iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja klopt. Als je de eindbaas eenmaal doorhebt dan gaat het meestal ook wel snel goed.Phydomir schreef op 26 October 2003 @ 11:27:
Net episode 2 gehaald in VJ.. vind uhm best pittig op KidsDuurde ook een flinke tijd voordat ik doorhad hoe ik de eindbaas moest verslaan
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
This is the Way.
Zoals ik dus al heb gemeld in m'n post heb ik dan blijkbaar misdrukken, aangezien ik verschillende kleuren voor nl-dozen heb...schnumi schreef op 26 oktober 2003 @ 10:48:
[...]
Nee is al eens eerder voorbij gekomen (gebruik HGGT search!!).
Staat voor de taal waarin de handleiding/game is geschreven dacht ik.
Ligt eraan of het een multitaal handleiding is, oranje is frans/nederlands maar blauw is alleen nederlands. En zo heb je er nog wat, maar ga maar na want het klopt wel.johnnyv.nl schreef op 26 oktober 2003 @ 12:30:
[...]
Zoals ik dus al heb gemeld in m'n post heb ik dan blijkbaar misdrukken, aangezien ik verschillende kleuren voor nl-dozen heb...
Verwijderd
LibPcap, die Warp Pipe gebruikt, ken ik van een sniffer programma waarmee je jij een verbinding kon overnemen (zeg maar, een tussenpersoon worden) en kon doorsturen naar het originele of een ander adres. De broncomputer (de NGC) merkt er niets van en er is dus ook geen andere software/bug nodig om dit voorelkaar te krijgen
Verwijderd
Gewoon de moeilijkheids graad instellen, zet hem maar op maximaal :-P En Arcade is meestal altijd zo kort, wil echt lang spelen dan moet je inderdaad Weapon Master spelenKunDun schreef op 25 October 2003 @ 23:50:
Heb twee dagen terug ook SCII aangeschaft , spel is wel ok .
Alleen de Arcade mode speel je echt zo doorheen , eerste keer
dat ik het speelde won ik gelijk van inferno , word het nog moeilijk of.... ?
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 13:57 ]
DONKEY CONGA hebben !!!!
weet je hoe vet

wanneer komt ie uit ??? (lijkt wel veel op Samba Da Amiga en die ruleerde HARD !)
aaaaaaaaah ik moet um nu hebben !!!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 23:08 . Reden: Iets minder smilies mag ook wel ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
ik denk dat ik op de release mk:dd en de bb adapter ga kopen

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Wacht eerst de reacties wel even af, als het crap loopt heb ik weinig zin om 40 euro voor iets neer te leggen wat je nooit weer gebruikt.Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 14:38:
Wie gaat er online met mario kart?
ik denk dat ik op de release mk:dd en de bb adapter ga kopenmaar dan moeten er wel mensen zijn om tegen te spelen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Blader een paar posts terug, het is net genoemd.....Phydomir schreef op 26 October 2003 @ 15:09:
VJ vraagje, hoe kan ik bij die doosjes komen hier verder naar achter liggen in een ruimte??
Ik dacht dat het net gepost was, maar het is toch al een aardig eind terug
[ Voor 17% gewijzigd door Twee Dee op 26-10-2003 16:11 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Dat probleem had ik ook, hier werd me verteld dat je met mach speed tegenstanders moet aanvallen, er komen dan kleine Joe's in beeld die dat kistje in de achtergrond kapot gaan rammen. Dit werkt dus alleen als er tegenstanders in de buurt zijn!Phydomir schreef op 26 October 2003 @ 15:09:
VJ vraagje, hoe kan ik bij die doosjes komen hier verder naar achter liggen in een ruimte??
Grab shell dude!
erm.. heb van de laatste 3 pagina's alles gelezen maar ik ben het niet tegen gekomenTwee Dee schreef op 26 October 2003 @ 15:35:
[...]
Blader een paar posts terug, het is net genoemd.....
edit:

Mach speed, R dus....
[ Voor 10% gewijzigd door Phydomir op 26-10-2003 15:57 ]
Verwijderd
Mario Party4
Smuggler's Run Warzones
Timesplitters2
Super Mario Sunshine
Metroid Prime
dus als iemand deze games nog wil hebben, mail/msn: wiejt@hotmail.com
edit: lees net dat er wel iets voor is
[ Voor 17% gewijzigd door Phydomir op 26-10-2003 17:34 ]
idd dat vind ik ook een beetje triest maar goed ...Phydomir schreef op 26 oktober 2003 @ 17:31:
Netd e 3e eindbaas in VJ verslagen, was achter af super simpel maar ik blijf het stom vinden dat een eindbaas een aanval heeft waardoor je altijd dood bent.
edit: lees net dat er wel iets voor islekker is dat
'R' dus goed dat ik dat weet ...
This is the Way.
Een aanval van bosses dat je in 1 keer dood bent? Hoe bedoel je dat precies? Ik speel op adult en zit nu volgens mij in Epi4, maar heb nog nooit gehad dat ik in 1 klap bijna dood of gewoon dood ging. Wel dat het vrij moeilijk is somsPhydomir schreef op 26 October 2003 @ 17:31:
Netd e 3e eindbaas in VJ verslagen, was achter af super simpel maar ik blijf het stom vinden dat een eindbaas een aanval heeft waardoor je altijd dood bent.
edit: lees net dat er wel iets voor islekker is dat
Die haai kan je in een keer dood bijten als je je niet verzet |
[ Voor 10% gewijzigd door jOzh op 26-10-2003 21:19 ]
Grab shell dude!
jOzh schreef op 26 October 2003 @ 21:18:
Viewtiful Joe spoiler (over het in 1 keer dood gaan):
Die haai kan je in een keer dood bijten als je je niet verzet
Gebeurde de 1e 8 keer ofzow, ik op die knoppe rammen, enige wat ik niet geprobeerd heb is rondjes draaien met de analoge stick |
This is the Way.
Verwijderd
HIValicious schreef op 26 October 2003 @ 22:26:
hoe moet je je dan verzetten ?
Phydomir schreef op 26 October 2003 @ 22:08:
[...]
enige wat ik niet geprobeerd heb is rondjes draaien met de analoge stick
Ben al bij diverse Dixons, Bart Smits, Free Record Shops geweest... ding lijkt wel nergens meer te krijgen
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
en dat is nou net Nintendo's bedoelinhgironx schreef op 27 October 2003 @ 02:51:
Weet iemand trouwens nog een paar zaken in/rond Den Haag waar ik een breedband adapter voor de Cube zou kunnen krijgen
Ben al bij diverse Dixons, Bart Smits, Free Record Shops geweest... ding lijkt wel nergens meer te krijgen
This space is occupied
Jezus, wat naaiend als Ninty ze heeft teruggehaald, dan kan ik zelfs niet de LAN meer doen!
Ik zie dat dit niet goed wordt, dat maar weinigen een BB adapter kunnen kopen....
Ze MOETEN wel BB adapters te koop zetten als MK DD uit is!
Ik heb ssx tricky en dat vind ik een erg ver spel, ik ga denk ik ssx3 kopen
Kunnen jullie meschien wat games aanraden die echt die moeite waard zijn?
Ik ga geen games kopen die ook op de pc uitkomen... dat vin ik zonde
Alvast bedankt.
Welk?
Toch een klein duwtje in de goed richting
- Legend of Zelda: the wind waker
- Metriod Prime
- F-Zero GC
- Soul Calibur II
- Super Smash bro's
- etc.
edit: Congrats met je nieuwe aankoop
[ Voor 9% gewijzigd door JC op 27-10-2003 09:47 ]
Wat ik verwacht (en velen met mij) is dat ze een nieuwe bba zulen gaan maken, welke (op wat voormanier dan ook) beveiligingen bevat tegen het streamen...Hidde schreef op 27 October 2003 @ 07:08:
Aaaah ik woon ook in den haag!
Jezus, wat naaiend als Ninty ze heeft teruggehaald, dan kan ik zelfs niet de LAN meer doen!
Ik zie dat dit niet goed wordt, dat maar weinigen een BB adapter kunnen kopen....
Ze MOETEN wel BB adapters te koop zetten als MK DD uit is!
Bij dvdboxoffice hebben ze em niet op voorraad denk ik
Dus ben op zoek naar een andere online shop van usa games.
... en oranje! :P
3x TNX!!JC schreef op 27 oktober 2003 @ 09:44:
Misschien niet erg behulpzaam, maar check de frontpage en het GC-topic search. Deze vraag is al vaak voorbij gekomen
Toch een klein duwtje in de goed richting
- Legend of Zelda: the wind waker
- Metriod Prime
- F-Zero GC
- Soul Calibur II
- Super Smash bro's
- etc.
edit: Congrats met je nieuwe aankoop
Vanmiddag ffs naar de videotheek rennen
Welk?
Op mijn oude studentenhuis komt ook een Cube en daar hebben ze een 7800/1024 lijn liggen. Mocht mijn lijn niet voldoende zijn dan kan ik altijd daar nog gaan testen!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Ohja... Dus Mario Kart vet aanprijzen vanwege multiplayer via LAN maar ondertussen die BBA's uit de schappen trekken...TheEvilCuber schreef op 27 October 2003 @ 06:54:
[...]
en dat is nou net Nintendo's bedoelinhgze zijn allemaal terugehaald.

You're welcome
@Warpipe: heeft iemand een idee of die upload snelheid nog naar beneden zal gaan d.m.v. optimalisatie? Heb thuis op dit moment een telefoonlijntje. Zit wel te denken aan kabel of ADSL, maar 256 kb/s lijkt me aardig hoog

Inderdaadironx schreef op 27 October 2003 @ 13:37:
[...]
Ohja... Dus Mario Kart vet aanprijzen vanwege multiplayer via LAN maar ondertussen die BBA's uit de schappen trekken...Wat een marketing...
Wel grappig om dat kat-en-muis-spel te zien met de console-fabrikanten; nieuwe versie van PSO en straks misschien andere BBA's. Ik verwacht wel dat er nieuwe mogelijkheden komen. Kijk ook maar eens naar de Xbox-community

Verwijderd
Waarom de USA version van PSO? Ik heb zelf de Europese gehaald en deze werkt perfect met mijn USA cube en PAL cube. Wel ff een freeloader gebruiken! Ik kan op beide cubes de backups spelen. Dus bespaar je de moeite an haal een Europese zit ook een 60 Hz optie in dus nix aan de hand!
En wil iemand hier met mij testen of warppipe werkt? kijken of we connectie krijgen met elkaar? Je hebt er namelijk geen game voor nodig om te kijken of warp wil connecten.
hmja, alleen ik heb geen freeloaderVerwijderd schreef op 27 October 2003 @ 14:08:
@ admiral
Waarom de USA version van PSO? Ik heb zelf de Europese gehaald en deze werkt perfect met mijn USA cube en PAL cube. Wel ff een freeloader gebruiken! Ik kan op beide cubes de backups spelen. Dus bespaar je de moeite an haal een Europese zit ook een 60 Hz optie in dus nix aan de hand!
En wil iemand hier met mij testen of warppipe werkt? kijken of we connectie krijgen met elkaar? Je hebt er namelijk geen game voor nodig om te kijken of warp wil connecten.
Hoeveel kost pso in nederland eigenlijk? Dan kan ik misschien net zogoed een freeloader en pso pal halen ja.
Hoewel is wel gekut++ dan he
Verwijderd
PSO heb ik bij Nedgame Enschede gehaald voor 39 eurie nieuw, er was ook een 2de handse voor 30!
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 15:33 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Gman op 27-10-2003 16:02 ]
*Edit: Hmm....was een reactie op het geblaat hierboven...
Heb zelf ook PSO + BBA besteld bij Bol.com, alleen had ik ehm vorige maand al besteld...wist toen niets van het iso gebeuren af, maar goed. We wachten nog steeds....*zucht*
[ Voor 70% gewijzigd door Nitai op 27-10-2003 16:08 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Liep al tijdje te denken om dat ding aan te schaffen maar had 't steeds uitgesteld... beter niet kunnen doen dusNitai schreef op 27 October 2003 @ 16:05:
Tsja, waarom denk je dat de xbox zo een succes is
*Edit: Hmm....was een reactie op het geblaat hierboven...
Heb zelf ook PSO + BBA besteld bij Bol.com, alleen had ik ehm vorige maand al besteld...wist toen niets van het iso gebeuren af
En wat dat iso-gedoe betreft: lekker boeiend!

Maargoed, tip van iNSaNe-oNe even opgevolgd en een BBA bij NLStore besteld. Benieuwd OF ze hem nog hebben en waneer ik 'm onder mn kubus kan klikken
[ Voor 13% gewijzigd door ironx op 27-10-2003 17:28 ]
Verwijderd
Ik heb hier 768/256, maar de lieve KPN upgrade dat binnenkort naar 1024/320
Ik hou van die-hard nintendoids die dit maken
Verwijderd
Zo gauw de pso's vervangen zijn komen ze echt wel terug. Er zijn er genoeg te vinden met de release van mario kart wees daar maar niet bang over.Ohja... Dus Mario Kart vet aanprijzen vanwege multiplayer via LAN maar ondertussen die BBA's uit de schappen trekken... Wat een marketing...
Even geduld, er wordt door hackers gewerkt aan een proxy...
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Amenironx schreef op 27 oktober 2003 @ 17:25:
[...]
En wat dat iso-gedoe betreft: lekker boeiend!Er gaat voor mij niets boven een origineel (dat leuke doosje... dat leuke boekje... die lekkere geur...
)
wat zijn ps de scores van de mensen hier bij VJ? ik bedoel bijv de 1st episode?
kan PS wel dat offtopic geblaat weg over de snelheid van de lijnen?
This is the Way.
Verwijderd
Op de site staat misschien. Het zal zeker werken, maar of het ook met een acceptabele FPS gaat is nog maar de vraag.BlubberZwijn schreef op 27 October 2003 @ 18:16:
Hmm is dat cuben online te doen met Chello? Want de upload is echt om te huilen(128Kbit/s)
Hmmm dude weet je wat lezen isari3 schreef op 27 October 2003 @ 18:33:
Jongens toch... Je kunt Mario Kart niet over het 'net spelen hoor... Alleen via een LAN, dus met de laagst mogelijke TTL. De link mag niet over routers of gateways gaan...
Even geduld, er wordt door hackers gewerkt aan een proxy...
edit:
Ik vraag me sowieso af hoe je zonder router/hub een LAN aan wil leggen van meer dan 2 computers...
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 19:20 ]
Maar gelukkig zijn er zat games waarmee je offline kan spelen.
Gaat iemand hier nog SSX3 halen??
Ik denk het wel, of VJ, die lijkt me ook erg leuk.
VJ is toch al een paar dagen uit??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Had rayman 3 zaterdag gekocht en heb nu mijn vriendin erachter gezet. Dikke humor
Dus van 2d ineens naar 3d is nogal wat voor haar
Dus ben erg blij met mijn GameCube. Over 2 weken MCDD dat wor helemaal lachen
[ Voor 3% gewijzigd door Boely op 27-10-2003 19:25 ]
Welk?
Ag ja.... ze zouden em morgen in Jimegen hebben...
Heb voor in de tussentijd Tiger Woods PGA Tour 2004 gekocht...
Ook een erg gaaf spel hoor.. als je een beetje van golfen houd...
Best pittig, maar de besturing valt wel mee...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Te koop/ruil:
Eternal Darkness
Metroid Prime
Pikmin
Luigi's Mansion
Super Monkey Ball
Eventueel ook twee games te ruil tegen één nieuwe. Qua oude spellen zou ik Wave Race wel willen... Mail staat in profile.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 20:12 ]
1080 is ouder dan ssx als ik me goed herinner....Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 20:09:
Ik zit te twijfelen tussen SSX3 en 1080... 1080 kan online waarschijnlijk, maar van 1080 heb ik nog niets gehoord... Moeilijk moeilijk moeilijk. Verder moet ik eerst nog 120 euri van een mislukte inkoopactie terug zien te krijgen, anders koop ik sowieso niets.
1080 was altijd een goed snowbordspel.. maar of ie ssx overtreft... ik weet het niet hoor...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
5 mini games van Mario Party 5.
- Speelbare demo van F-Zero GX
- Fire Emblem extra's bestaand uit: geheime wapens, nieuwe muziek en mogelijkheden
- Teenage Mutant Ninja Turtles speelbare demo, waarin je de rol van Leonardo op je zal nemen.
- Speelbare demo van Star Wars: Rebel Strike.
- Sonic Heroes playable demo waarin je 2 levels kan spelen met 3 characters + 7 nieuwe filmpjes kan zien.
http://www.gameqube.nl/article.php?id=2197
Verwijderd
Oh het wordt nog leuker, net ff bij dvdboxoffice en wat lezen we daar:
Pre-order Mario Kart Double Dash and have a chance to receive a free bonus disc! This bonus disc comes loaded with several exciting game trailers, six playable demos and much more!
Please Note: Supplies of the promotional offer are limited. Not all customers who preorder will receive the promotional offer.
Dus daar ook al niet bestellen omdat ik niet "the chance" wil ik wil gvd gewon die disc met zekerheid hebben !!!!
Sorry voor deze frustratie maar ik baal er gewoon van dat europa weer lekker genaaid wordt terwijl ik zo hoopvol was na de overvloedige zelda bonus disc actie.
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 22:10 ]
ALs ik bij PAL games op B druk tijdens het Nintendo logo dan verschijnt de vraag of ik in 60Hz mode wil spelen.... dit werkt gewoon bij games als Zelda, dus mijn tv ondersteund het wel (heb ook een Nintendo RGB kabel)
Verwijderd
Mja, zo erg vind ik het niet. Het zijn vooral demo's van spellen die hier ook redelijk snel komen. F-Zero is er zelfs al een tijdje tegen de tijd dat MKDD komt en Turtles zou ik niet te enthousiast over worden, kheb 'm op een xbox gedaan is valt redelijk tegenVerwijderd schreef op 27 October 2003 @ 21:58:
[...]
Sorry voor deze frustratie maar ik baal er gewoon van dat europa weer lekker genaaid wordt terwijl ik zo hoopvol was na de overvloedige zelda bonus disc actie.![]()
![]()
Maar progressive scan is niet hetzelfde als 60 hz en de kans dat jouw tv progressive scan ondersteunt is zeer klein (er zijn nog maar enkele gewone europese tv's die dat ondersteunen). Progressive scan wordt vaak bij plasma schermen en projectors gebruikt.Reignman schreef op 27 October 2003 @ 22:17:
Kun je met een game die je met de Freeloader laad, bijv. de US versie van Metroid Prime, ook in Progressive Scan mode spelen??
ALs ik bij PAL games op B druk tijdens het Nintendo logo dan verschijnt de vraag of ik in 60Hz mode wil spelen.... dit werkt gewoon bij games als Zelda, dus mijn tv ondersteund het wel (heb ook een Nintendo RGB kabel)
Verwijderd
Spoiler bloks, kijken op eigen verantwoordelijkheid!!
In een interview met Yoshio Sakamoto (supervisor MP) zei hij dat MP2 een 'Dark Samus karakter' zal bevatten die, let op, speelbaar zal zijn!!! Behoorlijk groot nieuws als je het mij vraagt. Wist iemand dit al? Over een tweede Samus gingen al geruchten door het uitgebreide einde van MP (als je 100% haalt), waarin je een hand uit de Phazon ziet komen, maar dat die ook speelbaar zou zijn is nieuw voor mij. Beetje á la Metroid Fusion met de SA-X dus, maar dan anders. |
Over die zogenaamde BBA recall: het probleem is helemaal die BBA niet, dat is PSO. Het lijkt me dan een broodje aap verhaal dat Nintendo de BBA's voorgoed uit de handel haalt met de naderende release van MKDD.
Progressive scan is iets heel anders dan 60Hz. Pscan is voor HDTVs en ik neem aan dat jij geen HDTV hebt.Reignman schreef op 27 October 2003 @ 22:17:
Kun je met een game die je met de Freeloader laad, bijv. de US versie van Metroid Prime, ook in Progressive Scan mode spelen??
f.k.a D³
Maarre... zijn USA games wel in 60Hz mode te spelen... of zijn die dat standaard al ofzo...
Beetje irritant dat je elke keer dezelfde vragen krijgt.
This is the Way.

En ik heb dus al die tijd SFA gespeeld op een breedbeeld met 4:3

Tja, ik verwachtte dat als een spel iets ondersteunde, dit automatisch gebruikt zou worden (zoals bij de xbox gebeurt) maarja

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Een beter milieu begint bij jezelfHIValicious schreef op 27 October 2003 @ 22:49:
Misschien zijn er een paar man die zich geroepen voelen om een FAQ in elkaar te flansen over dat video gebeuren van de (PAL/US/JAP) Cube?
Beetje irritant dat je elke keer dezelfde vragen krijgt.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
geef me een site waar alles op staat dan zet ik het wel ergens netjes neer ...
This is the Way.
Verwijderd
Als we die wisten konden we die gewoon in de openingspost zetten en hadden we die faq niet nodigHIValicious schreef op 27 October 2003 @ 23:04:
[...]
geef me een site waar alles op staat dan zet ik het wel ergens netjes neer ...
Verwijderd
Als je metoid prime helemaal uit gespeeld had dan had je zelfs de dark samus kunnen zien! Het is namelijk helemaal geen scoop van de PU nix wat in de PU staat is scoop dat blad zuigt al een paar jaar.
Verwijderd
nog steeds geen mensen die even hun score genoteerd hebben van de eerste episode van viewtiful joe?
Kan je die score's ergens bekijken of moet je hem dan opnieuw spelen?Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 10:35:
met d3 gaan discussieren over metroid prime is nooit grappig
nog steeds geen mensen die even hun score genoteerd hebben van de eerste episode van viewtiful joe?
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Heb Mario Kart daaro besteld nl.
Dat staat er ook in die spoilerbalk in D³'s post.Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 10:32:
@ D³
Als je metoid prime helemaal uit gespeeld had dan had je zelfs de dark samus kunnen zien! Het is namelijk helemaal geen scoop van de PU nix wat in de PU staat is scoop dat blad zuigt al een paar jaar.
Gewoon cappen met Premiere en dan encoden et voila..
Of bedoel je wat anders ?
Vergeet niet dat de captures maximaal 640x480 zijn en dat console games er op een monitor nogal brak uitzienRSP schreef op 28 oktober 2003 @ 12:14:
Weet iemand overigens hoe ik het beste vids kan capturen van m'n gamcecube games? ik heb iig een Nvidia kaart met een video in etc maar ik krijg niet echt van die denderende captures
De framedrop ingame of de framedrop bij het capturen? Ingame kan eigenlijk niet, bij het capturen zal je pc mogelijk te traag zijn om dit ook daadwerkelijk te doen...RSP schreef op 28 oktober 2003 @ 12:44:
als eerste is de framedrop gigantisch maar ik heb het tot nu toe alleen met vdub geprobeerd, ik zal het straks ook even met premiere proberen
nofi, maar D³ is toch wel zo ongeveer de mp master hierVerwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 10:32:
@ D³
En PU zegt niet iets over het bestaan van een dark samus, maar het gaat om het feit dat zei menen te weten dat deze in mp2 komt, en speelbaar(!).
Waarom? Die komt in EU eerder uit enzoReignman schreef op 28 October 2003 @ 11:22:
Na hoeveel dagen na de US release van Viewtiful Joe hadden degene die hem hadden besteld bij dvdboxoffice.com hem binnen..??
Heb Mario Kart daaro besteld nl.![]()
Weet iemand hoe het zit met de levertijd van gcshop? Ik wil VJ !!!
Ja doe maar.
* Dyxtra moet Paper Mario nog steeds spelenI'm sure everyone with an affection for the Super Mario series will love Mario & Luigi. Think Paper Mario with great humor (first time a Game Boy game made me laugh out loud several times). You control Mario with A and Luigi with B and it really works great. The battle system is exactly like Paper Mario with the timed button-pressed attacks and the dodges and you'll be able to double your attack strength by combining attacks of Mario and Luigi. Oh, and Bowser is the (semi) good guy once again! And Luigi is constantly being refered to as 'Mr. Green guy' and 'Green brother of Mario'.
I was surprised at the story telling with this one. I really don't like GBA games with a plot, but Mario & Luigi pulls it of nicely. I'm really looking forward to it.
Hmm misschien had ik MP uit moet spelen ja, o wacht dat heb ik al 8 keer gedaanVerwijderd schreef op 28 October 2003 @ 10:32:
@ D³
Als je metoid prime helemaal uit gespeeld had dan had je zelfs de [...] kunnen zien! Het is namelijk helemaal geen scoop van de PU nix wat in de PU staat is scoop dat blad zuigt al een paar jaar.
Helemaal netjes in een spoilerblok gezet, lopen jullie het volop te verkondigen. Na ja ik zit er niet mee, maar soms zijn mensen daar niet zo blij mee (want het is een behoorlijke spoiler als het waar is).
NouVerwijderd schreef op 28 October 2003 @ 10:35:
met d3 gaan discussieren over metroid prime is nooit grappig

6 of 7 dagen was het. Als je preordert is dat meestal waar je rekening mee moet houden.Reignman schreef op 28 October 2003 @ 11:22:
Na hoeveel dagen na de US release van Viewtiful Joe hadden degene die hem hadden besteld bij dvdboxoffice.com hem binnen..??
Heb Mario Kart daaro besteld nl.![]()
f.k.a D³
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
want die bba zit egt in je cube tog en de gba er egt onder
This is the Way.

------------
nog vraagje over de LAN. dus bijna alle muliplayer games, die nu al zijn uitgekomen, kun je dus niet spelen met 2tv's en 2cubes ?... dat zou ik erg jammer vinden, want er zijn zat coole titels....
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
This is the Way.
Verwijderd
Ik had al een mailtje naar Nintendo gestuurd, en daar kreeg ik dus dat antwoord op... verder niks bestond uit 1 regel >_< beetje vaag.. maar goed.DarK_M schreef op 27 October 2003 @ 22:13:
grrrrr ik neem aan dat de bonusdisk die bij gamerelease.nl aangegeven stond ook wel niet door zal gaan (iig staat er nu ovb achter en dat was eerst volgens mij niet zo) iemand al een mail gestuurd naar Nintendo wat de officiele reden is dat die bonusdisk niet naar Europa komt?
Ik heb vandaag ook een mailtje naar Game Release gestuurd"Door alle geruchten hebben we er inderdaad onder voorbehoud bijgezet. Eerst wel en nu weer niet.
Nintendo laat ook de leveranciers in twijfel, maar men denkt dat Nintendo met een verrassing gaat komen.
Een bonus disc dus... ze zeggen dat er de N64 van MK op staat??
Afwachtten maar, als hij er niet bijzit heeft niemand hem, en mocht ie er wel bijzitten dan heeft elke klant van ons hem ook. Zo simpel is het"
Dus sja..
Dit topic is gesloten.