[2d] post je 2d stuff maar weer - part 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.307 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer eens verder gegaan met oefenen. Ik heb eens flink met Markers zitten werken, en het resultaat is best te doen. Het logo klopt niet helemaal met de auto.

Afbeeldingslocatie: http://www.upselen.nl/tf/Mini-Cooper.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

De luchthapper lijkt ook iets te ver naar rechts te zitten, maar verder ziet 'ie er snor uit.

Wat voor stiften heb je gebruikt ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/MI8O6U9ZS92/picserver.gif

Is een foto van Tom Harding met cutout filter en een beetje groen gecolorized.

Weet niet of het nu wel of niet mooi is om er tekst op te zetten (iets in de trant van 'is god a dj?' oid)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 21:15
mattttt schreef op 09 februari 2004 @ 20:59:
[afbeelding]

voor valentijns dag gemaakt, voor 2 hele goede vriendinnen :)
op fotopapier afgedrukt en op de bus gegooid (wonen geen van 2en hier)
Ik vind dit wel een grappig concept en wilde er zelf ook iets mee doen, dus bij deze :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/happy_valentinesday_2.jpg
Als je dit niet wilt dat ik met jouw werk klooi..geef je maar een gil, dan verwijder ik 'm wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jonk0369/whatever.gif

wipje.. heeft nog geen achtergrond oid maar had ook eigenlijk niet echt een idee wat ik daar voor achtergrond bij moet gooien :/
wilde eigenlijk die stip-strepen uit het mondkapje terug laten komen maar weet niet of dat lukt eigenlijk :P anders delete ik ze wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Laatste paar dingen die ik heb gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.vype.nl/rickw/rickwaaldersuntitled3.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.rickwaalders.nl/nieuwding2.gif

Deze is iets te breed om direct te posten ;)

http://www.vype.nl/rickw/rick.waalders.site.prvw.gif

Was de bedoeling dat die laatste een flash site zou worden voor/over mezelf, maar ben toch weer ergens anders aan begonnen gisteren dus ik ga er niet mee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

leokennis schreef op 13 februari 2004 @ 21:25:
[afbeelding]

Is een foto van Tom Harding met cutout filter en een beetje groen gecolorized.

Weet niet of het nu wel of niet mooi is om er tekst op te zetten (iets in de trant van 'is god a dj?' oid)
Een foto zegt meer dan duizend woorden (is het toch? :+)
Laat de foto voor zich spreken zou ik zeggen

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook 2 Photoshop thingie's van mij :D

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.smilde/art/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.smilde/art/123.jpg

gemaakt met photoshop 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 21:56:
Hier ook 2 Photoshop thingie's van mij :D
gemaakt met photoshop 7
Vooral de tweede vind ik erg luguber. Doet me denken aan dit plaatje (was pas in het nieuws): >klik<
De dichtgenaaide mond is wel goed gedaan. Ik ben benieuwd waarom je zulke dingen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/nlhd.jpg
ontwerp voor een t-shirt contest op een andere site

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomaat
nice..maar das 3D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

hehe, compleet gerenderd in Illustrator ja :)
met een Larixk rendering systeem dat er 10 minuten aan gewerkt heeft.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanity11
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hier nog een P.S werkje. Getekend met een Wacom, geen lagen of effecten gebruikt. Alleen maar gebrushed. Jammer genoeg is ie nog niet goed omdat ik het detail niet goed heb verdeeld. Maar ik heb geen zin meer om dat af te maken ;)
Ik hoop dat jullie het iets vinden. Afbeeldingslocatie: http://www.sanitarium.nl/Natural.jpg

www.diovisuals.co,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanity11 schreef op 17 februari 2004 @ 13:12:
Hier nog een P.S werkje. Getekend met een Wacom, geen lagen of effecten gebruikt. Alleen maar gebrushed. Jammer genoeg is ie nog niet goed omdat ik het detail niet goed heb verdeeld. Maar ik heb geen zin meer om dat af te maken ;)
Ik hoop dat jullie het iets vinden. [afbeelding]
zeer mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomaat
erg mooi! :)

maar idd jammer..zoals je zelf ook al zegt, de voorgrond is erg high detail en o.a. de voorste ballon weer erg low getail..misschien dat als je je nog een keer verveelt, je 'm af maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of deze vraag al is geweest maar waarom houden we geen 2d contests zoals ze die bij 3d hebben :o . Ik denk dat het mensen zal aanzetten om meer te photoshoppen zodat ze beter worden. Weet zeker dat ik het wel zou doen. Naja ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 23:23:
Weet niet of deze vraag al is geweest maar waarom houden we geen 2d contests zoals ze die bij 3d hebben :o . Ik denk dat het mensen zal aanzetten om meer te photoshoppen zodat ze beter worden. Weet zeker dat ik het wel zou doen. Naja ik hoor het wel.
Opzich is hier wel es een 2D contest geweest, maar dies beetje uitgestorven geloof ik.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Laatst online: 31-08 09:33
Ik moest voor school een animatie maken en heb daarvoor eens een keer iets heel anders gedaan dan ik gewoonlijk doe: niet 3d maar echte ouderwetse stop-motion.

Stop-motion is dat je objecten neerzet, een foto maakt, de objecten een stukje verplaatst, weer een foto maakt, enz. Die foto's plak je dan achter elkaar en dan heb je een animatie. Deze techniek is vooral bekend van klei-animaties als Chicken Run, Wallace & Grommit en Pengu. Alleen heb ik geen klei geanimeerd, maar mijn eigen cello.

Het resultaat is een quicktime-filmpje van ruim 1 minuut inclusief geluid:

Opmaat tot de dag (7mb Quicktime)

Een plaatje uit mijn animatie:

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/Cello-capture305%20screenshot.jpg

De kwaliteit is erg laag doordat ik zo dom was in plaats van een digitale fotocamera een videocamera te gebruiken, wat natuurlijk geen enkele meerwaarde heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door Oogst op 18-02-2004 13:55 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 16:28
Erg tof! Niet alles loopt even soepel, maar ziet er zeker goed uit. :o

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
Heel erg gaaf gedaan! :)
Heeft het veel tijd gekost?

[ Voor 38% gewijzigd door Willem op 18-02-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
willem169 schreef op 18 februari 2004 @ 15:01:
Heel erg gaaf gedaan! :)
Heeft het veel tijd gekost?
Neuh, heel weinig eigenlijk. Van het weekend een uur of vier gefilmd en nog een uur of drie besteed aan uitzoeken hoe ik het beste samen kan voegen en het samenvoegen en capturen zelf.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst schreef op 18 februari 2004 @ 12:50:
Ik moest voor school een animatie maken en heb daarvoor eens een keer iets heel anders gedaan dan ik gewoonlijk doe: niet 3d maar echte ouderwetse stop-motion.

Stop-motion is dat je objecten neerzet, een foto maakt, de objecten een stukje verplaatst, weer een foto maakt, enz. Die foto's plak je dan achter elkaar en dan heb je een animatie. Deze techniek is vooral bekend van klei-animaties als Chicken Run, Wallace & Grommit en Pengu. Alleen heb ik geen klei geanimeerd, maar mijn eigen cello.

[afbeelding]

De kwaliteit is erg laag doordat ik zo dom was in plaats van een digitale fotocamera een videocamera te gebruiken, wat natuurlijk geen enkele meerwaarde heeft.
haha, hij is cool :D
ik herken het huis :+

Verwijderd

Larixk schreef op 16 februari 2004 @ 18:51:
[afbeelding]
ontwerp voor een t-shirt contest op een andere site
Je kunt voortaan beter wel ff Smart Guides (Ctrl+U) aanzetten en Shift indrukken als je horizontalen/verticalen wilt maken. Wordt 't iets netter van...

Verwijderd

Oogst schreef op 18 februari 2004 @ 12:50:

[afbeelding]

Hmm, wel cool. Maar ook wel ietwat schokkerig.
Je moet eigenlijk wel tegen de 24 beeldjes per seconde hebben. :)

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
doe jij het over? :P

met een hamer past alles

• Oogst
24 frames per seconde is nergens voor nodig hoor. Dit zijn er slechts 4 per seconde (!), dus met een stuk of 12 zit je al heel netjes. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst schreef op 19 februari 2004 @ 19:55:
24 frames per seconde is nergens voor nodig hoor. Dit zijn er slechts 4 per seconde (!), dus met een stuk of 12 zit je al heel netjes. :)
Wil je beeld zonder schokken is 24 toch wel aan te raden. Ik heb zelf ook wel eens een stop-motion filmpje gemaakt, met 24 fps. Dat liep wel wat mooier dan dat filmpje.

Maargoed, nutteloze discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je het dan nog stop-motion doen? Dan benader je gewoon een videocamera... Enige verschil; het kost je heel wat meer tijd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 14:14:
Waarom zou je het dan nog stop-motion doen? Dan benader je gewoon een videocamera... Enige verschil; het kost je heel wat meer tijd :?
Met een videocamera kun je wel 24 frames per seconden opnemen, alleen zie je dan telkens de maker van het filmpje het hele spul (de voorwerpen die je wil bewegen) verplaatsen/bewegen :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schurft dubbelpoost :/

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

*kick*

Een klein ontwerpje voor mijn website die ooit nog een keer online hoop te krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/site_groen_wip1.gif

Beetje overtollig wit nu, maar dat hoop ik nog te kunnen omzetten naar iets interresants. :)

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senzuboon schreef op 24 februari 2004 @ 20:45:
*kick*

Een klein ontwerpje voor mijn website die ooit nog een keer online hoop te krijgen.

[afbeelding]

Beetje overtollig wit nu, maar dat hoop ik nog te kunnen omzetten naar iets interresants. :)
Overtollig blauw bedoel je zeker?
Het kleurenpalet en de stijl doen me eigenlijk het eerst denken aan tandpasta.
Lekker strak, maar kan er verder niks over zeggen zonder dat duidelijk is hoe je het in gaat delen. Wat wordt het, flash in een html-jasje, full flash, html, dynamisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook bezig met een site.

Afbeeldingslocatie: http://www.morsweg.nl/got/dissonant_600.jpg.
Klikbaar voor de goede resolutie.

Ik houd me aanbevolen voor commentaar/feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Tjah overtollig blauw :P Dit is nog maar enig gepruts... Moet nog ff wat meer verzinnen. Inclusief content ;)

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@oogst; masters dat filmpje, echt leuk gedaan en bedacht.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/scaredcow/upload/uploads/hc/wall_1_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/scaredcow/upload/uploads/wall_2_small.jpg

uiteraard klikbaar

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

carecrow, die is wel leuk en de onderste ook...alleen erm..tja Lonsdale hè. Van nature miss. geen racistisch merk maar toch vrij berucht.

Nou ja daar heb ik niks mee te maken: 't ziet er leuk uit alleen de 'vage vlekken' op het zwarte deel van de onderste plaat vind ik niet zo mooi.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/undergrounds.jpg klik voor groot
nogmaals een idee voor een t-shirt contest voor een hiphopboard

(WIP)

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Hmmm ziet er leuk uit :)

Misschien die tekst in de legenda wat centreren? Verder jammer van de JPG kwaliteit, maar het concept is idd wel leuk.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

De jpg is alleen crappy bij de wips natuurlijk :)

en ik zit inderdaad nog te tobben over wat te doen met die legenda

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

gewoon;
groen lijntje=vette muziek
geel lijntje = vette muziek
rood lijntje = vette muziek
enz.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 11-09 23:01
Larixk schreef op 01 maart 2004 @ 11:01:
[afbeelding] klik voor groot

(WIP)
Gebasseerd op het Londense metro-stelsel zo te zien (al is 't 'm niet)
Leuk idee IIG, al betwijfel ik het of het goed zichtbaar zal zijn op een T-shirt..
Maar dit zijn dus allemaal hiphop-groepen? Heeft de positie van de namen ook nog enige symbolische betekenis

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

(WIP)
hehe, ik was dit weekend in Londen en als ik dit plaatje zie wil ik meteen weer terug :D

is de achtergrond trouwens een opgefrommeld, ingescand papiertje of is dat ook gephotoshopped?

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

bedankt voorr de reacties

De achtergrond is een stockfoto van een verfommeld papiertje die ik zelf nog over wil gaan maken, het ging tot nu toe om het idee.

De stationsnamen zijn inderdaad hip-hop acts, wel de minder bekende over het algemeen. Ik zet ze een beetje per stijl bij elkaar in de buurt.

Ik was afgelopen week ook in Londen, eenmaal thuis kwam ik met dit idee, dus de associatie van sommigen hier is niet toevallig :P

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizonKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03 00:40
Tijd voor een complete newbie vraag; als ik in illustrator met de penseel gewoon freehand wil werken, schijnt dit niet te lukken. Ik wil gewoon wat tekenen net alsof je met een gewone potlood bezig bent, maar sommige delen overlappen elkaar dan (paths?), net alsof je in photoshop een laag bovenop de andere legt.
Is dit programma daarvoor niet bestemd, of wat gebruiken jullie voor werk uit de losse pols?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 11-09 23:01
BizonKid schreef op 02 maart 2004 @ 19:26:
Tijd voor een complete newbie vraag; als ik in illustrator met de penseel gewoon freehand wil werken, schijnt dit niet te lukken. Ik wil gewoon wat tekenen net alsof je met een gewone potlood bezig bent, maar sommige delen overlappen elkaar dan (paths?), net alsof je in photoshop een laag bovenop de andere legt.
Is dit programma daarvoor niet bestemd, of wat gebruiken jullie voor werk uit de losse pols?
Daar had ik in het begin ook last van :P Komt doordat het gebied van het eerste punt tot het laatste punt en alles daartussen standaard wit wordt opgevuld. Gewoon bij swatches schuine rode lijn door withokje aanklikken (helemaal linksboven), en dan gaat alles goed. Maar hoe Illustrator in z'n werk gaat weet ik niet, ben zelf nog über-noob..

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

BizonKid schreef op 02 maart 2004 @ 19:26:
Je moet je Fill color op transaprent zetten zoals inquestos al zegt.
Als je zo tekent teken je eigenlijk de randen van een vlak, illustrator verbindt het begin- en eindpunt van je lijn aan elkaar om er zo een vlak van te maken.
Als je de fill op [/] zet zie je dan dus alleen de lijn.

Voor digital painting is Illustrator dus niet echt geschikt. Hiervoor kan je beter Photoshop of Painter gebruiken.

Illustrotr werkt aan de hand van vectors, photoshop aan de hand van bitmap's.
lees daavoor even dit: http://www.usu.edu/sanderso/multinet/bitvec.html door.
Dan kan je beter redeneren welk soort programma in welke situatie het best te gebruiken is.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Had vanavond niets te doen en had nog domeinnaam over dus bij deze een wip.

Afbeeldingslocatie: http://www.wielgoesonline.net/sites/crossponnies/img/4.png

Foto schameloos ergens van internet af geplukt (volgens mij zelfs van FG)

En 't logo apart gebaseerd op London metro, vond 't gewoon een leuk concept.

Afbeeldingslocatie: http://www.wielgoesonline.net/sites/crossponnies/crossponnies_logo_smlr.png

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12-2021

AkaXakA

Just Kidding...

Ah, als we website wipjes gaan plaatsen...

GameOver.com:
Afbeeldingslocatie: http://lounge.gameover.com/xtra/gameover-wip8.jpg
Hier in aanbouw

Cascading Lounge @ GameOver.com:

Ook nog in aanbouw...

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12-2021

AkaXakA

Just Kidding...

Sanity11 schreef op 12 februari 2004 @ 17:58:
Hallo, ik heb nog iets gemaakt met P.S 7.0

[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 21:13
Ik kan zo snel geen voorbeeld vinden ,maar het effect dat er over iemands gezicht een dierenpatroon gemaakt is(lekker duidelijk ja), zeg maar een gezicht en daar tijgervel overheen gelegt die ook precies het gezicht volgt

Weet iemand heel toevallig hoe het effect heet...of hoe je dat effect moet maken als iemand het uberhaupt al snapt wat ik bedoel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
misschien veel met maskers en voorwerpen (layers in psp) kloten tot je het gewenste effect het? of zelf echt erop tekenen/verfen met de beschikbare tools..
anders weet ik het ook niet, maar ik zou iig een texture nemen met (bijv tijgervel) en die zo maken dat alle plekken die ik niet gecovered wil hebben zijn verwijderd en dan de tranparancy/blend mode van je voorwerp/layer dusdanig aanpassen dat het 'net echt' is
geen idee of het werkt tho' ...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

nachtergrondplaatje voor http://www.yawlarixk.tk/
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/book/Untitled-1.gif
die site is n soort gastenboek, maar dan wordt er m.b.v. samurize de posts naar mn desktop gestuurd.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanity11
  • Niet online
Ik heb nog wat gehobbyt voor een bedrijf die vanalles voor kinderen maakt, ik voelde me weer helemaal jong toen ik bezig was ;)

Deze is met Corel Painter 8 gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.sanitarium.nl/Kindertek1.jpg

En deze is met Illustrator 10 gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.sanitarium.nl/Kindertek2.jpg

Ik hoop dat jullie het iets vinden (voor kleine kinderen dan he). 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Sanity11 op 09-03-2004 14:28 ]

www.diovisuals.co,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanity11
  • Niet online
Foutje.

[ Voor 99% gewijzigd door Sanity11 op 09-03-2004 14:22 ]

www.diovisuals.co,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanity11 schreef op 09 maart 2004 @ 14:21:
[afbeelding]

/me 22 jarige vindt het helemaal geweldig!! :)

Alleen dacht ik eerst dat er een olifant in die boom zat omdat die neus voor de boom zit (en daardoor niet goed zichtbaar is), maar verder is ie érg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

W.I.P.

Er wordt nog aan gewerkt maar wilde op zondagavond deze toch alvast posten:

Afbeeldingslocatie: http://www.nozzman.nl/unpublished/wip.gif

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemaakt in Illustrator.

Afbeeldingslocatie: http://www.upselen.nl/tf/wijf.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nozzman: lol, ik scrolde snel omlaag, zag die tekening en dacht: Dat is een nozzman! Ondanks de andere stijl, izzie toch in nozzman stijl :+

upselen: viezerd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Afbeeldingslocatie: http://www.intronic-hardware.nl/okaru-fx-splash.jpg

WIPje voor me site (webdesign). Heb het lekker simpel gehouden, comments aub.

[ Voor 5% gewijzigd door Intronic op 15-03-2004 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eventjes zin een foto te bewerken, oplappen en inkleuren (orgineel is zwart/wit) en ietsje veranderen was het doel. Het is nog een WIPje ik wil er uiteindelijk een wallpaper van maken.

Het bronbestand (dan kun je zien hoe beroerd het was): http://www.alisonlohmanfan.com/gallery/mags/Esquire_01.jpg

En het resultaat tot dusver:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dve/alison/alison2.jpg

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

2D contest lijkt me idd leuk als deze in de richtlijnen van de 3D contest wordt opgezet. Er is zoveel te verzinnen met 2D, van fotoedit tot eigen onderwerpen, van stijledits tot illustraties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawkeyeNL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08 19:51
Erg leuk om al die verschillende ontwerpen hier te zien.
Ik dacht laaat ik ook eens wat posten.
Ik heb dit ontwerp gemaakt voor mijn clan. Het is nog wel een wip.
Afbeeldingslocatie: http://www.rabouw.demon.nl/Images/Logo%20full%20size.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Sanity11 schreef op 09 maart 2004 @ 14:21:
Ik heb nog wat gehobbyt voor een bedrijf die vanalles voor kinderen maakt, ik voelde me weer helemaal jong toen ik bezig was ;)

Deze is met Corel Painter 8 gemaakt:

[afbeelding]

En deze is met Illustrator 10 gemaakt:

[afbeelding]

Aargh, die eerste is echt te bruut! :) Koele stijl :)

Is Painter trouwens inmiddels opgekocht door Corel? Versie die ik heb is nog van Procreate :?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Nozzman! \o/

Altijd leuke wips en pic's :)

En Joep heeft zin in... :? :P

[ Voor 44% gewijzigd door zwahiel op 15-03-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

funksngrooves, heb jij een zwart-wit foto zelf op de computer ingekleurd? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Je zou zweren dat de foto al in kleur was...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op 15 maart 2004 @ 16:47:
funksngrooves, heb jij een zwart-wit foto zelf op de computer ingekleurd? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Je zou zweren dat de foto al in kleur was...
Ja & Bedankt :)
Het is alleen niet zo moeilijk hoor, eigenlijk heel makkelijk zelfs. Het is nog een WIPje maar het leuke van dat soort dingen is dat je gewoon kunt doen waar je zin in hebt. (voor school en werk moet ik toch altijd binnen de lijnen blijven). Dus ik was gewoon een beetje aan het rotzooien.

Ik wil er een soort stijl van maken waar ik totaal geen ervaring mee heb, ik ben de naam even kwijt en kan hem nergens terug vinden, maar het moet uiteindelijk zoiets worden zoals de oude diesel site stijl (de nieuwe heeft het maar een beetje). Ik haat het als ik niet op de naam van iets kan komen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.future-vision.nl/paradox_of_time_wallpaper2.jpg

grote versie (1600x1200) : http://www.future-vision....time__wallpaper__wip4.jpg

ben nog niet helemaal klaar ermee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil mijn werk ook ff laten zien,

http://team02.informatica.besthost.nl/mustang6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prantiC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-01-2022
vieux met welk programma heb je die achtergrond nou gemaakt? dat vraag ik me nou al tijden af hoe je van die vage achtergronden maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Ik ben vieux niet, maar ik ken een paar luitjes van Depthcore die 't met Bryce doen. 3dsmax en Maya werken ook ; het gaat vooral om een paar belangrijke dingen:

- highres torussen/bollen (en niet te weinig) met een interessante reflectionmap
- layering
- color dodge
- camera met een vervormde lens
- colorize

Het layeren is vaak de kunst an sich al. Je kan het design scheiden in gelayerde 3d-scenes (verschillende camerastandpunten, verschillende modellen), een modificatie (colorize, mask, blend mode) en een 2d-layer met tekst en geometrische patronen.

Het mooie van Bryce is dat de geometrie al een hele hoge resolutie heeft (verschil raytrace en z-buffer rendering) dus dat je geen 'hoekjes' ziet. Bij 3dsm moet je vaak een belachelijk hoog aantal faces gebruiken of NURBS toepassen. Het andere mooie van Bryce is dat je een heel aantal stock achtergronden hebt, en dat glimmende oppervlakken erg makkelijk te doen zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Yoozer op 17-03-2004 15:22 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prantiC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-01-2022
damn die pix op depthCORE zien er helemaal cool uit.

Via depthCORE heb ik echt hele mooie tutorials gevonden.
THNX!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 69% gewijzigd door prantiC op 17-03-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.future-vision.nl/point_zero.jpg

grote versie (1600x1200) : http://www.future-vision.nl/point_zero__wallpaper__wip1.jpg

ook deze is nog in ontwikkeling

[ Voor 4% gewijzigd door Cartman! op 17-03-2004 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoozer schreef op 17 maart 2004 @ 15:21:
Ik ben vieux niet, maar ik ken een paar luitjes van Depthcore die 't met Bryce doen. 3dsmax en Maya werken ook ; het gaat vooral om een paar belangrijke dingen:

-.
neej je meent het :P ik heb hem gemaakt met een of ander vaag programma niet echt bekend. Het heet drawing effects smart met render functie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vieux >

Niet geheel mijn stijl maar desalniettemin _/-\o_ (en die smile gebruik ik zelden :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha danku maar dat mag ook wel ik ben er een hele dag mee bezig geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heet drawing effects smart met render functie
Ik heb gezocht naar het vage programma, maar kan het nergens vinden, heb je misschien iets meer informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/shirtaapc.gif
Opdruk van het t-shirt dat aan 500 leerlingen wordt uitgedeeld op de laatste schooldag op mijn school dit jaar.
Het thema van de laatste schooldag(=lsd :)) is dit jaar Jungle, vandaar dit ontwerp

[ Voor 20% gewijzigd door Larixk op 19-03-2004 17:54 ]

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 20:36:
[afbeelding]

wipje.. heeft nog geen achtergrond oid maar had ook eigenlijk niet echt een idee wat ik daar voor achtergrond bij moet gooien :/
wilde eigenlijk die stip-strepen uit het mondkapje terug laten komen maar weet niet of dat lukt eigenlijk :P anders delete ik ze wel
ik vind em zeer goed gelukt, als achtergrond zou je nog een industriele stad kunnen nemen en die vlekken; ik zie er een schedel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Afbeeldingslocatie: http://www.supersop.nl/wallpapers/wallpaper13.jpg

Wallpapertje voor mijn weblog (de 13 in de url kun je vervangen met alles tussen 1 en 13 ;) )

Moet dus op een apple-reclame lijken. Font=garamond, hét apple font (garamond-apple oid?) is onverkrijgbaar dus helaasch...

[ Voor 28% gewijzigd door sjaakaq op 19-03-2004 20:42 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

leokennis schreef op 19 maart 2004 @ 20:42:
[afbeelding]

Wallpapertje voor mijn weblog (de 13 in de url kun je vervangen met alles tussen 1 en 13 ;) )

Moet dus op een apple-reclame lijken. Font=garamond, hét apple font (garamond-apple oid?) is onverkrijgbaar dus helaasch...
Hey! Een van je loggers heeft mijn tape-illu gejat! Maar ik voel me gevleid hoor ;)

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Owja das waar ook. Dat ben ik dus (ik=Lieeu). Lekker semi-pixelneuk stijltje ;)

Nog bedankt ervoor :P

[ Voor 15% gewijzigd door sjaakaq op 20-03-2004 14:22 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

leokennis schreef op 19 maart 2004 @ 20:42:
[afbeelding]

Wat nou, niet verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://195.169.225.146/berlicum/wereldbol2.jpg
kan ik er mee door?
made with da GIMP btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Yoozer, vét! Nu hopen dat ik de PSD nog heb...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guyvdn
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-08 21:38

guyvdn

Eagle

Mijne eerste Illustrator werkje. Orochimaru van de anime reeks Naruto.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/guyvdn/Pictures/Orochimaru.jpg

To deny our own impulses is to deny the very thing that makes us human

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het 2d gedeelte van t1anime.com heb ik gemaakt, de site is nog lang niet af, maar het begint wel ergens op te lijken heb ik zo het idee, ik vind het alleen erg moeilijk om me eigen werk te beoordelen, dus als iemand op of aanmerkingen heeft hoor ik die graag :)
Waar ik nu nog niet zo tevreden over ben zijn de knoppen aan de linkerkant, daar moet ik nog wat beters voor maken.

hier een screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://www.t1anime.com/temp/t1anime.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

guyvdn schreef op 21 maart 2004 @ 14:11:
Mijne eerste Illustrator werkje. Orochimaru van de anime reeks Naruto.

[afbeelding]
Oeh, mooi gedaan.. alleen jammer van dat grote witte vlak. Probeer voor de grap eens een simpele lijngradient naar een net wat donkergrijzere kleur voor de wang, je zult zien dat zo iets al heel veel verschil kan maken.
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 15:56:
Ik heb het 2d gedeelte van t1anime.com heb ik gemaakt, de site is nog lang niet af, maar het begint wel ergens op te lijken heb ik zo het idee, ik vind het alleen erg moeilijk om me eigen werk te beoordelen, dus als iemand op of aanmerkingen heeft hoor ik die graag :)
Waar ik nu nog niet zo tevreden over ben zijn de knoppen aan de linkerkant, daar moet ik nog wat beters voor maken.

hier een screenshotje:
[afbeelding]
Kritiek
- spelfout in "wallpapers", in "through" - http://dictionary.reference.com
- "contact us" is geen menu-knop, en vrijwel onleesbaar
- font met emboss is gruwelijk :)
- oranje past niet bij het blauw van het menu, en ik zie geen 'anime section'
- minder hip taalgebruik werkt ook (2, z)
- tekst in menu lijkt niet dezelfde grootte te hebben.
- afbeelding boven menu lijkt 2 pixels erboven te zweven.
- achtergrond is niet in dezelfde anime-stijl

Het ziet nog niet echt strak uit, en dropshadows en emboss zijn heel standaard PS spul - niet doen.

- tips : consistenter kleurgebruik
- maak iets als een nieuws-box zodat je nieuwe berichten in een apart gedeelte van het scherm kan zetten
- minder layer effects misbruiken.

[ Voor 59% gewijzigd door Yoozer op 21-03-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoozer schreef op 21 maart 2004 @ 17:31:

[...]

Kritiek
- spelfout in "wallpapers", in "through" - http://dictionary.reference.com
- "contact us" is geen menu-knop, en vrijwel onleesbaar
- font met emboss is gruwelijk :)
- oranje past niet bij het blauw van het menu, en ik zie geen 'anime section'
- minder hip taalgebruik werkt ook (2, z)
- tekst in menu lijkt niet dezelfde grootte te hebben.
- afbeelding boven menu lijkt 2 pixels erboven te zweven.
- achtergrond is niet in dezelfde anime-stijl

Het ziet nog niet echt strak uit, en dropshadows en emboss zijn heel standaard PS spul - niet doen.

- tips : consistenter kleurgebruik
- maak iets als een nieuws-box zodat je nieuwe berichten in een apart gedeelte van het scherm kan zetten
- minder layer effects misbruiken.
Thnx, ik had over een paar dingen al dezelfde ideeën zoals die "contact us" tekst, niet passende blauwe knoppen, en een soort box om het nieuws in te zetten, ik ga weer aan het werk, even wat kritiek puntjes proberen weg te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
niet echt ontopic: maar gebruik geen script dat je status-balk tekst verandert.. dat is zooo irritant want dan zie je de links niet meer....

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oef... uren lang bezig geweest met me site vandaag.
Er zijn behoorlijk wat dingen veranderd eraan, even een lijstje:
- Gebruik van tables in de nieuws berichten.
- Nieuwe navigatie knoppen knoppen.
- Site is verdeeld is 3 secties, anime, transformer en main sectie, met ieder een bijpassende kleur.
- Lettertypes aangepast naar verdana.
- Letters zwart gemaakt zodat ze beter leesbaar zijn.
- Wat spelfoutjes web gehaald.
- bgcolor="gray" ingesteld zodat het minder naar wit flitst met laden.
- Contact us link veranderd naar knop.
- Minder layer effecten gebruikt.

Wat nog gedaan moet worden:
- Er moeten nog veel plaatjes bij gezet worden.
- De t1anime.com titel wat mooier maken.
- Voor het forum word ook nog naar een betere oplossing gezocht.
- Iedere sectie een appart plaatje links boven.
- En er zal nog wel een heleboel meer gedaan moeten worden :)

Als iemand op of aanmerkingen heeft hoor ik dat graag.

Afbeeldingslocatie: http://www.t1anime.com/temp/screen.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:12
Ok, ook een PS plaatje van mij. Dit is mijn tijdelijke intropagina, oude ansichtkaart beetje bewerkt, en verder gewoon heel strak gehouden. Ben benieuwd naar reacties...

Afbeeldingslocatie: http://www.xerys.nl/wip.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

(WIP)
Even offtopic, dit is precies mijn hiphopstraatje, wat staat er nog meer op stapel voor de site ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 15:56:

hier een screenshotje:
[afbeelding]
Hey Mito,

Netjes hoor. Heb vroeger ook aan anime website's gedaan. Misschien zegt www.saiyajin.nl je wat? Staat al een tijdje droog majah.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:24
Ik was ff bezig op school om een signature te bouwen,

Afbeeldingslocatie: http://www.outsider.hostcubed.com/images/sigoutsider.jpg

Maar 't mist wat, en ik weet niet echt wat...
Help ?!

[ Voor 4% gewijzigd door OutSIdeR op 23-03-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OutSIdeR schreef op 23 maart 2004 @ 14:05:
Ik was ff bezig op school om een signature te bouwen,

[afbeelding]

Maar 't mist wat, en ik weet niet echt wat...
Help ?!
Het is boven erg kaal! Of je moet er iets plaatsen of even verticaal inkorten! Voor de rest is ie mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Larixk schreef op 19 maart 2004 @ 17:52:
[afbeelding]
Opdruk van het t-shirt dat aan 500 leerlingen wordt uitgedeeld op de laatste schooldag op mijn school dit jaar.
Het thema van de laatste schooldag(=lsd :)) is dit jaar Jungle, vandaar dit ontwerp
hmm ze vonden hem niet junglig genoeg. dus kep een nieuwe versie gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/shirtaap2.gif

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
Ziet er mooi uit leuke jungle sfeer zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
yeah, me likes!! :D
heerljk plaatje, en lekkere strakke vector
die oogjes onderin doen het leuk!

die sig is ook mooi, alleen imho wat te hoog.. je sig moet je post niet gaan overheersen imho.. ben stiekum wel blij dat we hier iig geen sig images hebben, t wordt anders zo'n feest op je scherm

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is inderdaad een stuk beter geworden die Jungle. Alleen misschien zou je er nog een beest bij kunnen zetten, minder prominent dan de Aap, nu lijkt het een beetje alsof de aap centraal staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig met een nieuw ontwerp , lukt aardig :)
Hier een wip:
Afbeeldingslocatie: http://www.killzalot.nl/re1.jpg

Comments welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een erg trendhoerig ontwerp.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.