Trouwens een vraagje over F-zero. Misschien kunnen we met de PAL-versie de boel verdelen in tijden met custom cars en met de cars uit het spel zelf. Ik moet nog alle cars unlocken, ik ben net bezig geweest met oefenen van de laatste twee tracks van de tweede cup. Moeilijke tracks, maar als het lukt, zie je toch dat dit het betere werk is, vooral die laatste. Mijn klauwen zijn verrot, ik heb die geloof ik net een half uur achter elkaar gespeeld. Tot nu toe mijn favoriete.
Bij allebei die tracks is het moeilijkste stuk het einde, bij de een het uit de pijp komen .... ik doe die baan if FP-view, vlak voor ik eruit kom switch ik naar 3rd person view, zodat ik het beter kan zien (orientatie gaat anders goed achteruit) .... zelfde doe ik bij die laatste sprong naar beneden van baan 5 .... hoewel dat gladde stuk ook irritant is, zeker als er meerdere cars om je heen zijn.
Nu moet ik alleen nog dat stukje met die rotsen zien te doen .... wel een erg kick stukje .... jammer dat er geen baan is met die boulders, of dat dit als een speelbaar stukje in het spel zit (als race tegen anderen).
Die banen zijn trouwens (maar dat wisten jullie al natuurlijk!):
04 - PORT TOWN: LONG PIPE ***
05 - MUTE CITY: SERIAL GAPS ****
Die laatste is mijn favoriete baan, maar Long Pipe is ook cool. Echt een achtbaangevoel krijg je hierin. Als je die versnellers niet mist, en boost tussendoor, kun je erg rap gaan.
Ik weet nog niet hoe sommige mensen bepaalde snelheden halen, ik ben nog niet helemaal thuis met die custom verhicles, zal wel komen omdat ik niet echt weer wat wat precies doet. Maar ik begrijp in ieder geval dat ale die cars uit drie onderdelen bestaan, drie gedeeltes bedoel ik, en die kun je elke keer wisselen om zo een redelijk perfect car in elkaar te zetten. Ik ga eerst alle cars unlocken, tot zover heb ik nog maar 6 cars, ik oefen veel, pas 3 keer Grandprix Cup 1 gedaan, voor de punten. Ik ben nu hevig aan het oefenen voor de tweede Cup. Die laatste gaat nog langer duren :)! Maar ik MOET en ZAL die laatste Cup unlocken en misschien zelfs de AX-banen, maar daar komt veel geluk bij kijken hehe!
[
Voor 33% gewijzigd door
Anoniem: 86074 op 03-11-2003 23:56
]