Ik ben weer eens verder gegaan met oefenen. Ik heb eens flink met Markers zitten werken, en het resultaat is best te doen. Het logo klopt niet helemaal met de auto.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik vind dit wel een grappig concept en wilde er zelf ook iets mee doen, dus bij dezemattttt schreef op 09 februari 2004 @ 20:59:
[afbeelding]
voor valentijns dag gemaakt, voor 2 hele goede vriendinnen
op fotopapier afgedrukt en op de bus gegooid (wonen geen van 2en hier)
Verwijderd
Een foto zegt meer dan duizend woorden (is het toch?leokennis schreef op 13 februari 2004 @ 21:25:
[afbeelding]
Is een foto van Tom Harding met cutout filter en een beetje groen gecolorized.
Weet niet of het nu wel of niet mooi is om er tekst op te zetten (iets in de trant van 'is god a dj?' oid)
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Vooral de tweede vind ik erg luguber. Doet me denken aan dit plaatje (was pas in het nieuws): >klik<Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 21:56:
Hier ook 2 Photoshop thingie's van mij![]()
gemaakt met photoshop 7
www.diovisuals.co,
Verwijderd
zeer mooiSanity11 schreef op 17 februari 2004 @ 13:12:
Hier nog een P.S werkje. Getekend met een Wacom, geen lagen of effecten gebruikt. Alleen maar gebrushed. Jammer genoeg is ie nog niet goed omdat ik het detail niet goed heb verdeeld. Maar ik heb geen zin meer om dat af te maken
Ik hoop dat jullie het iets vinden. [afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Opzich is hier wel es een 2D contest geweest, maar dies beetje uitgestorven geloof ik....Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 23:23:
Weet niet of deze vraag al is geweest maar waarom houden we geen 2d contests zoals ze die bij 3d hebben. Ik denk dat het mensen zal aanzetten om meer te photoshoppen zodat ze beter worden. Weet zeker dat ik het wel zou doen. Naja ik hoor het wel.
[ Voor 14% gewijzigd door Oogst op 18-02-2004 13:55 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
[ Voor 38% gewijzigd door Willem op 18-02-2004 15:01 ]
Neuh, heel weinig eigenlijk. Van het weekend een uur of vier gefilmd en nog een uur of drie besteed aan uitzoeken hoe ik het beste samen kan voegen en het samenvoegen en capturen zelf.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
haha, hij is coolOogst schreef op 18 februari 2004 @ 12:50:
Ik moest voor school een animatie maken en heb daarvoor eens een keer iets heel anders gedaan dan ik gewoonlijk doe: niet 3d maar echte ouderwetse stop-motion.
Stop-motion is dat je objecten neerzet, een foto maakt, de objecten een stukje verplaatst, weer een foto maakt, enz. Die foto's plak je dan achter elkaar en dan heb je een animatie. Deze techniek is vooral bekend van klei-animaties als Chicken Run, Wallace & Grommit en Pengu. Alleen heb ik geen klei geanimeerd, maar mijn eigen cello.
Het resultaat is een quicktime-filmpje van ruim 1 minuut inclusief geluid:
Opmaat tot de dag (7mb Quicktime)
Een plaatje uit mijn animatie:
[afbeelding]
De kwaliteit is erg laag doordat ik zo dom was in plaats van een digitale fotocamera een videocamera te gebruiken, wat natuurlijk geen enkele meerwaarde heeft.
Verwijderd
Je kunt voortaan beter wel ff Smart Guides (Ctrl+U) aanzetten en Shift indrukken als je horizontalen/verticalen wilt maken. Wordt 't iets netter van...Larixk schreef op 16 februari 2004 @ 18:51:
[afbeelding]
ontwerp voor een t-shirt contest op een andere site
Verwijderd
Hmm, wel cool. Maar ook wel ietwat schokkerig.Oogst schreef op 18 februari 2004 @ 12:50:
Ik moest voor school een animatie maken en heb daarvoor eens een keer iets heel anders gedaan dan ik gewoonlijk doe: niet 3d maar echte ouderwetse stop-motion.
Stop-motion is dat je objecten neerzet, een foto maakt, de objecten een stukje verplaatst, weer een foto maakt, enz. Die foto's plak je dan achter elkaar en dan heb je een animatie. Deze techniek is vooral bekend van klei-animaties als Chicken Run, Wallace & Grommit en Pengu. Alleen heb ik geen klei geanimeerd, maar mijn eigen cello.
Het resultaat is een quicktime-filmpje van ruim 1 minuut inclusief geluid:
Opmaat tot de dag (7mb Quicktime)
Een plaatje uit mijn animatie:
[afbeelding]
De kwaliteit is erg laag doordat ik zo dom was in plaats van een digitale fotocamera een videocamera te gebruiken, wat natuurlijk geen enkele meerwaarde heeft.
met een hamer past alles
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
Wil je beeld zonder schokken is 24 toch wel aan te raden. Ik heb zelf ook wel eens een stop-motion filmpje gemaakt, met 24 fps. Dat liep wel wat mooier dan dat filmpje.Oogst schreef op 19 februari 2004 @ 19:55:
24 frames per seconde is nergens voor nodig hoor. Dit zijn er slechts 4 per seconde (!), dus met een stuk of 12 zit je al heel netjes.
Verwijderd
Verwijderd
Met een videocamera kun je wel 24 frames per seconden opnemen, alleen zie je dan telkens de maker van het filmpje het hele spul (de voorwerpen die je wil bewegen) verplaatsen/bewegenVerwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 14:14:
Waarom zou je het dan nog stop-motion doen? Dan benader je gewoon een videocamera... Enige verschil; het kost je heel wat meer tijd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 14:34 ]
Verwijderd
Overtollig blauw bedoel je zeker?Senzuboon schreef op 24 februari 2004 @ 20:45:
*kick*
Een klein ontwerpje voor mijn website die ooit nog een keer online hoop te krijgen.
[afbeelding]
Beetje overtollig wit nu, maar dat hoop ik nog te kunnen omzetten naar iets interresants.
leoaq.fm // Jeune Loop
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
leoaq.fm // Jeune Loop
Gebasseerd op het Londense metro-stelsel zo te zien (al is 't 'm niet)Larixk schreef op 01 maart 2004 @ 11:01:
[afbeelding] klik voor groot
nogmaals een idee voor een t-shirt contest voor een hiphopboard
(WIP)
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
hehe, ik was dit weekend in Londen en als ik dit plaatje zie wil ik meteen weer terugLarixk schreef op 01 maart 2004 @ 11:01:
(WIP)
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Daar had ik in het begin ook last vanBizonKid schreef op 02 maart 2004 @ 19:26:
Tijd voor een complete newbie vraag; als ik in illustrator met de penseel gewoon freehand wil werken, schijnt dit niet te lukken. Ik wil gewoon wat tekenen net alsof je met een gewone potlood bezig bent, maar sommige delen overlappen elkaar dan (paths?), net alsof je in photoshop een laag bovenop de andere legt.
Is dit programma daarvoor niet bestemd, of wat gebruiken jullie voor werk uit de losse pols?
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Je moet je Fill color op transaprent zetten zoals inquestos al zegt.BizonKid schreef op 02 maart 2004 @ 19:26:
Tijd voor een complete newbie vraag; als ik in illustrator met de penseel gewoon freehand wil werken, schijnt dit niet te lukken. Ik wil gewoon wat tekenen net alsof je met een gewone potlood bezig bent, maar sommige delen overlappen elkaar dan (paths?), net alsof je in photoshop een laag bovenop de andere legt.
Is dit programma daarvoor niet bestemd, of wat gebruiken jullie voor werk uit de losse pols?
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
Sanity11 schreef op 12 februari 2004 @ 17:58:
Hallo, ik heb nog iets gemaakt met P.S 7.0
[afbeelding]
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
met een hamer past alles
[ Voor 21% gewijzigd door Sanity11 op 09-03-2004 14:28 ]
www.diovisuals.co,
[ Voor 99% gewijzigd door Sanity11 op 09-03-2004 14:22 ]
www.diovisuals.co,
Verwijderd
/me 22 jarige vindt het helemaal geweldig!!Sanity11 schreef op 09 maart 2004 @ 14:21:
[afbeelding]
Ik hoop dat jullie het iets vinden (voor kleine kinderen dan he).
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Intronic op 15-03-2004 02:37 ]
Verwijderd
Aargh, die eerste is echt te bruut!Sanity11 schreef op 09 maart 2004 @ 14:21:
Ik heb nog wat gehobbyt voor een bedrijf die vanalles voor kinderen maakt, ik voelde me weer helemaal jong toen ik bezig was![]()
Deze is met Corel Painter 8 gemaakt:
[afbeelding]
En deze is met Illustrator 10 gemaakt:
[afbeelding]
Ik hoop dat jullie het iets vinden (voor kleine kinderen dan he).
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
[ Voor 44% gewijzigd door zwahiel op 15-03-2004 15:49 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Ja & Bedanktleokennis schreef op 15 maart 2004 @ 16:47:
funksngrooves, heb jij een zwart-wit foto zelf op de computer ingekleurd?![]()
![]()
![]()
Je zou zweren dat de foto al in kleur was...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 23:06 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Yoozer op 17-03-2004 15:22 ]
teveel zooi, te weinig tijd
[ Voor 69% gewijzigd door prantiC op 17-03-2004 16:30 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Cartman! op 17-03-2004 19:20 ]
Verwijderd
neej je meent hetYoozer schreef op 17 maart 2004 @ 15:21:
Ik ben vieux niet, maar ik ken een paar luitjes van Depthcore die 't met Bryce doen. 3dsmax en Maya werken ook ; het gaat vooral om een paar belangrijke dingen:
-.
Verwijderd
Ik heb gezocht naar het vage programma, maar kan het nergens vinden, heb je misschien iets meer informatie?Het heet drawing effects smart met render functie
ik vind em zeer goed gelukt, als achtergrond zou je nog een industriele stad kunnen nemen en die vlekken; ik zie er een schedel in.Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 20:36:
[afbeelding]
wipje.. heeft nog geen achtergrond oid maar had ook eigenlijk niet echt een idee wat ik daar voor achtergrond bij moet gooien
wilde eigenlijk die stip-strepen uit het mondkapje terug laten komen maar weet niet of dat lukt eigenlijkanders delete ik ze wel
Hey! Een van je loggers heeft mijn tape-illu gejat! Maar ik voel me gevleid hoorleokennis schreef op 19 maart 2004 @ 20:42:
[afbeelding]
Wallpapertje voor mijn weblog (de 13 in de url kun je vervangen met alles tussen 1 en 13)
Moet dus op een apple-reclame lijken. Font=garamond, hét apple font (garamond-apple oid?) is onverkrijgbaar dus helaasch...
Wat nou, niet verkrijgbaar?leokennis schreef op 19 maart 2004 @ 20:42:
[afbeelding]
Wallpapertje voor mijn weblog (de 13 in de url kun je vervangen met alles tussen 1 en 13)
Moet dus op een apple-reclame lijken. Font=garamond, hét apple font (garamond-apple oid?) is onverkrijgbaar dus helaasch...
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Oeh, mooi gedaan.. alleen jammer van dat grote witte vlak. Probeer voor de grap eens een simpele lijngradient naar een net wat donkergrijzere kleur voor de wang, je zult zien dat zo iets al heel veel verschil kan maken.guyvdn schreef op 21 maart 2004 @ 14:11:
Mijne eerste Illustrator werkje. Orochimaru van de anime reeks Naruto.
[afbeelding]
KritiekVerwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 15:56:
Ik heb het 2d gedeelte van t1anime.com heb ik gemaakt, de site is nog lang niet af, maar het begint wel ergens op te lijken heb ik zo het idee, ik vind het alleen erg moeilijk om me eigen werk te beoordelen, dus als iemand op of aanmerkingen heeft hoor ik die graag
Waar ik nu nog niet zo tevreden over ben zijn de knoppen aan de linkerkant, daar moet ik nog wat beters voor maken.
hier een screenshotje:
[afbeelding]
[ Voor 59% gewijzigd door Yoozer op 21-03-2004 17:50 ]
Verwijderd
Thnx, ik had over een paar dingen al dezelfde ideeën zoals die "contact us" tekst, niet passende blauwe knoppen, en een soort box om het nieuws in te zetten, ik ga weer aan het werk, even wat kritiek puntjes proberen weg te werkenYoozer schreef op 21 maart 2004 @ 17:31:
[...]
Kritiek
- spelfout in "wallpapers", in "through" - http://dictionary.reference.com
- "contact us" is geen menu-knop, en vrijwel onleesbaar
- font met emboss is gruwelijk
- oranje past niet bij het blauw van het menu, en ik zie geen 'anime section'
- minder hip taalgebruik werkt ook (2, z)
- tekst in menu lijkt niet dezelfde grootte te hebben.
- afbeelding boven menu lijkt 2 pixels erboven te zweven.
- achtergrond is niet in dezelfde anime-stijl
Het ziet nog niet echt strak uit, en dropshadows en emboss zijn heel standaard PS spul - niet doen.
- tips : consistenter kleurgebruik
- maak iets als een nieuws-box zodat je nieuwe berichten in een apart gedeelte van het scherm kan zetten
- minder layer effects misbruiken.
met een hamer past alles
Verwijderd
Even offtopic, dit is precies mijn hiphopstraatje, wat staat er nog meer op stapel voor de site ?Larixk schreef op 01 maart 2004 @ 11:01:
(WIP)
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Hey Mito,Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 15:56:
Ik heb het 2d gedeelte van t1anime.com heb ik gemaakt, de site is nog lang niet af, maar het begint wel ergens op te lijken heb ik zo het idee, ik vind het alleen erg moeilijk om me eigen werk te beoordelen, dus als iemand op of aanmerkingen heeft hoor ik die graag
Waar ik nu nog niet zo tevreden over ben zijn de knoppen aan de linkerkant, daar moet ik nog wat beters voor maken.
hier een screenshotje:
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door OutSIdeR op 23-03-2004 14:05 ]
Verwijderd
Het is boven erg kaal! Of je moet er iets plaatsen of even verticaal inkorten! Voor de rest is ie mooi!OutSIdeR schreef op 23 maart 2004 @ 14:05:
Ik was ff bezig op school om een signature te bouwen,
[afbeelding]
Maar 't mist wat, en ik weet niet echt wat...
Help ?!
hmm ze vonden hem niet junglig genoeg. dus kep een nieuwe versie gemaakt:Larixk schreef op 19 maart 2004 @ 17:52:
[afbeelding]
Opdruk van het t-shirt dat aan 500 leerlingen wordt uitgedeeld op de laatste schooldag op mijn school dit jaar.
Het thema van de laatste schooldag(=lsd) is dit jaar Jungle, vandaar dit ontwerp
met een hamer past alles
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq