Het Half Life2 SRC only topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.389 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor die strider...

die map starten, eerste linksaf en dan heb je rechts een soort gat en daar moet je inlopen HELEMAAL tot het einde...en dan verschijnt ie opeens en dan gaat ie lopen (je kan er ook gewoon weer uit lopen dus wees gerust....noclip is niet nodig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 22:20:
Hij zegt hier dat je een airboat tevoorschijn kan toveren, maar wat ik ook probeer geen airboat. :?
In SP moeten vehicles volgens mij al in de map zijn, om ze te kunnen ch_create'n. Dus probeer world craft of ga MP doen (desnoods op localhost). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Die "exec e3_strider" doe ik , maar ik vind gewoon geen zwart gat , of de strider komt gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gat is ook niet zwart, maar gewoon volledig doorzichtig...
ik zat er ook al naar te zoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 22:20:
Hij zegt hier dat je een airboat tevoorschijn kan toveren, maar wat ik ook probeer geen airboat. :?
hijs er wel, alleen geen model... je merkt t wel als je er tegenaan loopt :p

overigens, als een plaat of een stuk hout "gelast" is, issie niet meer solid: je kan er niet op staan etc :(

maar ik heb nog wel zon camp post kunnen maken van 2 tonnen en een tafel

als je snapt wat ik bedoel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 22:51:
[...]

hijs er wel, alleen geen model... je merkt t wel als je er tegenaan loopt :p
Dat bedoelde ik dus, hijs er wel maar je ziet hem niet, omdat hij de model niet geladen heeft. Werkt dus alleen als de vehicle al in de map zit, of als je online speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Jah hij komt wel dan jah....
Afbeeldingslocatie: http://remie.regioproviders.nl/temp/strider1.jpg

Maareuh, jammer dat ie doorloopt door het huis voor em, en daar vast zit ofzo :D

hehe maar wel heel gaaf beest... als ie in de final zo doet als in de e3 demo nou.. dan schijt ik em wel voor em :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdd schreef op 15 October 2003 @ 22:44:
[...]

In SP moeten vehicles volgens mij al in de map zijn, om ze te kunnen ch_create'n. Dus probeer world craft of ga MP doen (desnoods op localhost). :)
Oke thx, ga ik gelijk eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ik heb een paar problemen in HL2, zoals je kan zien op de screens:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/asmussen/hl2fouten.jpg

Textures voor ogen, mond, rook en andere dingen worden niet weergegeven, en in techdemo_2 heeft het water geen texture ...
waar wel water is, is het gewoon vlak met een beetje weerschijning.. dus niet zoals het hoort zegmaar..

ook lijken schaduwen en andere decals "in"de muur te zitten waardoor ze heel erg flikkeren.

zou het liggen aan me videokaart? (Geforce 2 mx 32mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

ZwaarMetaal: meuktracker: nVidia Detonator 52.13 ff installen, hielp bij mij ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah danke.. eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, helpt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Vaag.. * Engineer is iig uitgeluld dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Je blijft altijd wel wat van die plekken houden, ook bv. van die zogenaamde ERRORS (in 3d)
En er blijven altijd wel wat van die roze-zwart plekken in sommige maps, niks aan te doen, ga pas klagen als het spel af is en het werkt niet goed ;) .

Wel cool trouwens die witte ogen, lijkt meer fotosoep werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar bijvoorbeeld in het techdemo_2 level, daar is bij mij het water roze-zwart, maar ik heb bij andere mensen gezien dat het wel gewoon goed was.. maargoed, je hebt wel gelijk.. ik kan ook écht niet wachten tot ie komt :)

en die ogen.. het is echt zo, alsof de texture er niet is en er wit voor in de plaats is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2003 @ 00:09:

ook lijken schaduwen en andere decals "in"de muur te zitten waardoor ze heel erg flikkeren.

Ligt idd aan je videokaart, is geen dx8/dx9 kaart en kan daardoor die shader functies niet laten zien. Tijd voor een andere videokaart waarschijnlijk.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2003 @ 00:09:

[afbeelding]

Textures voor ogen, mond, rook en andere dingen worden niet weergegeven, en in techdemo_2 heeft het water geen texture ...
waar wel water is, is het gewoon vlak met een beetje weerschijning.. dus niet zoals het hoort zegmaar..

same here.. met een gf4mx 440, niks aan te doen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

had iemand al multiplayer gedaan?

Toen ik probeerde met iemand kon de ander zich niet bewegen :/

[ Voor 72% gewijzigd door WJP op 16-10-2003 10:33 ]

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep al gedaan..
we begonnen met seafloor want bij sommige andere levels respawnde ik in iets zodat me ook niet kon bewegen misschien is dat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:59

BioHazard

*\o/*

Hoe precies doe je dat dan? Als je het hier niet mag zeggen ofzo dan mail me ff ofzo? :) tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Ik vind maar dat er weinig nieuws komt van Valve na deze leak :(
Hopelijk is de klap niet al te groot voor hun en komen ze er makkelijk bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, crz hoe doe je die multiplayer dat zou ik ook wel eens willen weten...
(je mag mij ook mailen als het niet hier gezegd mag worden :P)

zwaarmetaal heeft gewoon een zombie-hl2 :P check die witte ogen, echt uber-cool!!
dat "water" ziet er ook wel cool uit (het is irritant lijkt me maar het ziet er wel cool uit)

offtopic:
kwam d'r vandaag achter dat ik 2 maanden 1.09 euro per uur te weinig betaald heb gekregen...dat krijg ik volgende maand dus ff mooi gestort, zomaar 150 eurie d'rbij... :D
can you say radeon 9800pro? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak wel ff snel een handleidingke, adres post ik hier zo... :)
http://argonhosting.nl/~m...oad/uploads/hl2multi.php3 <-- daar

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:51

Arfman

Drome!

Ik heb zojuist dit topic doorgelezen, maar ben nog geen antwoord op de volgende vraag tegengekomen:

Hoe krijg ik meer lasbolletjes ?
Mijn oneindige creativiteit wordt nu ingedamd door een beperkte voorraad lasbolletjes :P.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op 16 October 2003 @ 13:58:
Ik heb zojuist dit topic doorgelezen, maar ben nog geen antwoord op de volgende vraag tegengekomen:

Mijn oneindige creativiteit wordt nu ingedamd door een beperkte voorraad lasbolletjes :P.
ja, daar hebben we allemaal last van, best wel minder eigenlijk. iedereen zegt zo van, jah iemand vind vast wel ff uit hoe dat moet....maar dan doet niemand het hehe, anders mail je gabe ff: "yow gabe tha babe, w'sup, say i downloaded the leaked version of your so-called "beta", nice btw, but how do i get more of those welding thingies, mail me a.s.a.p. thnx m8 latrz"

hmm...nee dat gaat niet werken denk ik :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 13:57:
Ik maak wel ff snel een handleidingke, adres post ik hier zo... :)
http://argonhosting.nl/~m...oad/uploads/hl2multi.php3 <-- daar
jah hehe, op zich wel logisch (no offence hoor). Maar bij mij hangt ie al als ik create server doe....en als die dan toch dat 1 keer per ongeluk doet, dan loopt die andere vast als ie er naar probeert te connecten, en mocht dat dan OOK toevallig een keer lukken, dan zegt ie steeds: retrying connection <ip>....dus.....

maar wel wicked handleiding heur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

Als je een map laad dan moet het volgens mij ook wel willen.

dus dan gewoon "map naammap"
en op andere pc "connect ipserver"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
Arfman schreef op 16 October 2003 @ 13:58:

reload toets.. (default = R)
alleen dan laten je oude bolletjes wel los

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen 'last' dat het water soort van spiegelt en niet doorzichtig is, en dat het water in techdemo_2 aan het begin en eind paarsig is. Zag iets terug in dit topic ook iemand die problemen had met textures, kreeg tip om det52.13beta te installen, heb ik ook gedaan maar heeft niet geholpen.
Ps: Heeft iemand nog specefieke command lines voor gf4 4600ti.
Valt mij ook op dat als ik met flashlight (F) op voorwerp schijn er geen passende schaduw achter komt.
Is er ook een cmd voor bugbait in de bugbait level.
PSS: dit al bekend?
TIPS:
----------------------------------------------------------------------------------------

Forgotten a command? Put a partial command into the console and hit tab, it will bring
up the closest command, hitting tab again will bring the next and so on......
e.g. ch_create + tab........ you can find out what vehicles are available to spawn

Copying your Counterstrike config file into the hl2/config dir should propogate your
settings to HL2.

Load d1_town_01.bsp. After it's loaded type exec e3_town and all of the AI and scripted
sequences should work.

USE FRAPS for taking screenshots while in game and for FPS counting

Screenshot can also be bound to a key (F5 Default)

'maps' in console allows you to view all available maps and scroll through them

d3_city17 for city 17 maps

----------------------------------------------------------------------------------------
SWITCHES:
-cl_drawhud
-impulse 101
-r_anamorphic 0
-developer 0
-cl_enablehud 1
-cl_showfps 1
-netgraph 3
-mat_preloadshaders
-preload
-console
-dx9
-fullscreen
-width 1024 -height 768
-heapsize 80000
-dxlevel 90
-shaderdll shader_nvfx_ps20.dll
-mouselook
-dx8
-condebug
-toconsole
+map d2_coast_01.bsp

To run Windowed: -sw -startwindowed -window -windowed

(BEST) Run the exe with options -console -dx9 -width 1024 -height 768 -fullscreen

For Nvidia Cards: -console -dxlevel 90 -shaderdll shader_nvfx_ps20.dll -width 1024 -height 768 -fullscreen

For standard dx9 codepath: -console -dxlevel 90 -width 1024 -height 768 -fullscreen

You may want to add -heapsize 128000 or 256000 -- the game seems to use a default heapsize of 40 megs,
which doesnt seem very much.

CONSOLE COMMANDS:
+mlook
cl_drawhud 1
cl_enablehud 1
cl_showfps 1 will show frames per second in game and so will net_graph 3
give weapon_physgun = that cool weapon from the techdemo :)
give weapon_iceaxe
give weapon_hopwire
impulse 101 = MOST Weapons/Guns (NOT ALL)
impulse 82 = spawns jeep
god = god mode
noclip = walk through everything
bind "a" "+moveleft"
bind "d" "+moveright"
bind "s" "+back"
bind "w" "+forward" = binds the w key to moving forward
bind "q" "+duck"
bind "MOUSE2" "+jump" = binds mouse button 2 to jump
+mlook<--- lets you look around the map w/ your mouse (x/y axis)

ai_disable = Bi-passes all AI logic routines and puts all NPCs into their idle animations.
Can be used to get NPCs out of your way and to test effect of AI logic routines on frame rate

ai_show_grid = Draw a grid on the floor where looking.

npc_create = Creates an NPC of the given type where the player is looking (if the given NPC can
actually stand at that location). Note that this only works for npc classes that are already
in the world. You can not create an entity that doesn't have an instance in the level.
Arguments: {npc_class_name}

npc_create_aimed = Creates an NPC aimed away from the player of the given type where the player
is looking (if the given NPC can actually stand at that location). Note that this only works
for npc classes that are already in the world. You can not create an entity that doesn't
have an instance in the level. Arguments: {npc_class_name}

picker = Toggles 'picker' mode. When picker is on, the bounding box, pivot and debugging text
is displayed for whatever entity the player is looking at. Arguments: full - enables all debug information

buddha = Player takes damage but won't die. (Shows red cross when health is zero)
give = Give item to player. Arguments: <item_name>

noclip = Player becomes non-solid and flies.
god = Player becomes invulnerable.
setpos = Move player to specified origin (must have sv_cheats).
setang = Snap player eyes to specified pitch yaw <roll:optional> (must have sv_cheats).
notarget = Player becomes hidden to NPCs.
hurtme = Hurts the player. Arguments: <health to lose>

sv_gravity 800 = World gravity. (edit figure)
sv_stopspeed 100 = Minimum stopping speed when on ground. (edit figure)
sv_friction 4 = World friction. (edit figure)
sv_bounce 1 = Bounce multiplier for when physically simulated objects collide with other objects. (edit figure)
sv_maxvelocity 3500 = Maximum speed any ballistically moving object is allowed to attain per axis. (edit figure)
sv_waterdist 12 = Vertical view fixup when eyes are near water plane. (edit figure)

air_density = Changes the density of air for drag computations.

dsp_explosion_effect_duration 4 = How long to apply confusion/ear-ringing effect after taking damage from blast.

prop_debug = Toggle prop debug mode. If on, props will show colorcoded bounding boxes. Red means ignore all
damage. White means respond physically to damage but never break. Green maps health in the range of 100 down to 1.

sv_soundemitter_filecheck = Report missing .wav files for sounds and game_sounds files.

mat_numtextureunits 0 = Set to 0 to let the hardware/driver decide how many texture units are available.
Set to a positive integer to limit the number of texture units.

map = Start playing on specified map.
maps = Displays list of maps.
demomap = demomap mapname demoname: start map and start recording .demo
exec = Execute script file.

VEHICLES:
When using the Buggy, press Shift for Nitro/Turbo
ch_createjeep = Spawn jeep in front of the player.
ch_createairboat = Spawn airboat in front of the player (airboat seems to have no textures..invisible! but the model is there)
ch_createjetski = Spawn jetski in front of the player?
impulse 82 = spawns jeep

MULTIPLAYER:
To start a multiplayer session, you simply run a map with an active connection and open port 27015
To connect to a game, use the good 'ol /connect in your console.

chat bindings: bind t messagemode

****Please Remember this is only beta code so there will be bugs and other issues****
-*Dont Forget To Buy The Final Version & Support the Developers/Coders That Made It*-

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 18:28:
Hebben meer mensen 'last' dat het water soort van spiegelt en niet doorzichtig is, en dat het water in techdemo_2 aan het begin en eind paarsig is. Zag iets terug in dit topic ook iemand die problemen had met textures, kreeg tip om det52.13beta te installen, heb ik ook gedaan maar heeft niet geholpen.
Ps: Heeft iemand nog specefieke command lines voor gf4 4600ti.
Valt mij ook op dat als ik met flashlight (F) op voorwerp schijn er geen passende schaduw achter komt.
Is er ook een cmd voor bugbait in de bugbait level.
PSS: dit al bekend?
-- was bekend
Dat paarse is gewoon een missende texture. Als je BOVEN het water hangt, kun je naar beneden kijken, als je van de zijkant kijkt, is het reflecterend (net als in het eggie). Bear in mind, dit is een Pre- E3 Alpha dus veel dingen werken niet of zijn simpelweg nog niet af.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
sinds ik m'n epox 8rda3g weer omgeruild heb voor een epox 8rda+ (soundstorm :9~) heb ik allemaal ruis / herrie in m'n geluid . beetje hetzelfde effect als een DD5.1 / DTS WAVE file afspelen in winamp / media player.

iemand enig idee waardoor het komt ?

nforce drivers e.d. zijn allemaal goed ge herinstalleerd .. :)

/edit
config.cfg in hl2beta directory heb ik ook als eens weggegooid, r_surround switch aan / uit helpt ook niet ...

[ Voor 18% gewijzigd door twiekert op 16-10-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Beetje aan het kutten met de beta, toen zag ik opeens dat spooky beest wat ook in deel I zat.
Nu kan je goed wat nou eigenlijk je kop eraf bijt, jammer genoeg heeft zijn slachtoffer geen hoofd :+
Best wel spooky screenshotje :Y)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/h.a.j.loeff/hl2.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Loev op 16-10-2003 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 13:11
deze model zitten niet in de levels op 1 na naar mijn menig ik kan me natuurlijk vergissen maar deze zijn wel een kijkje waard met de hl2 model viewer :)

fassassin.mdl
cremator.mdl
Ichthyosaur.mdl (zit ook in een level in het water,beweegt niet )
Mortarsynth.mdl
Shield_Scanner.mdl
soldier_stripped.mdl
wasteland_scanner.mdl
zombie_assassin.mdl
combine_apc.mdl
Combine_dropship.mdl
Combine_Guard.mdl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Ik ben ze al eens tegengekomen in een canal level dacht ik , maar wat doet die omgedraaide tulp daarbij ? Viel me iig vorige keer niet op.

Wel leuk om dezelfde wezens terug te zien in een nieuwe model.Nu hebben die headcraps bv echt een gat vanonder waar precies een hoofd inpast. Origineel is ook dat mannetjes dat een vijftal headcraps op zich heeft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet dat beest dat aan ergens boven je hing waar die tongen uitkwamen (HL1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:08

R-B

Blokkert

Ik wacht geduldig tot volledig :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Exe-cuter schreef op 16 October 2003 @ 21:58:
Ik ben ze al eens tegengekomen in een canal level dacht ik , maar wat doet die omgedraaide tulp daarbij ? Viel me iig vorige keer niet op.
Dat is denk ik de bek van het beest wat eruit komt, ziet er een beetje vaag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 16 October 2003 @ 15:40:
[...]

reload toets.. (default = R)
alleen dan laten je oude bolletjes wel los
DOH

(als in.. aargh dat snappen wij toch ook wel, maar het gaat juist om dat die balletjes NIEt loslaten, en niet als in... oh nu heb ik t eidenlijk door,tnx - just FYI ;))

maar kan niemand met verstand van de source ff de physgun stats editen? (mssn zelfs een nieuw model geven (het model is er wel, maar iets over 35 ipv 37 ofzo) en dan recompilen naar een filetje wat we in onze map kunnen donderen? plz? :p

edit: ik was eens door de files heen aan t kijken, en t blijkt dat er ook een e3demo.cfg is.. als je t zo leest zou je zeggen dattie dan het 20min lange filmpje dat we kennen zou afspelen als je op spacebar drukt... t lijkt helaas niet te werken.. any insights daarop?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik het ff vraag, maar heb het nog nergens kunnen vinden... Hoe komen jullie aan zo'n buggy ?? Ik kan wel lassen oid maar zie nergens zo'n wagen staan... Search levert nix op en heb ook al es door dit topic gebladerd, en nog een paar maar niets gevonden, behalve screenies van mensen die dingen op die auto's lassen, maar waar halen jullie die auto's vandaan...code in console = ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in coast_01 staat een exemplaar en met 'impulse 82' in console kun je er 1 spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Games schreef op 16 oktober 2003 @ 21:57:
Ichthyosaur.mdl (zit ook in een level in het water,beweegt niet )
ehm...no offence maar deze beweegt wel, er is zo'n stukje dat je hele tijd teleporteerd en dan val je op een gegeven moment in het water, nou dat beest nam dus echt ff een hap van me hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 01:38:
[...]

ehm...no offence maar deze beweegt wel, er is zo'n stukje dat je hele tijd teleporteerd en dan val je op een gegeven moment in het water, nou dat beest nam dus echt ff een hap van me hoor :p
welk level is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Op counter-hack.net is een kort interview verschenen met SourceX van de beruchte clan myg0t. Er wordt o.a. gesproken over de geleakte source. Wat ook interessant is, is dat hij meldt dat Valve Ati 6 miljoen dollar zou moeten betalen als HL2 niet uitkomt voor/op 27 november.

3) Counter Hack: Disregarding the HL2 leak; What are the plans for myg0t in relation to cs1.6/steam and the future of hl2 which is supposedly now delayed?
myg0t: The Steam network has greatly improved myg0t's ability to co-ordinate and carry out attacks without the use of 3rd party instant messaging software. As far as the delay, unless VALVe wants to pay ATI $6 million HL2 is coming out November 27th.

Voor het hele interview klik hier:
http://www.counter-hack.n...=interview_[myg0t]SourceX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ik denk dat valve, als het echt waar is, er toch alles aan doet om dat te gaan halen 6 miljoen is niet niks

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ***** :( hebbe ze die f*cking source gejat gaan ze ook nog Valve afpersen ed. <-- ze hebbe het niet gejat
Ik vind egt dat we met zun allen vette d.o.s attack op die **** moeten doen })
Neehoor just kiddin' maar ik vind dit echt niet vet voor Valve!!! :(
NU zul je zien dat Valve er maar meekapt en dat wij met zo'n halve gold versie zitten ofzow :|
Tenzij dit natuurlijk allemaal gelul is, dat hoop ik maar _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Geloof niks van die 6 miljoen, overschat die myg0t pubertjes niet alsjeblieft :) Et mogen dan fijne scriptkiddies wezen, maar van de grote mensen wereld hebben ze nog geen kaas gegeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gamefaqs:

From: kenman | Posted: 10/16/2003 8:53:57 PM | Message Detail
http://kenman666.batcave.net/HalfLife2GlueTrainer.zip

I don't even know why I bothered to zip this small file. Well, I know people have been wanting to skip that damn glue limit, so I made this trainer that took me less than 5 minutes to actually make.

BTW, if you think this is just a virus go ahead and scan it. I have a feeling this will just get deleted for advertising or something. To mods: This is just a trainer to get infinite glue in the beta and in no way is it illegal.

kan iemand dit even uitproberen? ik ga t natuurlijk niet zelf doen, ik heb t niet zo op .exe's :p

edit: http://cgi.gamefaqs.com/b...rd=2000165&topic=10617362 daar dus... ik ben DeltaBlast btw ;p

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rechtsklikken en "save as" kiezen! :+

ahaa
okay, my curiosity and your hi karma made me give in.. i tried it. it doesnt seem to be a virus, unless its a cleverly hidden virus.. :p

but, it doesn't work. what do you have to do to make it work? run it from your hl2 folder? from your bin folder? turn it on once the game is running? (can't do that because alt-tab fuxxors it all)

what?
Van hetzelfde forum...

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Daar gaaaaat je HL key :(

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?

ja ik had em ondertussen al uitgeprobeerd.. het ziet er uit alsof t gewoon een trainer is, en die gast ken ik ook wel op zich, hij lijkt me wel te vertrouwen.. alleen hij werkte niet bij mij (start wel op enzo, maar er gebeurd weinig, je hebt nog steeds maar 16 kogels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit geen readme bij, geen info *.txt niets, dus hoe weet je dat je hem goed opstart?! Mischien moet je hem in een bepaalde dir plempen voor hij werkt... Ik vertrouw het iig niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 14:05:
[...]

ja, daar hebben we allemaal last van, best wel minder eigenlijk. iedereen zegt zo van, jah iemand vind vast wel ff uit hoe dat moet....maar dan doet niemand het hehe, anders mail je gabe ff: "yow gabe tha babe, w'sup, say i downloaded the leaked version of your so-called "beta", nice btw, but how do i get more of those welding thingies, mail me a.s.a.p. thnx m8 latrz"

hmm...nee dat gaat niet werken denk ik :7
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik ook toen ik het las... Gelukkig geen koffie in mijn mond...

/edit: Waarom hoor ik niemand over CZ trouwens?! Het enige wat ik tot nu toe heb gezien zijn twee screenshotjes. 1 van water en 1 van twee arabieren. Zijn er niet wat meer screenies?! Ben toch wel erg benieuwd.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Ik heb die exe net even gestart, je krijgt een een zwart windowtje met 2 knoppen; inf glue on en off. Verder niks gebeurt met me bak, mcafee vond ook niks, lijkt erop dat het dus doet wat het moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook al gechecked of het daadwerkelijk werkt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 14:24:
Dat had ik ook toen ik het las... Gelukkig geen koffie in mijn mond...

/edit: Waarom hoor ik niemand over CZ trouwens?! Het enige wat ik tot nu toe heb gezien zijn twee screenshotjes. 1 van water en 1 van twee arabieren. Zijn er niet wat meer screenies?! Ben toch wel erg benieuwd.
Ik heb CZ vorige week uitgespeelt. Hijs compleet geleakt en overal te vinden. Echt ziek, hoeveel er allemaal is geleakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Je hebt indeed infinite bolletjes met dat ding, kom er net alleen achter dat je niet met die dingen kunt lassen |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

offtopic: euhmm hoe lang duurde het extracte van jullie beta?

Is er al wat bekend over de hacker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lang... heeell erg lang :D Nee, beetje lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 15:52:
lang... heeell erg lang :D Nee, beetje lang :D
Beetje lang = 2 uur??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 23:40
b3ta schreef op 17 October 2003 @ 15:53:
[...]

Beetje lang = 2 uur??
Ligt heel erg aan je processorsnelheid. Hier deed ie er ongeveer 20 minuten over met een P3 866 Mhz :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb P4 2.2 GHz en deed er ook ongeveer 20 min over. Dus denk dat je na 800 MHz iig de top van extracting speed hebt bereikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier een Athlon XP 2600+ en hij deed er ongeveer 5 à 10 minuten over :9
hl2 op een 800?? haha ik moet nog zien of dat lukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 16:03:
ik heb hier een Athlon XP 2600+ en hij deed er ongeveer 5 à 10 minuten over :9
hl2 op een 800?? haha ik moet nog zien of dat lukt :+
haha dan klopt er iets niet bij mij want ik heb een 2400+ en hij is nu al anderhalf uur bezig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF rebootje?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@b3ta
unpack jij alle 100 rars soms??
je hoeft alleen de eerste te doen, die pakt ze allen uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:59

BioHazard

*\o/*

Jep Beta ik denk dat je doet van Dreey zegt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Bi0Hazard schreef op 17 October 2003 @ 16:13:
Jep Beta ik denk dat je doet van Dreey zegt... :)
hehe ik heb ze alle 100 uitgepakt hihi ok nu doe ik alleen de 1ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol

Het maakt niet uit welke *.rar je uitpakt (met WinRar tenminste) want hij werkt automagisch het hele rijtje op de juiste volgorde af... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat deze topic zo langzamerhand mensen alleen maar stimuleert om de beta te downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 16:26:
Ik vind dat deze topic zo langzamerhand mensen alleen maar stimuleert om de beta te downen.
Helaas, U heeft geen vrijheid tot meningsuiting.

>:) ;)

Anyway, wat maakt het uit dat het mensen stimuleert, er gaat niks over got kwa uitdelen. Praten over het uitpakken van een rar heeft weinig met hl2 te maken.

Valve zal het nu ook weinig meer intereseren of er een ziel meer of minder hun developement versie heeft lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 16:26:
Uiteraard.... mensen lekker maken met verhalen en screenshots stimuleert altijd om het ook te proberen. Als je dergelijke topics zou gaan verbieden zou je het verheven tot een taboe en dat vind ik ook weer niet op z'n plaats.
:/

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

heeft iemand messchien wat screen van halflife 1 conversie voor hl2 cs was er ook al voor hl2 ofzo ( is het wat ? )

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het niet :D
Als je eze topic leest zou je dat idd gaan denken, maar bedenk wel dat iedereen die hier NIET komt, er (misschien :)) niet zoveel mee bezig is.
En ook al is het het geval, ik denk dat die beta zo in elkaar is gezet dat de intresse naar de full alleen maar groter word (zo is het iig bij mij en zo te lezen ook bij het meerendeel van deze topicgebruikers..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
hmmm ik deed het uitpakken in 6 minuten met 2600+, en dat vond ik al lang, gewoon in winrar btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar jou PC is ook "ge-weeeeel-dig!" :D

no offense bro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

ik weet niet of het al gemeld is, maar de CZ die is geleaked is *niet* de versie die in de winkels zal verschijnen. Het gelekte deel is ontwikkeld door Ritual Entertainment, maar die versie werd door Valve afgekeurd. Nu is Turtle Rock Studios het team dat voor CZ zorg draagt, nadat Gearbox, Ritual en Valve zelf er al aan gewerkt hadden :o

Meer info

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
tjempjun schreef op 17 October 2003 @ 10:35:
Op counter-hack.net is een kort interview verschenen met SourceX van de beruchte clan myg0t. Er wordt o.a. gesproken over de geleakte source. Wat ook interessant is, is dat hij meldt dat Valve Ati 6 miljoen dollar zou moeten betalen als HL2 niet uitkomt voor/op 27 november.
ATi schijnt volgens The Register 6.2 miljoen aan Valve te hebben betaald voor de bundel actie. Die willen ze wellicht terug. Dus dat Valve daarnaast nog eens geld moet betalen lijkt me onzin, want op wat voor basis zou dat moeten gebeuren? Een clausule in een contract? En dat heeft hij ingezien? hhaha de grapjas :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Never mind.

FF een ander vraagje, als ik e3_techdemo_1.bsp laad krijg ik een rood ERROR in beeld en verder niets. Toevallig een map die niet aanwezig is?!

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
hm... dus je wil de MAP e3_techdemo_1.bsp laden? Dan moet je niet load doen, maar map...

dus zo:

>map e3_techdemo_1

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie boven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij bedoelt ie dat er wijnig te zien is behalve een Error object. Dat komt als je het mij vraagt doordat daar in de E3 demo die kerel(naam kwijt) tegen je staat te babbelen en deze nu nog niet aanwezig is. Aangezien er in dat stuk van de demo niets anders gebeurd hebben ze daar een aparte map voor gemaakt, denk ik.

Typisch voorbeeld van: Wel aanwezig, niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

From: kenman | Posted: 10/17/2003 7:34:56 AM | Message Detail
Run the game in a window and Alt-Tab works fine. You run the trainer after you open the game and hit Inf Glue on to have infinite glue.

-

From: kenman | Posted: 10/17/2003 7:35:50 AM | Message Detail
Oh yeah, its just a simple patch to the memory to not let the glue ammo decrease

en nog wat andere related stuff... http://cgi.gamefaqs.com/b...rd=2000165&topic=10617362

edit: tis inderdaad zo, de engine kan t gewoon niet meer aan boven de 16 :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owkee, zojuist dus 15 mins lopen kloten met eea, en besloten zowel de gamemap als de 100 *.rar files te verwijderen. Too much rotzooien voor wat rondlopen in de levels. En om nou een 4,5 gb in totaal op mijn HD te laten staan alleen om een tonnetje aan een aotootje te solderen?! Neuh. Ik heb me laten meeslepen door de fantastische verhalen en pics hier in dit topic, maar heb besloten mijn game-ervaring bij de release van het orgineel niet langer te laten bederven door een leaked pre-beta (imo alpha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op 17 October 2003 @ 16:36:
heeft iemand messchien wat screen van halflife 1 conversie voor hl2 cs was er ook al voor hl2 ofzo ( is het wat ? )
Ja ik wil die screens best wel maken, Maar hoe zit dat dan met die cs cz, ik heb dat ding ook gedownloadt, maar je moet de bin van de half-life 2 map hernoemen, en dan die 100 rars uitpakken in de half live 2 map, ik snap er helemaal niks van meer. :?
Ik heb dat gedaan, en dan moet je hem met een speciale command lijn opstarten, maar dan begint die te zeuren dat die een engine.dll mist.
Ik heb die uitleg al wel 20x doorgelezen, maar ik wordt er niet wijs uit, of is die 100 rars alles in 1, maar dan vind ik het tegenvallen, want al die graphics en het water, is net nog zo, als de ouwe versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 22:04:
Owkee, zojuist dus 15 mins lopen kloten met eea, en besloten zowel de gamemap als de 100 *.rar files te verwijderen. Too much rotzooien voor wat rondlopen in de levels. En om nou een 4,5 gb in totaal op mijn HD te laten staan alleen om een tonnetje aan een aotootje te solderen?! Neuh. Ik heb me laten meeslepen door de fantastische verhalen en pics hier in dit topic, maar heb besloten mijn game-ervaring bij de release van het orgineel niet langer te laten bederven door een leaked pre-beta (imo alpha)
Je doet maar. Ik vind het werken met een beta/alpha/whatever reuze leuk , sommige mensen niet.
Tot bij de release dan maar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Onze alom geliefde mod (*slijm*), Terr, heeft op HL2.nl een nieuwtje over de HL2 releasedate gepost:
Toch een mogelijke 12 november release?
Gepost door: Terr op 17 oktober 2003 22:56
Planet-HL2.at komt met een onverwacht bericht. Volgens een Amerikaanse, en (volgens hun) betrouwbare, bezoeker van hun site gaat er in de Amerikaanse media het gerucht rond dat we Half-Life 2 alsnog op 12 november kunnen verwachten.

Today a clear statement of Valve has made its round through the USA. According to this they promise to release HL2 on the 12th of November. If this is a marketing-fake isn't sure. The reason for that is the leaked Beta-Version of HL2. They won't lose their customers an hope that less customers download the HL2-Beta when releasing earlier.

Ze kunnen zelf ook maar 1 bron aangeven, en dat is de lijst van release dates op GameStop.com. Ze benadrukken dat ze dat bericht niet geplaatst hebben omdat ze aandacht willen, maar omdat het volgens hun een reele aanwijzing is.

Meer nieuws zodra het er is.
Je weet nu niets meer zeker na al het gedoe rond HL2 natuurlijk. Maar we gaan natuurlijk met zn alle zitten duimen dat dit nieuwtje klopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dit waar is vreet ik me *** op en post pictures hier :P
Ooohhhh ik hoop zo dat dit waar is omdat ik die beta nou ook wel leuk vind geweest :P
Vooral die trainstation levels ed. hebben mij weer in het "verhaal" zover die er is in de beta gesleept.. :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal die dreigement van ATI dan toch geholpen hebben. :P :X
Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 09:36:
Lol. :D

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

In e3_techdemo_1.bsp, moet normaal G-man tegen je praten. In e3_techdemo_2 moet hij normaal voor die camera staan ook, maar bij mij zie je hem in het water liggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep een MP game gestart maar ik kan niet lopen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Dan zit je waarschijnlijk vast in je model. Doe ff noclip en je zal zien. (volgende keer gewoon een ander level kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exe-cuter schreef op 18 October 2003 @ 11:54:
Dan zit je waarschijnlijk vast in je model. Doe ff noclip en je zal zien. (volgende keer gewoon een ander level kiezen)
jah idd zat er in vast, maar heb de beta net dus moet nog ff beetje uitvogelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Exe-cuter schreef op 18 oktober 2003 @ 11:54:
In een multiplayer game ken je niet noclippe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

vast wel met sv_cheats 1 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 09:36:
bluf :P

nahja, 't maakt mij niet zoveel uit wat er gebeurd, ik koop em echt wel. of ie nou morgen uitkomt of 30 september 2004, 't zal mij aan mijn achterwerk oxideren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Als ik host ben bij een MP spel kan ik alle cheats vrij gebruiken hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Lekker dan :( Laten we hopen dat Valve er iets aan doet bij de final release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je nu trouwens wel mpen? want ik kan t zelf niet egt proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Ik neem aan dat je met de bétà ivm met stabiliteit weinig kan online?
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.