@freddyronny: Ik weet 't niet hoor, compositie is sterk maar, zeker het oog, komt op mij over alsof je erg hardhandig hebt nabewerkt.
@marceltuit: De tweede is een stuk beter. Tja, blijven leuke echt hollandse vogels.
@scirocco: Hee, een grote vogel van jou, ook leuk. Op dit scherm mag er iets meer contrast in, verder erg netjes! Zelfde geld voor de reiger. PErsoonlijk had ik ze iets anders gekropt, iets meer ruimte rechts.
@tyno: meneer merel, sorry maar nee, onscherp. Lijster is beter wat dat betreft. Beiden zijn iets te blauw en zeker de lijster is gewoon onderbelicht.
@marceltuit: Lijkt wel een namaakvogel zo. Oog heb je er mooi opstaan. Bovenkant van de snavel komt wat overbelicht over.
@neevedr: Da's volgens mij geen merel maar een zanglijster. Donker, drukke achtergrond, komt over alsof je camera in matrix meting staat.
@ikmattie: #1: PRachtige vogel mooi in de zon, jammer dat je 'm niet iets lager hebt genomen. #2: Ik zie helaas bijna geen detail in de foto. Verder komt het allemaal erg donker over. #3: Leuk om die 's op een giraf te zien, jammer dat je er niet dichter op zat.
@Raegin: Ah, een halsband parkiet, zitten hier bij kantoor ook veel, leuke vogels.
@scirocco: Leuk hoe die witte topjes van de veren als zichtlijnen werken, mooie achtergrond. Voer 'm wat bij zou ik zeggen, het zijn makkelijke eters.
@Ghost dog: Ik hoop dat je dat kuiken naar de opvang ofzo hebt gebracht. Leuke plaat maar zoiets jongs red het zo niet. Die andere, ja, sorry, misschien is het de leeftijd maar als jij dat toepasselijk vind in een vogel topic dan stel ik voor dat je maar naar geenstijl.nl gaat ofzo, ik kan dit soort "humor" hier niet waarderen.
@scirocco: Of je hebt op het riet gefocust of de mist speelt je parten. Sfeer is er maar de vogel lijkt onscherp. Sfeer is super!
Ik ben momenteel vooral druk bezig met m'n
nieuwe 150-500 te leren kennen. Weer werkt helaas niet mee op het moment.
Op een plek waar ik
eerder de uiterst zeldzame waterspreeuw vond trof ik alleen een reiger:
Grey heron by
j_wijnands, on Flickr
Dit weekend wel een waterspreeuw, helaas heel bewolkt, weinig licht en dus beweging op de kop:
waterspreeuw by
j_wijnands, on Flickr
Doodgewone pimpelmees in de achtertuin:
blue tit on red brick by
j_wijnands, on Flickr
[
Voor 28% gewijzigd door
Wijnands op 10-12-2010 15:33
]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++