[2d] post je 2d stuff maar weer - part 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.304 views sinds 30-01-2008

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Gister ff een 10 min soepje, vriendin moest voor school een poster/ad oid maken voor het (fictieve) kledingmerk "Kjeldfang", ik had ook ff zin om te soepen dus hier het resultaat :P

Met google gezocht op "sweater", woordenboek gescand en een simpel outerglow effectje.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/kjeldfang.jpg

Boodschap is wel duidelijk denk ik :P

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 02:08
Hydraulik-Phunk schreef op 13 november 2003 @ 22:39:
Gister ff een 10 min soepje, vriendin moest voor school een poster/ad oid maken voor het (fictieve) kledingmerk "Kjeldfang", ik had ook ff zin om te soepen dus hier het resultaat :P

Met google gezocht op "sweater", woordenboek gescand en een simpel outerglow effectje.

[afbeelding]

Boodschap is wel duidelijk denk ik :P
is een beetje erg snel gedaan, dat je dat durft te posten :+ :o
dat kan toch veeeeeeeeeeeeeeeel beter ? (volgens mij duurde dat woordenboek scannen (als het een eigen scan is) ongeveer 8 minuten en heb je de rest er gewoon zo op geplakt :p )

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tie-rep schreef op 10 november 2003 @ 18:16:
[...]

cool!
wat is je source materiaal?
Na langdurige bestudering van de volgende url, meende ik een minimale overeenkomst te herkennen. :+
http://tutorials.project09.com/photoshop/tentacles/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer ff een plaatje gemaakt voor een battle. Kon alleen nog ff niet op een titel ervoor komen.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/pjlammers/round3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

mattttt schreef op 14 november 2003 @ 00:30:
[...]

is een beetje erg snel gedaan, dat je dat durft te posten :+ :o
dat kan toch veeeeeeeeeeeeeeeel beter ? (volgens mij duurde dat woordenboek scannen (als het een eigen scan is) ongeveer 8 minuten en heb je de rest er gewoon zo op geplakt :p )
:P

Het gaat meer om het idee er achter, woordenboek scannen was idd nog het meeste werk :P
Ik vond hem wel lekker "loose" maar goed, idd een beetje te gaar :+
(Zal de volgende keer alleen de > 15 min soeps posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 14 november 2003 @ 17:42:
Weer ff een plaatje gemaakt voor een battle. Kon alleen nog ff niet op een titel ervoor komen.

[afbeelding]
Jezus Christ! :+

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=486542

je verveelt je en je moet wat :)

wat mijn poging uiteindelijk moet voorstellen zijn 2 meisjes aan het dansen, op bijvoorbeeld een dance dance revolution machine, maar misschien dat ik die kleine bolletjes in ga kleuren en er een soort van disco van maak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
always look on the bright side of life :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

'You had to be there' is te grof, want het wordt alleen als grap gebruikt vaak. 'In His presence' ... hoe heet die heuvel toch, waarop Christus gekruisigd wordt?

Olijfberg? 'Night falls on olive mountains' ? mm. 'Suffering' ... :?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• augurk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11-2023

augurk

Calvarieberg (of hoe je het schrijft). (volgens mij weet het niet zeker)

[ Voor 39% gewijzigd door augurk op 15-11-2003 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golgotha... (iig, als ik me de engelse bijbel, en de film Dogma een beetje goed herinner :) )

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2003 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024

[afbeelding]
mooi :)

alleen die grijze strepen in het zwarte vlak onderin vink nie wat, maar die zijn mss wel niet van jou

als ik mij mijn godsdienstlessen goed herinner, heet de berg overigens idd golgotha en stonden er maar 3 kruizen op (3 teveel, that is ;) )

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
nix gezegd :X
Er waren drie kruisen opgericht op de ‘schedelplaats’ Golgotha: voor Jezus en de twee Zelotische opstandelingenleiders Simon de Zeloot en Judas Sicariot.
edit: jup sorry 8)7 helemaal mis

[ Voor 98% gewijzigd door flashin op 15-11-2003 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
olympus? nah, daar wonen die griekse dudes als zeus en zijn vriendjes...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Het is dus Golgotha... je zou het 'night falls at golgotha' kunnen noemen (inkoppertje |:( )
Ik heb vanavond maar eens wat op mijn DeviantArt profiel gezet, die tekening uit het Wacom topic. 'Lady in Harness'.

Toch maar es wat meer gaan posten.... ik dacht dat het op je eigen webspace moest blijven, maar het wordt daar geupload (wat op zich ook weer wat restricties met zich meebrengt qua eigendom enzo, weet ik veel, heb policy vluchtig doorgelezen) .... maar wel handiger :Y)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Dark Blue schreef op 16 november 2003 @ 00:52:
Het is dus Golgotha... je zou het 'night falls at golgotha' kunnen noemen (inkoppertje |:( )
Ik heb vanavond maar eens wat op mijn DeviantArt profiel gezet, die tekening uit het Wacom topic. 'Lady in Harness'.

Toch maar es wat meer gaan posten.... ik dacht dat het op je eigen webspace moest blijven, maar het wordt daar geupload (wat op zich ook weer wat restricties met zich meebrengt qua eigendom enzo, weet ik veel, heb policy vluchtig doorgelezen) .... maar wel handiger :Y)
dan is het ook wel zo handig als je even je devart id geeft zodat overige devarters je eventueel op de watch list kunnen zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 19:03
Dark Blue schreef op 16 november 2003 @ 00:52:

Je hebt je vrouw in harnass (imho) best vervormd...

Ik bedoel, je verwacht zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.cablenet.ne.jp/~japanime/howto/tutorial/fbody1.gif
Bron: howtodrawmanga.com

Maar je hebt die borsten er vrij gek 'opgeplakt', heel erg hoog, en de boling van de 'bikini' is meer dan de bolling van het lichaam :?

Het onderlichaam ziet er op zich wel sexy uit, maar die iets doorgetrokken lijn maakt het een beetje op een slangenmens met anorexia lijken, nofi...

De heup daarintegen is imho wel goed gelukt...

Maar moest het sexy en toch gemeen worden? Iig doet het me denken aan zena e.d.... Je verhoudingen kloppen wel, maar het 'fysiek decor' is een beetje vaag dus :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:43
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/famlagas/volari9.jpg

Volari Gamers is een site die betrekking heeft tot de nieuwste videokaarten van XGI. Ze hadden eerst een vette noob header en toen is er een wedstrijdje gekomen voor een nieuwe header. Ik won dus niet maar vroeg me af of dit een beetje mooie header is. (IK vind hem mooi en ben er best trots op 8))

edit:
ipv logo header

[ Voor 11% gewijzigd door Zeus op 16-11-2003 09:56 ]

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
ten eerste het is geen logo, maar een header :) maar het ziet er wel aardig uit.. jammer dat dat logo van XGI n Volari Gamers zulke slechte kwaliteit heeft.. En dat pixelfont moet je eigenlijk niet vergroten. (Your source for volari info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had weer eens zin om wat te maken :)
dit is eruit gekomen.

het was dus de bedoeling een fantasie-achtig plaatje te maken met een beetje een jaren 80 sfeer erin.. die jaren 80 sfeer is niet helemaal gelukt met ben er overall gezien toch wel tevreden over :)

Afbeeldingslocatie: http://www.unknownhosting.nl/~dapo1981/fanfinal.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 14:57:
dit is eruit gekomen.

het was dus de bedoeling een fantasie-achtig plaatje te maken met een beetje een jaren 80 sfeer erin.. die jaren 80 sfeer is niet helemaal gelukt met ben er overall gezien toch wel tevreden over :)
Ik vind het een mooi plaatje met een aparte sfeer (hoewel ik er inderdaad geen jaren 80 gevoel bij krijg), vooral de overgang van het strand naar de lucht. Alleen vind ik dat oog rechts storend en ik vraag me af wat dat knaagdier (cavia of iets dergelijks) daar doet :P

Ik heb ook een plaatje gemaakt, voor mijn tijdelijk gesloten website:

Afbeeldingslocatie: http://www.joeteren.nl/closed.jpg

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Simon schreef op 16 november 2003 @ 09:38:
[...]

Je hebt je vrouw in harnass (imho) best vervormd...
Ja, ik begrijp je, ik vind het ook vrij vervormd, vooral die borsten. Het is een beetje cupmaat P, met de P van Platgeslagen, zoiets wat je bij Ariël de zeemeermin zou tegenkomen. Op dit punt heb ik heel sterk het beeldje aangehouden. Staat ook in het wacomtopic.
Ze is dus niet van een foto van een vrouw nagetekend, maar van een beeldje... ik vermoed dat, naast dat ik natuurlijk niet correcte verhoudingen overteken, dat ook wel een beetje her en der aangedikt of afgeslankt was voor het beeld van ideale chick, volronde heupen, een wespentaille en een brede boezem. Hoewel die boezem dus weer cupmaat P is, dat zal aan mij liggen. Doorgaans teken ik borsten niet zoals in dat mangaplaatje maar meer als zgn. 'punttietjes'.
Hier even heel overdreven: Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/crap/buste.jpg
Deze is met de hand in mn dummy getekend en met de webcam gedigitaliseerd :P

Zo teken ik ze dus vaker.

Maar... ik zou graag willen dat we dan in het tekentopic verder praten, liever dan hier, want dit is voor non-wacom/tekening art... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

agree @ die laatste 2 zinnen ;)
mijn eerste trace, illustrator werk, +/- 10 minuten
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/trace1fin.gif
het is een foto van mn vriendin, in een melige bui(ze draagt normaal geen hoofddoekjes :) )

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 14:57:
dit is eruit gekomen.

[afbeelding]
Hele gave plaat heb je daar gemaakt. En die overgang van lucht naar strand is idd heel cool.
Alleen dat oog, deur en klok die je erdoor heen ziet vindt ik ook niet echt in deze afbeelding passen.
Voor de rest is ie heel cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang zoeken naar een wallpaper van een bepaald iemand en niets kunnen vinden van haar. Zat er voor mij niets anders op dan zelf maar 1 te maken.

Hieronder mijn creatie:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Julia%20Stiles.jpg

Graag reactie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

tja, leuke foto, verder niet echt veel aangedaan lijkt me.
Je had dat ene hoekje van haar trui afgegumd, dacht ik, maar daar blijft het dan ook bij

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

*knip*
Zijn er twee topics over 2D 8)7
Nu ja, we gaan niet dubbelposten dus dees bestaat niet meer enzow... dus :P

[ Voor 87% gewijzigd door wacco op 17-11-2003 00:06 ]

Spolap: Interactive webcomic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 11-09 17:10
flashin:
nix gezegd :X
edit: jup sorry 8)7 helemaal mis
Op Golgotha stonden inderdaad 3 kruizen, en die twee waren niet voor Simon de Zeeloot en Judas Iscariot maar twee onbekende criminelen. Eén daarvan betoog spijt van zijn daden en bekeerde zich vlak voor het moment van sterven tot het geloof en is behouden...

dit even in het kader van volledige offtopic

[ Voor 7% gewijzigd door Willem op 16-11-2003 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
idd :s ik had wat beter moeten kijken.. nou ja 2x stoten aan dezelfde steen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ow wacco die zou je eigenlijk beter in het wacom/ handgetekend topic kunnen posten :) niet dat daar echt andere mensen rondwandelen hoor... maar ik zou het zonde vinden als ik hier comments ging geven (op dat gezicht wel wat, die techniek met die hand wil ik graaaaag van je leren! _O_ ) en je move't m naar het tekentopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen,

Ik heb ff een vraagje, namelijk:

Ik moest voor promotie van een website waar ik werk een flyer maken! Vind hem redelijk gelukt allemaal maar het probleem is dus dat hij 300 DPI (dots per inch) moet zijn want dan is hij het beste te printen (zeiden ze)! Hoe kan ik dit met Photoshop (7.0) doen?

Ok alvast bedankt!!

Ps.

NIce Art over here :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Uhm, ik hoop voor je dat je hem niet op 72dpi oid gemaakt hebt, want dat krijg je nooit naar 300 dpi zonder enorm kwaliteitsverlies.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je misschien ook HOE ik dat moet doen, die DPI instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
ps weet ik niet (werk met corel)

maar post je flyer eens :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Hoe?

Image > Image Size dots p/i (onder width en height). Zonder kwaliteitsverlies kan dit inderdaad niet. Wat je zou moeten doen is opnieuw beginnen met een afbeelding die al 300 dpi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt superwerk ofzow, maar moest het zwart wit houden! Beetje simpel gehouden!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ggadvies/fsm/5.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2003 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Iets van mijn kant, vandaag gemaakt voor een contest alleen willen ze het niet zo noemen :D:
Afbeeldingslocatie: http://sietse.phpexperience.nl/designs/layout6.jpg
klik..

c&c

behalve dat de foto dan niet echt bij een wmc past :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie strakke layout. Alleen dat PHPExperience leest een beetje raar met dat PHP en dan meteen daarna die E erachter aan. Ik zou ook een andere foto gebruiken, van iets moderns of iets abstracts ik weet het niet eigenlijk :).

Hier iets wat ik net gemaakt heb:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/pjlammers/dontwastefood.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
WTF is die aan het eten? :D

Ieeww vind 't wel wat hebben maar smakelijk is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 15:45:
Mooie strakke layout. Alleen dat PHPExperience leest een beetje raar met dat PHP en dan meteen daarna die E erachter aan. Ik zou ook een andere foto gebruiken, van iets moderns of iets abstracts ik weet het niet eigenlijk :).
andere foto was al een idee ja :), dat PHPExperience moet ook nog anders zie ik ja :O.. thanks

ha ziet er leuk uit :), vindt dat bloed er net iets te nep opgeplakt, of ligt dat aan mij.. Verder mooi, leuk gemaakt

[ Voor 14% gewijzigd door flashin op 19-11-2003 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Het bloed zou inderdaad wat bruinroder kunnen... vergeet ook niet dat ze ook wel brokjes op haar jurk zal laten vallen... ik vind het opvallend dat het bloed etc. ook ver boven haar mond zit... ze hapt niet direct uit het beest en stopt de stukjes gewoon met haar hand in haar mond, dus zou het er logischerwijs alleen vanaf druipen? (sorry voor de details)
En daarbij is de poster recht opgehangen... moet die niet in perspectief met de muur mee? Hij breekt het beeld eigenlijk een beetje...

Verder nice stijl :D (ik ga geen :9 posten anders denken jullie nog dat ik een zieke geest heb) ... Ik heb hier het font RetroBats (II geloof ik) daarin staan ook van dat soort vrouwtjes. En voor iets ondeugenders dan huisvrouwtjes moet je op Google maar zoeken naar Cheesecake Pinups :Y) echte mooie foto's (heel kuis ;)) uit de jaren 30...als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn gsm :9

Afbeeldingslocatie: http://www.hostlounge.be/~bert/files/phone.jpg

<klik voor 800*600>

resultaat van een uurtje photosoepen, altijd leuk tijdverdrijf.

der ontbreken wel nog 3 buttons net onder M50, maar hij lijkt er allesinds al wel wat op :+

c&c welcome

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Die telefoon is idd erg vet, mooi gemaakt... ik heb het zelf nog niet gedaan maar zou je aanraden eens met Illustrator of anders Flash (gelijk te animeren) te gaan tekenen...
De hele aankleding eromheen vind ik niet zoveel hebben... de letters M50 zijn blurry, het hoekje onder de telefoon sluit niet passend aan elkaar en dat 'Make a difference_' staat er nogal plompverloren..., om maar te zwijgen over het grote onbenutte witte vlak rechts...sorry for saying, dit is mijn ongezouten mening.
Het gaat hier natuurlijk om de telefoon en die is hartstikke mooi uitgewerkt :D ... ik zou zeggen, probeer ook eens meerdere dingen... een walkman, een wekker... en dan in Illustrator of Flash ofzo 8)

Verwijderd

Dark Blue schreef op 20 november 2003 @ 00:09:
Die telefoon is idd erg vet, mooi gemaakt... ik heb het zelf nog niet gedaan maar zou je aanraden eens met Illustrator of anders Flash (gelijk te animeren) te gaan tekenen...
De hele aankleding eromheen vind ik niet zoveel hebben... de letters M50 zijn blurry, het hoekje onder de telefoon sluit niet passend aan elkaar en dat 'Make a difference_' staat er nogal plompverloren..., om maar te zwijgen over het grote onbenutte witte vlak rechts...sorry for saying, dit is mijn ongezouten mening.
Het gaat hier natuurlijk om de telefoon en die is hartstikke mooi uitgewerkt :D ... ik zou zeggen, probeer ook eens meerdere dingen... een walkman, een wekker... en dan in Illustrator of Flash ofzo 8)
bedankt voor je reply. Alles wat niet telefoon is, is er idd maar rap rap bijgesmeten als bladvulling. Je ongezouten mening is volledig terecht. Het ging em dan ook vooral om de gsm ;)

En dat de letters M50 links wat blurry zijn ligt aan de conversie naar jpg formaat denk ik, in .psd zien ze er beter uit.

Ik heb vroeger wel een tijdje met Illustrator gewerkt, maar nooit echt in verdiept.
Misschien moet ik het maar weer es ter hand nemen en es proberen een vector versie te maken :*)

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Afbeeldingslocatie: http://www.miraculouz.nl/MZlogo.jpg

FF wat.

Eer aan je korf (haha)

• Willem
Wat staat er?

J II ?

Word trouwens erg donker he voor niet-web media.... dunne letters erg onleesbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

Wat vinden jullie hiervan (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/leokennis/codfreedom.jpg

Het is een plaatje uit CoD, heb er een sepia(achtige) tint overheen gedaan, contrast wat aangepast, birghtness en dus de letters erop...

C&C SVP!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thats all for now :)

Groeten J-P

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 12:43 . Reden: bezoekersteller over de zeik! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 19:35:
Hey,

Hier wat dingetjes voor mijn werk... Alles is vector. Hoewel sommige trace filters gebruikt zijn denk ik dat het resultaat lekker grof is. Hou ikzelf wel van. De skull is handgetekend en ook in illustrator ingevuld..

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Thats all for now :)

Groeten J-P
Die eerste vindt ik echt vet mooi. De tweede vindt ik niet zo heel cool maar dat komt volgens mij door al die textvakjes.
De derde is wel weer heel gaaf, lijkt wel een beetje graffiti-achtig en daar hou ik wel van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/n.jonge1/Markster.jpg

Filteren tot je erbij neervalt 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeersel:

Afbeeldingslocatie: http://www.webapplicatie.com/sites/martijn/testasp/woman1.jpg

referentie:

Afbeeldingslocatie: http://www.webapplicatie.com/sites/martijn/testasp/xplicit5angel_1.jpg

Commentaar? ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
lekker wijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Niet op die foto, op zn tekening 8)7 :D
Ik vind het idee goed geslaagd, ik zou wel willen weten of je haar hebt overgetrokken of nagetekend? Ik wil het ook wel even proberen... want ik zie wat dingetjes die me opvallen en ik denk dat ze wel zouden zijn weg te krijgen. Ten eerste de verwisseltruc van het shirtje met het bikinitopje: een beetje onecht. Zoals je haar getekend hebt zijn haar borsten vrij fors en zou de bikini zo floeps omhoog schieten als ze in die houding bewoog :D
Haar lippen zijn wat plat, haar linker oog kijkt slaperig en haar rechter arm heeft een vreemd bobbeltje. Dit allemaal heel kort even, na het hele geteken zie je dat ws. zelf niet tenzij je de afbeelding spiegelt... dan vallen dat soort dingen je op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

iemnand nog C&C op mijn plaat?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

En ik vind de tekening ook wel goed gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ DarkBlue: ik heb hem deels overgetrokken, meer voor de outline eigenlijk, Bij de schouders en de borsten heb ik zelf maar wat aangeklooid. Als ik de outline van de trui zou gebruiken zou dat er heel onnatuurlijk uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 18:56:
Als ik de outline van de trui zou gebruiken zou dat er heel onnatuurlijk uitzien.
Als je wat meer tijd stopt in de schaduw en highlights dan denk ik dat het wel goed zit. Dan zou het topje echt niet onnatuurlijk worden..

Gr. J-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ten eerste even: mooi weer weer JPLC! Ben je een compleet nieuwe weg in geslagen? :D ik vind ze erg stoer, ze zijn wel wat wilder & woester dan wat ik van je gewend ben...
offtopic:
ps. niet schrikken, ik heb een bril voor tijdelijk! aargh!

Ik heb mevrouw webcamdametje ook overgetrokken... ik ben er gisteren en vandaag mee bezig geweest, mensen mia wat een details zeg. Ik vind haar nu in het gezicht nog steeds niet lijken, maar forgive me, het is mijn eerste echte Illustratorwerk zo op toen dat halve plaatje van die moraalridder na - dat was eigenlijk maar ter oefening.

Het voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.webapplicatie.com/sites/martijn/testasp/xplicit5angel_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/crap/womanwebcam.jpg
Comments graag, vooral hoe ik misschien dingen makkelijker kan doen met Illu, ik ga aan deze plaat an sich niets meer veranderen... dus dat wordt dan voor een volgende keer :Y)

offtopic:
Ira: ik ben dan zelf een meidje, nou ik kan ook zo voor mn webcam gaan hangen maar dan heb ik nog even dat maatje 34 in de taille niet, damn :9 ik wou dat ik zo'n wespentaille had. Gelukkig heb ik die slome 'ik ben verveeeeeld' uitstraling niet, hoewel ze wel ietwat de looks van Naomi Campbell heeft...

[ Voor 18% gewijzigd door Dark Blue op 22-11-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tering, wat een geil wijf :D ik hoor dat helemaal niet te vinden, dit soort chicks :P
ik vind hem (behalve schaduwen op gezicht) best mooi ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Het licht op de armen en heupen is een beetje storend, het lijkt nu wel of ze uitgeholde lichaams delen heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/graveyard.jpg
Comments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
@ Dark Blue

Probeer eens gradient meshes te gebruiken om sommige kleurverlopen wat zachter te maken, je ziet nu een beetje te duidelijk waar de 'shape' van de schaduw stopt. Met gradient meshes kan je ook vaak een mooier kleurverloop maken [aangezien een normaal gradient maar een kant op gaat] Voor de rest is het een erg geslaagd overtrekproject :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ja... nou ik heb hier Illu 8, die beperkt zich dus tot géén transparantie en in gradients tot linear en cirkelvormig. Niet veel dus :P
Gradient mesh (is dat verloopnet?) heb ik nog niet geprobeerd, ik weet ook niet of het bij mijn versie al mogelijk is... (ik sta op het punt over te stappen naar CS) dus anders wacht ik daar nog even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Ja gradient mesh is verloopnet, die zit ook in ill 8. Je kan daar ook best veel mee, maar je mist in 8 wel de combinatie van verloopnet/transparantie waarmee je erg mooie effecten mee kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Dit even gemaakt voor vanmiddag. Om even te kijken of het kon, en een soort van stijl plaatsing voor een weblogdiary ideetje van mij :+ Ik kan je zeggen, het zag er mooier uit toen ik het maakte 8)7 ;).

Afbeeldingslocatie: http://switch.mgb-originals.nl/weblogdiary.jpg

Dat zinnetje is een random semi-creatief zinnetje uit m'n hoofd geplukt :+ Past er niet écht bij, maar.. Tjah :+ Staat wel mooi.

Comments! Comments! \o/

[ Voor 26% gewijzigd door Switch op 23-11-2003 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Poging om dit topic een beetje wakker te schoppen
gemaakt aan de hand van een tutorial:
Afbeeldingslocatie: http://drbob.netfirms.com/EYE.jpg

zelf best tevreden met het resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

DocB schreef op 24 november 2003 @ 23:19:
[afbeelding]

Heel gaaf, maar ik wordt er wel scheel van als ik er telang naar kijk :P

Ik probeerde ook ff artistiek te zijn :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/herfst.jpg

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
[afbeelding]

mooooi gedaan :) Iris etc zijn echt perfect, het enige wat me irriteert is dat blokje/hoekje in het midden, wat je een beetje naar rechts heb getrokken en geblurred, op het eerste snelle gezicht ziet het er goed uit, maar als je langer dan 15sec kijkt zie je dat het niet echt op z'n plaats zit.. Dunno hoe zo'n oog in elkaar zit met layers enzo, maar misschien dat hoekje een proberen wat doorzichter te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
ja met dat blokje zat ik ook even te klooien. Ik had ook even zoiets van ik gooi het helemaal weg, maar dat maakt het oog wel gelijk een stuk platter...

mn oog bestaat uit een hoop layers, dus ik kan nog genoeg experimenteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Misschien ook leuk ff te posten waar we de tut kunnen vinden, wil het nl ook wel es proberen:)

Erg koel gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Het begint iig zo dat je een image van drie horizontale balken (noem het de nederlandse vlag) kan maken. Om op die vlag door te gaan:
Balk 1 maak je wit, Balk 2 maak je in een nieuwe layer en Balk 3 maak je weer wit.

Balk 1 en 3 zijn pretty simple: je downloadt een Dingbat font met bliksemschichten (die zijn er) en je pleurt er wat creatief in die layer, in rood. Daaraan geef je een kleine Gaussian blur mee en speelt nog wat met de opacity van de layer.
Dit wijkt echter veel af van hoe mooi 'getekend' DocB hem maakt. Dus maybe is die methode beter.

De middelste balk maak je van boven naar beneden een paar verloopjes in. Bovenaan komt wat er in het midden van het oog moet komen, onderaan wat voor de buitenkant. Dan gooi je er zo'nzelfde balk in zwart overheen, je laat er het filter 'noise', monocrhomatic op los, je knipt er met de one pixelrow selectie één horizontale reep uit en je pixelstretcht die in de lengterichting over de middenbalk. Dan op burn of Multiply met een hele lichte opacity, maybe een paar over elkaar.
Ow, vergeet in elke dan de distort: ocean ripple ofzo niet, voor die leuke 'golfjes'.
En toch denk ik dat DocB dit met zn minuscuul fijne lijntjes dit anders voor elkaar heeft gekregen, please enlighten me (and us) ! het ziet er zo nauwkeurig uit :9
Bovenaan de middenbalk maak je in een nieuwe layer een smal zwart balkje, dat je op blend mode 'burn' zet en je smeert met de Smudge/Push wat bobbels in naar beneden, het moet een beetje blenden met die harige layertjes eronder.

En dan, roffelderoffel: je hide't de onderste layer met de rode nerfjes, je doet een copy merged en je plopt je hele 'reep oog' in een nieuwe layer (voor de zekerheid) :+ ... Met Ctrl-Klik op het layerpanel selecteer je die handel, je geeft er een Distort - Polar Coordinates aan en *tsjoemp* daar zitten ze aan elkaar 8)

Dat witte vierkantje lijkt me geen probleem, ik zou alleen wat uittesten met de plaatsing ervan, probeer eens wat uit, of 2 vlekjes bijv. Want wat je weerspiegeld ziet zijn alleen maar a) de ramen buiten, b) de flits of c) de lamp van de fotograaf.

Nou, die tutorial zal het stukken beter uitleggen. maar dit is vast voor late-night knutselaars ofzo ... en om mezelf weer te bewijzen dat ik eindresultaten ook volledig kan ontleden tot het from-scratch gedoe... nJoy! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Blue op 26-11-2003 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Heheh de methode die DarkBlue hierboven noemt is wel compleet anders dan de tutorial, maar het zal ongetwijfeld een leuk resultaat opleveren.

De tutorial laat je gewoon een paar cirkels maken, de binnenste (pupil) smudge je een beetje uit om hem niet perfect rond te laten. Al die lijntjes zijn verder handmatig getekend (thank god voor mn nieuwe wacom graphire 3 _/-\o_ , moet er niet aan denken om het met de muis te doen :P)
de kleurtjes zijn van spelen met layers en kleurtjes enzo..

enniewees, de tutorial legt het stukken beter uit, hier is de link naar
3dtotal.com

(wel jammer dat mn oog nog zoveel op die tutorial lijkt, als mensen dat lezen lijk ik ineens een stuk minder goed ;) :Y)

zal binnenkort nog wel eens wat wacom schetsen/tekeningen/prutsels in het wacom topic showen (mocht ik iets moois maken that is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

edit : nevermind, had beter eerst post hierboven gelezen :s

[ Voor 94% gewijzigd door Boegel op 26-11-2003 09:04 ]

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Verwijderd

Nou dan maar hier |:(

leek me leuk een topic hier te beginnen dit topic aan te vullen met graphs waarin je van je favoriete plaat een hoes maakt :)

Als je een bepaald nummer hoort is het toch leuk om dat met creativiteit weer te geven ...

My 2 cents:

Genre:
Trance

Tracks:
Motorcycle - As The Rush Comes
Duncan Sheik - On A High (Gabriel & Dresden Love From Humboldt Mix)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/roppenzo/rushcomes.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/roppenzo/ONAHIGH.jpg

• Opi
  • Niet online

Opi

Die tweede ziet er netjes uit, Roppenzo. Welke filter heb je gebruikt voor dat personage? Ik krijg namelijk altijd van die lelijke vlekken op iemands gezicht. Edit je die eenvoudig weg of zet je een bepaalde threshold hoger?

Verwijderd

OpifexMaximus schreef op 27 november 2003 @ 22:53:
Die tweede ziet er netjes uit, Roppenzo. Welke filter heb je gebruikt voor dat personage? Ik krijg namelijk altijd van die lelijke vlekken op iemands gezicht. Edit je die eenvoudig weg of zet je een bepaalde threshold hoger?
die personage was al zo :P

maar je zou het natuurlijk ook gewoon kunnen doen met cutout en dan de boel met de hand een beeetje bij werken.

• Opi
  • Niet online

Opi

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 23:03:

die personage was al zo :P

maar je zou het natuurlijk ook gewoon kunnen doen met cutout en dan de boel met de hand een beeetje bij werken.
Dark Blue (:w) schijnt het voor elkaar te krijgen met Illustrator zie ik net. Maar bedankt voor het aan duigen slaan van m'n dromen. :P

Verwijderd

Bedoel je dit of niet:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/roppenzo/cath.jpg

• Opi
  • Niet online

Opi

Idd, zoiets (beetje uitkijken dat dit geen slowchat wordt :)). Welke filter is dat?

Verwijderd

OpifexMaximus schreef op 27 november 2003 @ 23:09:
[...]

Idd, zoiets (beetje uitkijken dat dit geen slowchat wordt :)). Welke filter is dat?
Cutout.. en dan beetje klooien met contrasten en levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Heel slordig hoor, maar ben de .PSD van m'n werk vergeten mee te nemen dus ik werk 'm volgende week wel af..beetje feedback bitte.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/refunk.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 04-12-2003 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hydraulik-Phunk schreef op 04 december 2003 @ 19:38:
Heel slordig hoor, maar ben de .PSD van m'n werk vergeten mee te nemen dus ik werk 'm volgende week wel af..beetje feedback bitte.
[afbeelding]
Erg rood, en de pijlen zijn niet echt origineel imho. Wat is het eigenlijk, een desktop neem ik aan?

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Desktopje voor m'n breedbeeld idd, en die pijlen heb ik afgekeken, vind het ook niet echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Vind het wel wat hebben, al is het pijl-idee gejat. Het is ook lastig iets _echt_ orgineels te bedenken. En waarom niet, als het een leuk effect geeft. Ik heb geen breedbeeld, maar vind um wel netjes.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Thx, met het slordige bedoel ik lijntjes die niet helemaal goed zijn aangesloten, en een floodfill die niet helemaal door de antialias heen is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
vind het best lijken op:
http://www.deeesignaid.de/cds/cds3.html

:), niet dat je hem daarvan hebt, moest er gewoon gelijk aan denken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

OpifexMaximus schreef op 27 november 2003 @ 23:05:
[...]

Dark Blue (:w) schijnt het voor elkaar te krijgen met Illustrator zie ik net. Maar bedankt voor het aan duigen slaan van m'n dromen. :P
Ik ben onschuldig? :? Op welke plaat doel je? Een silhouet van iemand maken zou ik idd volgens bovenstaande ding doen, zoals die chick in die panterbikini gemaakt is. Een andere manier is idd ontzettend met de contrast gaan spelen, of bijvoorbeeld je foto opdelen in drie lagen zwart/wit en dan in elke laag (multiply) de treshold iets verder zetten, zodat je steeds iets minder detail krijgt in de foto.
(te zien op *spam* http://heidi.stylite.nl, de header daarvan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Zag hier die Cut-out filter, en heb een beetje geexperimenteerd :) Niet veel bijzonders, maar het effect was wel mooi. Originele foto is ook _o_ :), niet zelf genomen.

Origineel:
Afbeeldingslocatie: http://switch.sytes.net/cutoutori.jpg
Ik vindt dit zo'n mooie foto, omdat de man zo mooi zijn hand uitstrekt naar de een-benige vogel (Had ik later pas door, dat het een gehandicapte vogel was). De man wilt vriendschap sluiten met de vogel, die naar alle waarschijnlijkheid zijn been is kwijtgeraakt door een menselijke fout/aggressie :) Je zou hier een mooi semi-filosofisch zinnetje bij kunnen zetten :P. Gewoon een goede foto :)

Mijn CutOut experiment:
Afbeeldingslocatie: http://switch.sytes.net/cutout.jpg

Niet veel bijzonders, dat Cut Out geeft een leuk effect (Soort van Max Payne, Film Noir en GTA3 effect). Leuk om te doen :) In combinatie met andere Artistic en Sketch filters is het wel cool, maar het is door mij niet zo goed uitgewerkt :). Heb me weer een uurtje vermaakt iig :Y) ;).

edit
Zonder Watercolored oude man:
Afbeeldingslocatie: http://switch.sytes.net/cutoutwoei.jpg

Ook leuk :)

Edit²
En nog een:
Afbeeldingslocatie: http://switch.sytes.net/ipodcut.jpg
Mooi, alleen jammer dat je er niet echt skill voor nodig hebt ofzo, het is gewoon een filter :). Maar dat betekent niet dat je er niet mee kan experimenteren. Wat zou het effect zijn als je hem Mozaic'd, Blurred, Sketched, Watercolored en dán Cut Out gebruikt? Veel mogelijkheden :). Leuke filter iig :+

Zal nu stoppen hoor :> ;).

[ Voor 53% gewijzigd door Switch op 08-12-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

hmm die meeuwen doen me denken aan 'mine, mine, mine!' ;) (voor degenen die finding nemo gezien hebben)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ghihihi, finding nemo rockt hard!

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17337/full.jpg
"Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
errr?

* Punksmurf gaat m toch maar es kijken vanavond :P

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Echt waar beter dan de hele matrix trilogie bij elkaar!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

leokennis schreef op 06 december 2003 @ 18:07:
Echt waar beter dan de hele matrix trilogie bij elkaar!
Nee dat is moeilijk :P Matrix 2 en 3 scoren negatief op mijn scorelijst, kom je dus altijd wel overheen :)

1 is wel redelijk koel opzich.

[ Voor 7% gewijzigd door DarkX op 06-12-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
erg offtopic, maar matrix 2 vond ik toch wel het beste, jammer alleen dat ze zo f*cking veel slow-motion gebruikten :/
de filosofie erachter blijft ook echt ontettend cool

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Nou ik zou zeggen: kijk naar finding nemo en de matrix is een vage brij onzin, echt de film van het jaar tot nu toe!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
hehe, MINE!

geniale film!!!

[/offtopic]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Switch schreef op 06 december 2003 @ 16:01:
Mooi, alleen jammer dat je er niet echt skill voor nodig hebt ofzo, het is gewoon een filter :). Maar dat betekent niet dat je er niet mee kan experimenteren. Wat zou het effect zijn als je hem Mozaic'd, Blurred, Sketched, Watercolored en dán Cut Out gebruikt? Veel mogelijkheden :). Leuke filter iig :+

Zal nu stoppen hoor :> ;).
dan krijg je Afbeeldingslocatie: http://being.matttt.nl/mid.png

half jaartje terug ofzo eens gemaakt..

Afbeeldingslocatie: http://images.matttt.nl/data/media/8/18.jpg
origineel

[ Voor 8% gewijzigd door bakakaizoku op 06-12-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/tgroesen/got-gemeuk.gif
:) en vraag me niet hoe ik het heb gedaan, dat is gewoon layer dupliceren, filter overheen.. weggummen etc. blending klooien

edit: ziet er best lomp uit eigenlijk :|

[ Voor 18% gewijzigd door flashin op 06-12-2003 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:KoLkwGdfotIC:www.sofagames.ie/flashFlyer/flyer.gif

Weet iemand hoe ik dit effect krijg?
Dus dat 'oud gescheurd' effect aan de zijkanten van een afbeelding.

Ik heb al op verschillende plaatsen gezocht, maar ik kan niets vinden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.