Screw you guys, I'm goin' home! >_>
is een beetje erg snel gedaan, dat je dat durft te postenHydraulik-Phunk schreef op 13 november 2003 @ 22:39:
Gister ff een 10 min soepje, vriendin moest voor school een poster/ad oid maken voor het (fictieve) kledingmerk "Kjeldfang", ik had ook ff zin om te soepen dus hier het resultaat
Met google gezocht op "sweater", woordenboek gescand en een simpel outerglow effectje.
[afbeelding]
Boodschap is wel duidelijk denk ik
dat kan toch veeeeeeeeeeeeeeeel beter ? (volgens mij duurde dat woordenboek scannen (als het een eigen scan is) ongeveer 8 minuten en heb je de rest er gewoon zo op geplakt
rm -rf ~/.signature
Verwijderd
Na langdurige bestudering van de volgende url, meende ik een minimale overeenkomst te herkennen.
http://tutorials.project09.com/photoshop/tentacles/
Verwijderd
mattttt schreef op 14 november 2003 @ 00:30:
[...]
is een beetje erg snel gedaan, dat je dat durft te posten![]()
dat kan toch veeeeeeeeeeeeeeeel beter ? (volgens mij duurde dat woordenboek scannen (als het een eigen scan is) ongeveer 8 minuten en heb je de rest er gewoon zo op geplakt)
Het gaat meer om het idee er achter, woordenboek scannen was idd nog het meeste werk
Ik vond hem wel lekker "loose" maar goed, idd een beetje te gaar
(Zal de volgende keer alleen de > 15 min soeps posten
Jezus Christ!Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 17:42:
Weer ff een plaatje gemaakt voor een battle. Kon alleen nog ff niet op een titel ervoor komen.
[afbeelding]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
je verveelt je en je moet wat
wat mijn poging uiteindelijk moet voorstellen zijn 2 meisjes aan het dansen, op bijvoorbeeld een dance dance revolution machine, maar misschien dat ik die kleine bolletjes in ga kleuren en er een soort van disco van maak..
rm -rf ~/.signature
Verwijderd
always look on the bright side of lifeVerwijderd schreef op 14 november 2003 @ 17:42:
Weer ff een plaatje gemaakt voor een battle. Kon alleen nog ff niet op een titel ervoor komen.
[afbeelding]
Olijfberg? 'Night falls on olive mountains' ? mm. 'Suffering' ...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
[ Voor 39% gewijzigd door augurk op 15-11-2003 02:29 ]
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2003 11:11 ]
mooiVerwijderd schreef op 14 november 2003 @ 17:42:
[afbeelding]
alleen die grijze strepen in het zwarte vlak onderin vink nie wat, maar die zijn mss wel niet van jou
als ik mij mijn godsdienstlessen goed herinner, heet de berg overigens idd golgotha en stonden er maar 3 kruizen op (3 teveel, that is
met een hamer past alles
edit: jup sorryEr waren drie kruisen opgericht op de ‘schedelplaats’ Golgotha: voor Jezus en de twee Zelotische opstandelingenleiders Simon de Zeloot en Judas Sicariot.
[ Voor 98% gewijzigd door flashin op 15-11-2003 21:17 ]
met een hamer past alles
Ik heb vanavond maar eens wat op mijn DeviantArt profiel gezet, die tekening uit het Wacom topic. 'Lady in Harness'.
Toch maar es wat meer gaan posten.... ik dacht dat het op je eigen webspace moest blijven, maar het wordt daar geupload (wat op zich ook weer wat restricties met zich meebrengt qua eigendom enzo, weet ik veel, heb policy vluchtig doorgelezen) .... maar wel handiger
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
dan is het ook wel zo handig als je even je devart id geeft zodat overige devarters je eventueel op de watch list kunnen zettenDark Blue schreef op 16 november 2003 @ 00:52:
Het is dus Golgotha... je zou het 'night falls at golgotha' kunnen noemen (inkoppertje)
Ik heb vanavond maar eens wat op mijn DeviantArt profiel gezet, die tekening uit het Wacom topic. 'Lady in Harness'.
Toch maar es wat meer gaan posten.... ik dacht dat het op je eigen webspace moest blijven, maar het wordt daar geupload (wat op zich ook weer wat restricties met zich meebrengt qua eigendom enzo, weet ik veel, heb policy vluchtig doorgelezen) .... maar wel handiger
rm -rf ~/.signature
Je hebt je vrouw in harnass (imho) best vervormd...Dark Blue schreef op 16 november 2003 @ 00:52:
Het is dus Golgotha... je zou het 'night falls at golgotha' kunnen noemen (inkoppertje)
Ik bedoel, je verwacht zoiets:

Bron: howtodrawmanga.com
Maar je hebt die borsten er vrij gek 'opgeplakt', heel erg hoog, en de boling van de 'bikini' is meer dan de bolling van het lichaam
Het onderlichaam ziet er op zich wel sexy uit, maar die iets doorgetrokken lijn maakt het een beetje op een slangenmens met anorexia lijken, nofi...
De heup daarintegen is imho wel goed gelukt...
Maar moest het sexy en toch gemeen worden? Iig doet het me denken aan zena e.d.... Je verhoudingen kloppen wel, maar het 'fysiek decor' is een beetje vaag dus
|>

Volari Gamers is een site die betrekking heeft tot de nieuwste videokaarten van XGI. Ze hadden eerst een vette noob header en toen is er een wedstrijdje gekomen voor een nieuwe header. Ik won dus niet maar vroeg me af of dit een beetje mooie header is. (IK vind hem mooi en ben er best trots op
ipv logo header
[ Voor 11% gewijzigd door Zeus op 16-11-2003 09:56 ]
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Verwijderd
dit is eruit gekomen.
het was dus de bedoeling een fantasie-achtig plaatje te maken met een beetje een jaren 80 sfeer erin.. die jaren 80 sfeer is niet helemaal gelukt met ben er overall gezien toch wel tevreden over
Ik vind het een mooi plaatje met een aparte sfeer (hoewel ik er inderdaad geen jaren 80 gevoel bij krijg), vooral de overgang van het strand naar de lucht. Alleen vind ik dat oog rechts storend en ik vraag me af wat dat knaagdier (cavia of iets dergelijks) daar doetVerwijderd schreef op 16 november 2003 @ 14:57:
ik had weer eens zin om wat te maken
dit is eruit gekomen.
het was dus de bedoeling een fantasie-achtig plaatje te maken met een beetje een jaren 80 sfeer erin.. die jaren 80 sfeer is niet helemaal gelukt met ben er overall gezien toch wel tevreden over
Ik heb ook een plaatje gemaakt, voor mijn tijdelijk gesloten website:
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Ja, ik begrijp je, ik vind het ook vrij vervormd, vooral die borsten. Het is een beetje cupmaat P, met de P van Platgeslagen, zoiets wat je bij Ariël de zeemeermin zou tegenkomen. Op dit punt heb ik heel sterk het beeldje aangehouden. Staat ook in het wacomtopic.Simon schreef op 16 november 2003 @ 09:38:
[...]
Je hebt je vrouw in harnass (imho) best vervormd...
Ze is dus niet van een foto van een vrouw nagetekend, maar van een beeldje... ik vermoed dat, naast dat ik natuurlijk niet correcte verhoudingen overteken, dat ook wel een beetje her en der aangedikt of afgeslankt was voor het beeld van ideale chick, volronde heupen, een wespentaille en een brede boezem. Hoewel die boezem dus weer cupmaat P is, dat zal aan mij liggen. Doorgaans teken ik borsten niet zoals in dat mangaplaatje maar meer als zgn. 'punttietjes'.
Hier even heel overdreven:

Deze is met de hand in mn dummy getekend en met de webcam gedigitaliseerd
Zo teken ik ze dus vaker.
Maar... ik zou graag willen dat we dan in het tekentopic verder praten, liever dan hier, want dit is voor non-wacom/tekening art...
mijn eerste trace, illustrator werk, +/- 10 minuten

het is een foto van mn vriendin, in een melige bui(ze draagt normaal geen hoofddoekjes
Verwijderd
Hele gave plaat heb je daar gemaakt. En die overgang van lucht naar strand is idd heel cool.Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 14:57:
ik had weer eens zin om wat te maken
dit is eruit gekomen.
[afbeelding]
Alleen dat oog, deur en klok die je erdoor heen ziet vindt ik ook niet echt in deze afbeelding passen.
Voor de rest is ie heel cool
Verwijderd
Hieronder mijn creatie:

Graag reactie's
Je had dat ene hoekje van haar trui afgegumd, dacht ik, maar daar blijft het dan ook bij
Zijn er twee topics over 2D
Nu ja, we gaan niet dubbelposten dus dees bestaat niet meer enzow... dus
[ Voor 87% gewijzigd door wacco op 17-11-2003 00:06 ]
Op Golgotha stonden inderdaad 3 kruizen, en die twee waren niet voor Simon de Zeeloot en Judas Iscariot maar twee onbekende criminelen. Eén daarvan betoog spijt van zijn daden en bekeerde zich vlak voor het moment van sterven tot het geloof en is behouden...
dit even in het kader van volledige offtopic
[ Voor 7% gewijzigd door Willem op 16-11-2003 23:24 ]
Verwijderd
Ik heb ff een vraagje, namelijk:
Ik moest voor promotie van een website waar ik werk een flyer maken! Vind hem redelijk gelukt allemaal maar het probleem is dus dat hij 300 DPI (dots per inch) moet zijn want dan is hij het beste te printen (zeiden ze)! Hoe kan ik dit met Photoshop (7.0) doen?
Ok alvast bedankt!!
Ps.
NIce Art over here
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
maar post je flyer eens
met een hamer past alles
Image > Image Size dots p/i (onder width en height). Zonder kwaliteitsverlies kan dit inderdaad niet. Wat je zou moeten doen is opnieuw beginnen met een afbeelding die al 300 dpi is.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 20:40 ]
Verwijderd
Hier iets wat ik net gemaakt heb:
Ieeww vind 't wel wat hebben maar smakelijk is anders.
andere foto was al een idee jaVerwijderd schreef op 19 november 2003 @ 15:45:
Mooie strakke layout. Alleen dat PHPExperience leest een beetje raar met dat PHP en dan meteen daarna die E erachter aan. Ik zou ook een andere foto gebruiken, van iets moderns of iets abstracts ik weet het niet eigenlijk.
ha ziet er leuk uit
[ Voor 14% gewijzigd door flashin op 19-11-2003 16:24 ]
En daarbij is de poster recht opgehangen... moet die niet in perspectief met de muur mee? Hij breekt het beeld eigenlijk een beetje...
Verder nice stijl
De hele aankleding eromheen vind ik niet zoveel hebben... de letters M50 zijn blurry, het hoekje onder de telefoon sluit niet passend aan elkaar en dat 'Make a difference_' staat er nogal plompverloren..., om maar te zwijgen over het grote onbenutte witte vlak rechts...sorry for saying, dit is mijn ongezouten mening.
Het gaat hier natuurlijk om de telefoon en die is hartstikke mooi uitgewerkt
Verwijderd
bedankt voor je reply. Alles wat niet telefoon is, is er idd maar rap rap bijgesmeten als bladvulling. Je ongezouten mening is volledig terecht. Het ging em dan ook vooral om de gsmDark Blue schreef op 20 november 2003 @ 00:09:
Die telefoon is idd erg vet, mooi gemaakt... ik heb het zelf nog niet gedaan maar zou je aanraden eens met Illustrator of anders Flash (gelijk te animeren) te gaan tekenen...
De hele aankleding eromheen vind ik niet zoveel hebben... de letters M50 zijn blurry, het hoekje onder de telefoon sluit niet passend aan elkaar en dat 'Make a difference_' staat er nogal plompverloren..., om maar te zwijgen over het grote onbenutte witte vlak rechts...sorry for saying, dit is mijn ongezouten mening.
Het gaat hier natuurlijk om de telefoon en die is hartstikke mooi uitgewerkt... ik zou zeggen, probeer ook eens meerdere dingen... een walkman, een wekker... en dan in Illustrator of Flash ofzo
En dat de letters M50 links wat blurry zijn ligt aan de conversie naar jpg formaat denk ik, in .psd zien ze er beter uit.
Ik heb vroeger wel een tijdje met Illustrator gewerkt, maar nooit echt in verdiept.
Misschien moet ik het maar weer es ter hand nemen en es proberen een vector versie te maken

FF wat.
Eer aan je korf (haha)
J II ?
Word trouwens erg donker he voor niet-web media.... dunne letters erg onleesbaar.

Het is een plaatje uit CoD, heb er een sepia(achtige) tint overheen gedaan, contrast wat aangepast, birghtness en dus de letters erop...
C&C SVP!
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Groeten J-P
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 12:43 . Reden: bezoekersteller over de zeik! ]
Verwijderd
Die eerste vindt ik echt vet mooi. De tweede vindt ik niet zo heel cool maar dat komt volgens mij door al die textvakjes.Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 19:35:
Hey,
Hier wat dingetjes voor mijn werk... Alles is vector. Hoewel sommige trace filters gebruikt zijn denk ik dat het resultaat lekker grof is. Hou ikzelf wel van. De skull is handgetekend en ook in illustrator ingevuld..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thats all for now![]()
Groeten J-P
De derde is wel weer heel gaaf, lijkt wel een beetje graffiti-achtig en daar hou ik wel van
Verwijderd

referentie:

Commentaar?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 13:22 ]
Niet op die foto, op zn tekeningmdj84nl schreef op 22 november 2003 @ 13:36:
lekker wijf.
Ik vind het idee goed geslaagd, ik zou wel willen weten of je haar hebt overgetrokken of nagetekend? Ik wil het ook wel even proberen... want ik zie wat dingetjes die me opvallen en ik denk dat ze wel zouden zijn weg te krijgen. Ten eerste de verwisseltruc van het shirtje met het bikinitopje: een beetje onecht. Zoals je haar getekend hebt zijn haar borsten vrij fors en zou de bikini zo floeps omhoog schieten als ze in die houding bewoog
Haar lippen zijn wat plat, haar linker oog kijkt slaperig en haar rechter arm heeft een vreemd bobbeltje. Dit allemaal heel kort even, na het hele geteken zie je dat ws. zelf niet tenzij je de afbeelding spiegelt... dan vallen dat soort dingen je op.
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Verwijderd
Als je wat meer tijd stopt in de schaduw en highlights dan denk ik dat het wel goed zit. Dan zou het topje echt niet onnatuurlijk worden..Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 18:56:
Als ik de outline van de trui zou gebruiken zou dat er heel onnatuurlijk uitzien.
Gr. J-P
ps. niet schrikken, ik heb een bril voor tijdelijk! aargh!
Ik heb mevrouw webcamdametje ook overgetrokken... ik ben er gisteren en vandaag mee bezig geweest, mensen mia wat een details zeg. Ik vind haar nu in het gezicht nog steeds niet lijken, maar forgive me, het is mijn eerste echte Illustratorwerk zo op toen dat halve plaatje van die moraalridder na - dat was eigenlijk maar ter oefening.
Het voorbeeld:

Comments graag, vooral hoe ik misschien dingen makkelijker kan doen met Illu, ik ga aan deze plaat an sich niets meer veranderen... dus dat wordt dan voor een volgende keer
Ira: ik ben dan zelf een meidje, nou ik kan ook zo voor mn webcam gaan hangen maar dan heb ik nog even dat maatje 34 in de taille niet, damn
[ Voor 18% gewijzigd door Dark Blue op 22-11-2003 23:29 ]
Verwijderd
ik vind hem (behalve schaduwen op gezicht) best mooi !
rm -rf ~/.signature
Probeer eens gradient meshes te gebruiken om sommige kleurverlopen wat zachter te maken, je ziet nu een beetje te duidelijk waar de 'shape' van de schaduw stopt. Met gradient meshes kan je ook vaak een mooier kleurverloop maken [aangezien een normaal gradient maar een kant op gaat] Voor de rest is het een erg geslaagd overtrekproject
Gradient mesh (is dat verloopnet?) heb ik nog niet geprobeerd, ik weet ook niet of het bij mijn versie al mogelijk is... (ik sta op het punt over te stappen naar CS) dus anders wacht ik daar nog even mee.

Dat zinnetje is een random semi-creatief zinnetje uit m'n hoofd geplukt
Comments! Comments! \o/
[ Voor 26% gewijzigd door Switch op 23-11-2003 18:28 ]
gemaakt aan de hand van een tutorial:

zelf best tevreden met het resultaat
Heel gaaf, maar ik wordt er wel scheel van als ik er telang naar kijkDocB schreef op 24 november 2003 @ 23:19:
Poging om dit topic een beetje wakker te schoppen
[afbeelding]
Ik probeerde ook ff artistiek te zijn
mooooi gedaanDocB schreef op 24 november 2003 @ 23:19:
[afbeelding]
mn oog bestaat uit een hoop layers, dus ik kan nog genoeg experimenteren
Verwijderd
Misschien ook leuk ff te posten waar we de tut kunnen vinden, wil het nl ook wel es proberen:)DocB schreef op 24 november 2003 @ 23:19:
[afbeelding]
Erg koel gedaan!
Balk 1 maak je wit, Balk 2 maak je in een nieuwe layer en Balk 3 maak je weer wit.
Balk 1 en 3 zijn pretty simple: je downloadt een Dingbat font met bliksemschichten (die zijn er) en je pleurt er wat creatief in die layer, in rood. Daaraan geef je een kleine Gaussian blur mee en speelt nog wat met de opacity van de layer.
Dit wijkt echter veel af van hoe mooi 'getekend' DocB hem maakt. Dus maybe is die methode beter.
De middelste balk maak je van boven naar beneden een paar verloopjes in. Bovenaan komt wat er in het midden van het oog moet komen, onderaan wat voor de buitenkant. Dan gooi je er zo'nzelfde balk in zwart overheen, je laat er het filter 'noise', monocrhomatic op los, je knipt er met de one pixelrow selectie één horizontale reep uit en je pixelstretcht die in de lengterichting over de middenbalk. Dan op burn of Multiply met een hele lichte opacity, maybe een paar over elkaar.
Ow, vergeet in elke dan de distort: ocean ripple ofzo niet, voor die leuke 'golfjes'.
En toch denk ik dat DocB dit met zn minuscuul fijne lijntjes dit anders voor elkaar heeft gekregen, please enlighten me (and us) ! het ziet er zo nauwkeurig uit
Bovenaan de middenbalk maak je in een nieuwe layer een smal zwart balkje, dat je op blend mode 'burn' zet en je smeert met de Smudge/Push wat bobbels in naar beneden, het moet een beetje blenden met die harige layertjes eronder.
En dan, roffelderoffel: je hide't de onderste layer met de rode nerfjes, je doet een copy merged en je plopt je hele 'reep oog' in een nieuwe layer (voor de zekerheid)
Dat witte vierkantje lijkt me geen probleem, ik zou alleen wat uittesten met de plaatsing ervan, probeer eens wat uit, of 2 vlekjes bijv. Want wat je weerspiegeld ziet zijn alleen maar a) de ramen buiten, b) de flits of c) de lamp van de fotograaf.
Nou, die tutorial zal het stukken beter uitleggen. maar dit is vast voor late-night knutselaars ofzo ... en om mezelf weer te bewijzen dat ik eindresultaten ook volledig kan ontleden tot het from-scratch gedoe... nJoy!
[ Voor 4% gewijzigd door Dark Blue op 26-11-2003 00:47 ]
De tutorial laat je gewoon een paar cirkels maken, de binnenste (pupil) smudge je een beetje uit om hem niet perfect rond te laten. Al die lijntjes zijn verder handmatig getekend (thank god voor mn nieuwe wacom graphire 3
de kleurtjes zijn van spelen met layers en kleurtjes enzo..
enniewees, de tutorial legt het stukken beter uit, hier is de link naar
3dtotal.com
(wel jammer dat mn oog nog zoveel op die tutorial lijkt, als mensen dat lezen lijk ik ineens een stuk minder goed
zal binnenkort nog wel eens wat wacom schetsen/tekeningen/prutsels in het wacom topic showen (mocht ik iets moois maken that is )
[ Voor 94% gewijzigd door Boegel op 26-11-2003 09:04 ]
boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen
Verwijderd
leek me leuk een topic hier te beginnen dit topic aan te vullen met graphs waarin je van je favoriete plaat een hoes maakt
Als je een bepaald nummer hoort is het toch leuk om dat met creativiteit weer te geven ...
My 2 cents:
Genre:
Trance
Tracks:
Motorcycle - As The Rush Comes
Duncan Sheik - On A High (Gabriel & Dresden Love From Humboldt Mix)
Verwijderd
die personage was al zoOpifexMaximus schreef op 27 november 2003 @ 22:53:
Die tweede ziet er netjes uit, Roppenzo. Welke filter heb je gebruikt voor dat personage? Ik krijg namelijk altijd van die lelijke vlekken op iemands gezicht. Edit je die eenvoudig weg of zet je een bepaalde threshold hoger?
maar je zou het natuurlijk ook gewoon kunnen doen met cutout en dan de boel met de hand een beeetje bij werken.
Dark Blue (Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 23:03:
die personage was al zo
maar je zou het natuurlijk ook gewoon kunnen doen met cutout en dan de boel met de hand een beeetje bij werken.
Verwijderd
Cutout.. en dan beetje klooien met contrasten en levels.OpifexMaximus schreef op 27 november 2003 @ 23:09:
[...]
Idd, zoiets (beetje uitkijken dat dit geen slowchat wordt). Welke filter is dat?
[ Voor 4% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 04-12-2003 19:38 ]
Erg rood, en de pijlen zijn niet echt origineel imho. Wat is het eigenlijk, een desktop neem ik aan?Hydraulik-Phunk schreef op 04 december 2003 @ 19:38:
Heel slordig hoor, maar ben de .PSD van m'n werk vergeten mee te nemen dus ik werk 'm volgende week wel af..beetje feedback bitte.
[afbeelding]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
http://www.deeesignaid.de/cds/cds3.html
Ik ben onschuldig?OpifexMaximus schreef op 27 november 2003 @ 23:05:
[...]
Dark Blue () schijnt het voor elkaar te krijgen met Illustrator zie ik net. Maar bedankt voor het aan duigen slaan van m'n dromen.
(te zien op *spam* http://heidi.stylite.nl, de header daarvan).
Origineel:

Ik vindt dit zo'n mooie foto, omdat de man zo mooi zijn hand uitstrekt naar de een-benige vogel (Had ik later pas door, dat het een gehandicapte vogel was). De man wilt vriendschap sluiten met de vogel, die naar alle waarschijnlijkheid zijn been is kwijtgeraakt door een menselijke fout/aggressie
Mijn CutOut experiment:

Niet veel bijzonders, dat Cut Out geeft een leuk effect (Soort van Max Payne, Film Noir en GTA3 effect). Leuk om te doen
edit
Zonder Watercolored oude man:

Ook leuk
Edit²
En nog een:

Mooi, alleen jammer dat je er niet echt skill voor nodig hebt ofzo, het is gewoon een filter
Zal nu stoppen hoor
[ Voor 53% gewijzigd door Switch op 08-12-2003 17:09 ]
leoaq.fm // Jeune Loop

"Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine!"
* Punksmurf gaat m toch maar es kijken vanavond
met een hamer past alles
leoaq.fm // Jeune Loop
Nee dat is moeilijkleokennis schreef op 06 december 2003 @ 18:07:
Echt waar beter dan de hele matrix trilogie bij elkaar!
1 is wel redelijk koel opzich.
[ Voor 7% gewijzigd door DarkX op 06-12-2003 18:22 ]
de filosofie erachter blijft ook echt ontettend cool
met een hamer past alles
leoaq.fm // Jeune Loop
geniale film!!!
[/offtopic]
met een hamer past alles
dan krijg jeSwitch schreef op 06 december 2003 @ 16:01:
Mooi, alleen jammer dat je er niet echt skill voor nodig hebt ofzo, het is gewoon een filter. Maar dat betekent niet dat je er niet mee kan experimenteren. Wat zou het effect zijn als je hem Mozaic'd, Blurred, Sketched, Watercolored en dán Cut Out gebruikt? Veel mogelijkheden
. Leuke filter iig
![]()
Zal nu stoppen hoor![]()
.

half jaartje terug ofzo eens gemaakt..

origineel
[ Voor 8% gewijzigd door bakakaizoku op 06-12-2003 22:20 ]
rm -rf ~/.signature

edit: ziet er best lomp uit eigenlijk
[ Voor 18% gewijzigd door flashin op 06-12-2003 22:52 ]

Weet iemand hoe ik dit effect krijg?
Dus dat 'oud gescheurd' effect aan de zijkanten van een afbeelding.
Ik heb al op verschillende plaatsen gezocht, maar ik kan niets vinden.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Dit topic is gesloten.
![]()