[2d] post je 2d stuff maar weer - part 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.214 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ik vind alleen je bumper er een beetje wazig uitzien rechts.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 21:24

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 94861 schreef op 24 October 2003 @ 14:05:
[...]

nee zo doe ik dat niet eigenlijk
dr zit alleen nog wel een gruwelijk dikke fout in .... wie ziet hem? echt te dom :P
Die chromen strip die eigenlijk alleen aan de zijkant van de auto hoort te zitten en nu als een lans naar voren uitsteekt? :P
En je bent trouwens ook vergeten om de voorbumper te shaden, maar als ik al zie hoeveel je aan die chromen strip op de neus hebt gedaan zeg ik daar niks over. En hey, mist daar linksvoor achter die verticale strip dan niet nog een zwart stuk?
Of is het same thing, different car? :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94861

haha ja dat ook allemaal :P
nee ik bedoelde dat de wielen staan voor de body van de auto stonden :P ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fatmike/hotrod2.jpg
die bumper mag idd nog wel wat aan gedaan worden.. maar hier hou ik het bij denk ik :) geen zin meer

waar blijven nieuwe posts?! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 94861 op 24-10-2003 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Simon schreef op 22 October 2003 @ 18:55:
Misschien zou je pic wat sexier maken als je die arm duidelijker maakt (lees: donkerder), zo dat je ziet dat ze met d'r hand in d'r mond zit te veugelen :P
Ik zou zeggen gebruik een schaduw. Het is maar een idee, maar voorlopig vind ik de foto nog sexier dan het plaatje, dus je hebt nog wat te doen ;) Ziet er verder goed uit overigens en ik vind het ook een leuke keuze qua plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72427

Anoniem: 51002 schreef op 24 October 2003 @ 06:50:
Ira en P-chez: allemaal erreg mooi.
Anoniem: 94861 schreef op 24 October 2003 @ 08:06:
[...]

zoo !! errug errug mooi ! en super netjes :)
En bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Heb voor mijn forum bezoekjes en een opdrachtje op school ff een sigje in elkaar geflanst, mijn eerste PS sig >:)

achtergrond is een gebouw van Calatrava in de vorm van een oog (studeer bouwkunde vandaar) kritiek is welkom, liefst wel met argumentatie en/of tips

versie1
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bvennik/dff%20sig2.jpg

versie2
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bvennik/dff%20sig%20copy.jpg

PS: niet voor dit forum ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Jay-P op 28-10-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
ik vind die dingen die eroverheen staan eigenlijk een beetje storend, net of je je m te zwaar gecomprimeerd hebt.. voor een eerste soepsel vind ik hem verder mooi :)
enkel, is het niet een beetje aso-groot voor een sig :/.. beetje maar hoor :?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Laatst online: 03-06 14:45

Yoozer

minimoog

Jay-P schreef op 28 October 2003 @ 16:19:
Heb voor mijn forum bezoekjes en een opdrachtje op school ff een sigje in elkaar geflanst, mijn eerste PS sig >:)
En daarom moeten sigs die niet uit tekst bestaan verboden worden :).

Puntjes van kritiek :

- Kiezen tussen twee kwaden : de eerste is stukken beter dan de tweede, omdat er uberhaupt nog wat aan te herkennen valt. Then again, de eerste heeft ook onder je filtergebruik te leiden gehad (als je het origineel nog hebt, gebruik dat dan - alles wat er nodig is is een bescheiden kleurcorrectie). Het gebouw is mooi genoeg, maak er met levels/curves/hue-saturation gewoon een strakblauwe lucht boven en je bent klaar. Filters doen er alleen maar afbreuk aan. Ik hoop ook dat je ook ziet dat je font en het bijbehorende glow-effect een vieze groen-bruine kleur toevoegen; probeer wat ik hieronder heb gezet en zorg dat de lucht donkerblauw genoeg is, maak het font wit en doe er dan een hele bescheiden lichte witte glow op.

- Fontgebruik : dit was nog -net- stoer toen Knightrider voor de eerste keer op TV kwam. Architectuur is conservatief genoeg om een mooie klassieke serif met vrij wijde spatiering te gebruiken. Wat je nu hebt is eerder iets voor Battle Star Galactica; probeer 't eens met dit of dit. Bookman Antiqua of gelijken zijn ook goed.

- Als je er toch spul oversmijt; hou 't bescheiden. Wireframe-achtige dingen of zo zijn leuk, maar don't overdo it.
/edit @ Pelle.=> Thx pelle maar iets vriendelijker kán ook wel....
En dit is nu waarom dat de kunst van netiquette verloren is gegaan. Dit staat in de policy, al mag er misschien wel een stukje 'wat te doen bij' "Kijk, ik heb wat leuk 2D werk gemaakt in Photoshop!" toegevoegd worden voor de duidelijkheid ;). Plus, BMP's op 't net terwijl de rest van de planeet 't nog met 56k moet doen? >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Yoozer op 28-10-2003 17:44 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50739

'k ben sinds gister weer es bezig, soort van voor proefje van me nieuwe site,

ik zou graag opbouwende kritiek willen ontvangen, omdat ik het zelf nooit goed genoeg vind, maar ook nie weet wat er aan veranderd moet worden ;p

Afbeeldingslocatie: http://www.edouble-u.nl/images/soon.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
@graphix

ut kan wat groter :) en die kleur vink nie moi(:P) maar leuk designtje, wel leuk gameekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06 23:00
Anoniem: 50739 schreef op 28 oktober 2003 @ 21:08:
'k ben sinds gister weer es bezig, soort van voor proefje van me nieuwe site,

ik zou graag opbouwende kritiek willen ontvangen, omdat ik het zelf nooit goed genoeg vind, maar ook nie weet wat er aan veranderd moet worden ;p

[afbeelding]
Erg strak en mooi gemaakt imo, alleen valt het "e-mail me" icoontje een beetje buiten het geheel...

Voor de rest erg netjes :)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50739

Hankey schreef op 28 October 2003 @ 21:48:
[...]

Erg strak en mooi gemaakt imo, alleen valt het "e-mail me" icoontje een beetje buiten het geheel...

Voor de rest erg netjes :)
bedankt,

mja daar heb je gelijk in, was ff een snel proefje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Zwaar wip :Y)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/oog.gif

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Is het de bedoeling dat je in dat oog een smilie ziet, or is it just me? :P

Waar gaat het voor dienen trouwens? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Smiley?? Zal idd wel aan jou liggen ja, het was iig niet de bedoeling :P

En het dient eigenlijk nergens voor. Ik vond het weer eens tijd om wat in Illustrator te maken :) Gewoon zien waar het schip strand.

Ik heb hem trouwens iets verder af gewerkt:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/hoofd.gif

Ik vind zelf de neus zéér goed gelukt. En de rest heeft uiteraard nog wat tweaking nodig :)

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Laatst online: 10-01 14:01

SillyJW

der Gemutlichkeit

Draaiorgelplaatje gezocht. Barman van m'n stamkroeg erin geshopt. Beetje text in illustrator eroverheen et voila. De aankondiging gemaakt om op het web te zetten, dus voor het volle effect moet je even de muziek-versie hier bekijken. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/13181/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Anoniem: 51002 schreef op 21 oktober 2003 @ 08:11:
[...]

...

Alleen zoek ik een tutorial. Ik weet niet of ik dit hier mag vragen, en ik ga ook zeker zelf zoeken, maar mocht iemand een tut weten te liggen voor een box (audio), dan hoor ik het graag. Deze wil ik in de doodskop plaatsen.

Greetz

Jason X
Op PSLover.com staat ook een mooie speaker tut :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60255

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.demeij/webpageart.gif

Ongeveer af nu :) Stukje voor mn webpage. Opmerkingen zeer welkom, want als je er een dagje mee bezig bent geweest zie je veel dingen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Achtergrond kan misschien wat dromeriger, de iconen van je menu spreken nog niet echt, maar het geheel heeft wel iets imo. Ik vind je dreams letter (die an sich wel erg strak is) wel erg grungy terwijl de rest erg strak is. Maak de rest was grover, of maak je letter wat strakker, een van de twee.

Kijk eens naar de Sandman strips van Neil Gaiman, altijd een goede inspiratie voor dromen :)

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/1563890119.01.LZZZZZZZ.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door DarkX op 01-11-2003 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkX schreef op 01 november 2003 @ 21:36:
Achtergrond kan misschien wat dromeriger, de iconen van je menu spreken nog niet echt, maar het geheel heeft wel iets imo. Ik vind je dreams letter (die an sich wel erg strak is) wel erg grungy terwijl de rest erg strak is. Maak de rest was grover, of maak je letter wat strakker, een van de twee.

Kijk eens naar de Sandman strips van Neil Gaiman, altijd een goede inspiratie voor dromen :)

[afbeelding]
Het zou leuker zijn inderdaad om iconen te gebruiken die erbij passen, maar ik kom er niet uit:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.demeij/webpageart2.gif

Ik hou het toch maar op zonder echte iconen. Letters wat strakker gemaakt, en stukje rood links :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 60255 op 01-11-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 60255 schreef op 01 november 2003 @ 21:34:
[afbeelding]

Ongeveer af nu :) Stukje voor mn webpage. Opmerkingen zeer welkom, want als je er een dagje mee bezig bent geweest zie je veel dingen niet meer.
Ik ben het eigenlijk wel met DarkX eens over het hoge contrast tussen grungy stijl en vectorstijl. Je gaat er zo abrupt in over dat ik het eigenlijk niet mooi vind. Je letters 'DREAMS' moeten natuurlijk overkomen alsof ze direct als rauwe gedachten uit jouw hoofd zijn gevlogen, maar daar had ik persoonlijk meer een cursief meer schoonschrift letter bij gekozen dan deze krabbels.

Daarnaast is het verschil in opvallendheid tussen de dikke vette letters en het iele pixelfont erg groot, de pixelletters vallen totaal in het niet bij de titel. Iets meer evenwicht ...?
Misschien helpt het al een stuk als je de vormen (een twee?) blurry zou maken, en de randen van je knopjes ruige lijntjes zou geven en wat dikker zou maken.
De tekst er niet in een pixelfont onder, maar in iets dikkere lettertjes (half) over de afbeeldingen heen...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

weer eens wat grafisch werk van mij.
Na een tijdje voornamelijk met web-design bezig geweest te zijn. Heb ik nu weer eens wat te drukken.
Een poster voor een school feest.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/schoolfeest1.gif
en nee, dit is niet mijn muziek smaak. Ik hou persoonlijk van muziek met inhoud, harmonie en melodie. Niet alleen ritme.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
offtopic:
komt dana bij jullie op school draaien? awesome! :9 *houdt van veel muziek, van 'muziek met inhoud' tot 'stampen' :P

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Drie opmerkingen. Ik zou de punt er tussenuit halen. Dat bevordert de 'doorleesbaarheid'.
En dan nog iets... door dat bloederige rood komen onderkant en bovenkant me voor als een horrorfilm. House on Haunted Hill om precies te zijn. Misschien ook eens wat proefjes posten met een ander kleurtje? En die kerk... Zou een shot van een lege aula of schoolgang in de avond (met felle overbelichting door TL buizen) niet passender zijn, ik neem aan dat jullie geen kerk afgehuurd hebben voor deze gelegenheid - of is de associatie dat alle leerlingen lady dana vinden klinken als hemelse muziek? Kan ook hoor... :)

ik begon dit bericht met 'één opmerking...'. Ik hou van mijn backspace toets, really.

[ Voor 10% gewijzigd door Dark Blue op 02-11-2003 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

umhh ja het is een feest in de nightlife,=een grote disco in een oud kerkgebouw(vandaar de poster) in Maastricht, dat georganiseerd is door mijn school.
Dus het is een schoolfeest, maar niet op school. 8)

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Larixk schreef op 02 november 2003 @ 00:07:
umhh ja het is een feest in de nightlife,=een grote disco in een oud kerkgebouw(vandaar de poster) in Maastricht, dat georganiseerd is door mijn school.
Dus het is een schoolfeest, maar niet op school. 8)
Ow het is dus actually in een kerk!!! Meesterlijk gevonden!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

oef gelukkig,
door het hier uit te leggen, en op zoek te gaan naar een site heb ik een enorme blunder voorkomen.
het is nightliVe ipv nightliFe :S
zie http://www.nightlive.nl/

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Punksmurf schreef op 02 november 2003 @ 00:00:
offtopic:
komt dana bij jullie op school draaien? awesome! :9 *houdt van veel muziek, van 'muziek met inhoud' tot 'stampen' :P
offtopic:
:p ken je sensation black - darkraver liveset? "Luister mensen ik hou van muziek, ik hou van mooie muziek gespeeld door musici die hun instrument meester zijn EN bereid zijn daar moeite voor te doen, daar hou ik van" :D, hans teeuwen met hardstyle edit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 01 november 2003 @ 23:37:
[...]

Ik ben het eigenlijk wel met DarkX eens over het hoge contrast tussen grungy stijl en vectorstijl. Je gaat er zo abrupt in over dat ik het eigenlijk niet mooi vind. Je letters 'DREAMS' moeten natuurlijk overkomen alsof ze direct als rauwe gedachten uit jouw hoofd zijn gevlogen, maar daar had ik persoonlijk meer een cursief meer schoonschrift letter bij gekozen dan deze krabbels.

Daarnaast is het verschil in opvallendheid tussen de dikke vette letters en het iele pixelfont erg groot, de pixelletters vallen totaal in het niet bij de titel. Iets meer evenwicht ...?
Misschien helpt het al een stuk als je de vormen (een twee?) blurry zou maken, en de randen van je knopjes ruige lijntjes zou geven en wat dikker zou maken.
De tekst er niet in een pixelfont onder, maar in iets dikkere lettertjes (half) over de afbeeldingen heen...
Dreams linksboven moest meer als een logo overkomen, dus die mag wel lekker uitspringen zeg maar. Het is wel jammer dat het menu zo moeilijk is. Ik krijg hem niet goed met een groter niet-pixel font. Mischien toch maar zo laten, of ik moet nog een briljant idee krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.demeij/webpageart3.gif

Of
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.demeij/webpageart4.gif

Iemand nog een goed font om hier te gebruiken? Smal, strak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Anoniem: 60255 schreef op 02 november 2003 @ 00:54:
[...]
Mischien toch maar zo laten, of ik moet nog een briljant idee krijgen.
De spacing tussen de letters veranderen , zo de links groter doen lijken en dan ze donkerder maken?

[ Voor 13% gewijzigd door TomSwinnen op 02-11-2003 00:56 ]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

kleine update, en een wat grotere plaat zodat jullie beter zien waar jullie commentaar op moeten geven.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/schoolfeest2.gif

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Larixk schreef op 02 november 2003 @ 01:09:
kleine update, en een wat grotere plaat zodat jullie beter zien waar jullie commentaar op moeten geven.
[afbeelding]
ik vind m mooi, er zit een mooi thema aan, als je m tegenkomt herken je hem meteen de volgende keer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
dat mooie thema is gewoon hoe die disco eruit ziet. Tis namelijk een ouwe kleine kerk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nog misschien een ideetje:

Als je de datum in rood of wit gecentreerd bovenaan zet, maar de aanvangstijd níet...
Dan valt de datum meer op, en heb je meteen een originele kronkel in de tekst onderaan, een experimentje maar t komt misschien wel leuk over.

Dus dat je 22:00 gewoon aan de rechterkant linkslijnend laat staan en die € 6.00 gewoon aan de linkerkant rechtslijnend. Eigenlijk dus alleen die datum wegplukken en bovenaan centreren. Misschien een ideetje? Als puntje bij paaltje komt zal de hele poster wel uit zn evenwicht gebracht worden door zo'n idee hoor.
Misschien krijg je dan wel weer juist de fout dat je alle rode tekst achter elkaar door gaat lezen en alle witte tekst achter elkaar door, dus verticaal en niet horizontaal.

Ah, what the hell. Ik vind m erg mooi iig *D

[ Voor 3% gewijzigd door Dark Blue op 02-11-2003 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

1 opmerking waar je waarschijnlijk weinig aan kan doen:

Bij 18.12.2003 staat de 1 te ver weg van de punt. De 2 en de 2 van 2003 staan bijna tegen de punt aan, de 8 van 18 ook, maar die 1 niet. Als je daar iets aan zou kunnen doen, zou het (naar mijn smaak) nóg een stukje mooier zijn!

[ Voor 28% gewijzigd door sjaakaq op 02-11-2003 10:29 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

leokennis schreef op 02 november 2003 @ 10:28:
1 opmerking waar je waarschijnlijk weinig aan kan doen:

Bij 18.12.2003 staat de 1 te ver weg van de punt. De 2 en de 2 van 2003 staan bijna tegen de punt aan, de 8 van 18 ook, maar die 1 niet. Als je daar iets aan zou kunnen doen, zou het (naar mijn smaak) nóg een stukje mooier zijn!
je hebt helemaal gelijk,
ik heb nog veel te weinig aandacht besteed aan de typografie. Dit was ook nog niet mn final.

En over het idee van het verplaatsen van de datum, dit leek mij ook erg leuk. Maar het resultaat was dat die "22:00" nogal in het niets kwam te staan. Je hebt wel gelijk dat dat €6.00 de symnetrie er een beetje uithaalt. Ik zal kijken wat ik hiermee kan doen

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tie-rep
  • Laatst online: 28-04 22:48

tie-rep

nu met ir. !

[afbeelding]
waar is die sterke punt nu?!

terug ermee, ondanks wat Dark Blue zegt...

lees maar eens hardop: 'lady dana'
idd, punt ertussen

staat goed in je totaal plaatje & geeft ook een soort van 'respect' aan de naam.

.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Jooo chill!

Dana voor 6.00 euro ??! Ik woon in Maastricht :D
Zeg hoe zit het met niet-scholieren van het Jean D'arc ?

Nog even óntopic:
Je plaat is wel mooi alleen lijkt het een beetje erg op het thema van Qlimax.

[ Voor 3% gewijzigd door likkepot op 02-11-2003 12:08 ]

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

tie-rep schreef op 02 november 2003 @ 11:18:
[...]

waar is die sterke punt nu?!

terug ermee, ondanks wat Dark Blue zegt...

lees maar eens hardop: 'lady dana'
idd, punt ertussen

staat goed in je totaal plaatje & geeft ook een soort van 'respect' aan de naam.

.

:P
En ik zeg néé! :P
Teksten met overvloedig puntgebruik waren enkele maanden geleden trendhoerig ín, en als ie het er toen tussen had gezet had ik gedacht 'nou yeay wat hip!' maar ik vind ze nu oud, out en uit! :P

Dit bovenstaande is geheel mijn eigen mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Laatst online: 15:56
Niet al te veel diepgang maar ik moest even wat kwijt...

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=455216

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 20:11

iop

hey ziet er allemaal erg vet uit, ik ken het helaas niet :(
zou iemand die wel iets wil doen maar niet weet wat misschien een 'banner' kennen maken voor mijn sig en/of website?

tis ut-clan site (M4CLOUD) *das Mcleod van highlander maar dan fout ;)

http://macloud.kicks-ass.net das de site dus.

bvd, en anders....niet

[ Voor 3% gewijzigd door iop op 02-11-2003 23:59 ]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Ik weet eerlijk gezegd niet wat de GoT regels hierover zeggen maar mij lijkt dat requests verboden zijn.
Dus je zult zelf wat moeten maken, in je directe vrienden kring gaan vragen of een professionele vormgever in moeten huren.
Ik zou persoonlijk voor optie a gaan.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Anoniem: 60255 schreef op 02 november 2003 @ 00:54:
[...]

Dreams linksboven moest meer als een logo overkomen, dus die mag wel lekker uitspringen zeg maar. Het is wel jammer dat het menu zo moeilijk is. Ik krijg hem niet goed met een groter niet-pixel font. Mischien toch maar zo laten, of ik moet nog een briljant idee krijgen.

[afbeelding]

Of
[afbeelding]

Iemand nog een goed font om hier te gebruiken? Smal, strak :)
Ik ga eens nadenken over alternatieve ideeen, omdat commentaar lastig is zonder betere ideeen. Maar ik blijf vinden dat an sich het grungy van je DREAMS wel stoer is, maar je background is daarbij te strak. Je logo moet misschien wel uitspringen, maar het geheel moet wel mooi blijven. Daarbij, bij de naam dream mag de overgang best wat minder hard imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Hallo,

Ik wil een logo maken met de naam "SoP" (clannaam :) ), en heb een beetje zitten schetsen (niet hier, op school en ze liggen daar dus ook nog.. ) en ik denk dat het het meest logische ontwerp word :) Naja, je hebt er iig niet veel fantasie voor nodig om op het idee te komen..

De naam Sop uit zeepbellen maken, dus van die dikke opgeblazen letters, die helemaal rond lopen..

Geen probleem tot nu toe, maar hoe krijg ik dat het best dat het echt lijkt dat het sop is, dus dat je er doorheen kunt kijken, en het echt echt sop lijkt (dus niet alleen beetje met apha kloten :) )..

Komt uiteindelijk in flash, dus zou mooi zijn als dat met flash kan, en anders gwoon jpegje erin laden..

Of moet ik het in 3d gaan proberen (niet dat ik dat dan wel goed kan, maar niet geschoten is altijd mis :) )..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

@wdekreij
Lijkt me dat je het dan het beste gelijk in Flash of Illustrator kunt maken. Al zijn er voor Photoshop wel heel wat meer tutorials. Misschien eens zoeken op Photoshop tutorials en die doorlezen, doe je vast wel genoeg ideeen op om het zelf in Flash of Illustrator na te maken. :) Het is opzich niet zo heel moeilijk lijkt me....

___ Edit __________

Nog wat linkjes waar je misschien iets aan hebt.. :)
http://graphicssoft.about.com/library/tuts/bltut11.htm
http://www.wallek.com/monica/psptut/bubblelight/
http://www.digitalartreso.../Interface/Interface5.htm

[ Voor 33% gewijzigd door OkkE op 03-11-2003 15:48 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25065

Die flyer van Larixk vindt ik echt vet mooi en dat idee van die kerk is ook mooi uitgewerkt. Niks meer aan veranderen zou ik zeggen.
flashin schreef op 02 november 2003 @ 00:35:
[...]

offtopic:
:p ken je sensation black - darkraver liveset? "Luister mensen ik hou van muziek, ik hou van mooie muziek gespeeld door musici die hun instrument meester zijn EN bereid zijn daar moeite voor te doen, daar hou ik van" :D, hans teeuwen met hardstyle edit :9~
offtopic:
Dat stukje draait ie van deze plaat: Promo & Catscan - Toch Welleuk , het is trouwens geen hardstyle maar hardcore

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 25065 op 03-11-2003 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Anoniem: 25065 schreef op 03 november 2003 @ 17:33:
Die flyer van Larixk vindt ik echt vet mooi en dat idee van die kerk is ook mooi uitgewerkt. Niks meer aan veranderen zou ik zeggen.

[...]

offtopic:
Dat stukje draait ie van deze plaat: Promo & Catscan - Toch Welleuk , het is trouwens geen hardstyle maar hardcore
Flyer op A2 formaat in dit geval ;)
Het gaat hier om een poster, geen flyer(die worden wel gedrukt met deze stijl).

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

zo wordt hij vanmiddag geprint, toch met een punt by lady dana, maar geen in de rest van de tekst, omdat ik dat idd irritant vond lezen.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/schoolfeest3.gif

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
[muggenziften]
woei dat logo rechtsonder en jouw logo staan niet op gelijke hoogte / breedte ;)
[/muggenziften]

ziet er nice uit, hoe groot wordt ie gedrukt?

[ Voor 18% gewijzigd door flashin op 04-11-2003 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 15:45

Not Pingu

Dumbass ex machina

een WIPje, gemaakt met Illustrator. Overgetrokken van een foto van een heel erg mooi meisje :D
Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0SwDYAtgXPKZg*T*3Qs3N28BiHFHkwHZRLGQprvUkHXg3j1tUO7YdMcD73KjxH9VT8wD69MYlYTGkjT!vxRI6UXG2*CiydktrUrKY8cqwq29ggxefUCIuJw/lenglinnie.png?dc=4675444850292611612

Ik heb in Illustrator wel een erg irritant probleem de laatste tijd: als ik bijv. een anchor point verplaats, verdwijnt ineens de hele shape. als ik dan de layer invisible en daarna weer visible maak is ie wel weer terug, maar dat is ontzettend irritant werken. weet iemand wat daar de oorzaak van kan zijn?

ik heb wat gezocht en gegoogled en n.a.v. tips de AIPREFS file verwijderd maar dat deed het em dus niet :/

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-03 18:12

Kr3Kr

Melpomene

E-Mile schreef op 17 oktober 2003 @ 23:21:
[...]

Dit is wel een gigantisch stoer ding, met name de achtergrond vind ik van erg grote klasse, wat is dat en hoe heb je dit effect bereikt :?
[rml]Hankey in "[ 2d] post je 2d stuff maar weer - part 6"[/rml]
Maar hij is idd erg stoer... ga ik ook eens proberen (papier etx inscannen)

Wat me net te binnenschiet: hoe zou een ingescande modelauto-kap eruit zien? :P

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
probeer het en je weet het :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David
  • Laatst online: 16-06 10:18
Weer eens twee dingetjes van mij:
Escalate
1400x1050 wallpaper voor AntWorks

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/P/d.j.m.menting/images/tn_escalate.jpg

Davids hoofd
Gesoepte foto van m'n hoofd, in zwart/wit-stickerstijl (wel met rode achtergrond, zoals je ziet :))

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/P/d.j.m.menting/images/Davids-Hoofd.png

't is niet zo dat ik altijd een muts en een koptelefoon op heb. In een melige bui kwamen we ineens op het idee onszelf te fotograferen met die attributen :7

Dato DUO synth voor twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

Erg gaaf die bovenste image!! (ik houd ook wel van een icoontje) En zoals altijd de hamvraag..hoe heb je dat effect bereikt?? Plugwerk of eigen handigheid en veel geduld??

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David
  • Laatst online: 16-06 10:18
Dexter schreef op 05 november 2003 @ 16:33:
Erg gaaf die bovenste image!! (ik houd ook wel van een icoontje) En zoals altijd de hamvraag..hoe heb je dat effect bereikt?? Plugwerk of eigen handigheid en veel geduld??
Wel allemaal zelf gemaakt/gezocht. Het zijn stockfoto's van muren met grafitti, stukken metaal met verfklodders en een bamboebos. Het bamboebos is uitgegroeid tot de strepen op de achtergrond. Het gebruikte lettertype is Base02 van www.dafont.com, op zich al redelijk grungy. De zwart/witte vlekken zijn gemaakt met de bekende Nocturna-brushes. Het plaatje van de roltrap komt van een bestaand (vector)plaatje.
Ik heb een filter gebruikt: het ruisfilter.

Dato DUO synth voor twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

OkkE schreef op 03 november 2003 @ 15:35:
@wdekreij
Lijkt me dat je het dan het beste gelijk in Flash of Illustrator kunt maken. Al zijn er voor Photoshop wel heel wat meer tutorials. Misschien eens zoeken op Photoshop tutorials en die doorlezen, doe je vast wel genoeg ideeen op om het zelf in Flash of Illustrator na te maken. :) Het is opzich niet zo heel moeilijk lijkt me....

___ Edit __________

Nog wat linkjes waar je misschien iets aan hebt.. :)
http://graphicssoft.about.com/library/tuts/bltut11.htm
http://www.wallek.com/monica/psptut/bubblelight/
http://www.digitalartreso.../Interface/Interface5.htm
Ik heb laatst op school wat zitten knutselen (een cirkel, maar toch) die mooi lijkt op 'mac aqua stijl' bolletjes. Met iets meer lichtheid zou het een goede zeepbel vormen. Aangezien (zie topic) ik het hier met Illustrator niet kan uitvoeren omdat ik ws. een te lage versie heb, zal ik het zo even in Photoshop proberen. Eerst eten!

mensen die mij kennen zullen weten dat dat maar vijf minuten duurt dus ik ben zo terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik ben al even op zoek naar een manier om in Flash (mx 2004) het aantal afbeeldingen die ik heb gebruikt te kunnen zien..

Ik heb dus ruim 40 jpeg files in een fla bestand staan (40 telefoons) en van die telefoons is het een kaart van Nederland, maar die telefoons zijn allemaal veelvuldig gebruikt (de een meer dan de andere), en om ze te gaan tellen is haast onbegonnen werk (je word gek als je dat gaat doen, zijn dus ruim 500 telefoonplaatjes die er ins taan..

Dus hoe kan ik dat het best doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
mensen die mij kennen zullen weten dat dat maar vijf minuten duurt dus ik ben zo terug ;)
5 minuten?! je zit al bijna op 24 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93179

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/babelicious/markt.jpg

niemand die raadt wat dit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58336

volgens mij is het het topje van een boor.

( get the picture )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Laatst online: 13-06 18:32
Anoniem: 58336 schreef op 06 november 2003 @ 18:21:
volgens mij is het het topje van een boor.

( get the picture )
idd, een boor die ergens doorheen boort

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93179

onder het motto photoshop zonder filters :

een grote prop isolatieschuim ingescand met de klep open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74288

Wanneer wordt er weer eens een nieuwe 2d contest gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 74288 schreef op 07 november 2003 @ 14:24:
Zo, en lékker dat dat avondeten smaakte!! :9 :Y)
het eten duurde in princiep 5 minuutjes, maar mn moeder had de custardvla per ongeluk met snelbeton bereid ipv custardpoeder, ik kreeg mn haar erin, ze hebben me kaal moeten scheren en los moeten bikken, toen ben ik nog 2 dagen naar een kliniek in Oostenrijk geweest om mijn post-traumatische betonvla-depressiviteit te genezen. Meer niet.

Om toch nog even met een frisse blik op Needler te antwoorden:
De vorige 2D contest is in de (foto)soep gelopen doordat niemand het echt zag zitten. Jammer voor Yoozer, nouja, maar als zo blijkt dat er weinig echte animo is... heef thet helaas niet het succes van de 3d topics.

Mocht er een nieuwe komen, dan suggereer ik 'filmstill' als onderwerp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94861

Dark Blue schreef op 08 november 2003 @ 00:36:
[...]

het eten duurde in princiep 5 minuutjes, maar mn moeder had de custardvla per ongeluk met snelbeton bereid ipv custardpoeder, ik kreeg mn haar erin, ze hebben me kaal moeten scheren en los moeten bikken, toen ben ik nog 2 dagen naar een kliniek in Oostenrijk geweest om mijn post-traumatische betonvla-depressiviteit te genezen. Meer niet.

De vorige 2D contest is in de (foto)soep gelopen doordat niemand het echt zag zitten. Jammer voor Yoozer, nouja, maar als zo blijkt dat er weinig echte animo is... heef thet helaas niet het succes van de 3d topics.

film wat?
ik ben er wel voor opzich, zo'n dikke contest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Gunp01nt schreef op 04 november 2003 @ 14:24:
een WIPje, gemaakt met Illustrator. Overgetrokken van een foto van een heel erg mooi meisje :D
[afbeelding]

Ik heb in Illustrator wel een erg irritant probleem de laatste tijd: als ik bijv. een anchor point verplaats, verdwijnt ineens de hele shape. als ik dan de layer invisible en daarna weer visible maak is ie wel weer terug, maar dat is ontzettend irritant werken. weet iemand wat daar de oorzaak van kan zijn?

ik heb wat gezocht en gegoogled en n.a.v. tips de AIPREFS file verwijderd maar dat deed het em dus niet :/
niemand die hier iets op weet? :/
of is dit een typisch probleem dat voorkomt bij, euh, 'bepaalde' versies (m.b.t. de gekozen 'betaalmogelijkheid') van Illustrator en mag er daarom niet op geantwoord worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

[...]

Nou ik denk vooral dat het te maken had met de ónderwerp van die contest - boooring maybe :P
en dát zou veel meer deelnemers hebben :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msG-Gsm
  • Laatst online: 22-05 16:27
nou dit is mijn allereerste werkje niet al te hard lachen alsjeblieft :p
'k vind hem zel wel mooi maar hij is nog lang niet af:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/interfase.gif
C&C zijn erg welkom!!

*ik heb natuurlijk de tutorial van robouk gebruikt.

[ Voor 13% gewijzigd door msG-Gsm op 09-11-2003 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msG-Gsm
  • Laatst online: 22-05 16:27
[...]

Oke ik ben nogal nieuw hier maar is het dan niet mogelijk om gewoon zo'n Contest te starten? enne..., wat is Filmstil? :X (excuses voor de dubbelepost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

een filmstill is zeg maar een foto/plaatje dat zó uit een film gecaptured zou kunnen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74288

BaRF schreef op 09 november 2003 @ 14:11:
een filmstill is zeg maar een foto/plaatje dat zó uit een film gecaptured zou kunnen zijn :P
Zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://www.planetspira.com/herfst_02.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 74288 op 09-11-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Het is misschien niet helemaal een prentje , maar ik heb een flash movie gemaakt , frame per frame , en de images zijn met photoshop gedaan ..

Check it out : http://www.scintillafocosa.com/silence/intro.html

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 10:21
het is echt gelul maar het maakt zo weinig uit :P

* Willem @ wedding van schoonzus
Afbeeldingslocatie: http://willem.yoursite.nl/got/me-vintage-melp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70581

Goed, ff een postje van mij, op mn nutteloze zondagnacht.. :P

Deze heb ik 2 weken geleden in de trein (jawel, right @ the scene) gemaakt, flink balend omdat die kut :( trein fukkin :( 1,5 uur vertraging had, en dus die tijd op het station moest uitzitten.

Afbeeldingslocatie: http://www.vdven.tweakdsl.nl/NS.jpg
(clickable)

Reken me er niet op af dat het logo niet helemaal klopt, ik weet t, maar heb geen zin om hem te verbeteren. Het gaat om het effect, en ik denk dat dat wel overkomt .

Kzal soon wat meer posten, ben druk aant soepen en illustratoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

willem169 schreef op 10 november 2003 @ 00:58:
het is echt gelul maar het maakt zo weinig uit :P

* Dark Blue @ wedding van schoonzus
[afbeelding]
Ik vind de foto wel mooi, maar het onderwerp snap ik niet; je fotografeert een fotograaf, de uiteindelijk gefotografeerde is niet te zien maar dat kan gewoon 'eigen invulling' zijn, en daarachter zit iemand op bed in witte badjas?

Nou kan ik me indenken dat je schoonzus op de zangeres van Skunk Anansie lijkt, de ingehuurde fotograaf hier stond scherp te stellen op een kandelaar? Het is dat je erbij zegt dat het een trouwerij is. Ook de doordruk van de plattegrond / bouwtekening past niet bij het thema, ik zie de relatie plattegrond-trouwerij niet? Hadden ze precies die dingen verstuurd naar de gasten? Was het moeilijk vindbaar of was het een historisch gebouw met bijzondere architectuur, dat juist dat erbij hoort?
De gesplinterde randen om de foto hebben iets fotoboek-achtigs, maar de rest van de plaat totaal niet. Een beetje rommelig dus.
Anoniem: 70581 schreef op 10 november 2003 @ 01:55:
Goed, ff een postje van mij, op mn nutteloze zondagnacht.. :P

Deze heb ik 2 weken geleden in de trein (jawel, right @ the scene) gemaakt, flink balend omdat die kut :( trein fukkin :( 1,5 uur vertraging had, en dus die tijd op het station moest uitzitten.

[afbeelding]
(clickable)

Reken me er niet op af dat het logo niet helemaal klopt, ik weet t, maar heb geen zin om hem te verbeteren. Het gaat om het effect, en ik denk dat dat wel overkomt .

Kzal soon wat meer posten, ben druk aant soepen en illustratoren..
Het geel is geen NS-geel :|
:+ nofi!

Je zou jezelf een hoop moeite kunnen besparen door een screenshot van de ns site te nemen, met je colorpicker geel en blauw eruit te halen en ook even een crop van het logo te nemen. Dat logo zet je in Illustrator supergroot, vergrendeld, en je gaat overtrekken :Y) scheelt toch?

(ik had ook nino.ru kunnen roepen maar ik denk niet dat je in een trein met internetverbinding zat... )

Ik ga maar es slapen nu :w

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Blue op 10-11-2003 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70581

Dark Blue schreef op 10 november 2003 @ 02:27:
[...]

[...]

Het geel is geen NS-geel :|
:+ nofi!

Je zou jezelf een hoop moeite kunnen besparen door een screenshot van de ns site te nemen, met je colorpicker geel en blauw eruit te halen en ook even een crop van het logo te nemen. Dat logo zet je in Illustrator supergroot, vergrendeld, en je gaat overtrekken :Y) scheelt toch?

(ik had ook nino.ru kunnen roepen maar ik denk niet dat je in een trein met internetverbinding zat... )

Ik ga maar es slapen nu :w
Heheh, weet ik, kheb het logo nagemaakt van een afbeeldingkje in de metro, dat was het enigste wat ik kon vinden.. en laptop monitors liegen nogal wat kleur betreft he. En als ik geen internet in de trein heb.. kan ik ook geen kleurtje jatten van de NS-site :+

Het gevoel is iig uitgebeeld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 10:21
Dark Blue:
Ik vind de foto wel mooi, maar het onderwerp snap ik niet;
Dit is gewoon een foto van mij. Onderwerp ben ik dus :P
Overigens is dit meer een bewerkte plaat, en dus meer W&G dan Themaforum fotografie waarbij je als kritiek zou kunnen geven dat het onderwerp onduidelijk zou zijn, maar ook dat is maar betrekkelijk bij een artistiek vak als fotografie.
Dark Blue:
je fotografeert een fotograaf, de uiteindelijk gefotografeerde is niet te zien maar dat kan gewoon 'eigen invulling' zijn, en daarachter zit iemand op bed in witte badjas?
Deze foto die je hier ziet is dus door Pelle gemaakt, en ik maak op dit moment een closeup van de bruid; Daarachter zie je de barman.
Dark Blue:
Nou kan ik me indenken dat je schoonzus op de zangeres van Skunk Anansie lijkt, de ingehuurde fotograaf hier stond scherp te stellen op een kandelaar? Het is dat je erbij zegt dat het een trouwerij is. Ook de doordruk van de plattegrond / bouwtekening past niet bij het thema, ik zie de relatie plattegrond-trouwerij niet?
kuch. Sorry hoor maar een foto hoort slechts aan een klein aantal voorwaarden te voldoen wil het foto genoemd worden: Het moet gemaakt zijn door een zgn. fo-to-toe-stel. Dat is hier het geval. Of er een thema in de foto zit of niet is niet aan degene die bekritiseerd maar aan de fotograaf.

Je hoort mij hier dus ook niet zeggen dat het thema "bruiloft" ook maar een enkele relatie heeft met "plattegrond/bouwtekening". Nogmaals wil ik benadrukken dat het hier om een manipulatie van een afbeelding (in dit geval een foto) gaat. En dit is dus meer 2d-stuff dan een foto; Voor al je fotografie-gerelateerde comments moet momenteel in /25 zitten.

De rest van je comments dus ook maar niet op gereageerd want daarin verval je in exact hetzelfde als hierboven waardoor het voor mij niet echt zin meer heeft er iets over te zeggen.

Maar 't is ieders goed recht iets mooi te vinden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=474325
clickable

het resultaat van een beetje vervelen op stage, hij is niet super afgewerkt omdat ik onderwijl ook bezig moest zijn met andere dingen :P

het heeft ook totaal geen nut, maar toen ik dat plaatje en dat font tegenkwam had ik zin om iets als dit te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34278

OMFG @!!!! ... wat is stage tog SaaI!!!
Daarom heb ik me maar eens weer vermaakt met fotoshop .. en tadaa !!
Er komt weer eens een background uit..

Ps deze zijn niet geschikt voor de mensen die niet tegen bloed kunnen :P
Nummer 1
Afbeeldingslocatie: http://www.plokk.com/files/Background.jpg

Nummer 2
Afbeeldingslocatie: http://www.plokk.com/files/Background2.jpg

1600 bij 1200 btw 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34278

Anoniem: 74288 schreef op 07 november 2003 @ 14:24:
dan wil ik ook mee doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Anoniem: 34278 schreef op 10 november 2003 @ 14:49:

Nummer 1
[afbeelding]

Nummer 2
[afbeelding]

1600 bij 1200 btw 8)
Hoe kom je aan die fingerprints? Gescand of gedownloade brushes(zo ja waar?)

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf

ik vind mijn stage niet zo saai magoe :P

niet geschikt voor mensen die niet tegen bloed kunnen? moet je wel zorgen dat het er als bloed uitziet :+
nofi, maar t is te rood

en als je denkt dat een plaat shockerend kan zijn voor bepaalde mensen, wrom post je ze dan niet als link?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tie-rep
  • Laatst online: 28-04 22:48

tie-rep

nu met ir. !

<knip>
cool!

wat is je source materiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

willem169 schreef op 10 november 2003 @ 12:48:
[...]

Dit is gewoon een foto van mij. Onderwerp ben ik dus :P
Overigens is dit meer een bewerkte plaat, en dus meer W&G dan Themaforum fotografie waarbij je als kritiek zou kunnen geven dat het onderwerp onduidelijk zou zijn, maar ook dat is maar betrekkelijk bij een artistiek vak als fotografie.

[...]

Deze foto die je hier ziet is dus door Pelle gemaakt, en ik maak op dit moment een closeup van de bruid; Daarachter zie je de barman.

[...]

kuch. Sorry hoor maar een foto hoort slechts aan een klein aantal voorwaarden te voldoen wil het foto genoemd worden: Het moet gemaakt zijn door een zgn. fo-to-toe-stel. Dat is hier het geval. Of er een thema in de foto zit of niet is niet aan degene die bekritiseerd maar aan de fotograaf.

Je hoort mij hier dus ook niet zeggen dat het thema "bruiloft" ook maar een enkele relatie heeft met "plattegrond/bouwtekening". Nogmaals wil ik benadrukken dat het hier om een manipulatie van een afbeelding (in dit geval een foto) gaat. En dit is dus meer 2d-stuff dan een foto; Voor al je fotografie-gerelateerde comments moet momenteel in /25 zitten.

De rest van je comments dus ook maar niet op gereageerd want daarin verval je in exact hetzelfde als hierboven waardoor het voor mij niet echt zin meer heeft er iets over te zeggen.

Maar 't is ieders goed recht iets mooi te vinden of niet.
toon volledige bericht
Ik snap nu het wat en hoe van de foto, maar ik begrijp nog steeds niet waarom je juist die foto met die bouwtekeningen gecombineerd hebt? Waarom dat en geen bloemetjesmotief? Daar gaat het me om.

Overigens hoef je echt niet zo geirriteerd te reageren :) , het is toch zeker begrijpelijk dat je je plaat hier neerzet om er opbouwende kritiek op te krijgen?
Ik heb het idee dat je niet zo tegen mijn eigen soort van humor kunt en daar ben je niet de enige in, het was niet mijn bedoeling je schoonzus of de barman te beledigen maar heb je het gevoel dat het zo op je overkomt, lees het dan nog een keer met een korreltje zout.
mattttt schreef op 10 november 2003 @ 14:28:
[afbeelding]
clickable

het resultaat van een beetje vervelen op stage, hij is niet super afgewerkt omdat ik onderwijl ook bezig moest zijn met andere dingen :P

het heeft ook totaal geen nut, maar toen ik dat plaatje en dat font tegenkwam had ik zin om iets als dit te maken..
Hij zou zo in een reclame voor moderne modieuze jonge mensen die internetten bij Wanadoo oid kunnen. En daarom vind ik hem ook eigenlijk wel weer een beetje cliché aandoend. Heb je de foto zelf gemaakt btw?

Een punt van oneffenheid vind ik net die ronding net rechts van het meisje, het stoeltje maakt nog een boog, gaat naar beneden en daar begint pas de pixelstretch. Het geeft er een vreemde krul aan, evenals links onder naast het meisje. Het effect is snelheid, dat je er langsheen suist; maar door de oneffenheden lijkt het alsof je de hik hebt ;) of dat de trein/metro hobbelt. Kweetniet, het stoort mij net even.

Ancanar: Er mooi, aangezien ik nog niet vaak zulke neate verfspatjes heb gezien :9
Die hand, ik denk wel dat daar aan te komen is; zoeken met Google advanced images naar 'hand print' ... en op pagina 5 kom je http://www.pathcom.com/~fherel/images/undesirable2.jpg tegen, als je daarmee wat gaat knutselen in Photoshop heb je die handafdruk al...

Alleen bloeddruppels zijn nog moeilijk te vinden. Ik heb al geprobeerd op stain, drop, smear, blot, ink en blood, maar behalve een schort met wat vage vlekken worden foto's van bloeddruppels niet echt op Google gevonden. (ik denk ook, praktisch gezien, dat als je bloeddruppels op de vloer ziet liggen je niet meteen de gelegenheid neemt ze te fotograferen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Dark Blue schreef op 10 november 2003 @ 19:01:
Hij zou zo in een reclame voor moderne modieuze jonge mensen die internetten bij Wanadoo oid kunnen. En daarom vind ik hem ook eigenlijk wel weer een beetje cliché aandoend. Heb je de foto zelf gemaakt btw?

Een punt van oneffenheid vind ik net die ronding net rechts van het meisje, het stoeltje maakt nog een boog, gaat naar beneden en daar begint pas de pixelstretch. Het geeft er een vreemde krul aan, evenals links onder naast het meisje. Het effect is snelheid, dat je er langsheen suist; maar door de oneffenheden lijkt het alsof je de hik hebt ;) of dat de trein/metro hobbelt. Kweetniet, het stoort mij net even.
Zoals ik al zei, hij is ff "snel" gemaakt omdat ik even m'n hoofd op iets anders dan die site waarmee ik bezig was wou hebben, en dan ga ik meestal ook ff op corbis ea. surfen, waar ik dit meisje ook tegenkwam.

Gebruik trouwens een ongelovelijke klote muis op stage, dus precisiewerk kun je vergeten :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

mattttt schreef op 10 november 2003 @ 19:05:
[...]

Zoals ik al zei, hij is ff "snel" gemaakt ...
Dat hoor ik nou zo vaak! 'ff snel gemaakt' 'het stelt toch niks voor' 'als ik tijd had gehad had ik het beter gedaan' ... waarom? waarom? er is niets mis met trots zijn op je werk hoor! :D
(bescheidenheid siert, ... ik weet het, ik weet het... ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88415

Mjah kwas gewoon ff Photoshoppen.. :)
Resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ram0n/pics/x3-aefb.jpg

Weet alleen niet wat ik der nu mee moet.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Anoniem: 88415 schreef op 10 november 2003 @ 22:09:
Mjah kwas gewoon ff Photoshoppen.. :)
Resultaat:

[afbeelding]

Weet alleen niet wat ik der nu mee moet.. :P
maak ut iets in het middenrechts, en gebruik het als wallpaper :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
en zet die letters er wat meer op dit is net niet lekker leesbaar imho
wel mooi met die vlinder, maar laat ook die druppels weg

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Gunp01nt schreef op 04 november 2003 @ 14:24:
[afbeelding]

Lisa toevallig ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

nee, het is een meisje die ik vaag ken via internet. ze had een keer een foto gepost en ik dacht: laat ik daar eens wat mee doen. :) geen inbreuk op privacy denk ik want zo herkenbaar wordt het plaatje niet (lees: zo goed ben ik niet).

ik zal nog wel eens de verdergevorderde versie posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Larixk schreef op 10 november 2003 @ 17:24:
[...]

riekt naar dat noctura brushgedoe :P

Erg cool gedaan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
BaRF schreef op 11 november 2003 @ 14:09:
[...]

riekt naar dat noctura brushgedoe :P

Erg cool gedaan! :D
nocturna heeft geen fingerprints, nocturna doet alleen maar aan grungy brushes

maar, het kan wel met een brush (heb er zelf ook 1, op aanvraag te mailen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
offtopic:
kirby-dance.. LOL _/-\o_

edit:
aanleiding voor deze post was dus de av van mattttt hierboven mij

[ Voor 29% gewijzigd door Punksmurf op 11-11-2003 16:49 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72427

[afbeelding]
Ik vind 'm persoonlijk erg vet.
Maar ik hou sowieso erg van een sterk licht-donker contast. Helemaal als 't zwart-wit of rood-wit betreft.
Nice job :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Larixk schreef op 10 november 2003 @ 17:24:
[...]

Bij http://www.angryblue.com/ hebben ze een brushset en daar zitten volgens mij ook vingerafdrukken in. Ik denk dat hij ze ook daar vandaan heeft aangezien hij ook dat lettertype daarvandaan heeft gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Plaatje voor een ps battle die ik net gemaakt heb:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/pjlammers/cosablaze/mechanica.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://forum.counter-strike.nl/download.php?id=5497
ist wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ik vind van wel alleen..

- het meest linkse 'stippelcirkeltje' is geen cirkel
- ik zou je letters niet anti-aliassen
- zorg dat je tekst niet afgesneden wordt

[ Voor 5% gewijzigd door Punksmurf op 11-11-2003 17:56 . Reden: typo ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik ben het volledig met PunkSmurf eens. Jammer dat je rechter outline cirkeltjes wel antialiassen en je linker niet. Ik vind die a-ronde eigenlijk veel op een opengebogen Wire-O ring lijken 8)7 maar dat zal wel aan mij liggen

En ja, die tekst... heb je m geblurd naderhand? Want het ziet er niet echt strak uit. Waar wil je dit voor gaan gebruiken btw?

Deze:
http://www.angryblue.com/...ke_Your_Own_Band_Name.pdf
Is trouwens gewéldig simpel >:) komt van die site met die brushes, ik moest m gewoon ff melden _/-\o_

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.