Het Grote Gamecube topic deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.316 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee leuke linkjes met sales van PS2 en GC et al. :
Games top 10 Groothandels Japan
Verkoopcijfers hardware Japan

Niet te geloven dat die Pokemon nog zo popi is. Ik zou het spul nog niet onder mijn stoelpoot steken als ie wiebelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

ik kniel nogsteeds voor elk pokemon spel dat er verschijnt _/-\O_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31
why the fuck komt er geen ram mooie pokemon rpg op de cube met alles erop en eraan ...
goed verhaal, perfecte gameplay, online, gba connectivty, 3d sjit.

TEH WORKS!!!11

* NoTimeRemains kwijlt en huilt zachtjes

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd heb ik nog geen Pokemon spellen gespeeld maar ik heb sterk de associatie met "nijntje naar de dierentuin" niveau spellen ;)
Ik kan me vergissen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 13:39:
Eerlijk gezegd heb ik nog geen Pokemon spellen gespeeld maar ik heb sterk de associatie met "nijntje naar de dierentuin" niveau spellen ;)
de cute factor is idd erg hoog, maar vergeet niet dat Pokemon in zn eentje die hele manga/ anime zooi hierheen heeft gebracht _/-\o_ zo succesvol was het!

De versavingsfactor is ook gewoon heel groot, ''Gotta catch em all!'' zit echt helemaal in je kop :X

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
dan vergis je je dus ...
als je een gba hebt speel dan maar eens ruby of saphire.

goed verhaal, speelt lekker, verzamel ziektes komen terug ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik gister al zei, zou ik nog een controller erbij halen. Ik ben dus toch gegaan voor de 3rd party zooi.
Bij dixons stond er1 voor 15 euro Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7032489F.gif
En ik moet zeggen deze heeft veel weg van het orgineel (niet kwa uiterlijk), niet van die spring veer knopjes die geluid maken als je erop drukt. Want die zag ik vooral bij media markt. Nee volgens mij is deze de 15 euro wel waard.

ps: ik zal laten weten wanneer die brok is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg ligt het aan mij, of wordt MK:DD met de dag lelijker :/
Het zou ook kunnen dat het nu grote screens zijn en dat het daardoor extra opvalt, maar ik vind ze echt spuuglelijk :/

edit:
En die controller van €15 ook :/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 13:15:
[...]

Da's alles wat je krijgt: een SpelBlok, voeding, 1 controller, rgb-kabel, SCART-adapter, handleiding.

Ik ben na die drastische prijsverlaging dus ook overstag en ik zeg gewoon: Doen! Heb nog maar één spel (Luigi's Mansion, toch wel erg vermakelijk) en wil een multiplayer game kopen (Mario Party, Monkey Ball of Worms). Maar ja, moet ik ook weer een extra controller kopen en dan wil ik natuurlijk weer een Wavebird :P
Volgende maand maar weer :*)
Heb ik een fijne verassing voor je. Worms 3D wordt multiplayer met 1 controller, scheelt je weer wat geld :)
HIValicious schreef op 21 oktober 2003 @ 13:38:
why the fuck komt er geen ram mooie pokemon rpg op de cube met alles erop en eraan ...
goed verhaal, perfecte gameplay, online, gba connectivty, 3d sjit.

TEH WORKS!!!11

/me kwijlt en huilt zachtjes
Kweet niet of je het een beetje gevolgd hebt, maar bij Pokemon Collosseum zit een single player rpg. Staat minstens 30 uur voor geloof ik en het filmpje ervan (ign geloof ik) zag er leuk uit. Zag er wat volwassener dan de tekenfilmserie en de gb(a) spelen.

Edit:
http://cube.ign.com/articles/454/454453p1.html en
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=11474

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 14:19:
[...]
Heb ik een fijne verassing voor je. Worms 3D wordt multiplayer met 1 controller, scheelt je weer wat geld :)
*voegt Lamsh toe aan lijst met vrienden*

Dank! ga deze week Worms nog op de kop tikken! Welke versie heb jij trouwens? Er zijn er 3 in omloop geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 14:32:
[...]

*voegt Lamsh toe aan lijst met vrienden*

Dank! ga deze week Worms nog op de kop tikken! Welke versie heb jij trouwens? Er zijn er 3 in omloop geloof ik...
Kijk uit met kopen! Worms Blast nogwat is compleet geen Worms spel. Zijn die gasten van Team17 ook niet echt trots op geloof ik, is een puzzelspelletje. De 31e komt Worms 3D uit, das degene die je moet halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

JC schreef op 21 October 2003 @ 09:47:
Wat betreft de controllers: mijn ervaring is ook dat de Ninty controller duidelijk beter is dan de 3rd party controllers. De knoppen voelen beter aan en de controller blijft op de lange duur goed werken. Ik heb nog weinig andere verhalen gehoord; alle waar naar zijn geld zullen we maar zeggen ;)
Ik heb helaas een Wavebird met een halfdode joystick :/
Het lijkt alsof er iets een beetje moe is ofzo in dat ding :? De stick kan heeeel makkelijk naar linksonder en rechtsonder bewegen en dat maakt precieze bewegingen best wel lastig.. Viel me toch wel tegen, kheb er echt niets vreemds mee gedaan, zoals in de rondte gooien, kben altijd erg voorzichtig met m'n hardware..

[ Voor 4% gewijzigd door Okyah op 21-10-2003 14:41 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 14:37:
[...]
Kijk uit met kopen! Worms Blast nogwat is compleet geen Worms spel. Zijn die gasten van Team17 ook niet echt trots op geloof ik, is een puzzelspelletje. De 31e komt Worms 3D uit, das degene die je moet halen :)
kééé, goed om te weten, wacht ik nog ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
thnx lamsch goed om te weten ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Okyah schreef op 21 October 2003 @ 14:40:
[...]

Het lijkt alsof er iets een beetje moe is ofzo in dat ding :? De stick kan heeeel makkelijk naar linksonder en rechtsonder bewegen en dat maakt precieze bewegingen best wel lastig.. Viel me toch wel tegen, kheb er echt niets vreemds mee gedaan, zoals in de rondte gooien, kben altijd erg voorzichtig met m'n hardware..
Claim je garantie? Niet zo'n probleem lijkt me.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Okyah schreef op 21 October 2003 @ 14:40:
[...]

Hmmm, shit man :(
Heb zelf geen Wavebird, maar twee standaard controllers. Misschien heb je net een minder model te pakken. Balen!

Las net op Cubezone dat Nintendo de afgelopen dagen 10 keer meer Cubes heeft verkocht! Woooeeeiii :P

[ Voor 5% gewijzigd door JC op 21-10-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er ook sterk over te denken om een Gamecube aan te schaffen.
Ik bedoel; 88 euro bij de Mediamarkt, das niks voor zo'n console. Als ik er eentje koop, dan doe ik meteen een 2e controller erbij en Super Smash Brothers Melee (geniaal spel!!).
Half november komt Mario Kart Double Dash toch uit? Dat spel MOET ik hebben, het is sowieso de aanschaf van een Gamecube meer dan waard geloof ik!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Yep, Mario Kart staat gepland voor 14 november (zie ook link op de frontpage). Super Smash Brothers Melee is ook een van mijn favo's :) Zekers doen, you won't reget it :D

Nintendo (lees: de cube) heeft games met een bepaalde sfeer of concept die ik nog niet ergens anders ben tegen gekomen. Ik denk aan Smash Bro's, Pikmin, Metroid Prime en Zelda. Een groot deel van de games voor de Playstation en Xbox zijn ook op de pc verkrijgbaar (misschien niet met dezelfde titel, maar wel iets soortgelijks).
Dat was voor mij ook een van de redenen om voor de cube te gaan. Toendertijd kostte ie 200 euro, maar ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Keuze voor een console kan je (denk ik) het beste doen op basis van het soort spellen wat er voor uitkomt. Da's voor iedereen weer anders ;)

Einde van deze roman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag een 2e controller van nintendo gekocht (zwart).
en een memorycard van Joytech 32MB (507 Blocks) voor €19,99. (staat niet op de dixons site).
Pentium gamed fijn verder. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Met F zero en misschien mario kart in het verschiet wordt het voor mij ook tijd voor een extra controller. Misschien nog een tweede memory voor backups. Die ik nu heb, zit nog lang niet vol. Ik heb denk ik te weinig spellen (of spellen die niet veel blokjes nodig hebben).

Speelt Mario kart nu snel of niet? Want dat was het commentaar toen het draaide op zo'n gamesbeurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
zondag lag ik met een kater aan mn bed gekluisterd en ben maar weer begonnen met TWW, maar nu kan ik niet meer stoppen. ik moet eerst ff dit halen, of ff kijken wat daar is. ik ben weer verslaafd. en ik heb de week vrij dus heb ik meteeen weer een doel deze week.

ps. is er al wat meer bekend over de "vitesse" en "poids" zoals te zien is op de screens?

[ Voor 16% gewijzigd door Capibara op 21-10-2003 17:21 ]

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb net de nieuwe NOM UK gekocht, staat een vergelijking van een heleboel cube controllers in, misschien wel interessant voor een hoop mensen hier. De enige 3rd party controllers die redelijk goed zijn zijn de Logic 3 Pro Pads en de Joytech Advanced Controller volgens NOM. Die krijgen 4 sterren, de standaard Nintendo controller en de Wavebird krijgen er 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gamespot RSIII review: 7.8

[url=#]Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd_marioluigi.gif[/url] /me Kart Double Dash!! Newsflash *

CVG MKDD impressies
Mario Kart: Double Dash!!, in it's completed form, is completely amazing.
Although there's a tendency to have a rose-tinted view of it, the original Super Mario Kart on SNES was a masterpiece of game design[...]

But the controversial N64 sequel split the fanbase right down the middle. While still a good title, we're very much in the camp which thinks much that was great on SNES was changed for the worse in the sequel, with much of the suspense and the character of the original lost.
SMK > MK64 DAMN STRAIGHT
It is with no small amount of pleasure, therefore, that we tell you Mario Kart: Double Dash!! has far more in common with the glorious 16-bit version, with most of the faults which dogged the sequel checked back.
There is a God!
Courses, for instance, are shorter, but more enjoyable as a result.
Indeed, out of the initial 12 circuits on offer, we've found major shortcuts in at least eight of them. And these are proper shortcuts; not the glitchy "hop over the wall" kind you find on occasion in the SNES version. And the great thing about the shortcuts is they add that element of heart-pumping danger so absent from the N64 version.
*thumbs up*
The powerslide further underlines this. A feature absent in early builds, leading to the game being roundly criticised, its flawless implementation into Double Dash!! brings with it amazing scope. Remember when you used to play the SNES original to death? When even on the very first - ostensibly bland - Mario Circuit, you'd spend countless hours shaving hundredths of seconds off your times as you fought to find exactly the right moment to slide round corners? We believe MK:DD will offer a similarly compelling experience
Dat worden mooie competities :)
There are so many beautiful visual touches: use an invincibility star and the rider slams it into the ground where it explodes with a flash; powerslide round corners and the rider leans round with you, Moto GP-style. Small touches, for sure, but the level of detail is wonderful making for an infinitely more immersive, characterful game.
One of Mario Kart's major strengths has always been multiplayer, and Double Dash!! pleasingly delivers in every department. The standard battle modes are as brilliant as ever thanks to inspired arena design, whereas the new additions are equally spectacular. Bob-omb Blast in particuar is a frenzied masterpiece, with players racing around hurling scores of bombs at each other, creating a trippy experience which has more in common with Tempest 2000 and is tremendous fun. And Shine Thief - essentially a game of tag - is also great to play thanks to brilliant implementation.
Alles beter dan die bagger battle in MK64.
Some people have already begun complaining about the co-op mode - where one player drives and the other controls the guy on the back - calling it pointless as they fail to see where the fun is in being stuck at the back of a kart chucking power-ups.

But this is to miss the point: Nintendo makes games for everyone - it has always been the all-inclusive software company, and co-op mode exemplifies this perfectly. If you're really good at games, your five-year-old brother isn't likely to challenge you in a race, but in co-op he has a vital purpose all of a sudden and everyone can share in the fun; and this could equally go for if your non-gaming girlfriend fancies a bash but doesn't want to be humiliated in a race.
Zo had ik het nog niet bekeken. MKDD voor iedereen woohoo!
Which is why we're telling you now: Mario Kart: Double Dash!! rocks. The original Super Mario Kart was grossly underrated when it first appeared, since it took time for its genius to become apparent. But we've all been playing and reviewing games for a long time since then and we all ought to be able to spot a winner much earlier on these days.
GOTY 2003

Game Info
Titel: Mario Kart Double Dash!! Google - HGCTS
Developer: Nintendo (EAD) | Publisher: Nintendo
Genre: Cartoon racing
Release date: JPN: 1 december 2003 - USA: 18 november 2003 - EUR: 14 november 2003
Media: E³ 2003 Footage | Screenshots
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 04:54:
LOL
check dit: http://www.nintendo.co.jp/ngc/gkgj/play.wmv
Donkey Kong verneuking of niet, ik ga het kopen :) :)
Dat ding registreet ook het klappen van je handen zo te zien :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Okyah schreef op 21 oktober 2003 @ 14:40:
[...]

Een vraagje. Probeer je stickje eens van bovenaf naar beneden te duwen of omhoog te trekken.

Dat kan echt. Je hoort een klikje. Ik kwam erachter via IGN weet niet percies wat de bedoeling ervan is.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:14
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 13:15:
[...]

Da's alles wat je krijgt: een SpelBlok, voeding, 1 controller, rgb-kabel, SCART-adapter, handleiding.
Volgens mij bedoel je de AV kabel, en niet de RGB kabel. Die laatste is toch voor €30 in de winkel te koop, of wordt ie nu al standaard bij een GC geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nee word niet standaard meegelevert. Gewoon een standaard AV kabel krijg je er idd bij. :)

Ben trouwens wel opgelucht dat SW:RS III van IGN, Gamespot en Cube-europe gewoon goede scores krijgt. Zoals ik al had verwacht zijn het gewoon de on foot missions die niet echt fantastisch zijn.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

schnumi, ik heb het even geprobeerd en je hoort idd dat klikje, maar er gebeurt helaas niets, dat stickje blijft gaar..
Even een moeilijke tekening ter verduidelijking :P
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/stikjeee.JPG
Die richtingen op beweegt de stick met veel minder weerstand tot ongeveer de helft van de beweging. Deze pad is dus niet meer zo prettig in het gebruik en het is toch een prijzig stukje apparatuur, zo'n wavebird :/ (Wel lekkere dingetjes, hoor :9 Alleen bij Zelda gebruik ik vaak de gewone pad omdat die wel trilt)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Okyah schreef op 21 October 2003 @ 17:52:
schnumi, ik heb het even geprobeerd en je hoort idd dat klikje, maar er gebeurt helaas niets, dat stickje blijft gaar..
Even een moeilijke tekening ter verduidelijking :P
[afbeelding]
Die richtingen op beweegt de stick met veel minder weerstand tot ongeveer de helft van de beweging. Deze pad is dus niet meer zo prettig in het gebruik en het is toch een prijzig stukje apparatuur, zo'n wavebird :/ (Wel lekkere dingetjes, hoor :9 Alleen bij Zelda gebruik ik vaak de gewone pad omdat die wel trilt)
Denk dat hij dan gewoon versleten is ofzo. :) Wel jammer idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:07

Apoca

Array Technology Industry

Weet iemand waar ik meer info kan vinden over het verbinden van mijn GC aan mijn pctje :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Aaaaaah!!! Dat kan toch niet waar zijn 8)7 Hoe ontzettend vaag.. Deze stickjes zijn dan wel een stuk zwakker dan de n64 sticks, want ik ken mensen die die dingen molesteerden :X
Maarja, het zal wel weer mijn denderende geluk zijn, er gaan hier altijd dingen stuk, of ik koop ze stuk :P
Maar vinden jullie die wavebirds ook niet een beetje prijzig? Zo'n 100 gulden voor een console-joypad :? Maarja, ze zijn wel prettig int gebruik en doen lekker lang met de batterijen :) (Ik had wel een tijdje geleden dat m'n batterijen net op waren toen er in RE1 een paar Crimson Heads op me af kwamen 8)7 Leuk is dat dan :D )

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja misschien ga je er te geweldadig mee om. >:) :P

Ikzelf heb nog geen 1 GC stick kapot gehad. Niet te hard mee knallen tijdens spellen. :) Dat wil mijn zusje nog wel eens doen maar dan krijgt ze gelijk op dr flikker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mja... Daar zeg je me wat... Misschien was ik het niet! :o * Okyah gaat een zondebok zoeken en vinden :+
Maar kheb momenteel toch geen tijd om te spelen, dus ik mis de wavebird niet heel erg.
Echt vervelend, dat je wel leuke spellen hebt en dat er leuke spellen aankomen, maar dat je geen tijd hebt :/

[ Voor 4% gewijzigd door Okyah op 21-10-2003 18:06 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
Lul verhaal, sorry het was de score voor roque squadron.. niet Mk:dd

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand VJ? Hoe is ie? Ik denk van er morgenmiddag om te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 21 October 2003 @ 17:36:
Gamespot RSIII review: 7.8

[url=#][afbeelding][/url] /me Kart Double Dash!! Newsflash *

CVG MKDD impressies

[...]

[...]
SMK > MK64 DAMN STRAIGHT

[...]
There is a God!

[...]

[...]
*thumbs up*

[...]
Dat worden mooie competities :)

[...]

[...]
Alles beter dan die bagger battle in MK64.

[...]
Zo had ik het nog niet bekeken. MKDD voor iedereen woohoo!

[...]
GOTY 2003

Game Info
Titel: Mario Kart Double Dash!! Google - HGCTS
Developer: Nintendo (EAD) | Publisher: Nintendo
Genre: Cartoon racing
Release date: JPN: 1 december 2003 - USA: 18 november 2003 - EUR: 14 november 2003
Media: E³ 2003 Footage | Screenshots

[...]
Dat ding registreet ook het klappen van je handen zo te zien :)
Ik vind die quotes toch een redelijk stukje mk64 bashing terwijl ik persoonlijk het spel toch veruit superieur vond aan de snes versie in alle opzichten.
Maargoed zoals ook al in de quotes gezegd wordt the camp is split in half en ik behoor kennelijk tot de andere helft die mk64 de hemel in prijzen en zien als 1 van de beste multiplayer games ever :P ;)

En jammer van de RS3 score, toch een beetje teveel gehyped dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens check voor de gein die review eens:

graphics 8...... : Euhh ja de mooiste GC game tot nu toe en 1 van de mooiste op alle platformen en dan een 8...

Sound: 7.....: Tsja de enigste cube game die DPL IIx ondersteund. Dit simuleert 7.1 geluid en voor de rest is alle muziek enz in de game gedaan door de starwars makers...

Ik bedoel tsja dat lijken mij dus al te lage scores maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Laatst online: 13:43
OMG, ik heb net de TMNT pc demo gespeeld... Dit spel is fantastisch, net als vroeger met TMNT2 op de NES lekker rammen _/-\o_ Dit spel lijkt me zeker vet met een paar vrienden, jammer dat het maar twee players is, er zijn tenslotte 4 turtles en 4 controller aansluitingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de Nintendo RGB-kabel gehaald bij MediaMarkt voor 30 euri.
Man, wat is dat beeld ineens scherp. Heb sinds vorige week RE:0 (prikkie op play.com) en vond het er al strak uitzien. Maar nu ziet het er nog 10x beter uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 18:13:
Ik vind die quotes toch een redelijk stukje mk64 bashing terwijl ik persoonlijk het spel toch veruit superieur vond aan de snes versie in alle opzichten.
Lijkt nou net of ik MK64 bagger vind, maar het is wel 1 van mijn favoriete games ooit :D SMK is gewoon op alle punten veruit superieur ;)

//edit Vind de graphics van MKDD er erg cool uit zien trouwens, soort combinatie van SMS en ZTWW.

//nog een edit ;)

Dit water bijv. hadden ze bij EAD nog over van ZTWW zo te zien :P

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/291320031021_040635_28_big.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Dyxtra op 21-10-2003 19:28 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://mariokartdoubledash.co.uk/finished_screens/Other%20pics/toad.jpg
om sommige mensen maar eens blij te maken en andere mensen stil te krijgen die zeiden, eerst zien dan geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
WOHOOOO !!!

toad toad he's our man if he can do it no one can !!! :)

echt blij dat ie erin zit

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Viewtiful Joe vraagje:
Hoe kom ik aan die roze 'kistjes' die in de achtergrond staan? Of zijn die er alleen voor de sier?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 13:39:
Ik heb alleen pokemon red voor de GB gespeeld.
En ook uitgespeeld, en die vond ik heel leuk en ook goed.

Voor de rest vond ik pokemon niet echt goed.
De 3d games ervan dan, 2d is wel leuk.

edit:

MK:DD ga ik denk ik alleen kopen als hij10 euro is.
KK 64 vond ik echt niks aan.
En dat kwam vooral door de brakke graphics. :r
Die ruigen echt zwaar. :(

En om dan over de snelheid van die karretjes nogmaar te zweigen. :(

[ Voor 22% gewijzigd door Vanitas op 21-10-2003 20:03 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 19:33:
[afbeelding]
om sommige mensen maar eens blij te maken en andere mensen stil te krijgen die zeiden, eerst zien dan geloven
Lijkt me niet zo slim om spoiler pics te gaan posten van secret characters en levels. Maak er dan op z'n minst een linkje van :)

Wel grappig om te zien, dit is de eerste echte 'Kart' in MK:DD :D (en imo ook gelijk de mooiste wagen)
ps. is er al wat meer bekend over de "vitesse" en "poids" zoals te zien is op de screens?
Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/38/12/ME0000381270_2.jpg
vlnr: snelheid - acceleratie - gewicht. Waar een woordenboek allemaal al niet goed voor is :P. Dit heeft betrekking op de auto dus DK's auto is langzaam met optrekken maar eenmaal op snelheid gekomen dan is hij echt snel. De characters hebben geen invloed op de snelheid (wel jammer op zich aangezien bowser/DK een stuk zwaarder is dan Mario). Zij zorgen voor de verschillende wapens.
D³ schreef op 21 oktober 2003 @ 19:16:
[...]Dit water bijv. hadden ze bij EAD nog over van ZTWW zo te zien :P

[afbeelding]
Sterker nog, dat hele level heeft wel wat weg van Outset Island. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/291320031021_032648_22_big.jpg
jOzh schreef op 21 oktober 2003 @ 19:56:
Viewtiful Joe vraagje:
Hoe kom ik aan die roze 'kistjes' die in de achtergrond staan? Of zijn die er alleen voor de sier?
Gebruik mach speed als er vijanden zijn. Op die manier komen er meerdere Joe's in beeld die ook items op de achtergrond kapotslaan.
MK:DD ga ik denk ik alleen kopen als hij10 euro is.

En om dan over de snelheid van die karretjes nogmaar te zweigen. :(
Tja, graphics zien er gewoon uit zoals ze in een Mario wereld horen te zijn, met andere woorden: helemaal top dus! De snelheid is ook allang opgeschroefd zoals je in alle recente previews al kan lezen dus ja :/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 21 October 2003 @ 19:56:
Viewtiful Joe vraagje:
Als je met mach speed iemand aanvalt komen er allemaal kleine Joetjes die andere vijanden en voorwerpen gaan aanvallen. Die kunnen ook die roze dozen openmaken. Moet je alleen wel iemand in de voorgrond kunnen aanvallen dus. Als je je mach speed upgrade komen er meer kleine Joetjes en krijg je die dozen sneller kapot.

Edit: later dan ds maar wel met wat extra info :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik vond MK64 nog best vermakelijk :)
Zeker geen 'dikke bagger'.
Waarom vond je het zo'n qloutegame dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Laatst online: 13:43
Burban schreef op 21 oktober 2003 @ 19:34:
WOHOOOO !!!

toad toad he's our man if he can do it no one can !!! :)

echt blij dat ie erin zit
You said it my man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
TOAD!!! TOAD!!! TOAD!!! WOHOOOOOOOOOOOO!!!

:) :) :) damn dit maakt t heeeleeemaaaaaaaaal goed voor mij.
en de "kart" is ook old skool. damn ik wil m.
en de battle mode... oooooooo :p jammie..

oja.. na de Making of van Rebel Strike...
hier de "making of" van SSX3.
http://gametrailers.com/gt_vault/t_ssx3_doc.mov

voor degenen die de "Making of" van Rebel Strike hebben gemist..
http://www.cube-europe.co...ngof-rebelstrike-high.wmv

[ Voor 28% gewijzigd door BrbZrk op 21-10-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Toad er toch in? BOEIE!! Koopa Troopa is back na al die jaren!
Vanitas schreef op 21 October 2003 @ 19:58:
Ehh? MK64's graohics waren fantastisch voor die tijd net als alle andere vroege N64 games.
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 20:13:
Sterker nog, dat hele level heeft wel wat weg van Outset Island. :)
Ja idd, die houten bruggetjes, rotspartijen met bomen :)

Naam van het circuit doet me weer denk aan Diddy Kong Racing, 'Dino Domain' :)
Booth schreef op 21 October 2003 @ 20:16:
Ik vond MK64 nog best vermakelijk :)
Zeker geen 'dikke bagger'.
Waarom vond je het zo'n qloutegame dan?
Zoals ik al zei, MK64 is 1 van mijn favoriete games ooit. Ik zeg nergens dat MK64 dikke bagger is. 'Bagger' had betrekking op de battle mode van MK64 itt tot de goddelijke SMK battle (zelfs met 2 spelers meer).

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 21 oktober 2003 @ 20:38:
Toad er toch in? BOEIE!! Koopa Troopa is back na al die jaren!

[...]
Hehe, bij ons was het bij multiplayer altijd racen met je cursor naar Koopa Troopa, degene die dat verloor kreeg Toad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Wow, die screenshots, er zijn kwa graphics wel veel invloeden van The Wind Waker in te vinden (wat geweldig is).. Mario Kart Double Dash wordt/is geweldig!!

Ik hoop dat we eind dit jaar op begin volgend jaar nog een leuke cube party kunnen houden met Mario kart en 1080 in LAN :)

offtopic:
Ja, waarom is Phusebox gebanned eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 20:40:
[...]
Hehe, bij ons was het bij multiplayer altijd racen met je cursor naar Koopa Troopa, degene die dat verloor kreeg Toad :)
LOL bij mij ook. Volgens mij hoefde controller 1 alleen maar naar links te drukken om bij koopa te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

yup 1P ownage ;)

aaaaah, misschien wordt dit wel weer de mario kart waar ik op heb zitten w8en, die coop mode rockt, met zijn 4'en GP kunnen spelen (hopelijk ook met 4 karts, niet 2 karts met daarop 4 players), lekker beetje samenwerken in het begin om de courses te unlocken, en als iedereen beter is geworden dan vette competitie (en nee, niet samenwerken door er eentje de baan achterstevoren te laten rijden en iedereen tegen te houden =P)

toad erin, en vast nog veeeeeel meer secrets en powerups en van alles, en dan komt dit spel gewoon over 3 weken al uit !

arf, dan begint mijn 2e periode .. damn =)

verder, vond ik de 64 versie ook wel leuk, maar de snes versie is gewoon de klassieker, daar zit zoveel uur speelplezier in =), en ik blijf de battlemode-master ! ;)

muhahahahaha, wordt zeker wel een mk:dd site gebouwd bij me ? =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Kijk! De echte kenners weten welke beter is ;)

Vond spelen als P1 sowieso voordeliger omdat je beter kon zien welk item je tegenstander had (zat net onder je karretje). Toch? :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Super Mario Kart is gewoon mijn favoriete game allertijden. MK64 kon hier lang niet aan tippen (nu zeker niet meer omdat de middelmatige 3D graphics niet zo goed de tijd mee kunnen gekomen als de heerlijk vrolijke SNES 2D graphics). MK Super Circuit komt nog wel redelijk in de buurt.
Maar MKDD is gewoon een heerlijke mix van verschillende stijlen.
De ultieme Nintendo game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hehe, vrienden van me gaan zeker weten proberen snelle tijden neer te zetten, heb daar zelf nooit wat aan gevonden .. maar het was altijd half uurtje battle'en en dan half uurtje vs. of andersom =)

SMK toernooitjes gehouden, (stink kees grrr) .. hopelijk kan dat nu weer, lijkt mij de nieuwe ultieme party game ! (en als ze er een leuk meezing muziekje bij hebben gedaan in de stijl van MONKEE MONKEE MON-KEE-KEE, dan zit ik vrolijk zingend op de bank, nachten lang MK:DD te spelen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil me morgen een cube gaan halen ( die zilvere met zelda ) , maar nu vraag ik me af of er ook zo'n converters zijn om hem ook op een gewoon op een crt monitor aan te sluiten (22')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 21:58:
Ik wil me morgen een cube gaan halen ( die zilvere met zelda ) , maar nu vraag ik me af of er ook zo'n converters zijn om hem ook op een gewoon op een crt monitor aan te sluiten (22')
Ja, er zijn VGA Boxjes, maar die stellen meestal niet echt veel voor kwa kwaliteit.
yamAUchi schreef op 21 October 2003 @ 21:56:
(en als ze er een leuk meezing muziekje bij hebben gedaan in de stijl van MONKEE MONKEE MON-KEE-KEE, dan zit ik vrolijk zingend op de bank, nachten lang MK:DD te spelen =)
Dat meen je toch niet?! Ik vond dat juist abnormaal belachelijk in SMB2 :)

SMK had muziek die perfect bij het spel paste.

Ik neem aan dat D3 een leuke MKDD compo op gaat zetten? (zal wel beter gaan dan de F-Zero NTSC compo ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaat mario kart double dash nou eigenlijk kosten?

Ik hoop niet 60 euro want dan tikken die coole spellen snel aan. Kwas al blij dat SCII 50 was bij Media Markt :)

alles ziet er zo mooi uit! Lijkt soms wel te mooi om waar te zijn.. en dat komt over 2/3 weken al uit! W0000t W0000t :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Adviesprijs is gewoon 59.95 euro. Maar je zal hem hier en daar wel voor 50euro kunnen krijgen.
Op www.gamerelease.nl is ie goedkoop geloof ik.

edit:
@gamerelease.nl: Afbeeldingslocatie: http://www.gamerelease.nl/COVERS/banner-6.gif

[ Voor 23% gewijzigd door SD5k op 21-10-2003 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Ik ga denk ik morgen VJ halen als dat mens van de sjop me belt dat ze uhm binnen hebben ...
Boeiend dat mijn vriendin opgaat voor haar rijexamen, ik bedoel wat is er nu belangrijker?:P
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 21:58:
Er zijn bepaalde VGA boxen te koop maar die werkte volgens mij niet echt super. Zoek eens in dit topic rond daar stonden wat ervaringen in.
MK:DD!
Het wordt toch nog best interessant. GVD! Misschien moet ik deze dan ook maar kopen. Maar dit is toch net als SSB:M een echte multiplayer of niet?
Helaas speel ik te weinig multiplayer om zo'n spellen echt te waarderen. :(
Controllers
Ik vind de WaveBird echt een perfecte controller maar helaas geen rumble dat is toch wel erg jammer, maar goed als ik wil rumble'en dan ga ik wel wat korter bij mijn TVtje zitten ;)
Ik heb dan wel een Hori Digital pad gekocht maar normaal zou ik echt geen 3rd party kopen; maar ik moet zeggen Hori heeft dat dingetje toch wel erg netjes in elkaar gezet.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
yamAUchi schreef op 21 October 2003 @ 21:56:
hehe, vrienden van me gaan zeker weten proberen snelle tijden neer te zetten, heb daar zelf nooit wat aan gevonden .. maar het was altijd half uurtje battle'en en dan half uurtje vs. of andersom =)
SMK Time Trial was zoooo vet :) Vooral zo'n circuit als Ghost Valley. De eerste paar keer in een sessie gaat het altijd bagger, tegen die blokjes aan rijden, te ruime bochten, in de void rijden. Dan na verloop van tijd raak je warm en kom je in je Time Trial 'Zen' staat :P Vlak langs de randjes racen, opperste concentratie, klamme handjes en een minieme voorsprong op de ghost van die pukkel die naast je zit. Tu tu du tu duu laatste ronde, hartslag verhoogd, de voorsprong op de ghost neemt toe...je voelt dat je een supersnelle tijd neer gaat zetten en dan...

K N O T S !!!

GODVERDEGODVERDEGODVER tegen zo'n stinkblokkie aangesjeest Aaaaaaaaah.

Zoiets dus :P

Battle was ook ultiem natuurlijk, vooral als het lekker druk met schilden was enzo :)
Thelema schreef op 21 October 2003 @ 22:02:
Ik neem aan dat D3 een leuke MKDD compo op gaat zetten? (zal wel beter gaan dan de F-Zero NTSC compo ;))
Mag het hopen :P

Ik doe gewoon ff een replace 'fzero' met 'mkdd' en dan kunnen we die peetsj zo gebruiken ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff vraagje, zit er nu wel of niet een bonus disc bij de europeese versie van mk:dd anders ga ik de amerikaanse bestellen want wil die disc toch wel erg graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Is nog niet zeker, toch? Maar zou dan waarschijnlijk een andere disc worden (mk64 was een gerucht :D )

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13:08
MarioKart64 was toch wel vreselijk bagger. Zo dat is eruit. De turbobochten vernaggeld en dan de banen, omg. Rainbow Road duurde een eeuwigheid en er was nog eens niets aan ook. Nee qua racen had MK64 niets te bieden voor mij. Battle Mode was uiteindelijk wel leuk, maar meer vanwege de onderlinge rivaliteit. Nog steeds wordt SMK nog wel een aangezet op verjaardagen, maar MK64 zal in zijn laadje blijven liggen. Sterf kreng!

Tevens heeft Pokémon niet dat "hele anime gebeuren" hier heen gehaald, zoals mr.Evilcuber zei, maar om daar nou op in te gaan is niet nodig (heb ik het toch gedaan).

Mensen die nog geen Cube hebben moeten niet naar de winkel rennen en denken dat ze voor €99 klaar zijn, dan zit er uiteraard nog geen spel bij, want ik zag vandaag in de BartSmit dat de Zeldapack (met zwarte Cube) 149 is.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
En vergeet 30 euro voor een memorycard niet, extra controllertje en RGB kabel en je bent zo over de 200 heen. Maar het is het waard :)
Zelf vond ik Mario Kart 64 wel geweldig, die battle mode is echt steen goed (beter imho als de SNES versie) wat een fun. Racen vond ik idd ook toffer op de SNES, lekker simpel en snel. Hopen dus dat de battlemode uit 64 erin zit en nog beter is uitgewerkt en dat die nieuwe dingen wat aan zijn, kwa racefeel mag het van mij wel richting de SNES al denk ik dat dat er niet in zit als ik de banen e.d. zo bekijk (maar daarvoor heb je de GBA versie nog natuurlijk).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

arf, die battle versie op de n64 was echt poep =)

verschrikkelijke banen ;), maar deze versie zal ook wel van die 3d banen hebben, dus wordt wel weer wennen =)

vond het racen op leuker op de n64 dan het battlen op de n64 .. beiden waren minder leuk dan op de SNES ;)

maar ik ben zowiezo een beetje meer een SNESser dan een N64'er =), maar ik hou er al over op over welke versie ik beter vond, dat is al wel duidelijk ;)

waar gaan jullie hem bestellen ? schijnt morgen een update te komen bij gcshop.nl .. denk dat ik hem daar bestel ..

en die bonusdisc .. lijkt me wel geinig, maar weet niet of die er overal bij zit =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nau hoor, in dit topic heb k nix kunnen vinden over vga converters. ik zal het ff proberen in een ouder topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 23:05:
Nau hoor, in dit topic heb k nix kunnen vinden over vga converters. ik zal het ff proberen in een ouder topic
In 35 is er wat over te vinden idd geloof ik.

Maar niet veel positiefs in iedergeval. Het is echt geen relaxte kwaliteit, dus let op!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke. Dan maar gewoon TV he. Maar dat ding kost gewoon echt maar 99 euro inclusief spel :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb eens wat topics teruggebladerd, maar ik kon niets vinden over een RGB Multi-consolekabel.

Deze kabel hebben ze bij Futuremax en daarmee kan je 5 consoles tegelijkaansluiten (Waaronder: GameCube/N64/Xbox/PS/PS2/DC/Saturn). Nu wil ik deze graag bestellen, maar kan iemand vertellen wat de kwaliteit van deze kabel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb een keer samen met mijn neef ook een hele nacht battle gedaan op de N64 met Mario Kart 64 :D echt super lachen.. om 7 uur sóchtens werden we moe, en soms schrok ik wakker met de Joystick in mn handen en was ik tegen de muur aan het rijden.. god weet hoe lang :P
Was wel geinig.. verveelde gewoon niet.. de hele nacht battelen... we werden alleen een beetje moe.... :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Heel veel mensen vinden MK 64 een slecht spel. Maar ik heb er echt enorm veel lol in gehad, vooral multiplayer. Maar zeker niet alleen battle! Maar gewoon de races pure fun.

Waarom moet het allemaal zo realistisch, zoals sommige mensen mario kart op de snes vinden. Wat is er nou realistisch aan Mario kart op de snes :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gasten van gamerelease.nl sporen niet helemaal met hun releasedates...
Ik bedoel: Twin Snakes : 21 november... :+ tel dr maar 4 maaden bij op denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow ik zat net weer wat screens
te kijken van Mario Kart: Double Dash en die zien er echt cool uit!

hier check deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/291320031021_041328_19_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/291320031021_041034_21_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/291320031021_041033_18_big.jpg

Cool huh! gives me the old MK feeling :D

edit:
btw: notice dat mario alleen op het karretje zit.. dus je hoeft niet altijd met zn 2n te racen volgens mij

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13:08
Ik vond SMK helemaal niet realistischer dan MK64, of geweldig omdat ie het misschien was. Ik vond en vind SMK beter vanwege de strakkere besturing, de betere banen en de snelheid die er beter in zat/uitzag. Zoals D³ al vertelde de bochten kon je zo haarscherp doen (of juist net niet) dat er gewoon vrij veel "skill" bij kwam kijken, MK64 kon elke droplul ")

Maar laten we het hier maar bij houden, voordat we weer de modsquad achter ons aan krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door dialMforMike op 22-10-2003 00:27 . Reden: typo ]

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 23:58:
Die gasten van gamerelease.nl sporen niet helemaal met hun releasedates...
Ik bedoel: Twin Snakes : 21 november... :+ tel dr maar 4 maaden bij op denk ik zo :)
Als het goed is januari 2004, als het goed is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even reclame maken hoor:
http://www.cube-europe.com/review.php?rid=103
1e Mario Kart review!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

9 volgens mij is dat gemiddeld wel het cijfer wat wordt gegeven aan deze en andere mario karts.

over het punt dat de mario kart op de n64 kut was, ik heb me echt supergoed vermaakt met dat spel, tegen die trein op rijden, langs bowser castle rassen. ik vond de levels goed in elkaar steken en ik vond het spannend tot het eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan de stemming toch makkelijk omslaan. Bij de eerste beelden van mario kart was de wereld te klein. Racen in een zeepbak, dat kan toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 20:13:
Gebruik mach speed als er vijanden zijn. Op die manier komen er meerdere Joe's in beeld die ook items op de achtergrond kapotslaan.
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 20:14:
Als je met mach speed iemand aanvalt komen er allemaal kleine Joetjes die andere vijanden en voorwerpen gaan aanvallen. Die kunnen ook die roze dozen openmaken. Moet je alleen wel iemand in de voorgrond kunnen aanvallen dus. Als je je mach speed upgrade komen er meer kleine Joetjes en krijg je die dozen sneller kapot.
Thank joe =)
Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 00:02:
edit:
btw: notice dat mario alleen op het karretje zit.. dus je hoeft niet altijd met zn 2n te racen volgens mij
Volgens mij staat Mario gewoon 'achter-op', en kun je de bestuurder niet zien vanwege zijn dikke lijf =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 09:07:
Wat kan de stemming toch makkelijk omslaan. Bij de eerste beelden van mario kart was de wereld te klein. Racen in een zeepbak, dat kan toch niet :)
Bij Nintendo kan alles :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
yamAUchi schreef op 21 October 2003 @ 22:57:
waar gaan jullie hem bestellen ? schijnt morgen een update te komen bij gcshop.nl .. denk dat ik hem daar bestel ..

en die bonusdisc .. lijkt me wel geinig, maar weet niet of die er overal bij zit =)
Gewoon bij de Nedgame in de binnenstad kopen, bestellen duurt me te lang en ook al scheelt het geld ik kan die 2 dagen niet langer wachten. Krijg je weer van die verhalen die je ook met Metroid en Zelda had waarbij de pre-orders via internetshops nog uitgeleverd moesten worden terwijl hij gewoon al 2-3 dagen voor de release in de winkel ligt.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wheee, MKDD heeft maar 5 battlegrounds, das wel erg jammer imo... Waarom niet een stuk of 20, desnoods gewoon jatwerk van de snes en n64 versie, maar waarom maar 5? :/
Toch ga ik hem wel halen, hoor :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Okyah schreef op 22 oktober 2003 @ 11:32:
Wheee, MKDD heeft maar 5 battlegrounds, das wel erg jammer imo... Waarom niet een stuk of 20, desnoods gewoon jatwerk van de snes en n64 versie, maar waarom maar 5? :/
lol, zeik niet man :) bij de N64 had je er maar 3 :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario kart op de N64 was echt super. Vooral de super grote afkortingen zoals bij rainbow road naast de weg afspringen en je komt in de buurt bij de finisch er weer bij en dat gelde als volledige lap. Ik heb nog nooit zo veel vermaakt als met Mario kart. Ik heb nog geen cube maar ik ga hem vandaag of morgen zeker halen.

Ook al zou het maar voor de 3 welbekende spellen zijn:
- Metroid prime
- Mario Kart Double Dash
- Zelda

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nitai schreef op 22 October 2003 @ 14:01:
[...]

lol, zeik niet man :) bij de N64 had je er maar 3 :)
Ehh 4 toch ?
Big Donut, Block Fort, Parkeergarage idee ding en bovenop dat gebouw.

MK64 vond ik iig ECHT de shit !
SMK ook btw.. beide gewoon top games.
Volgens mij heb ik MK64 gewoon nog meer gespeeld ook (hmm not sure th0’ )

[ Voor 66% gewijzigd door Ken. op 22-10-2003 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

SMK en MK64 vind ik allebei goed, alleen speelde ze anders: SMK had meer bochtenwerk achter elkaar. MKDD is voor mij nu ook zekers een must-buy :)

Iemand XIII op z'n lijstje staan? De stijl spreekt me wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:21
Ik zie hier al verschillende mensen vragen stellen over Viewtiful Joe (ingame vragen dan wel) hebben al deze mensen Viewtiful Joe import gekocht of is ie stiekem al uit? Ik dacht namelijk dat de release datum op 24 oktober (vrijdag dus) lag?

Als ie al uit is dan moet ik namelijk vanmiddag nog naar de winkel! >:)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

x KeN x schreef op 22 October 2003 @ 14:20:
[...]

Ehh 4 toch ?
Big Donut, Block Fort, Parkeergarage idee ding en bovenop dat gebouw.
my bad :) 4 inderdaad... speel die laatste niet zoveel (boven op dat gebouw..)
we spelen MK64 nog regelmatig op de Xbox met een emu ;) :) beetje crappy sound af en toe, maar bij ons thuis zijn we diehard Mario Kart fans :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Gman schreef op 22 October 2003 @ 10:44:
[...]

Bij Nintendo kan alles :Y)
Ik vind dat nog steeds verbazend hoe je ze het nogsteeds, ELKE KEER toch weer een topgame maken, zelfs als ze iets heel gedurfds doen.

-Zelda Cellshaded (reactie: OMG Zelda kiddy tekefilm > later Heil nintendo
-Mario Kart Double Dash (OMG zeepkisten > SMK beater)
-Metroid Prime (3d kan ooit! > GOTY beste cube game tot nu toe)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 22 October 2003 @ 14:39:
[...]

my bad :) 4 inderdaad... speel die laatste niet zoveel (boven op dat gebouw..)
we spelen MK64 nog regelmatig op de Xbox met een emu ;) :) beetje crappy sound af en toe, maar bij ons thuis zijn we diehard Mario Kart fans :)
Speel die laatste tijd niet zoveel???
WTF is die al uit? Mario Kart Double Dash?

--edit--

14 November ik schrok al ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Nee, hij bedoelde de laatste battle track van Mario Kart 64 :D
MKDD komt pas 14 november uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

TheEvilCuber schreef op 22 October 2003 @ 14:40:
[...]

Ik vind dat nog steeds verbazend hoe je ze het nogsteeds, ELKE KEER toch weer een topgame maken, zelfs als ze iets heel gedurfds doen.

Inderdaad, valt mij ook op. Toch zijn er ook wel games die niet zo aansloegen:
- Doshin the Giant (gemiddeld een 6 bij de meeste reviews)
- Pikmin (persoonlijk vind ik dit een goed game, maar wordt toch niet door iedereen zo gewaardeerd)

Heb eerlijk gezegd het "nah"-gevoel bij Donkey Konga, maar goed, je weet het dus maar nooit met Nintendo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
iemand al VJ in NL?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Toch nog ff die Yoshi Bolide pimpen hoor, wat een coole wagen zeg :+

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd_yoshibolide.jpg
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 23:05:
Misschien kun je wat vinden met de HGCT Search? http://yamauchi.selwerd.nl/~d3
Okyah schreef op 22 oktober 2003 @ 11:32:
Ben ik het mee eens. OK, SMK en MK64 hadden er ook maar 4 maar come on, hoe lang duurt het nou om zo'n battle map in elkaar te draaien? Beetje jammer.
TheEvilCuber schreef op 22 October 2003 @ 14:40:

Bastards bij Nintendo! Ons elke keer zo laten schrikken :( :Y)

Bij MP vooral de 1st person view denk ik :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

JC schreef op 22 oktober 2003 @ 14:50:
[...]

Inderdaad, valt mij ook op. Toch zijn er ook wel games die niet zo aansloegen:
- Doshin the Giant (gemiddeld een 6 bij de meeste reviews)
- Pikmin (persoonlijk vind ik dit een goed game, maar wordt toch niet door iedereen zo gewaardeerd)

Heb eerlijk gezegd het "nah"-gevoel bij Donkey Konga, maar goed, je weet het dus maar nooit met Nintendo :)
Voor zover ik weet wordt Donkey Konga door dezelfde mensen gemaakt als Samba Di Amigo (met die sambaballen erbij) op de Dreamcast.. en dat was wel degelijk een erg leuk spel!

ohja, Doshin the Giant is meer een verloren gegaan 64DD spel dat later voor de Gamecube opnieuw is uitgebracht.

[ Voor 10% gewijzigd door SD5k op 22-10-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

D³ schreef op 22 oktober 2003 @ 15:09:
Bij MP vooral de 1st person view denk ik :)
mja, de eerste beelden van Metroid Prime waren ook nog niet bepaald indrukwekkend.. (toen nog in ontwikkeling voor de N64)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Vanochtend rond half 12 ging ik richting de Mediamarkt met goede hoop...mijn hoop streefde naar een copy van Viewtiful Joe. Eenmaal aangekomen bij de games sectie kwam ik hem tegen...de schoonheid...het riep naar mij..."paaaak mijjjj....paaaak miiijjj..." Ik kon niet kiezen welke VJ versie ik zou pakken, de gele of de roze "Waarom laat u mij deze keuze maken Joe! Waarom?!!!"

Eenmaal tot een besluit gekomen te zijn heb ik besloten om de gele versie maar mee te nemen.

Viewtiful Joe is in mijn bezit! Woeiii!!

En achter mij stond een Nintendo Pod met de demo's van FZero, RS3 en VJ...meteen VJ even uitgetest :+ Kon niet wachten namelijk. Fzero ruleerd ook erg, RS3 heb ik alleen even bekeken en zag er goddelijk uit.

Dit allemaal speelde af in de MM gelocaliseerd in Leeuwarden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Koffiezuiper schreef op 22 October 2003 @ 15:33:
Vanochtend rond half 12 ging ik richting de Mediamarkt met goede hoop...mijn hoop streefde naar een copy van Viewtiful Joe. Eenmaal aangekomen bij de games sectie kwam ik hem tegen...de schoonheid...het riep naar mij..."paaaak mijjjj....paaaak miiijjj..." Ik kon niet kiezen welke VJ versie ik zou pakken, de gele of de roze "Waarom laat u mij deze keuze maken Joe! Waarom?!!!"

Eenmaal tot een besluit gekomen te zijn heb ik besloten om de gele versie maar mee te nemen.

Viewtiful Joe is in mijn bezit! Woeiii!!

En achter mij stond een Nintendo Pod met de demo's van FZero, RS3 en VJ...meteen VJ even uitgetest :+ Kon niet wachten namelijk. Fzero ruleerd ook erg, RS3 heb ik alleen even bekeken en zag er goddelijk uit.

Dit allemaal speelde af in de MM gelocaliseerd in Leeuwarden :+
Is het plastic doosje zelf dan geel/roze? of het hoesje?

maar ach, ik heb em toch voor een mooi prijsje overgekocht :) ben benieuwd
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.