Het Half Life2 SRC only topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.367 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81032

't zal mij aan mijn achterwerk oxideren
* Anoniem: 81032 pakt een handoek om zijn monitor biervrij te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:38
Ik had medelijden met die gozer dus heb ik ff een huisje voor um gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://img.villagephotos.com/p/2003-9/384431/Kleinplaatje1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.villagephotos.com/p/2003-9/384431/Kleinplaatje2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94351

lol :D goedzo zo hoort het jij geeft tenminste nog om de mensheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56576

Anoniem: 81032 schreef op 18 oktober 2003 @ 21:09:
[...]

* Anoniem: 81032 pakt een handoek om zijn monitor biervrij te maken...
whoops, my bad :p

maaruh...anders maak je ff een serre voor die gast...en een garage kan d'r ook nog wel bij....hij had beter in een huisje van 6 plankjes kunnen gaan :P

(ik prefereerde de zeemansbegrafenis...3 raketten @ de lucht en in 't water gegooid dus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Anoniem: 77043 schreef op 17 oktober 2003 @ 22:29:
Maar hoe zit dat dan met die cs cz, ik heb dat ding ook gedownloadt, maar je moet de bin van de half-life 2 map hernoemen, en dan die 100 rars uitpakken in de half live 2 map, ik snap er helemaal niks van meer. :?
Ik heb dat gedaan, en dan moet je hem met een speciale command lijn opstarten, maar dan begint die te zeuren dat die een engine.dll mist.
Ik heb die uitleg al wel 20x doorgelezen, maar ik wordt er niet wijs uit, of is die 100 rars alles in 1, maar dan vind ik het tegenvallen, want al die graphics en het water, is net nog zo, als de ouwe versies.
In die 100+ (ofzo) rar files zit....
HalfLife 1 + Counterstrike + Counterstrike Condition Zero + Day of Defeat....

Je moet die rar's simpelweg ergens uitpakken en dan naar de "czero" directory gaan en dan kun je het spel starten en spelen...
Je hebt HalfLife 2 niet nodig omdat CZ de HalfLife 1 engion gebruikt niet de HalfLife2 engion...

't is trouwens best wel een leuk spel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81573

ik vin die M4 er zo brak uit zien in cz :/ :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77043

digital8 schreef op 19 October 2003 @ 01:17:
[...]

In die 100+ (ofzo) rar files zit....
HalfLife 1 + Counterstrike + Counterstrike Condition Zero + Day of Defeat....

Je moet die rar's simpelweg ergens uitpakken en dan naar de "czero" directory gaan en dan kun je het spel starten en spelen...
Je hebt HalfLife 2 niet nodig omdat CZ de HalfLife 1 engion gebruikt niet de HalfLife2 engion...

't is trouwens best wel een leuk spel......
Dat wist ik wel, ik heb hem al een stukje gespeeld, en is idd wel leuk, maar in de beta uitleg staat dit.
To use the HL1 port on HL2: Rename /Bin in your Half-life 2 main folder to bin_orig, then
copy all the info from the port rars into the main dir, then run the game using the cmd
line: hl2.exe -console -game hl1 -dxlevel 80 -heapsize 256000

Its probably best you backup your hl2 beta folder in case you fuck it up.
Dus het is wel mogelijk om hem op de hl2 engine te spelen, tenminste volgens die uitleg dan.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-06 08:19

b3ta

Hallo

hmm ik zie geen czero in mijn hl2 versie staan :) jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-06 10:30

BioHazard

*\o/*

Neej jij hebt de normale, je hebt er ook een met Czero erbij ;) CZ is btw best cool! Straks ff gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56576

ik weet niet, ik vind CZ niet echt zo onwijs cool...het mist iets.
het voelt anders aan dan cs, het ziet er niet hetzelfde uit (oke dat is dan wel een pluspuntje) en de geluiden zijn anders enzo...nu was ik toch al nooit zo'n fan van die skin/sound-packs voor cs...dus dit vind ik al helemaal niet zo (al eens een headshot gemaakt met CZ? voelt raar aan :/)
daarentegen zijn de missies dan weer wel leuk en ik vond het introotje (schrijf je dat zo? ...auto --> autootje....vast wel) ook wel leuk (deed me echter wel beetje aan OF denken (op. force))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81032

Tis de naam CS, maar de game mist wel degelijk een hoop...Op grafisch gebied is het zowiezo achterhaald. Verder is de storyline ook meer van hetzelfde. Tis echter "beta", maar ik ben bang dat deze "game" de naam CS (voorzover die nog ongeschonden is! :+ ) geen goed zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63730

Ik heb die beta van CS:CZ nog niet gespeeld, maar ik heb het idee dat die beta die rond circuleerd alleen maar de cz storyplay inhoud.

ff ter informatie, die complete cz storyplay versie is geschrapt.

In november komt een nieuw heel andere CS:CZ spel uit. dat meer is gebaseerd op Tony Hawk Pro Skater achtige Gameplay.
Wel komen er de beste missies uit die story play als bonus in de uiteindelijke versie.

hier is een preview en uitleg en achtergronden over CS:CZ:

http://csnation.counter-strike.net/articles.php/article_170/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 15:45

Not Pingu

Dumbass ex machina

Anoniem: 81032 schreef op 19 oktober 2003 @ 12:37:
Tis de naam CS, maar de game mist wel degelijk een hoop...Op grafisch gebied is het zowiezo achterhaald. Verder is de storyline ook meer van hetzelfde. Tis echter "beta", maar ik ben bang dat deze "game" de naam CS (voorzover die nog ongeschonden is! :+ ) geen goed zal doen.
zal ik het dan nog maar ff posten? :X
Gunp01nt schreef op 17 October 2003 @ 17:40:
ik weet niet of het al gemeld is, maar de CZ die is geleaked is *niet* de versie die in de winkels zal verschijnen. Het gelekte deel is ontwikkeld door Ritual Entertainment, maar die versie werd door Valve afgekeurd. Nu is Turtle Rock Studios het team dat voor CZ zorg draagt, nadat Gearbox, Ritual en Valve zelf er al aan gewerkt hadden :o

Meer info

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81573

bij mij zegt ie nu:

Engine Error

Unable to init shader system

Heeft iemand anders dit ook gehad?

OPGELOST

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 81573 op 19-10-2003 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Anoniem: 63730 schreef op 19 oktober 2003 @ 12:59:
Ik heb die beta van CS:CZ nog niet gespeeld, maar ik heb het idee dat die beta die rond circuleerd alleen maar de cz storyplay inhoud.

In november komt een nieuw heel andere CS:CZ spel uit. dat meer is gebaseerd op Tony Hawk Pro Skater achtige Gameplay.
Wel komen er de beste missies uit die story play als bonus in de uiteindelijke versie.

iz helemaal geen beta, is gewoon de volledige cs cz die 18 nov in de winkels ligt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-06 16:28

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Kan er iemand wat screenz posten van CZ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45837

Anoniem: 63730 schreef op 19 October 2003 @ 12:59:

Tony Hawk achtige gameplay :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06 22:24

Len

Leeg

die versie van CS:CZ is op de hl1 (EEN, ONE, UNO enz) engine gemaakt.

;)

(het ziet er dus niet uit)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-06 13:51

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 45837 schreef op 19 October 2003 @ 16:54:
[...]

Tony Hawk achtige gameplay :?
Jep, sort of

A typical mission in CZ looks like this:

- you have to win at least three times, and have won at least two more than your opponents
- in easy mode, you have to get one kill with a pistol
- in normal mode, you have to get one kill with a five seven
- in hard mode, you have to get three kills with a five seven without dying which may take multiple rounds
- in expert mode, you have to get three head shots with a deagle without dying

Heb er alleen nog geen flikker van gemerkt :X

http://www.gamer.nl/nieuws/19406

(De mensen van Turtle Rock vonden het namelijk tijd worden om van het singleplayer gedeelte iets compleet nieuws te maken, vergelijkbaar met, hou je vast, Tony Hawk's Pro Skater. )

Nóg een ontwikkelaar voor Condition Zero?

[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 19-10-2003 17:18 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44875

geloof me ik heb cs cz gespeelt... het is zo erg, lelijk dom en saai
een paar nieuwe skins en klaar is kees :r

de missies zijn ook ongelovelijk dom en eentonig, hij had 5 jaar geleden uit moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naps schreef op 19 October 2003 @ 16:10:
[...]

iz helemaal geen beta, is gewoon de volledige cs cz die 18 nov in de winkels ligt !
lijkt me zeer sterk, maar ok ik neem het maar aan, het is de volledige versie.

Iiemand al die 'tony hawk' game play mode gespeeld van CS:CZ?
hoe zijn de ervaringen daar over?
ik ben zelf wel benieuwd naar dat team-management en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 63730 schreef op 19 October 2003 @ 17:56:
[...]

lijkt me zeer sterk, maar ok ik neem het maar aan, het is de volledige versie.

Iiemand al die 'tony hawk' game play mode gespeeld van CS:CZ?
hoe zijn de ervaringen daar over?
ik ben zelf wel benieuwd naar dat team-management en zo.
Zit er allemaal "nog" niet bij, heb em net uitgespeeld en het zijn gewoon missies die je moet doen, def een nuke en shit like that. Vind deze versie iig zwaar tegenvallen, ook op hard veels te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 16-06 15:45

Not Pingu

Dumbass ex machina

het is niet voor niets dat de versie van Ritual afgekeurd werd. Valve was er zelf ook niet tevreden over. Nu hopen dat Turtle Rock er iets van weet te maken, hoewel me dat sterk lijkt nadat Gearbox het ook al niet was gelukt. Het probleem waar ze mee zitten is dat het nog niet zo makkelijk is om een singleplayer CS te maken die toch trouw blijft aan multiplayer CS.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ach kom , gooi die hele CS rommel weg en ga door met jullie leven. Er zijn nog goede tactical naast CS weet je !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92154

Als ze nou gewoon de HL2 engine gebruiken voor een soort van CS: CZ dan zou dat spel nog boeien met nieuwe physics, graphics, sound, ai, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
naps schreef op 19 October 2003 @ 16:10:
[...]

Is wel beta en is niet degene die in de winkel komt.
Anoniem: 44875 schreef op 19 October 2003 @ 17:30:
geloof me ik heb cs cz gespeelt... het is zo erg, lelijk dom en saai
een paar nieuwe skins en klaar is kees :r

de missies zijn ook ongelovelijk dom en eentonig, hij had 5 jaar geleden uit moeten komen
Lijkt me sterk dat jij meer dan 2 missies hebt gedaan. Missies zijn best varierend, van het opsporen/afluisteren oplossing van een hostage situation tot het binnenvallen van een trainingskamp voor terroristen.
Exe-cuter schreef op 19 October 2003 @ 23:14:
Ach kom , gooi die hele CS rommel weg en ga door met jullie leven. Er zijn nog goede tactical naast CS weet je !
Ik heb ze bijna allemaal geprobeert en ik vind ze geen van allen zo lekker/leuk/fijn spelen. Overigens is het de community die cs zo goed op de been houdt. Maar diezelfde community (de rotte appels) helpt het dan ook weer naar de kloten. Maar dat heb je altijd... :)

Overigens gaat de discussie telkens richting Half-Life 2, jammer dat dat draadje nog steeds gesloten is. Misschien is de 'hype' van alle betas van valve nu wel een beetje gezakt en kan het draadje weer open denk ik. Maar dat vind ik zelf, ik heb geen invloed (zover ik weet), modjes beslissen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92154 schreef op 19 October 2003 @ 23:35:
Als ze nou gewoon de HL2 engine gebruiken voor een soort van CS: CZ dan zou dat spel nog boeien met nieuwe physics, graphics, sound, ai, etc.
maak je maar geen zorgen, counter strike 2 maakt gebruik van de hl2 engine.

ze zijn al bezig met Counter Strike 2 sinds november 2000 toen cs retail werd.

Edit: een fout in de retail launch datum hersteld

Edit2: typo

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 63730 op 20-10-2003 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 63730 schreef op 20 October 2003 @ 00:53:
[...]

maak je maar geen zorgen, counter strike 2 maakt gebruik van de hl2 engine.

ze zijn al bezig met Counter Strike 2 sinds november 2000 toen cs retail werd.

Edit: een fout in de retail launch datum hersteld

Edit2: typo
Sinds november 2000 lijkt me sterk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95247

HL2 Hammer editor vraagje!!

Hallo allemaal!
Ik weet al aardig wat van de nieuwe hl2 hammer editor, alleen vraag ik mij af hoe ik objecten kan attachen aan andere objecten: B.v.: Ik wil aan het uiteinde van een touw een object attachen zodat als het touw breekt, dat dan ook het object mee slingert.

Enige suggesties? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bAdmuTs schreef op 20 October 2003 @ 01:48:
[...]

Sinds november 2000 lijkt me sterk :?
van wat ik een jaartje terug gehoord/gelezen/meegekregen heb, is dat de originele maker van CS (gooseman) bij de retail launch van CS 1, werd gecontracteerd door valve en meteen begon met het maken van CS 2.

ik weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb, dus ik moet je helaas de bron schuldig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 95247 schreef op 20 October 2003 @ 09:53:
HL2 Hammer editor vraagje!!

Hallo allemaal!
Ik weet al aardig wat van de nieuwe hl2 hammer editor, alleen vraag ik mij af hoe ik objecten kan attachen aan andere objecten: B.v.: Ik wil aan het uiteinde van een touw een object attachen zodat als het touw breekt, dat dan ook het object mee slingert.

Enige suggesties? Alvast bedankt!
Kan je hier helaas niet mee helpen, maar wil wel graag weten hoe jij aan de andere informatie bent gekomen?
Zijn er al tutorials oid? Ik wil echt graag mappen namelijk, en dan wat meer dan simpel muurtje en doosje :)

Voeg me anders eens op msn toe als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aikon schreef op 20 oktober 2003 @ 13:21:
[...]

Kan je hier helaas niet mee helpen, maar wil wel graag weten hoe jij aan de andere informatie bent gekomen?
ik gebruik hammer pas sinds 3 dagen ofzo, maar 't is gewoon een eitje... je opent gewoon de devtest en e3_lab map in je editor en daar heb je eigenlijk al genoeg aan. 't spreekt allemaal voor zich. Dus nee, ik weet geen tutorials oid.

Het enige wat ik nog wil weten is hoe je 1 object meerdere functies geeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Aha, k. :)

Tja, groupen heb je zelf al geprobeerd neem ik aan.

Kan je niet 2 losse objecten maken, die exact even snel vallen op hetzelfde moment. Of voldoet dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, groupen heb ik geprobeerd.
2 losse objecten zijn teveel tierelanteinen (wat een woord :p). Ik wil gewoon 2 functies (tie to entity) voor 1 object hebben, niks meer of minder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-06 17:02
Ik heb net een Radeon 9700pro in mijn bezit. Nou vind ik het water in HL2 er op afstand erg goed uitzien. Maar als ik wat dichterbij kijk, dan ziet het er niet meer uit. Het lijkt wel alsof er een soort raster overheen ligt, erg vreemd. Niemand eerder opgevallen? Of is er misschien wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

* FoggyFreek fluistert.. BETAAaahhhh

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 19:05

Engineer

Software

Ook al is de engine ozo mooi, ik heb in geen enkele map de HL1 sfeer terug kunnen vinden. Van wat spacy uitziende Combine soldiers ga ik het niet leuk vinden ofzo. Het leuke van HL1 was, dat alles wat er gebeurde, gewoon echt kon zijn (npc's/levels waren realistisch, spannende verhaallijn.). In HL2 ziet het er imo allemaal te kunstwerk achtig eruit (zoals die toegangspoort van die brug in d2_coast_08, alsof je zoiets ooit in het echt zal zien. Dan vind ik een doodgewone slagboom leuker.).

Ook al is het een beta, de maps die erbij zitten, zijn wel van de echte game lijkt me. Erg jammer als ze de sfeer niet opnieuw terug opgekrikt krijgen.

Dan was het blijkbaar een geluk voor valve dat ze 1 keer de juiste sfeer hebben weten te pakken..

Wat niet wegneemt dat ik HL2 alsnog koop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48876

maybe speelt het zich wel af in 2010 ofzow :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 29-06 19:05

Engineer

Software

Anoniem: 48876 schreef op 21 October 2003 @ 18:41:
maybe speelt het zich wel af in 2010 ofzow :7
In 2010 zul je nog geen gigantische stalen palen zien die mooi in slagtandvormen gegoten zijn ipv een gewone slagboom. :)

in 1995 leek het jaar 2003 ook zo enorm futurischtisch, is er iets verandert behalve wat drempels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2488

hdd schreef op 21 oktober 2003 @ 18:45:
in 1995 leek het jaar 2003 ook zo enorm futurischtisch, is er iets verandert behalve wat drempels?
Een vervijftienvoudiging van het aantal flitspalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:44

Minkie

Groazers Unite.

hdd schreef op 21 October 2003 @ 18:39:
Ook al is de engine ozo mooi, ik heb in geen enkele map de HL1 sfeer terug kunnen vinden. Van wat spacy uitziende Combine soldiers ga ik het niet leuk vinden ofzo. Het leuke van HL1 was, dat alles wat er gebeurde, gewoon echt kon zijn (npc's/levels waren realistisch, spannende verhaallijn............
Nee, HL1 was realitisch :|. Telepoorten en realistische wezen die vliegjes schieten en die vuurtje stoken met hen klauwen 8)7

Niet afkrakerig bedoeld hoor, alleen maar als voorbeeld. Half-Life 1 was voor mij ook de beste game ooit, en Half-Life 2 ga ik ook zeker halen :9~

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hdd schreef op 21 October 2003 @ 18:39:
Ook al is de engine ozo mooi, ik heb in geen enkele map de HL1 sfeer terug kunnen vinden. Van wat spacy uitziende Combine soldiers ga ik het niet leuk vinden ofzo. Het leuke van HL1 was, dat alles wat er gebeurde, gewoon echt kon zijn (npc's/levels waren realistisch, spannende verhaallijn.). In HL2 ziet het er imo allemaal te kunstwerk achtig eruit (zoals die toegangspoort van die brug in d2_coast_08, alsof je zoiets ooit in het echt zal zien. Dan vind ik een doodgewone slagboom leuker.).

Ook al is het een beta, de maps die erbij zitten, zijn wel van de echte game lijkt me. Erg jammer als ze de sfeer niet opnieuw terug opgekrikt krijgen.

Dan was het blijkbaar een geluk voor valve dat ze 1 keer de juiste sfeer hebben weten te pakken..

Wat niet wegneemt dat ik HL2 alsnog koop. :)
HL2 hoeft voor mij zeker niet de zelfde sfeer te hebben als hl1.
zo'n oost europese stijl en vormgeving spreekt me wel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94529

als je de .wavs beluisterd kan je enigzins opmaken dat de hele wereld is verandert door gordons acties. het was niet een gelijdelijke verandering maar t veranderde allemaal heel snel. en die vage slagtanden: de combine hebben een fort waarvan de muur bestaat uit die slagtanden. ze bewegen ook: het fort wordt groter en groter (zo had ik tenminste ergens gelezen). het is dan ook logisch dat ze die slagtanden voor al hun constructies gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Al een hele tijd geleden dat we nog iets gehoord hebben van die anonieme hacker. Zou hij zijn opgepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77043

Tja op den duur waait de aandacht over en verdwijnt de hacker weer in de anonimiteit, ik heb er zelf ook niet veel meer over gelezen, laatste wat ik begrepen had dat die in november komt, tenminste dat stond wat ergens in dit topic, laten we het hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vivendi heeft hem nog steeds op April 2004 staan.
Het gerucht dat hij in November alsnog zou komen is bullshit (imo) en niet geconfirmed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Als je bij bol.com een pre-order wilt doen,... staat er ook 04-2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Letsnow schreef op 22 October 2003 @ 20:15:
Al een hele tijd geleden dat we nog iets gehoord hebben van die anonieme hacker. Zou hij zijn opgepakt?
Hij heeft gewoon niks meer (te lekken), dus ja wat moet 'ie nog zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Beste P.Habo,

Onlangs heeft u de game 'Half-Life 2' voor de PC bij ons
besteld (bestelnummer#6125652730).

De uitgever heeft echter laten weten dat ze deze
langverwachte titel pas in april 2004 zullen gaan uitbrengen.
We vinden het erg vervelend dat het nog zo lang gaat duren.

Omdat Half-Life 2 het wachten wel waard zal zijn, houden we
de game voor u in bestelling en zorgen ervoor dat u hem op
de dag van release in huis heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

............... AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Ja, dat wisten we nog niet gelukkig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Is er ook ergens een overzicht van alle console commands die je nodig hebt??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

Die zijn er wel. Had je ff het topic doorgezocht (CTRL-F) had je het heust wel gevonden.
Maar goed, hier staan er een aantal.
// edit, whoops, link is d00d! overbodige post dus helaas... 8' (

[ Voor 36% gewijzigd door JayVee op 07-11-2003 16:09 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 06:17
Is nu wel erg stil op het gebied "hl2" volgens mij heeft iedereen zoiets van we zien wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:58
hoe stiller hoe beter imho

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
echt he :) van de ene dag op de andere wast gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Ja, maar dat is ook niet zo gek. Nu nagenoeg iedereen de Beta gespeeld is de verrassing er een beetje vanaf. Maar dat komt wel weer goed, zodra de release date bekend is en/of de SDK uit is zullen we iedereen weer zien opleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Ben druk met "worldcraft" bezig, zitten echt leuke features in die nieuwe engine, en DAMN wat kun je handig vette buiten omgevingen bouwen :)

Ben nog wel eventjes zoet met deze beta :P

[ Voor 51% gewijzigd door tec op 07-11-2003 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Hmm... WC (hammer dus) geeft bij mij steeds de melding dat hij de map "Half.Life.2.map" niet kan vinden. Als ik wil runnen. Heb jij daar geen last van gehad dan?

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 16:18
Om te kunnen spelen moet je gewoon een server create doen. Kies dan gewoon een map.. en spelen maar

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Nee, hij wil een map compilen die niet bestaat... en dat is dan ook niet de huidige die ik dan aan het bewerken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Ik heb gewoon vbsp en vrad gebruikt, het automatisch compilen vanuit hammer verliep niet helemaal soepel bij mij.

Dus:

vbsp mapname
vvis mapname.bsp (hier gaat het bij mij mis)
vrad mapname.bsp

Dan heb je een map die je kan gebruiken in HL2.

Bij vvis werkt het niet echt lekker bij mij, hij geeft aan dat er entities leaken oftewel dat er entities buiten mn map zitten... maar de entities die hij aangeeft zitten WEL allemaal in mn map.. heeft iemand enig id hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

tec schreef op 10 november 2003 @ 18:43:
Ik heb gewoon vbsp en vrad gebruikt, het automatisch compilen vanuit hammer verliep niet helemaal soepel bij mij.

Dus:

vbsp mapname
vrad mapname.bsp

Bij vvis werkt het niet echt lekker bij mij, hij geeft aan dat er entities leaken oftewel dat er entities buiten mn map zitten... maar de entities die hij aangeeft zitten WEL allemaal in mn map.. heeft iemand enig id hoe dit komt?
Standaard mapping error er zit een gat in je map, je moet zorgen dat je map helemaal is afgesloten van de void.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

[CSC]Outlaw schreef op 10 november 2003 @ 23:50:
[...]

Standaard mapping error er zit een gat in je map, je moet zorgen dat je map helemaal is afgesloten van de void.
Ja dat dacht ik dus ook maar mn map is compleet gesealed... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31444

tec schreef op 11 november 2003 @ 12:03:
Ja dat dacht ik dus ook maar mn map is compleet gesealed... :?
Zet er eens een kubus omheen om te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

tec schreef op 10 november 2003 @ 18:43:

Dus:

vbsp mapname
vrad mapname.bsp

Hmmm ja dit had ik al gevonden op internet. Ik heb er nu een batch van gemaakt, dan save ik in hammer, run ik de batch en start dan HL2 :7

In ieder geval bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

Anoniem: 31444 schreef op 12 november 2003 @ 21:56:
[...]

Zet er eens een kubus omheen om te testen :)
Dit heb ik gedaan en toen was de leak weg... maar mn map is alsnog compleet gesealed zelfs zonder de kubus eromheen.. Misschien dat de displacement maps (heb een rotsachtige omgeving gebouwd) niet meetellen als echte brushes ofzo.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wanneer komt half life 2 nu uit? Hoever staan ze nu met die hacker?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 21:18
Hacku, Lees even de TS. Dit topic mag helaas verder niet ofver HL2 als programma besproken worden. Alleen de source is hier aan de orde.

Hackers is verder weinig van bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Weet iemand hoe je deftig maps kan compilen? :?

[ Voor 5% gewijzigd door ETzPliskin op 13-12-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec

tec

TEC

-ETz-Memphis Z schreef op 13 december 2003 @ 21:28:
Weet iemand hoe je deftig maps kan compilen? :?
Lees anders effe de laatste paar posts in deze thread ipv blind vragen te stellen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

mag de startpost aangepast worden?
De console gaat steeds weer weg
Raar geval inderdaad. Toets eerst een klinker in, dan blijft ie staan.
moet natuurlijk zijn > ga naar je toetsenbord instelling in windows en zorg dat je met alt+shift van taalinstelling kan wijzigen, NL instelling kan niet goed overweg met steam, EN instelling doet het (meestal :P) wel lief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Omdat dit het enige Half-life 2 topic is dat open mag en er toch niet meer over de src gepraat wordt :

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_229/vortal_pic_114940.jpg
^^ Dit is het level met de grote brug van de beta , maar nu is er dus dat gebouw bijgekomen (Conceptart)

Bronnen:
http://www.computerandvid...s/news_story.php?id=99431
http://games.telenet.be/index.php?newsid=10240

Het heeft het gewoon niet allemaal meer. Het is toch onbegrijpelijk hoe een spel dat in mei al voor 99.5% klaar was nu opeens volop in ontwikkeling zit :? Ze zijn heus niet alleen die steambeveiliging aan het veranderen na het leaken van de source. Ik merk ook dat veel mensen terug naar Doom³ aan het snakken zijn dan HL2 :9

[ Voor 24% gewijzigd door Exe-cuter op 16-12-2003 15:56 . Reden: Conceptart ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dat is dus weer het bewijs dat ze gelogen hebben en dat het spel verre van af is.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
wow vette pic :)
Ik blijf hl2 mooier vinden dan Doom³ ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Shockers schreef op 16 december 2003 @ 15:29:
wow vette pic :)
Ik blijf hl2 mooier vinden dan Doom³ ^^
Sure thing :)

offtopic:
Stalker komt ook heel eng in de buurt :9

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Mag ik er jullie aan herinneren dat bovenstaande image (= ver hierboven) een Concept-art is en dus niet representatief aan het echte game.
Nog even de 2 andere uit het artikel (waar vooral die 2de rechtstreeks uit de beta geript is zo te zien)

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_229/vortal_pic_114938.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.computerandvideogames.com/screenshots_library/dir_229/vortal_pic_114939.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door Exe-cuter op 16-12-2003 15:55 . Reden: images geadd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Dat halflife2 niet af was was bullshit denk ik...en dat ze een nieuwe screenshot uitgeven 'bewijst' helemaal niets.

Ik denk dat het spel is gedelayed doordat die hacker de beta gestolen heeft..

Nu moeten ze nieuwe anti-cheat systeem maken, en een heleboel eraan veranderen. En dat zijn ze nu aan het doen denk ik.

:]

Damn..kan niet meer wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-06 08:19

b3ta

Hallo

Jah he, het blijft allemaal gissen in het duister... helaas dat de hype nu wel over is door die hacker... zonde zonde zonde...

Ik heb na het spelen van die beta wel wat van dat het me ietsje tegen viel ik hoop dat dat met de fullversion over is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:14
Tuurlijk zijn ze er nu meer bij aan het maken. Al was het alleen maar om ervoor te zorgen dat het lijkt alsof het toen nog niet af was.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

b3ta schreef op 29 december 2003 @ 13:45:
Jah he, het blijft allemaal gissen in het duister... helaas dat de hype nu wel over is door die hacker... zonde zonde zonde...

Ik heb na het spelen van die beta wel wat van dat het me ietsje tegen viel ik hoop dat dat met de fullversion over is :)
Sorry hoor, hoe kun je dat nou zeggen? Er zat niet 1 volledig level in... Ik heb gewoon urenlang met de engine gespeeld en ik moet zeggen, dat was echt geniaal. Vooral als je ragdoll-collision-detection aanzette. Nee hoor, ik vond het gewoon spelen als Half Life 1 maar dan met geniale mogelijkheden. Max Payne 2 had physics, maar dat stelde niks voor, het was er meer als sierraad. Half Life 2 zal het vele en vele malen beter gaan gebruiken. mark my words.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 12-06 21:13
hey, ik heb misschien een hele domme vraag, maar ik heb ergens in dit topic (paar maanden geleden) screens gezien van hl1 en cs, draaiend op de hl2 engine.
ik heb dit echt 1000 keergelezen, maar ik snap er nog niet echt veel van...

kan iemand het even omzetten in normale mensentaal?
of even zeggen hoe hij he heeft gedaan

----------------------------------------------------------------------------------------
HALF LIFE 1 + COUNTERSTRIKE PORTED TO HL2 SOURCE ENGINE
----------------------------------------------------------------------------------------

To use the HL1 port on HL2: Rename /Bin in your Half-life 2 main folder to bin_orig, then
copy all the info from the port rars into the main dir, then run the game using the cmd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

http://money.cnn.com/2004.../game_over/column_gaming/
As Valve developers gathered their wits, an executive from publisher Vivendi Universal Games told media outlets that the theft would delay the game until April 2004. That date was nothing more than a blind guess, though. Valve, the only company that really had a firm grasp on the impact of the theft, wrapped itself in a cocoon, refusing all questions from the media and not saying a word about when the game would hit shelves – until now.

While still shying away from giving a firm date, Doug Lombardi, Valve's director of marketing, told me the company "is currently targeting this summer for the completion of Half-Life 2".

Valve does not plan to reveal any additional information until the time surrounding the E3 trade show, where the game will once again be shown this year. E3 will be held in Los Angeles May 12-14.
Gaat dus nog even duren. 8 (

[ Voor 19% gewijzigd door JayVee op 03-02-2004 19:12 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Schandalig lang gewoon. Je gaat me nu helemaal niet wijsmaken dat een source-code leak een uitstel van bijna een jaar kan veroorzaken ! Enkel de beveiliging zouden ze moeten aanpassen , wat hoogstens een aantal maanden mag duren. Was hun engine anders niet "revolutionair en bijna perfect" ?

Ik hoopte dat ValvE met HL2 hun eer kon terugwinnen , maar het blijft maar dalen sinds HL1. :(
Achja , ooit komt het er wel nog eens van zeker ? Half-Life 2 Forever klinkt anders niet slecht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Exe-cuter schreef op 03 februari 2004 @ 22:21:
Schandalig lang gewoon. Je gaat me nu helemaal niet wijsmaken dat een source-code leak een uitstel van bijna een jaar kan veroorzaken ! Enkel de beveiliging zouden ze moeten aanpassen , wat hoogstens een aantal maanden mag duren. Was hun engine anders niet "revolutionair en bijna perfect" ?
Valve heeft al meerdere keren gezegt dat de source theft niets te maken had met het uitstellen van Half-Life 2 (wat ik persoonlijk niet helemaal geloof). HL2 is officieel maar 1 keer uitgesteld en dat is toen in september. De april 2004 release is niet officieel. maargoed, aan de ene kant moeten we weer verdomt lang wachten. Ik denk persoonlijk dat ze eerst CS:CZ gaan gebruiken om Steam echt in de praktijk te testen en dat Steam ook de hoofdzaak is van de delay van HL2. Aan de 'valve only email comments' bij halflife2.net te zien is dat Valve nogsteeds bezig is om enkele dingen in de game te bouwen etc.

En enige voordeel van een delay tot de zomer is dat de hardware hopelijk goedkoper is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
^^ Dit maakt het eigenlijk nog schandaliger ! Eerst beweerden ze bij hoog en laag , op een lichtjes agressieve manier zelfs , dat het spel 100% zeker op 30 september in de winkel zou liggen. Enkele maanden uitstel door een source-code diefstal kan ik nog aanvaarden , maar niet dat het wordt uitgesteld omdat Steam de balle waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Nou ja, je kan Halflife 2 niet opstarten zonder Steam. Kijk maar naar Halflife 1.

Nou ja, het kan wel...... maar je weet wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehhh valve is jullie niks verschuldigd hoor...ze willen hetzelfde als wij:
die game zo goed mogelijk uitbrengen.

Dus stop met whinen als kleine kindertjes en w8 tot je deze king binnenhebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82495

hmmz de plaatjes @ startpost doen het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47289

Anoniem: 82495 schreef op 04 februari 2004 @ 20:18:
hmmz de plaatjes @ startpost doen het niet :?
iemand heeft waarschijnlijk zijn temp-dir op de server opgeschoond ;)

en Half-Life Forever klinkt me erg eng in de oren... laat ze er asjeblief een beetje vaart achter zetten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Anoniem: 89518 schreef op 04 februari 2004 @ 19:42:
Ehhh valve is jullie niks verschuldigd hoor...ze willen hetzelfde als wij:
die game zo goed mogelijk uitbrengen.

Dus stop met whinen als kleine kindertjes en w8 tot je deze king binnenhebt :D
In mijn ogen zijn ze ons wel wat verschuldigd. Tot aan de "100% zekere" releasedag alle mails netjes beantwoorden en de hype kunstmatig laten groeien door uitspraken en interviews en dan tot aan de "100% zekere" releasedag niet laten weten van een uitstel. Idsoftware heeft het recht om D³ zo lang ze willen uit te stellen , zij hebben tenminste nog geen beloftes gemaakt.
Ik ben natuurlijk wel akkoord met uitstellen om het spel er beter van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Weet iemand nu hoe je precies HL1 en CS naar de HL² engine moet poorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exe-cuter schreef op 04 februari 2004 @ 21:59:
[...]

In mijn ogen zijn ze ons wel wat verschuldigd. Tot aan de "100% zekere" releasedag alle mails netjes beantwoorden en de hype kunstmatig laten groeien door uitspraken en interviews en dan tot aan de "100% zekere" releasedag niet laten weten van een uitstel. Idsoftware heeft het recht om D³ zo lang ze willen uit te stellen , zij hebben tenminste nog geen beloftes gemaakt.
Ik ben natuurlijk wel akkoord met uitstellen om het spel er beter van te maken.
Ze beantwoorden nog steeds keurig alle mailtjes.. kheb laatst nog reactie gehad van gabe newell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25597

-ETz-Memphis Z schreef op 04 februari 2004 @ 23:09:
Weet iemand nu hoe je precies HL1 en CS naar de HL² engine moet poorten?
CommanderKeen schreef op 24 januari 2004 @ 11:39:

HALF LIFE 1 + COUNTERSTRIKE PORTED TO HL2 SOURCE ENGINE

stond een paar post erboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

omg, de gemoederen lopen op...

Halflife is altijd mijn favourite titel op de PC geweest, en ik hoop (nog steeds) dat halflife 2 deze ervaring gaat overtreffen! :o
Wel zakt me de moed een beetje in de schoenen, telkens als ik weer een een of ander gerucht hoor dat hij NOG later dan verwacht uitkomt! Maargoed, dat zal wel ongeveer het algemene idee erover zijn.

Het enige wat we kunnen hopen is dattie alsnog rond maart uitkomen, en zo niet, dat ze hem dan verschrikkelijk goed in orde hebben gemaakt!

ValVe rockt sowieso, maar heel veel gekker dan een uitstel van een jaar moet het nou ook weer niet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:47
Maart kan je in ieder geval zeker vergeten. Er gaan zelfs geruchten over september (zie ook: [T.net] Half-Life 2 mogelijk uitgesteld tot eind september) en dat is niet eens zo gek. Wie weet halen ze deze keer wél 30 september ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
daar doelen ze denk ik ook weer op ja.. vorig jaar neit gehaald dan maar dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

December schreef op 05 februari 2004 @ 14:51:
Maart kan je in ieder geval zeker vergeten. Er gaan zelfs geruchten over september (zie ook: [T.net] Half-Life 2 mogelijk uitgesteld tot eind september) en dat is niet eens zo gek. Wie weet halen ze deze keer wél 30 september ;)
hahaha, heeft iemand bij de releasedates trouwens ooit 2003 ? Anders KAN het het natuurlijk altijd zo zijn dat ze 30 sept 2004 bedoelden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:47
Anoniem: 51661 schreef op 05 februari 2004 @ 15:44:
[...]

hahaha, heeft iemand bij de releasedates trouwens ooit 2003 ? Anders KAN het het natuurlijk altijd zo zijn dat ze 30 sept 2004 bedoelden :D
Neuj, zou een beetje lomp zijn om 2004 te bedoelen en vervolgens het spel te vervroegen én uit te stellen ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661 schreef op 05 februari 2004 @ 15:44:
[...]

Ja dat hebben ze gezegd. ( toen wisten ze nog niet dat ze gehackt zouden worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe :D sneaky bastards :D

Nouja, ik wacht wel, koop hem sowieso, no questions asked ;)
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.