Het Half Life2 SRC only topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.361 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:58

Engineer

Software

Ook al is de engine ozo mooi, ik heb in geen enkele map de HL1 sfeer terug kunnen vinden. Van wat spacy uitziende Combine soldiers ga ik het niet leuk vinden ofzo. Het leuke van HL1 was, dat alles wat er gebeurde, gewoon echt kon zijn (npc's/levels waren realistisch, spannende verhaallijn.). In HL2 ziet het er imo allemaal te kunstwerk achtig eruit (zoals die toegangspoort van die brug in d2_coast_08, alsof je zoiets ooit in het echt zal zien. Dan vind ik een doodgewone slagboom leuker.).

Ook al is het een beta, de maps die erbij zitten, zijn wel van de echte game lijkt me. Erg jammer als ze de sfeer niet opnieuw terug opgekrikt krijgen.

Dan was het blijkbaar een geluk voor valve dat ze 1 keer de juiste sfeer hebben weten te pakken..

Wat niet wegneemt dat ik HL2 alsnog koop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48876

maybe speelt het zich wel af in 2010 ofzow :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 13:58

Engineer

Software

Anoniem: 48876 schreef op 21 October 2003 @ 18:41:
maybe speelt het zich wel af in 2010 ofzow :7
In 2010 zul je nog geen gigantische stalen palen zien die mooi in slagtandvormen gegoten zijn ipv een gewone slagboom. :)

in 1995 leek het jaar 2003 ook zo enorm futurischtisch, is er iets verandert behalve wat drempels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2488

hdd schreef op 21 oktober 2003 @ 18:45:
in 1995 leek het jaar 2003 ook zo enorm futurischtisch, is er iets verandert behalve wat drempels?
Een vervijftienvoudiging van het aantal flitspalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:35

Minkie

Groazers Unite.

hdd schreef op 21 October 2003 @ 18:39:
Ook al is de engine ozo mooi, ik heb in geen enkele map de HL1 sfeer terug kunnen vinden. Van wat spacy uitziende Combine soldiers ga ik het niet leuk vinden ofzo. Het leuke van HL1 was, dat alles wat er gebeurde, gewoon echt kon zijn (npc's/levels waren realistisch, spannende verhaallijn............
Nee, HL1 was realitisch :|. Telepoorten en realistische wezen die vliegjes schieten en die vuurtje stoken met hen klauwen 8)7

Niet afkrakerig bedoeld hoor, alleen maar als voorbeeld. Half-Life 1 was voor mij ook de beste game ooit, en Half-Life 2 ga ik ook zeker halen :9~

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63730

hdd schreef op 21 October 2003 @ 18:39:
Ook al is de engine ozo mooi, ik heb in geen enkele map de HL1 sfeer terug kunnen vinden. Van wat spacy uitziende Combine soldiers ga ik het niet leuk vinden ofzo. Het leuke van HL1 was, dat alles wat er gebeurde, gewoon echt kon zijn (npc's/levels waren realistisch, spannende verhaallijn.). In HL2 ziet het er imo allemaal te kunstwerk achtig eruit (zoals die toegangspoort van die brug in d2_coast_08, alsof je zoiets ooit in het echt zal zien. Dan vind ik een doodgewone slagboom leuker.).

Ook al is het een beta, de maps die erbij zitten, zijn wel van de echte game lijkt me. Erg jammer als ze de sfeer niet opnieuw terug opgekrikt krijgen.

Dan was het blijkbaar een geluk voor valve dat ze 1 keer de juiste sfeer hebben weten te pakken..

Wat niet wegneemt dat ik HL2 alsnog koop. :)
HL2 hoeft voor mij zeker niet de zelfde sfeer te hebben als hl1.
zo'n oost europese stijl en vormgeving spreekt me wel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94529

als je de .wavs beluisterd kan je enigzins opmaken dat de hele wereld is verandert door gordons acties. het was niet een gelijdelijke verandering maar t veranderde allemaal heel snel. en die vage slagtanden: de combine hebben een fort waarvan de muur bestaat uit die slagtanden. ze bewegen ook: het fort wordt groter en groter (zo had ik tenminste ergens gelezen). het is dan ook logisch dat ze die slagtanden voor al hun constructies gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Al een hele tijd geleden dat we nog iets gehoord hebben van die anonieme hacker. Zou hij zijn opgepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77043

Tja op den duur waait de aandacht over en verdwijnt de hacker weer in de anonimiteit, ik heb er zelf ook niet veel meer over gelezen, laatste wat ik begrepen had dat die in november komt, tenminste dat stond wat ergens in dit topic, laten we het hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95247

Vivendi heeft hem nog steeds op April 2004 staan.
Het gerucht dat hij in November alsnog zou komen is bullshit (imo) en niet geconfirmed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Als je bij bol.com een pre-order wilt doen,... staat er ook 04-2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Letsnow schreef op 22 October 2003 @ 20:15:
Al een hele tijd geleden dat we nog iets gehoord hebben van die anonieme hacker. Zou hij zijn opgepakt?
Hij heeft gewoon niks meer (te lekken), dus ja wat moet 'ie nog zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Beste P.Habo,

Onlangs heeft u de game 'Half-Life 2' voor de PC bij ons
besteld (bestelnummer#6125652730).

De uitgever heeft echter laten weten dat ze deze
langverwachte titel pas in april 2004 zullen gaan uitbrengen.
We vinden het erg vervelend dat het nog zo lang gaat duren.

Omdat Half-Life 2 het wachten wel waard zal zijn, houden we
de game voor u in bestelling en zorgen ervoor dat u hem op
de dag van release in huis heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

............... AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Ja, dat wisten we nog niet gelukkig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Is er ook ergens een overzicht van alle console commands die je nodig hebt??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

Die zijn er wel. Had je ff het topic doorgezocht (CTRL-F) had je het heust wel gevonden.
Maar goed, hier staan er een aantal.
// edit, whoops, link is d00d! overbodige post dus helaas... 8' (

[ Voor 36% gewijzigd door JayVee op 07-11-2003 16:09 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:40
Is nu wel erg stil op het gebied "hl2" volgens mij heeft iedereen zoiets van we zien wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 21:30
hoe stiller hoe beter imho

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
echt he :) van de ene dag op de andere wast gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Ja, maar dat is ook niet zo gek. Nu nagenoeg iedereen de Beta gespeeld is de verrassing er een beetje vanaf. Maar dat komt wel weer goed, zodra de release date bekend is en/of de SDK uit is zullen we iedereen weer zien opleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Ben druk met "worldcraft" bezig, zitten echt leuke features in die nieuwe engine, en DAMN wat kun je handig vette buiten omgevingen bouwen :)

Ben nog wel eventjes zoet met deze beta :P

[ Voor 51% gewijzigd door tec op 07-11-2003 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Hmm... WC (hammer dus) geeft bij mij steeds de melding dat hij de map "Half.Life.2.map" niet kan vinden. Als ik wil runnen. Heb jij daar geen last van gehad dan?

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:10
Om te kunnen spelen moet je gewoon een server create doen. Kies dan gewoon een map.. en spelen maar

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Nee, hij wil een map compilen die niet bestaat... en dat is dan ook niet de huidige die ik dan aan het bewerken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Ik heb gewoon vbsp en vrad gebruikt, het automatisch compilen vanuit hammer verliep niet helemaal soepel bij mij.

Dus:

vbsp mapname
vvis mapname.bsp (hier gaat het bij mij mis)
vrad mapname.bsp

Dan heb je een map die je kan gebruiken in HL2.

Bij vvis werkt het niet echt lekker bij mij, hij geeft aan dat er entities leaken oftewel dat er entities buiten mn map zitten... maar de entities die hij aangeeft zitten WEL allemaal in mn map.. heeft iemand enig id hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

tec schreef op 10 november 2003 @ 18:43:
Ik heb gewoon vbsp en vrad gebruikt, het automatisch compilen vanuit hammer verliep niet helemaal soepel bij mij.

Dus:

vbsp mapname
vrad mapname.bsp

Bij vvis werkt het niet echt lekker bij mij, hij geeft aan dat er entities leaken oftewel dat er entities buiten mn map zitten... maar de entities die hij aangeeft zitten WEL allemaal in mn map.. heeft iemand enig id hoe dit komt?
Standaard mapping error er zit een gat in je map, je moet zorgen dat je map helemaal is afgesloten van de void.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

[CSC]Outlaw schreef op 10 november 2003 @ 23:50:
[...]

Standaard mapping error er zit een gat in je map, je moet zorgen dat je map helemaal is afgesloten van de void.
Ja dat dacht ik dus ook maar mn map is compleet gesealed... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31444

tec schreef op 11 november 2003 @ 12:03:
Ja dat dacht ik dus ook maar mn map is compleet gesealed... :?
Zet er eens een kubus omheen om te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

tec schreef op 10 november 2003 @ 18:43:

Dus:

vbsp mapname
vrad mapname.bsp

Hmmm ja dit had ik al gevonden op internet. Ik heb er nu een batch van gemaakt, dan save ik in hammer, run ik de batch en start dan HL2 :7

In ieder geval bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Anoniem: 31444 schreef op 12 november 2003 @ 21:56:
[...]

Zet er eens een kubus omheen om te testen :)
Dit heb ik gedaan en toen was de leak weg... maar mn map is alsnog compleet gesealed zelfs zonder de kubus eromheen.. Misschien dat de displacement maps (heb een rotsachtige omgeving gebouwd) niet meetellen als echte brushes ofzo.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wanneer komt half life 2 nu uit? Hoever staan ze nu met die hacker?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Nu online
Hacku, Lees even de TS. Dit topic mag helaas verder niet ofver HL2 als programma besproken worden. Alleen de source is hier aan de orde.

Hackers is verder weinig van bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 16:28

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Weet iemand hoe je deftig maps kan compilen? :?

[ Voor 5% gewijzigd door ETzPliskin op 13-12-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

-ETz-Memphis Z schreef op 13 december 2003 @ 21:28:
Weet iemand hoe je deftig maps kan compilen? :?
Lees anders effe de laatste paar posts in deze thread ipv blind vragen te stellen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

mag de startpost aangepast worden?
De console gaat steeds weer weg
Raar geval inderdaad. Toets eerst een klinker in, dan blijft ie staan.
moet natuurlijk zijn > ga naar je toetsenbord instelling in windows en zorg dat je met alt+shift van taalinstelling kan wijzigen, NL instelling kan niet goed overweg met steam, EN instelling doet het (meestal :P) wel lief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Omdat dit het enige Half-life 2 topic is dat open mag en er toch niet meer over de src gepraat wordt :

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_229/vortal_pic_114940.jpg
^^ Dit is het level met de grote brug van de beta , maar nu is er dus dat gebouw bijgekomen (Conceptart)

Bronnen:
http://www.computerandvid...s/news_story.php?id=99431
http://games.telenet.be/index.php?newsid=10240

Het heeft het gewoon niet allemaal meer. Het is toch onbegrijpelijk hoe een spel dat in mei al voor 99.5% klaar was nu opeens volop in ontwikkeling zit :? Ze zijn heus niet alleen die steambeveiliging aan het veranderen na het leaken van de source. Ik merk ook dat veel mensen terug naar Doom³ aan het snakken zijn dan HL2 :9

[ Voor 24% gewijzigd door Exe-cuter op 16-12-2003 15:56 . Reden: Conceptart ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dat is dus weer het bewijs dat ze gelogen hebben en dat het spel verre van af is.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
wow vette pic :)
Ik blijf hl2 mooier vinden dan Doom³ ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Shockers schreef op 16 december 2003 @ 15:29:
wow vette pic :)
Ik blijf hl2 mooier vinden dan Doom³ ^^
Sure thing :)

offtopic:
Stalker komt ook heel eng in de buurt :9

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Mag ik er jullie aan herinneren dat bovenstaande image (= ver hierboven) een Concept-art is en dus niet representatief aan het echte game.
Nog even de 2 andere uit het artikel (waar vooral die 2de rechtstreeks uit de beta geript is zo te zien)

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_229/vortal_pic_114938.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_229/vortal_pic_114939.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door Exe-cuter op 16-12-2003 15:55 . Reden: images geadd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Dat halflife2 niet af was was bullshit denk ik...en dat ze een nieuwe screenshot uitgeven 'bewijst' helemaal niets.

Ik denk dat het spel is gedelayed doordat die hacker de beta gestolen heeft..

Nu moeten ze nieuwe anti-cheat systeem maken, en een heleboel eraan veranderen. En dat zijn ze nu aan het doen denk ik.

:]

Damn..kan niet meer wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-06 08:19

b3ta

Hallo

Jah he, het blijft allemaal gissen in het duister... helaas dat de hype nu wel over is door die hacker... zonde zonde zonde...

Ik heb na het spelen van die beta wel wat van dat het me ietsje tegen viel ik hoop dat dat met de fullversion over is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:44
Tuurlijk zijn ze er nu meer bij aan het maken. Al was het alleen maar om ervoor te zorgen dat het lijkt alsof het toen nog niet af was.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

b3ta schreef op 29 december 2003 @ 13:45:
Jah he, het blijft allemaal gissen in het duister... helaas dat de hype nu wel over is door die hacker... zonde zonde zonde...

Ik heb na het spelen van die beta wel wat van dat het me ietsje tegen viel ik hoop dat dat met de fullversion over is :)
Sorry hoor, hoe kun je dat nou zeggen? Er zat niet 1 volledig level in... Ik heb gewoon urenlang met de engine gespeeld en ik moet zeggen, dat was echt geniaal. Vooral als je ragdoll-collision-detection aanzette. Nee hoor, ik vond het gewoon spelen als Half Life 1 maar dan met geniale mogelijkheden. Max Payne 2 had physics, maar dat stelde niks voor, het was er meer als sierraad. Half Life 2 zal het vele en vele malen beter gaan gebruiken. mark my words.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 12-06 21:13
hey, ik heb misschien een hele domme vraag, maar ik heb ergens in dit topic (paar maanden geleden) screens gezien van hl1 en cs, draaiend op de hl2 engine.
ik heb dit echt 1000 keergelezen, maar ik snap er nog niet echt veel van...

kan iemand het even omzetten in normale mensentaal?
of even zeggen hoe hij he heeft gedaan

----------------------------------------------------------------------------------------
HALF LIFE 1 + COUNTERSTRIKE PORTED TO HL2 SOURCE ENGINE
----------------------------------------------------------------------------------------

To use the HL1 port on HL2: Rename /Bin in your Half-life 2 main folder to bin_orig, then
copy all the info from the port rars into the main dir, then run the game using the cmd
line: hl2.exe -console -game hl1 -dxlevel 80 -heapsize 256000

Its probably best you backup your hl2 beta folder in case you fuck it up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

http://money.cnn.com/2004.../game_over/column_gaming/
As Valve developers gathered their wits, an executive from publisher Vivendi Universal Games told media outlets that the theft would delay the game until April 2004. That date was nothing more than a blind guess, though. Valve, the only company that really had a firm grasp on the impact of the theft, wrapped itself in a cocoon, refusing all questions from the media and not saying a word about when the game would hit shelves – until now.

While still shying away from giving a firm date, Doug Lombardi, Valve's director of marketing, told me the company "is currently targeting this summer for the completion of Half-Life 2".

Valve does not plan to reveal any additional information until the time surrounding the E3 trade show, where the game will once again be shown this year. E3 will be held in Los Angeles May 12-14.
Gaat dus nog even duren. 8 (

[ Voor 19% gewijzigd door JayVee op 03-02-2004 19:12 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Schandalig lang gewoon. Je gaat me nu helemaal niet wijsmaken dat een source-code leak een uitstel van bijna een jaar kan veroorzaken ! Enkel de beveiliging zouden ze moeten aanpassen , wat hoogstens een aantal maanden mag duren. Was hun engine anders niet "revolutionair en bijna perfect" ?

Ik hoopte dat ValvE met HL2 hun eer kon terugwinnen , maar het blijft maar dalen sinds HL1. :(
Achja , ooit komt het er wel nog eens van zeker ? Half-Life 2 Forever klinkt anders niet slecht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Exe-cuter schreef op 03 februari 2004 @ 22:21:
Schandalig lang gewoon. Je gaat me nu helemaal niet wijsmaken dat een source-code leak een uitstel van bijna een jaar kan veroorzaken ! Enkel de beveiliging zouden ze moeten aanpassen , wat hoogstens een aantal maanden mag duren. Was hun engine anders niet "revolutionair en bijna perfect" ?
Valve heeft al meerdere keren gezegt dat de source theft niets te maken had met het uitstellen van Half-Life 2 (wat ik persoonlijk niet helemaal geloof). HL2 is officieel maar 1 keer uitgesteld en dat is toen in september. De april 2004 release is niet officieel. maargoed, aan de ene kant moeten we weer verdomt lang wachten. Ik denk persoonlijk dat ze eerst CS:CZ gaan gebruiken om Steam echt in de praktijk te testen en dat Steam ook de hoofdzaak is van de delay van HL2. Aan de 'valve only email comments' bij halflife2.net te zien is dat Valve nogsteeds bezig is om enkele dingen in de game te bouwen etc.

En enige voordeel van een delay tot de zomer is dat de hardware hopelijk goedkoper is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
^^ Dit maakt het eigenlijk nog schandaliger ! Eerst beweerden ze bij hoog en laag , op een lichtjes agressieve manier zelfs , dat het spel 100% zeker op 30 september in de winkel zou liggen. Enkele maanden uitstel door een source-code diefstal kan ik nog aanvaarden , maar niet dat het wordt uitgesteld omdat Steam de balle waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Nou ja, je kan Halflife 2 niet opstarten zonder Steam. Kijk maar naar Halflife 1.

Nou ja, het kan wel...... maar je weet wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehhh valve is jullie niks verschuldigd hoor...ze willen hetzelfde als wij:
die game zo goed mogelijk uitbrengen.

Dus stop met whinen als kleine kindertjes en w8 tot je deze king binnenhebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

hmmz de plaatjes @ startpost doen het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

Anoniem: 82495 schreef op 04 februari 2004 @ 20:18:
hmmz de plaatjes @ startpost doen het niet :?
iemand heeft waarschijnlijk zijn temp-dir op de server opgeschoond ;)

en Half-Life Forever klinkt me erg eng in de oren... laat ze er asjeblief een beetje vaart achter zetten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Anoniem: 89518 schreef op 04 februari 2004 @ 19:42:
Ehhh valve is jullie niks verschuldigd hoor...ze willen hetzelfde als wij:
die game zo goed mogelijk uitbrengen.

Dus stop met whinen als kleine kindertjes en w8 tot je deze king binnenhebt :D
In mijn ogen zijn ze ons wel wat verschuldigd. Tot aan de "100% zekere" releasedag alle mails netjes beantwoorden en de hype kunstmatig laten groeien door uitspraken en interviews en dan tot aan de "100% zekere" releasedag niet laten weten van een uitstel. Idsoftware heeft het recht om D³ zo lang ze willen uit te stellen , zij hebben tenminste nog geen beloftes gemaakt.
Ik ben natuurlijk wel akkoord met uitstellen om het spel er beter van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 16:28

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Weet iemand nu hoe je precies HL1 en CS naar de HL² engine moet poorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exe-cuter schreef op 04 februari 2004 @ 21:59:
[...]

In mijn ogen zijn ze ons wel wat verschuldigd. Tot aan de "100% zekere" releasedag alle mails netjes beantwoorden en de hype kunstmatig laten groeien door uitspraken en interviews en dan tot aan de "100% zekere" releasedag niet laten weten van een uitstel. Idsoftware heeft het recht om D³ zo lang ze willen uit te stellen , zij hebben tenminste nog geen beloftes gemaakt.
Ik ben natuurlijk wel akkoord met uitstellen om het spel er beter van te maken.
Ze beantwoorden nog steeds keurig alle mailtjes.. kheb laatst nog reactie gehad van gabe newell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25597

-ETz-Memphis Z schreef op 04 februari 2004 @ 23:09:
Weet iemand nu hoe je precies HL1 en CS naar de HL² engine moet poorten?
CommanderKeen schreef op 24 januari 2004 @ 11:39:

HALF LIFE 1 + COUNTERSTRIKE PORTED TO HL2 SOURCE ENGINE

To use the HL1 port on HL2: Rename /Bin in your Half-life 2 main folder to bin_orig, then
copy all the info from the port rars into the main dir, then run the game using the cmd
line: hl2.exe -console -game hl1 -dxlevel 80 -heapsize 256000

Its probably best you backup your hl2 beta folder in case you fuck it up.
stond een paar post erboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

omg, de gemoederen lopen op...

Halflife is altijd mijn favourite titel op de PC geweest, en ik hoop (nog steeds) dat halflife 2 deze ervaring gaat overtreffen! :o
Wel zakt me de moed een beetje in de schoenen, telkens als ik weer een een of ander gerucht hoor dat hij NOG later dan verwacht uitkomt! Maargoed, dat zal wel ongeveer het algemene idee erover zijn.

Het enige wat we kunnen hopen is dattie alsnog rond maart uitkomen, en zo niet, dat ze hem dan verschrikkelijk goed in orde hebben gemaakt!

ValVe rockt sowieso, maar heel veel gekker dan een uitstel van een jaar moet het nou ook weer niet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 16:37
Maart kan je in ieder geval zeker vergeten. Er gaan zelfs geruchten over september (zie ook: [T.net] Half-Life 2 mogelijk uitgesteld tot eind september) en dat is niet eens zo gek. Wie weet halen ze deze keer wél 30 september ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
daar doelen ze denk ik ook weer op ja.. vorig jaar neit gehaald dan maar dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

December schreef op 05 februari 2004 @ 14:51:
Maart kan je in ieder geval zeker vergeten. Er gaan zelfs geruchten over september (zie ook: [T.net] Half-Life 2 mogelijk uitgesteld tot eind september) en dat is niet eens zo gek. Wie weet halen ze deze keer wél 30 september ;)
hahaha, heeft iemand bij de releasedates trouwens ooit 2003 ? Anders KAN het het natuurlijk altijd zo zijn dat ze 30 sept 2004 bedoelden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 51661 schreef op 05 februari 2004 @ 15:44:
[...]

hahaha, heeft iemand bij de releasedates trouwens ooit 2003 ? Anders KAN het het natuurlijk altijd zo zijn dat ze 30 sept 2004 bedoelden :D
Neuj, zou een beetje lomp zijn om 2004 te bedoelen en vervolgens het spel te vervroegen én uit te stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661 schreef op 05 februari 2004 @ 15:44:
[...]

Ja dat hebben ze gezegd. ( toen wisten ze nog niet dat ze gehackt zouden worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe :D sneaky bastards :D

Nouja, ik wacht wel, koop hem sowieso, no questions asked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103718

duurt idd wel errug lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Ik heb hem ook gedownload (source). Alleen een paar levels doen het (logisch) maar de e3 levels die juist een beetje af zijn gemaakt doen het niet..
ik start ze vanaf console of create server, maar dan sluit hij HL2 af en verder niks, ik heb wel ergens in de hl2 directory wat vand demo's van die e3 levels.. moet ik daar wat mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

je moet eens proberen in een console playdemo demonaam.dem te doen :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geprobeert heb ik het zeker, maar ik kwam met deze 3 foutmeldingen, zelfde voor andere demo's

] playdemo e3_bugbait_01
Playing demo from e3_bugbait_01.dem.
Last 32 messages parsed.
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
0 0000 svc_bad
4539 0000 svc_setpause
4539 0002 ???
7928 0000 svc_setpause
7928 0002 ???
158137 0000 svc_sendfile
158137 0005 svc_bad
164902 0000 svc_sendfile
164902 0005 svc_bad
184134 0000 svc_setpause
BAD: 2:???

Host_Error: CL_ParseServerMessage: Invalid server message - 72 (max == 36)

] playdemo e3_bugbait
Playing demo from e3_bugbait.dem.
read runt demo message
Host_EndGame: Demo message length < 0.

] playdemo e3_techdemo_5
Playing demo from e3_techdemo_5.dem.
read runt demo message
Host_EndGame: Demo message 2065406795 > NET_MAX_MESSAGE

Iemand hier een oplossing voor, of voor alsnog iets om die levels van e3 te spelen? (3 techdemo's doen het trouwens wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met steam kun je in dod en cs het volgende typen:

'maps *' ( weet niet of het met slash was of zonder)
om de hele map lijst te zien..dus misschien werkt dat ook met de hl2 alpha.
Dan kun je dus gewoon de hele maplist zien van wat er te spelen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518 schreef op 22 februari 2004 @ 23:06:
Met steam kun je in dod en cs het volgende typen:

'maps *' ( weet niet of het met slash was of zonder)
om de hele map lijst te zien..dus misschien werkt dat ook met de hl2 alpha.
Dan kun je dus gewoon de hele maplist zien van wat er te spelen valt.
Dit is presies wat ik 2 posts geleden heb uitgelegd, ik krijg wel de levels in een lijst te zien, maar bij sommige sluit hij HL2 gewoon af..
Andere levels zijn eigenlijk altijd wel incompleet (halve levels, niet afgemaakte textures, en bots die het nooit doen) maar het gaat mij er vooral om dat ik die E3 levels kan spelen, ik dacht dat het misschien een verband had met die demo-files??? Of zijn dat gewoon de demo's die je ook in de hl2-e3 filmpjes ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
^Ik kon de meeste E3 levels gewoon spelen hoor dmv "map xxx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

Anoniem: 60403 schreef op 22 februari 2004 @ 20:48:
Geprobeert heb ik het zeker, maar ik kwam met deze 3 foutmeldingen, zelfde voor andere demo's
Kheb hier ook zelfde probleem, ligt gewoon aan de alpha versie, die 3 techdemos doen het hier ook

[ Voor 2% gewijzigd door domi235 op 23-02-2004 19:39 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik zit net een beetje te denken en te discusieeren op msn over die source code lek en de beta daarvan enz.

Toen bed8 ik me, kan het niet VALVE ZELF zijn die de code naar buiten gebracht heeft :X ???
Dat Valve nog niet klaar was met de game, de engine nog crappy was en dat ze toen maar gedacht hebben, we doen net alsof de source code gestolen is zodat we de game MET reden uit kunnen stellen en zo de gamers en fans niet teleur hoeven stellen.

Of is dit een zeer slechte gedachte :? :z

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
El Snorro schreef op 23 februari 2004 @ 19:55:
Ik zit net een beetje te denken en te discusieeren op msn over die source code lek en de beta daarvan enz.

Toen bed8 ik me, kan het niet VALVE ZELF zijn die de code naar buiten gebracht heeft :X ???
Dat Valve nog niet klaar was met de game, de engine nog crappy was en dat ze toen maar gedacht hebben, we doen net alsof de source code gestolen is zodat we de game MET reden uit kunnen stellen en zo de gamers en fans niet teleur hoeven stellen.

Of is dit een zeer slechte gedachte :? :z
Die gedachte is al zéér vaak aan de orde geweest, zelfs in dit topic en het is best mogelijk, maar als je verder denkt zou het toch een vrij domme stap van Valve zijn.
Waarom? Bijvoorbeeld omdat mensen na de beta van te voren af gaan haken, omdat ze de beta tegen vinden vallen (het blijft natuurlijk een beta, maar sommige mensen zijn echt zo).
En de kans op cheaters is op deze manier een stuk groter, omdat ze nu van te voren al in de source kunnen kijken en daar aanpassingen in kunnen gaan doen.

Kortom: het is geen rare gedachte van jou/jullie, maar het zou een erg domme stap zijn geweest van Valve als dit waar was. En je zult het nooit te weten komen, want anders staat Valve flink voor paal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

probeer hl2 eens te starten met -heapsize 300000 achter de shortcut misschien dat het dan wel wil (moet je wel 512 geheugen hebben)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

WJP schreef op 23 februari 2004 @ 20:55:
probeer hl2 eens te starten met -heapsize 300000 achter de shortcut misschien dat het dan wel wil (moet je wel 512 geheugen hebben)
Alsje op mij reageert, dat van die heapsize heb ik , maar dat maakt niets uit, want gwoon draai ik het spel wel, er is gwoon iets mis met die demos :)

Dan hebk nog ff een vraagje, bij dat level waar je het lab binnenkomt via die pepsi automaat, zegt die dr. datje je pak aan moet trekken, alsje dat pak dat aantrekt, blijft hij maar doorzeuren dat je dat ding aan moet trekken... is hier iets tegen te doen of is het gwoon "alpha" en verder niks..?

[ Voor 31% gewijzigd door domi235 op 24-02-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet zorgen dat je je pak nog niet aan hebt VOORDAT je em aan gaat doen, en daarna alvast naar die tweede kamer lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94958

Ten eerste: mijn excuses als deze vraag al is gesteld maar het is een beetje veel werk om heel deze topic door te spitten :)

De vraag:
Heeft de beta problemen met 1GB RAM? (als je eerst met 512 hebt gedraaid)

Uitleg:
Ik had voor gisteren nog 512MB DDR400 in mn PCtje zitten, daar draaie deze beta prima op zonder crashes. Nu heb ik gisteravond mn geheugen vervangen van 2x256MB Kingston DDR400 naar 2x512MB Kingston DDR400 (dus simpel gezegd van 512MB naar 1GB). Het rare is dat de beta nu constant crashed en zelfs een BSOD heeft veroorzaakt op mn XP.

Ik heb al getest met ander geheugen (precies hetzelde, allebei nieuw uit doosje) maar daar had ik precies dezelfde problemen en bovendien lijkt de PC voor de rest 100% stabiel te zijn (games, benchmarks). Memtimings staan gewoon op optimal in BIOS, nix getweaked.

Thnx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Je kan dat ook heel simpel testen door even één reepje van 512 MB eruit te halen, dan heb je 512 MB over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet ik wel :D Maar ik zit nu op mn werk en gister om 2.30 uur moest ik toch ECHT gaan slapen :p

Maar bedankt voor de tip, ga ik ook zekers proberen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 12-06 21:13
Anoniem: 25597 schreef op 05 februari 2004 @ 13:22:
[...]

[...]

stond een paar post erboven...
ja maar dat was onbegrijpelijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94958 schreef op 11 maart 2004 @ 11:16:
Weet ik wel :D Maar ik zit nu op mn werk en gister om 2.30 uur moest ik toch ECHT gaan slapen :p

Maar bedankt voor de tip, ga ik ook zekers proberen zo!
Met 1 reepje 512 eruit deed ie precies hetzelfde. Later Windows opnieuw geinstalleerd... geen probleem meer met die 1GB RAM :/

Beetje offtopic, maar heeft iemand enig idee hoe dit kan? De vorige installatie was ook redelijk schoon en precies dezelfde drivers en programma's waren geinstalleerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 16:09

Maxow

Hidden Sound System

Ik weet niet waar ik dit anders had moeten posten, maar in ieder geval: er zijn weer nieuwe filmpjes te downloaden. Ze schijnen afkomstig te zijn van de CS- Condition Zero cd.

De filmpjes: HL2 Striders - Bink video en HL2 Coast Line - Bink video zijn beide te downloaden door op de link te klikken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Maxow op 08-04-2004 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Maxow schreef op 08 april 2004 @ 00:33:
Ik weet niet waar ik dit anders had moeten posten, maar in ieder geval: er zijn weer nieuwe filmpjes te downloaden. Ze schijnen afkomstig te zijn van de CS- Condition Zero cd.

De filmpjes: HL2 Striders - Bink video en HL2 Coast Line - Bink video zijn beide te downloaden door op de link te klikken :)
Hmmz deze kende ik al. Zijn volgens mij al op E3 2003 getoont, of op ECTS 2003 ofzo. Iig toen was er zo die 500mb .mov file ;) En daar zaten deze ook in :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Ik heb ze net ook gezien en idd, weinig nieuwd onder de zon, behalve dan dat het iets betere kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwxkil
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-03 22:45

gwxkil

|::::...

Maxow schreef op 08 april 2004 @ 00:33:

Wat een gruwelijk lekkere trailers zijn dat!!!! :9~ Het fragment met de buggy en de bazooka had ik nog niet gezien, maar de rest kwam wel bekend voor. Eigenlijk wel asociaal van Valve dat ze zulke lekkere filmpjes releasen als we nog waarschijnlijk de hele zomer erop moeten wachten. 8)7

Maar je kan voorlopig weer wat tijd (en pijn... ;) ) doden met een andere shooter...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

gwxkil schreef op 08 april 2004 @ 12:46:
[...]
Eigenlijk wel asociaal van Valve dat ze zulke lekkere filmpjes releasen als we nog waarschijnlijk de hele zomer erop moeten wachten. 8)7
Erm... deze bestaan al een jaar. Die zijn op de E3 van vorig jaar gemaakt. Dessalneittemin blijven ze gaaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit klopt inderdaad, in de .mov movie van 600mb zaten deze filmpjes al. en daarbij ook nog iemand die wat toeligting gaf, maar ik heb ook ooit een keer een filpmje gezien van iemand die uitlegde hoe de shaders bij hl2 werkte, en het daarna in-game liet zien, weet iemand waar ik deze movie kan downloaden?
ik geloof dat het ook van de e3 kwam (week niet zkr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-06 20:11
is dat die waarbij men die muur laat zien in high poly en dan in low poly in de game terwijl hij er toch hetzellfde uit ziet?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Ja inderdaad. Ik heb even een linkje voor je opgezocht. klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx, dat is inderdaad dat filmpje, wel indrukwekkend hoe ze dat wandje in 1 polygoon veranderen :7 :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Nu er al vollop met de game gekloot werd toen de source net gelekt was vroeg ik me af of er inmiddels eigenlijk al Maps en mods gemaakt zijn door mensen :? Voor DOOMIII alpha zijn bijvoorbeeld ook al zat maps te vinden op internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Laatst online: 20-08-2024
wat was de code om de buggy te spawmen ook alweer? :)
impulse 80 ofzo.. ban ut vergeten :'(

edit: vond net trouwens een leuke mappack voor hl2 op inet :)
met daarin alle 'werkende' prison en techdemo maps en nog wat andere, ook een map genaamd c17_assault2..
Deze map is volgens mij gewoon door iemand zelf gemaakt maar hij is wel supervet! :D
Er zitte bijna alle robots/ventjes in die in hl2 zitten als tegenstander dus lekker raggen dus :P

Afbeeldingslocatie: http://213.73.228.227/hl2_assault.JPG

die blauwe slangen (ook in een hl2 filmpje te zien) in het laatste level zijn vet lief! :D

Afbeeldingslocatie: http://213.73.228.227/hl2_ahwatlieV.jpg

isnt it cute?? :o

[ Voor 98% gewijzigd door naps op 17-04-2004 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Vet, misschien als et mag een link naar mappack?
mooi die 15 fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
Shockers schreef op 17 april 2004 @ 22:14:
Vet, misschien als et mag een link naar mappack?
mooi die 15 fps :)
mag ik hier niet geven denk ik, mail me maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
waarom zou dat niet mogen? maps voor doom3 worden ook gewoon aangeboden hoor, daars niets illegaals aan.
En als het al niet zo mogen dan is "mail me maar" MINSTENS zo illegaal ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Maverick op 17-04-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
Maverick schreef op 17 april 2004 @ 22:41:
waarom zou dat niet mogen? maps voor doom3 worden ook gewoon aangeboden hoor, daars niets illegaals aan.
En als het al niet zo mogen dan is "mail me maar" MINSTENS zo illegaal ;)
tjaah het is tog illigaal ;) maarja vooruit, ik hoor de modjes vanzelf wel :P

kzie nu dat de link naar die maps down is :'( heb ze ff op mijn hostje gegooit..
http://xxx.xxx.xxx.xxx/files/hl2/
40kb upload dus ga plz niet alemaal tegelijk downloade :P ikzelf ben tog weg dus heb er geen last ;)

Ik zal ze morge, mits de mods het goed vinde dat ik hier de links post de file ff op een 100mbit hostje uploaden.

edit: zoals beloofd -> download de mappack hier :) hf

[ Voor 13% gewijzigd door naps op 18-04-2004 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
ja link doet niet meer :(

dat zou geweldig zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 15:45

Not Pingu

Dumbass ex machina

ik kick dit topic even. Op PlanetHalflife staat nl. een heel interessante post van Fragmaster, vertrekkende oprichter van PHL die nu niet meer aan zijn NDA gebonden is.

Kort gezegd maakt hij duidelijk waarom Valve zolang totale radiostilte in acht heeft genomen, en eigenlijk nog steeds niet officieel heeft aangekondigd wanneer HL2 uitkomt. Hij kaart ook nog veel meer problemen bij Valve aan, en beschrijft hoezeer het bedrijf veranderd is sinds Half-Life.

Nogmaals, heel interessant en heel verhelderend.

Even wat interessante passages:

over het uitstellen van de release en de verwarrende statements van Vivendi vs. Valve:
Unfortunately Valve -- for whatever reason -- refused to own up to the fact that Half-Life 2 was going to be delayed. Gabe made that ridiculous "First time I've heard about this" response, and other sites overreacted and assumed that this meant that Vivendi's announcement was a mistake. This situation was further complicated by Vivendi's backtracking: after Valve essentially refused to confirm the delay news, Vivendi was forced to (kind of) retract their original delay announcement. So tons of people incorrectly assumed this meant HL2 was still coming out on time.
I visited Valve in early September to conduct interviews for the Behind the Scenes book. It was quite a bit of fun, but I was a little disturbed by a few things. I won't get into the specifics, but information wasn't matching up. Things said during the E3 demo turned out to be either misleading or untrue, for example. I don't want to say exactly what kind of state the game was in when I was there, but you'll recall that when other fan sites visited Valve later that month (BEFORE the source code leak, even), they were unable to see the game. Now, if the game was in a playable state and supposedly ready to go gold within a couple of days, don't you think they would have shown it off?
Over de source leak:
At first, Valve claimed that only 1/3rd of the source code was stolen, but once people compiled working versions of the game, well...

The Anonymous Leaker, despite being an asshole such as myself, was basically correct. HL2 wasn't nearly as far along as Valve was hinting at, and a lot of the things Valve showed in the E3 demo were misrepresented. Did he really release all the work Valve had done on HL2? To be honest, I don't know for sure. It's a possibility. Valve certainly made little effort to dispute his claims.

Now, I could go on and on, talking about Steam, all the screw-ups with Counter-Strike: Condition Zero (I mean, JESUS, how do you declare a game GOLD, say it's FINISHED, and then not ship it until NEARLY SIX MONTHS LATER?), how Valve has messed up their relationships with Ritual, Gearbox, Vivendi (do you think Vivendi is a big fan of Steam?), and ATI...
I feel most of the problems at Valve are due to the ineptitude of one individual in particular. I'm not going to name names, but you can probably guess who I'm talking about (Gabe Newell -Gunp01nt). This person is easily the worst person I've ever met during my time within the "video game industry," and that's saying a lot, considering that this business is filled with superstar jerkwads like... well... me. I don't feel that he does his job properly, and he isn't what I'd consider to be a decent, trustworthy, or moral human being.

Een laatste sneer van iemand die net zijn baan heeft verloren, het resultaat van verbitterdheid na een verslechterde persrelatie met Valve, of de harde waarheid? Gabe Newell krijgt iig stevige kritiek over zich heen, en gezien de problemen met Steam, de source code, totale mis- en noncommunicatie, en doodgewoon liegen van Valve's kant ben ik geneigd het als redelijk geloofwaardig te bestempelen.

[ Voor 74% gewijzigd door Not Pingu op 21-04-2004 19:42 ]

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Laten we dit topic maar sluiten. De hele discussie over de source hebben we nu wel achter de rug.

Tijd om verder te gaan in [rml][ PC]Half-Life 2[/rml] :)

Gunp01nt: Zou je je post ook het nieuwe HL2 topic willen reposten? :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-04-2004 19:49 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.