Half-Life 2 Source only topic - Deel 2 | |
![]() | |
Om te beginnen wil ik hier een aantal dingen duidelijk maken De Modjes stellen het niet op prijs dat: • Er images / links naar screenshots of files van de uitgelekte BETA's of Sources geplaatst worden die op illegale warez sites zijn gehost, als je ze zelf maakt en host mag het dus wel!!! • Er off-topic gegaan word, (geouwehoer over videokaarten, processors en dergelijke) Bij overtreding van dit soort spul kan je een Weekban verwachten | |
Wat weten we? • Er ís een deel van de source code (ongeveer 1/3) geleaked / gestolen • Er zijn mensen die er een speelbare "chicken race" van hebben gemaakt • Er doen zich beta versies van Half-Life 2 voor die eigenlijk films zijn met 18+ Materiaal • VALVe is hoogst waarschijnlijk al in de buurt van het pakken van de Hacker(s). • Er is een Beta versie uitgelekt • De leaker (a.k.a. "Anonymous Leaker" dreigt er mee een pre-gold version te leaken | |
Quotes van andere sites Bron: Counter-Strike.nl Bron: Counter-Strike.nl | |
Het Half Life2 SRC only topic #Halflife2source @ irc.tweakers.net | |
Door BaatZ: Zo, hier een zeut screens. De shots van city 17 vind ik persoonlijk het mooist. het spel is in dit gedeelte ook het best speelbaar: scripts werken, animaties en textures zijn voor een groot deel klaar. De pics zijn trouwens ook klikbaar [afbeelding] Onderstaand plaatje is verkregen door gewoon met de koevoet de ledematen van de dame "weg te meppen", je kan dus een lijk helemaal anders laten liggen. Werkt ook met kogels: schiet je hoog op het been, bijv de dij, dan krijg je een kleinere beweging dan wanneer je laag op het been (de enkel) schiet. Dit heeft natuurlijk te maken met momentum en is een mooi staaltje van de physics engine. [afbeelding] Eli Vance heeft een kunstvoet. Op de uitvergroting beter te zien. [afbeelding] oooohhh, Alyx [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Mooie billen van alyx [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Don't set the scientist on fire [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] "En als ik nu hard ga draaien, dan stijg ik op [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Good old Barney is back [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Lekker met error's gooien: Pak je bugbait en gooi het omhoog [afbeelding] En nog een plaatje van Barney in de train maps: [afbeelding] [...] Goed plan. Ik zal zo even wat filmpjes maken, ik denk alleen niet dat ik daar genoeg webspace voor heb, dus een host is welkom [...] Okay, is gebeurd Voorbeeld van een handige commandline: hl2.exe" -dx9 -fullscreen -console -heapsize 256000 -cl_drawhud 1 • -dx9 = DX9 enabled (dx8 is dus vanzelfsprekend voor dx8) • -fullscreen: ingame fullscreen instellen wil niet altijd werken, zo werkt het wel. • -console: spreekt voor zich • -heapsize 256000 : 256mb geheugen aan hl2 toewijzen (standaard is iets van 28 of zo, maar de helft van je systeemgeheugen moet makkelijk kunnen) • -cl_drawhud 1: de hud komt niet altijd op, nu wel help ik heb nog steeds geen hud ! Je hebt pas een hud als je een suit hebt, suit krijgen: "give item_suit" Help ik zit vast tijdens het spawnen Classic problem, classic code: "noclip" Ik kan geen screenshots maken" Download fraps en stel een toets in voor screenshots. De console gaat steeds weer weg Raar geval inderdaad. Toets eerst een klinker in, dan blijft ie staan. Welke maps heb ik allemaal ? type "maps *" in de console om te spelen: "map [mapnaam]" hoe krijg ik extra ammo? console: "impulse 101" Moet ik de patch downloaden ? Nee. de patch is fake en dus verspilling van bandbreedte Ik heb gehoord dat [gerufcht over beta] Nee, de beta bevat geen virus, er bestaat geen patch voor, is inderdaad nog lang niet compleet qua verhaallijn / textures / models, en er zitten scripted sequences in. Hoe moet ik iets aan mekaar lassen ? Eerst heb je de physgun nodig: "give weapon_physgun" Dan schiet je met de rechtermuisknop een blob but tegen een (metalen) object. WC-potten schijnen ook te werken. Schiet nog een blob but tegen een ander metalen object. Pak nu 1 van de 2 metalen objecten met de linkermuisknop, en houd ze zo tegen elkaar aan. Als het goed is zie je allemaal vonken. Er wordt pas een verbinding gemaakt als de 2 blobs tegen elkaar aan zitten. Als het klaar is wordt je straal rood. Nu zit het vast Maxow Heeft er een leuk voorbeeld van |
Topic Start version 1.02 by WuSSiE, op of aanmerkingen? Mail ze naar
offtopic:
Jej, morgen = CS:CZ Gold \o/
Jej, morgen = CS:CZ Gold \o/
[ Voor 72% gewijzigd door Wussie op 13-10-2003 17:32 ]