Schitterende reeks! En twee van die snelle vogels tegelijkertijd in focus is een prestatie op zich!Brammel schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 21:21:
@wadwandelaar: mooie foto van een grasmus die vaak heel schuw zijn. Goede scherptediepte met een mooie achtergrond. Qua compositie zou ik hem wat meer uit het midden plaatsen en zou de saturatie wat omhoog zetten voor wat meer kleur.
@sys64738: Altijd leuk een gele kwikstaart. Goede voor- en achtergrond. Zou zelf wel het bloemetje wat 'uit zijn rug groeit' weghalen, dat stoort me een beetje.
Bij deze nog 3 fotos van de oeverzwaluwen hier in het park:
1.
[Afbeelding]
2.
[Afbeelding]
3.
[Afbeelding]
@wadwandelaar Mooie plaat, die eerste. Maar van mij mag er links ook wel wat of. Het verse blad naast zijn kopje vind ik wel mooi maar dat links leidt alleen maar af. Dat ben je met croppen ook gelijk kwijt. Verder prima plaat en mooi beestje. Die 2e is ook prima maar minder spannend.
@Brammel Wederom erg fraai. Wat een actie shots. En die laatste is erg grappig.
Ben het eens met het sprietje trouwens op mijn foto maar vond het niet de moeite om daar mee te gaan lopen pielen. Zo'n top plaat is het ook weer niet. En ik had hem ook nog geschoten toen hij op het hek zat. Daar heb je sowieso geen last van uit de rug stekende vegetatie.

Fencing by Gijs Peijs, on Flickr
@Brammel Wederom erg fraai. Wat een actie shots. En die laatste is erg grappig.
Ben het eens met het sprietje trouwens op mijn foto maar vond het niet de moeite om daar mee te gaan lopen pielen. Zo'n top plaat is het ook weer niet. En ik had hem ook nog geschoten toen hij op het hek zat. Daar heb je sowieso geen last van uit de rug stekende vegetatie.

Fencing by Gijs Peijs, on Flickr
Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear
Let op:
Het wordt erg gewaardeerd als je feedback geeft op je voorgangers, dat houdt het waardevol voor iedereen
Het wordt erg gewaardeerd als je feedback geeft op je voorgangers, dat houdt het waardevol voor iedereen