Het Grote Gamecube topic deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.346 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
Nee alleen het hoesje/cover en de bovenkant van de cd. Niet echt iets bijzonders maar je staat wel heel eventjes voor een moeilijke keuze :P

Btw. Donkey Konga wordt niet gemaakt door de mensjes achter Samba. Daar stamt het idee alleen vandaan, aangezien Miyamoto dat spel erg leuk vond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

TAG_Speedy schreef op 22 October 2003 @ 11:25:
[...]
Gewoon bij de Nedgame in de binnenstad kopen, bestellen duurt me te lang en ook al scheelt het geld ik kan die 2 dagen niet langer wachten. Krijg je weer van die verhalen die je ook met Metroid en Zelda had waarbij de pre-orders via internetshops nog uitgeleverd moesten worden terwijl hij gewoon al 2-3 dagen voor de release in de winkel ligt.
Ja, denk ook dat ik dit ga doen, bij SC2 had ik geen problemen verder, maar voor MK:DD wil ik eigenlijk geen risico lopen ;)

en de 14e is een vrijdag, dus dan kunnen ze hem vast niet op donderdag al opsturen .. meteen kijken of ze die broadband-adapter bij dimplus hebben =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 21 October 2003 @ 21:44:
Kijk! De echte kenners weten welke beter is ;)

Vond spelen als P1 sowieso voordeliger omdat je beter kon zien welk item je tegenstander had (zat net onder je karretje). Toch? :P
/me agrees
SNES 0\/\/NATSJ!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Koffiezuiper schreef op 22 October 2003 @ 15:33:
Vanochtend rond half 12 ging ik richting de Mediamarkt met goede hoop...mijn hoop streefde naar een copy van Viewtiful Joe. Eenmaal aangekomen bij de games sectie kwam ik hem tegen...de schoonheid...het riep naar mij..."paaaak mijjjj....paaaak miiijjj..." Ik kon niet kiezen welke VJ versie ik zou pakken, de gele of de roze "Waarom laat u mij deze keuze maken Joe! Waarom?!!!"

Eenmaal tot een besluit gekomen te zijn heb ik besloten om de gele versie maar mee te nemen.

Viewtiful Joe is in mijn bezit! Woeiii!!

En achter mij stond een Nintendo Pod met de demo's van FZero, RS3 en VJ...meteen VJ even uitgetest :+ Kon niet wachten namelijk. Fzero ruleerd ook erg, RS3 heb ik alleen even bekeken en zag er goddelijk uit.

Dit allemaal speelde af in de MM gelocaliseerd in Leeuwarden :+
LOL, grappig verhaal :D
Maar uhhh, is VJ al verkrijgbaar dan bij de MM (in Den Haag)?
Snapnie :?

[ Voor 4% gewijzigd door JC op 22-10-2003 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:11

Nitai

Live the life you love.

yamAUchi schreef op 22 October 2003 @ 15:48:
[...]

Ja, denk ook dat ik dit ga doen, bij SC2 had ik geen problemen verder, maar voor MK:DD wil ik eigenlijk geen risico lopen ;)

en de 14e is een vrijdag, dus dan kunnen ze hem vast niet op donderdag al opsturen .. meteen kijken of ze die broadband-adapter bij dimplus hebben =)
Als je vooruit betaalt, dan kunnen ze het op vrijdag versturen en komt hij gewoon aan op zaterdag hoor. Zaterdag kan je alleen geen rembours zendingen ontvangen, maar voorderest alles :P
Ik had op deze maniier ook m'n Harry Potter - Order of the Phoenix boek ontvangen op de zaterdag ochtend ;) Dus ik denk dat m'n preorder van MKDD ook wel op de zaterdag aankomt..

[ Voor 1% gewijzigd door Nitai op 22-10-2003 16:09 . Reden: typo ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:46
Wat is daar niet aan te snappen dan?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

doh, dubbelpost...sorry

[ Voor 95% gewijzigd door Nitai op 22-10-2003 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

HIValicious schreef op 22 oktober 2003 @ 16:08:
Wat is daar niet aan te snappen dan?
Uhm, omdat ie voor de 24e gepland stond ;)
Geldt kennelijk niet voor iedereen :)

/me Jason gaat zo naar de Media Markt

[ Voor 10% gewijzigd door JC op 22-10-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Solly, dubbelpost |:(

[ Voor 93% gewijzigd door JC op 22-10-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 19:14
Ik heb MK: DD!! toch maar ff besteld bij gamerelease. €44,50 (in totaal) is niet duur en ik heb een erg groot euro-tekort. Nu maar hopen dat ie een beetje op tijd wordt geleverd.

Vanavond maar weer lekker VJ spelen. Ik moet uitvinden hoe ik mooier kan vechten mbv mach speed ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nitai schreef op 22 October 2003 @ 14:01:
[...]
lol, zeik niet man :) bij de N64 had je er maar 3 :)
Zeiken? :D Ik vind het een redelijk normale opmerking eik :D Als een spel zoveel mp-plezier meer kan bieden met wat extra maps (die niet eens ingewikkeld hoeven te zijn en zoals ik al zei mogen ze ze wat mij betreft gewoon uit mk64 en smk rippen) waarom doen ze dat dan niet en geven ze maar 5 battlegrounds mee?
Ik vind het erg jammer, het is geen pcspel waar expansionpacks voor uit kunnen komen en het is geen xboxspel waar je live-content voor kan halen, het staat op een klein discje en ik wil het de komende x jaar nog spelen :P En ik zal het langer echter elkaar kunnen spelen als er meer maps zijn :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:53
Nitai schreef op 22 October 2003 @ 16:08:
[...]

Als je vooruit betaalt, dan kunnen ze het op vrijdag versturen en komt hij gewoon aan op zaterdag hoor. Zaterdag kan je alleen geen rembours zendingen ontvangen, maar voorderest alles :P
Ik had op deze maniier ook m'n Harry Potter - Order of the Phoenix boek ontvangen op de zaterdag ochtend ;) Dus ik denk dat m'n preorder van MKDD ook wel op de zaterdag aankomt..
Dat zou het probleem ook niet zijn, maar vaak hebben de gameshops hem dan zeg al op woensdag (zie Metroid Prime) en dan heb je toch geen zin om je 3 dagen op te vreten aan berichten van mensen die hem aan het spelen zijn :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

I second that. Zoiets is mij gebeurd met Zelda. Pre-order was achteraf echt niet lonend :(
Geduld is een schone zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mjah, ik heb hem gepre-ordered bij Dimensionplus, net zoals ik dat met Zelda heb gedaan :) Ik weet ieg 100% zeker dat ik MK met bonusdisc krijg en ik hoef de deur niet uit (waar ik in de komende periode ERG weinig tijd voor heb dus dat komt goed uit :D) Ik krijg hem misschien 3 dagen later ofzo, maar met Zelda toen viel dat reuze mee :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die gele boxart van VJ is fantastisch. Doet me denken aan SMB3 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/packshots/vwtfjoe.jpg

* Dyxtra 's favo kleur is geel :Y)
Thelema schreef op 22 October 2003 @ 15:14:
mja, de eerste beelden van Metroid Prime waren ook nog niet bepaald indrukwekkend.. (toen nog in ontwikkeling voor de N64)
MP is nooit voor de N64 gepland hoor. Of bedoel je dat als grap omdat het er zo belabberd uit zag? ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Okyah schreef op 22 October 2003 @ 16:39:
Mjah, ik heb hem gepre-ordered bij Dimensionplus, net zoals ik dat met Zelda heb gedaan :) Ik weet ieg 100% zeker dat ik MK met bonusdisc krijg en ik hoef de deur niet uit (waar ik in de komende periode ERG weinig tijd voor heb dus dat komt goed uit :D) Ik krijg hem misschien 3 dagen later ofzo, maar met Zelda toen viel dat reuze mee :)
Is er al meer info over die bonusdisc dan? Op dimplus.nl staat dat informatie nog volgt... of is dit een dimplus-only actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Metroid Prime zou dus echt wel eigenlijk voor de n64 komen hoor D3!
er waren al veel screenies enzo (wel vage)
Net als eternal darkness

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

JC schreef op 22 October 2003 @ 16:46:
[...]

Is er al meer info over die bonusdisc dan? Op dimplus.nl staat dat informatie nog volgt... of is dit een dimplus-only actie?
Nee, er is idd nog geen verdere info, er staat dat informatie volgt zodra deze beschikbaar is, maar het zal gewoon "de standaard" europese bonusdsc zijn, net als bij Zelda, neem ik aan :) Hopelijk idd met MK64 erop :9
Ik denk dat als je het ergens ander pre-ordert het ook wel kan, hoor, maar hier doen ze via rembours en dat is de enige manier waarop ik betalen wil :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op 22 October 2003 @ 16:52:
Metroid Prime zou dus echt wel eigenlijk voor de n64 komen hoor D3!
er waren al veel screenies enzo (wel vage)
Net als eternal darkness
Dit soort screens bedoel je?

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_old.jpg

Is toch echt GC hoor :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Teenage Mutant Ninja Turtles Review
Presentation 8.0Everything about this game screams turtles and they've included all possible assets (like audio and video) from the animated series.
Graphics 8.0The cut scenes are ripped straight from the show and the in-game visuals are simple, yet beautiful to see in motion -- there just isn't enough variety.
Sound 6.0Pretty repetitious. If I hear "Take that nimrod" one more time I'm going to go insane. Elevator background music isn't too pleasing either.
Gameplay 4.0Mash a button repeatedly, move forward, mash more buttons ... repeat.
Lasting Appeal 4.0There's a lot of stuff in here to unlock, but you're not going to want to play the game long enough to do it.
Overall 5.3

Als ik dit spel op de MK: DD bonusdisc krijg, dan hoef ik dit spel tenminste niet te kopen ;)

edit:

Dragon Ball Z: Budokai : 8/6/8/5/7

SSX 3 head to head :
Without a doubt, SSX 3 is a fine purchase or rent on any of the consoles. EA Canada did a superb job of creating a multiplatform snowboarding game. However, there are minor feature and technical differences to contend with.

There is a clear winner, though. The PlayStation 2 looks great, has awesome sound, the controls were designed for it, and it features online multiplayer. There's no question the PlayStation 2 is your best bet.

However, if you're a nit-picker when it comes to visuals, Xbox is the better buy because it does look better than the PS2, marginally better than GCN, and the controls are functional.

GameCube we don't recommend because of the less available tricks. This slightly spoils the combo system and your ability to diversify tricks. Is it still a great title? Absolutely, with some fine visuals, but not quite as great as the PS2 or Xbox.

Overall Winner:PlayStation 2

Winner Ranking:
1. PlayStation 2
2. Xbox
3. GameCube

- Best version for single player: PS2/Xbox (tie)
- Best version for multiplayer: PlayStation 2 (online; minor advantage)
- Best version for videophiles: Xbox (minor advantage)
- Best version for audiophiles: Xbox (PS2, close runner-up)
- Best value/price: GCN/PS2/Xbox (tie)
Deel 2 was toch ook al het slechts op de gamecube, mmm...

[ Voor 4% gewijzigd door Elroy op 22-10-2003 17:13 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

D³ schreef op 22 October 2003 @ 17:00:
[...]
Dit soort screens bedoel je?

[afbeelding]

Is toch echt GC hoor :)
Dit screenshot is inderdaad van GC ja, maar er heeft wel degelijk eerst een Metroid in ontwikkeling gestaan voor de N64 (het toevoegsel Prime was nog nergens te vinden overgens).

edit:
nog iets..
NoE heeft nog niks bevestigd wat betreft een Mario Kart en een hele hoop winkels beloven al heel leuk die bonus disc erbij. Dat gaat tegenvallen als het niet zo is!

[ Voor 19% gewijzigd door SD5k op 22-10-2003 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:25
Goed... na de reply van koffiezuiper ben ik ook naar de MediaMarkt gereden, maar dan Amsterdam. In de hoop daar ook een copy te kunnen bemachtigen van VJ. Helaas, ze hadden hem nog niet binnen. En ook na een belletje van een verkoper naar de firma die ze uit moest gaan leveren (ze gingen het uitzoeken) was het mij nog niet echt duidelijk. Net Utrecht gebeld, maar daar hadden ze het te druk om me binnen 20 minuten te kunnen helpen dus bel ik morgen maar terug...

Is er enige kans dat MediaMarkt Amsterdam het spel morgen WEL in huis heeft? Ik had eigenlijk verwacht dat als er 1 MediaMarkt het spel heeft, eigenlijk alle vestigingen ze zouden moeten hebben maar het blijkt dus van niet :)
Eigenlijk kan ik niet wachten tot vrijdag, ik hoop echt dat een van deze 2 vestigingen het spel morgen wel in huis heeft...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 22 October 2003 @ 15:43:
[...]

Btw. Donkey Konga wordt niet gemaakt door de mensjes achter Samba. Daar stamt het idee alleen vandaan, aangezien Miyamoto dat spel erg leuk vond :)
Khad begrepen dat Namco Donky Konga ontwikkelt, en die hebben Samba gemaakt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 18:35:
[...]
Khad begrepen dat Namco Donky Konga ontwikkelt, en die hebben Samba gemaakt toch?
Inderaad.. zelfde mensen/zelfde bedrijf.. wat maakt het uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 18:35:
[...]
Is dat zo? Mijn fout :)

Samba heb ik helaas nog nooit gespeelt en had geen idee wie de maker ervan was. Ik wist verder alleen dat Miyamoto door het spel geinspireerd was, niet dat het ook nog is door dezelfde mensen gemaakt zou worden. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 25-09 11:32

RSP

Koffiezuiper schreef op 22 oktober 2003 @ 18:53:
[...]

Is dat zo? Mijn fout :)

Samba heb ik helaas nog nooit gespeelt en had geen idee wie de maker ervan was. Ik wist verder alleen dat Miyamoto door het spel geinspireerd was, niet dat het ook nog is door dezelfde mensen gemaakt zou worden. Excuses.
Over Samba:

Publisher: Sega
Developer: Sonic Team
Genre: Puzzle
Release Date: 10/16/2000

Denk niet dat de core van Sonic Team nog is overgestapt naar een ander bedrijf na de dreamcast dus Donkey Konga zal idd wel een andere title zijn :)

btw, welke anime hoort bij jouw icoon? ziet er tof uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Bastards. Gisteren RSIII gecanceld maar die Harrys van de DVDBO hebben hem toch opgestuurd (met bonus). Nou ja, zit niet echt op een nieuwe game te wachten maar die vliegmissies zal ik me wel weer mee vermaken neem ik aan :)
Thelema schreef op 22 October 2003 @ 18:23:
Dit screenshot is inderdaad van GC ja, maar er heeft wel degelijk eerst een Metroid in ontwikkeling gestaan voor de N64 (het toevoegsel Prime was nog nergens te vinden overgens).
Dat is compleet nieuw voor mij, waar kan ik daar meer over vinden?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Heb nu al heel wat games via Marktplaats gehaald... weet iemand nog andere sites waar ze zo'n behoorlijke collectie aan 2de hands games hebben???

ebay vind ik wel tegenvallen met cube games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

D³ schreef op 22 October 2003 @ 19:07:
Bastards. Gisteren RSIII gecanceld maar die Harrys van de DVDBO hebben hem toch opgestuurd (met bonus). Nou ja, zit niet echt op een nieuwe game te wachten maar die vliegmissies zal ik me wel weer mee vermaken neem ik aan :)

[...]
Dat is compleet nieuw voor mij, waar kan ik daar meer over vinden?
Nergens omdat er ooit een roddel is geweest dat er een Metroid zou komen voor de N64.. maar deze is helaas nooit officieel aangekondigd.
Volgens mij was deze roddel er al toen de N64 nog Ultra 64 heette :D

De allereerste roddel:
Oct. 3, 1996
NEXT GENERATION's WWW site has posted a list of games that are out, coming out, or in development for the Nintendo 64. Metroid 64 is indeed on there, and listed as "In Development."

Bron: http://www.classicgaming.com/mdb/newsarch96-99.htm
Oke het was wel N64....

Edit trouwens.... Klik!

[ Voor 29% gewijzigd door ReCreator op 22-10-2003 19:23 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Zo jochies, ik ben er ook weer :P. Nu mijn PC helemaal aan gruizelementen ligt is het postgedrag van mij wat minder helaas. Maar ik lees nog lekker mee op mijn werk.

Dus VJ komt in twee box-arts? Verdomme. Aan de ene kant wil je natuurlijk de originele, aan de andere kant wil je juist de andere omdat die waarschijnlijk meer waard is later als de N7 oid uit is.

En ja, D³, Metroid 64 heeft ooit bestaan. Hoewel het eerste berichtje wat Recreator hierboven noemt mij helemaal niets zegt, heb ik geloof ik nog een N64 Magazine uit '99 waar dat in staat. Ik ging helemaal uit mn naad toen ik dat in de boekwinkel las. Inclusief screenshot waar Samus er echt heel hoekig uit zag. (Nee, niet hoerig daFubar :P ). Ik zal eens kijken of ik dat voor je kan vinden.

Bedankt aan de topicstarter die in zijn topicstart F-Zero GX muziek aanbied. Heerlijk die muziek als ik in mijn nieuwe auto zit. Snelweg op en "Sounds of Big Blue" aan. Heerlijk.

Ik zag vandaag trouwens bij de MediaMarkt Soul Calibur 2 voor 49 Euro liggen. VJ was nog geen spoor van te bekennen. Ik dacht, ik meld het even voor de Randstatters onder ons. :D

Heb ik nog meer te blaten? Nee volgens mij niet, behalve dat ik gisteren een complete Super NES heb gekocht met 90 boxed games voor het luttele bedrag van € 250 incl Scope, muis voor Mario Paint. Iemand interesse in een SNES (unboxed) met 40 boxed games voor 400 Euro? :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ook dubbelpost. :?

[ Voor 99% gewijzigd door GZ op 22-10-2003 22:19 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 22 oktober 2003 @ 22:16:
En ja, D³, Metroid 64 heeft ooit bestaan. Hoewel het eerste berichtje wat Recreator hierboven noemt mij helemaal niets zegt, heb ik geloof ik nog een N64 Magazine uit '99 waar dat in staat. Ik ging helemaal uit mn naad toen ik dat in de boekwinkel las. Inclusief screenshot waar Samus er echt heel hoekig uit zag. (Nee, niet hoerig daFubar :P ). Ik zal eens kijken of ik dat voor je kan vinden.
ZOEK GZ ZOOOOOOOOOOOOEK ZOALS JE NOG NOOIT GEZOCHT HEBT!!!

//edit geen slechte deal trouwens, die SNES :P

[ Voor 5% gewijzigd door Dyxtra op 22-10-2003 22:49 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

D³ schreef op 22 October 2003 @ 22:49:
[...]
ZOEK GZ ZOOOOOOOOOOOOEK ZOALS JE NOG NOOIT GEZOCHT HEBT!!!

//edit geen slechte deal trouwens, die SNES :P
Nou het enige wat ik vind zijn geruchten en geruchten... :)
En ook geen screenshots ofzo (Hoekige samus zat in SSB... misschien leuk bewerkt). Het enige dat ik allemaal weet (zijn misschien ook roddels) is dat er een gerucht was over een Metroid 64, Nintendo ontkende dit, maar wilde wel graag een vervolg op de N64. Maar viel niet binnen hun eigen development.
Ik heb ook ooit gehoord dat er wel een begin gemaakt is aan het spel.. maar dat er nog geen screens zijn ofzo...
(Soms zijn Computerbladen net zo erg als de weekend en de privé)

offtopic:
Ligt het nou aan mij of is het forum negatief veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
ReCreator schreef op 22 October 2003 @ 22:53:
Ja geruchten zijn er genoeg :) maar echt iets concreets heb ik er nooit van vernomen. Nou was voor mij de N64 na MK64 (eind 97 ofzo) volledig passé en ben ik de jaren daarna PC only boy geweest, dus het kan goed zijn dat ik het 1 en ander heb gemist. Ben reuze benieuwd naar die screenshot van GZ.

offtopic:
Wat is er allemaal veranderd dan? Als ik mn SAMUS 5.0 maar niet hoef aan te passen.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op 22 October 2003 @ 22:53:
[...]

En ook geen screenshots ofzo (Hoekige samus zat in SSB... misschien leuk bewerkt). Het enige dat ik allemaal weet (zijn misschien ook roddels) is dat er een gerucht was over een Metroid 64, Nintendo ontkende dit, maar wilde wel graag een vervolg op de N64. Maar viel niet binnen hun eigen development.
Ik heb ook ooit gehoord dat er wel een begin gemaakt is aan het spel.. maar dat er nog geen screens zijn ofzo...
(Soms zijn Computerbladen net zo erg als de weekend en de privé)

offtopic:
Ligt het nou aan mij of is het forum negatief veranderd?
Naja, negatief... Een hoop n00b hulp :P damn, die regels hierboven zeggen dus dat ik dit niet mag posten :X
Ik heb dat N64 magazine volgens mij ook nog ergens liggen... Zal ff zoeken morgen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

D³ schreef op 22 oktober 2003 @ 23:02:
[...]
Ja geruchten zijn er genoeg :) maar echt iets concreets heb ik er nooit van vernomen. Nou was voor mij de N64 na MK64 (eind 97 ofzo) volledig passé en ben ik de jaren daarna PC only boy geweest, dus het kan goed zijn dat ik het 1 en ander heb gemist. Ben reuze benieuwd naar die screenshot van GZ.

offtopic:
Wat is er allemaal veranderd dan? Als ik mn SAMUS 5.0 maar niet hoef aan te passen.
Ik ook! scannen die hap!
Morgen maar weers kijken of VJ er al is in nijmegen... :D

offtopic:
Als ik een link aanklik gaat ie nie meer naar de laatste pagina... Ik was ineens uitgelogt :S maar daana toch weer niet... De quotes werken nie allemaal even lekker... de Quickpost was/is weg.. soms.. sja nie erg geweldig... en waar is pagina 1... mja ik ga niet bij modjes klagen.. doen andere al... :) ik wacht het wel af.. komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
RSP schreef op 22 October 2003 @ 19:05:
[...]

Over Samba:

Publisher: Sega
Developer: Sonic Team
Genre: Puzzle
Release Date: 10/16/2000

Denk niet dat de core van Sonic Team nog is overgestapt naar een ander bedrijf na de dreamcast dus Donkey Konga zal idd wel een andere title zijn :)

btw, welke anime hoort bij jouw icoon? ziet er tof uit :)
Bedankt voor de info :) Ik zelf ga me niet wagen aan het DK spel, het lijkt me echt fantastisch om te doen maar ik hoor me moeder al klagen over de herrie :+

Wat je in me icoon kan zien is een stukje uit de trailer van ToS, oftewel Tales of Symphonia. Het RPGtje van Namco 8)

editos:

En VJ is echt fantastisch. Heb grote moeilijkheden met de Adult mode en ik zal me niet verlagen om Kids te proberen. Het eerste level is makkelijk maar ik vond de eindbaas nogal pittig en heb die erg vaak overnieuw gedaan :Y) En zojuist eindelijk in level 2 beland, ben ik nou zo slecht? :'(

Het voelt echt lekker oldschool aan, al is hij niet zo moeilijk als oude nes games...ik kan nu saven tussen de levels door en hoef hem niet uit te spelen met 2 levens :+

VJ is cool 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Koffiezuiper op 22-10-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Best irritant dat VJ er in Leeuwarden al is en in de rest van de filialen nog niet (tenminste, dat neem ik aan :P)

Morgenmiddag als ik uit m'n werk kom ga ik eerst maar eens bellen naar de MM in Amsterdam en Utrecht of ze um hebben voordat ik weer voor niks rij. Nou ja, ik heb dan wel 3 DVD'tjes meegenomen maar ik ging voor VJ :) Vanmiddag nog een videotje van Capcom van internet gehaald en damn, dat ziet er lekker uit hoor :9~

Anyways: hij is dus toch vrij pittig? Dat is wel precies waar ik op hoopte. Ik wil geen game die ik na een dag vrij makkelijk uitspeel. Ik wil er toch wel voor moeten zweten, afzien en met wat vloeken weer doorgaan :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik zie dat veel mensen hier ervaring hebben met spelle bestellen via het net.

Als je het dan overmaakt via de giro.. hoe werkt dat dan.. eerst spel ontvangen, en dan overmaken.. overmaken.. hopen dat je spel komt?

En als je een spel pre-ordered.. krijg je hem dan in de meeste gevallen op de dag dat ie uitkomt.. of word ie pas verzonden op de dag dat de spellen de winkel in liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 00:44:
Hmm ik zie dat veel mensen hier ervaring hebben met spelle bestellen via het net.

Als je het dan overmaakt via de giro.. hoe werkt dat dan.. eerst spel ontvangen, en dan overmaken.. overmaken.. hopen dat je spel komt?

En als je een spel pre-ordered.. krijg je hem dan in de meeste gevallen op de dag dat ie uitkomt.. of word ie pas verzonden op de dag dat de spellen de winkel in liggen?
Eerst overmaken > dan opsturen.

En voor pre-orders moet je even in de algemene voorwaarden kijken :)
Maar meestal proberen ze hem op de releasedate op jouw deurmat te hebben :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

JC schreef op 22 October 2003 @ 16:35:
I second that. Zoiets is mij gebeurd met Zelda. Pre-order was achteraf echt niet lonend :(
Geduld is een schone zaak ;)
Ik had ehm (Zelda) ook gepreorderd bij de Gameshop in de haagse binnenstad, en ik kon hem mooi op de releasedate ophalen. Alleen dit keer hadden ze geen preorder actie met MK:DD, jammer...

Het geld is trouwens al geincasseerd door Gamerelease.nl, ben benieuwd of ik het spel ook daadwerkelijk op de releasedate krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 22 oktober 2003 @ 17:08:
SSX 3 head to head :

[...]

Deel 2 was toch ook al het slechts op de gamecube, mmm...
Tsja als je de hele head to head leest vallen mij toch weer wat dingen op. De PS2 ondersteund DTS en de Xbox 5.1 vandaar dat ze daar winnen.

Laadtijden zijn op de gamecube veruit het snelste, de framerate is strak 60fps op de cube waar de PS2 en Xbox last hebben van framedrops (PS2 meer als Xbox). Dus overall doet de gamecube het helemaal niet zo slecht.

Alleen je kunt minder tricks maken op de cube versie vanwege de controller. Daarom word hij laatste denk ik.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Nou ik heb nu dus ondertussen flink gebruik gemaakt van die PSO bug/exploit :D en ik nu de volgende spellen dus streaming gespeeld:

-Final Fantasy Crystal Cronicles (eerste indruk >VEEET! mooie muziek, loop het nu al na te zingen) -liep perfect
-Ikaruga (Wie verzin zon spastsche game :P wel erg vet) -muziek kraakte
-Starfox Adventures (kende ik al, geluid is kut, de rest ik gewoon normaal (kan niet saven)
-Animal Crossing (Ik heb dus een niewe verslaving erbij :P omg wat een heerlijk spel) -loopt perfect
-Viewtifull Joe (leek me eerst niks, na een speeltest ga ik hem toch halen, dus die hack is echt niet alleen negatief ;) -filmpjes schokken. ingame is perfect

Een vriend van me is billy hatcher aan het DLen, en ik ben nog bezig om die N64 emu aan de gang te krijgen (mario 64 en MK64 moeten al werken, snap hem alleen niet)

Sega bedankt _/-\o_ >:)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 23 oktober 2003 @ 10:15:
Nou ik heb nu dus ondertussen flink gebruik gemaakt van die PSO bug/exploit :D en ik nu de volgende spellen dus streaming gespeeld:

-Final Fantasy Crystal Cronicles (eerste indruk >VEEET! mooie muziek, loop het nu al na te zingen) -liep perfect
-Starfox Adventures (kende ik al, geluid is kut, de rest ik gewoon normaal (kan niet saven)
-Animal Crossing (Ik heb dus een niewe verslaving erbij :P omg wat een heerlijk spel) -loopt perfect
-Viewtifull Joe (leek me eerst niks, na een speeltest ga ik hem toch halen, dus die hack is echt niet alleen negatief ;) -filmpjes schokken. ingame is perfect

Een vriend van me is billy hatcher aan het DLen, en ik ben nog bezig om die N64 emu aan de gang te krijgen (mario 64 en MK64 moeten al werken, snap hem alleen niet)

Hmm mischien toch maar eens op zoek naar een bba en pso dan maar vanavond :P

En neeeeee ik blijf de spellen echt wel kopen maar zo kunnen playtesten is wel erg handig voordat ik 55e uitgeef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 10:50:
[...]

Hmm mischien toch maar eens op zoek naar een bba en pso dan maar vanavond :P

En neeeeee ik blijf de spellen echt wel kopen maar zo kunnen playtesten is wel erg handig voordat ik 55e uitgeef.
waarom zoveel moeite doen, in de betere gamezaak kan je het spelletje ook wel testdriven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Hey jongens, morgen komt Viewtiful joe toch wel uit? Ik zie hem op zo weinig sites van winkels staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:10

3style

...

Iemand Fifa 2004 al ergens zien liggen in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
tommy6 schreef op 23 oktober 2003 @ 11:48:
Hey jongens, morgen komt Viewtiful joe toch wel uit? Ik zie hem op zo weinig sites van winkels staan.
Morgen is het inderdaad de officiele release dag voor VJ, maar hij was gister ook al te krijgen :)

Ben nu pas in episode 2, echt genieten dit spel 8) Adult mode is hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Kan iemand met vertellen waarom ik in VJ nog niet heb kunnen saven, ik heb al 2 bazen gedaan

*spoiler*!
___
___
donkere man en cowboy

___
____
*end spoiler

maar als ik gameover ben moet ik vanaf het begin overniew :r
wtf?

Ohja, heeft iemand als F-zero gezien? die moet er toch ook bijna zijn??

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

volgens mij zijn dat geen eindbazen. :P Aan het einde van elk chapter krijg je de kans om te saven.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

effe wat testen sorry. :)

[ Voor 93% gewijzigd door schnumi op 23-10-2003 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
TheEvilCuber schreef op 23 October 2003 @ 12:37:

Ohja, heeft iemand als F-zero gezien? die moet er toch ook bijna zijn??
Voor F-Zero moet je toch even wachten tot volgende week, als die nu al in de winkel ligt is het wel erg vroeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Wat staat er nou op die Bonus disk van MK DD? Want ik wil em wel bestellen bij gamerelease (is dat trouwens een goede winkel? ), want dan krijg je dus die bonusdisk.

Maar wat is er nou waar van de geruchten dat er MK64 op staat?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
StarTAC schreef op 23 October 2003 @ 12:51:
Wat staat er nou op die Bonus disk van MK DD? Want ik wil em wel bestellen bij gamerelease (is dat trouwens een goede winkel? ), want dan krijg je dus die bonusdisk.

Maar wat is er nou waar van de geruchten dat er MK64 op staat?
Vergeet niet dat er totaal nog niks officieel is dat wij ook een bonus cd krijgen. Volgens mij zijn er straks veel mensen hier teleurgesteld als ze geen bonus cd krijgen :)

Ik haal MK: DD!! gewoon maar in de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
TheEvilCuber schreef op 23 October 2003 @ 10:15:

Is het moeilijk om te doen? Of is het gewoon veel werk?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 23 October 2003 @ 13:03:
[...]

Is het moeilijk om te doen? Of is het gewoon veel werk?
Gewoon veel werk:

Gube aan bba hangen, bba aan je pc hangen en wat dns/ip instellingen op de pc veranderen, pso in cube doen, software op pc opstaretn , dat door de bug in pso in het cube gehuegen geladen wordt, dan ander proggie opsteren met isotje, ff paar minuten wachten en streamen spelen op je cube nadeel, sommige spellen slecht geluid of beeld stottering vooral in f-zero omdat de bba niet snel genoeg is, en owja volgens mij kun je niet saven.

Dat was het wel kort samengevat gebruik google voor meer info zou ik zo zeggen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Koffiezuiper schreef op 23 oktober 2003 @ 12:43:
[...]

Voor F-Zero moet je toch even wachten tot volgende week, als die nu al in de winkel ligt is het wel erg vroeg :)
metroid lag ook al een week eerder in de winkel :P dus het kan toch :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwachten jullie trouwens dat MK:DD ook voor 42 euro in de winkels zal liggen? als dat zo is, vind ik het onnodig om het te bestellen.. dan doe ik het liever de SAFE way, en dus pinnen in de winkel.

Ook is het mij niet helemaal duidelijk, het verschil tussen zelf overmaken en online betalen... Ik zou het bijvoorbeeld via giro tel online zelf overmaken.. maar bij verdere informatie staat er dat dit valt onder Online betalen en er dus 1 euro extra bijkomt.. dit klopt toch niet helemaal? :S

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 13:40 . Reden: poep ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
  • Laatst online: 26-09 11:17
Ben sinds vorige vrijdag ook de bezitter van een mooie paarse. :9
Slecht voor de nachtrust, dat wel.

Ik zit er nu over te denken om wat spellen te bestellen bij DVDboxoffice. Maar werkt het nou inderdaad helemaal vlekkeloos met zo'n Freeloader? (heb juist een console gekocht om dat ik geen gekut wil, gewoon schijfje erin en gaan)
En bestaan er verschillende versies van de Freeloader (PAL->NTSC en NTSC->PAL) of kan ik gewoon de canadese bestellen?

Screw you guys... I'm going home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 13:27:
Verwachten jullie trouwens dat MK:DD ook voor 42 euro in de winkels zal liggen? als dat zo is, vind ik het onnodig om het te bestellen.. dan doe ik het liever de SAFE way, en dus pinnen in de winkel.

Ook is het mij niet helemaal duidelijk, het verschil tussen zelf overmaken en online betalen... Ik zou het bijvoorbeeld via giro tel online zelf overmaken.. maar bij verdere informatie staat er dat dit valt onder Online betalen en er dus 1 euro extra bijkomt.. dit klopt toch niet helemaal? :S
Welke game gaat er dan nog meer voor 42 euro over de balk?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

sjibbie schreef op 23 oktober 2003 @ 14:30:
Ben sinds vorige vrijdag ook de bezitter van een mooie paarse. :9
Slecht voor de nachtrust, dat wel.

Ik zit er nu over te denken om wat spellen te bestellen bij DVDboxoffice. Maar werkt het nou inderdaad helemaal vlekkeloos met zo'n Freeloader? (heb juist een console gekocht om dat ik geen gekut wil, gewoon schijfje erin en gaan)
En bestaan er verschillende versies van de Freeloader (PAL->NTSC en NTSC->PAL) of kan ik gewoon de canadese bestellen?
Freeloader is overal geschikt voor dus maakt niet uit waar je hem koopt.

Maar de toekomstige spellen zullen toch steeds meer de Freeloader gaan omzeilen dus ik weet niet of je er veel aan zult hebben voor de toekomst. Dan kun je misschien beter een Action Replay kopen want daar komen telkens nu codes voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 13:27:

Nuh, denk het niet. De game staat op de meeste sites voor 55 euro.

Gisteren iets weirds meegemaakt. Was in Smash Bro's een Team Melee aan het doen, krijg halverwege het potje voor ongeveer 20 seconden een enorme vertraging in het beeld (framedrops?!). Daarna deed alles het weer op volle snelheid :D

offtopic:
Heb ook nog niet echt veel verbetering gemerkt na de upgrade. GoT werkt wat mij betreft wel OK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Goed... ik heb de hoop voor een copy van VJ voor vandaag wel opgegeven. Na 2 MediaMarkts en 3 gameshops afgebeld te hebben is mijn hoop toch wel de grond ingeboord. Ik zal moeten wachten tot morgen :(

Alleen de MediaMarkt in Almere ligt nog een beetje in de buurt hier, maar die zal um vast ook niet hebben. Waarschijnlijk heeft alleen Leeuwarden ze nog dan :)
Een gameshop in Den Haag heeft hem ook al maar zover ga ik echt niet rijden voor een spel :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens wat ook wel vreemd is in die head to head voor SSX3 het verhaal over de graphics:
GameCube we don't recommend because of the less available tricks. This slightly spoils the combo system and your ability to diversify tricks. Is it still a great title? Absolutely, with some fine visuals, but not quite as great as the PS2 or Xbox.
Terwijl er onder het graphics gedeelte staat dat de PS2 versie last heeft van Framedrops en flicker problemen. :? En de gamecube loopt 60fps all the way en heeft daar geen last van.

Euhh ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
Koffiezuiper schreef op 23 October 2003 @ 12:32:
[...]

Morgen is het inderdaad de officiele release dag voor VJ, maar hij was gister ook al te krijgen :)

Ben nu pas in episode 2, echt genieten dit spel 8) Adult mode is hard :P
Waar hebben jullie hem gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

schnumi schreef op 23 October 2003 @ 15:07:
Trouwens wat ook wel vreemd is in die head to head voor SSX3 het verhaal over de graphics:

[...]

Terwijl er onder het graphics gedeelte staat dat de PS2 versie last heeft van Framedrops en flicker problemen. :? En de gamecube loopt 60fps all the way en heeft daar geen last van.

Euhh ja...
Vreemd ja. Ik heb soms het gevoel dat de Cube wat vreemd beoordeeld wordt bij multi-platform games. Ik lees wel eens dat de Xbox snellere laadtijden heeft. Ik heb zelf een Xbox (not done, I know :P ) maar de laadtijden zijn juist langer dan bij de Cube :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
GolbeZeromus schreef op 22 October 2003 @ 22:16:
Inclusief screenshot waar Samus er echt heel hoekig uit zag. (Nee, niet hoerig daFubar :P ).
wat heb ik nou weer gedaan! :D

ik moet wel zeggen dat ik het niet erg vind om dood te gaan met metroid fusion. krijg je tenminste een kwart seconde een SUPERLEKKER WIJF!!! te zien... :9~
stiekem 'm dan ook snel ff opwrijven in de trein :P

en ik denk dat ik zaterdag ga kijken bij de mediamarkt of ze daar viewtiful joe hebben, want hij zal daar wel weer lekker cheapass zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Fubaruba op 23-10-2003 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 19:55

admiral866

The King Personality Disorder

Weet iemand trouwens of dat streamen van games via de broadband adapter ook via andere games dan pso kan?
Dus andere networked games zeg maar.
Misschien met mario kart bijvoorbeeld? Dan hoef ik pso niet te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

JC schreef op 23 October 2003 @ 15:16:
[...]

Vreemd ja. Ik heb soms het gevoel dat de Cube wat vreemd beoordeeld wordt bij multi-platform games. Ik lees wel eens dat de Xbox snellere laadtijden heeft. Ik heb zelf een Xbox (not done, I know :P ) maar de laadtijden zijn juist langer dan bij de Cube :X
Hier de laadtijden van SSX3. :)

Cube
boot-up: 33 sec
Conquer Mt: 8-9 sec
Slopestyle: 10 sec
Race: 13 sec

Xbox
boot-up: 33 sec
Conquer Mt: 14 sec
Slopestyle: 17 sec
Race: 21-22 sec

PS2
boot-up: 56 sec
Conquer Mt: 25 sec
Slopestyle: 28 sec
Race: 46 sec

Gamecube dus duidelijk het snelst. Man bij de PS2 kun je ondertussen echt wel even wat te drinken gaan halen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaaaaargh :P

Ik heb nu sinds maandag een mooie zwarte Gamecube samen met Metroid Prime bij Media Markt gehaald. Heerlijk spel en het ziet er goed uit, maar ik erger me dood aan deze hem:

Je moet zijn spiegels oid saboteren. De eerste 3 keer lukt me wel, maar zodra alle 4 de spiegels naar beneden zijn kan ik hem er niet van weerhouden om ze weer terug zetten... wie heeft de gouden tip? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 23 oktober 2003 @ 15:26:
Weet iemand trouwens of dat streamen van games via de broadband adapter ook via andere games dan pso kan?
Dus andere networked games zeg maar.
Misschien met mario kart bijvoorbeeld? Dan hoef ik pso niet te kopen :)
Nee kan alleen met de bug in de 1e versie van pso die al uit de schappen gehaald is en is vervangen door een nieuwe versie waar de bug uitgehaald is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 15:29:

Ik heb nu sinds maandag een mooie zwarte Gamecube samen met Metroid Prime bij Media Markt gehaald. Heerlijk spel en het ziet er goed uit, maar ik erger me dood aan deze hem:

Je moet zijn spiegels oid saboteren. De eerste 3 keer lukt me wel, maar zodra alle 4 de spiegels naar beneden zijn kan ik hem er niet van weerhouden om ze weer terug zetten... wie heeft de gouden tip? :)
Mm tsja gewoon zorgen dat hij niet aan die spiegels kan komen en zo snel mogelijk rond gaan. Het moet niet echt moeilijk zijn zal je vast lukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 25-09 11:32

RSP

Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 15:29:

De spiegels knallen in 1x omhoog met de charge van je powerbeam. je zult moeten springen (en snel ook) om alle andere spiegels omlaag te krijgen. daarnaast gewoon blijven schieten op z'n hoofd zodat ie geen kans krijgt om de spiegels terug te zetten...

ook een quote van Gamefaqs...
Flaagrha is a giant plant with a name that I don't care to learn to
pronounce. That pretty much sums it up. But, destroying the thing will
require some critical thinking skills. Flaagrha's main attack is to beam
stuff at you, like the Parasite Queen did, and swipe with its claws. Its
only other attack is to throw its head on and create a temporary garden,
fully of toxic plants that you should take care to avoid.

Now, onto the strategy you'll use to kill the thing. Look around the arena
and you will find four mirrors. In the beginning, only one mirror is
active and is shining light on Flaagrha. That light is the source of the
plants' power. That means you must somehow stop that light from shining on
the plant. But first, you must stun Flaagrha. Get into the vicinity of the
active mirror and start pounding Flaagrha with your Power Beam until it is
stunned. Once it is stunned, shoot the button on the backside of the mirror;
this will cause the mirror to deactivate, and Flaagrha will take a blow and
fall paralyzed to the floor. Now is your chance to damage it. FMV will show
the vines guarding the tunnels that lead to Flaaghra recede. Morph into those
tunnels and at the end you will find a Morph Ball Slot. Use it and you will
hit Flaagrha, hard, and do some damage.

After you damage it the first time, not only will the original mirror
reset into its default position but ANOTHER mirror will activate, giving the
monster more energy. The same strategy applies; stun the beat then quickly
deactivate the mirrors. Make sure the thing is stunned BEFORE you attempt
to deactivate the mirrors, otherwise Flaagrha will reach with a tentacle and
reset the mirror itself. After you damage it again, three total mirrors
will become active. Hit it again, and then one more time with all four
mirrors functioning, and you will kill the source of the poison that is
plaguing the Chozo Ruins.
Ik heb er maar een spoiler blokje van gemaakt zodat je 't regel voor regel kan lezen :P misschien denk je halverwege "nu kan ik 't wel" iig suc6!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

schnumi schreef op 23 October 2003 @ 15:26:
[...]

De laadtijden van SSX3 waarbij de kjoep aardig Xbox en Playstation kont schopt.
Thnx schnumi! I rest my case ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
schnumi schreef op 23 October 2003 @ 15:32:
[...]

Mm tsja gewoon zorgen dat hij niet aan die spiegels kan komen en zo snel mogelijk rond gaan. Het moet niet echt moeilijk zijn zal je vast lukken. :)
Gewoon tussen door een beetje op hem blijven schieten en dan als bal er in rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 23 October 2003 @ 15:36:
[...]

De spiegels knallen in 1x omhoog met de charge van je powerbeam. je zult moeten springen (en snel ook) om alle andere spiegels omlaag te krijgen. daarnaast gewoon blijven schieten op z'n hoofd zodat ie geen kans krijgt om de spiegels terug te zetten...

ook een quote van Gamefaqs...

[...]

Ik heb er maar een spoiler blokje van gemaakt zodat je 't regel voor regel kan lezen :P misschien denk je halverwege "nu kan ik 't wel" iig suc6!!

GameFAQs had ik al opgezocht, en die tactiek werkte ook tot het laatste moment. Het leek wel alsof je veel meer schoten nodig had om hem weer te verdoven. Maargoed, ik ga het nog een keer proberen. Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

DenMan schreef op 23 oktober 2003 @ 15:02:
Alleen de MediaMarkt in Almere ligt nog een beetje in de buurt hier, maar die zal um vast ook niet hebben. Waarschijnlijk heeft alleen Leeuwarden ze nog dan :)
Een gameshop in Den Haag heeft hem ook al maar zover ga ik echt niet rijden voor een spel :P
Welke Gameshop is dit, die in de binnenstad of in de Weimarstraat?

Ik was daarnet ook op spuurtocht naar VJ, sta ik in de Dixons te kijken zie ik Starfox voor 60 euro (!!!) staan... Player Choice that is :/

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op 23 October 2003 @ 15:50:
[...]

Welke Gameshop is dit, die in de binnenstad of in de Weimarstraat?

Ik was daarnet ook op spuurtocht naar VJ, sta ik in de Dixons te kijken zie ik Starfox voor 60 euro (!!!) staan... Player Choice that is :/
Typisch dixons alhoewel de bart smidt hier bij mijn stage in de buurt ook van wanten weet:

xtreme g voor 59,95
SSB:M player choise 59,95
Luigi mansion 59,95, ligt dan een player choise van 59,95 naast :P

En nog wel wat meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 16:06:
Luigi mansion 59,95, ligt dan een player choise van 59,95 naast :P
Duhh! Die heb ik voor 33 zeuro bij de FRS gekocht! Het blijft goed opletten met die games hoor.
Was vanmiddag in een zaakje op de Nieuwendijk in Amsterdam (naast het Damrak), daar staan ook wel games voor redelijke prijzen. Je mag daar zelfs binnen 24 uur ruilen als het niet bevalt, vind ik wel heel netjes. Ga daar maar eens vaker binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
In die multimedia zaak op Shiphol Plaza is WaveRace: Blue Storm 15 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
kut belt me net dat moppie of van de gamesjop ja vj is binnen :)
maar ik kan niet weg :(

maar goed je kan ook niet een ihp-120 krijgen en dan ook nog VJ

ik heb btw gekozen voor de gele verpakking :) lijkt me tog mooier en stoerder :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Woei, cheapo :P (best een goede titel)
Kwam er laatst achter dat Videoland in Emmen ook cube games verhuurd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Reignman schreef op 23 October 2003 @ 16:12:
In die multimedia zaak op Shiphol Plaza is WaveRace: Blue Storm 15 euro :P
Voor die prijs zou ik hem wel kopen. :) Is echt een vet spel alleen wel redelijk moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 16:10:
[...]

Duhh! Die heb ik voor 33 zeuro bij de FRS gekocht! Het blijft goed opletten met die games hoor.
Was vanmiddag in een zaakje op de Nieuwendijk in Amsterdam (naast het Damrak), daar staan ook wel games voor redelijke prijzen. Je mag daar zelfs binnen 24 uur ruilen als het niet bevalt, vind ik wel heel netjes. Ga daar maar eens vaker binnen.
Dat ruilen is bij iedere winkel, soms kun je nog na 24 uur ruilen :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

NvE schreef op 23 October 2003 @ 16:31:
[...]

Dat ruilen is bij iedere winkel, soms kun je nog na 24 uur ruilen :)
Meen me te herinneren dat het bij de Media Markt zelfs 48 uur is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
grrrr ! :)

echt heel rotterdam, delft en zelfs metropool Pijnacker rondgezocht naar VJ maar niemand had het...

dixons kon zelfs niet zeggen wanneer de release was :(

zucht

dan maar weer verder met metroid fusion :)

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Burban schreef op 23 October 2003 @ 16:34:

dixons kon zelfs niet zeggen wanneer de release was :(
Dixons wordt naar mijn idee vager met de dag. Releases en prijsverlagingen zijn zogenaamd nooit bekend, meestal pas op de dag zelf |:(
Ik koop er eigenlijk nooit iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 19:14
Ik kan niet wachten totdat MK: DD!! uitkomt. Alleen klote dat de week ervoor 3 games uitkomen die ik ook wel wil: Rebel Strike, True Crime en DBZ:Budokai....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
De onderstaande Dixons filialen hebben Super Monkey Ball 2 nog liggen voor de aktieprijs van 29 euro :*)

Heb de mijne van Gorinchem naar Den Bosch laten komen :P

gorinchem
rotterdam
utrecht
spijkenisse
zutphen
hengelo
haarlem
ede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 23:30
True Crime Streets Of LA.
http://streamingmovies.ig...imegcn_102203_01_free.wmv
http://streamingmovies.ig...imegcn_102203_02_free.wmv
http://streamingmovies.ig...imegcn_102203_03_free.wmv
http://streamingmovies.ig...imegcn_102203_04_free.wmv
http://streamingmovies.ig...imegcn_102203_05_free.wmv
http://streamingmovies.ig...imegcn_102203_06_free.wmv
http://streamingmovies.ig...imegcn_102203_07_free.wmv
http://streamingmovies.ig...imegcn_102203_08_free.wmv
http://streamingmovies.ig...imegcn_102203_09_free.wmv
http://streamingmovies.ig...imegcn_102203_10_free.wmv
http://streamingmovies.ig...imegcn_102203_11_free.wmv
http://streamingmovies.ig...imegcn_102203_12_free.wmv
http://streamingmovies.ig...imegcn_102203_13_free.wmv
http://streamingmovies.ig...imegcn_102203_14_free.wmv

The Hobbit trailer
http://streamingmovies.ig...hobbit_102203_01_free.wmv

Crash Nitro Cart
http://streamingmovies.ig...roKart_102203_01_free.wmv

Rogue Ops
http://streamingmovies.ig...gueops_102203_02_free.wmv
http://streamingmovies.ig...gueops_102203_01_free.wmv
http://streamingmovies.ig...gueops_102203_03_free.wmv
http://streamingmovies.ig...gueops_102203_04_free.wmv

Metal Arms Glitch In The System trailer
http://streamingmovies.ig...alarms_102203_01_free.wmv

Mario Kart Double Dash commercial
http://home.csumb.edu/m/m...20Kart%2015%20seconds.mpg

Sims Bustin Out trailer
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_sims_bustinout_si.wmv

Turtles
http://streamingmovies.ig...mntgcn_092203_01_free.wmv
http://streamingmovies.ig...mntgcn_092203_02_free.wmv

Prince Of Persia
http://streamingmovies.ig...ncegcn_102103_01_free.wmv
http://streamingmovies.ig...ncegcn_102103_02_free.wmv
http://streamingmovies.ig...ncegcn_102103_03_free.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
JC schreef op 23 October 2003 @ 16:32:
[...]

Meen me te herinneren dat het bij de Media Markt zelfs 48 uur is :)
Op mijn bonnetje van MM staat dat ik zelfs binnen 14 dagen mag ruilen :) Zo ook het geval bij de FRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FurnieFluup: Probeer Vraag & Aanbod eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Was nog wat in Phendrana aan het stoeien (Metroid Prime dus) en nou dacht ik wel zo'n beetje elke polygoon in MP te kennen, niet dus. Twee dingetjes die ik nog nooit had gezien:

In het Energy Tank holletje onder het save point in Ruined Courtyard (Daar waar je naar Thardus of Research Facility gaat, met dat water en rijzende ijsschotsen) zit in de hoek een Morphball slot die je naar beneden brengt - nooit opgevallen :P

Deze is vrij bizar: in Research Lab Hydra zit een ENORME krater in de vloer :D Hoe vaak ben ik al niet door die room heengewalst en nu valt me dat pas op :D Stond echt zo te kijken van wtf? :P

[url=#]Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd_marioluigi.gif[/url] /me Kart Double Dash!! Newsflash *

Las dit re: MKDD PAL op een NTSC Cube:
-it won't load up with the Freeloader disk on a US Cube. I expect that Datel will do something about it though.
:( Zuig :( Nou ja nu ze zo goedkoop zijn kan een extra PAL cube er wel af :9

Waarom zijn tables niet meer gewoon de volledige breedte? Ahh gefixt

Game Info
Titel: Mario Kart Double Dash!! Google - HGCTS
Developer: Nintendo (EAD) | Publisher: Nintendo
Genre: Cartoon racing
Release date: JPN: 7 november - USA: 18 november 2003 - EUR: 14 november 2003
Media: E³ 2003 Footage | Screenshots
daFubar schreef op 23 October 2003 @ 15:21:
ik moet wel zeggen dat ik het niet erg vind om dood te gaan met metroid fusion. krijg je tenminste een kwart seconde een SUPERLEKKER WIJF!!! te zien... :9~
stiekem 'm dan ook snel ff opwrijven in de trein :P
Speciaal voor jou:

Afbeeldingslocatie: http://antares7.prettyodango.net/site/metroid/fusion/mf003.gif
Kijk, aan zo iemand hebben we wat :Y)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 12:10

jOzh

Sweet dude!

Nou Fuub, wrijf ze =P

Maar D³, hoe weten ze (?) nu al dat MK:DD Pal 't niet doet op een US Cube? Komt dit van een review site ofzo?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
jOzh schreef op 23 October 2003 @ 18:48:
Maar D³, hoe weten ze (?) nu al dat MK:DD Pal 't niet doet op een US Cube? Komt dit van een review site ofzo?
Komt van ene JetSetHero die bij Cube Magazine werkt en vragen aan het beantwoorden is op GAF. Hier de thread met aardig wat MKDD feitjes, maar je moet wel een account hebben.

//edit ff wat info er uit geplukt
Q: PAL has 60 hz mode right? of course it will, but I have been burned before
A: Yes, we're running it in 60hz :)

Q: Is there "rubberband" AI in the game? I want to know if the AI is Mario Kart 64 kind or not (the CPUs magically catch up on you regardless of how flawlessly you drive).
A: They don't seem to be catching up with you by racing, but they do seem to get good weapons a lot of the time. It isn't as obvious, but the AI is still a bit lopsided. At least that how it seems at the moment - I'll learn more tomorrow :)

Q: Just curious since it has never been confirmed (afaik). Does the PAL version come with a Bonus Disc
A: we've heard nothing about the bonus disk, btw.

Q: How is avoiding shells that are shot at the back of your kart avoided in this? I've seen/heard that a small bubble pops up on screen warning you what is about to hit you and you can somehow steer out of the way quickly. Because you can't hold any items behind you anymore correct?

A: Yeah, when a weapon comes up behind you a box comes up, so you can fire bananas or whatever to stop it. You can't drag weapons along behind you.

Q: Can any characters (or the majority) use the traditonal style karts? Because it looks quite small.
A: Only Toad and his gal can fit into the traditional kart.

Q: Is Baby Park actually any fun? From what I seen it just looks like and Oval.
A: Baby Park is just an oval, but its pretty good. There are 8 laps, and there's always loads of weapons on the track bouncing around by the 5th lap or so. It looks really nice too. Its not the best track though (Waluigi Stadium and Sherbert Land are my favs at the mo). Dry Dry Desert is the worst. Its like the N64 tracks, all wide and barran :(

Q: Does the Computer AI use their special weapons alot? Do AI opponents fire stuff like red shells and green shells?
A: Yes, all the time. Lightning Bolts seem to come up with a lot more frequency too.

--

Its much better than the N64 version, so much more manic and enjoyable, there's always loads going on. The shortcuts are great fun to discover too. Also, there's only be one shit course so far (Dry, Dry Desert - it feels like an N64 level, all open with wide corners). Its still not the SNES version though =p

[ Voor 73% gewijzigd door Dyxtra op 23-10-2003 19:07 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 10:02
Oh, ik had VJ al vanaf de 17e oktober bij dvdcrave.com kunnen bestellen voor 49 euro ofzo. ( niet gedaan omdat ik geld nodig heb :P)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Maar zou de US versie van Mario Kart dan wel werken op een NL cube?? met Freeloader ofcourse..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Poll: Zal TheEvilCuber Soul Calibour 2 of F-zero GX halen?
F-zero GX!
Soul Calibour 2!
Geen van beide!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4808&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
:P
heb maar geld voor 1 game :'(
Want ik moet geld apart houden voor een breedbeeld voor over een maand _/-\o_ (mario kart kan ook wachten IMO

[ Voor 15% gewijzigd door Collaborator op 23-10-2003 20:59 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

.. Hier komt de spoiler ...

Zo heeft deze post toch nog nut :P

[ Voor 192% gewijzigd door NvE op 23-10-2003 21:06 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb ze allebei, dus ik denk dat ik wel redelijk kan oordelen:

NIET NADENKEN EN VOOR F-ZERO GX GAAN!! ;)

@D3: Viewtiful Joe is aangekomen, heb het een uurtje gespeeld en ik vind het geweldig! Ben blij dat ik em van je heb overgekocht. Toppertje!

offtopic:
Wat is de code voor zo'n spoiler balk?
TheEvilCuber schreef op 23 oktober 2003 @ 20:57:
Want ik moet geld apart houden voor een breedbeeld voor over een maand _/-\o_ (mario kart kan ook wachten IMO
ajjjj, daar gaat je waardigheid :p

[ Voor 43% gewijzigd door SD5k op 23-10-2003 21:06 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.