Ik race trouwens altijd met captain falcon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Oké F-zero is dus erg leuk :9 :P maar waarom WEL F-zero GX en niet Soul Calibur 2? SC 2 de beste fightinggame ooit _/-\o_

convince me >:)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow ik zat net filmpjes te kijken van het spel True Crime! Gruwlijk!
wist niet dat het zon soort van gta/max payne achtig spel was, met gangster sfeer!

Die muziek! echt tof! N.E.R.D enzo! Damnz! Komt deze nog uit of is die al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 21:00

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 23:04:
ok ik zit dus een beetje vast bij de 2de cup op expert (of master what's in the name)

de eerste baan eindig ik altijd rond de 15
de tweede baan word ik wel eerste
derde baan is weer diep triest meestal 7de of 8ste
vierde baan eerste of tweede
laatste baan hard huilen, hoogstens 15de ofzo maar niet hoger.

wat kan ik het beste doen, welke wagen welke setting etc. want die 1ste 3de en 5de baan hebben allemaal 1 ding gemeen, weinig rechte stukken en heel veel bochten. Ik race trouwens altijd met captain falcon
Ehm, die derde baan is toch een soort oval? Die's niet zo moeilijk toch? Of haal ik nu baan 2 en 3 door elkaar?
Heb overigens hetzelfde probleem met baan 1 en 5, meestal verspeel ik al m'n 'levens' bij de laatste course =/
Bij baan 1 zit een ongelooflijke klote chicane...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Bij dvdboxoffice.com staat ie voor 47 euro en op 4 november als release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow echt kick spel, ik hoorde net 50 cent muziek, terwijl er gevochten werd met een chinees! Gruwlijke vechtacties en ziet er ook allemaal mooi uit.. maarja.. is dit een spel wat je in 2 weken uitspeelt ála GTA3/vice city/MAFIA en dan daarna alleen nog maar domweg in het rondte rijdt, zonder iets meer te kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oval ja, maar als je dat op expert doet gaan ze allemaal keihard boosten en dan wil ik nog wel eens heel de baan over gegooid worden daar. en ja dan sta ik soms eerste of tweede in het klassement als de laatste baan begint. Maar mn rival wordt daar altijd eerste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 12:03

admiral866

The King Personality Disorder

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 15:31:
[...]
Nee kan alleen met de bug in de 1e versie van pso die al uit de schappen gehaald is en is vervangen door een nieuwe versie waar de bug uitgehaald is
Hmm minder :(. Weet iemand of dvdboxoffice nog de bug-versie levert?
Daar heb ik em namelijk besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

admiral schreef op 24 October 2003 @ 00:12:
[...]

Die heb ik namelijk besteld.
De winkels die nog PSO hebben, hebben nog die oude. de modems zijn officieel teruggehaald (hoorde ik vandaag bij de media markt)

het zal wel ff duren voordat die nieuwe versie er is van PSO

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Thelema schreef op 23 October 2003 @ 22:17:
Chapter 1? Serieus? Op Normal mode had ik die de eerste keer al uit.. op Hard na 2 of 3 keer proberen. Beetje een training vind ik.
edit: Ik bedenk me net dat ie ook zo heet :)
Dat ik 1 het leukst vind is meer een teken hoe niet-leuk ik de andere vind :P
Overgens heb ik wel lang gedaan over de 2e GP op Master, de 3e ging me veel gemakkelijker af.
Same here. Drift Highway en Serial Gaps zijn pittig.
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 23:04:

[...]

Op het 1e circuit is het gewoon de schade beperkt houden, 15e is al prima. 2,3 en 4 gewoon in de top finishen (liefst 1e), moet niet al te moeilijk zijn (met onderstaande wagens). De laatste is idd huilen, goed in de gaten houden wat je rival doet (ik reken altijd ff uit hoe laag ik minimaal mag eindigen om toch te winnen :)) en de boel rustig uitrijden. Je zou door de voorgaande races een redelijk voorsprong hebben moeten opgebouwd. Boosten voor de start/finish sectie (dat stukje omhoog) wil ook helpen, wel oppassen dat je er niet af flikkert (als je echt snelheid opbouwt schiet je bijna over die tribune sectie :)).

Falcon is ruk. Custom cars zijn het beste (ik heb de Frost Lynx-G4 en Acro Lynx-G4 gebruikt, zie hier voor de parts). Als je original cars wilt gebruiken is Hyper Speeder een goede, maar dat is wel erg wennen en veel L+R simultaan gebruiken.
admiral schreef op 24 October 2003 @ 00:12:
Die heb ik namelijk besteld.
De non-bug versie is toch PSO+? En die is alleen nog maar als JPN versie te krijgen dacht ik. *kan er volledig naast zitten*

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
  • Laatst online: 22-09 12:44
Reignman schreef op 23 oktober 2003 @ 17:11:
De onderstaande Dixons filialen hebben Super Monkey Ball 2 nog liggen voor de aktieprijs van 29 euro :*)

Heb de mijne van Gorinchem naar Den Bosch laten komen :P

gorinchem
rotterdam
utrecht
spijkenisse
zutphen
hengelo
haarlem
ede
Weet je dat zeker? Want ik ben gisteren nog in Utrecht wezen kijken maar zag hem daar niet liggen! Of zijn er meerdere Dixons in Utrecht? Of liggen ze achter de toonbank? Ik wil ook SMB2!!! :>

Screw you guys... I'm going home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
sjibbie schreef op 24 oktober 2003 @ 10:03:
[...]

Weet je dat zeker? Want ik ben gisteren nog in Utrecht wezen kijken maar zag hem daar niet liggen! Of zijn er meerdere Dixons in Utrecht? Of liggen ze achter de toonbank? Ik wil ook SMB2!!! :>
Vorige week nog wel iig... na lang zeuren hebben ze een fax uitgedaan naar het hoofdkantoor ofzo... die kan dan weer alle winkels faxen en zo kwamen ze te weten waar SMB2 nog lag voor die prijs.... de rest van de winkels in NL had hem nl. niet meer en komt daar ook niet meer binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
  • Laatst online: 22-09 12:44
Hihi, jij bent volhardend zeg. zullen ze erg blij mee zijn geweest, het zijn nou niet bepaald service-gerichte mensen daar bij de Dixons. :X

Ik heb inmiddels mijn mensen aan het werk gezet, er wordt in Haarlem en Spijkenisse gekeken, dank je voor de info

Screw you guys... I'm going home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

D³ schreef op 24 October 2003 @ 00:39:
Op het 1e circuit is het gewoon de schade beperkt houden, 15e is al prima. 2,3 en 4 gewoon in de top finishen (liefst 1e), moet niet al te moeilijk zijn (met onderstaande wagens). De laatste is idd huilen, goed in de gaten houden wat je rival doet (ik reken altijd ff uit hoe laag ik minimaal mag eindigen om toch te winnen :)) en de boel rustig uitrijden. Je zou door de voorgaande races een redelijk voorsprong hebben moeten opgebouwd. Boosten voor de start/finish sectie (dat stukje omhoog) wil ook helpen, wel oppassen dat je er niet af flikkert (als je echt snelheid opbouwt schiet je bijna over die tribune sectie :)).

Falcon is ruk. Custom cars zijn het beste (ik heb de Frost Lynx-G4 en Acro Lynx-G4 gebruikt, zie hier voor de parts). Als je original cars wilt gebruiken is Hyper Speeder een goede, maar dat is wel erg wennen en veel L+R simultaan gebruiken.

[...]
De non-bug versie is toch PSO+? En die is alleen nog maar als JPN versie te krijgen dacht ik. *kan er volledig naast zitten*
Ik heb het precies zo gedaan.. op de eerste baan eindigde ik als 12e.. de drie daarop allemaal eerste en de laatste op 15e ofzo, het is gewoon geluk hebben met wat je rival doet kwa punten inderdaad!
En ik race altijd met de Hyper Speeder, ben het gewoon heel erg gewend om L & R veel te gebruiken. En daarnaast kan ik niet goed races met wagens die veel slippen.

Wat PSO betreft heb je ook gelijk.. Hoewel het best kan dat die bug nogsteeds in PSO+ zit (in de JAP versie dan, want volgens mij komt hij hier helemaal niet uit), want toen PSO+ uitkwam in Japan was die bug volgens mij nog helemaal niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:42

Nitai

Live the life you love.

JC schreef op 23 October 2003 @ 16:26:
Woei, cheapo :P (best een goede titel)
Kwam er laatst achter dat Videoland in Emmen ook cube games verhuurd :*)
Eentje in Rotterdam ook, naast dat ook Xbox games....in Den Haag is er niets 8)7

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Nitai schreef op 24 oktober 2003 @ 11:30:
[...]

Eentje in Rotterdam ook, naast dat ook Xbox games....in Den Haag is er niets 8)7
Mariolnad, verhuurd alles geloof ik :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik baal zo extreem erg dat mijn stagevergoeding deze maand is stop gezet. Nu heb ik echt geen euri meer op de games te kopen waar ik al maanden naar uit kijk. True Crime klinkt namelijk beter en beter en ook Rebel Strike wil al zooooooo lang. Alleen MKDD hebbik laten staan want die wasset het goedkoopst...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:42

Nitai

Live the life you love.

NvE schreef op 24 October 2003 @ 11:34:
[...]

Mariolnad, verhuurd alles geloof ik :)
Tsja Marioland vind ik zelf op zich te duur :D maar zal maar es weer gaan kijke ;) Thnx for the tip, vroeger toen ik daar in de buurt woonde ging ik daar vaak. Nu ik ben verhuisd, was ik het op zich helemaal vergeten.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 24 October 2003 @ 00:17:
[...]

De winkels die nog PSO hebben, hebben nog die oude. de modems zijn officieel teruggehaald (hoorde ik vandaag bij de media markt)

het zal wel ff duren voordat die nieuwe versie er is van PSO
De Breedbandmodems liggen nog steeds in de winkels dus zijn ong steeds verkrijgbaar. En wat is er mis met de PSO die nu nog in de winkels lig?

Zit ik een bug in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 24 oktober 2003 @ 14:40:
[...]

De Breedbandmodems liggen nog steeds in de winkels dus zijn ong steeds verkrijgbaar. En wat is er mis met de PSO die nu nog in de winkels lig?

Zit ik een bug in?
Een bug waardoor je Cube iso's vanaf je pc kan streamen naar je GC ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Niet online

ATL

Wie weet waar er nog PSO verkrijgbaar is. Ik kan het nergens meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATL schreef op 24 October 2003 @ 15:43:
Bij Bart Smit (Spijkenisse) zag ik er nog een paar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-09 22:10

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Ik liep gister ff bij Dimension Plus naar binnen en toen zag ik daar ineens Buffy The Vampire Slayer liggen . Is deze al lang uit en weet iemand hoe die is :?
En is dit dezelfde game als op de X-Box ?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:19
Ik heb VJ ook wat een toffe game man :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATL schreef op 24 October 2003 @ 15:43:
Zelf heb ik afgelopen week PSO gekocht in Tilburg bij ForeGames. Ze hadden er afgelopen woensdag nog een aantal liggen. Dus probeer het daar eens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 23 oktober 2003 @ 21:15:
[...]

Ik heb niet gestemd hoor :?
NvE vroeg of je zelf al gestemdhad, toen zei ik "als je al gestemd heb dan hoef je het ook niet aan ons te vragen :P" Maar ik zie dat NvE zijn berichtje al heeft veranderd ;)

Maar ik zal morgen VJ eens kopen, ik ben gek op zulk soort spellen. Alleen ben ik bang dat ik hem zeer snel uit speel, of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik wou even weten of dat hier wel mocht staan dat de bug in PSO mee kan helpen met kopieeren ;)

Maar ik heb net PSO achteruit laten leggen bij Dixons.
Dus ik zou het bij Dixon filialen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
voor alle mensen die al dat kopieren van die games is het waard om PSO + BBA te kopen?
zijn de games makkelijk te vinden?

vj is moeilijk adults is egt lestig

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 17:05:
[...]

NvE vroeg of je zelf al gestemdhad, toen zei ik "als je al gestemd heb dan hoef je het ook niet aan ons te vragen :P" Maar ik zie dat NvE zijn berichtje al heeft veranderd ;)

Maar ik zal morgen VJ eens kopen, ik ben gek op zulk soort spellen. Alleen ben ik bang dat ik hem zeer snel uit speel, of valt dat wel mee?
Fout :)
Je bent wel een tijdje bezig met uitspelen, en als dat gelukt is krijg je er difficulties bij. Het blijft ook leuk om in elk level een zo goed mogelijke rating te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-09 22:10

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Hmmm gaat me dus weer E 60,- Kosten bovenop al dat andere want d'r komt nogal wat uit wat ik gewoon moet hebben ;)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 24 October 2003 @ 17:08:
voor alle mensen die al dat kopieren van die games is het waard om PSO + BBA te kopen?
zijn de games makkelijk te vinden?

vj is moeilijk adults is egt lestig
Ik denk dat het niet handig is om te vragen richting dingen wat hier verboden zijn ;)

Maar waarschijnelijk begin je met je vraag een flame war in de stijl van als je een echte gamer bent koop je ze orgineel. Tuurlijk iedereen koopt AL zijn spellen orgineel :z , al geef ik toe de kleine cd's zijn het zeker waard, ze zijn zo lief O-)

Ik heb net vandaag mun cube gekocht heb 5 min metroid prime gespeeld en ik heb een nieuwe verslaving erbij denk ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 18:08:
[...]

Ik denk dat het niet handig is om te vragen richting dingen wat hier verboden zijn ;)

Maar waarschijnelijk begin je met je vraag een flame war in de stijl van als je een echte gamer bent koop je ze orgineel. Tuurlijk iedereen koopt AL zijn spellen orgineel :z , al geef ik toe de kleine cd's zijn het zeker waard, ze zijn zo lief O-)

Ik heb net vandaag mun cube gekocht heb 5 min metroid prime gespeeld en ik heb een nieuwe verslaving erbij denk ik >:)
Het is inmiddels al een beetje besproken hoor ;)

Ik denk nu ook dat ik VJ ga kopen, maar datg kost geld , ... veel geld :(

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
In december komt R: Racing Evolution (uit de Ridge Racer serie) uit. Alle Ridge Racer spellen zijn traditional gewoon erg goed. Ik verheug me er erg op! Je krijgt Pac-Man VS. er als bonus bij. Een Pac-Man variant waarbij andere spelers de spoken kunnen besturen. Cool party spelletje lijkt me.

Mijn kerstboodschappen:
* R: Racing Evolution
* Shikigami no Shiro 2
* Baten Kaitos
* Mario Kart Double Dash

Ik hoop dat de Japanse versie van de Zelda collectie nog voor kerstmis uitgebracht wordt. Lijkt me een prima excuus om niet teveel sociale verplichtingen in de kerstvakantie aan te gaan :P

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
VJ is echt heel bizar. En de eindbazen zijn behoorlijk pittig op adult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Bij MKDD staat dus ook vast dat er een bonusdisk bijkomt. Nu nog afwachten wat erop staat... :9~

Weet iemand trouwens hoe je bij Dimension Plus kunt annuleren? Te gekke winkel hoor, maar €42 en €55 scheelt nogal wat...

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur ze een mailtje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op 24 October 2003 @ 22:14:
Bij MKDD staat dus ook vast dat er een bonusdisk bijkomt. Nu nog afwachten wat erop staat... :9~

Weet iemand trouwens hoe je bij Dimension Plus kunt annuleren? Te gekke winkel hoor, maar €42 en €55 scheelt nogal wat...
Op zich wel een interessante vraag. Hoe kan het dat die andere winkel MK voor 42 euro kan verkopen? Voor zover ik weet is de winstmarge niet zo groot dus waar dat enorme prijsverschil vandaan komt? Tenzij gamerelease aan 't stunten is en een flink verlies incasseert om zo meer naamsbekendheid te krijgen.. I dunno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
offtopic:
heeft iemand een leuke icon van VJ net als ds?

damn I'm hooked aan VJ super brute game
ben alleen nog niet ver i'm afraid ...
* NoTimeRemains is aan t genieten

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

HIValicious schreef op 25 October 2003 @ 00:24:
offtopic:
heeft iemand een leuke icon van VJ net als ds?

damn I'm hooked aan VJ super brute game
ben alleen nog niet ver i'm afraid ...
* NvE is aan t genieten
Doe eens een review maken afzow :+

Ik ben er nog steeds niet over uit of ik hem morgen moet halen ofniet :/

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

\o/ Flaahgra is dood (plant @ Metroid Prime) \o/

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~terr/NGC/Metroid/Flaahgradood-tn.jpg

Wat was het eigenlijk ontzettend simpel. Ik zat me zelf een gamepad-duim te drukken op die A knop om hem te verdoven, terwijl 1 Charge schot en een paar kleine schoten daarna al genoeg was. Nu is het weer genieten van dit prachtige spel. Lava omgeving gehad, nu is het tijd voor de sneeuwvlaktes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me zit nog steeds SCII weapon master mode te spelen...
ik kwam er net achter dat ik van act 4, quest 3, al 104x heb gedaan (dit is dan wel de extra mode).

In extreem weinig tijd, 5 mensen killen.. das dus niet echt het probleem.. de 3e is een meisje dat (bijna) al je acties blocked.. dus de enige manier om haar te killen, is om haar in de afgrond te gooien... wat trouwens ook fucking kut is om te doen want het is een gebouw, wat alleen helemaal rechts een stuk muur mist waar je kan vallen.. en niet alleen dat, sta je bij de rand, dan draait de camera ineens absurd, en draait de char (link in dit geval) mee!

Pffff ik word schijtziek.. is slecht voor me joystick.. die kan niet nog vee meer "grr kut ding *pats op de grond* aan!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 01:36:

Wat was het eigenlijk ontzettend simpel. Ik zat me zelf een gamepad-duim te drukken op die A knop om hem te verdoven, terwijl 1 Charge schot en een paar kleine schoten daarna al genoeg was. Nu is het weer genieten van dit prachtige spel. Lava omgeving gehad, nu is het tijd voor de sneeuwvlaktes :)
Hier had ik ook ontzettend veel moeite mee, nog meer dan verdere bazen die je in
het spel tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 01:36:

Schitterend!

Als je door de omgeving loopt, krijg je dan niet het gevoel dat je de helft mist? dat moet wel zo zijn omdat je bij de eerste keer zo'n 10% van het uiteindelijke level ziet :) (je zult vaker terug komen in een level om zo nog veel meer ongedierte uit te roeien)

Door die screenshot alleen krijg ik al jeuk om 't te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ben zelf nu weer met MP opnieuw begonnen.
Maar ook ben ik nog op Hard bezig met de eindbaas.
Die ik dus niet kan verslaan.

Ik ben er nu wel in geslaagd om ervoor te zorgen dat Ripley geen een keer kan chargen, zodat ik eindigde met een totale schade van 27!!
Zo goed is het me nog nooit gelukt.
Nu alleen nog een tacktiek bedenken voor Prime.

En ik zag ook in Resident evil, dat die dingen waar je de MO-disks in moet doen op een gamecube lijkt, alleen dan platter :)
Was me nog nooit opgevallen.
Ik had een MO disk vergeten op te halen, sorry chris... ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 02:36:
/me zit nog steeds SCII weapon master mode te spelen...
ik kwam er net achter dat ik van act 4, quest 3, al 104x heb gedaan (dit is dan wel de extra mode).

In extreem weinig tijd, 5 mensen killen.. das dus niet echt het probleem.. de 3e is een meisje dat (bijna) al je acties blocked.. dus de enige manier om haar te killen, is om haar in de afgrond te gooien... wat trouwens ook fucking kut is om te doen want het is een gebouw, wat alleen helemaal rechts een stuk muur mist waar je kan vallen.. en niet alleen dat, sta je bij de rand, dan draait de camera ineens absurd, en draait de char (link in dit geval) mee!

Pffff ik word schijtziek.. is slecht voor me joystick.. die kan niet nog vee meer "grr kut ding *pats op de grond* aan!
Die heb ik met Nightmare + Soul Edge gehaald. Na de 30e keer wel te verstaan.
Kan echt met zekerheid zeggen dat dat de moeilijkste missie is in het spel.
Nightmare heeft bijna alleen maar moves waarmee je de ander op de grond krijgt, dus met een beetje mazzel mep je haar idd de afgrond in.

Het leuke aan de eindbazen in Metroid Prime was dat zodra je echt een goeie strategie doorkrijgt, je ze haalt zonder nauwelijks schade te ondergaan.
De Omega Pirate bijvoorbeeld. Als je hem snapt haal je hem met nauwelijks schade. Anders wacht je een hele snelle dood :/

* Ecco is nog steeds zwaar onder de indruk van MP

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Copycat schreef op 24 October 2003 @ 16:17:
Ik liep gister ff bij Dimension Plus naar binnen en toen zag ik daar ineens Buffy The Vampire Slayer liggen . Is deze al lang uit en weet iemand hoe die is :?
En is dit dezelfde game als op de X-Box ?
huh :?
van cubezone:
[Nieuws] Vivendi haalt games van lijst *Update*

Vivendi heeft besloten de games van Buffy en Judge Dredd niet naar de Benelux te brengen.

De games zullen niet meer in de Benelux verschijnen, waar het wel in de UK te vinden zal zijn. Opmerkelijk is dat aangezien de game van bijvoorbeeld Buffy (Choas Bleeds) goed verkocht werd op de PS2 en XBox.

Vooral bij de game van Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds had men wat hoge verwachtingen, dus deze van de lijst afhalen lijkt onlogisch. Vivendi zelf heeft nog geen concrete redenen gegeven voor deze actie.

*Update*

Onze collega's van C-E hebben na wat onderzoek goed nieuws! De game Buffy zal gewoon komende vrijdag uitkomen, maar Judge is verschoven naar 19 december. Dus we kunnen deze games gewoon gaan verwachten!
Gister stond er nog wat anders :P

Edit 1:
Ziet iemand mijn Naruto icon wel soepel bewegen? ik namelijk niet @IE6

Edit 2: Ik heb dus Soul Calibour 2 gehaald _/-\o_
sorry voor de mensen die wilde dat ik F-zero haal, maar deze lag er NU al, en wachten is niet echt mijn sterkste punt })
En ohja ik kan gelukkig WEL mario kart Double Dash Halen :D

[ Voor 13% gewijzigd door Collaborator op 25-10-2003 12:56 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik zie je icon btw ook niet echt soepel bewegen. :) Ook IE6.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Gerne
Arcade

Wat het spel leuk maakt zijn een aantal dingen:
-gameplay (!!!)
-de moeilijkheids graad
-de SFX die Joe kan doen (slow, machspeed, zoom)
-de puzzles
-het element een punt geven aan wat je gedaan hebt (Baaad, Crappy, Asesome, Viewtiful)
-als je tussen Joe en Viewtiful Joe switched verandert de 'beeldkwaliteit' (Joe heeft nl een soort van oude film effect, verandert Joe in Viewtiful Joe dan verandert de 'beeldkwaliteit' terug naar scherp)
-de stijl van het spel
-de innovatieve end of level bosses en sub bosses.
-goede graphics

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 25-10-2003 13:06 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Vanitas schreef op 25 oktober 2003 @ 12:31:
Ben zelf nu weer met MP opnieuw begonnen.
Maar ook ben ik nog op Hard bezig met de eindbaas.
Die ik dus niet kan verslaan.

Ik ben er nu wel in geslaagd om ervoor te zorgen dat Ripley geen een keer kan chargen, zodat ik eindigde met een totale schade van 27!!
Zo goed is het me nog nooit gelukt.
Nu alleen nog een tacktiek bedenken voor Prime.
Serieus netjes, die 27 damage bij Ridley!

ff mn filmpjes pimpen :)

Eindbaas verslagen zonder Energy Tanks (23MB) Pas op, redelijk saai :P
Muziek die erbij hoort deel 1 deel 2

Meta-Ridley (2e deel) verslagen zonder damage (~9MB)
Muziek die erbij hoort

Misschien heb je wat aan die eerste.
TheEvilCuber schreef op 25 oktober 2003 @ 12:53:
Edit 1:
Ziet iemand mijn Naruto icon wel soepel bewegen? ik namelijk niet @IE6
Als je onder de 7ms per frame instelt voegt IE een vertraging toe heb ik ontdekt.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 16:39

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Loop ik net bij de Marskramer naar binnen om wat huishoudelijke zooi te kopen, zie ik daar een Zelda pak voor 99,99... En een GBPlayer Pak voor 99.99...

Ik natuurlijk onmiddelijk zo`n bak meenemen naar de kassa, waar ineens doodleuk 149,95 tevoorschijn kwam... Ik netjes tegen de verkoper (was een nieuweling blijkbaar) zeggen dat er op het papiertje 99,99 staat. Dus een collega bracht hulp: "Dit is een actie van onze eigenwijze filiaalmanager, maar de kassa`s waren nog niet geupdate!"

Oftewel ik ben nu de trotse eigenaar van een GC Purple met Zelda + Bonus Disc...
De verleiding was echt te groot, budget of niet :*) .

Nog niet direct spelen, want eerst nog tentamens voorbereiden :( .

Mijn verlanglijstje van nu (zonder te denken aan mijn "budget"):
Mario Kart: DD
Metroid Prime
Viewtiful Joe (hehe, tikvout: Viewtiful Hoe 8) )
SoulCalibur II
oja, Memcard natuurlijk (zo groot mogelijk).

Ook wil ik misschien nog zo`n RGB kabel kopen, maar eerst maar eens kijken hoe het beeld en geluid overkomt via Scart (en een setje met Prologic II)!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wow, dat is echt een geweldige aanbieding! :D Voor 100 eypo een cube, een controller en zelda! :D
Nja, nu nog een memcard erbij, imo zou dat er direct bij moeten zitten, maarja :P
En RGB-kabel is wel prettig :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

schnumi schreef op 25 October 2003 @ 13:01:
Ik zie je icon btw ook niet echt soepel bewegen. :) Ook IE6.
offtopic:
Fixed.. toch? :P

Die weapon master mode is trouwens wel irriterend zeg, soms zit ik echt letterlijk zo te doen als ik weer dik ge-0wnd word:
eerst: :?
dan: :X
dan: 8)7
en dan: |:(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Hoe kan je eigenlijk bij VJ een vorige episode herspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

tommy6 schreef op 25 October 2003 @ 14:13:
Hoe kan je eigenlijk bij VJ een vorige episode herspelen?
Een nieuwe game starten? :P

Volgens mij is er geen andere manier namelijk. :)

offtopic:
Evilcuber: ja is nu fixed :+ :)

[ Voor 23% gewijzigd door schnumi op 25-10-2003 14:39 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 25 October 2003 @ 13:57:
[...]

offtopic:
Fixed.. toch? :P

Die weapon master mode is trouwens wel irriterend zeg, soms zit ik echt letterlijk zo te doen als ik weer dik ge-0wnd word:
eerst: :?
dan: :X
dan: 8)7
en dan: |:(
Nou in het begin had ik dit niet zo heel erg.. maar zoals ik al eerder zei.. chapter 4, missie 3, extra mode.. is gewoon bijna niet te doen.. nu stel ik me maar gewoon in dat ik iedereen van de rand moet gooien in die missie, want afmaken in die tijd is gewoon niet te doen (way the go tick, dat je daar na 104 x proberen achter kwam)
Voor de rest heb ik alles bijna al gedaan.. in iedergeval is ie al uitgespeeld op een paar extra missies na

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

HIValicious schreef op 25 oktober 2003 @ 13:06:
Gerne
Arcade

Wat het spel leuk maakt zijn een aantal dingen:
-gameplay (!!!)
-de moeilijkheids graad
-de SFX die Joe kan doen (slow, machspeed, zoom)
-de puzzles
-het element een punt geven aan wat je gedaan hebt (Baaad, Crappy, Asesome, Viewtiful)
-als je tussen Joe en Viewtiful Joe switched verandert de 'beeldkwaliteit' (Joe heeft nl een soort van oude film effect, verandert Joe in Viewtiful Joe dan verandert de 'beeldkwaliteit' terug naar scherp)
-de stijl van het spel
-de innovatieve end of level bosses en sub bosses.
-goede graphics
Dank je :>

Ik ga hem zometeen halen ... denk ik :P
Nog niet echt mooi hier :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens ligt het nu aan mij of is IGN momenteel zeer sloom kwa movies enz?

Ik wou even wat SSX3 filmpjes gaan checken maar die laden zoooooo sloom. Ligt dat aan IGN of zit het gewoon hier? :?

edit: mm vaag die van The Hobbit bijv gaan wel lekker snel. :?

[ Voor 15% gewijzigd door schnumi op 25-10-2003 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
NvE schreef op 25 oktober 2003 @ 14:42:
[...]

Dank je :>

Ik ga hem zometeen halen ... denk ik :P

[...]

Nog niet echt mooi hier :P
koop uhm en als je dr nix aan vind terug brengen zo van ja past nie in mijn xbox of ik heb uhm al gedownload ... :Y)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Als ik hier me Cube games op een rijtje heb staan zie ik op de rug van het hoesje onderaan een soort driehoekje staan (een aantal blauw en een aantal groen) waar staat dat voor? of is het gewoon voor de sier...

En met al die aankomende topper waar kan je nou het goedkoopst nieuwe Cube games krijgen (en niet aankomen met PSO en een BB adapter, want ik wil uiteraard alleen maar originele games) MK-DD heb ik al pre-ordered staan bij gamerelease.nl, maar ik moet natuurlijk ook F-Zero GX, Billy the Hatcher en Final Fantasy hebben..

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
DarK_M schreef op 25 oktober 2003 @ 15:44:
En met al die aankomende topper waar kan je nou het goedkoopst nieuwe Cube games krijgen (en niet aankomen met PSO en een BB adapter, want ik wil uiteraard alleen maar originele games) MK-DD heb ik al pre-ordered staan bij gamerelease.nl, maar ik moet natuurlijk ook F-Zero GX, Billy the Hatcher en Final Fantasy hebben..
Gamerelease en gcshop.nl :)
Mario Kart heb ik ook besteld bij Gamerelease, maar F-Zero bij gcshop.nl want daar kost ie 47,50 en goedkoper heb ik hem nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat THUG een skate spel is.. staat THUG dus ook voor Tony Hawk Ultimate Gaming ofzo?
Of is het een ander soort skate spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 12:03

admiral866

The King Personality Disorder

Tony Hawk Under Ground. Zeg maar Tony Hawk 5, maar dan meer op verhaal / carriere gebaseerd afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underground is toch ook flink ondersteund door multiplayer via internet dacht ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 17:34:
Underground is toch ook flink ondersteund door multiplayer via internet dacht ik? :)
Alleen op de PS2 helaas. Daarop kan je ook via internet je eigen gezicht importeren en op je skater plakken. Maar de Cube versie wordt ook erg stoer denk ik, je kan zelf tricks maken door bewegingen aan elkaar te plakken en je kan korte stukjes rennen om je combo's te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Klote zooi... heel Nijmegen af voor VJ.. maar nee hoor nergens...
Hoor al vanaf woensdag dat ie morgen komt.... (dus elke dag terug en zeggen:"Morgen!")

Maandag maar in utrecht kijken...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Kom net terug mijn speurtocht naar VJ :P
NIKS!!!!!!!!11111111 :(

FRS, E-plaza, V&D ( :P ) en Bart Shit hebben hem niet :(
En bij de Bart Shit heb ik zelf de naam moeten spellen :(

Dan maar bij gamerelease 10 euro besparen :Y)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:07

Phydomir

Dennis

Heb VJ vanmiddag opgepikt.. Best een vet spel, zit nu in Episode 2 en dan net bij het save punt...

Vind uhm zelfs op Kids best pittig... :X

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Nou mensen ik heb een vraag.

Nu ik een aantal arcade games heb, ben ik weer op zoek naar een Story game a la MP, TWW, ED.
Wie weet welke game ik kan gaan kopen?

Prince of Persia/Final Fantasy/ :?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Heb twee dagen terug ook SCII aangeschaft , spel is wel ok .
Alleen de Arcade mode speel je echt zo doorheen , eerste keer
dat ik het speelde won ik gelijk van inferno , word het nog moeilijk of.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

KunDun schreef op 25 October 2003 @ 23:50:
Heb twee dagen terug ook SCII aangeschaft , spel is wel ok .
Alleen de Arcade mode speel je echt zo doorheen , eerste keer
dat ik het speelde won ik gelijk van inferno , word het nog moeilijk of.... ?
Probeer Weapon master mode eens :)
Ben je wel even mee bezig :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Als ik hier me Cube games op een rijtje heb staan zie ik op de rug van het hoesje onderaan een soort driehoekje staan (een aantal blauw en een aantal groen) waar staat dat voor? of is het gewoon voor de sier...
Kleurtje van het hoekje staat voor de taal van het doosje en boekje, vaak is deze blauw (Frans/Nederlands), groen zal dan wel Engels zijn oid.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Digital-DNA schreef op 26 October 2003 @ 00:44:
[...]
Kleurtje van het hoekje staat voor de taal van het doosje en boekje, vaak is deze blauw (Frans/Nederlands), groen zal dan wel Engels zijn oid.
ff checken...
jep je hebt helemaal gelijk bij de blauwe staat achterop een nederlandse beschrijving en bij de groene een engelse..

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Jeps, alles is hier blauw en Nederlands :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 20-09 16:12
Vraagje op IGN staat er een stukje over SSX3, en welke zij de beste vinden. Nu koop ik het liefst gamez voor de cube, maar heb ook een PS2.

Kan iemand ff tjekken welke de beste uit de bus komen.

B.t.w. iemand dit spel al gezien / gespeeld?!

Lijkt me een absolute topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 19:42
Warfare schreef op 26 October 2003 @ 04:56:
Vraagje op IGN staat er een stukje over SSX3, en welke zij de beste vinden. Nu koop ik het liefst gamez voor de cube, maar heb ook een PS2.

Is al gepost een paar dagen geleden door Elroy. Hier namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Warfare schreef op 26 October 2003 @ 04:56:

De GC versie mist een aantal tricks omdat hij minder knoppen heeft.

Maar daarintegen heeft de PS2 weer veel langere laadtijden en framedrops (GC versie loopt 60fps).

Hier de laadtijden van SSX3. :)

Cube
boot-up: 33 sec
Conquer Mt: 8-9 sec
Slopestyle: 10 sec
Race: 13 sec

Xbox
boot-up: 33 sec
Conquer Mt: 14 sec
Slopestyle: 17 sec
Race: 21-22 sec

PS2
boot-up: 56 sec
Conquer Mt: 25 sec
Slopestyle: 28 sec
Race: 46 sec

[ Voor 20% gewijzigd door schnumi op 26-10-2003 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft F-zero een lan functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 10:18:
heeft F-zero een lan functie?
Nee :)

Volgens mij slaat het gekleurde hoekje bij de game-doosjes niet op de taal maar op de developer (sega, acclaim en nintendo hebben andere kleurtjes). Heb nl nl-dozen met verschillende kleurtjes :)

[ Voor 42% gewijzigd door pagani op 26-10-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

johnnyv.nl schreef op 26 October 2003 @ 10:40:
[...]

Nee :)

Volgens mij slaat het gekleurde hoekje bij de game-doosjes niet op de taal maar op de developer (sega, acclaim en nintendo hebben andere kleurtjes). Heb nl nl-dozen met verschillende kleurtjes :)
Nee is al eens eerder voorbij gekomen (gebruik HGGT search!! :P ). :) Staat voor de taal waarin de handleiding/game is geschreven dacht ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

OMFG:
[Nieuws] Warp Pipe Project is geslaagd!

Eindelijk online met die hippe gamecube-toppers? Nu kan het! Lees snel verder!

Al een flinke tijd zijn de heren en dames van het Warp Pipe Project in de weer geweest, maar nu is het zover. Het is ze gelukt om bepaalde toppers van Nintendo online te spelen! Het enige wat je moet doen is een (gratis) programma van de site te downloaden, en de verdere instructies aldaar te volgen. Zeker reden tot juichen, want het programma ondersteunt Kirby Air Ride, 1080°: Avalanche en Mario Kart: Double Dash!!. Wacht niet langer en ga snel naar de site om het allemaal zelf te lezen!

Klik! Nu! Hier!
_/-\o_
OMG Mario kart TOCH nog online :D
en 1080! jezus dit is toch wel groot nieuws :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TheEvilCuber schreef op 26 October 2003 @ 11:20:
OMFG:

[...]

_/-\o_
OMG Mario kart TOCH nog online :D
en 1080! jezus dit is toch wel groot nieuws :)
Tsja zat eraan te komen. :) Ben benieuwt of het ook echt goed werkt. Zal in het begin nog wel aardig laggen etc maar het is iniedergeval iets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:40

Wom

Dat is dan in principe een zelfde systeem als Xboxconnect voor de Xbox ? Want dat werkt best wel fijn.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.