Zo jochies, ik ben er ook weer

. Nu mijn PC helemaal aan gruizelementen ligt is het postgedrag van mij wat minder helaas. Maar ik lees nog lekker mee op mijn werk.
Dus VJ komt in twee box-arts? Verdomme. Aan de ene kant wil je natuurlijk de originele, aan de andere kant wil je juist de andere omdat die waarschijnlijk meer waard is later als de N7 oid uit is.
En ja, D³, Metroid 64 heeft ooit bestaan. Hoewel het eerste berichtje wat Recreator hierboven noemt mij helemaal niets zegt, heb ik geloof ik nog een N64 Magazine uit '99 waar dat in staat. Ik ging helemaal uit mn naad toen ik dat in de boekwinkel las. Inclusief screenshot waar Samus er echt heel hoekig uit zag. (Nee, niet hoerig daFubar

). Ik zal eens kijken of ik dat voor je kan vinden.
Bedankt aan de topicstarter die in zijn topicstart F-Zero GX muziek aanbied. Heerlijk die muziek als ik in mijn nieuwe auto zit. Snelweg op en "Sounds of Big Blue" aan. Heerlijk.
Ik zag vandaag trouwens bij de MediaMarkt Soul Calibur 2 voor 49 Euro liggen. VJ was nog geen spoor van te bekennen. Ik dacht, ik meld het even voor de Randstatters onder ons.
Heb ik nog meer te blaten? Nee volgens mij niet, behalve dat ik gisteren een complete Super NES heb gekocht met 90 boxed games voor het luttele bedrag van € 250 incl Scope, muis voor Mario Paint. Iemand interesse in een SNES (unboxed) met 40 boxed games voor 400 Euro?