Het Half Life2 SRC only topic - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.364 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

typ jij es 'r_anamorphic 0' in de console :D Je beeld is zo.. dun! (e3 instelling)

[ Voor 17% gewijzigd door FoggyFreek op 10-10-2003 12:23 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

tec schreef op 10 oktober 2003 @ 11:52:
Kan het niet gewoon zijn dat die hacker valve probeert zwart te maken en zelf de leugenaar is?

De beta laat een hoop errors zien en textures die missen (deze textures en errors waren op de E3 presentatie niet te zien). De hacker zegt dat hij de versie heeft van een paar dagen voor 30 september... Hoe kan het dan zijn dat al deze textures missen en errors zichtbaar zijn?

1. Hij heeft zelf een hoop zooi eruit gesloopt en express een rampversie online gegooid.

2. Hij heeft een versie gejat van valve van ver voor de E3 presentatie, en zelf de melding erbij gezet dat dit de versie is van een paar dagen voor 30 september.

Iedereen wordt op deze manier kwaad op valve omdat ze glashard lijken te liegen over wat ze al ontwikkeld hebben...

Ik denk dat valve halflife 2 al klaar had op 30 september en het van plan is geweest om ook daadwerkelijk dan te releasen, helaas bleek deze hacker vanalles gestolen te hebben waardoor valve een hoop wijzigingen moet gaan maken om de uiteindelijke versie veilig in de winkels te kunnen leggen zodat er niet direct hacks en cheats verschijnen.

Is dit geen redelijke theorie?
Ben ik het dus compleet 100% mee eens, die hacker heeft een versie van VER voor de E3, bekijk het hydra level maar eens, dat is nog LANG niet af. (al zitten de animaties er al wel in) Ook e3_bugbait is echt NIET af (kijk maar hoe die antlions uit het gat komen, en vast komen te zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 10:58
oftewel die hack0r lult uit zn nek?

btw die screenshots die zijn gemaakt op 1600x1200 met 4x aa and 8x(?) weet ik veel......

hoeveel fps had je daar ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
ik schrok ook :D

ik heb traumatische ervaring met dat soort pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 10:12
spread tha word :D geef die pagina maar door :) is lache :) je kan trouwens alles achter die http://217.123.169.240/hl2 zetten bijv dus hl2leak of hldownload of hl2secrets of hl2patch

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 22-05 15:01
tec schreef op 10 October 2003 @ 11:52:
Kan het niet gewoon zijn dat die hacker valve probeert zwart te maken en zelf de leugenaar is?

De beta laat een hoop errors zien en textures die missen (deze textures en errors waren op de E3 presentatie niet te zien). De hacker zegt dat hij de versie heeft van een paar dagen voor 30 september... Hoe kan het dan zijn dat al deze textures missen en errors zichtbaar zijn?

1. Hij heeft zelf een hoop zooi eruit gesloopt en express een rampversie online gegooid.

2. Hij heeft een versie gejat van valve van ver voor de E3 presentatie, en zelf de melding erbij gezet dat dit de versie is van een paar dagen voor 30 september.

Iedereen wordt op deze manier kwaad op valve omdat ze glashard lijken te liegen over wat ze al ontwikkeld hebben...

Ik denk dat valve halflife 2 al klaar had op 30 september en het van plan is geweest om ook daadwerkelijk dan te releasen, helaas bleek deze hacker vanalles gestolen te hebben waardoor valve een hoop wijzigingen moet gaan maken om de uiteindelijke versie veilig in de winkels te kunnen leggen zodat er niet direct hacks en cheats verschijnen.

Is dit geen redelijke theorie?
Redelijk? Grote kans dat je theorie klopt als een bus. Dit zou zeker zo kunnen zijn. Het zou inderdaad heel weird zijn dat ze een versie hebben staan die verre van af is. Met veel bugs enzo, terwijl ze iets van een half jaar eerder de werkde versies al klaar hadden staan op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Laatst online: 30-01-2023
Nja nou jullie het zeggen, daar hebben jullie best hard gelijk in :)
Mja toch had valve de release van 30 september niet gehaald...
tenzij...
De hacker al voor 30 september gelokaliseerd was :-/ maar dat zou weer onlogisch zijn want dan zouden ze hem gewoon uit 't systeem kunnen booten...

Dussssss. Wat blijft er over?
Juist, de h4xx0r had al VOOR 30 september een hoop source / beta / whatever binnengehaald, daar is VALVe achter gekomen, wou het discreet houden (aangezien het een blunder is) en zijn ze aan het fixen geslagen omdat ze bang waren dat de source dus ook gereleased zou worden. Kortom: als die hacker discreter was geweest had valve misschien het spel wel @ 30 september uitgebracht :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ja deze theorie zou inderdaad wel ns kunnuh kloppen ja.

Kan echt nie wachten tot deze game er is man. Wat in de beta gezien heb tot nu toe (en dat is dus maar een topje van de ijsberg gezien qua Halflife 2) ben ik al erg onder de indruk.

Ben ook erg benieuwd hoe de muziek zal zijn in HL2, vinnik erg belangrijk, maar vinnut wel leuk om al die oude bekende geluidjes weer te horen, van je vest enzo. Vertrouwd heh? :*)

We zien wel wat er allemaal gaat gebeuren de komende tijd, laat die game maar komen ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 12-06 21:13
redpen schreef op 10 October 2003 @ 12:47:
spread tha word :D geef die pagina maar door :) is lache :) je kan trouwens alles achter die http://217.123.169.240/hl2 zetten bijv dus hl2leak of hldownload of hl2secrets of hl2patch
keb ff gespamt op irc ;)

btw, ik denk dat die theorie wel aardig klopt
heb zelf ook al zo'n vermoeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Switch schreef op 09 oktober 2003 @ 21:09:
Ik heb even met dat las tooltje zitten klooien (Zucht., Ik ga niet uitleggen hoe hij werkt):
hoe doe je dat? ( :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44875

DutchCommando schreef op 10 October 2003 @ 11:52:
Screenshot info
De volgende screenshots zijn genomen @ 1600x1200x32 met 4x FSAA en 8x Ani
Allemaal zijn ze uiteraard klikbaar...
De screenshots...
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

en op wat voor GRuwelijk systeem draai je dit :9~ ??!
loopt et soepel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39251

Anoniem: 44875 schreef op 10 October 2003 @ 13:38:
[...]

en op wat voor GRuwelijk systeem draai je dit :9~ ??!
loopt et soepel ?
Uhm... ik denk niet dat het op 1600x1200 met AA en AF aan soepel loopt... bij niemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50739

DutchCommando schreef op 10 oktober 2003 @ 11:52:
Screenshot info
De volgende screenshots zijn genomen @ 1600x1200x32 met 4x FSAA en 8x Ani
Allemaal zijn ze uiteraard klikbaar...
De screenshots...

hoe heet die map? ik kan em nie vindne ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 13:27

Odin

¯¯¯¯¯

Ik kan me ook nog herinneren dat ik ergens las dat Valve Half-Life 2 klaar had en alleen nog moest vertalen naar 12 talen. Misschien is hij wel al zo goed als af en hebben ze de game uitgesteld om zich met de crisis bezig te houden.

Verder geloof ik absoluut niet in het verhaal van Vivendi dat de game pas in april uitkomt. O.a Halflife2.net en halflifesource melden dat Valve niets heeft bevestigd van Vivendi (de gasten van halflife source waren een dag voordat Vivendi uitstelde nog langsgegaan en hoorde dat er geen verandering in release date zou zijn). Ook poste halflife source een deel van een mailtje van een andere medewerker van Vivendi die zij: "delay not confirmed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
weetje af ik denk... ik denk dat valve deze pre e3 versie heeft gebruikt als decoy....
een makkelijk hackbare pc, met daarop delen van half-life 2 beta en hele oude source

trouwens ik ben wel erg verrast hoe goed hij draait...
als dit een pre beta is, en je een fps van 50 hebt op 1280x 32 bit, dan mag je toch wel spreken van briljant programmeer werk, die fps gaat alleen nog maar hoger worden als het spel echt uit is

offtopic:
is de uitgepakte versie van cs:cz echt 3.4 gieg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
of lager als alle hardware effecten eenmaal werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76371

Anoniem: 50739 schreef op 10 October 2003 @ 13:52:
[...]

hoe heet die map? ik kan em nie vindne ;x
e3_techdemo_2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

een ding valt me wel op: als degene die ingebroken heeft bij valve een 'hacker' zou zijn, waarom zou hij dan doen zoals hij het doet en alles publiekelijk bekend maken? dat gedrag lijkt meer op dat van een scriptkiddie die per ongeluk bij valve binnenstommelt en een grote hacker wil lijken. Een hacker met de skills die nodig zijn om bij valve binnen te komen zou het niet zo snel aan de grote klok hangen lijkt mij... er is en blijft een bepaalde ere-code in het hacker-circuit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Daar heb je gelijk aan, maar aangezien de Beta en de Source op een PC met Windows & Outlook Express en een home-made keyloggertje gehost staat is de kunst er snel van af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 19:23
Iemand die zich - uiteraard - onterecht genaaid voelt door iemand (Valve?) en wraak wil nemen. Waarschijnlijk zo'n klotecheater die bang is dat ie nu echt moet gaan spelen.
Zo iemand die zo trots is op zijn (mis)daad, dat hij het aan eidereen vertelt en op die manier zichzelf wel een keer verraad

Het zou wel gaaf zijn als Valve echt als beveiliging nep-versies op het netwerk had gezet :)

[ Voor 20% gewijzigd door Stefke op 10-10-2003 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

nu de versie van hl2 uitis met hl1 (!!) en cs:cz begin ik toch steeds meer te twijfelen aan het feit of dit wel allemaal echt is.

cs:cz ziet eruit en speelt alsof het uit 1998 komt.. het is crap, speelt crap, geen ai en werkelijk cs niet waardig.

en waarom zou je als ontwikkelaar je oude spel poorten naar je nieuwe engine? Dat kost veel tijd, en wat win je ermee? ik zie het verschil niet met het origineel hoor.

ik hoop serieus dat die "hacker" een makkelijk te hacken bak te pakken heeft gekregen en dat we fijn met de kerst hl2 kunnen spelen :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
volgens mij die hacker gewoon iemand van valve :P die ons bezig wou houden zodat hun meer tijd hadden om hun product af te maken :)

en als publiciteit stunt werkt het goed kijk maar vanaf 12 uur ofzo

http://217.123.169.240/hl2-ANON of iets dergelijks gepost en kijk hoeveel reageren

http://217.123.169.240/stat404.php

[ Voor 43% gewijzigd door redpen op 10-10-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 09:11
eendje schreef op 10 October 2003 @ 15:08:
nu de versie van hl2 uitis met hl1 (!!) en cs:cz begin ik toch steeds meer te twijfelen aan het feit of dit wel allemaal echt is.

cs:cz ziet eruit en speelt alsof het uit 1998 komt.. het is crap, speelt crap, geen ai en werkelijk cs niet waardig.

en waarom zou je als ontwikkelaar je oude spel poorten naar je nieuwe engine? Dat kost veel tijd, en wat win je ermee? ik zie het verschil niet met het origineel hoor.

ik hoop serieus dat die "hacker" een makkelijk te hacken bak te pakken heeft gekregen en dat we fijn met de kerst hl2 kunnen spelen :)
Het is niet geport, enkel de maps zijn opnieuw gecompileerd zodat ze met de HL2 engine werken. Dit is gedaan omdat ze het straks voor de mod developers makkelijk willen maken om hun mods over te zetten van hl1 naar hl2, welke manier is nou beter om te testen als gewoon heel hl1 speelbaar te maken?

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
zitten die geporte maps in dat cs:cz pack ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 21:30
voor mensen die een bruut wapen willen zien
give weapon_cguard

soort combine bazooka

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25597

CS:CZ screenie :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11908/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-06 16:28

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Dat lijkt mij wel heel erg HL² water :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
*Gulp* :9~ :9~ O+ O+ Leeeeeeeeeeeeete shit :D
wel ff klikbaar maken aub :-/
HL² gaat teh pwn worden :) Maar die CS:CZ screenie zelf gemaakt? Is dat die enge beta die al hier en daar te vinden is? en wat voor specs heb je ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
wat maken specs nou uit...
ik kan met mn p3 en GF MX ook screens maken @ 1600*1200 met full AA en Ansio

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
Mja da's ook weer waar. Maar back on topic, kep in me bloedeigen startpost gezegd dat we hier niet over specs gingen kwijlen ed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ok, weer ontopic...
iemand al een oplossing gevonden zodat je meer als 17 lasbolletjes kan hebben met de physgun?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 16:12

Jumpiefox

Hoi ?

gewoon opnieuw impulse 101 typen :? dan heb je weer 18 bolletjes (wat kan je er eigenlijk mee :? )

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Haha,

datum : Friday 10th of October 2003
tijd : 12:10:31 PM
welk ip nummer : 195.75.xxx.xxx
welke hostnaam : edge.sanoma-magazines.be
welke browser : Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; .NET CLR 1.1.4322)

Die moeten natuurlijk ook hun previewtjes schrijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Cool, eigen levels maken :9.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/test1.jpg

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Dat ziet er best geavanceerd uit. Die lichtkring rond haar voeten is alleen wel kunstmatig rond. Zelfs achter haar schijnt licht. Is dit een lamp of een bulletblast verlichting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Welke fgd gebruik je voor WC? :)

heeft er iemand trouwens al gezien dat er een schijnbaar bestuurbare hovercraft bij de models zit? :p

[ Voor 63% gewijzigd door ETzPliskin op 10-10-2003 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redpen
hoe in gods naam kan jij wel licht effecten zien en ik niet ?
enigste wat ik zie is een kamer (elk level) is gewoon een redelijk groot verlichte kamer en ik zie overal waar zoon special effect zit ERROR in het rood ?? licht dat maybe aan me vid kaart of drivers ?

ps dit is lol je post een link genaamd http://217.123.169.240/hl2-ANON
en je krijgt Afbeeldingslocatie: http://217.123.169.240/jpg.php(in een paar uur tijd)

[ Voor 4% gewijzigd door redpen op 10-10-2003 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
ja , maar spijtig is het maar een "schijnbaar bestuurbare" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

weet iemand trouwens aar het CSG build program zit? :?

Wat een hoop textures zeg! :D

[ Voor 24% gewijzigd door ETzPliskin op 10-10-2003 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
nee.. het is een "bestuurbare"... hij rijd niet echt fijn

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34278

redpen schreef op 10 October 2003 @ 17:33:
hoe in gods naam kan jij wel licht effecten zien en ik niet ?
enigste wat ik zie is een kamer (elk level) is gewoon een redelijk groot verlichte kamer en ik zie overal waar zoon special effect zit ERROR in het rood ?? licht dat maybe aan me vid kaart of drivers ?

ps dit is lol je post een link genaamd http://217.123.169.240/hl2-ANON
en je krijgt [afbeelding](in een paar uur tijd)
leuke link he!!!!
Krijg eneens de fbi achter mijn scherm!!
met dit:

[img]=http://217.123.169.240/banner.jpg[/img]

Information Collected and Stored Automatically

we automatically collect and store the following information about you.

The name of the domain (for example,"xcompany.com" if you use a private Internet access account, or "yourschool.edu" if you are connecting from a university's domain) and IP address (a number that is automatically assigned to your computer when you are using the Internet) from which you access our website;
The type of browser and operating system used to access our site;
The date and time you access our site;
The Internet address of the website from which you linked directly to our site; and
The pages you visit.

User Info
Date: Friday 10th of October 2003.
Time: 06:16:14 PM.
Browser: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
IP: blaat
Host: node-c-acc4.a2000.nl

you will be hearing from us .

Ik denk dat ik ze maar ff ga blackmailen ,..
weet waar ze wonen :P >:)

Federal Bureau of Investigation
Attention: Content Manager, FBI Home Page
935 Pennsylvania Avenue, NW, Room 7350
Washington, DC 20535
(202) 324-3000

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 34278 op 10-10-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

-ETz-Memphis Z schreef op 10 October 2003 @ 17:25:
Welke fgd gebruik je voor WC? :)

heeft er iemand trouwens al gezien dat er een schijnbaar bestuurbare hovercraft bij de models zit? :p
Halflife2.fgd ;).
Wekkel schreef op 10 oktober 2003 @ 17:15:
Dat ziet er best geavanceerd uit. Die lichtkring rond haar voeten is alleen wel kunstmatig rond. Zelfs achter haar schijnt licht. Is dit een lamp of een bulletblast verlichting?
Bulletblast verlichting :).

[ Voor 37% gewijzigd door Jerry op 10-10-2003 18:28 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Switch schreef op 09 October 2003 @ 21:09:
Ik heb even met dat las tooltje zitten klooien (Zucht., Ik ga niet uitleggen hoe hij werkt):

[afbeelding]
Koe-likbaar
in welke map vindt ik deze "auto"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Phant0m schreef op 10 October 2003 @ 18:44:
[...]

in welke map vindt ik deze "auto"
tik anders in de console Impulse 82 dan spawn je een wagen, maakt niks uit in welk level

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:53

Engineer

Software

-ETz-Memphis Z schreef op 10 October 2003 @ 16:21:
Dat lijkt mij wel heel erg HL² water :p
Dat is geen HL2 water, maar gewoon 'water' ;). In het echte leven heb je toch ook geen belgies en chinees water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik zit vast in deze level (trainstation5). Ze lopen maar te zeiken over dat ik een switch moet omhalen, maar die zie ik nergens!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.miezenbeek.nl/hl2.jpg

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 27-06 12:11
Hoe weet je dan dat je verder kan? Maybe zit de map er wel niet bij ;)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2024
Al iemand opgevallen dat de ATI 3.8 minder kwaliteit geeft? Vooral bij de muren, zoals in deze screen:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/erik.franken/e3_techdemo_200001.JPG

De scherpte zoals in deze pic ben ik na de upgrade naar 3.8 geheel kwijt. ATI ook aan het rommelen met hun drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 00:18

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

blijkbaar :P

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 27-06 08:31
Misschien stel ik een lompe vraag, maar ik kan geen d3d kiezen, hij blijft stug op opengl?
Voor de rest werk alles wel eigenlijk, alleen ik heb het idee dat opengl een stuk minder mooi is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Flyduck schreef op 10 October 2003 @ 20:46:
Ik zit vast in deze level (trainstation5). Ze lopen maar te zeiken over dat ik een switch moet omhalen, maar die zie ik nergens!!!

[afbeelding]
helemaal rechts, vlak voorbij de poort, die switch moet je omgooien ;)

Kan wel wat beu doen, bij mij is het gelukt door er langs deze kant voor te gaan staan, en dan usen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48876

maak een snelkoppeling van je hl2.exe en zet erachter -dx9 als je een geforce hebt zet je -dx90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 27-06 08:31
Anoniem: 48876 schreef op 10 October 2003 @ 21:45:
maak een snelkoppeling van je hl2.exe en zet erachter -dx9 als je een geforce hebt zet je -dx90
K, thx echter staat er dan nog steeds opengl in het menuutje, nouja, dat zal wel de bug zijn dan.

Ik vind het nog steeds niet mooi iig , ik zag net al iemand zeggen dat de textures met cat3.8 slechter waren, hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
anders probeer je ff omega

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Carel schreef op 10 October 2003 @ 21:54:
[...]

K, thx echter staat er dan nog steeds opengl in het menuutje, nouja, dat zal wel de bug zijn dan.

Ik vind het nog steeds niet mooi iig , ik zag net al iemand zeggen dat de textures met cat3.8 slechter waren, hebben meer mensen hier last van ?
kijk niet daarnaar dat stata er altijd....als je -dx9(0) hebt ingevoerd speel je wel degelijk op Dx....je kan ook -Dx8 zetten als je een mindere kaart hebt.

btw volgens mij draait hl2 uberhaupt niet op open GL..athans deze beta niet...dus dat openGL in het menu'tje zegt nix :Y)

*woow*...HL1 op de HL2 engine heeft ene paar leuke extra;s :D ...zo krijg je de HL2 models >:) en het water is like hl2 :)

see it for yourself:

http://www.coe.uncc.edu/~dmarkham/HL2Images/Hl1Modded/

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 48876 op 10-10-2003 22:22 . Reden: extra ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Zo,.. ik heb me "teammates" maar ff goed duidelijk gemaakt dat ze niet voor me voeten moeten gaan lopen...

Afbeeldingslocatie: http://www.miezenbeek.nl/team.jpg

Oh heheh kwam deze nog tegen,.. (niet voor jeugdige kijkers)

Afbeeldingslocatie: http://www.miezenbeek.nl/hl2-2.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Flyduck op 10-10-2003 22:31 ]

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

paulgielens schreef op 10 October 2003 @ 21:34:
Al iemand opgevallen dat de ATI 3.8 minder kwaliteit geeft? Vooral bij de muren, zoals in deze screen:

[afbeelding]

De scherpte zoals in deze pic ben ik na de upgrade naar 3.8 geheel kwijt. ATI ook aan het rommelen met hun drivers?
Hmmm, het ligt dus toch niet aan mij, ik merkte hetzelfde, alsof er een soort blur filter overheen is gegooid....

Magoe, dit is meer iets voor het catalyst 3.8 draadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-06 22:13

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik weet niet of jullie dit bericht al hebben gelezen, maar het is inderdaad niet verkeerd om even stil te staan bij deze gang van zaken. Het is niet ondenkbaar dat je straks met je handen in het haar zit omdat een persoon als je data heeft verkloot.
Ik hoef vandaag de dag niemand meer te vertellen dat de broncode van Half Life 2 gestolen is maar waar echter weinig gamers zich van bewust zijn is dat zij zelf ook gevaar lopen.

Gabe Newell, oprichter en algemeen directeur van Valve, raporteerde eerder dat de sourcecode van Half-Life 2 gelekt zou zijn. Vele gamers trokken dit in twijfel maar hoewel Valve geen commentaar gaf op de diefstal bevestigden ze maandag wel dat het bericht authentiek was. Thor Larholm, beveiligingsanalist bij het hierin gespecialiseerde bedrijf PivX Solutions, wist de broncode in bezit te krijgen via beschikbare bronnen op het Internet en kreeg het spel aan de praat. "Het werkte en leek inderdaad de volledige versie van Half-Life 2 te zijn", verklaarde Larholm.

[b]Volgens de meeste gamers wil(len) de hacker(s) met deze diefstal een voorsprong krijgen in het ontwikkelen van manieren om te cheaten in het spel. Larholm zelf heeft echter een andere, verontrustende mening: "De gelekte broncode kan ook misbruikt worden door hackers en andere kwaadwillenden om beveiligingslekken op te sporen in het spel. Daarmee kunnen Half-Life 2-spelers hun systemen kwetsbaar maken voor een aanval zodra ze online gaan spelen. Dat maakt dit een serieuze hack, ik hoop dat ze de dieven vinden." [b]

Stelt Larnholm de zaken zwarter voor dan dat ze zijn of heeft hij gelijk? Hoe dan ook kan het geen kwaad om even stil te staan bij deze situatie. In zijn bericht op HalfLife2.net vroeg Valve-topman Newell de hulp van de online gemeenschap bij het opsporen van de dieven. "Ik heb een speciaal e-mailadres gecreëerd waar mensen informatie naar kunnen sturen; dat luidt helpvalve@valvesoftware.com", schreef. Als je enige informatie hebt over de denial-of-service-aanvallen of de infiltratie in ons netwerk, stuur ons dan alsjeblieft de details," aldus Newell
bron: justplay.nl

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 02:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Dit is echt te erg.
Ohhhh Valve, waarom kon je die 30 September niet halen..?

Maar nu we toch bezig zijn... kan iemand wat plaatjes laten zien van de bloodtextures op de characters zelf? De texture maps op de characters zelf als we op die plek worden beschoten.
Volgens mij is SOF2 het enige spel die dit systeem nu heeft... nou ja, samen met deze beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Swat 3 had het ook, maar een hele simpele manier. Kingpin deed het ook, maar dan weer heel overdreven (1 klap op hoofd == grote wond) :)

[edit]
Rainbow six ook bedenk ik me net, en ongetwijfeld nog heel wat andere spellen. Maar ook bij HL2 is het niet perfect :)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 11-10-2003 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ja ok, maar dat zijn voorgeprogrammeerde texturen die verschijnen.
Sof 2 heeft bloed texturen op locatie, en 1 van HL2's grote voordelen was dat dit spel het ook had.

Hitman 1 had ook kogelgaten op locatie, maar die verdwenen weer. Uiterst raar gezicht. :)
Maar ja, zullen er wel meer zijn.. ziet er trouwens erg hard uit, die G-Man die in zijn gezicht is geschoten. Online games worden zo wel erg bruut. :)
Oh well.... big prizes, big money... I looove it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

halflife 2 - I love it.mp3!

[edit]
Je mag nu ook kiezen wat je bij je happy meal wil!!
[\edit]

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49471

Mensen als ik in een map kom en wil rond kijken met me muis ga ik lopen :S

Inplaats van omlaag te kijken als ik me muis omhoog duw loop ik??

Hoe ken ik dit normaal maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 02:53

Engineer

Software

Anoniem: 49471 schreef op 11 October 2003 @ 01:46:
Mensen als ik in een map kom en wil rond kijken met me muis ga ik lopen :S

Inplaats van omlaag te kijken als ik me muis omhoog duw loop ik??

Hoe ken ik dit normaal maken?
Mouse look aanzetten in de options :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

G*dv*rd*mm* ALS DIE KLOTE HACKER NOU EENS OPHOUD MET DAT VERN**KT* GERELEASE van hem!!! Dan kan VALVe eens verder met het uitbrengen van de game! Aangezien hij nu weer CS: CZ gaat leaken enzo!

Dit slaat echt nergens meer op! Het lijkt alsof die hacker WIL dat VALVe problemen krijgt en halflife 2 MOET uitstellen!
Laat die gast in g*dsnaam ophouden ofzo! Dan kan VALVe verder met het oplossen/releasen van HL2!

Sjies, is die gast achterlijkl ofzo? :(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 11-10-2003 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 22-05 15:01
Anoniem: 51661 schreef op 11 oktober 2003 @ 02:40:
G*dv*rd*mm* ALS DIE KLOTE HACKER NOU EENS OPHOUD MET DAT VERN**KT* GERELEASE van hem!!! Dan kan VALVe eens verder met het uitbrengen van de game! Aangezien hij nu weer CS: CZ gaat leaken enzo!

Dit slaat echt nergens meer op! Het lijkt alsof die hacker WIL dat VALVe problemen krijgt en halflife 2 MOET uitstellen!
Laat die gast in g*dsnaam ophouden ofzo! Dan kan VALVe verder met het oplossen/releasen van HL2!

Sjies, is die gast achterlijkl ofzo? :(
Dude.. wat is je probleem. Wat wil je bereiken met al dat gescheld en gedoe? Dat Valve de releasedate ging halen was al best wel duidelijk. Valve point nog steeds op holydays, niemand heeft Valve ooit anders horen zeggen. De geruchten gaan dat het verschoven is naar April 2004 maar dat zijn geruchten. Officieel heeft Valve nix over de releasedata gezegt, alleen maar dat het holydays zou zijn.

Ben jij nou zo naif of zie ik dat verkeerd. "Door hem is de releasedate verlaat enz... is hij achterlijk ofzo?" Dude... dat wil hij juist. Snap dat dan. Hij wil Valve dwarszitten, anders gooi je niet de broncode van een van de meest lang verwachtte spellen op straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1545

schijnt weer nieuw spul te zijn releasd...

een zooi extra maps voor hl2..
je mot ze zelf wel ff compilen met hammer zegt ie in de NFO.
These are the source maps to the HL2, use them with the Hammer
editor to compile bsps.
Make some good C17 themed maps :P

- Anonymous leaker aka. Osama bin Leaker
?????

als het waar is dan weet ik ook niet meer of dit nog goed gaat komen met valve.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 11-10-2003 04:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 07:06
voor zover ik weet is het echt. Hij brengt nu gewoon iedere paar dagen weer wat meer uit van wat ie heeft.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Anoniem: 1545 schreef op 11 October 2003 @ 03:43:
schijnt weer nieuw spul te zijn releasd...

een zooi extra maps voor hl2..
je mot ze zelf wel ff compilen met hammer zegt ie in de NFO.

[...]

?????

als het waar is dan weet ik ook niet meer of dit nog goed gaat komen met valve.
Volgens mij is het allemaal gewoon een grote publicititeitsstunt om de releasedatum te verzetten. Hoe kan het anders dat het eerst gisteren zou uitkomen en nou in eens in april.

En als die hacker er echt is dan horen we heus wel wat van hem in het nieuws nu of later en als ie er niet is dan heeft valve denk ik zelf zelf de boel gewoon gelekt.

Want het klopt toch ook niet dat je iets dat zo belangrijk is dat dat direct met internet verbonden is of ben ik nou zo gek?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Marruk schreef op 11 October 2003 @ 11:11:
[...]

Volgens mij is het allemaal gewoon een grote publicititeitsstunt om de releasedatum te verzetten. Hoe kan het anders dat het eerst gisteren zou uitkomen en nou in eens in april.

En als die hacker er echt is dan horen we heus wel wat van hem in het nieuws nu of later en als ie er niet is dan heeft valve denk ik zelf zelf de boel gewoon gelekt.

Want het klopt toch ook niet dat je iets dat zo belangrijk is dat dat direct met internet verbonden is of ben ik nou zo gek?
Sorry hoor, toen er nog twijfel was kan ik me voorstellen dat je zoiets denkt. Mara ze gana bij valve echt de 3d enigine die zo duur en superieur is niet op straat gooien als smoesje om later met de game te komen. Denk toch eens na man. Ze betallen daar klauwen met geld voor, en strooien het dan rond op internet 8)7
De maker van die engine gaat vervolgens ook nooit meer in zee met valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

uhm.. valve heeft de engine zelf gemaakt...

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Laatst online: 26-06 09:45

Halfkakkende

Vandring

Dan heeft het VALVe nog wel veel geld gekost om hem te maken ;) (werknemers etc.)

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Laatst online: 20-06 21:08

BaatZ

Prullenbakker :?

Halfkakkende schreef op 11 October 2003 @ 11:46:
Dan heeft het VALVe nog wel veel geld gekost om hem te maken ;) (werknemers etc.)
Maverick schreef op 11 October 2003 @ 11:24:
[...]
De maker van die engine gaat vervolgens ook nooit meer in zee met valve.
Enige voorkennis van zaken lijkt me handig als je in dit topic bent, lees eerst ff 't een en ander door, want dit soort reacties zit volgens mij niemand op te wachten.

Het is JUIST zo klote voor valve OMDAT ze zelf de engine from scratch hebben gemaakt ! dat is de hele issue juist !

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Volgens mij kwam die engine ergens anders vandaan, maargoed, is er dan wel een reden om hem op straat te gooien? Gewoon uit je nek lullen lijkt dat mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Laatst online: 26-06 09:45

Halfkakkende

Vandring

Het was een reactie op WJP.

Ik veronderstel(de) uit zijn reactie dat hij bedoelde te zeggen, dat valve geen kosten gemaakt had bij het ontwikkelen van de engine, want ze hadden de engine zelf gemaakt en niet gekocht. My bad :)

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

Het Miles Sound System en de Havocs Physics Engine zijn niet van Valve gemaakt, samen met wat 3d math libraries die van id Soft (en oud) zijn. id released toch altijd hun source ( _/-\o_ ) dus dat is niet zo erg als het lekt. Die eerste twee wel.

Over dat bloed op het juiste plekkie: Doom³ en Far Cry hebben/krijgen het bloek ook waar het hoort. D³ gebruikt per-poly hit detection, hoe ze het met Far Cry doen weet ik niet, zag het wel in de videos...

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87967

Ik vind die physgun het vetst van die hele beta. Lekker met je straal alles oppakken en mee rond slingeren 8) Maar met secondary shoot schiet je een soort balletje af waarvoor is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Halfkakkende schreef op 11 October 2003 @ 12:12:
Het was een reactie op WJP.

Ik veronderstel(de) uit zijn reactie dat hij bedoelde te zeggen, dat valve geen kosten gemaakt had bij het ontwikkelen van de engine, want ze hadden de engine zelf gemaakt en niet gekocht. My bad :)
Ik weet wel dat ze daardoor natuurlijk wel kosten maken. Maar ik zei het even omdat ik dacht dat Maverick niet wist dat valve de engine zelf had gemaakt.

hmm. het wordt nu wel ingewikkeld :P
:o

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 13:23

Niek

f.k.a. The_Surfer

Anoniem: 87967 schreef op 11 October 2003 @ 12:49:
Ik vind die physgun het vetst van die hele beta. Lekker met je straal alles oppakken en mee rond slingeren 8) Maar met secondary shoot schiet je een soort balletje af waarvoor is dat?
Dat balletje is om te lassen. Schiet bijvoorbeeld op twee tonnen allebij een balletje, zet de tonnen naast elkaar en las ze (linkermuis). Als de straal rood wordt laat je los en je hebt aan elkaar gelaste tonnen. Erg vette feature _/-\o_

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
WJP schreef op 11 October 2003 @ 12:57:
[...]

Ik weet wel dat ze daardoor natuurlijk wel kosten maken. Maar ik zei het even omdat ik dacht dat Maverick niet wist dat valve de engine zelf had gemaakt.

hmm. het wordt nu wel ingewikkeld :P
:o
we zijn iig met elkaar eens dat je wel een erg grote debiel moet zijn om die engine expres op straat te gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

Ik heb ff de beta gespeeld, tis wel grappig om wat rond te lopen maar wel oersaai, ik kan trouwens ook niet de singleplayer missies doen ("new game") want dan kan ie de maps niet vinden, dus ik doe create server. Loop je ff wat rond daar, grappig, ziet er mooi uit, maar na een uurtje of 2 á 3 heb ik het wel gehad hoor. Lekker wachten tot de gold release er is (van valve that is :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-06 17:02
BaatZ schreef op 11 October 2003 @ 13:03:
Ik heb ff de beta gespeeld, tis wel grappig om wat rond te lopen maar wel oersaai, ik kan trouwens ook niet de singleplayer missies doen ("new game") want dan kan ie de maps niet vinden, dus ik doe create server. Loop je ff wat rond daar, grappig, ziet er mooi uit, maar na een uurtje of 2 á 3 heb ik het wel gehad hoor. Lekker wachten tot de gold release er is (van valve that is :p )
Tik ` om de console in te gaan en klop het volgende maar es in (8>
map e3_seafloor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94082

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 11 October 2003 @ 13:23:
[...]

Tik ` om de console in te gaan en klop het volgende maar es in (8>
map e3_seafloor
Ik ga maar eens zoeken want het lijkt me super om te spelen. Ik hoop niet dat ik tot 2004 moet wachten, maar zo ziet her er wel uit he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
kan iemand mij iets meer over de specs vertellen?

zelf heb ik een 2600+ & radeon 9700pro

half-life2 krijg ik vnaaf dus ik post ook wel wat over mijn bevindingen :) O-)

[ Voor 33% gewijzigd door CommanderKeen op 11-10-2003 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:28
CommanderKeen schreef op 11 October 2003 @ 13:30:

Als je 'm straks krijgt kan je het toch zelf uitproberen :? En volgens mij is dit meer ordinair patsen, want ik denk dat je zelf ook wel kunt verzinnen dat je met een XP2600+ en een R9700 Pro makkelijk uit de voeten kan...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

CommanderKeen schreef op 11 October 2003 @ 13:30:

ooh dat gaat wel werken hoor.
Ik zelf heb een p4 2.6 @ 3.3 / pc3200 dual channel 512mb @1ghz fsb / r9800 pro, en dat trekt alles in 1280*1024 met 60fps, dus jij moet het wel in 1024 kunnen trekken lijkt me zo ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
OMFG, dit is echt een konings engine......
heb je dingen als FA en AA aan?

[ Voor 4% gewijzigd door CommanderKeen op 11-10-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 13-06 22:24

T-8one

take it easy, take a sisi

Maar is die pre-gold versie afgelopen nacht nog gereleased? Want die geruchten waren er. En de zaak HL2 weet ik onderhand niet meer wat wel en neit waar is.
Zo heb ik ook erg lang getwijfeld of de source nou wel of niet echt was. Ik kon me namelijk niet voorstellen dat een bedrijf wat 3 jaar lang het ontwikkelen van HL2 geheim kan houden en maar wel even de source laat jatten.

Dat een bedrijf een beta versie laat lekken kan ik me nog wel voorstellen als publiciteitstunt, maar de source laten lekken lijkt me geen publiciteitstunt.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

Quote uit de nfo van een HL2 patch:
Regarding Half.Life.2.Pre.Gold-ANON:
This is fake, and I will never give out info about my releases in public.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-06 20:11
heeft iemand mischien een lijstje van de console commands of een lijst van wat je allemaal in dat bat file kan zetten? :) ik kn het niet echt vinden @ internet of ik kijk niet goed

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57996

Da Monkey schreef op 11 October 2003 @ 14:22:
heeft iemand mischien een lijstje van de console commands of een lijst van wat je allemaal in dat bat file kan zetten? :) ik kn het niet echt vinden @ internet of ik kijk niet goed
Waarschijnlijk kijk je niet goed: http://www.burnedalive.co.uk/hl2-commands-switches-tips.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Weet iemand precies wat die link was die je bracht naar site van FBI?
Ik zag gewoon link staan en drukte erop..ik wil gewoon ff duidelijkheid of dit bullshit is of niet....
ik wilde gewoon weten hoeveel hits je kreeg ofzo, wat er ook bijstond..
iemand antwoorD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Anoniem: 89518 schreef op 11 October 2003 @ 14:38:
Ik zag gewoon link staan en drukte erop..ik wil gewoon ff duidelijkheid of dit bullshit is of niet....
ik wilde gewoon weten hoeveel hits je kreeg ofzo, wat er ook bijstond..
iemand antwoorD?
Sorry hoor maar lees even zelf het topic door |:(.

Het niveau van dit draadje neemt een diepe duik als iedereen zonder voorkennis vanalles gaat lopen roepen.
Lees dus alsjeblieft de vorige pagina's / topics door en verdiep je er een beetje in voordat dit topic vervalt tot een hoop onnozel off-topic gebazel.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 80154 op 11-10-2003 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Nee, het is echt. Eerst krijg je een belletje van je provider, dat er contact met hen is opgenomen. Dan krijg je een belletje van de FBI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HuggyB schreef op 11 oktober 2003 @ 14:50:
[...]

Nee, het is echt. Eerst krijg je een belletje van je provider, dat er contact met hen is opgenomen. Dan krijg je een belletje van de FBI.
grappen maker :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

HuggyB schreef op 11 oktober 2003 @ 14:50:
[...]

Jeps, had ik ook al. Daarna belde Bush mij om te vragen of ik op het witte huis op visite wou komen, "you'll be received apropriately"... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Anoniem: 80154 schreef op 11 October 2003 @ 14:45:
[...]

Sorry hoor maar lees even zelf het topic door |:(.

Het niveau van dit draadje neemt een diepe duik als iedereen zonder voorkennis vanalles gaat lopen roepen.
Lees dus alsjeblieft de vorige pagina's / topics door en verdiep je er een beetje in voordat dit topic vervalt tot een hoop onnozel off-topic gebazel.
Ik kan toch echt nergens vinden of dit "echt"is , of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:04
Nee het is onzin, is gewoon een flauwe grap van Redpen.

There is no magic.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.