Het Half Life2 SRC only topic - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.359 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Half-Life 2 Source only topic - Deel 2
Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.nl/i/p/751.gif

Om te beginnen wil ik hier een aantal dingen duidelijk maken
De Modjes stellen het niet op prijs dat:
• Er images / links naar screenshots of files van de uitgelekte BETA's of Sources geplaatst worden die op illegale warez sites zijn gehost, als je ze zelf maakt en host mag het dus wel!!!
• Er off-topic gegaan word, (geouwehoer over videokaarten, processors en dergelijke)
Bij overtreding van dit soort spul kan je een Weekban verwachten

Wat weten we?
• Er ís een deel van de source code (ongeveer 1/3) geleaked / gestolen
• Er zijn mensen die er een speelbare "chicken race" van hebben gemaakt
• Er doen zich beta versies van Half-Life 2 voor die eigenlijk films zijn met 18+ Materiaal
• VALVe is hoogst waarschijnlijk al in de buurt van het pakken van de Hacker(s).
• Er is een Beta versie uitgelekt
• De leaker (a.k.a. "Anonymous Leaker" dreigt er mee een pre-gold version te leaken

Quotes van andere sites
To all those saying HL2 was delayed because of the hacking action, ill just remind you that what was leaked is what Valve has, nothing more and nothing less, so its pretty good to understand it wasnt finished yet.

Also I'd like to point out the E3 was one big fake by Valve. Ever tried to kill that soldier in physicstown? Notice the door will still get kicked? No scripted sequences?

To everyone saying this is no Beta: I'd like to point out that THIS is what you wanted Valve to release on 9/30/03, theres no such thing as a much better release in Valves network!

To Valve: I suggest you stop lying to your customers about how much was stolen/compromised, or I'll have to release everything just to prove my point. And you know what you got, as I do.

- Anonymous leaker
Bron: Counter-Strike.nl
Well, it appears that this "Anonymous Leaker" character wasn't bluffing, because now he's apparently released something that lets you play Half-Life and Counter-Strike using Half-Life 2's source engine. And he's also supposedly released an outdated build of Counter-Strike: Condition Zero (it's going gold Friday, see yesterday's story) and/or possibly something that deals with Counter-Strike 2. We really don't care to know the details, and we can't exactly confirm this because we refuse to download these releases ourselves. And we of course strongly suggest you don't download any of this stolen material either.
- VALVe
Bron: Counter-Strike.nl

Het Half Life2 SRC only topic
#Halflife2source @ irc.tweakers.net

Door BaatZ:
Zo, hier een zeut screens. De shots van city 17 vind ik persoonlijk het mooist. het spel is in dit gedeelte ook het best speelbaar: scripts werken, animaties en textures zijn voor een groot deel klaar.
De pics zijn trouwens ook klikbaar :)
[afbeelding]
Onderstaand plaatje is verkregen door gewoon met de koevoet de ledematen van de dame "weg te meppen", je kan dus een lijk helemaal anders laten liggen. Werkt ook met kogels: schiet je hoog op het been, bijv de dij, dan krijg je een kleinere beweging dan wanneer je laag op het been (de enkel) schiet. Dit heeft natuurlijk te maken met momentum en is een mooi staaltje van de physics engine.
[afbeelding]
Eli Vance heeft een kunstvoet. Op de uitvergroting beter te zien.
[afbeelding]
oooohhh, Alyx :>
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie billen van alyx B)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Don't set the scientist on fire })
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"En als ik nu hard ga draaien, dan stijg ik op O+ "
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Good old Barney is back 8)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker met error's gooien: Pak je bugbait en gooi het omhoog :)
[afbeelding]
En nog een plaatje van Barney in de train maps:
[afbeelding]

[...]

Goed plan. Ik zal zo even wat filmpjes maken, ik denk alleen niet dat ik daar genoeg webspace voor heb, dus een host is welkom :)

[...]

Okay, is gebeurd :)

Voorbeeld van een handige commandline:
hl2.exe" -dx9 -fullscreen -console -heapsize 256000 -cl_drawhud 1
• -dx9 = DX9 enabled (dx8 is dus vanzelfsprekend voor dx8)
• -fullscreen: ingame fullscreen instellen wil niet altijd werken, zo werkt het wel.
• -console: spreekt voor zich
• -heapsize 256000 : 256mb geheugen aan hl2 toewijzen (standaard is iets van 28 of zo, maar de helft van je systeemgeheugen moet makkelijk kunnen)
• -cl_drawhud 1: de hud komt niet altijd op, nu wel

help ik heb nog steeds geen hud !
Je hebt pas een hud als je een suit hebt, suit krijgen: "give item_suit"

Help ik zit vast tijdens het spawnen
Classic problem, classic code: "noclip"

Ik kan geen screenshots maken"
Download fraps en stel een toets in voor screenshots.

De console gaat steeds weer weg :'(
Raar geval inderdaad. Toets eerst een klinker in, dan blijft ie staan.

Welke maps heb ik allemaal ?
type "maps *" in de console
om te spelen: "map [mapnaam]"

hoe krijg ik extra ammo?
console: "impulse 101"

Moet ik de patch downloaden ?
Nee. de patch is fake en dus verspilling van bandbreedte

Ik heb gehoord dat [gerufcht over beta]
Nee, de beta bevat geen virus, er bestaat geen patch voor, is inderdaad nog lang niet compleet qua verhaallijn / textures / models, en er zitten scripted sequences in.

Hoe moet ik iets aan mekaar lassen ?
Eerst heb je de physgun nodig:
"give weapon_physgun"

Dan schiet je met de rechtermuisknop een blob but tegen een (metalen) object. WC-potten schijnen ook te werken.
Schiet nog een blob but tegen een ander metalen object.

Pak nu 1 van de 2 metalen objecten met de linkermuisknop, en houd ze zo tegen elkaar aan. Als het goed is zie je allemaal vonken. Er wordt pas een verbinding gemaakt als de 2 blobs tegen elkaar aan zitten.
Als het klaar is wordt je straal rood. Nu zit het vast

Maxow Heeft er een leuk voorbeeld van :>

Topic Start version 1.02 by WuSSiE, op of aanmerkingen? Mail ze naar
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/72276/C6C3EF/000000/1
offtopic:
Jej, morgen = CS:CZ Gold \o/

[ Voor 72% gewijzigd door Wussie op 13-10-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

Zo, dat ging snel, nu al weer deel2.

Ik verwacht trouwens geen pre-gold. Waarom zou je eerst die brakke alpha (ik noem hem ff zo) releasen als je de pre-gold hebt (wat dat ook mag zijn)?

Phsyics zijn idd suuuper vet. Alles werkt zooo mooi. Ben echt benieuwd hoe vaak je dat in het spel tegen zal komen. Als ze idd van alles een material maken moet het altijd wel kunnen. We zien wel, helaas pas erg laat.
offtopic:
Wussie: Je moet de [b] tag in je startpost ff sluiten (bij de weekban zin)

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Die half gare beta is waarschijnlijk om VALVe te waarschuwen, ik denk wel dat hij een Pre-Gold heeft... (er schijnt al zelfs een of andere enge patch beschikbaar te zijn waarmee je van die beta full game maakt :/)

offtopic:
ThX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidefx
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-12-2024
Niet full game wat ik er van heb gehoord, gewoon wat model patches en nog wat kleine dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:02
WuSSiE schreef op 09 oktober 2003 @ 19:36:
Die half gare beta is waarschijnlijk om VALVe te waarschuwen, ik denk wel dat hij een Pre-Gold heeft... (er schijnt al zelfs een of andere enge patch beschikbaar te zijn waarmee je van die beta full game maakt :/)

offtopic:
ThX
welke patch bedoel je, de eerste? die vervangt dacht ik alleen wat textures of models, maar het schijnt zelfs dat deze fake is. Er is nu een hl2 versie uit met counterstrike condition zero erin, waarschijnlijk is het hl2 gedeelte hetzelfde, het is niet zeker of het echt is. De file is 1,9 gig groot, dus het is wel groter. Er schijnt ook een patch te zijn voor cs:cz van 500 mb.

maar goed, niets is zeker...

De hacker zelf zegt trouwens dat de geruchten op irc over een pre gold niet waar waren, tenminste hij ontkent niet dat hij die niet zal releasen, hij zegt gewoon dat hij niets heeft gezegt en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-06 15:34
Wat is uit:

-Source code
-1 of andere gare speelbare gecompilede sourcecode met wat lompe neplevels, oa gebruikt voor chicken run.
-7 oktober is een prima speelbare HL2 'beta' uitgekomen, met aardig wat levels.
-Vandaag is condition zero gereleased
-Vandaag is ook HL1 in de HL2 engine ereleased
-Die 'patch' voor de HL2 'beta' is niet 'echt'. Hij bestaat wel degelijk, maar de verkeerde files zijn gezipt, en ding update dus niets, heeft dus geen zin om te installeren

[ Voor 24% gewijzigd door spokje op 09-10-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:37
Ik mis wat in het start van dit topic, een verwijs naar deel 1 :) zou wel makkelijk zijn vooor sommige mensen die het nog eens terug willen wezen

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
add to TS : #halflife2source op irc.tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Meer tegenslagen voor Valve omtrent source-lek

De problemen voor Valve software lijken voorlopig nog niet voorbij te zijn. Ondanks beweringen van Valve dat “maar” 1/3 van de source code is gestolen en verder niks, lijkt er toch meer aan de hand. Eergisteren vond een vroege beta van Half-Life 2 zijn weg naar het internet, en nu is Half-Life 1 + Condition Zero voor Half-Life 2 al te downloaden.

Dat spelen vroeger uitlekken dan de release is niet bijzonder, wat dit wel doet opvallen is dat alle leks van dezelfde persoon komen. Voor de Half-Life 2 beta is zelfs een update verschenen zodat het spel beter draait. Een opvallende gebeurtenis, want hoe kan iemand die alleen een spel steelt binnen enkele uren een update maken waarin fouten worden herstelt?

Dat de problemen voorlopig nog niet over zijn blijkt uit nieuwe informatie van de anonieme lekker. Hij stelt dat Valve heeft gelogen over de release van Half-Life 2 en dat hij de meest recente versie heeft; en deze is absoluut nog niet klaar voor winkel verkoop. Als Valve dan ook niet toegeeft dat ze hebben gelogen tegen de fans zal hij ook deze versie van Half-Life laten uitlekken. Verder meldt de hacker dat hij ook Team Fortress 2 zal laten uitlekken, een spel waar al jarenlang geen nieuws meer over is geweest en pas bij het uitlekken van de Half-Life 2 source weer in zicht kwam. De source bevatte namelijk flink wat informatie en code van TF2.

Also I'd like to point out the E3 was one big fake by Valve.
Ever tried to kill that soldier in physicstown ? Notice the
door will still get kicked ? No scripted sequences ?

To everyone saying this is no Beta: I'd like to point out that THIS is what you wanted Valve to release on 9/30/03, theres no such thing as a much better release in Valves network!
To Valve: I suggest you stop lying to your customers about how much was stolen/compromised, or I'll have to release everything just to prove my point. And you know what you got, as I do.

Dat de problemen voor Valve voorlopig nog niet over zijn is nu wel duidelijk. Vraag is hoe Valve gaat reageren. Een duidelijke statement zou prettig zijn, inclusief openheid van zaken wat er precies is gebeurd.

Gepost door Erik Karssen - donderdag 9 oktober 2003 - Bron: Gamer.nl

http://www.gamer.nl/nieuws/19412

Hopelijk gaat dit niet gebeuren want dta zo wel heel erg zijn voor Valve :(
Door dit soort zieke mensen zijn er al veel bedrijven de duppe geworden , en zelf zijn deuren al hebben moeten sluiten .

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 09-10-2003 21:03 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80432

Die 'patch' voor de HL2 'beta' is niet 'echt'. Hij bestaat wel degelijk, maar de verkeerde files zijn gezipt, en ding update dus niets, heeft dus geen zin om te installeren `

ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar ik heb gehoord dat hij wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46617

Ik heb deel 1 compleet gelezen (wat een werk;)) en nu ben ik er als de kippen bij met deze topic...

Ik hoef niet veel meer toe te voegen, wel dat ik de game koop als die uit komt. Ik heb tevens de source niet gedownload of de beta, waarom? Ik wacht wel totdat in de schappen ligt;) Deze game download ik niet, deze koop ik!

Ik volg dit topic weer met spanning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-06 12:46
Even een opmerking, screens mogen wat ons betreft wel, op een voorwaarde: De host mag niet een of andere warez site zijn. (of een andere site die op GoT niet toegestaan zou worden) Als je de pics gewoon op je eigen server/gratis picserver host, vinden wij het best. :)

Overigens het vriendelijke verzoek om wanneer Valve een mailtje stuurt of de screens weggehaald kunnen worden, ze dan ook weg te halen. Anders krijgen wij gezeik, en jullie gezeik, heeft niemand zin in lijkt me. ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Dank je wel The Will , dit apprecieren we ten zeerste :)

Update :

Dan begin ik er meteen aan :

http://users.skynet.be/executer/hl2/
^^ geen bullshit , wel screenies :+

[ Voor 55% gewijzigd door Exe-cuter op 09-10-2003 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:55
Wat ik niet snap is dat die "hacker" zichzelf helemaal geweldig vindt, en met plezier een bedrijf compleet naar de kloten probeert te helpen. En al was het dan een wokkie-wokkie bedrijf, maar nee, het is een bedrijf wat een van de beste spellen ooit gemaakt heeft :?
Is hij soms niet aangenomen bij een sollicitatie bij Valve (je kunt solliciteren bij Valve, kweenie of dat dadelijk nog zo is :P)

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb even met dat las tooltje zitten klooien (Zucht., Ik ga niet uitleggen hoe hij werkt):

Afbeeldingslocatie: http://switch.mgb-originals.nl/hl2-pantzer.jpg
Koe-likbaar

[ Voor 24% gewijzigd door Switch op 09-10-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:51

Vos

AFCA

ff een screenie @ 1280, 32 bits
Afbeeldingslocatie: http://www.stevens.cistron.nl/jasper/hl2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
Misschien een goed idee om in de topictitel iets te zetten van: modemers opgelet ofzo? Als iedereen screenshots van halflife 2 gaat posten dan zou het wel eens lang kunnen gaan duren voordat een pagina geladen is voor de minder fortuinlijke tweakers onder ons.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58670

Volgens www.gamer.nl dreigt die hacker ermee om nog meer spul van Valve te releasen, waaronder TF2, CS:CZ, HL2 Gold :s
Ik begin me stilletjes af te vragen of dit niet het werk is van iemand die toegang had tot de Valve headquarters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vos schreef op 09 October 2003 @ 21:13:
ff een screenie @ 1280, 32 bits
[afbeelding]
Wat ziet dat d'r goed uit, damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90533

de lek is gabe zelf :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

k, dit is oud maar wil het wel ff recht zetten:
JayVee schreef op 08 October 2003 @ 11:10:
[...]Waarom OpenGL? Omdat het op sommige hardware (dacht vooral nVidia?) sneller is dan DX. [...]
EfBe schreef op 08 October 2003 @ 11:53:
[...]
Dit is dus lulkoek van de bovenste plank. Ten eerste is het de hardwarematige limiet van nVidia kaarten dat ze trager zijn, nl. in de executie van shader statements die daarna door een AF/AA post processor unit moeten. Dat heeft geen reet met OpenGL of Dx te maken, [...]
JayVee schreef op 08 October 2003 @ 13:19:
[...]
Dat verhaal over sneller OpenGL gaat natuurlijk niet over die slechte prestaties onder DX9 die we nu hebben gezien. (dat zeg ik ook nergens!).
Volgens mij zijn nVidia kaarten onder OpenGL gewoon sneller dan onder DX maar dan met <= Quake III style rendering! HL1 was bijv. met OpenGL sneller dan met DX of vergis ik me nu?
==> Ergo schaalbaarheid. Mensen die nog steeds een GF2 hebben kunnen dus lekker OGL gebruiken wat de performance ten goede komt ?/!
Uit deze roundup bij Anandtech:
In looking at these numbers, NVIDIA still leads at both resolutions. This isn't really surprising as NVIDIA seems to consistently lead ATI in OpenGL performance. Of course, the industry (with the noble exception of John Carmack's Id team) is moving towards DirectX as the API of choice. Whether that is a fortunate or unfortunate thing remains to be seen.
En dan ff wat leuke screenies, wallpaper quality (1280x1024, 4xAA, 8xAF)! clickable voor full size! Enjoy:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.versteeg/p1x0rz/hl2_alyx1_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.versteeg/p1x0rz/hl2_alyx2_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.versteeg/p1x0rz/hl2_alyx3_small.jpg

Oh ja...
Alyx: "You're staring at me again!" O+
Gordon: "Yeah baby, can't stop thinking about you! And April 2004 is so far away... I need you now." :P
Alyx: "Hmmm.. yyyiieeaahhh!" :9
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.versteeg/p1x0rz/hl2_nasty.jpg

edit:
eerste pic was niet 1280, dus die heb ik ff vervangen door een andere

[ Voor 8% gewijzigd door JayVee op 09-10-2003 21:34 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 26-06 10:13
heeft iemand de Alien Grunts al gezien? Ze zijn wel iets anders, maar zien er toch erg vet uit!!!

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90533

*kwijl @ pics*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
lol @ JayVee
Ze zien er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Tjees bij mij lag Alyx ook al met d'r benen wijd :P Wel geinig trouwens, als je in d'r gezicht schiet in dat laboratorium (ja tis grof ik weet et) zie je alleen een mooie bloedvlek verschijnen, verder geen kik >:)

Wat voor framerates halen jullie gemiddeld ? Ik zit tussen de 20-40fps met een GF4 Ti4400 op een P4 2.2Ghz. Wel goed speelbaar, alleen bij zwaardere explosies en van die nevel is et huilen, dan zakt ie naar 9fps ofzo en schokt et als de pest. Owja ik draai op 1024x768.

Btw, devtest is een wat uitgebreidere map om te spelen.

Edit: cl_showfps 1 in console uiteraard :)

[ Voor 6% gewijzigd door rig0r op 09-10-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=391703&size=512
:+
made by me

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=391703 <<< klikz0r voor grote versie

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 45916 op 09-10-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
uhhhwwww.... :-/ en die mensen zeiden dat 't op een 700 Mhz met 32 mb vidkaart te spelen was? :-/ :'( ik met m'n arme 1200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Ziet er cool uit die las tool.
Ik heb alleen geen idee wat het moet voorstellen. :p

Oh, en ik heb gehoord dat er arrestaties zijn verricht. Nou ja, zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

WuSSiE schreef op 09 oktober 2003 @ 21:51:
uhhhwwww.... :-/ en die mensen zeiden dat 't op een 700 Mhz met 32 mb vidkaart te spelen was? :-/ :'( ik met m'n arme 1200 Mhz
En dat geloofde jij? :D

Bij mij is het trouwens ook totaal niet speelbaar > shift + delete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 22-06 21:27

bAdmuTs

mAzE

Heb ook 3 screenies, niet veel bijzonders maar zit wel voor zover ik weet 1 nieuwe enemie bij :D

Dit is voor zover ik weet die nieuwe unit
Hier ligt er zon gunship op de grond (best wel huge :D)
Hier ook zon gunship maar dan andere hoek

Meer screenies volgen

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Afbeeldingslocatie: http://backupteam.gamepoint.net/smartie/d1_town_010000.jpg
das met een GeForce3 Ti200 128MB
en hier staat een heel brak filmpje van mij :)

[ Voor 45% gewijzigd door BasieP op 09-10-2003 22:20 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 26-06 21:40
Heeft iemand die Counter-Strike: Condition Zero beta al kunnen bekijken ? ben benieuwd of hij speelbaar is. Ik kan me ook eigenlijk moeilijk voorstellen dat die gast dat allemaal ongemerkt van het netwerk af heeft kunnen rippen. Want het lijkt er op dat hij daadwerkelijk het hele netwerk heeft leeggetrokken. Dit is denk ik het grootste fiasco ooit bij een game ontwikkelaar. Het zou mij iig niets verbazen als HL2 gewoon helemaal afgeblazen wordt.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 58670 schreef op 09 October 2003 @ 21:15:
Volgens www.gamer.nl dreigt die hacker ermee om nog meer spul van Valve te releasen, waaronder TF2, CS:CZ, HL2 Gold :s
Ik begin me stilletjes af te vragen of dit niet het werk is van iemand die toegang had tot de Valve headquarters
had iets terug gelezen , dit had ik al helemaal gepost :)

Maar het is inderdaad walgelijk dat zo iets kan, en ik hoop ook dta ze hem te pakken krijgen .

En dan gewoon de zwaarste straf geven die er is in de VS .Is ook gelijk een schrik reaktie voor diegene die er na komen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Woot :9~ :9~ dit ziet er echt zeer nice uit :D

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/erik.franken/e3_techdemo_200001.JPG

clickable

[ Voor 42% gewijzigd door bAdmuTs op 09-10-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
KaMiKaZe schreef op 09 oktober 2003 @ 22:22:
Heeft iemand die Counter-Strike: Condition Zero beta al kunnen bekijken ? ben benieuwd of hij speelbaar is. Ik kan me ook eigenlijk moeilijk voorstellen dat die gast dat allemaal ongemerkt van het netwerk af heeft kunnen rippen. Want het lijkt er op dat hij daadwerkelijk het hele netwerk heeft leeggetrokken. Dit is denk ik het grootste fiasco ooit bij een game ontwikkelaar. Het zou mij iig niets verbazen als HL2 gewoon helemaal afgeblazen wordt.
Mij zeker wel, ze zijn gek als ze gewoon niet doorgaan, ik weet zeker dat de meeste mensen de game gewoon nog zullen kopen, het is best belangrijk echter dat de game vrij snel op de markt komt, dan maar met patches werken... Als het nog maanden gaat duren vergaat de zin een beetje om te kopen...
Maar als ik de game vandaag kon kopen, had ik het gedaan...

Trouwens van elke game komt er wel iets eerder op internet voordat het in de winkels ligt, dus halflife is geen uitzondering. De uitzondering is eerder dat er maar sprake is van een hacker, en dat het van het netwerk van valve zelf komt, en natuurlijk de source, wat gewoon klote is, leuk om te zien, maar niet leuk om te spelen..., toch denk ik dat ze gewoon nog hele goede verkopen krijgen hoor, pff je bent echt gek als je cs2 en tf2 en hl2 niet koopt, al was het alleen maar om alle illegale patches en shit (met grote kans op trojans en fakes ) te vermijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Blackhole schreef op 09 October 2003 @ 22:26:
En dan gewoon de zwaarste straf geven die er is in de VS .Is ook gelijk een schrik reaktie voor diegene die er na komen .
Nou nou nou, iemand executeren is ook wel een beetje te! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
bAdmuTs schreef op 09 October 2003 @ 22:35:

[afbeelding]

Soz dat ie zo groot is, weet niet hoe je clickable maakt |:(
Hoe heb je dat gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 09:51

Vos

AFCA

[afbeelding]

Een FAQ doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Hackers opgepakt??:
I've just been informed by one of my sources that some people involed in the security community who have been the source of comments made in many main stream print and online zine's (companies name / links witheld for reason). From what I gather, the names of suspects, IP's, and times, have been placed on a whiteboard in the valve offices, and according to one source, "several arrests have been made", though I have heard that at least one has infact been made from several of my co-workers and friends. Now wether this person was just a "helper" in the leak process, ie mirroring etc., or an actual part of the team, (the assumption is its more then just a one man job, actual targeting 2-3 "hackers") is still undetermined.

Now as you know I've been keeping a very close eye on this and I'm still waiting to hear from Value, so this new bit of information is intresting and a .... exclusive. I'll post more information about this as its leaked.
van een vrij bekende irc site... :/

Als dit waar is is het over, geen nieuwe releases en geen pregold, dan is het wachten op hl2 de gehele versie, en nu ik addicted ben, moet ik meer, wordt lang wachten :(

Als het waar is zou ik wel verbaasd zijn, het lijkt me sterk dat dit onderzoek vanuit valve office loopt ten eerste, en ten tweede zou ik er raar van opkijken dat iemand vanuit de USA het lef heeft valve te hacken, wetende dat de FBI daar echt niet gek is...

We will see, hopelijk komt er nu eens een keer een officieel nieuwsbericht van valve

[ Voor 8% gewijzigd door DarkShadow op 09-10-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

bAdmuTs schreef op 09 oktober 2003 @ 22:35:
Staat hier mooi in de FAQ ( http://gathering.tweakers.net/forum/faq onder UBB tags), maar gewoon dit doen:
code:
1
[url=link_naar_grote_plaatje][img]link_naar_plaatje_dat_je_hier_ziet[/img][/url]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blackhole schreef op 09 October 2003 @ 22:26:
[...]

had iets terug gelezen , dit had ik al helemaal gepost :)

Maar het is inderdaad walgelijk dat zo iets kan, en ik hoop ook dta ze hem te pakken krijgen .

Iemand executeren voor het lekken van een source code |:( :X 8)7

Ik hoop ook dat ze 'm te pakken krijgen, maar niet de straf op leggen die jij 'm graag op zou leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat

[afbeelding]

erg mooi inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 14124 schreef op 09 oktober 2003 @ 22:37:
[...]

Nou nou nou, iemand executeren is ook wel een beetje te! :P
Nee dat praat ik ook nooit echt goed.
Maar inbreuk op je priverecht en copyrecht vind ik ook schandalig dat dta geschonden wordt .

En dan ook nog het openbaar maken , en zelfs nog drijgen om meer openheid te geven over VALVE .
Dat is natuurlijk ook geen kleine misdaad.

Want dit kan natuurlijk grote gevolgen hebben voor het bedrijf en de hele software industrie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

KaMiKaZe schreef op 09 October 2003 @ 22:42:
[...]

Hoe heb je dat gedaan ?
Wat gedaan?, dat plaatje komt gewoon uit e3-techdemo 2

edit: de map dan he ;), niet het filmpje :)

[ Voor 11% gewijzigd door bAdmuTs op 09-10-2003 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 25-06 13:06

Frits Flits

SOUND! Designer

Anoniem: 46617 schreef op 09 October 2003 @ 22:44:
[...]

Ik hoop ook dat ze 'm te pakken krijgen, maar niet de straf op leggen die jij 'm graag op zou leggen.
Ik zou 'm bewerken met een crowlbar (en daarnaast hopen dat HL2 nog doorgaat ;().

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59974

bAdmuTs schreef op 09 October 2003 @ 22:52:
[...]
Wat gedaan?, dat plaatje komt gewoon uit e3-techdemo 2
Ja die hadden ook net_graph op 3...
LOL

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 59974 op 09-10-2003 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94529

wow@ all die screens... ik krijg nou toch wel zin om zelf die beta ook te downloaden... maar met de snelheid waarbij alles nu gereleased wordt wacht ikgewoon nog een week, dan krijgen we vast wel al de hele game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 26-06 21:30
voor straf laten CS'en tegen heel de myG0T clan totdat die 12 rondes op rij wint.
bij elke keer dat ie dood gaat krijgt ie met de zweep :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-06 16:13
Ik heb ook nog een theorie verzonnen hoe het nou met die beta's enzo zit:

De hackers hebben de volledige source code en resources van HL2 gejat. Met deze code en resources hebben ze de brakke beta gecompiled. Omdat de source code die ze gejat hebben misschien van allerlei data door elkaar is, incl allerlei probeersels enzo van valve, kan het misschien verklaren waarom de beta zo onstabiel is. Tevens zou het kunnen dat ze hiernaast ook een betere versie (de beruchte pre-gold) hebben gejat, die door Valve zelf is gecompiled.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 09 October 2003 @ 23:03:
Ik heb ook nog een theorie verzonnen hoe het nou met die beta's enzo zit:

De hackers hebben de volledige source code en resources van HL2 gejat. Met deze code en resources hebben ze de brakke beta gecompiled. Omdat de source code die ze gejat hebben misschien van allerlei data door elkaar is, incl allerlei probeersels enzo van valve, kan het misschien verklaren waarom de beta zo onstabiel is. Tevens zou het kunnen dat ze hiernaast ook een betere versie (de beruchte pre-gold) hebben gejat, die door Valve zelf is gecompiled.

:)
Daarom hoop ik ook dat ze die HACKER te pakken krijgen , voor dta hij vrij komt , want ik wil hem pas spelen als ik die ORG doos in handen heb .

en niet eerder.

Ik wiegerd ook de "demo" te dll .

Want dit spel verdiend gewoon alle eer, en zeker nadat dit allemaal is voor gevallen bij VALVE.

Ik hoop nu ook dat HL2 door iedereen gekocht gaat worden , om zo aan Valve te laten zien dat er ook veel medemensen zijn die eerlijk wachten op de org versie .
En daar ook gewoon de nodige € voor wil betalen .

Want ik zou zelfs willen dat we gewoon onze HL2 rechtstreeks bij VALVE in preorder zetten.

En dat HUN echt alle geld opeisen van het spel en niet de grote warenhuizen die het spel ook verkopen .

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 09-10-2003 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Ik hoop HL2 sowieso, vanwege CS2 en omdat valve het gewoon verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Anoniem: 46617 schreef op 09 October 2003 @ 22:44:
[...]

nee niet voor het lekken maar voor het versprijden van die zooi .
en die drijgen menten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Hoe kunnen jullie nu beoordelen wat Valve verdient ?. Op basis van Half-life 1 zijn ze al genoeg beloond, want het is een van de best verkopende titels allertijden geweest, maar resultaten uit het verleden...

Dus voor wat hoort wat. Eerst iets moois op de markt zetten en dan de centen verdienen en de lof oogsten. En jullie kunnen nu bij lange na nog niet beoordelen wat Valve "verdient" met dit spel.

Ik ga echt geen games pre-orderen omdat ze toevallig van Valve of een andere ontwikkelaar afkomen die ooit iets goeds heeft gedaan. Voorlopig bewijst Valve met dit amateuristische gedoe het tegendeel.

[ Voor 24% gewijzigd door KaMiKaZe op 09-10-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Ben ook niet van plan om te preorderen maar heb gewoon het gevoel dat het wel goed zal zitten met HL2, en al dit gezeik, trek me er niks van aan, ze zijn misschien wel slecht in hun spullen te beveiligen maar dit amateuristische gedoe betekent nog niet dat ze geen "goed" spel kunnen maken/afleveren ;)

[ Voor 11% gewijzigd door bAdmuTs op 09-10-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

ik ben het helemaal eens met dat je deze game gewoon moet kopen ! Dat zal ik ook zeker doen, halflife 1 heeft zo'n enorme indruk op me gemaakt toen des tijds qua...alles zo'n beetje... Valve heeft mijn hardverdiende eurootjes dubbel en dwars weer verdiend voor hun sequal !!

Maar dacht je dat ik het kon laten om die beta nie te downen ? Nee ... ook al heb ik echt wel heel veel respect voor de makers v/h spel.

Maar het ging allemaal zo lang duren... en toen kwam dit. Schandalig dat zoiets kan gebeuren ja, en degene die dit veroorzaakt heeft moet zeker gestraft worden.
Maar toch kon ik het niet weerstaan.
Zodra HL 2 in de schappen staat hiero, koop ik um gelijk, ZIJ hebben ut verdiend ... maar WIJ opzeker ook ! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38241

ff half off topic! CS CZ is al uitgelekt :o Die bedrijven zitte echt vol gaten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31444

Het is inderdaad niet zo cool dat het uitgelekt is, alhoewel je wel wat lol kan beleven met die beta (gasflessen lanceren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
:( ach ik denk dat ik nu maar gaat slapen wordt er gewoon droefig van :(

Hopelijk breng Valve nu snel het org spel uit, want anders wordt het nog eens moeilijk voor hun ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:53

Maxow

Hidden Sound System

zow, loopt hier als een trein (de beta), mijn pics bijdrage voor vann8: (clickable B) )

Burn >:)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/hl2/thumb/thumb1.jpg

(leuke special effects trouwens :9~ )
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/hl2/thumb/thumb2.jpg

Deze meneer is een beetje moe en is maar op tafel gaan slapen :O
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/hl2/thumb/thumb4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/hl2/thumb/thumb5.jpg

Goed ingepakt tegen de kou
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/hl2/thumb/thumb6.jpg

Aah, wat liieev :> 8)7
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/hl2/pic3.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Maxow op 12-10-2003 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Anoniem: 38241 schreef op 09 October 2003 @ 23:57:
ff half off topic! CS CZ is al uitgelekt :o Die bedrijven zitte echt vol gaten :(
Dat was al bekend :) die leak mongool heeft gewoon het hele netwerk leeggetrokken bij valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Nou net ff CZ geprobeerd. Graphics zijn wat outdated maar de arabieren zijn wel kewl 8)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=392541&size=128

[ Voor 3% gewijzigd door KaMiKaZe op 10-10-2003 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
ikk heb HL2 ge-preordered want ik wil die game gewoon zo snel mogelijk FULL checken. Jullie begrijpen toch wel dat die game de eerste paar dagen voor geen mogelijkheid te krijgen is? Daarom pre-order ik, dat is een stuk makkelijker. Ik heb ook ge-preordered zodra ik die mooie e3 filmpjes zag...
Ik moet die game gewoon zien en ff checken hoe hij is...

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Beetje flamerig om die gast leak mongool te noemen. Denk dat sommige mensen er anders over denken.

Een beetje onwaarschijnlijk mischien, maar dit zou ook wel eens een grote reclame stunt kunnen zijn. Een demo brengen ze niet uit maar toch laten ze een betatje leaken. Valve heeft er iig veel publiciteit mee en iedereen vind ze opeens een beetje zielig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58852

Offtopic : De mensen die hier kwaad zijn op deze zogenaamde "hacker" hebben het mis. Deze kerel verdient helemaal geen straf. Het is Valve dat de boosdoener is. Ok ze weten hoe ze een prachtig pc game moeten maken. Maar het is en blijft een bende idioten als ze al hun top secret op een domme windows XP pc bewaren en zelfs outlook gebruiken...
Zowel Valve (omdat ze niet weten hoe ze windows patchen) als Microsoft (omdat ze minderwaardige software schrijven) hebben hier schuld aan.
En ik zou deze leaker niet direct een "hacker" noemen, ik heb niet zo geweldig veel respect voor mensen die van lekken in winXP en outlook gebruik maken om in te breken. Inbreken in een windows box kan ongeveer elke kleuter aangeleerd worden.
Sorry voor mijn nogal anti-valve houding. Ik heb nu eenmaal niet zo veel respect voor die DirectX only game makers. Neem ff een voorbeeld aan iD software. Die houden tenminste rekening met het GNU/Linux en Mac platform. Leve OpenGL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 19:23
wat heeft dat er nou mee te maken |:( ga quake spelen man, mensen die van HL en aanverwante zaken houden - jij duidelijk niet - denken daar anders over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-06 22:13

Rexomnium

Vincam aut moriar

Anoniem: 58852 schreef op 10 oktober 2003 @ 08:42:
Offtopic : De mensen die hier kwaad zijn op deze zogenaamde "hacker" hebben het mis. Deze kerel verdient helemaal geen straf. Het is Valve dat de boosdoener is. Ok ze weten hoe ze een prachtig pc game moeten maken. Maar het is en blijft een bende idioten als ze al hun top secret op een domme windows XP pc bewaren en zelfs outlook gebruiken...
Zowel Valve (omdat ze niet weten hoe ze windows patchen) als Microsoft (omdat ze minderwaardige software schrijven) hebben hier schuld aan.
En ik zou deze leaker niet direct een "hacker" noemen, ik heb niet zo geweldig veel respect voor mensen die van lekken in winXP en outlook gebruik maken om in te breken. Inbreken in een windows box kan ongeveer elke kleuter aangeleerd worden.
Sorry voor mijn nogal anti-valve houding. Ik heb nu eenmaal niet zo veel respect voor die DirectX only game makers. Neem ff een voorbeeld aan iD software. Die houden tenminste rekening met het GNU/Linux en Mac platform. Leve OpenGL!
Sorry, maar het geeft geen pas om het stelen van dit waardevolle stuk software en informatie goed te praten. Als ik mijn deur open heb laten staan betekent het ook niet dat het verder oké is als iemand mijn huis leeghaald. Dat is en blijft gewoon verboden.

Daarnaast kun je dacht ik het spel wél in OpenGL draaien, maar zelfs als dat niet zo is, is dat nog steeds geen reden voor de schade die Valve nu is aangebracht. Door dit geintje is de game zo ver verschoven. Ik heb duizend keer liever het uiteindelijke spel dan deze gare beta. Ik speel veel liever online met alle toeters en bellen en zonder cheaters dan dat ik hier nog zo veel maanden op moet wachten.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Maxow schreef op 10 oktober 2003 @ 00:55:
zow, loopt hier als een trein (de beta), mijn pics bijdrage voor vann8: (clickable B) )

Burn >:)
[afbeelding]

(leuke special effects trouwens :9~ )
[afbeelding]

Deze meneer is een beetje moe en is maar op tafel gaan slapen :O
[afbeelding]

[afbeelding]

Goed ingepakt tegen de kou
[afbeelding]

Aah, wat liieev :> 8)7
[afbeelding]
Om te beginnen wil ik hier een aantal dingen duidelijk maken
De Modjes stellen het niet op prijs dat:
1 Er images / links naar screenshots of files van de uitgelekte BETA's of Sources geplaatst worden
2 Er off-topic gegaan word, (geouwehoer over videokaarten, processors en dergelijke)
Bij overtreding van dit soort spul kan je een Weekban verwachten
Dit mag duz niet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:42

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 58852 schreef op 10 oktober 2003 @ 08:42:
Dit wordt een discussie in de trand van: "Als mijn voordeur per ongeluk open staat geeft dat niet een ander het recht om binnen mijn tv te jatten"
Zoals jij het nu brengt liecht de schuld van diefstal niet bij de inbreker maar bij de fabrikant van de deur en de eigenaar van het huis, want die moeten er toch voor zorgen dat de inbreker niet binnenkomt :/

Het is niet slim geweest van Valve, maar het geeft niet een ander het recht om alles weg te jatten.

Ik vind het persoonlijk een beetje Naïf btw om gelijk Mircosoft de schuld te geven... wie houdt Valve tegen om Linux op dat ding te installen??? niemand toch??? Ze hebben zelf de keuze gemaakt voor Mircosoft, en keuzes kunnen verkeerd uitpakken (zoals maar weer blijkt).

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Lees eerst s het hele topic voor je begint te blaten :/
Door The Will (Moderator SPV/SGD) - 09-10-2003 21:06
Even een opmerking, screens mogen wat ons betreft wel, op een voorwaarde: De host mag niet een of andere warez site zijn. (of een andere site die op GoT niet toegestaan zou worden) Als je de pics gewoon op je eigen server/gratis picserver host, vinden wij het best.

Overigens het vriendelijke verzoek om wanneer Valve een mailtje stuurt of de screens weggehaald kunnen worden, ze dan ook weg te halen. Anders krijgen wij gezeik, en jullie gezeik, heeft niemand zin in lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
pas dat ook ff aan in het startpost... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:53

Maxow

Hidden Sound System

je kunt natuurlijk ook gewoon het topic doorlezen... (maar het mag idd wel in de startpost ;) )

[ Voor 30% gewijzigd door Maxow op 10-10-2003 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
*startpost geupdate*,
status: downloading beta version @ 0.5 k/s ofzow :), mja hij zal toch wel niet draaien @ mijn zielige PC'tje :-/ Maar 't is vast 't proberen waard :P
Desalniettemin ga ik het spel toch kopen aangezien ik aan't eind van 't jaar een nieuwe PC op de planning heb staan \o/!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik krijg die beta niet aan de praat...maar mag hier zeker niet om hulp vragen :(

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 13-06 22:24

T-8one

take it easy, take a sisi

maar wat is half-life 1 voor half-life 2 nou dan? half-life is toch de ouwe versie dacht ik.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
thacow schreef op 10 October 2003 @ 08:34:
Beetje flamerig om die gast leak mongool te noemen. Denk dat sommige mensen er anders over denken.

Een beetje onwaarschijnlijk mischien, maar dit zou ook wel eens een grote reclame stunt kunnen zijn. Een demo brengen ze niet uit maar toch laten ze een betatje leaken. Valve heeft er iig veel publiciteit mee en iedereen vind ze opeens een beetje zielig. :)
Technisch gezien is die kerel gewone een ordinaire dief. En iemand die een bedrijf ten gronde richt en die een game compleet vernielt. Hij verpest het gewoon voor een hoop anderen en daarom zeg ik dat. Ik heb namelijk een hekel aan mannetjes die zo semi-stoer afperserig bezig zijn onder het mom van een lesje leren.
Ik geloof dat gisteren iemand tot 7 jaar cel werd veroordeeld vanwege het dreigen en afpersen van AH. Je hebt gewoon met je poten van andersmans spullen af te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
The Will schreef op 09 October 2003 @ 21:06:
Even een opmerking, screens mogen wat ons betreft wel, op een voorwaarde: De host mag niet een of andere warez site zijn. (of een andere site die op GoT niet toegestaan zou worden) Als je de pics gewoon op je eigen server/gratis picserver host, vinden wij het best. :)

Overigens het vriendelijke verzoek om wanneer Valve een mailtje stuurt of de screens weggehaald kunnen worden, ze dan ook weg te halen. Anders krijgen wij gezeik, en jullie gezeik, heeft niemand zin in lijkt me. ;)
je mag wel screens planten ;) als maar niet op warez sites staat maar op je eigen host

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Exe-cuter schreef op 09 October 2003 @ 21:08:
Dank je wel The Will , dit apprecieren we ten zeerste :)

Update :

Dan begin ik er meteen aan :

http://users.skynet.be/executer/hl2/
^^ geen bullshit , wel screenies :+
Zijn die screens nu van losse MP levels, of gewoon van het SP verhaal??

OF heb je die zelf gemaakt??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Laatst online: 26-06 19:09
Ik heb em net binne alleen nu heb ik een probleem hij gaat niet fullscreen meer (deed ie ervoor wel), weet iemand waar je in het register de hl2 settings kan vinden (in de config kan je dit niet veranderen)?

Btw het loopt erg soepel hier (800x600x32 windows wel) en het ziet er vrij goed uit als ie gold is gelijk naar de winkel om em te kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door SICK op 10-10-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 26-06 21:30
Vanitas schreef op 10 October 2003 @ 10:26:
[...]

het SP verhaal werkt niet... je kunt alleen losse levels doen (niet allemaal) en mp

[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 10-10-2003 10:28 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
RocketKoen schreef op 10 October 2003 @ 10:28:
[...]

het SP verhaal werkt niet... je kunt alleen losse levels doen (niet allemaal) en mp
Daz wel jammer, maar ook al ik het had zou ik het niet gaan spelen.
Ik wil het pas spelen (de SP) al hij echt uit is, dan is alles tenminste goed.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vanitas schreef op 10 October 2003 @ 10:26:
[...]

Dit zijn gewoon ze eigen screens die iedereen kan maken als je de beta hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43241

Dit komt van cscentral.com

CS: Condition Zero leak
Posted by Sushi at 04:43 AM GMT on 10-10-2003 | 4 comments

Well it seems the same lowlife that stole the Half-Life 2 source code is back with some Counter-Strike related material. This time he's saying he has a way to play CS via his stolen source engine. Not only that but he's releasing CS: CZ early, which will be out November 18th. This from PHL:

"Well, it appears that this "Anonymous Leaker" }) character wasn't bluffing, because now he's apparently released something that lets you play Half-Life and Counter-Strike using Half-Life 2's source engine. And he's also supposedly released an outdated build of Counter-Strike: Condition Zero (it's going gold Friday, see yesterday's story) and/or possibly something that deals with Counter-Strike 2. We really don't care to know the details, and we can't exactly confirm this because we refuse to download these releases ourselves. And we of course strongly suggest you don't download any of this stolen material either." -FragMaster

This whole leak situation is blowing up even further. Take my advice and don't download anything, if you're like me you prefer to wait until a game comes out and actually, *gasp* pay for it.

Counterstrike op de HL2 engine ???
het wordt steeds gekker.
8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
SICK schreef op 10 October 2003 @ 10:26:
Ik heb em net binne alleen nu heb ik een probleem hij gaat niet fullscreen meer (deed ie ervoor wel), weet iemand waar je in het register de hl2 settings kan vinden (in de config kan je dit niet veranderen)?

Btw het loopt erg soepel hier (800x600x32 windows wel) en het ziet er vrij goed uit als ie gold is gelijk naar de winkel om em te kopen.
ff vanaf de prompt draaien met :

hl2.exe -fullscreen -width 1024 -height 768

of even een batchfile maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
  • Laatst online: 08-04 10:12
hoe kan het dat iedereen zoon hoge kwaliteit screenies heeft met mooi licht effecten etc en ik krijg allemaal error in het rood te staan bij de mooie effecten zoals die licht en glas dingen

en hoe kan de beta op dx lopen ?

verder vindt ik de engine best mooi zoals hij nu al is is hij best uitgebreid zover ik kon zien alleen want ik heb render errors kan het maybe aan mijn vid kaart liggen ? (g4 ti4200) iemand een idee ?

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Het is een oude build, alle nieuwe shadereffecten zitten er nog niet in. Je kan zelfs nog geen hout opblazen met je guns, alleen met de crow bar en Physics. Physics own. Zonet met een wasmachine wat ventjes geplet ;)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Wow dat ziet er echt goed uit!
Kan niet wachten tot april, gelukkig krijg ik binnenkort HALO en Far Cry om te reviewen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 08:57

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Uhm, dit ging toch over de Source? 8)7
Heeft iemand de HL2 data van de geleakte beta al in de zelf gecompileerde source gezet en daar wat mee geknutseld?

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
rig0r schreef op 10 oktober 2003 @ 11:02:
[...]

ff vanaf de prompt draaien met :

hl2.exe -fullscreen -width 1024 -height 768

of even een batchfile maken ;)
Of ff een snelkoppeling met die parameters erin :)
kareltje_de_grote schreef op 10 October 2003 @ 09:49:
maar wat is half-life 1 voor half-life 2 nou dan? half-life is toch de ouwe versie dacht ik.
Het betekend dat hij het blijkbaar voor elkaar heeft gekregen om HL1 te draaien op de engine van HL2, wat dus zou moeten resulteren in betere graphics enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
hout kan je wel opblazen en de bumpmapping werkt ook maar overal waar bijv in de demo die gekleurde glazen en dat doorzichtige ventje voor het vuur stonden staat bij mij error in het rood en ik weet wel dat het beta is en alles niet compleet is maar waarom ziet het bij die andere dan wel mooier uit ? ik bedoel ik zie ook bijna geen schaduw effecten teminste bij mij zijn al die models etc gewoon licht en ook bij die lab map achter alex zie je zoon donkere kamer met een beetje rode gloed van die glazen buizen maar dat zie ik allemaal niet ik heb een gewoon volledig verlichte kamer ?

of licht het eraan dat ik het spel ( nog niet complete spel) alleen op glide kan spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

thacow schreef op 10 oktober 2003 @ 11:24:
Het betekend dat hij het blijkbaar voor elkaar heeft gekregen om HL1 te draaien op de engine van HL2, wat dus zou moeten resulteren in betere graphics enzo :)
Dat is natuurlijk wel heel vet :) Hopen dat dat zo is, dan levert deze source-steal toch stiekum nog iets goeds op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
redpen schreef op 10 oktober 2003 @ 11:34:
hout kan je wel opblazen en de bumpmapping werkt ook maar overal waar bijv in de demo die gekleurde glazen en dat doorzichtige ventje voor het vuur stonden staat bij mij error in het rood en ik weet wel dat het beta is en alles niet compleet is maar waarom ziet het bij die andere dan wel mooier uit ? ik bedoel ik zie ook bijna geen schaduw effecten teminste bij mij zijn al die models etc gewoon licht en ook bij die lab map achter alex zie je zoon donkere kamer met een beetje rode gloed van die glazen buizen maar dat zie ik allemaal niet ik heb een gewoon volledig verlichte kamer ?

of licht het eraan dat ik het spel ( nog niet complete spel) alleen op glide kan spelen ?
Wow! Valve heeft het ook nog voor Voodoo-kaarten bruikbaar gemaakt?? :? :Y)

Maar je hebt wel gelijk, ik heb verschillende screenshots gezien, en die liepen erg veel uit elkaar qua kwaliteit! Toch wel raar.......

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
ik krijg hem ook met geen mogelijkheid op dx via de command line kan je wel -dx9 gebruiken staat in een van de bat files maar het wil niet veel verschil opleveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
Screenshot info
De volgende screenshots zijn genomen @ 1600x1200x32 met 4x FSAA en 8x Ani
Allemaal zijn ze uiteraard klikbaar...
De screenshots...
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11886/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11887/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11888/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11889/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11890/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11891/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11892/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11893/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11894/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11895/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11896/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11897/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11898/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11901/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11902/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Kan het niet gewoon zijn dat die hacker valve probeert zwart te maken en zelf de leugenaar is?

De beta laat een hoop errors zien en textures die missen (deze textures en errors waren op de E3 presentatie niet te zien). De hacker zegt dat hij de versie heeft van een paar dagen voor 30 september... Hoe kan het dan zijn dat al deze textures missen en errors zichtbaar zijn?

1. Hij heeft zelf een hoop zooi eruit gesloopt en express een rampversie online gegooid.

2. Hij heeft een versie gejat van valve van ver voor de E3 presentatie, en zelf de melding erbij gezet dat dit de versie is van een paar dagen voor 30 september.

Iedereen wordt op deze manier kwaad op valve omdat ze glashard lijken te liegen over wat ze al ontwikkeld hebben...

Ik denk dat valve halflife 2 al klaar had op 30 september en het van plan is geweest om ook daadwerkelijk dan te releasen, helaas bleek deze hacker vanalles gestolen te hebben waardoor valve een hoop wijzigingen moet gaan maken om de uiteindelijke versie veilig in de winkels te kunnen leggen zodat er niet direct hacks en cheats verschijnen.

Is dit geen redelijke theorie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Tering jantje redpen! Schrok me rot. :(

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Link werkt niet

LOL toch wel

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 43241 op 10-10-2003 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
weet je wat wel lol is heb nu al 35 hits :)

[ Voor 3% gewijzigd door redpen op 10-10-2003 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43241 schreef op 10 October 2003 @ 12:02:
[...]

Link werkt niet

LOL toch wel
Maar wat doet dit hier ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
ff wat humor in deze serieuse tijden iedereen is zo bloed serieus en gefrustreerd over die leaks enzo d8t fleur even een beetje iedereen op

ach ja uiteindelijk komt het wel goed valve is een bekend bedrijf en de meeste mensen weten wel van wie die engine is en als ze getuigen moeten hebben kom maar langs

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.