PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
en als gevolg daarvan kom je op me 404 page
ik wou gewoon kijken hoeveel mensen op die link zouden reageren nou dat werkte goed
kijk maar hier voor details
beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond
heeft er iemand al naar die extra maps gekeken?
De bijgevoegde systeem specs maken me ook weer blij, volgens mij gaat Half-Life 2 wel goed lopen op mijn systeempje
Dat lijkt me wel een goed idee eigenlijk, met die Buggy en hoe goed de physics werken en ander leuk spul.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
De pics zijn trouwens ook klikbaar

Onderstaand plaatje is verkregen door gewoon met de koevoet de ledematen van de dame "weg te meppen", je kan dus een lijk helemaal anders laten liggen. Werkt ook met kogels: schiet je hoog op het been, bijv de dij, dan krijg je een kleinere beweging dan wanneer je laag op het been (de enkel) schiet. Dit heeft natuurlijk te maken met momentum en is een mooi staaltje van de physics engine.

Eli Vance heeft een kunstvoet. Op de uitvergroting beter te zien.

oooohhh, Alyx

Mooie billen van alyx

Don't set the scientist on fire

"En als ik nu hard ga draaien, dan stijg ik op

Good old Barney is back

Lekker met error's gooien: Pak je bugbait en gooi het omhoog

En nog een plaatje van Barney in de train maps:

Goed plan. Ik zal zo even wat filmpjes maken, ik denk alleen niet dat ik daar genoeg webspace voor heb, dus een host is welkomVanitas schreef op 11 October 2003 @ 16:21:
Kan niet iemand een filmpje maken van de Beta versie??![]()
Dat lijkt me wel een goed idee eigenlijk, met die Buggy en hoe goed de physics werken en ander leuk spul.
Okay, is gebeurdTerr schreef op 11 October 2003 @ 16:38:
BaatZ: Zou je daar echte thumbnails van kunnen maken? Ik ben bang dat weinig mensen zin hebben om 4mb aan screenshots binnen te halen
Voorbeeld van een handige commandline:
hl2.exe" -dx9 -fullscreen -console -heapsize 256000 -cl_drawhud 1
• -dx9 = DX9 enabled (dx8 is dus vanzelfsprekend voor dx8)
• -fullscreen: ingame fullscreen instellen wil niet altijd werken, zo werkt het wel.
• -console: spreekt voor zich
• -heapsize 256000 : 256mb geheugen aan hl2 toewijzen (standaard is iets van 28 of zo, maar de helft van je systeemgeheugen moet makkelijk kunnen)
• -cl_drawhud 1: de hud komt niet altijd op, nu wel
help ik heb nog steeds geen hud !
Je hebt pas een hud als je een suit hebt, suit krijgen: "give item_suit"
Help ik zit vast tijdens het spawnen
Classic problem, classic code: "noclip"
Ik kan geen screenshots maken"
Download fraps en stel een toets in voor screenshots.
De console gaat steeds weer weg
Raar geval inderdaad. Toets eerst een klinker in, dan blijft ie staan.
Welke maps heb ik allemaal ?
type "maps *" in de console
om te spelen: "map [mapnaam]"
hoe krijg ik extra ammo?
console: "impulse 101"
Moet ik de patch downloaden ?
Nee. de patch is fake en dus verspilling van bandbreedte
Ik heb gehoord dat [gerufcht over beta]
Nee, de beta bevat geen virus, er bestaat geen patch voor, is inderdaad nog lang niet compleet qua verhaallijn / textures / models, en er zitten scripted sequences in.
Hoe moet ik iets aan mekaar lassen ?
Eerst heb je de physgun nodig:
"give weapon_physgun"
Dan schiet je met de rechtermuisknop een blob but tegen een (metalen) object. WC-potten schijnen ook te werken.
Schiet nog een blob but tegen een ander metalen object.
Pak nu 1 van de 2 metalen objecten met de linkermuisknop, en houd ze zo tegen elkaar aan. Als het goed is zie je allemaal vonken. Er wordt pas een verbinding gemaakt als de 2 blobs tegen elkaar aan zitten.
Als het klaar is wordt je straal rood. Nu zit het vast
Maxow Heeft er een leuk voorbeeld van
[ Voor 54% gewijzigd door BaatZ op 13-10-2003 16:37 . Reden: beetje commentaar / update ]
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Ik heb nu een ruimte met een skybox en een stuk of 9 x light_environment. Maar zoals je ziet is het veels te donker. Onderstaand plaatje is met Photoshop nog een heel end omhoog gehaald qua brightness.
Ik meen me te herrineren dat je in HL1 gewoon een standaard brightness kon geven aan een skybox, of aan de lucht in z'n algemeen. Of gewoon 1 enitity die alles verlicht, net zoals de echte zon.
Iemand een idee?

misschien handig om in de startpost te zetten?BaatZ schreef op 11 October 2003 @ 16:29:
veel interessante vragen en antwoorden.
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Verwijderd
dit heb ik ook bij gewoon steam.. maar nooit een oplossing gevondenDe console gaat steeds weer weg
Raar geval inderdaad. Toets eerst een klinker in, dan blijft ie staan.
Het schijnt dat je je toetsenbord op de indeling VS - standard in moet stellen. Dit komt meestal doordat je na bv " of ` een spatie moet geven voordat ie tevoorschijn komt.Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 18:20:
[...]
dit heb ik ook bij gewoon steam.. maar nooit een oplossing gevonden

Die lucht die je te zien krijgt in het level waar deze screenshot is genomen is trouwens ook adembenemend mooi
The devil is in the details.
Het is namelijk nog al frustrerend voor mensen die het (spel - pre-gold - beta wat is het eigenlijk ????

[ Voor 53% gewijzigd door b3ta op 11-10-2003 18:46 ]
The first casualty in war is always the truth...
Inderdaad, ik had eigelijk liever een discussie gezien rond de hacker en valve.. maar veel reacties heb ik op mijn theorie nog niet gezien dus een discussie zit er nog niet echt inb3ta schreef op 11 October 2003 @ 18:43:
Patsen met screenshots hoort niet echt bij de topic titel die luidt namelijk "SRC ONLY"
Het is namelijk nog al frustrerend voor mensen die het (spel - pre-gold - beta wat is het eigenlijk ????) nog niet hebben zoals ik...
In HL-1 moest je maar een light enviroment entity plaatsen voor de verlicthing van de skybox. Dan kan je ook nog point based lights plaatsen als lampen.Aikon schreef op 11 oktober 2003 @ 17:38:
Wie maakt er al zelf levels?
Ik heb nu een ruimte met een skybox en een stuk of 9 x light_environment. Maar zoals je ziet is het veels te donker. Onderstaand plaatje is met Photoshop nog een heel end omhoog gehaald qua brightness.
Ik meen me te herrineren dat je in HL1 gewoon een standaard brightness kon geven aan een skybox, of aan de lucht in z'n algemeen. Of gewoon 1 enitity die alles verlicht, net zoals de echte zon.
Iemand een idee?
[afbeelding]
Verwijderd
nadat je het console hebt geopend druk dan op " i " ...daarna kun je gewoon typenVerwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 18:20:
[...]
dit heb ik ook bij gewoon steam.. maar nooit een oplossing gevonden
succes
Verwijderd
Op een ISO-release-overzicht site vind ik dit:
Wat een idioten daar bij Valve. Echt niet te geloven| |
| Quote from http://www.planethalflife.com/ : |
| "There were a ton of rumors the past couple days about the |
| existence of a leaked, playable Half-Life 2 beta, but |
| thankfully those stories have been confirmed to be completely |
| false." |
| |
| Well, I hope nobody believed this rumor. Who would actually be |
| good enough to get the source, but forget the game ? |
| |
| To *knip by Vati, naam van cheatclan*: this is too big for you to take credit|
| |
| - Anonymous leaker
Eerst de source en nu een beta... Tss...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 19:52 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Verwijderd
Of in Half-Life 1
Die kleine krekeltjes overal
Denk niet dat ze daar ADSL light hebbenVerwijderd schreef op 11 October 2003 @ 20:09:
Maar wat ik dan raar vind is dat er gewoon meer dan 3 gig is weggekaapt via een inetverbinding....hadden die mannekes van Valve dat dan echt niet door ofzo?
[ Voor 43% gewijzigd door Aikon op 11-10-2003 20:14 ]
ff 3 screens op 1600x1200x32 met 6x FSAA en 16x Ani.
Als iemand mij verteld hoe ik die iri balk aan de rechter kant weg krijg maak ik nog een paar mooie
welke map is dat?The Doctor schreef op 11 October 2003 @ 20:52:
http://home.kabelfoon.nl/~vnrswk/HL2/
ff 3 screens op 1600x1200x32 met 6x FSAA en 16x Ani.
Als iemand mij verteld hoe ik die iri balk aan de rechter kant weg krijg maak ik nog een paar mooie
via een internetverbinding dat hoeft toch niet (of is dat zeker?) kan toch ook op cd branden > dvd branden?Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 20:09:
Maar wat ik dan raar vind is dat er gewoon meer dan 3 gig is weggekaapt via een inetverbinding....hadden die mannekes van Valve dat dan echt niet door ofzo?
[ Voor 36% gewijzigd door Webgnome op 11-10-2003 21:20 ]
Coast_02 dacht ik
[ Voor 3% gewijzigd door Tjaps op 11-10-2003 21:23 ]
rond de 3,5 GBAleXnl schreef op 11 October 2003 @ 21:46:
Hoeveel ruimte neemt die Beta nou zo ongeveer in dan?
39
Verwijderd
of elke andere klinker... en dat wist ik al maar daarom is t nog wel verdomd irritant.. maar ik zal dat met die toetsenbordindeling eens proberen.. hoewel ik t liever op NL-VS hebVerwijderd schreef op 11 October 2003 @ 19:48:
[...]
nadat je het console hebt geopend druk dan op " i " ...daarna kun je gewoon typen
succes
edit: kvind t btw wel eens tijd dat ze de overige bink vids ook releasen.. ook al kan men er tegenwoordig in spelen...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 21:51 ]
Verwijderd
Jammer dat bijv. dat raam er nog net zo uit ziet als in HL 1, een platte bitmap, totaal geen diepte, en het glas ziet er net zo erg uit.MaRc0 schreef op 11 oktober 2003 @ 18:36:
De interactie met de omgeving is erg leuk om te zien, al werken de meeste dingen nog niet helemaal. Hout blijft bijvoorbeeld heel vaak nog heel, hoe dun het stuk ook is. Alleen in e3_techdemo_2 breekt het wel als je het raakt. Wat ik een leuke interactie vond met de omgeving was dat je de raven die er rondlopen en -vliegen gewoon kan doden:
[afbeelding]
Die lucht die je te zien krijgt in het level waar deze screenshot is genomen is trouwens ook adembenemend mooi
Het is allemaal wat voorbarig op een alpha, beta of wat dan ook versie, maar ik hoop niet dat dit is wat de engine beperkt,
Ik moet zeggen dat sommige screenschots er gewoon lelijk uitzien, tewrwijl andere shots er weer super gelikt uitzien.
Ik ben erg benieuwd naar WAT die anonieme releaser nou eigenlijk heeft weten te jatten, ik ben bang dat het ERG veel was.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
De (pre?)E3 Beta is 'gewoon' gelekt
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
+mlook 1jdiezrequejo schreef op 12 October 2003 @ 00:39:
`hoe kan ik er voor zorgen dat ik vrij met mijn muis kan bewegen? Op het momwetn kan ik alelen maar naar links of rechts met mijn muis, dus niet omhoog en naar beneden
in console +mlook typenjdiezrequejo schreef op 12 oktober 2003 @ 00:39:
`hoe kan ik er voor zorgen dat ik vrij met mijn muis kan bewegen? Op het momwetn kan ik alelen maar naar links of rechts met mijn muis, dus niet omhoog en naar beneden
lama

[ Voor 3% gewijzigd door Damian op 12-10-2003 00:49 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

De jump die je zag in het e3 filmpje, kon letterlijk niet mislukken

Dat water vind ik eigelijk er erg lomp uit zien bij het strand, volgens mij zou je daar golven moeten hebben. Nu zie je het gewoon "ergens" inene opkomen. Hopelijk hebben ze daar iets aan gedaan bij de final, dit ziet er niet uit imo.

Even aan het lassen geweest aan m'n autotje

...probleemloos
is er in city 17 en omgeving ooit een tour de france achtige activiteit geweest? :

klikbaar
[ Voor 40% gewijzigd door Webgnome op 12-10-2003 03:11 ]
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Verwijderd
zou gaaf zijn als je ook op die fiets kon fietsenDa Monkey schreef op 12 October 2003 @ 03:03:
als je coast speelt (dat is hetzelfde maar dan anders) dan mislukken die jumps gelukkig welen over dat water.. ach ik vind het er nu al beeldschoon uit zien.. niet zo zeuren over golfjes
is er in city 17 en omgeving ooit een tour de france achtige activiteit geweest? :
[afbeelding]
klikbaar
Je moet eerst 2 "lasbolletjes" maken, dat doe je als je de physgun hebt met de rechtermuisknop. Het ene bolletje moet je op een optilbaar/beweegbaar object zetten, de andere mag je zelf weten waar je die doet. Daarna pak je met physgun rechtermuisknop het optilbare object op, en sleept dat naar het andere bolletje, zodra de 2 bolletjes goed bij elkaar zitten word de straal van je physgun rood en kun je hem loslaten, als het goed is hoor je dan kloink en zit 'ie vastAssassin schreef op 12 oktober 2003 @ 03:12:
Ik heb dat lassen geprobeerdt. Maareh leg is uit hoe je dat pcies doet, want ik vat het niet helemaal.
Tip: als je het bolletje op het optilbare object aan de onderkant zit, til dan dat object aan de bovenkant op. Blijft die onderkant naar beneden hangen.
ik moet eerst even nog voor wat onderdelen zorge.. ik zie namelijk geen ketting en ik zie geen bandenVerwijderd schreef op 12 oktober 2003 @ 03:19:
[...]
zou gaaf zijn als je ook op die fiets kon fietsen
Kun je ook screens posten met het verschil?Da Monkey schreef op 12 October 2003 @ 02:44:
om het verschil tussen de dirext 8/9 mode en de directx 6 mode van hl2 te kunnen zien moet je eens eerst deze map laden :
d2_coast_04_dx60.bsp
en daarna deze:
d2_coas_04.bsp
zie het verschil !
ben wel benieuwd eigenlijk
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Heb je niet dat seafloor op 1 punt (dus als je die richting in kijkt) enorm gaat haperen? Volgens mij ongeveer waar die vijand op de berg zit.
Denk trouwens dat het begin v/d zee nog veel mooier gaat worden idd
mijn pc (amd 2400+@2600+ 512ram radeon 9700pro) haalt voldoende fps (30-60) op 1024xnogwat
maar... dan heb ik ook wel ALLES max (AntiAliasing, Ani-Filtering)
zet ik die 2 op 2x en 4x, dan heb ik gewoon 100 fps (!) (soms 80, maar minder niet)
ik heb alleen het gevoel dat bij AA en AF op max alles een beetje blurry wordt, meer dan bij andere spellen... of ligt dat aan mij? of aan de resolutie, dat kan natuurlijk ook
Verwijderd
enkele mappenVerwijderd schreef op 12 oktober 2003 @ 12:28:
even een vraagje? is dit nu het ganse spel of gewoon enkele mappen? ( als dit niet zo is, dan wordt het wel een enorm groot spel = problemen voor downloaden langs steam )
Hmm ook op die seafloor level als je met de buggy gaat rijden naar de gebouwen? Ik heb namelijk een 2.9ghz, 512mb DDR333 en Radeon 9500 Pro en haal dan maar iets van 20fps zonder AA of AF.CommanderKeen schreef op 12 October 2003 @ 12:01:
ik heb het gister gespeeld, wat een spel...
mijn pc (amd 2400+@2600+ 512ram radeon 9700pro) haalt voldoende fps (30-60) op 1024xnogwat
maar... dan heb ik ook wel ALLES max (AntiAliasing, Ani-Filtering)
zet ik die 2 op 2x en 4x, dan heb ik gewoon 100 fps (!) (soms 80, maar minder niet)
ik heb alleen het gevoel dat bij AA en AF op max alles een beetje blurry wordt, meer dan bij andere spellen... of ligt dat aan mij? of aan de resolutie, dat kan natuurlijk ook
Binnen levels heb je vaak wel in de 100 fps
[afbeelding]hdd schreef op 12 October 2003 @ 02:48:
Dat water vind ik eigelijk er erg lomp uit zien bij het strand, volgens mij zou je daar golven moeten hebben. Nu zie je het gewoon "ergens" inene opkomen. Hopelijk hebben ze daar iets aan gedaan bij de final, dit ziet er niet uit imo.
Ik vind dit water dus werkelijk het mooiste dat ik ooit in een spel heb gezien. Op de rand zie je nu voor 1 keer eens niet een rechte lijn lopen bij het water , maar is het echt gebogen.En golven zie je ook duidelijk op de screenshot
Vraagje :
Ik heb nergens opvallende performance problemen , enkel bij het seafloor level (= totaal onspeelbaar). Iemand een oplossing ervoor ?
Ik wacht wel op de complete versie!
*stiekem ben ik wel benieuwt. alleen met mn ISDN heb ik m pas binnen als Half life 3 al uit is (op de GBA dan)
Da Monkey schreef op 12 October 2003 @ 12:39:
zoals beloofd screens:
D2_coast_04_dx60 (oftewel diretx6?)
[afbeelding]
D2_coast_04 (gewoon > directx 8/9 ?)
[afbeelding]
veel meer kan ik niet aangeven omdat die dx 6 versie niet af is
Prachtig. Jij hebt wsl ook geen water bij dat dx6 level ?
een vriend van me heeft een betere pc en hij kwam hier en zei: het gaat veel beter bij jouw wtf
kweni waar het door komt
C:\--Games--\Half.Life.2.Beta\anon-hl2\hl2.exe -console -dx9 -fullscreen -width 1024 -height 768 -heapsize 256000
dat is het enige wat er achter staat, misschien heb je er wat aan?
[ Voor 78% gewijzigd door CommanderKeen op 12-10-2003 12:50 ]
nop het enige wat er staat bij de directx6 level zijn die bergen ene deel van dat havenfabriekdingachtigcomplex maar geen water of wat dan ook. MAar ja de gewone (die bijna af is dus) versie is erg leuk, lekker kloten met die kraan (voor iedereen die denkt dat bij de level met die container (uit dat filmpje waar een granaat wordt gegooit) moet d2_coast_04 maar eens spelen en dan met die kraan klooien.. oh das is best vet met containers slingerenExe-cuter schreef op 12 October 2003 @ 12:46:
[...]
![]()
Prachtig. Jij hebt wsl ook geen water bij dat dx6 level ?
ik ga het statement van de hacker onderuit halen
alles is gescript heh?
dus wat zou er mee gaan bij mijn *ik-ga-op-reis-en-neem-mee-buggy ?

juist ja, de auto
maar wat ging er wel mee?

precies, een van de losse kisten op de auto....

mijn BATmobiel =]
nog ff wat van mijn welder-skills

die heb ik later an het plafond geplakt
leuk leuk
btw demo's opnemen kan ook
laad een map, doe record <naam> en hij neemt op
terug kijken? laadt de map, en doe playdemo
bij de oude hl kon je ook de snelheid veranderen (bij afspelen van demo's), ik zoek nog naar hoe je dat hier kan doen??
[ Voor 18% gewijzigd door CommanderKeen op 12-10-2003 13:18 ]
"-console -dx80 -width 800 -height 600 -mat_preloadshaders -window -heapsize 128000"
Dus dat ziet er toch allemaal netjes uit (mss eens fullscreen proberen)
-Athlon xp 1500+
-256MB ddr
-GF4 ti4200 64MB
Verwijderd

Want ik hoor nog steeds iedereen zeggen: "ik koop het spel toch wel". Ik heb nergens nog iemand horen zeggen dat ze het door deze leak niet meer willen kopen/spelen.
Op de missing textures in de leak na is dit geen slechte publiciteit voor deze game volgens mij.
Ach, dit is mijn mening, misschien heb ik wel ff een feitje over het hoofd gezien en is dit een hele domme opmerking. Maar zoals ik er nu naar kijk kan ik het niet inzien dat dit een slechte zaak voor Valve is.
Verwijderd
Voor de game zal het weinig uitmaken. Probleem is alleen dat er wat code is uitgelekt die gemaakt is door derde partijen. Bijvoorbeeld de Havocs Physics Engine. Van die kant zou Valve wel eens schadeclaims kunnen verwachten.Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 13:16:
Wat zit iedereen nou te zeuren dat Valve hierdoor helemaal plat gaat, door deze leak![]()
Want ik hoor nog steeds iedereen zeggen: "ik koop het spel toch wel". Ik heb nergens nog iemand horen zeggen dat ze het door deze leak niet meer willen kopen/spelen.
Op de missing textures in de leak na is dit geen slechte publiciteit voor deze game volgens mij.
Houden die vaten etc ook echt kogels tegen?
Als dat zo is, kun je levels waar je met zo'n buggy rond moet karren een stuk makkelijker maken door je buggy voordat je gaat rijden flink te pantseren
[edit]
En hoe stevig zijn die lasgun verbindingen? Kunnen die ook een maximum hebben? Als je bijvoorbeeld erg veel kracht uitoefend op zon vastgelasde ton, zal hij dan afbreken/loslaten?
[ Voor 21% gewijzigd door StarLite op 12-10-2003 13:40 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
ja dat kan en de vaten houden idd de kogels tegenStarLite schreef op 12 October 2003 @ 13:38:
Wat ik me nou afvraag, met die physgun kun je dingen o pje buggy plakken. Zou het dan mogelijk zijn om A-team style je buggy vol te plakken met vaten en platen, om zo een pantser buggy te maken?
Houden die vaten etc ook echt kogels tegen?
Als dat zo is, kun je levels waar je met zo'n buggy rond moet karren een stuk makkelijker maken door je buggy voordat je gaat rijden flink te pantseren
39
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
De volgende posts die geen thumbnails maakt gaan er gewoon uit.

- Ja , het houdt kogels tegen
- Ja , elke object heeft een gewicht , dus je wagen zal gaan doorzakken en trager rijden
- Nee , alles zit moervast , tot je de physgun reload. (dan laten de bolletjes los)
[ Voor 1% gewijzigd door Exe-cuter op 12-10-2003 14:15 . Reden: tybo ]

Ik heb in coast04 een bureaulamp gevonden en ik dacht..mmm is er ook dynamic lighting.. dus ik pak het apparaatje op met mijn physgun en wat schetst mijn verbazing.. ja zeker. Ik heb het apparataje verder onderzocht en kwam tot de ontdekking dat het een draadloze bureaulamp was.. nou lekker handg want ik zag nergens batterijen ofzo dus heb hem maar meteen op mijn auto'tje gelast
[ Voor 64% gewijzigd door Webgnome op 12-10-2003 14:26 ]
Hoe en waar moet ik dit invoeren?BaatZ schreef op 11 October 2003 @ 16:29:
Voorbeeld van een handige commandline:
hl2.exe" -dx9 -fullscreen -console -heapsize 256000 -cl_drawhud 1
Verwijderd
1) een ventje op de auto te plakken
2) een ventje met de gravitygun ( proberen ) op te pakken en tegen de muur te smijten
( en pics maken natuurlijk
en nog iets, niet teveel bizarre dingen lassen dan krijgt hl2 een overflow
ennuh matjes, ventjes, of andere raggdoll gevoelige voorwerpen hebben soms een beetje moeite met het soldeer zeg maar, maarja, tis maar een beta heh ^_^
hehe nog ff klein dingtje (ik blij editten zo) maar herrintert iemand zich die bink movie nog met de ant-lion op het dak??
nou ik kan me niet herrineren dat onze hl2 versie er zo mooi uitziet.... bij ons glanzen de antlions niet, en als je in een lichtbron kijkt vervagen de randjes niet...
dit is dus duidelijk een hele oude versie (duh?
ter ik zal het niet meer doen ;]
[ Voor 45% gewijzigd door CommanderKeen op 12-10-2003 15:35 ]
hoe krijg ik dat wapen? give en dan..? help me even keenCommanderKeen schreef op 12 October 2003 @ 15:30:
ow btw, hoe krijg ik meer dan 16 kogeltjes voor de physgun??
en nog iets, niet teveel bizarre dingen lassen dan krijgt hl2 een overflow![]()
ennuh matjes, ventjes, of andere raggdoll gevoelige voorwerpen hebben soms een beetje moeite met het soldeer zeg maar, maarja, tis maar een beta heh ^_^
hehe nog ff klein dingtje (ik blij editten zo) maar herrintert iemand zich die bink movie nog met de ant-lion op het dak??
nou ik kan me niet herrineren dat onze hl2 versie er zo mooi uitziet.... bij ons glanzen de antlions niet, en als je in een lichtbron kijkt vervagen de randjes niet...
dit is dus duidelijk een hele oude versie (duh?)
offtopic:
ter ik zal het niet meer doen ;]
edit: ik zag volgends mij bij coast bij het strand het zand net zo glimmen als de ant lion.. zeg er vet uit leek net dat het zand nat was
[ Voor 8% gewijzigd door mitchel op 12-10-2003 15:38 ]
Je moet gewoon even een icoontje maken op je desktop die linkt naar HL2.exe. Daar moet je dan rechtermuisknop » Eigenschappen op doen. Dan krijg je een nieuw venstertje met ook 'Doel:', daar zie je iets zoals dit: E:\HL2\anon-hl2\hl2.exe
Daar zet je dan die commands achter welke je quote, waardoor je het bijvoorbeeld krijgt zoals ik het nu heb: E:\HL2\anon-hl2\hl2.exe -mat_preloadshaders -preload -console -toconsole -fullscreen -width 1024 -height 786 -dx9 -heapsize 256000 -cl_drawhud 1
The devil is in the details.
http://www.burnedalive.co.uk/hl2-commands-switches-tips.txtmitchel schreef op 12 oktober 2003 @ 15:36:
[...]
hoe krijg ik dat wapen? give en dan..? help me even keen
btw: Moet ik voor mijn GeForce3ti500 een DX7 of DX8 codepath gebruiken?
[ Voor 15% gewijzigd door StarLite op 12-10-2003 15:42 ]
\o/
wat doet mat_preloadshares eigelijk?
[ Voor 26% gewijzigd door CommanderKeen op 12-10-2003 15:43 ]
Waarschijnlijk wat het zegt: Het preloaden van de shaders IPV het laden van de shaders als ze nodig zijnCommanderKeen schreef op 12 October 2003 @ 15:42:
wat doet mat_preloadshares eigelijk?
\o/
Verwijderd
Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 16:25:
heeft iemand nog wat preformance tweaks. Ik heb dan een (ouwe) 1,2 ghz thunderbird met 256 mb ram (vergeet ik bijna de gf4 ti 128 mb). Maar het draait voor geen kont. Te lang wachten te veel memory wat wordt opgeslokt. 1 gig aan virtueel ram maar windows komt na het spelen toch met te kort aan virtueel ram.
Apparently performance gains can be had by changing these settings through console:
r_shadows 0
r_3dsky 0
r_dynamic 0
r_lod
I guess its a matter of trial and error.
\o/
http://home.kabelfoon.nl/~vnrswk/Lassen.rar
wtf bedoel je met deze zinDa Monkey schreef op 12 oktober 2003 @ 16:41:
Ik heb zelf 768 mb ram en dat swappen naar de schijf daar kijk niet naar het laden duurt gewoon lang

Als dit mobiele voertuig je niet beschermd...
[ Voor 38% gewijzigd door Maxow op 12-10-2003 18:52 ]
Dat zoiets gewoon zomaar kan ingame is gewoon cool
\o/
Verwijderd
trouwens, wat duid de kleur van de bolletjes aan?
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 17:29 . Reden: 's' vergeten ]
De kleur van de bolletjes betekend:
rood: nog niet aan een ander deel gelast
blauw: vastgelast of bezig met vastlassen
hier nog 2 pics van een auto met sentry-gun

[ Voor 44% gewijzigd door Maxow op 12-10-2003 18:53 ]
Filmpje doet het nietThe Doctor schreef op 12 oktober 2003 @ 16:51:
voor iedereen die zich noggsteeds afvraagt hoe je moet lassen even een filmpje gemaakt

Welke codec heb ik daarvoor nodig ? Mediaplayer zit te mekkerenThe Doctor schreef op 12 October 2003 @ 16:51:
voor iedereen die zich noggsteeds afvraagt hoe je moet lassen even een filmpje gemaakt
Edit: Xvid dus
[ Voor 4% gewijzigd door rig0r op 12-10-2003 18:37 ]
Verwijderd
en moet daar nog een patch bij ofzoiets?
Dit topic is gesloten.