[2d] post je 2d stuff maar weer - part 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.305 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 09:42:
Wel een erg trendhoerig ontwerp.
Maar wel erg mooi :)

Doet een beetje aan de oude shadowness site denken...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

Een samurize GUI: alle knopjes werken enzo.
Afbeeldingslocatie: http://pics.sjeemz.nl/img.php/73AS13ROUI/BZ6SQ5GN5943/JPEG/1080161454//iou4
Is het iets?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

leokennis schreef op 25 maart 2004 @ 12:48:
Een samurize GUI: alle knopjes werken enzo.
[afbeelding]
Is het iets?
Ziet er netjes uit, maar ik vind het een beetje vreemd dat je zowel afrondingen als afvlakkingen gebruikt. Persoonlijk zou ik dat niet doen. De kleuren vind ik wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Hmm het zwarte randje is omdat je anders de randen niet ziet op een witte desktop ;)

Voor de rest: tja ik ben niet zo goed in materiaaltextures in photoshop, anders had ik die oranje hoeken bijv. wel op rubber laten lijken en was een zwart randje niet nodig geweest enz.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Ik doel meer op de RWD en FFD knoppen van winamp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 08:19

sealy

bastards...

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 00:37:
Ik ben bezig met een nieuw ontwerp , lukt aardig :)
Hier een wip:
[afbeelding]

Comments welkom ;)
Ziet er erg strak uit!

Vind alleen de bovenrand van de "banner" wel erg weinig contrasteren met de witte achtergrond. Als je er snel overheenkijkt lijkt alles net een groot wazig grijs vlak.

Vraag me bij dit soort ontwerpen altijd af, waarmee is het gemaakt (paintshop?) en hoé?

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
sealy schreef op 25 maart 2004 @ 13:39:
[...]

Ziet er erg strak uit!

Vind alleen de bovenrand van de "banner" wel erg weinig contrasteren met de witte achtergrond. Als je er snel overheenkijkt lijkt alles net een groot wazig grijs vlak.

Vraag me bij dit soort ontwerpen altijd af, waarmee is het gemaakt (paintshop?) en hoé?
The magic words are "PhotoShop" & "Gradients" :)

Tenminste, zo maak ik dit soort effecten. Het is vrij simpel om 3D te faken met een 2D pakket...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op 25 maart 2004 @ 14:58:
[...]

The magic words are "PhotoShop" & "Gradients" :)

Tenminste, zo maak ik dit soort effecten. Het is vrij simpel om 3D te faken met een 2D pakket...
Inderdaad.

Je trekt met de pen tool wat vlakken en dan ga je met een zachte brush die vlakken bewerken zodat je mooie 3d randen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

BTW, weet iemand een goede tutorial voor de pen tool in Photoshop, das de enige tool waar ik nog niks mee kan maar die schijnt wel handig te wezen ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

leokennis schreef op 25 maart 2004 @ 17:31:
BTW, weet iemand een goede tutorial voor de pen tool in Photoshop, das de enige tool waar ik nog niks mee kan maar die schijnt wel handig te wezen ;)
Ik heb er geen tutorial voor, maar ik heb laatst op school wel wat handigs erover gehoord.
Oh, toch tutorials: http://www.graphic-design...op/tutorials/0302-17.html

Als je met Illustrator werkt, en je leert daarmee eerst eens paden te maken. Is in eerste instantie veel gemakkelijker.
Afbeeldingslocatie: http://www.arraich.com/ref/screen_caps7/pen_group.gif
Pen tool
Klik, klik, klik en je maakt een aansluitend pad van punten die met elkaar verbonden zijn. Als je een rondje hebt afgelegd en weer op het beginpunt klikt, sluit het pad zich.
Nu de reden waarom het met Illustrator makkelijker is: Het pad wat je tekent heeft altijd flauw slingerende bochten, maar wat als je een pad met een schulpjesrand of een strakke hoek moet maken? In Illustrator klik je dan nog een keer op je laatst geplaatste punt en de hoek wordt recht, en je volgende stuk pad zal de buiging van het vorige niet beïnvloeden. In Photoshop werkt dit niet zo, die plaatst er gewoon een padpunt vlak naast, wat in een klein ellendig lusje resulteert. Dat wil je niet, dus druk bij het plaatsen van een 'dubbele punt' je Alt (of Control) in. Dan kun je de hoek wel recht maken.
Freeform Pen Tool
Weet ik veel... daarvoor moet je een tutorial lezen :P
Add Anchor
Voeg op je bestaande pad een punt toe. Als je klikt en sleept, zullen er 'handles' aan komen, twee uitstekende streepjes aan beide kanten van het pad waarmee je de bocht een zwieper in bijna elke richting kan geven. Ik zou zeggen, experimenteer hierbij ook even met het indrukken van Alt of Control. Might help.
Delete Anchor
Spreekt voor zich. Klik precies op een puntje en hij hoepelt op uit je pad. Als je het puntje zou selecteren (in Illustrator kan dat, hier ook :? ) en op delete zou drukken, verbreek je het pad en is hij daar open. Maar, misschien is dat Illu Only ;)
Convert Point
Van een rechte hoek een kromme maken. Ook hier maybe experimenteren met op Alt en Control rammen ;) Hij kan geloof ik ook kromme hoeken weer terugzetten naar rechte.

Dit was even short and not superb, maar ik denk dat anderen of tutorials je het nog wel beter kunnen uitleggen. Persoonlijk werk ik zelf liever in Illustrator met paden, en als ik er in Photoshop één moet maken, maak ik een selectie en maak daar een werkpad van.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik vind het erg dat ik dit topic moet kicken met een dubbelpost (me dunkt, dr zit een dag of wat tussen hoor)

Maar ik wil graag even een werkje van vanavond posten :Y)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/26988/full.jpg
Ff thumbnail vergroot, klik voor goeie versie :) beter doe ik dat niet... :X

De foto bestaat dus eigenlijk uit twee foto's: ééntje van mij op mijn bureaustoel, in zelfde houding in de kamer... en een tweede van een lege plank. Van ene mijnheer die wel raad weet met het soepen van gifjes *uche* kreeg ik al de tip dat mijn been misschien achter het vaasje te zien had moeten zijn. Dat vond ik nou zonde van het miertje, maar het valt wel op. Iemand comments?

[ Voor 33% gewijzigd door Dark Blue op 27-03-2004 22:41 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

hahahaha! Leuk idee! En ach joh...'t is toch een blokker vaas model 'matte marieke' oid :P

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Dark Blue schreef op 27 maart 2004 @ 22:36:
Dat vond ik nou zonde van het miertje, maar het valt wel op. Iemand comments?
miertje?

mooi gedaan! erg leuk!
mss had je jezelf nog wat kleiner kunnen maken, omdat je nu erg groot bent in verhouding tot de rest. weet niet wat de bedoeling is maar het lijkt nu alsof je jezelf hier als boekenfilmsteun profileert, en dan zou iets kleiner mss wat mooier staan

maar das ook het enige, petje af verder!

[ Voor 2% gewijzigd door Punksmurf op 28-03-2004 23:29 . Reden: boeken? ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Voor een skateblad ben ik bezig wat materiaal te maken voor de site. Dit is één van de elementen die ik heb gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.nozzman.nl/unpublished/sfeer-2.gif

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Mooi! Aleen vind ik dat rood van de skateboarder iets te fel. Maar...als je em donkerder maakt is er weer te weinig contrast :X

Totaal andere kleur misschien?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Afbeeldingslocatie: http://www.nozzman.nl/unpublished/sfeer-2b.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.nozzman.nl/unpublished/sfeer-2c.gif

Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
Mooi :), maar je moet 't echt bestuderen, om die houding van die skater een beetje te "ontcijferen". Komt waarschijnlijk doordat ie een zeer licht t-shirt aanheeft wat wegvalt tegen achtergrond. :/

Dat plaatje in je vorige post vind ik qua kleuren niet echt bepaald goed. Ik begrijp dat je eenvoud in kleuren (rood/wit/zwart) wil combineren met duidelijkheid, maar dit is het ook niet helemaal. Die andere twee zijn mooier, al is dat blauw is óf te donker óf te licht naar mijn mening. Waarom niet dezelfde intensiteit blauw als rood? nu is het blauw net wat lichter als het rood, wat mij lichtelijk irriteert...

btw. Doordat dat Concrete wegvalt lijkt het net alsof die skater er echt is ingeplakt..

En waarom "mist" hij z'n rechtervoet? En stellen die vage dingen rechts en linksonder nog wat voor, of is dat puur voor de leukigheid?

Zo maar wat non-profesionele opmerkingen van een redelijke leek op het gebied van PS/Illustrator etc. Trek je er dan ook maar niks van aan als aan bovengenoemde opmerkingen bewuste keuzes vooraf zijn gegaan..

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

nozzman, die 1e is inderdaad een stuk mooier!

Gewoon wat experimenteren met de kleuren en je vindt vas wel iets wat perfect is me dunks!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
dat vlak met skate erin, als je die grijsachtigblauw maakt issie ook wel mooi, zoiets: #4F4E61 (met donkerrood dan). Afbeeldingslocatie: http://www.plokk.com/files/1asd.gif dan dat skate wat minder in de voorgrond ofzoiets :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Hehehe, thanx voor de replies. Eigenlijk zat ik met dit ding alleen nog maar ff te klooien. Het din is alleen in het zwart gebruikt maar vond het als losstaand ding ook eens leuk om iets met kleur te doen. Verder niet echt bij nagedacht.

Dat ding is ook gemaakt met kopiëren, op de grond kapot trappen, weer kopiëren, uitprinten knippen plakken lijmen, kapot maken en uiteindelijk scannen. Vandaar dat sommige dingen er zo uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet dat witte stuk tussen zijn benen ook even weg halen, want nu zie je gewoon dat de skater over dat blauwe stuk tekst is geplakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 20:08:
Je moet dat witte stuk tussen zijn benen ook even weg halen, want nu zie je gewoon dat de skater over dat blauwe stuk tekst is geplakt!
dat is toch juist mooi :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/27922/full.jpg

Een Skihut poster is niet echt wat om trots op te zijn :X - vind ik als niet-skihutfan en eerder rockliefhebber ;)
Maargoed, je moet ergens beginnen, en deze poster hangt wel over een paar weken in zwart-wit op 120x60 cm aan alle lantaarnpalen rondom Dieren 8)

Tenzij de klant het niks vindt, ik moet morgen ff een proefje laten zien, ... dan moeten er foto's in staan en nog wat meer teksten. En over beroemd ja of nee... ik weet van bijna allemaal niet wie het eigk zijn, dus ... 8)7

ohja, voor degenen die denken dat dit een 72 dpi jpeg is... :+ het staat eigk in InDesign en zijn tot nu toe nog puur vectoren :D

[ Voor 13% gewijzigd door Dark Blue op 07-04-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hijs wel wat braaf voor een skihutposter he?
zoek 's wat bestaande skihutposters op en vergelijk 'm eens...

deze is eigenlijk veel te mooi, te netjes :)
je moet schreeuwende contrasterende kleuren gebruiken, grote lompe teksten en foute zuip-en-feestfoto's , maar die kunnen nog komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

ik gok dat daar die 5 kaders voor zijn idd ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Waarom in kleur maken als ie uiteindelijk toch alleen maar in zwart-wit gedrukt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Zeg tegen die Sammy Skihut dat ie de knip opentrekt en je poster niet vern**kt door em in zwart-wit te laten afdrukken!

O en pleur onderaan nog wat Flügel-logo's enzow :P

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
Afbeeldingslocatie: http://www.freepgs.com/niekverw/barbie.gif

ff een licht kickje

[ Voor 18% gewijzigd door El_Hefe op 13-04-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

tikkeltje oude nachtelijke creaties:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~verm0754/creaties/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~verm0754/creaties/mensvuuradelaar.jpg

afschuwelijk hè

[ Voor 63% gewijzigd door Spockz op 14-04-2004 18:26 ]

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Dark Blue schreef op 07 april 2004 @ 23:08:
[afbeelding]

Een Skihut poster is niet echt wat om trots op te zijn :X - vind ik als niet-skihutfan en eerder rockliefhebber ;)
Maargoed, je moet ergens beginnen, en deze poster hangt wel over een paar weken in zwart-wit op 120x60 cm aan alle lantaarnpalen rondom Dieren 8)

Tenzij de klant het niks vindt, ik moet morgen ff een proefje laten zien, ... dan moeten er foto's in staan en nog wat meer teksten. En over beroemd ja of nee... ik weet van bijna allemaal niet wie het eigk zijn, dus ... 8)7

ohja, voor degenen die denken dat dit een 72 dpi jpeg is... :+ het staat eigk in InDesign en zijn tot nu toe nog puur vectoren :D
En...wat is 't geworden?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer even een whip.

Afbeeldingslocatie: http://vdven.tweakdsl.nl/pic/SAYWHAT.gif

kreeg ineens inspiratie, weet niet watk er mee ga doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Pic_Art schreef op 13 april 2004 @ 22:17:
tikkeltje oude nachtelijke creaties:
(snip)
afschuwelijk hè
Ja, eigenlijk wel. Hou er dan gewoon 1 over die je de moeite waard vind, of zo - dit is gewoon een dubbele gradient waar je een paar keer met een smudge brush doorheen bent gegaan. Als je "ach joh, is toch niet zo erg" had verwacht heb je het mis, en als je zelf weet dat 't nog niet veel voorsteld, waarom up je 't dan? Spendeer dan 1 nacht aan 1 stuk ipv aan 10.

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Nee, dat had ik niet verwacht :P.

Maar ik heb totaal geen ervaring wat dit soort dingen betreft. ( tekenen op de computer) en heb ook niet echt een doel. Maar ik wil wel verder maar moet wel eerst even op een idee/doel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Pic_Art schreef op 14 april 2004 @ 18:20:
Nee, dat had ik niet verwacht :P.

Maar ik heb totaal geen ervaring wat dit soort dingen betreft. ( tekenen op de computer) en heb ook niet echt een doel. Maar ik wil wel verder maar moet wel eerst even op een idee/doel komen.
Tip: ga tutorials volgen en hou art-communities in de gaten (deviantart enzo) voor inspiratie... Met doelloos krabbelen kom je in 99,9% van de gevallen nergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

ga ik zeker doen! Bedankt.

En wat vinden jullie hiervan? Ik vind het wel mooi. Nog op en aanmerkingen hierop?
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~verm0754/porsche911.gif

[ Voor 74% gewijzigd door Spockz op 14-04-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 11:47

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

Pic_Art schreef op 14 april 2004 @ 19:32:
ga ik zeker doen! Bedankt.

En wat vinden jullie hiervan? Ik vind het wel mooi. Nog op en aanmerkingen hierop?
[afbeelding]
Van kritiek kun je leren en als niemand het zegt schiet je ook niets op, dus hier mijn ongezouten mening:

* Je hebt teveel lettertypes gebruikt, probeer het eens met 1 of 2
* De effecten in de kop doen mij net wat teveel aan WordArt denken --> not good
* De regels links en rechts onder het plaatje staan niet op elkaar uitgelijnd en zijn bovendien van verschillende grootte, terwijl het om dezelfde alinea gaat? Beetje vreemd
* Als geheel doet het erg rommelig aan...

Al met al wel iets om aan te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Creesch

bla bla!

Dark Blue schreef op 07 april 2004 @ 23:08:

Moet je dat ons nou aandoen ? :( ;)

Vind het wel een aardige poster opzich alleen niet echt iets wat het er uit laat springen (al helemaal niet in zwart-wit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hoewel ik echt 0,0 aan tijd heb, wil ik hier graag even mijn licht op laten schijnen. Wát een ding.

Óf je lijnt ontzettend NIET uit, en je maakt het een mooie speelse verhouding, of je lijnt het strak uit. Dit geeft een beeld alsof er een lichte aardverschuiving heeft huisgehouden, die nog niet echt duidelijkheid kan scheppen.
De titel begint 1 mm van de rand, de tekst 2 mm. Dat lijnt niet lekker.

Dan heb je zitten stoeien met de tekstbreedte, stiekemerd. Het eerste blok, wat zgn. inleidend en pakkend moet zijn, is vet. Leuk toch, want pakkende tekst mág vet zijn. Helaas is het tweede blok ook vet :{ en dus even belangrijk. Nu wil ik het al niet meer lezen, want het ziet er uit als veel te veel even belangrijke tekst. Dat vraagt niet om gelezen te worden, dat slokt je gewoon op, en daar zeg ik al ho tegen.
Je letterbreedte is in het eerste blokje slightly smaller dan in de tweede. Om een extended en een condensed versie van een font door elkaar heen te gebruiken is tricky, maar soms best leuk; als je handmatig met de letterbreedte gaat stoeien, maar net zoveel dat het tijdens het lezen storend wordt, zou ik het gewoon niet doen. Dit ziet er uit als een noodoplossing, en geen expliciete stijl.
Het plaatje in het kader is zoiets als een boterham met kaas nog eens met jam beleggen: Dubbelop dus. Het kader moet het plaatje vasthouden, de dropshadow moet hem los doen komen van de pagina. Aan de linkerkant raakt het plaatje netjes de rand, aan de rechterkant zit die dropshadow er heen storend tussen. Verticaal gezien hangt het plaatje in een veel te ruim oppervlak. Zonder dropshadow was het nog wel iets geweest, mits je het effect van die twee witte balken op meerdere plekken had laten terugkomen.

De dropshadow onder de slogan doet de zwarte letters onleesbaar worden: helaas.

Tweede pagina (of: onderste deed, hoe moet ik het zien? ) Weer die dropshadows, en deze keer speel je het klaar om er nog 2 verschillende in te gooien ook. De linker is dichter dan de rechter soorten, als ik het goed zie. Consequent blijven, denk ik dan.
De rij foto's is niet meer dan een plaatjesboek, ruimte opvulling. Het zijn momentopnamen die simpelweg bij elkaar zijn geplant - waarom? - omdat ze er zonodig op moesten. Spread (is) the word!

Helaas van die specificaties dat ze zo smal zijn. Hoewel mensen graag kant en klare feiten en cijfers precies zo op hun bordje krijgen, is het leuker om ze in een speelse tekst te verwerken. Laat mensen even lezen, even puzzelen op wat ze te weten willen komen (geen rebussen... :+ )

De tekst die zo belangrijk is, is grijs... terwijl je contact gegevens (natuurlijk, hier, kijk hier meneer, en contacteer ons! :w ) vet zwart zijn. Wat wil de klant nou als eerste weten? De autospecs natuurlijk, daarvoor leest hij die folder in de eerste plaats.

Je telefoonnummer en fax zouden wat netter uitgelijnd kunnen worden, alles met een tabje op afstand van het e-mailadres bijvoorbeeld.
Bij 'Motor' heb je een spatie voor je woord.
bij (4e/5e versn.) heb je - of is er - afgekort, maar je hebt ruimte zat? Schrijf het lekker uit!
Klakkeloos overnemen van je brongegevens is uit den boze, denk ik dan... :X

Eerste blad: Je zin beginnen met 'we' klinkt als een stelletje vrienden onder elkaar, het klinkt alsof je personeel nog op 2 handen te tellen is. Kom nou, je hebt een wereldbedrijf! Als de IKEA of de NS begint met 'We' dan is dat grappig 'klein' bedoeld, want iedereen weet dat het bedrijven met enorm veel werknemers zijn. Maar als je serieus niet veel werknemers hebt, loop daar dan niet mee te koop en laat de klant denken dat je minstens 2 balzalen nodig hebt om je personeelskantine in te vestigen.
'Tussenschakels verdwenen zijn' ? :X Mensen uitgeschakeld, hallo wij hebben onze hoofd inkoop en onze boekhouder ontslagen, door het verdwijnen van deze schakels scheelt het ons aanzienlijk in loon en ... :P of zijn ze ooit bij jullie komen werken maar na 2 weken nooit meer teruggezien? Verdwenen?
10.000 euro verschil: Nooit met harde cijfers gaan gooien, behalve in specs. De ene portemonnee van de klant is de ander nog niet. En dat het in hun voordeel is... dat moet eigenlijk al duidelijk worden... als dat er als verduidelijking achteraan komt krijgt de klant een ongemakkelijk gevoel bij het lezen van zoiets. Alsof jullie hem nog wel eens in de boot kunnen nemen, maar hierbij nét even niet.
De importeur levert aan jou, als het goed is, en ik mag toch hopen dat de auto niet volledig omgebouwd wordt tussen import en verkoop bij jullie... :+
"waarmee u uwzelf" --> "waarmee u uzelf"
Het klinkt nogal 'overduidelijk' dat een auto meer kan dan zich schaamteloos voortbewegen op een mondiale boulevard (waar vind je die trouwens? :P ) ik zou er namelijk ook graag mee van mijn oprit afrijden of de stad door rijden 8)7
"...tot de snelste" --> "tot de snelsten" ... en waarom? je kan met zo'n bak prima op de snelweg 80 rijden als je niet harder durft hoor... blijf scherp op logica!
"U begrijpt" is een hele mooie. Laat de klant met je meedenken, maak hetgene wat jij vindt aannemelijk.
Na 'Top' moet een punt. Waarom gebruik je 'we'? Jij en die klant verwachten het zelfde, maar ik zou uitgaan van 'u'. 'Minder hoeft u niet te verwachten van Porsche, toch?' (dit geeft een Kanis-en-Gunnik idee...)

"Ik zou zeggen" ... dat zeg je alleen als je een eenmansbedrijf in een boerengehucht bent. Persoonlijke behandeling van de klant oké, maar 'Ik zou zeggen'... dan moet je je handtekening en je pasfoto er onder zetten, dan komt het echt over alsof jij de klant die tip ter hand doet. Daarbij, het is 'de' ambiance. Mooie woordkeus, nu alleen nog leuke zinnen ermee maken.

Ik ben erg kritisch, en heb meer negatieve dan positieve dingen gezegd, maar begrijp me... ik ben pas een beginnend DTP'ertje, en ik leer van het zoeken van fouten in andermans werk, want dan weet ik weer in welke cliché's ik niet wil vervallen. Mooie punten, echter, pluk ik eruit en leer ik zelf weer van. Ik voel me niet godlike, ik hou er van om kritiek te geven zodat ik zelf scherp blijf op mijn eigen werk... :)

Nu nog even iets over mezelf, waarvoor ik in dit topic kwam:
Ik heb vrijdag toelating tot de Kunstacademie Arnhem. En ik zie het niet zitten :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Dark Blue op 14-04-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Jeetje Dark Blue, wat kan jij toch altijd lange posts maken :)

Heb het even doorgelezen en ben het eigenlijk op alle punten wel me je eens.

Succes vrijdag op de kunstacademie! En natuurlijk zie je het wel zitten, je wilt er toch heen neem ik aan ;)

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 11-09 17:10
Pic_Art, kijk eens in een gemiddelde Porsche brochure en vergelijk die van jou daarmee ;)

Wat valt je op? :X

Ga es wat meer kijken, kijken en nog eens kijken naar veel brochures, advertenties, websites en andere reclames van bedrijven en vogel dan nog es iets in elkaar. Want als dit serieus bedoeld is heb je nog een hoop te leren.

En da's niet negatief bedoeld.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

@ Dark Blue, working on it. :)
@ Willem, ja ben ik al mee bezig.

Ik ben ook niet bang van kritiek hoor. Geef ook altijd mijn ongezouten mening. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Spockz op 15-04-2004 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Nu online
@ pic art: wat mij ook vaak opvalt bij mensen die iets ontwerpen vanuit een hobby achtergrond (soms ook 'professionals') is dat in één ontwerp wordt getracht om zo veel mogelijk van hun kunnen te laten zien (dus tig verschillende stijlen door elkaar gebruiken). Om professioneel over te komen moet je het wat strakker houden. Maar goed Dark BLue heeft al genoeg voorzetjes gegeven waar je eerst aan kan werken. Suc6.

Bestaat er ook iets zoals een 2D contest (kon het niet vinden)? Zo nee. Waarom niet? Zo ja. Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 11-09 09:53

bonzz.netninja

Niente baffi

ngo even over pic_art. Wat wil je eigenlijk vertellen? Gebruik geen lange teksten, wat zeg ik, gebruik bijna geen zinnen. Opsommen doet wonderlijk, ruimte tussen letters, zinnen etc. Anders komt het niet over, en leest niemand het

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

xzoticate schreef op 15 april 2004 @ 09:34:
Bestaat er ook iets zoals een 2D contest (kon het niet vinden)? Zo nee. Waarom niet? Zo ja. Waar?
Die was er wel, maar is een beetje doodgebloed. Even zoeken...

Edit:

Gevonden: [rml][ 2D] Contest Editie 3 : Interface[/rml]

[ Voor 14% gewijzigd door Puck op 15-04-2004 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Nu online
Jammer dat de 2D contest het zo slecht doet. Waar zou het aan liggen? De onderwerpen? Ik vond het laatste onderwerp namelijk niet echt sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Misschien kunnen we vragen of er (aan de hand van de oude contesten) een nieuwe 2D contest gestart mag worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Nu online
Lijkt mij in elk geval een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afhankelijk van de uitkomst van het toelatingsgesprek wordt u al dan niet toegelaten tot het praktijkgedeelte. De uitkomst wordt u na het gesprek meegedeeld.

Het praktische gedeelte wordt gehouden op zaterdag 17 april a.s. van 09.00 tot 16.00 uur. Degenen die hiertoe zijn toegelaten, laten het meegebrachte werk + de thuisopdracht achter op de Academie
.

Ik ben terug van mijn toelatingsmiddagje. Ik heb mijn spullen mogen achterlaten :Y)

Morgen moet ik terugkomen voor het praktijkgedeelte, maar oh, oh, wat een afschuwelijk gesprek was het! Ik zat daar met 2 studenten en een studente, en daarbij de gespreksleider en een fotografieleraar.
De gespreksleider - niet Rein Houkes zelf, maar een nukkig mannetje waar ik niet echt vrolijk van werd. De fotografieleraar was veel vrolijker, zo ken ik ze van de KABK tenminste... :)
De twee studenten waren wel grappig, hoewel ze een beetje irritant zaten te geinen... de studente, een chickje in een blauw vestje, zat echt mateloos irritant t doen! Wat een bitch :r ... ik hou gewoon niet van vrouwen :{

Het kwam er op neer dat ik een veredelde DTP'er wil worden: iemand die weet waar ze over praat, die geen poep op papier knalt omdat daarom gevraagd wordt, iemand die zich uit met een diepere bedoeling dan 'vlakje hier en kwakje daar'.
Ik kon geen ontwerpers noemen die mij wel aanstonden, en toen ik zei dat ik dat inderdaad niet kon, vonden ze dat een dik minpunt maar hielden er terstond over op.
Tijdens het zeggen van 'diepere bedoeling' zuchtte het bitchje wel 5x. Wurg.
Ik heb ze alles laten zien maar ook deze keer kwam weer die vraag 'en wanneer ga je ons nou laten zien wat eigenlijk jouw mooiste werk is?' :'(
Simpelweg zeiden ze gewoon "lalala... we zijn nog steeds niet onder de indruk, muts...komt dr nog wat van?"

Ik heb ze van alles laten zien, het mannetje was echt niet te spreken over mijn typografie etc. want dat computergedoe, he, dat was toch maar niks... en hij vond het kinderlijk gedoe. Op het laatst zei hij het zo vaak dat ik er in ging geloven :{

De tekeningen, kwamen ze op uit; mijn snelle krabbels en schetsjes van mensfiguren in mijn dummies waren geweldig, zo vonden ze. Maar de tekening die ik voor de thuisopdracht had gemaakt, was eigenlijk ook zo'n schets maar dan veel te uitgewerkt waardoor het een kindertekening leek :'( grrr...
Mijn eerdere kunstacademie tekeningen, mensfiguren van 70x100, vonden ze over het algemeen erg mooi. Ik voelde gewoon telkens van 'dit menen ze niet want ze kraken me alleen maar af' maar dat vonden ze toch geloof ik wel erg goed.

De fotografie vond het mannetje eigenlijk maar zo-zo, maar de fotografie leraar vond het een stuk leuker. Ik ben ook tuk op fotografie en hoop er nog veel in te leren. Ik heb die midget foto en nog wat varianten daarop laten zien en hoewel ze dat 'flut computer montagewerk' vonden :( vond die leraar het wel belangrijk dat ik de goede belichting aan had gehouden.

Uiteindelijk was de vraag: we zien hier nu tien soorten jou, in tekening, foto, collage, drukwerk... het lijkt te zijn gemaakt door 20 verschillende mensen (echt zo'n uitspraak van: biecht nu maar op dat dit door een stel vrienden van je is gemaakt :'( :( ) maar wat we willen zien is jou!

Het mannetje vond het allemaal erg karig, de studenten zaten er maar zo'n beetje bij en die ene gozer zat de hele tijd op mijn iPod te geilen - ze wilden het nummer Big City Train zelf horen omdat ze de tekst wel leuk vonden - en de fotografie docent gaf de doorslag, het mannetje zei echt heel afgewogen 'wat is het toch moeilijk om te kiezen wie er door mogen en wie nét niet...' docent: 'ik vind dat ze wel door mag.' mannetje: 'euh, ja.' studenten keken alsof er een koe de polka stond te dansen, maar zeiden maar niks. :+

Dus, morgen zit ik daar met mijn complete kleurpakket en materialen :? :? :? om een ruimtelijk een een plat vlak - beeld te maken.

Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken, ik werk bijv. nooit in het ruimtelijke vlak dus heb er helemaal geen materialen voor... (ik ga zo een aantal stukken piepschuim opduikelen :X )

Morgen 7:45 op de bus... ;( ik geloof dat ik een thermoskan koffie nodig ga hebben mensen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froggie
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Whoeha! Dit is gewoon moeilijker dan mijn keuring voor jachtvlieger 8)7 Ik wist niet dat ze zulke 'zeikerds' zijn daarop de kunst academie.
Heel veel succes in ieder geval. Doe de dingen op je gevoel en het zal wel goed komen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door froggie op 16-04-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Waarschijnlijk zijn ze te krentig om Photoshop en Illustrator e.d. te kopen en kunnen ze het dus niet waardoor ze het niks vinden; wat de boer niet kent, dat eet hij niet.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 09:34
leokennis schreef op 17 april 2004 @ 11:27:
Waarschijnlijk zijn ze te krentig om Photoshop en Illustrator e.d. te kopen en kunnen ze het dus niet waardoor ze het niks vinden; wat de boer niet kent, dat eet hij niet.
Daar ben ik het niet mee eens. Het is nu eenmaal veel moeilijker aan computerwerk te zien wie de maker is. En daar gaat het nu juist om, persoonlijkheid. Ik vind zelf computerkunst niet ondergeschikt, maar het is gewoon minder persoonlijk.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzoticate schreef op 15 april 2004 @ 10:48:
Jammer dat de 2D contest het zo slecht doet. Waar zou het aan liggen? De onderwerpen? Ik vond het laatste onderwerp namelijk niet echt sterk.
/me strangeloop is ook vóór het nieuw leven inblazen van de contest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue, hoe is het afgelopen zaterdag?

Beetje jammer om te kicken met een dubbelpost, maar hé, dit topic moet echt weer gaan leven.

Afbeeldingslocatie: http://www.mark.morsweg.nl/Got/Jaargetijden.jpg
klikbaar

Een WIP van een dingetje waar ik mee bezig ben. Zomer vind ik het meest af, de rest mist nog details die het interessanter maken.

Commentaar/feedback graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik ben gevraagd om een logo te maken voor een site genaamd Raceplace.
Ben maar eens aan de slag geweest en dit is wat het geworden is:

Zwart-wit (groot: http://digital-d.nl/fotos/rpb2.jpg)
Afbeeldingslocatie: http://digital-d.nl/fotos/rpb1.jpg

Kleur (groot: http://digital-d.nl/fotos/rpc2.jpg)
Afbeeldingslocatie: http://digital-d.nl/fotos/rpc1.jpg

Kleur met zwarte achtergrond (http://digital-d.nl/fotos/rpbg2.jpg)
Afbeeldingslocatie: http://digital-d.nl/fotos/rpbg1.jpg

Ik hoor wel wat jullie er van vinden maar wees wel een beetje lief voor me? Ik doe dit namelijk niet zo vaak. BTW Kan wel tegen kritiek :D

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Tweekleurendruk? Maak je daar geel/blauw van? Is nog wel eens leuk voor shirtjes van de medewerkers... hoeft t niet altijd direct goedkope eenkleurige opdruk te zijn :)

En tja, Arial in dit geval... ik vind de poot van de R van Arial stukken mooier dan die van Helvetica, hoewel dat font natuurlijk ten grondslag lag aan Arial ;) is dat echt een verbetering geweest.

De mooiste R vind ik tot nu toe nog van Myriad... :9 damn, wat een lekker strak fontje. Nouja, mijn mening, maar ik ben er tuk op. Te veel new style Apple spul in mn vingers gehad ;)

Ik heb nog geen uitslag van de kunstacademie! Ik heb zaterdag 2 objecten gemaakt, en ik ben over de eerste niet tevreden. De opdracht luidde:
1) Kies een krantenfoto die een moment uitbeeldt. Zoek nu foto's erbij of teken/schilder een afbeelding die er voor kan komen, en één die er na kan komen...

Ik had dus eerst een foto uit de Metro van zaterdag, waarop een meisje met de rug naar de camera toe bij de Aldi staat te rouwen. Ze heeft haar handen in haar nek, en twee andere mensen staan aan weerszijden naast haar met de handen op haar rug.
Zie http://www.clubmetro.nl/c...d26681ac01c895bd8776ddfe6 :) (PDF).
Ik besloot om ervóór (links) een scène te maken, een soort Gexqon idee (die heb ik ook echt ff zitten schetsen :+ ) met twee verschrikt kijkende mensen er naast, die de gewapende persoon proberen tegen te houden terwijl die zijn pistool al heft. Rechts zou ik een afbeelding maken van de gewapende persoon in zelfde houding als het meisje, maar dan voor een politiebusje staand, met zijn handen in zijn nek en in de boeien geslagen; de twee handen op zijn rug (altijd terugkomend) zouden dan van de politieagenten zijn.

Echter, toen het mannetje (het boze gemene mannetje :P ) ging uitleggen dat je wat dieper moest graven dan chronologische sequentie (jaja) besloot ik een andere foto te nemen; aan deze foto lag te veel tijd gebonden, ook al vind ik achteraf mijn idee met de handen telkens in zelfde positie helemaal niet gek; de basis zou chronologisch tijdsverloop zijn en dat is too easy voor die kunstacademieknakkers. :Y)
Dus, ik zocht de foto op van pagina 19 in de PDF --^ die van de torentjes in de Efteling. Het was echt een zoekplaatje maar ik besloot dat het hem hier zat in het gloeien van de torentjes. Ik moest er dus nog een... juist, een brandend torentje en een smeulend torentje bij zoeken. 8)7
Too easy dat er dan op pagina 22 een reclame van Amnesty International staat. Ik heb die kaarsen en die pilaren (helaas niet met as ofzo, mijn idee was namelijk eerst anders, van bewegingsloos tot gloeiend tot in ontbranding) wel in mijn schetsjes neergezet, maar ik hoop dat ze die vormen er in konden herkennen, het zijn echt mijn korte krabbels en ik heb er veel doorheen geschreven.
Ik kwam op het idee om de brandende en smeulende kaars weer te gaan vertegenwoordigen met een plaatje. De brandende kaars was ze zwemmer (ook op foto) en de smeulende (uitgebluste) was het meisje dat stond te rouwen. Ik heb om de zwemmer vlammen heen geschilderd, om het gloeiende plaatje heb ik oranje balken gezet die een soort van constante straling weergeven (oh god, ajb laat ze dit eruit halen _o_ :'( ) en onder de foto van het meisje heb ik een zwart afbrokkelend vlak geschilderd.

Van links naar rechts staat er over de gehele plaat nu een tekst te lezen
And someday | hard to believe ... but I'll be | buried six feet underground
Ik heb de plaat op deze manier echt in 3 vlakken op gedeeld: het brandende gedeelte, wat mij representeert, op dit moment; ik brand van verlangen om het echte werk te mogen gaan doen; het gloeien, wanneer ik over een aantal jaar wijs en geleerd ben B) en nog lang kan teren van de kennis die ik tijdens mijn opleidingen heb opgedaan; en dan mijn laatste jaren (hopelijk begint dat pas na mn tachtigste ;) ) waarin ik aftakel.

Onderaan de plaat heb ik trouwens nog met zilver geschreven VERGAAN WIJ NIET ALLEN TOT HET STOF WAARUIT WIJ GEBOREN ZIJN om aan te tonen dat ik dus echt 'tot as vergaan' bedoel. Ik ben alleen echt bang dat zij die 'gloeiende' torentjes niet erin zien. Ik heb er nog twee gezichten bij getekend (ah ja, ruimte over) en het linker gezicht (dus bij de brandende toren) huilt; het gezicht bij de rouwplaat heeft haar ogen gesloten. Ik heb in mijn aantekeningen staan:
Geboren worden begint bij huilen. Huilen is het eerste teken van leven. Iemand maakt je aan het huilen.
Sterven eindigt bij het sluiten van de ogen, en is daarmee het definitieve einde van het leven. Iemand sluit je ogen.

Dat vond ik ook wel een goed idee... :)

Nu ik er zo over nadenk kan die zwemmer met vlammen ook nog de geboorte uit het vruchtwater betekenen,.... maargoed.... niet teveel zwammen Bluetje... 8)7

Nu de ruimtelijke opdracht:
Maak een object waarvan je aan de uiterlijke kenmerken verwacht dat het zou kunnen vliegen, maar dat het niet kán.
Er stond nog bij 'geef het ding nou geen vleugels...' zoiets. Zo van: ga de cliche's vast uit de weg. Dat heb ik gedaan, ik kwam op het idee een dood vogeltje te maken.
Ik had piepschuim 'chippies' bij me, lijm, en zakkenbindertjes. Daarnaast nog golfkarton en een antistatisch HD-zakje (ooh, Gistron, bedankt voor deze spullen :* _o_ waar was ik zonder jullie levering)

Omdat een dode vogel ook ooit gevlogen heeft, besloot ik de vogel totaal 'vleugellam' te maken: een mooie zwaan die wil opstijgen uit het water, maar die helaas ipv. vleugels niet meer dan twee bloederige stompjes heeft. Een beetje cru... maar dat besefte ik later pas. :P

De vogel moest opstijgen uit het water, maar hoewel het geval erg licht was (en lekker makkelijk te lijmen zeg, heerlijk spul... bij mn buurman trok de lijm in zijn piepschuim en vrat zn hele bouwsel weg :o ) Ik had dus een zwaan met een fiks platte kont, en ik kon het eigenlijk niet redelijkerwijs nog rond maken aan de onderkant, dus ik heb m gewoon plompweg op het water gezet - golfkarton met golfzijde naar boven, en dan dat HD-zakje erop voor de glans van het water). Het deed een beetje aan werk van Carel Visser denken, anyone?
Het spijt me echt ten zeerste dat ik niet nog wat doorgeprutst heb en de zwaan uit het water heb laten opstijgen, want dat zou de illusie compleet hebben gemaakt: het lijkt te kunnen vliegen, maar het kan niet. Want het eerste stuk rent zo'n beest toch over het water, komt er al los van, maar vliegt toch niet, of tsja, daar gebruikt hij zijn vleugels (klapperend) ook al bij, dus zo ver zou mijn zwaan nooit hebben kunnen komen met twee bloederige stompjes van binddraad ... *dilemma's, dilemma's... *

Rampzalig trouwens - ik kwam er later in de stad achter dat ik de schets bij mijn zwaan helemaal vergeten ben, die kwam ik in mijn schetsboekje tegen |:( :'( ...daarop stonden juist schetsen van een opstijgende zwaan à la KLM reclame enzo... dán voel je je rot... maarja.

Misschien als ik eerdaags mn digicam leeghaal nog even foto's (ik ben daar gewoon asociaal foto's gaan schieten, ik moest het daar laten staan, nou dan :P ) van de zooi... nu ff wel genoeg tijd eraan besteed. Ik ben als de dood voor de brief, eerdaags. :'(

Ik weet namelijk gewoon alweer... net als vorige jaren... ze wijzen me af. Just like they always do. :{

[ Voor 8% gewijzigd door Dark Blue op 19-04-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 09:34
Dark Blue schreef op 19 april 2004 @ 21:17:
Ik weet namelijk gewoon alweer... net als vorige jaren... ze wijzen me af. Just like they always do. :{
Je hebt het al eerder geprobeerd? Wil je het zo graag dan? Lijkt me allemaal veel te vaag daar, volgens mij ben ik te nuchter voor zoiets als de kunstacademie.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaNiC_MiNd schreef op 19 april 2004 @ 20:42:
Ik ben gevraagd om een logo te maken voor een site genaamd Raceplace.
Ben maar eens aan de slag geweest en dit is wat het geworden is:

(3 plaatjes)

Ik hoor wel wat jullie er van vinden maar wees wel een beetje lief voor me? Ik doe dit namelijk niet zo vaak. BTW Kan wel tegen kritiek :D
Ik vind het helemaal geen slecht logo, maar wel een beetje standaard en makkelijk. De 'bogen' geven een goed visueel effect, maar volgens mij missen ze een finishing touch: de tussenafstand is niet overal gelijk of in gelijke verhoudingen. Het lijkt alsof je een kopie van je eerste boog gemaakt hebt, die groter (of kleiner) gemaakt en om (of in) de eerst geschoven hebt; maar als je een dergelijke kromming kopieert past 'ie natuurlijk niet precies om z'n buurman, en om dat op te lossen heb je gewoon horizontaal of verticaal geresized (ipv de kromming van de lijnstukken aan te passen).

Arial gebruiken kan wel, maar staat een beetje goedkoop. Er zijn wel vlottere en snellere fonts te bedenken (willekeurige en subjectieve voorbeelden: Electric Boots, Magneto, Zurich, Microgramma, (Rockwell?)). Overweeg ook de optie om meer de doen aan te tekst dan spelen met bold en cursief: letters aan elkaar lijmen, snelheidsstrepen meegeven, whatever. Dat maakt een logo vaak meer 'af'.

/edit
Lief genoeg? ;)

PS
@lurkers & lezers:
Word wakker en geef commentaar op elkaars creaties!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 11:16:
[...]
PS
@lurkers & lezers:
Word wakker en geef commentaar op elkaars creaties!
Ik schrik de mensen hier veel te veel af met mijn lange lappen tekst... :+
Zal ik mijn schrijfsels in boekvorm uit gaan brengen, anyone? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Nu online
Laat ik dan eens wat commentaar geven.

@MaNiC_MiNd
logo 1 - vind ik onduidelijk, te druk en niet echt veel zeggend
logo 2 - vind ik de mooiste en duidelijkste van de drie
logo 3 - met de zwarte achtergrond komt het logo minder tot zijn recht.

Wel denk ik dat als je logo 2 zou gaan kopieren (dus zwart-wit) het commentaar van logo 1 weer zou gaan gelden.

Ik sluit mij trouwens voor het overige aan bij het commentaar van strangeloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dark Blue schreef op 20 april 2004 @ 13:20:
[...]

Je haalt wel het percentage door vrouwen in GOT getikte tekst flink omhoog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

johnnyv.nl schreef op 20 april 2004 @ 13:57:
[...]

Je haalt wel het percentage door vrouwen in GOT getikte tekst flink omhoog ;)
Me Against The Men! 8) *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 20 april 2004 @ 13:20:
Je moet gewoon gaan bloggen. Of dit weer eens bijwerken >:)
Nee hoor, het is wel interessant om te lezen, al die enge kunstacademieverhalen. Maar ik heb wel het idee dat mensen niet verder kunnen kijken dan één post terug...
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 12:07:
(WIP)
Commentaar/feedback graag!
O-)

/edit

Ow, en om het goede voorbeeld te geven:
Ik vind je barbies opzich wel cool, maar ze zijn voor m'n gevoel niet gestileerd genoeg ofzo. Het gezicht van de rechter is één wanorde van donkere lijnen geworden, en de haardossen zijn ook niet geweldig. De kleuren zijn misschien oldskool, maar die vieze bruin vind ik niet echt passen bij de andere leuke rood-, zwart, en oranjetinten. Over het algemeen denk ik dat ze beter uit zouden komen als je nog wat meer bespaart op wollige lijnen en onregelmatige vlakken.

En het font is wel Old Skool te noemen, maar het staat een beetje pontificaal op die plaats waar de barbies lukraak door midden gesneden zijn (wat ook niet geweldig staat als dat niet aan de rand van de afbeelding is).

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Nu online
Eens even een (pre)wipje van mij. Voor een header (duh)

Afbeeldingslocatie: http://www.wisselwerking.nl/reizen/banner-test.gif

[ Voor 18% gewijzigd door wisselwerking op 20-04-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xzoticate schreef op 20 april 2004 @ 20:46:
Eens even een (pre)wipje van mij

[afbeelding]
Dit is overduidelijk slechts een onderdeel van een groter ontwerp, dus er valt niet heel veel over te zeggen. Maar afgaande op wat je laat zien:
1. Je gebruikt twee keer een afbeelding van een oog, dat lijkt wat overdone.
2. Het ene oog integreer je in het kader (links), het andere oog leg je er bovenop in een omlijnd kadertje. Dat staat inconsistent.
Ik weet niet wat er op de site-to-be onder het rechteroog staat (je zult het er niet zomaar neergezet hebben), maar in het stukje wat je laat zien zou je het best kunnen stellen met alleen het linkeroog.
De linkerfoto is erg goed trouwens, en de sfeer van het ontwerp is wel rustig en mooi verder (hoewel deze groen erg gifgroen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Laatst online: 11-09 02:08
xzoticate schreef op 20 april 2004 @ 20:46:
Eens even een (pre)wipje van mij. Voor een header (duh)

[afbeelding]
an sich is het een van m'n favo kleur combinaties, alleen snap ik niet echt wat dat oog met reisverslagen te maken heeft..

ja je ziet dingen ermee, maar het komt imo logischer over om er voor mijn part een bootje ofzo neer te zetten..

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ben bezig met een zelfportret te vectoriseren in Illustrator, een programma waar ik nog amper thuis in ben.

Afbeeldingslocatie: http://www.acidarts.net/got/me.gif

Zowieso moet het haar nog 'shaden' en hier en daar kleine verbeteringen. Tips en commentaar welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
PuCK schreef op 21 april 2004 @ 00:12:
...Tips en commentaar welkom :)
Ziet er strak uit zo'n hyperrealistische plaat. Doet me denken aan schitterende platenhoezen van punkers/rock&rollers uit de 80er jaren (Herman Brood, Lou Reed, Nina Hagen en zo). Het kapsel komt niet zo goed over (te grove details t.o.v. de wenkbrouwen). Ik denk ook dat een heftige achtergrondkleur het verder goed 'af' kan maken.

edit:
linkjes erbij

[ Voor 29% gewijzigd door benoni op 21-04-2004 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik ben afgewezen voor de kunstacademie Arnhem.

Too bad. Ben er niet eens zo rouwig om. Volgend jaar lekker weer werken en mijn mbo diplomaatje innen. Ik ken mijn grenzen. :{ ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Dark Blue schreef op 21 april 2004 @ 12:59:

Too bad. Ben er niet eens zo rouwig om. Volgend jaar lekker weer werken en mijn mbo diplomaatje innen. Ik ken mijn grenzen. :{ ... :)
Wees blij, een vriendin van me heeft er ook gezeten en het schijnt er nogal stalinistisch aan toe te gaan (leraren die nogal erg voorkeur hebben voor bepaalde studenten etc.)

Maar op zich wel jammer. Wat wel zo is: Dat heb jij toch helemaal niet nodig.

Ik ga overigens na de zomer geometry, imaging and virtual environments doen in Utrecht :) (als ik het afstuderen haal that is ;) )

[ Voor 13% gewijzigd door pagani op 21-04-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Laatst online: 11-09 02:08
Dark Blue schreef op 21 april 2004 @ 12:59:

offtopic:
Dan kom ik maar eens langs met de sterke drank zoals ik gisteren op msn al zei :P (maar je ws. niet zag omdat je het te druk had met andere dingen :/

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/75FBC07W049I/picserver.gif

Stelt weinig voor maar vond hem wel grappig, het is een knopje om van colorscheme te veranderen op de huidige site waar ik aan werk 8)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dark Blue: Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/pet.gif
Wij Tweakers leven met je mee!

@matttttttttttt
heeft die button ook nog andere staten of niet?

Uit de oude doos:

Afbeeldingslocatie: http://www.mark.morsweg.nl/Got/DrieluikBt300.jpg(klikabel)

Afbeeldingslocatie: http://www.mark.morsweg.nl/Got/DrieluikBn300.jpg(klikabel)

Een folder van vorig jaar voor een congres van een rechten-studievereniging hier in Leiden (nee, ik studeer geen rechten).

De folder kan niet meer verbeterd worden na het drukken, maar ikzelf wel, dus tips en commentaar meer dan welkom!

O ja, twee voorschotten: inderdaad, het ene beeldscherm is schaamteloos gemakzuchtig een kopie in spiegelbeeld van de andere; en de 'place bid' afbeelding in spiegelbeeld aan de binnenkant is ook niet een oplossing waar ik trots op ben - er waren wat deadlineproblemen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/3got.gif
bezig personages te ontwerpen voor een comic en als avatars voor de redactie van een gamessite.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Ben me sinds vandaag ook maar eens beetje bezig gaan houden met vectortjes in Illustrator. WIP na een zestal uurtjes:

Afbeeldingslocatie: http://131.155.237.151/docs/tweakers/las-palmas-vector-art.jpg

More to come, C&C welkom!

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Dit is een logotje die ik ontworpen heb. Ik vind het zo wel ok, maar zou graag wat meningen erover horen.

Klik voor origneel (enniet vervormd ;))
[img is niet meer] :(

@Larx:
Waarom heb je ervoor gekozen om de linker niet zwart te omleinen en de rechter wel?

@Strageloop:
Misschien bij lente een paar gele eendjes oid?

Misschien is een boom(pje) ook wel een leuke additie aan de plaatjes, daar kan je een hoop mee zeggen over de jaargetijden.

[ Voor 52% gewijzigd door UltimateB op 15-05-2004 01:26 ]

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultimateb schreef op 29 april 2004 @ 02:01:
Dit is een logotje die ik ontworpen heb. Ik vind het zo wel ok, maar zou graag wat meningen erover horen.

[afbeelding]
De achtergrond contrasteert in kleur te weinig met de rest, waardoor het geheel niet goed leesbaar is en een chaotische indruk krijgt. Het zou veel helpen als je het blauw in de achtergrond of het blauw van de letters verandert in iets dat contrasteert met de omgeving.
Hoe heb je de achtergronden gemaakt?

Het font is wel ok, dat is echt zo'n gamers-fontje. De characters heb je er goed neergezet zo. Het detail van characters en achtergronden samen is misschien wat teveel van het goede - dat valt vooral op doordat de achtergrond zelf zo'n kleurcontrast bevat. Het logo is verder behoorlijk voor de hand liggend - zo zie je er veel, waarschijnlijk omdat het qua compositie prima is.
@Strangeloop:
Misschien bij lente een paar gele eendjes oid?

Misschien is een boom(pje) ook wel een leuke additie aan de plaatjes, daar kan je een hoop mee zeggen over de jaargetijden.
Ik zal er eens mee aan de slag gaan, bedankt voor de suggesties!
Dexter schreef op 26 april 2004 @ 00:14:
Ben me sinds vandaag ook maar eens beetje bezig gaan houden met vectortjes in Illustrator. WIP na een zestal uurtjes:
(Las Palmas)
More to come, C&C welkom!
Lekker strak, fijne kleuren. Wat gebeurt er met de L in Palmas en wat is de streep naar de L van Las? Verder weinig over te zeggen voor je verder bent.
Larixk schreef op 25 april 2004 @ 00:27:
[afbeelding]
bezig personages te ontwerpen voor een comic en als avatars voor de redactie van een gamessite.
De rechter heeft de zwarte rand ook om z'n kop, de linker niet. Het contrast in de rechter (tussen haar, gezichtskleur, en mond) is erg klein. Je zou dat voor de duidelijkheid groter kunnen maken, of omlijningen gebruiken. In comic-character is het sowieso (voor de houvast van het oog) handig om gebruik te maken van zwarte lijnen. Nu ze nog ontbreken is de zwarte dikke omtrek ook wel heel pontificaal. Verder vind ik ze nog een beetje ongelukkig kijken maar dat komt wel goed waarschijnlijk. :)

O ja,
meteen maar een WIP posten (waaraan ik al bijna een jaar niet meer gewerkt heb bij gebrek aan inspiratie):

Afbeeldingslocatie: http://www.mark.morsweg.nl/Got/alacrity600.jpg
(klikkebaar)

Ik vind 'm vooral qua compositie nog uit balans, maar ik zie even geen manier om dat op te lossen.
Graag commentaar en suggesties - hoe maak ik hier een betere poster van?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 09:03:
... Ik vind 'm vooral qua compositie nog uit balans, maar ik zie even geen manier om dat op te lossen.
Graag commentaar en suggesties - hoe maak ik hier een betere poster van?
Alle broodtekst in 1 kolom helemaal rechts, en de kop -wat groter- ergens links beneden?

[ Voor 3% gewijzigd door benoni op 29-04-2004 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 09:03:
[...]

De achtergrond contrasteert in kleur te weinig met de rest, waardoor het geheel niet goed leesbaar is en een chaotische indruk krijgt. Het zou veel helpen als je het blauw in de achtergrond of het blauw van de letters verandert in iets dat contrasteert met de omgeving.
Hoe heb je de achtergronden gemaakt?

Het font is wel ok, dat is echt zo'n gamers-fontje. De characters heb je er goed neergezet zo. Het detail van characters en achtergronden samen is misschien wat teveel van het goede - dat valt vooral op doordat de achtergrond zelf zo'n kleurcontrast bevat. Het logo is verder behoorlijk voor de hand liggend - zo zie je er veel, waarschijnlijk omdat het qua compositie prima is.

[...]
Ik heb ff wat aan de kleurtjes gedaan, vanavond ga ik wat beter kijkn naar wat ik zou kunnen doen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~remcodb/logoinverted.jpg

Achtergronden heb ik gemaakt aan de hand van wat tut's voor PS. De rode weet ik even niet meer psies, plasma heet hij, op de onderstande site. De ander is ook combinatie van filters. Deze eindigd als een grote twirl. Vervolgens heb ik met een eraser op verschillende opacy's stukken weggehaald om dit soort van haar effect te krijgen.

Hier kan je ze vinden: www.good-tutorials.com

Dit is die twirl:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~remcodb/effect.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door UltimateB op 29-04-2004 14:07 ]

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Kleine update:

Afbeeldingslocatie: http://131.155.237.151/docs/tweakers/lp01.jpg

BTW..dat gekke ding bij die L van PALMAS is de kop van een lantaarnpaal die ik er nog in moet zetten.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Dexter schreef op 29 april 2004 @ 23:30:
Kleine update:

[afbeelding]

BTW..dat gekke ding bij die L van PALMAS is de kop van een lantaarnpaal die ik er nog in moet zetten.
Ik vind dit ongelofelijk origineel gevonden, moet ik zeggen :). Normaal wordt dit met 3d gedaan, jij doet 't gewoon vrolijk in vectors.

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

De grap is dat ik normaal ook veel meer in het 3d-topic rondhang...

Maar ik had zoiets...voor mijn afstuderen proberen om eens zo'n plaatje te fiksen...en moet zeggen...ik vind het wel iets om voor gebouwen/architectuur te gebruiken. 3d blijft natuurlijk nog net iets leuker, maar * Dexter is wel fan van illustrator aan het worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Dexter op 29-04-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 23:01
Dexter schreef op 29 april 2004 @ 23:30:
Kleine update:

[afbeelding]

Meen je dat nou echt? Is dit echt 100% vector? Met of zonder reference? (of gewoon overgetrokken). Ziet er in ieder geval zeer goed uit (zou van veraf zo zeggen dat 't een foto was)... :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

100% vector, maar wel met de hand overgetrokken in Illustrator (geen tracing-software gebruikt)

De tijd dat ik het zonder overtrekken ga doen komt vast ook nog wel een keer, maar voor een eerste oefening leek het me wel handig om toch beetje over te trekken. (dat wil zeggen foto op de achtergrond met 50% opacity).

[ Voor 14% gewijzigd door Dexter op 30-04-2004 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Bijna klaar...

Afbeeldingslocatie: http://131.155.237.151/docs/tweakers/LP03.jpg

En dan zal ik ook het origineel posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opzetje van mijn toekomstige webzijde

Afbeeldingslocatie: http://harlequin.myadsl.nl/e-carus/index.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 01:46:
opzetje van mijn toekomstige webzijde

[afbeelding]
Wat voor soort website wordt het, en hoe gaat de navigatie gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 02:28:
[...]

Wat voor soort website wordt het, en hoe gaat de navigatie gebeuren?
zo, kleine update om het idee van het navigatie balkje te showen
ik zit nog te twijfelen, want dit is nog niet helemaal wat ik zoek
suggesties zijn welkom

ik zit ook nog te twijfelen of ik het in flash of html zal bouwen
het ontwerp leent zich wel voor flash, maar html bouwen vind ik leuker

het wordt trouwens een persoonlijke site voor m'n vrienden, met foto's en diverse downloads, nothing big

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb effe lopen stoeien met navigatie layouts, maar ik kom er niet uit
iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://harlequin.myadsl.nl/e-carus/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://harlequin.myadsl.nl/e-carus/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://harlequin.myadsl.nl/e-carus/3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kortbeek/vulpenmoord.jpg
cd-hoesje voor een vriend en beginnende rapper.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 19:39:
iemand een idee?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind die onderste best netjes hoor.

SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizitras
  • Niet online
Larixk schreef op 04 mei 2004 @ 00:10:
[afbeelding]
1) écht bloed ziet er nog iets donkerder uit dacht ik.
Vooral waar er meer van is (in het midden); 'bordeaux' tint ietwat. Vooral als het gaat stollen. (juiste woord?)

2) Het bloed/rode inkt is als een ellips op het oppervlak verspreid. Als je water op een houten plaat gooit, dan gaat die ook aan de randjes in de spleetjes en groefjes zitten... dus op het reliëf iets meer 'inzitten'.
(sorry, heb het slecht verwoord, maar hoop dat je het snapt)

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
onderste vind ik persoonlijk leuker. Ziet er leuk uit btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Niet online
Larixk schreef op 04 mei 2004 @ 00:10:
[afbeelding]
Misschien nog zo'n parental advisory logotje... (Als het heftige lyrics zijn natuurlijk)

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Onderste past het beste bij de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, ik heb mijzelf maar eens voorzien van een tekentablet. Even een beetje geëxperimenteerd in photoshop (tekenen, kleuren, schaduw, enz). Best aardig gelukt, dacht ik zo. Hier het resultaat:

Een boompje!!!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.witteveen1/gwitteveen/boom%20final%20klein.jpg

hier klikken voor meer detail.

(weet iemand waar ik mooie brushes kan downloaden in de vorm van boomblaadjes) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Dat is echt het betere werk, petje af :)

Je moet geen brushes voor de bladeren gebruiken man, dan gaat het 'echte' er vanaf...

Edit: nog even een puntje van kritiek: misschien dat het door de belichting komt, weet ik niet zeker, maar het lijkt nu een beetje alsof die bos bladeren een heel stuk voor/boven de boom hangt en er niet echt bij hoort :)

Heb gisteren deze gemaakt met photoshop;

Afbeeldingslocatie: http://www.vype.nl/rickw/spectrumblast.gif

Is eigenlijk nog een WIPje, want ik had nog veel meer in m'n hoofd maar had te weinig tijd... zodra ik verder ben zal ik hem wel weer posten.
Lelijke titel ook nog, gebrek aan titel-inspiratie :D

[ Voor 31% gewijzigd door TangLeFuzZ op 04-05-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/lifepostxs.gif
klik voor een grotere
twordt een poster

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 15:25

2mb

@parazonium:
Heel mooi werk. Ik heb zelf ook een tablet, misschien dat ik dat ook weer eens uit de kast moet halen :D

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 10:32
hmm photoshop, je kan het als 2d en 3d zien.. ik zelf ben een space-artist en dat reken je dus meer als 3d:

>:) 8)7
http://silent-hunter.dabombe.com/Solitude%20Universe.jpg
http://silent-hunter.dabombe.com/requime.jpg

http://silent-hunter.deviantart.com O-) kijk daar maar als je de rest wilt zien, 'k heb geen zin om alles up te loaden en te resizen... 8)7 :Y)

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 11-09 15:37
Oké, dit is een heel erg lange/grote long-shot, maar misschien dat iemand 't weet :) (ik zou ook niet weten waar anders te vragen :))

Heeft er iemand een hogere resolutie versie van dit plaatje?
Afbeeldingslocatie: http://www.conceptart.org/workshop/images/feat/andrew_sm.jpg
Het is concept art van Andrew Jones (http://www.conceptart.org/artist/andrew-jones/ ), en vond ik op http://www.conceptart.org/workshop . Hij's op 't moment concept artist voor Nintendo :P.

En op andrewjones.com kan ik 'm niet vinden :P

[ Voor 8% gewijzigd door LiToKi op 10-05-2004 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Wat vind men van deze toekomstige site?

Afbeeldingslocatie: http://65.75.186.160/picserver/img.php?/4R6JI9ZD86R3/7Z3B6VR6038R/GIF/1084196703//4s32

Helemaal CSS!

leoaq.fm // Jeune Loop

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.