Het Grote Gamecube topic deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.315 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

aha dus 4:3 is dus zoiets: (het beeld binnen die lijntjes) en de rest is dus het extra breedbeeld-beeld :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/evilcuber/sc2breedbeeld.jpg

de ruimte binnen de lijntjes zijn volgens PSP 1.2 - 1 en de ruimte erbuiten 1.7

[ Voor 20% gewijzigd door Collaborator op 19-10-2003 16:55 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 19 October 2003 @ 16:52:
aha dus 4:3 is dus zoiets: (het beeld binnen die lijntjes) en de rest is dus het extra breedbeeld-beeld :P

[afbeelding]

de ruimte binnen de lijntjes zijn volgens PSP 1.2 - 1 en de ruimte erbuiten 1.7
Nee, volgens mij net andersom :P Je hebt 4:3 beeld, en bij 16:9 worden er aan de boven- en onderkant randjes afgesneden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

dit spel heeft dus een nep 16:9 stand (snijden) maar die lijntjes kloppen wel toch?
want 16:9 hoort juist die 2 randjes Extra te geven :P en niet kunstmatig eruit te knippen ?

[ Voor 36% gewijzigd door Collaborator op 19-10-2003 17:29 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Aargh, ik word helemaal gek van die kut-haai =(

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 19 October 2003 @ 17:27:
dit spel heeft dus een nep 16:9 stand (snijden) maar die lijntjes kloppen wel toch?
want 16:9 hoort juist die 2 randjes Extra te geven :P en niet kunstmatig eruit te knippen ?
Ja, bij echte 16:9 modus moet dat buiten die lijntjes erbij komen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door jOzh - Sunday 19 October 2003 18:38
Aargh, ik word helemaal gek van die kut-haai =(
hij is te doen jozh

SPOILER

probeer de mijnen die ie steeds in het water gooit in zn bek te schoppen, of als ie achter je aan komt in het pad gaan staan van zo'n mijn.

pas op als ie gaat bijten en achter je aan gaat komen, elke keer in slomo als ie langs je komt en rustig springen op de bodem van die pool.

schop hem! :p

koop wat extra hartjes bij de shop, heb er nu 13 ofzo, scheelt wel.

--- end of spoiler

succes

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tipje voor Viewtiful Joe. :)

En als hij die mijn in zijn bek heeft in slomo de mijn kapottrappen en dan wachten, Zo krijgt hij nog meer damage als normaal :)

[ Voor 30% gewijzigd door schnumi op 19-10-2003 20:47 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Iemand enig idee wanneer Gamespot/IGN etc Rebel Strike (of gewoon games in het algemeen) reviewen? Meestal is dat net voor de daadwerkelijke release toch? Zit nog steeds te dubben namelijk :)

//edit Thx schnuum :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dyxtra op 19-10-2003 19:14 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 19 October 2003 @ 19:08:
Iemand enig idee wanneer Gamespot/IGN etc Rebel Strike (of gewoon games in het algemeen) reviewen? Meestal is dat net voor de daadwerkelijke release toch? Zit nog steeds te dubben namelijk :)
Ik dacht ergens op het IGN forum maandag te hebben gelezen. :)

Dus ik verwacht maandag a dinsdag en dat is net 1/2 dagen voor de release. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 19:02:
[...]
hij is te doen jozh

SPOILER

probeer de mijnen die ie steeds in het water gooit in zn bek te schoppen, of als ie achter je aan komt in het pad gaan staan van zo'n mijn.

pas op als ie gaat bijten en achter je aan gaat komen, elke keer in slomo als ie langs je komt en rustig springen op de bodem van die pool.

schop hem! :p

koop wat extra hartjes bij de shop, heb er nu 13 ofzo, scheelt wel.

--- end of spoiler

succes
Ik heb em uiteindelijk gehaald, heb de mijnen helemaal niet hoeven gebruiken. Joe heeft een vrij sterke move kwam ik net achter..

SPOILER

Slow+Zoom+punch is errug sterk, kun je ook vrij vaak achter elkaar doen, toen was ie ineens weer erg simpel =)

END SPOILER

[ Voor 7% gewijzigd door jOzh op 19-10-2003 20:23 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is code voor spoilers, gaarne die te gebruiken. Zie openingspost van deel #35 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg jongens, zet het es ff in spoiler tags... HIV, gooi die es ff snel in de openingspost, als je de helft copy/paste, kan dat er ook nog wel bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

HIValicious schreef op 18 oktober 2003 @ 02:18:
Spoilers:
We willen natuurlijk dat iemand een belangrijk stuk in een game voor ons verklapt, maar dat mag niet betekenen dat je het dan niet mag posten. Als je je bericht toch wilt posten gebruik dan deze code:

code:
1
2
3
[table][tr][td bgcolor=#000000]
.. Hier komt de spoiler ... 
[/td][/tr][/table]

Om te lezen even selecteren.
Wel op eigen risico
Gebruik deze ff ;)

Spuit 11 :/

[ Voor 3% gewijzigd door NvE op 19-10-2003 20:10 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nog een dingetje over breedbeeld:
hoe lossen ze dit spprt scene's op op bij 4:3 dvd's/ tv uitzendingen? (die is er van M:R in de US ook!)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/evilcuber/matrixdvd.jpg
laatste post over breedbeeld > sorry modjes

[ Voor 14% gewijzigd door Collaborator op 19-10-2003 20:30 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ok ok, jullie (alle 3 ;) ) hebben gelijk, mijn post is gefixed. Nu schnumi en -vliegtuig- nog :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op 19 oktober 2003 @ 20:24:
nog een dingetje over breedbeeld:
hoe lossen ze dit spprt scene's op op bij 4:3 dvd's/ tv uitzendingen? (die is er van M:R in de US ook!)

[afbeelding]
laatste post over breedbeeld > sorry modjes
All you need to know ;) (page 2 vooral)

[ Voor 4% gewijzigd door Dyxtra op 19-10-2003 20:36 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Hmmmz, er zit in Europa toch geen bonusdisk bij mario kart?

ik zat op gamerelease.nl en kon daar pre-orderen voor 42 euro en dan met bonusdisk. Vaag toch :?

En maar 42 euro, ook vaag...

Iemand al eens wat besteld bij die toko?

Ps: ik stuurde mail of het klopte, en kreeg terug dat dat zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat niet de amerikaanse versie? want dan zou 42 euro wel eens heel goed kunnen kloppen. Als het een europese prijs zou zijn zouden ze verlies maken dus dat lijkt me niet. vraag eens of het een us of pal versie is zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Nee het is toch echt de pal versie (ook te zien aan de release datum)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:14
Kun je ergens in Nederland in een winkel een memory card met USB aansluiting kopen? (Ik weet dat ie via internet op liksang en dergelijke te koop zijn)

en sorry, ff mierenneuken en offtopic :+ :
Spoilers:
We willen natuurlijk dat iemand een belangrijk stuk in een game voor ons verklapt, maar dat mag niet betekenen dat je het dan niet mag posten. Als je je bericht toch wilt posten gebruik dan deze code:
volgens mij moet er niet tussen "natuurlijk" en "dat"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 13:19

admiral866

The King Personality Disorder

beatle schreef op 19 October 2003 @ 20:39:
Hmmmz, er zit in Europa toch geen bonusdisk bij mario kart?

ik zat op gamerelease.nl en kon daar pre-orderen voor 42 euro en dan met bonusdisk. Vaag toch :?

En maar 42 euro, ook vaag...

Iemand al eens wat besteld bij die toko?

Ps: ik stuurde mail of het klopte, en kreeg terug dat dat zo is...
wel relaxte zaak als het een goeie is. 1,50 verzendkosten ook erg laag.
Ze zijn daar zowiezo wel goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik krijg ook zin om daar te pre-orderen, maar ik wil niet zoals met SC II weer een halve week moeten wachten op de postbode :(

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 20:00:
Zeg jongens, zet het es ff in spoiler tags... HIV, gooi die es ff snel in de openingspost, als je de helft copy/paste, kan dat er ook nog wel bij :P
moeilijk he zo'n opening lezen he ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13:08
Gisteren die 5 filmpjes van PoP gezien en ik haak toch eigenlijk nu al af "/ Heb zin in een spel met een wat groter verhaal en speelwereld. Geen zin om een haakje aan te raken zodat een hekje opengaat etc, ik snap best wel dat zo'n beetje alle spellen op dat principe zijn gebaseerd maar toch. Waar blijven Tales of Symphonia en Baten Kaitos aaaaaaaaaaaaaaaaaargh.

D³ wat heb je in godsnaam met Fox gedaan? Ziet er een beetje uitgerekt uit, en zijn de midi's van Starwing allemaal zo vaag? Het is het toch niet, als ik mijn SNES aanzet is de muziek iets anders (beter). Die Corneria klonk meer als een of ander bandje die het in de garage nagepseeld hebben. Moet nog steeds op zoek naar een Starwing CD, vage japs hebben overal soundtracks van so here's hoping!

En ik zou persoonlijk altijd voor een breedbeeld gaan, spellen die het niet ondersteunen kan je nog steeds goed spelen (ongeveer even groot als een normale 4:3 TV denk ik zo) en spellen die het wel ondersteunen zijn het (volgens de "kenners") toch zeker waard. En zo duur zijn ze toch niet ten opzichte van normale TV's.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Aristagon schreef op 19 October 2003 @ 23:56:
Gisteren die 5 filmpjes van PoP gezien en ik haak toch eigenlijk nu al af "/ Heb zin in een spel met een wat groter verhaal en speelwereld. Geen zin om een haakje aan te raken zodat een hekje opengaat etc, ik snap best wel dat zo'n beetje alle spellen op dat principe zijn gebaseerd maar toch. Waar blijven Tales of Symphonia en Baten Kaitos aaaaaaaaaaaaaaaaaargh.

D³ wat heb je in godsnaam met Fox gedaan? Ziet er een beetje uitgerekt uit, en zijn de midi's van Starwing allemaal zo vaag? Het is het toch niet, als ik mijn SNES aanzet is de muziek iets anders (beter). Die Corneria klonk meer als een of ander bandje die het in de garage nagepseeld hebben. Moet nog steeds op zoek naar een Starwing CD, vage japs hebben overal soundtracks van so here's hoping!

En ik zou persoonlijk altijd voor een breedbeeld gaan, spellen die het niet ondersteunen kan je nog steeds goed spelen (ongeveer even groot als een normale 4:3 TV denk ik zo) en spellen die het wel ondersteunen zijn het (volgens de "kenners") toch zeker waard. En zo duur zijn ze toch niet ten opzichte van normale TV's.
Ik moet nu dus een beetje kiezen tussen 72+ cm TV en games Maar DVD met balken
OF 72 cm breedbeeld, en gerekte games OF balken waardoor je alsnog klein beeld hebt (geen 72CM! en dat wil ik juist)

maar toch denk ik dat ik voor breedbeeld ga, op die pics zie je maar een heel klein beetje dat het gerekt is (bij viewtifull helemaal niet) maar wel bijZelda een beetje (
Link is wat aangekomen :P)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber: Ik snap dat het een lastige keuze kan zijn, maar daar is dit topic net niet voor bedoeld :)

Na de SP Console LAN van dit weekend (Mario Party/Soul Calibur II) en de mededeling dat je een Speelkubus voor 88 Euro bij de Media Markt in Utrecht op kan halen ben ik toch toch erg geinteresseerd geraakt in de GC.

Ik kan alleen nergens vinden wat je bij een standaard GC krijgt. Ik gok op GC, controller en kabels... of krijg je nog meer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 01:29:
TheEvilCuber: Ik snap dat het een lastige keuze kan zijn, maar daar is dit topic net niet voor bedoeld :)

Na de SP Console LAN van dit weekend (Mario Party/Soul Calibur II) en de mededeling dat je een Speelkubus voor 88 Euro bij de Media Markt in Utrecht op kan halen ben ik toch toch erg geinteresseerd geraakt in de GC.

Ik kan alleen nergens vinden wat je bij een standaard GC krijgt. Ik gok op GC, controller en kabels... of krijg je nog meer? :)
Handleiding, karton en plastic :P
Verder zit er niks bij :)

Tenzij je een pakket met spel neemt natuurlijk :+ Dan zit er een spel bij 8)7

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

ik zou het zelda pakket proberen te scoren en dan via de 2de hands sites wat goedkope games scoren

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Dat Rebel Strike 3 ziet er echt schitterend uit zeg. Ik lees (en bekijk) net dat forumtopic dat eerder aangehaald was, en het schijnt zelfs nog soepel te lopen ook :)
Ik ben geen Starwars fanaat, maar ik heb het vermoeden dat deze ook in mijn collectie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gameplay > graphics. Ik zeg niet dat het slechte gameplay heeft want ik heb het spel nog niet, ik vond rogue squadron 2 wel geweldig, maar de on foot missies staan me niet echt aan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, heb je die ook op wallpaper formaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Krijg je eigenlijk een foutmelding of iets dergelijks als je een spel op 60Hz probeert te spelen (b-knop inhouden bij cube logo)??? Ik krijg dus de vraag... wilt u op 60Hz spelen.. dan antwoord ik met ja en dan gaat het gewoon verder...

Was dus benieuwd of mijn tv het ondersteunde (heb rgb kabel van nintendo)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee je krijgt een soort flikkering, het beeld is dan niet goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 12-09 14:59
Reignman schreef op 20 October 2003 @ 10:49:
Krijg je eigenlijk een foutmelding of iets dergelijks als je een spel op 60Hz probeert te spelen (b-knop inhouden bij cube logo)??? Ik krijg dus de vraag... wilt u op 60Hz spelen.. dan antwoord ik met ja en dan gaat het gewoon verder...
ik dacht dat je die vraag sowieso niet kan krijgen als je tv het niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
Fred_Perry schreef op 20 October 2003 @ 10:58:
[...]
ik dacht dat je die vraag sowieso niet kan krijgen als je tv het niet ondersteunt.
Het is dacht ik niet eens mogelijk om dat te dedecteren. Zeker met wat oudere TV's niet. Maar als je TV het niet ondersteunt merk je dat echt wel :Y) (nee, je TV gaat er niet kapot van).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Animal Crossing al gezien ergens? Ik heb gehoord dat hij in Australie (waar ze ook PAL hebben) uit is gekomen. Hopelijk zijn er gameshops in Nederland die hem gaan importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik wordt pas op 30 oktober weer op het www aangesloten dus ik moet nu steeds 10 pagina's bijlezen.

@ISO/Streaming discussie:
Wat is er zo speciaal aan PSO+? Ik wil best mijn normale PSO er namelijk tegen ruilen. That is totdat ik de N64 emulator heb geprobeert. Heeft niemand een link?

@TV voorkeur:
Ik heb een 82cm Panasonic breedbeeld en ik heb deze standaard op breedbeeld staan. Ik heb geen last van vervormingen (of ben er inmiddels aan gewend). Maar ik weet wel dat dit per merk verschillend is. Persoonlijk vind ik de vervormingen bij Philips en Sony het meest storend. JVC en Panasonic genieten mijn voorkeur. Maar zodra iets echt breedbeeld is (games of DVD's) dan zie je het wel. Het is dan toch een extra dimensie. Mijn conclusie is dus om gewoon voor breedbeeld te gaan!

@VJ:
Verder ben ik lekker met VJ bezig. Ik vind het echt een briljant spel. Ik heb eigenlijk nog alleen maar Episode 1 gespeeld en ik probeer daar een steeds betere score neer te zetten. Ik strand echter steeds rond de 11000. Maar de game is verder wel echt leuk. Verhaal kan me gestolen worden (is ook voor het eerst) want de gameplay is echt briljant! Ik heb nu dus ook maar 2 krachten (Slow en Mach Speed). Ik snap nog niet hoe je meer V-points kunt verdienen met mach speed maar daar kom ik wel achter!

@RS3:
Ik kan echt niet wachten op deze game. Ik heb momenteel de US versie in pre-order staan maar zal de EU versie ook de arcade-classics bevatten?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Reignman schreef op 20 oktober 2003 @ 10:49:

Was dus benieuwd of mijn tv het ondersteunde (heb rgb kabel van nintendo)...
Ik kan dat wel doen, zonder RGB, maar dan ziet het er niet echt goed meer uit.
Het gaat een beetje knipperen en flikkeren.
En de kleuren zijn niet echt mooi meer.
Dit dan zonder RGB.

Als je de normale stand gebruikt. dan heb je het niet en id de beeldkwaliteit toch wel eenstukje beter dan dat hij niet op 60 hz staat.

Foutmeldingen krijg ik niet.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Deddiekoel schreef op 20 October 2003 @ 12:31:
Ik wordt pas op 30 oktober weer op het www aangesloten dus ik moet nu steeds 10 pagina's bijlezen.

@ISO/Streaming discussie:
Wat is er zo speciaal aan PSO+? Ik wil best mijn normale PSO er namelijk tegen ruilen. That is totdat ik de N64 emulator heb geprobeert. Heeft niemand een link?
Ehm, het speciale aan PSO+ is toch gewoon dat de bug eruit is gehaald? Dat was wat ik ervan begreep iig.
@TV voorkeur:
Ik heb een 82cm Panasonic breedbeeld en ik heb deze standaard op breedbeeld staan. Ik heb geen last van vervormingen (of ben er inmiddels aan gewend). Maar ik weet wel dat dit per merk verschillend is. Persoonlijk vind ik de vervormingen bij Philips en Sony het meest storend. JVC en Panasonic genieten mijn voorkeur. Maar zodra iets echt breedbeeld is (games of DVD's) dan zie je het wel. Het is dan toch een extra dimensie. Mijn conclusie is dus om gewoon voor breedbeeld te gaan!
Ikzelf heb een 72cm breedbeeld Philips, ik heb gekozen voor breedbeeld omdat ik nogal een dvd-freak ben. Normale tv uitzendingen bekijk ik in de zoom stand, je mist dan wel wat van het beeld onder en boven maar dit stoort mij totaal niet. Games kun je over het algemeen ook best in breedbeeld spelen, de vervorming van het beeld valt in games wat minder op dan bij normale tv-uitzendingen
@VJ:
Verder ben ik lekker met VJ bezig. Ik vind het echt een briljant spel. Ik heb eigenlijk nog alleen maar Episode 1 gespeeld en ik probeer daar een steeds betere score neer te zetten. Ik strand echter steeds rond de 11000. Maar de game is verder wel echt leuk. Verhaal kan me gestolen worden (is ook voor het eerst) want de gameplay is echt briljant! Ik heb nu dus ook maar 2 krachten (Slow en Mach Speed). Ik snap nog niet hoe je meer V-points kunt verdienen met mach speed maar daar kom ik wel achter!
Lol, verhaal in VJ is echt gaar =) Gelukkig versta ik de helft van de dialogen niet want die zijn dus echt dramatisch. Boeit verder ook totaal niet, gameplay is king en die is in VJ dus ook super =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier meer mensen die de vraag of je op 60hz wilt spelen gewoon sowieso krijgen, of je nu b ingedrukt houdt of niet?

En ik moet zeggen dat ik de beeldkwaliteit (vooral qua kleuren) hier bij mij met de composite kabel beter vond dan met die RGB kabel van Nintendo (alles werd wat flets, en ik kon de kleuren niet bijstellen via m'n tv menu). Het enige echte grote voordeel dat ik wel direct kon zien was het verdwijnen van die "onrustige" pixels bij randen waar het contrast tussen kleuren erg groot was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 09:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
Verwijderd schreef op 20 oktober 2003 @ 13:13:
Zijn er hier meer mensen die de vraag of je op 60hz wilt spelen gewoon sowieso krijgen, of je nu b ingedrukt houdt of niet?
Ik kreeg de vraag nooit, totdat ik 1 keer B ingedrukt hield en nu krijg ik de vraag altijd.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Bij de US versie van VJ staat in het boekje dat als je progressive scan wilt spelen je ook de b-knop moet inhouden. Op zich niet zo heel interessant maar er staat ook bij dat hij bij TV's die geen progressive scan ondersteunen dan alles in 16x9 weergeeft... Dalijk maar eens uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Aristagon schreef op 19 October 2003 @ 23:56:
D³ wat heb je in godsnaam met Fox gedaan? Ziet er een beetje uitgerekt uit
Deze bedoel je?

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/foxbig.jpg

:P
zijn de midi's van Starwing allemaal zo vaag? Het is het toch niet, als ik mijn SNES aanzet is de muziek iets anders (beter). Die Corneria klonk meer als een of ander bandje die het in de garage nagepseeld hebben.
Corneria is wel 1 van de vagere ja, en het is midi dus 100% zoals in de game zal het niet snel zijn.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg ook altijd automatisch de vraag over 60hz (zal de gamecube wel onthouden) alleen nu ik sinds vorige week de rgb kabel heb vraagt hij het niet meer, zelfs als ik de b knop in houd! (geloof ik, moet nog goed kijken ff)

Zou dat kunnen kloppen?

[edit]

Laat maar werkt al :)
Had ook nieuwe games gekocht en waarschijnlijk ondersteunen die geen 60hz dat hij het daarom niet vroeg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
D³ schreef op 20 October 2003 @ 15:49:
[...]
Deze bedoel je?

[afbeelding]

[...]
Corneria is wel 1 van de vagere ja, en het is midi dus 100% zoals in de game zal het niet snel zijn.
BWAHAHAHAHAHA! das echt TE kick!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik durf er geen nieuwe topic voor te openen :S

Maar uhm, ik speel graag Fifa met wat vrienden, en ik wil 2 extra Joysticks kopen alleen zijn ze rond de 30€ per stuk, nou zijn er ook 3rd Party sticks van rond de 15€....en er zijn er heel veel zijn er een paar merken die jullie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 16:45:
Hey ik durf er geen nieuwe topic voor te openen :S

Maar uhm, ik speel graag Fifa met wat vrienden, en ik wil 2 extra Joysticks kopen alleen zijn ze rond de 30€ per stuk, nou zijn er ook 3rd Party sticks van rond de 15€....en er zijn er heel veel zijn er een paar merken die jullie aanraden?
third pary Joysticks ZUIGEN, PUNT.

iedereen kan zeggen wat ie wil, maar dat is echt een feit. ik heb nog nooit een third party controller gezien die NIET binnen 1 dag gebreken gebon te vertonen (knoppen veren niet meer terug)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

als je als gastheer inferieure controllers koopt, vind ik dat je er ook zelf mee moet spelen :)

je kan je vrienden toch niet zo'n goedkoop kutcontrollertje in de handen drukken :)

(en als je dan verliest, ligt het aan het pookje ! =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha maar dan betaal ik 70 € om vervolgens verslagen te worden door mijn vrienden in mijn huis :P

ik heb ooit ook een third party controller gekocht en die zoog hard...na 2 dagen ging hij al stuk.
Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er geen een goede goedkope third party controller bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
bij Dixons heb je al een controller voor 9 euro... test die ff uit.. en als je die goed genoeg vind als 3de + 4de controller... dan neem je die toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 16:56:
haha maar dan betaal ik 70 € om vervolgens verslagen te worden door mijn vrienden in mijn huis :P

ik heb ooit ook een third party controller gekocht en die zoog hard...na 2 dagen ging hij al stuk.
Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er geen een goede goedkope third party controller bestaat
Als je vrienden zo graag fifa komen spelen, nemen ze toch hun eigen joystick mee?
Zou ik ook doen... Voor die 30 euro...
Ik zou ook zo een Xbox joystick kopenvoor de vrijdagavond.. maar meestal hebben we er 6 en maar 1 xbox :D

Maar goed.. ik denk dat je vrienden daar niet zo veel moeite mee hebben :) (ik ken ze alleen niet ;) )

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 10:22:
[...]

hmm, heb je die ook op wallpaper formaat :P
Alstu :) (met dank aan Tom S.) _/-\o_

sorry modjes, ga ik weer offtopic |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Collaborator op 20-10-2003 17:10 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gkgj/play.wmv
Donkey Konga video
NÚ lijkt t me best cool.. zo hoe die jappen t later zien :)

Atsumare Made In Wario boxart + Biohazard 3 boxart .. ?? leuk?
http://img36.ac.yahoo.co....0-1066611000150cl_008.jpg

Atsumare Made in Wario GC
filmpjes van cube-europe
http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-madeinwario-1.wmv
http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-madeinwario-2.wmv
http://www.cube-europe.com/movies/dfeed-madeinwario-3.wmv

Atsumare Made in Wario GC SALES eerste dag =
77.205 St. [58,4 %] - Totaal 77.205 St.

hier nog een IETS BETER kwaliteit MGS-TTS TGS2003 trailer
http://gametrailers.com/gt_vault/t_mgstwinsnakes_2.wmv

en voor de liefhebbers.. PES 3 trailer
http://download.games.tis...tion_soccer_3-trailer.zip

[ Voor 84% gewijzigd door BrbZrk op 20-10-2003 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
TheEvilCuber schreef op 19 oktober 2003 @ 21:39:
Nee het is toch echt de pal versie (ook te zien aan de release datum)
Idd, heb mail gestuurd en is PAL... majah soms is iets TE goedkoop en dan durf ik het niet aan zegmaar...

* beatle is zwaar aan de twijvel... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

beatle schreef op 20 October 2003 @ 17:35:
[...]

Idd, heb mail gestuurd en is PAL... majah soms is iets TE goedkoop en dan durf ik het niet aan zegmaar...

rustig maar hoor, er zijn al genoeg mensen voor je geweest die er iets hebben gekocht ;) tis maar een spelletje :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
moet dat nou? ;( :+ wij moeten het maar weer doen met fifa :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Fred_Perry schreef op 20 October 2003 @ 17:48:
[...]

moet dat nou? ;( :+ wij moeten het maar weer doen met fifa :|
Nou, dan doe jij het maar met Fifa, ik hou het lekker bij WE6:FE ;)
Serieus, voor iedereen die nog steeds twijfelt vanwege de Japanse teksten, gewoon kopen! Ik kan nu vrij soepel door alle menu's heenwandelen, alleen bij het maken van een speciale tacktiek pak ik de vertaling er nog wel eens bij. Gelukkig kun je al je opstellingen en tacktieken opslaan zodat je niet zo vaak met dat pak papier (pagina of 100 :P ) aan de slag hoeft.

[ Voor 3% gewijzigd door jOzh op 20-10-2003 18:23 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
jOzh schreef op 20 October 2003 @ 18:23:
[...]

Nou, dan doe jij het maar met Fifa, ik hou het lekker bij WE6:FE ;)
Serieus, voor iedereen die nog steeds twijfelt vanwege de Japanse teksten, gewoon kopen! Ik kan nu vrij soepel door alle menu's heenwandelen, alleen bij het maken van een speciale tacktiek pak ik de vertaling er nog wel eens bij. Gelukkig kun je al je opstellingen en tacktieken opslaan zodat je niet zo vaak met dat pak papier (pagina of 100 :P ) aan de slag hoeft.
Ik had het eigenlijk ook over PES3... volgens mij krijgt die bij ons nooit het levenslicht te zien. (dus ook niet in Japan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Fred_Perry schreef op 20 October 2003 @ 18:40:
[...]
Ik had het eigenlijk ook over PES3... volgens mij krijgt die bij ons nooit het levenslicht te zien. (dus ook niet in Japan)
Nope erg jammer dat pes niet uit gaat komen......je moet toegeven dat ms dat wel slim heeft gedaan door te zorgen dat de box figuren fijn metal gear en gta kunnen spelen. En wat heeft NoE ooit voor ons gedaan? Ok mariokart eerder dan in de us EN de zelda bonusdisc zijn natuurlijk goede zaken maar daarbuiten is het brak.

Maar goed ff ontopic, ik heb het ondertussen wel gehad met wachten op play, waar kan ik soul calibur 2 het goedkoopst krijgen? My current fave is gcshop waar ie inc verzending 51 euro gaat kosten. Wie biedt minder? :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Reignman schreef op 20 oktober 2003 @ 17:03:
bij Dixons heb je al een controller voor 9 euro... test die ff uit.. en als je die goed genoeg vind als 3de + 4de controller... dan neem je die toch...
Ik heb die El Cheapo gekocht van Dixons en tsjah het is geen topproduct maar voor het geld zeker niet slecht.
35 euro voor een Ninty of 10,- voor een 3rd party, voor mij was de keuze heel snel gemaakt.
Enige punt van kritiek is dat de Z knop "klikt" dus zo'n klik geluid maakt als je 'm indrukt, doet het verder goed en blijft niet hangen.

Ik heb 'm gewoon gekocht voor vrienden/kleine neefje ... mensen die je je dure controller niet toevertrouwd dus (8>
Ik vind het gewoon zonde geld om daar nintendo controllers bij te halen, m'n volgende (4e) wordt wel een Nintendo omdat ik 2 orginele wil hebben "voor de heb"

Ook de wireless van 4Play met rumble bevalt me prima!
Ook hier een klein puntje: als je 'm 10 sec ofzo niet gebruikt stopt ie en moet je 'm aan/uit zetten.

[ Voor 42% gewijzigd door Gman op 20-10-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
beatle schreef op 20 October 2003 @ 17:35:
[...]

Ik heb er wel eens iets besteld en ook gewoon netjes de game ontvangen, maar dat van die bonusdisk kan nooit kloppen. Ze maken wel eens foutjes met dit soort dingen, ook met titelomschrijvingen. Kijk maar eens naar DBZ voor de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zit er dus ook over na te denken of ik nou een dure NINTENDO controller zal kopen.. of die cheap dixons (shit?) controller.

Ik hoor nou niet iets van mensen die zeggen.. Nee het is echt KUT die 3rd party zooi... voor 10 euro..tja.. who cares?

Ik heb ook bij Futurezone in rotterdam een 3rd party memory card 116 blokjes(als het goed is ofzo) gekocht voor 15 euro. Ik vroeg specifiek aan hem of hij veel problemen met 3rd party memory cards had, of dat ik beter een nintendo card kon halen. Hij antwoorde dat die 3rd party cards bij hun geen problemen tot nu toe hadden vertoont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ja maar het is toch 10 euro over de balk smijten. Kun je je beter een hoop frustratie en ergernis besparen door gewoon gelijk goed matriaal te kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Gewoon Nintendo spul kopen, niet moeilijk doen.

d3: ik heb je gemaild over VJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das natuurlijk onzin.. ik kan of nu een cheapo controller halen.. of een maand of anderhalf wachten totdat ik weer geld heb.. om een (oeee) orginele controller te halen.. ;)

Maar aangezien iedereen het allemaal zegt omdat het van Nintendo is, en niet echt met argumenten komt, behalve dan, dat de controls soms (dus niet altijd) sucken.. koop ik wel de cheapo

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 21:26 . Reden: poep ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Moet je zelf weten, maar die dingen hebben over het algemeen snel last van slijtage en gaan daardoor afwijken, of er komt bijvoorbeeld speling op de analoge stick.

Als je echt wat goeds wilt moet je voor een Nintendo Wavebird gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol dan ga je zelfs nog duurder.

Ik ben het wel met jullie eens dat nintendo betere kwaliteit leverd dan de 3rd party (shit). Maarja de prijs van die controllers staat er dan ook naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoeveel de modem + phantasy star online nu nog ongeveer kost. Bij bijvoorbeeld de mediamarkt?

(en nee, ik ga geen illegale dingen doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Zeker voor de controller zou ik officieel Nintendo spul kopen. Het kost misschien wat, maar dan weet je ook zeker dat je absolute topkwaliteit krijgt.
Ik heb nog geen 3d party controller in de handen gehad die ook maar in de buurt kwam van de originele O+

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 20 oktober 2003 @ 21:26:
Maar aangezien iedereen het allemaal zegt omdat het van Nintendo is, en niet echt met argumenten komt, behalve dan, dat de controls soms (dus niet altijd) sucken.. koop ik wel de cheapo
Tja, als je toch al zeker weet wat je wil moet je het hier niet vragen he. Iedereen raadt je een 3rd party af...
Ik kreeg bij m'n Cube een 3rd party ding gratis (FRS actie destijds) maar op een gegeven moment (na een week of 2) kreeg dat ding last van een afwijking naar links. En dat was dus niet zo prettig met Monkey Ball =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

jOzh schreef op 20 oktober 2003 @ 21:36:
[...]

Tja, als je toch al zeker weet wat je wil moet je het hier niet vragen he. Iedereen raadt je een 3rd party af...
Ik kreeg bij m'n Cube een 3rd party ding gratis (FRS actie destijds) maar op een gegeven moment (na een week of 2) kreeg dat ding last van een afwijking naar links. En dat was dus niet zo prettig met Monkey Ball =)
Ik had dus PRECIES hetzelfde probleem daarmee, ze hebben ons waarschijnlijk gewoon een partij met een fout erin aangesmeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Thelema schreef op 20 October 2003 @ 21:40:
[...]

Ik had dus PRECIES hetzelfde probleem daarmee, ze hebben ons waarschijnlijk gewoon een partij met een fout erin aangesmeerd :)
Ach ja, hij lag toch al klote in de hand dus zo heel erg vond ik het niet =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Het ding is bij mij tussen het vuilnis beland.
En ik heb nu 2 gewone controllers (waarvan een Emerald) en 2 wavebirds (waarvan een platinum).

edit: deze week Viewtiful Joe in huis, met dank aan D3 :)

[ Voor 18% gewijzigd door SD5k op 20-10-2003 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Ik deze week ook VJ in huis ...
kreeg toestrx een leuk telefoontje van een game sjop die zei dat de distributeur VJ al binnen had :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff VJ very very hard, chapter 6 is geen kattepies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MKDD screenshots

Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/38/12/ME0000381261_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/38/12/ME0000381265_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/38/12/ME0000381270_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/38/12/ME0000381275_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/38/12/ME0000381283_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/38/13/ME0000381317_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/38/13/ME0000381321_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/38/12/ME0000381210_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/38/12/ME0000381216_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/38/12/ME0000381218_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/38/12/ME0000381220_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://80.65.232.92/images/photos/00/00/38/12/ME0000381236_2.jpg

Meer hier.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/bge.gif

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
als mp spel is het mss wel leuk maar dat speel ik te weinig

d3 kan je ajb dat ding weg halen bang dat dalijk wat mensen epeletische aanvallen krijgen ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

:D

Jij hebt er wel zin in he d3? :+ :P

/edit :

Mijn kamer lijkt net een kermisatractie door dat knipper ding :(

[ Voor 51% gewijzigd door NvE op 20-10-2003 23:34 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d3 You Da Man!! Die screenshots zijn om af te likken! Wat zeg ik! Om over heen te spuiten :P

Dit is echt zon spel waar je, dronken met je vrienden, net voor het uitgaan, met zn allen even moet lachen!
Echt he! kan niet wachten tot die kommmmt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt zon spel waar je, dronken met je vrienden, net voor het uitgaan, met zn allen even moet lachen!
Echt he! kan niet wachten tot die kommmmt
dat is nou net de tijd waarop ook het meeste mario party en monkey ball gespeeld wordt hier, kan ook niet wachten. (kan ook niet wachten op phusebox die weer met een of andere zouteloze onbeagurmenteerde opmerking komt dat het spel zuigt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
:)

Nou ik hoop dat die mario kart nu wel vet is want die van de N64 vond ik maar zwaar matig.
Maar gezien de onwijs hoge scores overal maak ik me niet zo druk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me moet eerlijk bekennen weinig mario kart te hebben gespeeld op de n64.

Ik ben nog steeds gek van de Super Nintendo versie Wuhahha
Hoewel de 64 ook wel tof was, maar die heb ik niet zoveel gespeeld :D

edit:
Zat dat ballon spel nou ook in de n64? pff heb al zolang niet meer gespeeld.. ik weet wel dat ik die ook lachen vond, en vooral dalijk met 4 players :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL
check dit: http://www.nintendo.co.jp/ngc/gkgj/play.wmv
Donkey Kong verneuking of niet, ik ga het kopen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

idd Lamsh, ik zie mezelf ook al vrolijk tappen op die conga's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 21:36:
weet iemand hoeveel de modem + phantasy star online nu nog ongeveer kost. Bij bijvoorbeeld de mediamarkt?

(en nee, ik ga geen illegale dingen doen).
Phantasy star kost bij de bart smit (tenminste, de mijne) 39,95. Het modem weet ik niet, heb alleen een BBA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Zooowwwww, Mario Kart ziet er tof uit :D

Wat betreft de controllers: mijn ervaring is ook dat de Ninty controller duidelijk beter is dan de 3rd party controllers. De knoppen voelen beter aan en de controller blijft op de lange duur goed werken. Ik heb nog weinig andere verhalen gehoord; alle waar naar zijn geld zullen we maar zeggen ;)
Check anders eens het hardware onderdeel van IGN :)

Zou iemand nog mijn vraag kunnen beantwoorden hoe je caps kan maken van cube games, behalve foto's maken met je digitale camera (of is dit de enige manier)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Review van Rebel Strike op cube.ign.com:

9.0 Presentation
Great use of the Star Wars license all around. Slick menus, lots of DVD-like extras and unlockables, arcade games, and more.
9.0 Graphics
The majority of Rebel Strike is gorgeous. From the new light-scattering to the advanced particles and huge, detailed worlds. We can't in good faith drop the score because of some stiff animation.
10.0 Sound
Stunning. Full DPLII and DPLIIx support. Crystal clear orchestrated music and crisp sound effects.
7.0 Gameplay
Flight missions are still fun, if not exceptional. Outstanding cooperative mode, too. But the third-person foot missions feel clunky and broken.
9.0 Lasting Appeal
Two-player cooperative mode alone is worth the price of the game. Beyond that, you've got mostly fun single-player experience and well done versus modes.
8.3 OVERALL:
(out of 10 / not an average)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
JC schreef op 21 October 2003 @ 09:47:
Zooowwwww, Mario Kart ziet er tof uit :D

Wat betreft de controllers: mijn ervaring is ook dat de Ninty controller duidelijk beter is dan de 3rd party controllers. De knoppen voelen beter aan en de controller blijft op de lange duur goed werken. Ik heb nog weinig andere verhalen gehoord; alle waar naar zijn geld zullen we maar zeggen ;)
Check anders eens het hardware onderdeel van IGN :)

Zou iemand nog mijn vraag kunnen beantwoorden hoe je caps kan maken van cube games, behalve foto's maken met je digitale camera (of is dit de enige manier)?
Door een video-in kaart in je pc te hebben/plaatsen en hiermee het scartbeeld of het beeld van de tv op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Thnx! Gisteren voor het eerst Pikmin gespeeld (geleend van een vriend). Spel is echt grappig, leuk gedaan :)

offtopic:
Leuk om te zien dat de 'oude' sfeer van het GC-topic weer terug is. Leuk clubje posters, vraag me alleen af waar Phusebox is :?

[ Voor 5% gewijzigd door JC op 21-10-2003 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Volgens mij moet je voor caps een video-in op je PC hebben (via je videokaart bijvoorbeeld). Deze kan dan het scherm van TV weergeven (via jeje scart oid) en dan isset print-screen en klaar. Nooit kunnen proberen maar zo zou het moeten werken.
Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 23:44:
(kan ook niet wachten op phusebox die weer met een of andere zouteloze onbeagurmenteerde opmerking komt dat het spel zuigt)
Ik denk dat je dan nog lang kunt wachten want Phusebox is verbannen van GoT.

offtopic:
Ik kan trouwens eindelijk bewijzen van mijn video-game prestaties (AHUM) leveren. Ik heb een neije foon met digicam (Samsung E700)

[ Voor 29% gewijzigd door Deddiekoel op 21-10-2003 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Hmmmm, heb ik wat gemist dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 00:11:
edit:
Zat dat ballon spel nou ook in de n64? pff heb al zolang niet meer gespeeld.. ik weet wel dat ik die ook lachen vond, en vooral dalijk met 4 players :)
Volgens mij zat dat ballon-spel in ieder geval in de SNES versie :)
Van Mario Kart 64 durf ik het niet zeker te zeggen.

/me JC vind Mario Kart 64 ook een goede game in de Mario Kart serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

In Mario Kart 64 heb je ook Battle (waar je elkaars ballonnen probeert te slope..)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 04:54:
LOL
check dit: http://www.nintendo.co.jp/ngc/gkgj/play.wmv
Donkey Kong verneuking of niet, ik ga het kopen :):)
Woei, na het zien van het filmpje, is mijn mening over dit spel echt helemaal omgedraaid. Dit spel ziet er echt zo goed uit. Lekker rammen op de trommels.
Volgens mij wordt het wel een beetje moeilijk als je in je eentje moet trommelen en klappen tegelijk 8)7

Btw, iedereen zal mij wel voor gek verklaren als ze mij achter de tv zien rammen op die trommels 8)7

[Mario Kart]
Meer pics :
Afbeeldingslocatie: http://www.netrunner2k2.com/pics/291320031021_032637_3_big.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.netrunner2k2.com/pics/291320031021_032638_5_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.netrunner2k2.com/pics/291320031021_032648_22_big.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.netrunner2k2.com/pics/291320031021_033530_3_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.netrunner2k2.com/pics/291320031021_033539_20_big.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.netrunner2k2.com/pics/291320031021_033542_25_big.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.netrunner2k2.com/pics/291320031021_034207_11_big.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.netrunner2k2.com/pics/291320031021_034211_18_big.jpg

Nog meer pics

[ Voor 54% gewijzigd door Elroy op 21-10-2003 11:40 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

waarom is Phusebox gebanned dan? :?

Elroy kan je gewoon tekst linkjes maken? Is misschien makkelijker...of de pics gewoon resizen?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
cube-europe.com review.....

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=424583

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
voor degene die al een preview willen voor de TMN Turtles game...
er is al een demo uit voor de pc...

shelshading turtle time zou ik zegge :P

http://www.gamershell.com...TeenageMutantNinjaT.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Nitai schreef op 21 October 2003 @ 11:58:
waarom is Phusebox gebanned dan? :?

Elroy kan je gewoon tekst linkjes maken? Is misschien makkelijker...of de pics gewoon resizen?
Ik weet er zelf niet het fijne van en wil geen verkeerde uitspraken doen. Wellicht kan een van de modjes meer uitleg verschaffen?

Ik heb trouwens net Rebel Strike geannuleerd. Ik wacht wel tot de PAL release. Misschien dat ze voor de PAL versie nog een paar dingen kunnen tweaken...
Belangrijkste reden voor mij om de US versie te houden was de bonusdisc en dan met name de arcade game. Maar deze zitten blijkbaar in de game zelf verstopt dus ik ben blij (PAL geniet toch mijn voorkeur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's alles wat je krijgt: een SpelBlok, voeding, 1 controller, rgb-kabel, SCART-adapter, handleiding.

Ik ben na die drastische prijsverlaging dus ook overstag en ik zeg gewoon: Doen! Heb nog maar één spel (Luigi's Mansion, toch wel erg vermakelijk) en wil een multiplayer game kopen (Mario Party, Monkey Ball of Worms). Maar ja, moet ik ook weer een extra controller kopen en dan wil ik natuurlijk weer een Wavebird :P
Volgende maand maar weer :*)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.