Dark Blue schreef op 16 October 2003 @ 00:48:
[...]
Leuk leuk. vooral die achtergrond... het zal zeker wel een clouds met een artistic filter zijn uit Photoshop (schop me if not) maar het heeft hier het idee van een roestige plaat, maar dan wel in de zelfde vectorstijl als de rest van de boel.
*Schopt Dark Blue :P*
Achtergrond is een combinatie van ingescanned gekreukt papier en ingescanned papier met koffievlekken

Nais. En nu over de rest van het ding. Want hij is wel lief maar wat ís het nou. New Skin. Zegt mij dat wat? Misschien. Misschien verzorg jij schoonheidsbehandelingen, totale metamorfoses of makeovers van sites en layouts...of misschien moet ik het op het psychologische vlak zoeken, maar wat heeft New Skin met deze cirkeltjes en boogjes te maken? Ik ben erg nieuwsgierig.
Is het een herhalend proces? Kan ik de rondgaande stipjes opvatten als mensen die rondgaan in de cirkel en telkens hetzelfde beleven? Telkens een nieuwe skin?
Now shoot

Het is eigenlijk gewoon een betekenisloos ding dat er mooi uit moet zien zodat ik daluk een leuke wallpaper heb voor op mn laptop enzo. Dat middelste ding is mijn logo en dat herhaalt zich zeg maar door de rest van het plaatje. De streepjes in het midden stellen iets als data op een cd'tje voor (weet het: is niet erg goed gelukt

)...
Anyways, over de naam NewSkin:
Incubus - Newskin
At first I see an open wound
Infected and disastrous
It breathes chaotic catastrophe
It cries to be renewed
(Please Renew Me!)
Its tears are the color of anger
They dry to form a scab
To the touch, its stiff and resilient
Underneath, the new skin breathes
As outwardly cliche as it may seem
Yes, something under the surface says
C'est la vie
It is a circle, there is a plan
Dead skin will atrophy itself to start again
Look closely at the open wound
See past what covers the surface
Underneath chaotic catastrophe
Creation takes stage
Its all been saved
With exception for the right parts
When will we be new skin?
Its all been seen with exception for what could be
When will we be new skin?
Fallacious cognitions
Spewed from televisions
Do mold our decisions
So stop and take a look
And you'll see what I see now
Zo ben ik aan die naam gekomen (check mn site)
Anyways thnx for the comments