"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Die chromen strip die eigenlijk alleen aan de zijkant van de auto hoort te zitten en nu als een lans naar voren uitsteekt?Anoniem: 94861 schreef op 24 October 2003 @ 14:05:
[...]
nee zo doe ik dat niet eigenlijk
dr zit alleen nog wel een gruwelijk dikke fout in .... wie ziet hem? echt te dom
En je bent trouwens ook vergeten om de voorbumper te shaden, maar als ik al zie hoeveel je aan die chromen strip op de neus hebt gedaan zeg ik daar niks over. En hey, mist daar linksvoor achter die verticale strip dan niet nog een zwart stuk?
Of is het same thing, different car?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Anoniem: 94861
nee ik bedoelde dat de wielen staan voor de body van de auto stonden

die bumper mag idd nog wel wat aan gedaan worden.. maar hier hou ik het bij denk ik
waar blijven nieuwe posts?!
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 94861 op 24-10-2003 14:44 ]
Ik zou zeggen gebruik een schaduw. Het is maar een idee, maar voorlopig vind ik de foto nog sexier dan het plaatje, dus je hebt nog wat te doenSimon schreef op 22 October 2003 @ 18:55:
Misschien zou je pic wat sexier maken als je die arm duidelijker maakt (lees: donkerder), zo dat je ziet dat ze met d'r hand in d'r mond zit te veugelen
Anoniem: 72427
achtergrond is een gebouw van Calatrava in de vorm van een oog (studeer bouwkunde vandaar) kritiek is welkom, liefst wel met argumentatie en/of tips
versie1

versie2

PS: niet voor dit forum
[ Voor 59% gewijzigd door Jay-P op 28-10-2003 17:47 ]
enkel, is het niet een beetje aso-groot voor een sig

met een hamer past alles
En daarom moeten sigs die niet uit tekst bestaan verboden wordenJay-P schreef op 28 October 2003 @ 16:19:
Heb voor mijn forum bezoekjes en een opdrachtje op school ff een sigje in elkaar geflanst, mijn eerste PS sig
Puntjes van kritiek :
- Kiezen tussen twee kwaden : de eerste is stukken beter dan de tweede, omdat er uberhaupt nog wat aan te herkennen valt. Then again, de eerste heeft ook onder je filtergebruik te leiden gehad (als je het origineel nog hebt, gebruik dat dan - alles wat er nodig is is een bescheiden kleurcorrectie). Het gebouw is mooi genoeg, maak er met levels/curves/hue-saturation gewoon een strakblauwe lucht boven en je bent klaar. Filters doen er alleen maar afbreuk aan. Ik hoop ook dat je ook ziet dat je font en het bijbehorende glow-effect een vieze groen-bruine kleur toevoegen; probeer wat ik hieronder heb gezet en zorg dat de lucht donkerblauw genoeg is, maak het font wit en doe er dan een hele bescheiden lichte witte glow op.
- Fontgebruik : dit was nog -net- stoer toen Knightrider voor de eerste keer op TV kwam. Architectuur is conservatief genoeg om een mooie klassieke serif met vrij wijde spatiering te gebruiken. Wat je nu hebt is eerder iets voor Battle Star Galactica; probeer 't eens met dit of dit. Bookman Antiqua of gelijken zijn ook goed.
- Als je er toch spul oversmijt; hou 't bescheiden. Wireframe-achtige dingen of zo zijn leuk, maar don't overdo it.
En dit is nu waarom dat de kunst van netiquette verloren is gegaan. Dit staat in de policy, al mag er misschien wel een stukje 'wat te doen bij' "Kijk, ik heb wat leuk 2D werk gemaakt in Photoshop!" toegevoegd worden voor de duidelijkheid/edit @ Pelle.=> Thx pelle maar iets vriendelijker kán ook wel....
[ Voor 10% gewijzigd door Yoozer op 28-10-2003 17:44 ]
teveel zooi, te weinig tijd
Anoniem: 50739
ik zou graag opbouwende kritiek willen ontvangen, omdat ik het zelf nooit goed genoeg vind, maar ook nie weet wat er aan veranderd moet worden ;p

Erg strak en mooi gemaakt imo, alleen valt het "e-mail me" icoontje een beetje buiten het geheel...Anoniem: 50739 schreef op 28 oktober 2003 @ 21:08:
'k ben sinds gister weer es bezig, soort van voor proefje van me nieuwe site,
ik zou graag opbouwende kritiek willen ontvangen, omdat ik het zelf nooit goed genoeg vind, maar ook nie weet wat er aan veranderd moet worden ;p
[afbeelding]
Voor de rest erg netjes
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Anoniem: 50739
bedankt,Hankey schreef op 28 October 2003 @ 21:48:
[...]
Erg strak en mooi gemaakt imo, alleen valt het "e-mail me" icoontje een beetje buiten het geheel...
Voor de rest erg netjes
mja daar heb je gelijk in, was ff een snel proefje
Is het de bedoeling dat je in dat oog een smilie ziet, or is it just me?
Waar gaat het voor dienen trouwens?
The devil is in the details.
En het dient eigenlijk nergens voor. Ik vond het weer eens tijd om wat in Illustrator te maken
Ik heb hem trouwens iets verder af gewerkt:

Ik vind zelf de neus zéér goed gelukt. En de rest heeft uiteraard nog wat tweaking nodig

Op PSLover.com staat ook een mooie speaker tutAnoniem: 51002 schreef op 21 oktober 2003 @ 08:11:
[...]
...
Alleen zoek ik een tutorial. Ik weet niet of ik dit hier mag vragen, en ik ga ook zeker zelf zoeken, maar mocht iemand een tut weten te liggen voor een box (audio), dan hoor ik het graag. Deze wil ik in de doodskop plaatsen.
Greetz
Jason X
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Anoniem: 60255

Ongeveer af nu
Kijk eens naar de Sandman strips van Neil Gaiman, altijd een goede inspiratie voor dromen

[ Voor 23% gewijzigd door DarkX op 01-11-2003 21:42 ]
Het zou leuker zijn inderdaad om iconen te gebruiken die erbij passen, maar ik kom er niet uit:DarkX schreef op 01 november 2003 @ 21:36:
Achtergrond kan misschien wat dromeriger, de iconen van je menu spreken nog niet echt, maar het geheel heeft wel iets imo. Ik vind je dreams letter (die an sich wel erg strak is) wel erg grungy terwijl de rest erg strak is. Maak de rest was grover, of maak je letter wat strakker, een van de twee.
Kijk eens naar de Sandman strips van Neil Gaiman, altijd een goede inspiratie voor dromen
[afbeelding]

Ik hou het toch maar op zonder echte iconen. Letters wat strakker gemaakt, en stukje rood links
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 60255 op 01-11-2003 23:21 ]
Ik ben het eigenlijk wel met DarkX eens over het hoge contrast tussen grungy stijl en vectorstijl. Je gaat er zo abrupt in over dat ik het eigenlijk niet mooi vind. Je letters 'DREAMS' moeten natuurlijk overkomen alsof ze direct als rauwe gedachten uit jouw hoofd zijn gevlogen, maar daar had ik persoonlijk meer een cursief meer schoonschrift letter bij gekozen dan deze krabbels.Anoniem: 60255 schreef op 01 november 2003 @ 21:34:
[afbeelding]
Ongeveer af nuStukje voor mn webpage. Opmerkingen zeer welkom, want als je er een dagje mee bezig bent geweest zie je veel dingen niet meer.
Daarnaast is het verschil in opvallendheid tussen de dikke vette letters en het iele pixelfont erg groot, de pixelletters vallen totaal in het niet bij de titel. Iets meer evenwicht ...?
Misschien helpt het al een stuk als je de vormen (een twee?) blurry zou maken, en de randen van je knopjes ruige lijntjes zou geven en wat dikker zou maken.
De tekst er niet in een pixelfont onder, maar in iets dikkere lettertjes (half) over de afbeeldingen heen...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Na een tijdje voornamelijk met web-design bezig geweest te zijn. Heb ik nu weer eens wat te drukken.
Een poster voor een school feest.

en nee, dit is niet mijn muziek smaak. Ik hou persoonlijk van muziek met inhoud, harmonie en melodie. Niet alleen ritme.
komt dana bij jullie op school draaien? awesome!
met een hamer past alles
En dan nog iets... door dat bloederige rood komen onderkant en bovenkant me voor als een horrorfilm. House on Haunted Hill om precies te zijn. Misschien ook eens wat proefjes posten met een ander kleurtje? En die kerk... Zou een shot van een lege aula of schoolgang in de avond (met felle overbelichting door TL buizen) niet passender zijn, ik neem aan dat jullie geen kerk afgehuurd hebben voor deze gelegenheid - of is de associatie dat alle leerlingen lady dana vinden klinken als hemelse muziek? Kan ook hoor...
ik begon dit bericht met 'één opmerking...'. Ik hou van mijn backspace toets, really.
[ Voor 10% gewijzigd door Dark Blue op 02-11-2003 00:07 ]
Dus het is een schoolfeest, maar niet op school.
Ow het is dus actually in een kerk!!! Meesterlijk gevonden!!!Larixk schreef op 02 november 2003 @ 00:07:
umhh ja het is een feest in de nightlife,=een grote disco in een oud kerkgebouw(vandaar de poster) in Maastricht, dat georganiseerd is door mijn school.
Dus het is een schoolfeest, maar niet op school.
door het hier uit te leggen, en op zoek te gaan naar een site heb ik een enorme blunder voorkomen.
het is nightliVe ipv nightliFe
zie http://www.nightlive.nl/
Punksmurf schreef op 02 november 2003 @ 00:00:
offtopic:
komt dana bij jullie op school draaien? awesome!*houdt van veel muziek, van 'muziek met inhoud' tot 'stampen'
Dreams linksboven moest meer als een logo overkomen, dus die mag wel lekker uitspringen zeg maar. Het is wel jammer dat het menu zo moeilijk is. Ik krijg hem niet goed met een groter niet-pixel font. Mischien toch maar zo laten, of ik moet nog een briljant idee krijgen.Dark Blue schreef op 01 november 2003 @ 23:37:
[...]
Ik ben het eigenlijk wel met DarkX eens over het hoge contrast tussen grungy stijl en vectorstijl. Je gaat er zo abrupt in over dat ik het eigenlijk niet mooi vind. Je letters 'DREAMS' moeten natuurlijk overkomen alsof ze direct als rauwe gedachten uit jouw hoofd zijn gevlogen, maar daar had ik persoonlijk meer een cursief meer schoonschrift letter bij gekozen dan deze krabbels.
Daarnaast is het verschil in opvallendheid tussen de dikke vette letters en het iele pixelfont erg groot, de pixelletters vallen totaal in het niet bij de titel. Iets meer evenwicht ...?
Misschien helpt het al een stuk als je de vormen (een twee?) blurry zou maken, en de randen van je knopjes ruige lijntjes zou geven en wat dikker zou maken.
De tekst er niet in een pixelfont onder, maar in iets dikkere lettertjes (half) over de afbeeldingen heen...

Of

Iemand nog een goed font om hier te gebruiken? Smal, strak
De spacing tussen de letters veranderen , zo de links groter doen lijken en dan ze donkerder maken?Anoniem: 60255 schreef op 02 november 2003 @ 00:54:
[...]
Mischien toch maar zo laten, of ik moet nog een briljant idee krijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door TomSwinnen op 02-11-2003 00:56 ]
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

ik vind m mooi, er zit een mooi thema aan, als je m tegenkomt herken je hem meteen de volgende keer weer.Larixk schreef op 02 november 2003 @ 01:09:
kleine update, en een wat grotere plaat zodat jullie beter zien waar jullie commentaar op moeten geven.
[afbeelding]
Als je de datum in rood of wit gecentreerd bovenaan zet, maar de aanvangstijd níet...
Dan valt de datum meer op, en heb je meteen een originele kronkel in de tekst onderaan, een experimentje maar t komt misschien wel leuk over.
Dus dat je 22:00 gewoon aan de rechterkant linkslijnend laat staan en die € 6.00 gewoon aan de linkerkant rechtslijnend. Eigenlijk dus alleen die datum wegplukken en bovenaan centreren. Misschien een ideetje? Als puntje bij paaltje komt zal de hele poster wel uit zn evenwicht gebracht worden door zo'n idee hoor.
Misschien krijg je dan wel weer juist de fout dat je alle rode tekst achter elkaar door gaat lezen en alle witte tekst achter elkaar door, dus verticaal en niet horizontaal.
Ah, what the hell. Ik vind m erg mooi iig
[ Voor 3% gewijzigd door Dark Blue op 02-11-2003 01:44 ]
Bij 18.12.2003 staat de 1 te ver weg van de punt. De 2 en de 2 van 2003 staan bijna tegen de punt aan, de 8 van 18 ook, maar die 1 niet. Als je daar iets aan zou kunnen doen, zou het (naar mijn smaak) nóg een stukje mooier zijn!
[ Voor 28% gewijzigd door sjaakaq op 02-11-2003 10:29 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
je hebt helemaal gelijk,leokennis schreef op 02 november 2003 @ 10:28:
1 opmerking waar je waarschijnlijk weinig aan kan doen:
Bij 18.12.2003 staat de 1 te ver weg van de punt. De 2 en de 2 van 2003 staan bijna tegen de punt aan, de 8 van 18 ook, maar die 1 niet. Als je daar iets aan zou kunnen doen, zou het (naar mijn smaak) nóg een stukje mooier zijn!
ik heb nog veel te weinig aandacht besteed aan de typografie. Dit was ook nog niet mn final.
En over het idee van het verplaatsen van de datum, dit leek mij ook erg leuk. Maar het resultaat was dat die "22:00" nogal in het niets kwam te staan. Je hebt wel gelijk dat dat €6.00 de symnetrie er een beetje uithaalt. Ik zal kijken wat ik hiermee kan doen
waar is die sterke punt nu?!Larixk schreef op 02 november 2003 @ 01:09:
kleine update, en een wat grotere plaat zodat jullie beter zien waar jullie commentaar op moeten geven.
[afbeelding]
terug ermee, ondanks wat Dark Blue zegt...
lees maar eens hardop: 'lady dana'
idd, punt ertussen
staat goed in je totaal plaatje & geeft ook een soort van 'respect' aan de naam.
.
Dana voor 6.00 euro ??! Ik woon in Maastricht
Zeg hoe zit het met niet-scholieren van het Jean D'arc ?
Nog even óntopic:
Je plaat is wel mooi alleen lijkt het een beetje erg op het thema van Qlimax.
[ Voor 3% gewijzigd door likkepot op 02-11-2003 12:08 ]
nikszolekkeralss.exe
En ik zeg néé!tie-rep schreef op 02 november 2003 @ 11:18:
[...]
waar is die sterke punt nu?!
terug ermee, ondanks wat Dark Blue zegt...
lees maar eens hardop: 'lady dana'
idd, punt ertussen
staat goed in je totaal plaatje & geeft ook een soort van 'respect' aan de naam.
.
Teksten met overvloedig puntgebruik waren enkele maanden geleden trendhoerig ín, en als ie het er toen tussen had gezet had ik gedacht 'nou yeay wat hip!' maar ik vind ze nu oud, out en uit!
Dit bovenstaande is geheel mijn eigen mening.
zou iemand die wel iets wil doen maar niet weet wat misschien een 'banner' kennen maken voor mijn sig en/of website?
tis ut-clan site (M4CLOUD) *das Mcleod van highlander maar dan fout
http://macloud.kicks-ass.net das de site dus.
bvd, en anders....niet
[ Voor 3% gewijzigd door iop op 02-11-2003 23:59 ]
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Dus je zult zelf wat moeten maken, in je directe vrienden kring gaan vragen of een professionele vormgever in moeten huren.
Ik zou persoonlijk voor optie a gaan.
Ik ga eens nadenken over alternatieve ideeen, omdat commentaar lastig is zonder betere ideeen. Maar ik blijf vinden dat an sich het grungy van je DREAMS wel stoer is, maar je background is daarbij te strak. Je logo moet misschien wel uitspringen, maar het geheel moet wel mooi blijven. Daarbij, bij de naam dream mag de overgang best wat minder hard imoAnoniem: 60255 schreef op 02 november 2003 @ 00:54:
[...]
Dreams linksboven moest meer als een logo overkomen, dus die mag wel lekker uitspringen zeg maar. Het is wel jammer dat het menu zo moeilijk is. Ik krijg hem niet goed met een groter niet-pixel font. Mischien toch maar zo laten, of ik moet nog een briljant idee krijgen.
[afbeelding]
Of
[afbeelding]
Iemand nog een goed font om hier te gebruiken? Smal, strak
Ik wil een logo maken met de naam "SoP" (clannaam
De naam Sop uit zeepbellen maken, dus van die dikke opgeblazen letters, die helemaal rond lopen..
Geen probleem tot nu toe, maar hoe krijg ik dat het best dat het echt lijkt dat het sop is, dus dat je er doorheen kunt kijken, en het echt echt sop lijkt (dus niet alleen beetje met apha kloten
Komt uiteindelijk in flash, dus zou mooi zijn als dat met flash kan, en anders gwoon jpegje erin laden..
Of moet ik het in 3d gaan proberen (niet dat ik dat dan wel goed kan, maar niet geschoten is altijd mis
Lijkt me dat je het dan het beste gelijk in Flash of Illustrator kunt maken. Al zijn er voor Photoshop wel heel wat meer tutorials. Misschien eens zoeken op Photoshop tutorials en die doorlezen, doe je vast wel genoeg ideeen op om het zelf in Flash of Illustrator na te maken.
___ Edit __________
Nog wat linkjes waar je misschien iets aan hebt..
• http://graphicssoft.about.com/library/tuts/bltut11.htm
• http://www.wallek.com/monica/psptut/bubblelight/
• http://www.digitalartreso.../Interface/Interface5.htm
[ Voor 33% gewijzigd door OkkE op 03-11-2003 15:48 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 25065
flashin schreef op 02 november 2003 @ 00:35:
[...]
offtopic:ken je sensation black - darkraver liveset? "Luister mensen ik hou van muziek, ik hou van mooie muziek gespeeld door musici die hun instrument meester zijn EN bereid zijn daar moeite voor te doen, daar hou ik van"
, hans teeuwen met hardstyle edit
Dat stukje draait ie van deze plaat: Promo & Catscan - Toch Welleuk , het is trouwens geen hardstyle maar hardcore
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 25065 op 03-11-2003 17:41 ]
Flyer op A2 formaat in dit gevalAnoniem: 25065 schreef op 03 november 2003 @ 17:33:
Die flyer van Larixk vindt ik echt vet mooi en dat idee van die kerk is ook mooi uitgewerkt. Niks meer aan veranderen zou ik zeggen.
[...]
offtopic:
Dat stukje draait ie van deze plaat: Promo & Catscan - Toch Welleuk , het is trouwens geen hardstyle maar hardcore
Het gaat hier om een poster, geen flyer(die worden wel gedrukt met deze stijl).

woei dat logo rechtsonder en jouw logo staan niet op gelijke hoogte / breedte
[/muggenziften]
ziet er nice uit, hoe groot wordt ie gedrukt?
[ Voor 18% gewijzigd door flashin op 04-11-2003 10:12 ]

Ik heb in Illustrator wel een erg irritant probleem de laatste tijd: als ik bijv. een anchor point verplaats, verdwijnt ineens de hele shape. als ik dan de layer invisible en daarna weer visible maak is ie wel weer terug, maar dat is ontzettend irritant werken. weet iemand wat daar de oorzaak van kan zijn?
ik heb wat gezocht en gegoogled en n.a.v. tips de AIPREFS file verwijderd maar dat deed het em dus niet

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
[rml]Hankey in "[ 2d] post je 2d stuff maar weer - part 6"[/rml]E-Mile schreef op 17 oktober 2003 @ 23:21:
[...]
Dit is wel een gigantisch stoer ding, met name de achtergrond vind ik van erg grote klasse, wat is dat en hoe heb je dit effect bereikt
Maar hij is idd erg stoer... ga ik ook eens proberen (papier etx inscannen)
Wat me net te binnenschiet: hoe zou een ingescande modelauto-kap eruit zien?
met een hamer past alles
Escalate
1400x1050 wallpaper voor AntWorks

Davids hoofd
Gesoepte foto van m'n hoofd, in zwart/wit-stickerstijl (wel met rode achtergrond, zoals je ziet

't is niet zo dat ik altijd een muts en een koptelefoon op heb. In een melige bui kwamen we ineens op het idee onszelf te fotograferen met die attributen
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Wel allemaal zelf gemaakt/gezocht. Het zijn stockfoto's van muren met grafitti, stukken metaal met verfklodders en een bamboebos. Het bamboebos is uitgegroeid tot de strepen op de achtergrond. Het gebruikte lettertype is Base02 van www.dafont.com, op zich al redelijk grungy. De zwart/witte vlekken zijn gemaakt met de bekende Nocturna-brushes. Het plaatje van de roltrap komt van een bestaand (vector)plaatje.Dexter schreef op 05 november 2003 @ 16:33:
Erg gaaf die bovenste image!! (ik houd ook wel van een icoontje) En zoals altijd de hamvraag..hoe heb je dat effect bereikt?? Plugwerk of eigen handigheid en veel geduld??
Ik heb een filter gebruikt: het ruisfilter.
Ik heb laatst op school wat zitten knutselen (een cirkel, maar toch) die mooi lijkt op 'mac aqua stijl' bolletjes. Met iets meer lichtheid zou het een goede zeepbel vormen. Aangezien (zie topic) ik het hier met Illustrator niet kan uitvoeren omdat ik ws. een te lage versie heb, zal ik het zo even in Photoshop proberen. Eerst eten!OkkE schreef op 03 november 2003 @ 15:35:
@wdekreij
Lijkt me dat je het dan het beste gelijk in Flash of Illustrator kunt maken. Al zijn er voor Photoshop wel heel wat meer tutorials. Misschien eens zoeken op Photoshop tutorials en die doorlezen, doe je vast wel genoeg ideeen op om het zelf in Flash of Illustrator na te maken.Het is opzich niet zo heel moeilijk lijkt me....
___ Edit __________
Nog wat linkjes waar je misschien iets aan hebt..
• http://graphicssoft.about.com/library/tuts/bltut11.htm
• http://www.wallek.com/monica/psptut/bubblelight/
• http://www.digitalartreso.../Interface/Interface5.htm
mensen die mij kennen zullen weten dat dat maar vijf minuten duurt dus ik ben zo terug
Ik heb dus ruim 40 jpeg files in een fla bestand staan (40 telefoons) en van die telefoons is het een kaart van Nederland, maar die telefoons zijn allemaal veelvuldig gebruikt (de een meer dan de andere), en om ze te gaan tellen is haast onbegonnen werk (je word gek als je dat gaat doen, zijn dus ruim 500 telefoonplaatjes die er ins taan..
Dus hoe kan ik dat het best doen?
5 minuten?! je zit al bijna op 24 uurmensen die mij kennen zullen weten dat dat maar vijf minuten duurt dus ik ben zo terug
idd, een boor die ergens doorheen boortAnoniem: 58336 schreef op 06 november 2003 @ 18:21:
volgens mij is het het topje van een boor.
( get the picture )
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Anoniem: 93179
een grote prop isolatieschuim ingescand met de klep open
Zo, en lékker dat dat avondeten smaakte!!Anoniem: 74288 schreef op 07 november 2003 @ 14:24:
Wanneer wordt er weer eens een nieuwe 2d contest gehouden?
het eten duurde in princiep 5 minuutjes, maar mn moeder had de custardvla per ongeluk met snelbeton bereid ipv custardpoeder, ik kreeg mn haar erin, ze hebben me kaal moeten scheren en los moeten bikken, toen ben ik nog 2 dagen naar een kliniek in Oostenrijk geweest om mijn post-traumatische betonvla-depressiviteit te genezen. Meer niet.
Om toch nog even met een frisse blik op Needler te antwoorden:
De vorige 2D contest is in de (foto)soep gelopen doordat niemand het echt zag zitten. Jammer voor Yoozer, nouja, maar als zo blijkt dat er weinig echte animo is... heef thet helaas niet het succes van de 3d topics.
Mocht er een nieuwe komen, dan suggereer ik 'filmstill' als onderwerp
Anoniem: 94861
film wat?Dark Blue schreef op 08 november 2003 @ 00:36:
[...]
Zo, en lékker dat dat avondeten smaakte!!![]()
het eten duurde in princiep 5 minuutjes, maar mn moeder had de custardvla per ongeluk met snelbeton bereid ipv custardpoeder, ik kreeg mn haar erin, ze hebben me kaal moeten scheren en los moeten bikken, toen ben ik nog 2 dagen naar een kliniek in Oostenrijk geweest om mijn post-traumatische betonvla-depressiviteit te genezen. Meer niet.
De vorige 2D contest is in de (foto)soep gelopen doordat niemand het echt zag zitten. Jammer voor Yoozer, nouja, maar als zo blijkt dat er weinig echte animo is... heef thet helaas niet het succes van de 3d topics.
ik ben er wel voor opzich, zo'n dikke contest
niemand die hier iets op weet?Gunp01nt schreef op 04 november 2003 @ 14:24:
een WIPje, gemaakt met Illustrator. Overgetrokken van een foto van een heel erg mooi meisje
[afbeelding]
Ik heb in Illustrator wel een erg irritant probleem de laatste tijd: als ik bijv. een anchor point verplaats, verdwijnt ineens de hele shape. als ik dan de layer invisible en daarna weer visible maak is ie wel weer terug, maar dat is ontzettend irritant werken. weet iemand wat daar de oorzaak van kan zijn?
ik heb wat gezocht en gegoogled en n.a.v. tips de AIPREFS file verwijderd maar dat deed het em dus niet

of is dit een typisch probleem dat voorkomt bij, euh, 'bepaalde' versies (m.b.t. de gekozen 'betaalmogelijkheid') van Illustrator en mag er daarom niet op geantwoord worden?
Nou ik denk vooral dat het te maken had met de ónderwerp van die contest - boooring maybeDark Blue schreef op 08 november 2003 @ 00:36:
[...]
en dát zou veel meer deelnemers hebbenMocht er een nieuwe komen, dan suggereer ik 'filmstill' als onderwerp
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
'k vind hem zel wel mooi maar hij is nog lang niet af:

C&C zijn erg welkom!!
*ik heb natuurlijk de tutorial van robouk gebruikt.
[ Voor 13% gewijzigd door msG-Gsm op 09-11-2003 13:46 ]
Oke ik ben nogal nieuw hier maar is het dan niet mogelijk om gewoon zo'n Contest te starten? enne..., wat is Filmstil?Dark Blue schreef op 08 november 2003 @ 00:36:
[...]

Anoniem: 74288
Zoiets?BaRF schreef op 09 november 2003 @ 14:11:
een filmstill is zeg maar een foto/plaatje dat zó uit een film gecaptured zou kunnen zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 74288 op 09-11-2003 15:40 ]
Check it out : http://www.scintillafocosa.com/silence/intro.html
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
* Willem @ wedding van schoonzus

Anoniem: 70581
Deze heb ik 2 weken geleden in de trein (jawel, right @ the scene) gemaakt, flink balend omdat die kut

(clickable)
Reken me er niet op af dat het logo niet helemaal klopt, ik weet t, maar heb geen zin om hem te verbeteren. Het gaat om het effect, en ik denk dat dat wel overkomt .
Kzal soon wat meer posten, ben druk aant soepen en illustratoren..
Ik vind de foto wel mooi, maar het onderwerp snap ik niet; je fotografeert een fotograaf, de uiteindelijk gefotografeerde is niet te zien maar dat kan gewoon 'eigen invulling' zijn, en daarachter zit iemand op bed in witte badjas?willem169 schreef op 10 november 2003 @ 00:58:
het is echt gelul maar het maakt zo weinig uit
* Dark Blue @ wedding van schoonzus
[afbeelding]
Nou kan ik me indenken dat je schoonzus op de zangeres van Skunk Anansie lijkt, de ingehuurde fotograaf hier stond scherp te stellen op een kandelaar? Het is dat je erbij zegt dat het een trouwerij is. Ook de doordruk van de plattegrond / bouwtekening past niet bij het thema, ik zie de relatie plattegrond-trouwerij niet? Hadden ze precies die dingen verstuurd naar de gasten? Was het moeilijk vindbaar of was het een historisch gebouw met bijzondere architectuur, dat juist dat erbij hoort?
De gesplinterde randen om de foto hebben iets fotoboek-achtigs, maar de rest van de plaat totaal niet. Een beetje rommelig dus.
Het geel is geen NS-geelAnoniem: 70581 schreef op 10 november 2003 @ 01:55:
Goed, ff een postje van mij, op mn nutteloze zondagnacht..
Deze heb ik 2 weken geleden in de trein (jawel, right @ the scene) gemaakt, flink balend omdat die kuttrein fukkin
1,5 uur vertraging had, en dus die tijd op het station moest uitzitten.
[afbeelding]
(clickable)
Reken me er niet op af dat het logo niet helemaal klopt, ik weet t, maar heb geen zin om hem te verbeteren. Het gaat om het effect, en ik denk dat dat wel overkomt .
Kzal soon wat meer posten, ben druk aant soepen en illustratoren..
Je zou jezelf een hoop moeite kunnen besparen door een screenshot van de ns site te nemen, met je colorpicker geel en blauw eruit te halen en ook even een crop van het logo te nemen. Dat logo zet je in Illustrator supergroot, vergrendeld, en je gaat overtrekken
(ik had ook nino.ru kunnen roepen maar ik denk niet dat je in een trein met internetverbinding zat... )
Ik ga maar es slapen nu

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Blue op 10-11-2003 02:29 ]
Anoniem: 70581
Heheh, weet ik, kheb het logo nagemaakt van een afbeeldingkje in de metro, dat was het enigste wat ik kon vinden.. en laptop monitors liegen nogal wat kleur betreft he. En als ik geen internet in de trein heb.. kan ik ook geen kleurtje jatten van de NS-siteDark Blue schreef op 10 november 2003 @ 02:27:
[...]
[...]
Het geel is geen NS-geel![]()
nofi!
Je zou jezelf een hoop moeite kunnen besparen door een screenshot van de ns site te nemen, met je colorpicker geel en blauw eruit te halen en ook even een crop van het logo te nemen. Dat logo zet je in Illustrator supergroot, vergrendeld, en je gaat overtrekkenscheelt toch?
(ik had ook nino.ru kunnen roepen maar ik denk niet dat je in een trein met internetverbinding zat... )
Ik ga maar es slapen nu
Het gevoel is iig uitgebeeld
Dit is gewoon een foto van mij. Onderwerp ben ik dusDark Blue:
Ik vind de foto wel mooi, maar het onderwerp snap ik niet;
Overigens is dit meer een bewerkte plaat, en dus meer W&G dan Themaforum fotografie waarbij je als kritiek zou kunnen geven dat het onderwerp onduidelijk zou zijn, maar ook dat is maar betrekkelijk bij een artistiek vak als fotografie.
Deze foto die je hier ziet is dus door Pelle gemaakt, en ik maak op dit moment een closeup van de bruid; Daarachter zie je de barman.Dark Blue:
je fotografeert een fotograaf, de uiteindelijk gefotografeerde is niet te zien maar dat kan gewoon 'eigen invulling' zijn, en daarachter zit iemand op bed in witte badjas?
kuch. Sorry hoor maar een foto hoort slechts aan een klein aantal voorwaarden te voldoen wil het foto genoemd worden: Het moet gemaakt zijn door een zgn. fo-to-toe-stel. Dat is hier het geval. Of er een thema in de foto zit of niet is niet aan degene die bekritiseerd maar aan de fotograaf.Dark Blue:
Nou kan ik me indenken dat je schoonzus op de zangeres van Skunk Anansie lijkt, de ingehuurde fotograaf hier stond scherp te stellen op een kandelaar? Het is dat je erbij zegt dat het een trouwerij is. Ook de doordruk van de plattegrond / bouwtekening past niet bij het thema, ik zie de relatie plattegrond-trouwerij niet?
Je hoort mij hier dus ook niet zeggen dat het thema "bruiloft" ook maar een enkele relatie heeft met "plattegrond/bouwtekening". Nogmaals wil ik benadrukken dat het hier om een manipulatie van een afbeelding (in dit geval een foto) gaat. En dit is dus meer 2d-stuff dan een foto; Voor al je fotografie-gerelateerde comments moet momenteel in /25 zitten.
De rest van je comments dus ook maar niet op gereageerd want daarin verval je in exact hetzelfde als hierboven waardoor het voor mij niet echt zin meer heeft er iets over te zeggen.
Maar 't is ieders goed recht iets mooi te vinden of niet.
clickable
het resultaat van een beetje vervelen op stage, hij is niet super afgewerkt omdat ik onderwijl ook bezig moest zijn met andere dingen
het heeft ook totaal geen nut, maar toen ik dat plaatje en dat font tegenkwam had ik zin om iets als dit te maken..
Anoniem: 34278
dan wil ik ook mee doenAnoniem: 74288 schreef op 07 november 2003 @ 14:24:
Wanneer wordt er weer eens een nieuwe 2d contest gehouden?
Hoe kom je aan die fingerprints? Gescand of gedownloade brushes(zo ja waar?)Anoniem: 34278 schreef op 10 november 2003 @ 14:49:
OMFG @!!!! ... wat is stage tog SaaI!!!
Daarom heb ik me maar eens weer vermaakt met fotoshop .. en tadaa !!
Er komt weer eens een background uit..
Ps deze zijn niet geschikt voor de mensen die niet tegen bloed kunnen
Nummer 1
[afbeelding]
Nummer 2
[afbeelding]
1600 bij 1200 btw
ik vind mijn stage niet zo saai magoeAnoniem: 34278 schreef op 10 november 2003 @ 14:49:
niet geschikt voor mensen die niet tegen bloed kunnen? moet je wel zorgen dat het er als bloed uitziet
nofi, maar t is te rood
en als je denkt dat een plaat shockerend kan zijn voor bepaalde mensen, wrom post je ze dan niet als link?
met een hamer past alles
cool!Anoniem: 34278 schreef op 10 november 2003 @ 14:49:
OMFG @!!!! ... wat is stage tog SaaI!!!
Daarom heb ik me maar eens weer vermaakt met fotoshop .. en tadaa !!
Er komt weer eens een background uit..
<knip>
wat is je source materiaal?
Ik snap nu het wat en hoe van de foto, maar ik begrijp nog steeds niet waarom je juist die foto met die bouwtekeningen gecombineerd hebt? Waarom dat en geen bloemetjesmotief? Daar gaat het me om.willem169 schreef op 10 november 2003 @ 12:48:toon volledige bericht
[...]
Dit is gewoon een foto van mij. Onderwerp ben ik dus
Overigens is dit meer een bewerkte plaat, en dus meer W&G dan Themaforum fotografie waarbij je als kritiek zou kunnen geven dat het onderwerp onduidelijk zou zijn, maar ook dat is maar betrekkelijk bij een artistiek vak als fotografie.
[...]
Deze foto die je hier ziet is dus door Pelle gemaakt, en ik maak op dit moment een closeup van de bruid; Daarachter zie je de barman.
[...]
kuch. Sorry hoor maar een foto hoort slechts aan een klein aantal voorwaarden te voldoen wil het foto genoemd worden: Het moet gemaakt zijn door een zgn. fo-to-toe-stel. Dat is hier het geval. Of er een thema in de foto zit of niet is niet aan degene die bekritiseerd maar aan de fotograaf.
Je hoort mij hier dus ook niet zeggen dat het thema "bruiloft" ook maar een enkele relatie heeft met "plattegrond/bouwtekening". Nogmaals wil ik benadrukken dat het hier om een manipulatie van een afbeelding (in dit geval een foto) gaat. En dit is dus meer 2d-stuff dan een foto; Voor al je fotografie-gerelateerde comments moet momenteel in /25 zitten.
De rest van je comments dus ook maar niet op gereageerd want daarin verval je in exact hetzelfde als hierboven waardoor het voor mij niet echt zin meer heeft er iets over te zeggen.
Maar 't is ieders goed recht iets mooi te vinden of niet.
Overigens hoef je echt niet zo geirriteerd te reageren
Ik heb het idee dat je niet zo tegen mijn eigen soort van humor kunt en daar ben je niet de enige in, het was niet mijn bedoeling je schoonzus of de barman te beledigen maar heb je het gevoel dat het zo op je overkomt, lees het dan nog een keer met een korreltje zout.
Hij zou zo in een reclame voor moderne modieuze jonge mensen die internetten bij Wanadoo oid kunnen. En daarom vind ik hem ook eigenlijk wel weer een beetje cliché aandoend. Heb je de foto zelf gemaakt btw?mattttt schreef op 10 november 2003 @ 14:28:
[afbeelding]
clickable
het resultaat van een beetje vervelen op stage, hij is niet super afgewerkt omdat ik onderwijl ook bezig moest zijn met andere dingen
het heeft ook totaal geen nut, maar toen ik dat plaatje en dat font tegenkwam had ik zin om iets als dit te maken..
Een punt van oneffenheid vind ik net die ronding net rechts van het meisje, het stoeltje maakt nog een boog, gaat naar beneden en daar begint pas de pixelstretch. Het geeft er een vreemde krul aan, evenals links onder naast het meisje. Het effect is snelheid, dat je er langsheen suist; maar door de oneffenheden lijkt het alsof je de hik hebt
Ancanar: Er mooi, aangezien ik nog niet vaak zulke neate verfspatjes heb gezien
Die hand, ik denk wel dat daar aan te komen is; zoeken met Google advanced images naar 'hand print' ... en op pagina 5 kom je http://www.pathcom.com/~fherel/images/undesirable2.jpg tegen, als je daarmee wat gaat knutselen in Photoshop heb je die handafdruk al...
Alleen bloeddruppels zijn nog moeilijk te vinden. Ik heb al geprobeerd op stain, drop, smear, blot, ink en blood, maar behalve een schort met wat vage vlekken worden foto's van bloeddruppels niet echt op Google gevonden. (ik denk ook, praktisch gezien, dat als je bloeddruppels op de vloer ziet liggen je niet meteen de gelegenheid neemt ze te fotograferen
Zoals ik al zei, hij is ff "snel" gemaakt omdat ik even m'n hoofd op iets anders dan die site waarmee ik bezig was wou hebben, en dan ga ik meestal ook ff op corbis ea. surfen, waar ik dit meisje ook tegenkwam.Dark Blue schreef op 10 november 2003 @ 19:01:
Hij zou zo in een reclame voor moderne modieuze jonge mensen die internetten bij Wanadoo oid kunnen. En daarom vind ik hem ook eigenlijk wel weer een beetje cliché aandoend. Heb je de foto zelf gemaakt btw?
Een punt van oneffenheid vind ik net die ronding net rechts van het meisje, het stoeltje maakt nog een boog, gaat naar beneden en daar begint pas de pixelstretch. Het geeft er een vreemde krul aan, evenals links onder naast het meisje. Het effect is snelheid, dat je er langsheen suist; maar door de oneffenheden lijkt het alsof je de hik hebtof dat de trein/metro hobbelt. Kweetniet, het stoort mij net even.
Gebruik trouwens een ongelovelijke klote muis op stage, dus precisiewerk kun je vergeten :\
Dat hoor ik nou zo vaak! 'ff snel gemaakt' 'het stelt toch niks voor' 'als ik tijd had gehad had ik het beter gedaan' ... waarom? waarom? er is niets mis met trots zijn op je werk hoor!
(bescheidenheid siert, ... ik weet het, ik weet het...
Anoniem: 88415
Resultaat:

Weet alleen niet wat ik der nu mee moet..
maak ut iets in het middenrechts, en gebruik het als wallpaperAnoniem: 88415 schreef op 10 november 2003 @ 22:09:
Mjah kwas gewoon ff Photoshoppen..
Resultaat:
[afbeelding]
Weet alleen niet wat ik der nu mee moet..
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
wel mooi met die vlinder, maar laat ook die druppels weg
met een hamer past alles
Lisa toevallig ?Gunp01nt schreef op 04 november 2003 @ 14:24:
een WIPje, gemaakt met Illustrator. Overgetrokken van een foto van een heel erg mooi meisje
[afbeelding]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
nee, het is een meisje die ik vaag ken via internet. ze had een keer een foto gepost en ik dacht: laat ik daar eens wat mee doen.
ik zal nog wel eens de verdergevorderde versie posten
riekt naar dat noctura brushgedoeLarixk schreef op 10 november 2003 @ 17:24:
[...]
Hoe kom je aan die fingerprints? Gescand of gedownloade brushes(zo ja waar?)
Erg cool gedaan!
nocturna heeft geen fingerprints, nocturna doet alleen maar aan grungy brushes
maar, het kan wel met een brush (heb er zelf ook 1, op aanvraag te mailen)
aanleiding voor deze post was dus de av van mattttt hierboven mij
[ Voor 29% gewijzigd door Punksmurf op 11-11-2003 16:49 ]
met een hamer past alles
Anoniem: 72427
Ik vind 'm persoonlijk erg vet.Larixk schreef op 02 november 2003 @ 01:09:
[afbeelding]
Maar ik hou sowieso erg van een sterk licht-donker contast. Helemaal als 't zwart-wit of rood-wit betreft.
Nice job
Anoniem: 25065
Bij http://www.angryblue.com/ hebben ze een brushset en daar zitten volgens mij ook vingerafdrukken in. Ik denk dat hij ze ook daar vandaan heeft aangezien hij ook dat lettertype daarvandaan heeft gebruikt.Larixk schreef op 10 november 2003 @ 17:24:
[...]
Hoe kom je aan die fingerprints? Gescand of gedownloade brushes(zo ja waar?)
- het meest linkse 'stippelcirkeltje' is geen cirkel
- ik zou je letters niet anti-aliassen
- zorg dat je tekst niet afgesneden wordt
[ Voor 5% gewijzigd door Punksmurf op 11-11-2003 17:56 . Reden: typo ]
met een hamer past alles

En ja, die tekst... heb je m geblurd naderhand? Want het ziet er niet echt strak uit. Waar wil je dit voor gaan gebruiken btw?
Deze:
http://www.angryblue.com/...ke_Your_Own_Band_Name.pdf
Is trouwens gewéldig simpel
Dit topic is gesloten.