En zoals gezegd heb ik nu ook TV Home
Beeldkwaliteit:
Echt geweldig! Net een tikkeltje scherper dan het normale CAI signaal en 100% vrij van ruis!
Geluidskwaliteit:
Ook geweldig, maar dat was het CAI signaal ook al. Ik heb helaas nog geen DTS signaal kunnen testen, maar PCM klonk al erg mooi!
Gebruikersgemak:
Niets op aan te merken. Je drukt er een paar kabels in en het werkt al. Het Nokia menu ziet er heel erg mooi uit. Bediening is ook erg gemakkelijk. Een minpuntje is de hele korte SCART kabel die erbij zat. Als ik die wil vervangen voor een andere (volledig beslagen) SCART kabel, dan komt er weer een paar euro boven op
Gebruikersvriendelijkheid:
Zapsnelheid is prima, het menu is erg duidelijk en helemaal Nederlands. Dus ik heb er verder niet veel op aan te merken.
Televisie/radio:
Het aanbod in zenders is lekker

Ik heb nu ook Cinenova (2 filmkanalen), maar dit houd ik niet omdat het mij te duur is (€ 9,95 p/m). Ik vind het jammer dat bij radio zenders een blauw beeld komt met het Nokia logo. Als ik radio wil luisteren hoef ik echt geen blauw beeld te zien (dan krijg ik weer allerlei trauma herrinneringen ala BSOD

).
Ondertitels:
Sommige zenders, zoals Discovery Science, zenden in meerdere talen ondertitels mee. Die zien er ook mooi uit, geen dikke zwarte balk ofzo

. Ook als je via teletekst ondertitels laat zien kun je de zwarte balk uitzetten. Je krijgt dan een soort half-transparante achtergrond bij de tekst, zoals veel DVD spelers ook hebben.
Problemen/bugs:
- Sommige radio zenders zoals 538 zenden veel luider uit dan andere zenders. Dat is erg irritant.
- Je kunt zenders niet zelf indelen in jouw persoonlijke volgorde (
of favorieten ofzo kan ook niet zojuist ontdekt dat het wel kan 
).
- Teletekst valt buiten beeld bij een breedbeeld televisie.
- Ik had net eventjes dat beeld en geluid niet synchroon liepen, verder geen last meer van gehad.
- Heel soms als je een zender erop zet, krijg je wat artifacts. Die zijn na een halve seconde weer weg.
Nou, dat zijn mijn ervaringen van de afgelopen 2 uur

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Misschien post ik binnenkort nog wel wat screenshots!