TV Home van Essent; is het wat?

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 16.727 views sinds 30-01-2008

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 10:52:
[...]
Je kunt dus gewoon 2 decoders kopen in de winkel? Of moet je die tweede ergens anders vandaan halen? Ik heb zojuist toevallig gebeld met TVHome, ze zeiden dat het niet mogelijk was om twee tv's los aan te sluiten :?
Lijkt me sterk dat dat niet kan, er werd hier al eerder gemeld dat mensen 2 decoders thuis hebben. Bovendien kun je de decoder op elk kabelpunt in huis aansluiten, mits het signaal daar goed is. Hier hebben we 7 tv's op een kabelaansluiting met een versterker ertussen, beeld is prima, en TV home werkt perfect op een van die 7 tv's..

Goodgoan!

Verwijderd

Het klinkt inderdaad wel :P :P
Ik zit alleen met dit probleem;

De tv komt binnen in de meterkast, daar word hij gesplit in internet / andere, en de andere word weer gesplit in radio/tv.
Net voordat hij de tv beneden ingaat word hij gesplit en loopt er een kabel naar mijn pc op mijn kamer in de tv kaart, het beeld is tot nu toe nog perfect en heb geen last van ruis op de pc.
Is het mogelijk dat ik de decoder op mijn kamer zet zodat ik dus digitaal op de pc kan kijken, en dat ze beneden op andere zenders gewoon analoog kunnen kijken zonder de extra zenders?

bedankt! kan het niet vinden op de home site, het is vrij onduidelijk :?

Verwijderd

Is het mogelijk dat ik de decoder op mijn kamer zet zodat ik dus digitaal op de pc kan kijken, en dat ze beneden op andere zenders gewoon analoog kunnen kijken zonder de extra zenders?
Ja dat is volgens mij mogelijk :) zolang je maar iets van een comp. of s-vhs ingang hebt en een sterk coax signaal is dat geen probleem :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 02:21 ]

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-12 00:00
Ik weet totaal niets van digitale TV en digitale schotel. Ik vraag me nu af, is het niet vreselijk makkelijk om die uitzendingen toch te bekijken, ook al betaal je niks? Een kwestie van zo'n smartcard copyeren, en gaan met die banaan? Hoe levensvatbaar is zo'n systeem als dit dan?

Ik maak waarschijnlijk een fundamentele denkfout.

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:27

sll

GREENSKiN schreef op 16 december 2003 @ 02:53:
Ik weet totaal niets van digitale TV en digitale schotel. Ik vraag me nu af, is het niet vreselijk makkelijk om die uitzendingen toch te bekijken, ook al betaal je niks? Een kwestie van zo'n smartcard copyeren, en gaan met die banaan? Hoe levensvatbaar is zo'n systeem als dit dan?

Ik maak waarschijnlijk een fundamentele denkfout.
Ja, elke TV Home smartcard moet telefonisch worden aangemeld waarna hij wordt geactiveerd, en ik denk dat TV Home er wel op let dat er alleen unieke smartcards op hun netwerk zitten. Ze kunnen ook een bepaalde kaart traceren naar een persoon (en dus ook wie eventueel zo'n kaart heeft laten kopiëren).

Onze decoder zit op zolder na ongeveer 15 meter gewone coaxkabel met verschillende splits, en het beeld blijft goed. Signaalkwaliteit luistert dus niet zo nauw als bij @Home of Twinner. We hebben trouwens wel een AOP met stroomadapter, dus dat is ook gelijk een versterker, neem ik aan.

Het enige minpunt is het langzame zappen, en na wat zapacties heb ik de decoder ook al een paar keer spontaan zien resetten.

Verwijderd

Heb begrepen dat het digitale signaal van TV Home wel gewoon BBC in breedbeeld doorgeeft, precies zoals het van de Sat komt.. Ik heb in ieder geval gewoon BBC in true 16:9 anamorph!
Wildfire schreef op 13 oktober 2003 @ 14:03:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar het probleem is dat bij Essent zelf de apparatuur het originele breedbeeld-signaal naar een 4:3 beeld vernaggeld. Waardoor je thuis dus gewoon een 4:3 beeld krijgt waarbij links en rechts dus gedeeltes missen. Daar kan je digiboxje niets aan veranderen. Wat er niet is kan dat ding er echt niet bij verzinnen...

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 13:52
We hebben nu ongeveer 1,5 maand TVHOME.

Ik dacht woow digitaal televisie kijken dat past perfect bij onze Philips 32PW9616 (82 cm) beeldbuis.

Maar ik vind het erg tegen vallen. Heb vaak op meerdere zenders last van het feit dat het geluid een halve seconde later is dan het beeld.

Ook is het beeld vaak blokkerig. Bij het abonnement zit 4 maanden gratis Cinenova, dat beeld is wel erg goed, maar voor de rest :(

Zijn er anderen met dezelfde problemen ???
En eventuele oplossingen of dingen die ik kan proberen ??

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
We hebben sinds 14.00 ook TV home en ik vind het geweldig. Zelfs op mijn kamer (10m kabel na splitter) werkt het perfect en zijn er slechts 4 zenders die niet doorkomen. Analoog kwamen ze allemaal slecht door.
Morgen gauw een tweede decoder bestellen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• The Dolf
  • Niet online
Welke in NL verkrijgbare decoder kan sneller zappen? Ben het nu al beu dat lange wachten.

En via de PC werkt gewoon prima hoor. Gewoon een scart naar s-video kabel kopen en het werkt perfect. Ook opnemen kan gewoon.

Gezocht!
Router

• job
  • Laatst online: 12:05

job

Ik ben nu bij mijn zus en haar vriend, tijdens haar vakantie pas ik op hun huis.
Nou hebben zij tv home, dus ik heb er al even van kunnen proeven.

De kwaliteit is top, alles ziet er lekker scherp uit.
Een klein probleempje echter, als ik naar private gold ga, zit dat ding te zeuren dat er een kinderslot op zit, op ok drukken en ik kan de zender bekijken.
Maar als ik dus bij de instellingen kijk, dan blijkt er helemaal geen kinderslot op te zitten.. :?
Iemand die weet hoe dat komt??

edit: Ook hier is de boel nog niet helemaal goed ingesteld, ipv alleen cinenova kan ik hier alle zenders zien waar je extra voor moet betalen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door job op 18-12-2003 22:09 ]

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-12 19:59
Nou ik heb inmiddels ook tvhome, ik vind het meer dan briljant, fijne zenders goede kwaliteit.

Maar wat ik mij afvraag, heeft er al iemand met de usb aansluiting op de icd4000 lopen spelen ? Ik kan echt bar weinig informatie over de decoder vinden...

In het "technische informatie" kwam ik dit bv tegen :
IP Informatie ->
IP-adres tv home box
netmasker
ip-adres router
ip-adres dns
ip-adres dhcp-server

Verder van alles over extra betaalde dientens, en der zit notabene een bankpas gleuf in dat ding ?!?

Dus het lijkt erop dat dat apparaat veel meer kan dan alleen digitale tv ?

Edit: overigens heb ik ook nog alle kanalen op dat ding, moet die kaart nog insturen ;-)

[ Voor 11% gewijzigd door Virtox op 21-12-2003 16:57 ]

Anything goes !!

• DOA
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

DOA

Die kaart gaat vanzelf op zwart na 3 weken. Als je dus te laat terugstuurt zit je straks een week of meer zonder beeld.

Verwijderd

Hoe kan Essent zien dat je een decoder hebt aangesloten? Stuurt de decoder een signaaltje naar de provider? Dan kan Essent toch ook zien als je 2 decoders aansluit?

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
Iedereen zegt wel dat het mogelijk is met 2 decoders op 1 aansluiting 2x digitaal beeld te hebben, maar volgens mij heb je dan ook 2 smartcards nodig...
Ik denk niet dat TV Home die gaat leveren :?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zijn de kosten nu 8.50 euro of 8.50 euro EXTRA per maand?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Is het nu 8,50 per maand voor je volledige kabelabonnement, of 8,50 extra per maand. Dat maakt mij nl. nog wel wat verschil uit zegmaar...

• The Dolf
  • Niet online
8.50 extra. Is trouwens overal te lezen hoor.

Gezocht!
Router

• thefxr
  • Laatst online: 08-12 00:50
kan je tvhome ook ontvangen met een sat reciever en een smartcard van essent??
dan hoef je bamelijk geen 99 euro te investeren

Verwijderd

thefxr schreef op 27 december 2003 @ 23:23:
kan je tvhome ook ontvangen met een sat reciever en een smartcard van essent??
dan hoef je bamelijk geen 99 euro te investeren
Euhmz, dat lijkt me niet ;)
Ik denk namelijk dat er geen tuner in een sat-receiver zit :) (of heb ik het mis?)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik denk namelijk dat er geen tuner in een sat-receiver zit :) (of heb ik het mis?)
Definieer 'tuner'. In beide apparaten zit een mpeg-2 decoder, die de digitale video- en audiostreams omzet naar beeld en geluid. Alleen zijn de protocollen bij beide systemen volledig verschillend, dus niet uitwisselbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Henk007 op 30-12-2003 13:00 ]

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

is het nu wel mogelijk om 2 tuners te hebben, middels een extra decoder ?
wij zitten hier met 2 tv's en willen graag onafhankelijk kijken.

kan wel naar satteliet gaan, maar dan is mijn kabel overbodig, maar heb deze wel nodig voor mijn internet

• The Dolf
  • Niet online
ratsja schreef op 02 januari 2004 @ 17:32:
is het nu wel mogelijk om 2 tuners te hebben, middels een extra decoder ?
wij zitten hier met 2 tv's en willen graag onafhankelijk kijken.

kan wel naar satteliet gaan, maar dan is mijn kabel overbodig, maar heb deze wel nodig voor mijn internet
Je kan gewoon een extra decoder aanschaffen bij Essent

Gezocht!
Router

• ratsja

ratsja

bi polair

The Dolf schreef op 02 januari 2004 @ 17:37:
[...]

Je kan gewoon een extra decoder aanschaffen bij Essent
ja ok dat lijkt me op zich duidelijk, maar dan betaal je wel !!! 2x8,50 euro ?

• The Dolf
  • Niet online
Nee. Je betaalt dan gewoon voor de decoder.

Gezocht!
Router

• ratsja

ratsja

bi polair

The Dolf schreef op 02 januari 2004 @ 17:41:
Nee. Je betaalt dan gewoon voor de decoder.
dus 200 euro :D

maar een optie voor 1 kabel tuner van een ander merk is er dus niet, omdat je die van essent moet aanschaffen

[ Voor 26% gewijzigd door ratsja op 02-01-2004 18:25 ]

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
is het makkelijk om zo'n kaart te kopieeren, wat ik zou TV home op 3 verschillende plekken in huis willen ontvangen.
Lijkt dat dat iig niet te traceren is voor Essent, als al die 'aanvragen' van een en dezelfde locatie komen?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• The Dolf
  • Niet online
ernst schreef op 02 januari 2004 @ 21:26:
is het makkelijk om zo'n kaart te kopieeren, wat ik zou TV home op 3 verschillende plekken in huis willen ontvangen.
Lijkt dat dat iig niet te traceren is voor Essent, als al die 'aanvragen' van een en dezelfde locatie komen?
Volgens mij kan je gewoon een extra kaart aanvragen bij essent.

Gezocht!
Router

Verwijderd

Toen ik dat bij Essent navroeg, kon je geen extra kaart aanvragen. Alleen door een extra decoder te kopen en een extra abbo te nemen kun je ook digitaal zappen op een tweede TV.
Klonen van de Smartcard lijkt me gewoon mogelijk, hoorde ergens dat een goedkope antenneversterker retourverkeer onmogelijk maakte

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik had er ook over gedacht, maar vond het niet interessant eerst omdat er vrij weinig zenders in het basis pakket zaten. Dat is toen verhoogd tot een megalijst aan zenders.

Maar wat mij niet aanstaat is dus dat je per tv zo'n ding moet hebben. Je nu de nieuwe afstandsbediening moet gebruiken en als ik het goed lees dat je ook nog de standaard kosten moet dokken van kabeltv dan hoef ik het helemaal niet meer. Met 4 tv aansluitingen is het sowieso niet interessant als ik 4 van die decoders zou moeten kopen.

BBC zendt trouwens echt veel uit in breedbeeld, kijk maar eens op teletekst staat bijna overal W van widescreen bij. Maar om de een of andere reden wordt dit niet doorgegeven door de kabelmaatschappij.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:47

Wildfire

Joy to the world!

REDFISH schreef op 05 januari 2004 @ 14:58:

BBC zendt trouwens echt veel uit in breedbeeld, kijk maar eens op teletekst staat bijna overal W van widescreen bij. Maar om de een of andere reden wordt dit niet doorgegeven door de kabelmaatschappij.
Stel de decoder van TV Home op een 16:9 TV in en voila, je krijgt het breedbeeld-beeld.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
Wij hebben het hier nu net, dus heb je nog ff alles, todat ze je shit goed doorgevoerd hebben (essent kennende duurt dat wel ff)

Maar wel jamer is dat je maar op 1 tv kan kijken, of je dus meerdere doozen moet kopen..

Wat ik wel las, dat je maar 1 kaart nodig hebt, en dus niet 2 abbo's hoef te nemen. Verder tja, het is wel geinig, maar dat menu is soms zo BAGGER traag :S

Verwijderd

Je kunt met 1 tv homeset het signaal naar 2 tv's versturen,door er een draadloos zender tussen te zetten. afgelopen week nog te koop bij de Aldi . Heb het hier in gebruik werkt prima.....:-)

• knny
  • Laatst online: 10-12 09:30
UHH :S

Moet je niet een digitale TV (plasma,LCD) TV hebben om echt van digitaal beeld te kunnen genieten? dan bekijk ik nog liever 1080 via sat op een LCD TV

wordt het beeld nou echt mooier? Je TV kan niet digitaal weergeven teminste de meeste nog niet maare dus je krijgt het weer analoog op je scherm :S wat heb je er dan aan?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• koelkast
  • Niet online
knny schreef op 15 januari 2004 @ 23:42:
UHH :S

Moet je niet een digitale TV (plasma,LCD) TV hebben om echt van digitaal beeld te kunnen genieten? dan bekijk ik nog liever 1080 via sat op een LCD TV

wordt het beeld nou echt mooier? Je TV kan niet digitaal weergeven teminste de meeste nog niet maare dus je krijgt het weer analoog op je scherm :S wat heb je er dan aan?
Met vrijwel elke goede tv gaat het prima hoor. Vergelijk het met de kwaliteit van een DVD :)

En, hoe wil je het beeld op de TV digitaal maken? Misschien rechtstreeks op je zenuwen aansluiten :? 8)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Zoals koelkast al schreef, er is geen enkele TV die digitaal kan weergeven - puur omdat zien een analoog proces is.

Elke fatsoenlijke TV is goed geschikt voor digitale TV (zei het via kabel, satelliet of ether).

Verwijderd

Het is duidelijk een misverstand dat sommige mensen denken dat digitale media zorgt voor betere kwaliteit. In de professionele wereld wordt amper gebruik gemaakt van digitale media. Denk maar aan geluidsapparatuur, fotocamera's.. Is allemaal analoog! :)
En, hoe wil je het beeld op de TV digitaal maken? Misschien rechtstreeks op je zenuwen aansluiten
BioTV :P 8)

Verwijderd

Ik was ook geinteresseerd, dus ben ik net naar een verkooppunt geweest
waar ze TVHome ook konden demonstreren. Nou, dat was dus een grote
teleurstelling, het beeld is gewoon slecht op alle kanalen. Het zit vol met digitale artefacten. Mijn indruk was dat het ongeveer de kwaliteit heeft van een VCD, er wordt dus veel te weinig informatie doorgestuurd om een fatsoenlijk beeld te kunnen reproduceren.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 22:42
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 17:18:
Ik was ook geinteresseerd, dus ben ik net naar een verkooppunt geweest
waar ze TVHome ook konden demonstreren. Nou, dat was dus een grote
teleurstelling, het beeld is gewoon slecht op alle kanalen. Het zit vol met digitale artefacten. Mijn indruk was dat het ongeveer de kwaliteit heeft van een VCD, er wordt dus veel te weinig informatie doorgestuurd om een fatsoenlijk beeld te kunnen reproduceren.
wij hebben nu sinds een tijdje digitale tv van essent, toppie maar we hebben een beetje problemen met het analoge signaal voor de video.

het beeld gaat eerst vanaf de aansluiting naar een kabelversterker, stukje male female kabel naar de andere kant van de kamer, daar zit het witte coax kabeltje met 2 F connectors op naar de TOPBOX. dan gaat ie verder vanuit de analoge uitgang op TOPBOX naar de video, maar dit signaal is nogal sneeuwerig.

dan zou je denken misschien die kabelvesterker ertussenuit en dan alleen een apparte verbinding naar de TOPBOX, maar dan heb ik helemaal geen beeld meer.

ik ben dus verplicht om de kabelvesterker te gebruiken. hoe kan ik de verbinding beter krijgen, heb een hogekwaliteit male female coax kabel gekocht maar dat mocht ook niet baten.

misschien beter om een lange 2 F kabel naar de TOPBOX neer te leggen? :?

Afbeeldingslocatie: http://www.electronicaonline.nl/TV%20en%20Video%20Kabels_bestanden/CABLE-525.jpg
2 F kabel

[ Voor 5% gewijzigd door Dnc1n op 16-01-2004 18:07 ]

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:27

Nicap

Tsssk....

Het leek mij ook wel wat, vooral de discoverychannels. Maar ik keek bij een kennis die het had, maar gatver wat een baggerkwaliteit zeg. Tis inderdaad net VCD kwaliteit, soms zelfs slechter(de discoverychannels dan want die zijn normaal al slecht).

• Bigfoot
  • Laatst online: 05-12 23:54
De codering van deze kanalen is in Viaccess-1 wat betekent dat het mogelijkheden voor de hobbyist.....

• knny
  • Laatst online: 10-12 09:30
Wildfire schreef op 16 januari 2004 @ 10:33:
Zoals koelkast al schreef, er is geen enkele TV die digitaal kan weergeven - puur omdat zien een analoog proces is.

Elke fatsoenlijke TV is goed geschikt voor digitale TV (zei het via kabel, satelliet of ether).
niet mee eens

plasma en LCD kunnen dat wel die kunnen HDTV aan dus digitale weergave en geluidskwaliteit

een gewone tv kan dit niet is gewoon analoog

je kan een koe toch ook niet laten blaffen? zo gaat het nu dus ook

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• Dnc1n
knny schreef op 16 januari 2004 @ 18:30:
[...]

niet mee eens

plasma en LCD kunnen dat wel die kunnen HDTV aan dus digitale weergave en geluidskwaliteit

een gewone tv kan dit niet is gewoon analoog

je kan een koe toch ook niet laten blaffen? zo gaat het nu dus ook
yepz er zijn ook sony wega crt tv's die digitale tv ondersteunen, geloof alleen sateliet kan weergeven.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Nicap schreef op 16 januari 2004 @ 18:15:
Het leek mij ook wel wat, vooral de discoverychannels. Maar ik keek bij een kennis die het had, maar gatver wat een baggerkwaliteit zeg. Tis inderdaad net VCD kwaliteit, soms zelfs slechter(de discoverychannels dan want die zijn normaal al slecht).
Hmm dat klinkt toch wel erg ontmoedigend... Kan iemand met zo'n kastje en een TV-kaart anders eens een paar captures maken ter indicatei van de kwaliteit? :)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Je zult wel moeten, digitale weergave bestaat niet. Het zijn nog altijd beeldpuntjes die licht uitstralen, en da's gewoon analoog. Ongeacht het gehele proces wat eraan vooraf, uiteindelijk is het allerlaatste stapje van TV naar jou analoog... :)
Digitale input ja, weergave blijft analoog.... ik weet het, muggenzifterij... :P

• Dnc1n
Dnc1n schreef op 16 januari 2004 @ 18:06:
[...]

wij hebben nu sinds een tijdje digitale tv van essent, toppie maar we hebben een beetje problemen met het analoge signaal voor de video.

het beeld gaat eerst vanaf de aansluiting naar een kabelversterker, stukje male female kabel naar de andere kant van de kamer, daar zit het witte coax kabeltje met 2 F connectors op naar de TOPBOX. dan gaat ie verder vanuit de analoge uitgang op TOPBOX naar de video, maar dit signaal is nogal sneeuwerig.

dan zou je denken misschien die kabelvesterker ertussenuit en dan alleen een apparte verbinding naar de TOPBOX, maar dan heb ik helemaal geen beeld meer.

ik ben dus verplicht om de kabelvesterker te gebruiken. hoe kan ik de verbinding beter krijgen, heb een hogekwaliteit male female coax kabel gekocht maar dat mocht ook niet baten.

misschien beter om een lange 2 F kabel naar de TOPBOX neer te leggen? :?

[afbeelding]
2 F kabel
Wie kan mij helpen een betere kabelsignaal te krijgen voor de video?

• Mark
  • Laatst online: 17:38
m-m schreef op 16 januari 2004 @ 18:56:
[...]

Hmm dat klinkt toch wel erg ontmoedigend... Kan iemand met zo'n kastje en een TV-kaart anders eens een paar captures maken ter indicatei van de kwaliteit? :)
Ik heb helaas geen capturekaart in mijn PC, maar bij mij is het beeld dus haarscherp. Enige artefects die ik zie is de eerste seconde na het zappen naar een ander kanaal. Deze verdwijnen gewoon allemaal binnen enkele seconde. Mensen waar het beeld niet scherp is moeten eerst maar eens hun bekabeling checken en alle oude en dunne coax kabels eruit gooien. Door Essent is er bij mij ooit eens een splitter (met ingebouwde versterker) geplaats voor MR-Zap (oude naam TV-Home), maar met deze ertussen kreeg ik op een gegeven moment ook een slechter beeld, dus deze heb ik ertussen uit gehaald.

Verwijderd

Kan iemand eens een foto posten van TVHOME digitale ontvanger ?
en kan er nu een zending worden opgenomen?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 14:56 ]

Verwijderd

aan xray-alpha waar haal ik de juiste file weg voor de sagem

groejes fordje

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 13:52:
Kan iemand eens een foto posten van TVHOME digitale ontvanger ?
en kan er nu een zending worden opgenomen?
Uitzendingen kunnen analoog worden opgenomen, gewoon via de SCART. Ik geloof dat op Cinenova Macrovision aanstaat, dus dan zal het niet lukken...

Er zitten geen digitale uitgangen (audio of video) op het apparaat. :'(

Voor foto en meer info decoder zie http://home.planet.nl/~beren267/decoder/decoder.html

Verwijderd

Bedankt voor info

Ik begrijp uit jou verhaal dat de gewone zenders wel zijn op te nemen op VCD/DVD
maar in de zelfde kwaliteit zoals bij de analoge zenders die ik nu heb

• job

job

Mark schreef op 16 januari 2004 @ 22:10:
Ik heb helaas geen capturekaart in mijn PC, maar bij mij is het beeld dus haarscherp. Enige artefects die ik zie is de eerste seconde na het zappen naar een ander kanaal. Deze verdwijnen gewoon allemaal binnen enkele seconde. Mensen waar het beeld niet scherp is moeten eerst maar eens hun bekabeling checken en alle oude en dunne coax kabels eruit gooien.
Mee eens, mijn zwager heeft tvhome.
Beeld ziet er goed uit. iets beter dan het analoge signaal.
Alleen artifacts bij het switchen van het kanaal, maar verder nergens.

De mensen die slecht beeld hebben moeten echt hun gamma kabeltjes van een stuiver per meter weggooien.
Topkabels hoeven gelukkig niet. Zo sterk hoeft het signaal helemaal niet te zijn om goed beeld te krijgen. Ik heb de box ook in een andere kamer aangesloten, analoog een beetje ruis, via de topbox net zo goed als in de huiskamer.
Ik heb de topbox ook nog bij m'n zwager boven aangesloten, door de slechte kabel naar boven is er veel ruis te zien op het analoge signaal, en via de topbox heb je inderdaad afentoe artifacts.

kortom, topkwaliteit kabels hoeft echt niet. als je goed beeld hebt op je analoge tv, dan ziet het digitale beeld er goed uit.

Enige nadeel is de ontzettend trage topbox....
zappen naar een ander kanaal duurt lang. er zitten nog genoeg foutjes in.
als je een andere taal als ondertiteling wilt nemen gaat het mis.
kleuren zijn fucked-up en de menu's zijn daardoor niet meer te lezen. ondertiteling terugschakelen (wat moeilijk gaat omdat teksten moeilijk te lezen zijn) en het probleem is weer weg.
en bij dat ene pornokanaal (ben de naam even kwijt) daar zit nog een foutje in de software. topbox begint te zeuren over een kinderslot wat er niet op zit. op ok drukken en het beeld verschijnt. alleen als je de topbox een uur ofzo aan hebt dan krijg je bij desbetreffende zender niets te zien.. dan moet de box uit en weer aan en je kan die zender weer kijken. (welliswaar weer op ok kijken maar het werkt.)
maar dat zijn software foutjes, worden vast nog wel opgelost.

[ Voor 34% gewijzigd door job op 21-01-2004 22:21 ]

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:27

Nicap

Tsssk....

Dan zal het wel erg veel verschillen per regio dan. Het beeld waar ik keek stond in Meppel en het appartement staat er nog geen halfjaar, dus verotte kabels zullen het welo niet zijn.

Ik zal eens kijken bij de winkel waar het aan te schaffen is. daar zal ook wel zo'n kastje staan.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

damster schreef op 21 januari 2004 @ 22:15:

[..]

en bij dat ene pornokanaal (ben de naam even kwijt) daar zit nog een foutje in de software. topbox begint te zeuren over een kinderslot wat er niet op zit
Da's geen fout, dat hoort zo. Private Gold is de enige zender met hardporno en die is gewoonweg met een code beveiligd.

Verwijderd

damster schreef op 21 januari 2004 @ 22:15:
[...]

De mensen die slecht beeld hebben moeten echt hun gamma kabeltjes van een stuiver per meter weggooien.
Topkabels hoeven gelukkig niet. Zo sterk hoeft het signaal helemaal niet te zijn om goed beeld te krijgen. Ik heb de box ook in een andere kamer aangesloten, analoog een beetje ruis, via de topbox net zo goed als in de huiskamer.
Ik heb de topbox ook nog bij m'n zwager boven aangesloten, door de slechte kabel naar boven is er veel ruis te zien op het analoge signaal, en via de topbox heb je inderdaad afentoe artifacts.

kortom, topkwaliteit kabels hoeft echt niet. als je goed beeld hebt op je analoge tv, dan ziet het digitale beeld er goed uit.
hoeft niet, er kan net een storing (sterke zender in de buurt ofzo) zitten op een van de kanalen die TV Home gebruikt. Dan heb je op aantal kanalen storing, en andere zijn perfect.
Enige nadeel is de ontzettend trage topbox....
zappen naar een ander kanaal duurt lang. er zitten nog genoeg foutjes in.
als je een andere taal als ondertiteling wilt nemen gaat het mis.
kleuren zijn fucked-up en de menu's zijn daardoor niet meer te lezen. ondertiteling terugschakelen (wat moeilijk gaat omdat teksten moeilijk te lezen zijn) en het probleem is weer weg.
Andere manier om de kleuren weer goed te krijgen is even op de menuknop te drukken, en daar meteen weer uit te gaan met stop
en bij dat ene pornokanaal (ben de naam even kwijt) daar zit nog een foutje in de software. topbox begint te zeuren over een kinderslot wat er niet op zit. op ok drukken en het beeld verschijnt. alleen als je de topbox een uur ofzo aan hebt dan krijg je bij desbetreffende zender niets te zien.. dan moet de box uit en weer aan en je kan die zender weer kijken. (welliswaar weer op ok kijken maar het werkt.)
Heb je in het technische installatie menu geprobeerd kinderslot helemaal uit te zetten?
maar dat zijn software foutjes, worden vast nog wel opgelost.
Mmm, ik heb de decoder sinds Dec. 2000, en de fouten zitten er nog in. De laatste software update is van 8 okt 2003, en die heeft alleen het TV Home logo er in gezet (was nog Mr.Zap). De laatste update daarvoor was 2 jaar geleden... Het systeem is dus al 3 jaar oud, dan mogen de kinderziektes er wel uit zijn. Ik heb er niet veel hoop meer op. :X

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 21:27:

[..]

Heb je in het technische installatie menu geprobeerd kinderslot helemaal uit te zetten?
Werkt niet, hoe dan ook dat kinderslot zit altijd op Private Gold. Maar volgens mij is dat gewoon een optie die TV Home forceert omdat het een zender met harde porno is.

Verwijderd

Wildfire schreef op 22 januari 2004 @ 21:51:
[...]

Werkt niet, hoe dan ook dat kinderslot zit altijd op Private Gold. Maar volgens mij is dat gewoon een optie die TV Home forceert omdat het een zender met harde porno is.
Misschien dat het bij mij anders is omdat ik een 'oude' decoder heb, maar ik heb dus nooit last van dat kinderslot. Installatie code op '0000' (zodat ie daar nooit meer om vraagt), bij slot; 'slot instellen' op 'nee' en bij 'diensten slot' geen sleutel voor private gold (dat stond er bij mij nooit, maar ik kan het wel aanzetten)

Vaag dat het voor nieuwe abo's anders is...

• Mark
Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 21:59:
[...]

Misschien dat het bij mij anders is omdat ik een 'oude' decoder heb, maar ik heb dus nooit last van dat kinderslot. Installatie code op '0000' (zodat ie daar nooit meer om vraagt), bij slot; 'slot instellen' op 'nee' en bij 'diensten slot' geen sleutel voor private gold (dat stond er bij mij nooit, maar ik kan het wel aanzetten)

Vaag dat het voor nieuwe abo's anders is...
Ik heb ook een oude decoder (ergens in 2001 gekregen), maar ik heb ook een kinderslot op Private gold zitten welke er niet af kan. Heb ook al van alles geprobeerd, maar ik krijg hem er ook niet af. Op zich is dit geen probleem, maar als ik echter de decoder een tijdje aan heb staan, krijg ik geen kinderslot melding als ik hem op Private gold zet. Resultaat is dan dus dat ik geen Private gold te zien krijg, totdat ik de topbox uit en opnieuw aan zet.

[ Voor 5% gewijzigd door Mark op 22-01-2004 22:36 ]

• DOA
  • Niet online

DOA

Dan moet je ergens in het status menu bij smartcard info het restrictie nivo op 15 zetten, dan hoef je nooit meer je code in te voeren of op ok te drukken bij gold.

• Mark
DOA schreef op 22 januari 2004 @ 23:33:
Dan moet je ergens in het status menu bij smartcard info het restrictie nivo op 15 zetten, dan hoef je nooit meer je code in te voeren of op ok te drukken bij gold.
Inderdaad ! Dit werkt dus inderdaad wel. Hoef nu ook niet meer op OK te drukken bij Private Gold (restrictie stond op 07, zal wel standaard nivo zijn).

• thefxr
het idee van tvhome is goed, maar er zitten teveel maars aan!!

1) je moet meerdere decoders hebben, voor elke tv 1
2) je moet de decoder kopen, dus eigendom, als je verhuist afzegt, heb je niks meer aan dat ding!!
3) decoder is langzaam met software fouten
4) voeg zelf toe?? :(

Verwijderd

Kortom, er zitten veel teveel addertjes onder het gras.

Zoals de persoon hierboven al zei: teveel "maren".

Kan je wel zeggen: Ja dan moet je betere bekabeling kopen blabla. Het hoort gewoon fatsoenlijk te werken voor het bedrag dat je betaalt. Het is belachelijk dat je als abonnee dan nog extra kosten moet gaan maken om het beeld te krijgen wat Essent beloofd. Die "kabels van een stuiver per meter" werken goed genoeg voor analoog beeld, dus als je voor digitaal beeld betere kabels nodig hebt zou Essent die er eigenlijk bij mee moeten leveren.

Verder is het slecht dat die firmware van die box amper geupdate wordt.

Ik heb het idee dat dit TVHome gewoon een enorme cashcow van Essent is.

Verwijderd

Is 't ook mogelijk om een eigen decoder erop aan te sluiten? En if so.. welke bijvoorbeeld? :?

• thefxr
nee, heb ik over gebeld, zelfs als je naar een andere provincie verhuist in @home gebied, heb je kans om een andere dec aan te moeten schaffen!! :(

• PolarBear
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 20:32:
Kortom, er zitten veel teveel addertjes onder het gras.

Zoals de persoon hierboven al zei: teveel "maren".

Kan je wel zeggen: Ja dan moet je betere bekabeling kopen blabla. Het hoort gewoon fatsoenlijk te werken voor het bedrag dat je betaalt. Het is belachelijk dat je als abonnee dan nog extra kosten moet gaan maken om het beeld te krijgen wat Essent beloofd. Die "kabels van een stuiver per meter" werken goed genoeg voor analoog beeld, dus als je voor digitaal beeld betere kabels nodig hebt zou Essent die er eigenlijk bij mee moeten leveren.

Verder is het slecht dat die firmware van die box amper geupdate wordt.

Ik heb het idee dat dit TVHome gewoon een enorme cashcow van Essent is.
Wat een gelul elke kabelboer levert signaal tot het abbonnee overname punt. Zij zijn niet verantwoordelijk voor de bizare CAI installaties die hun klanten maken in huis. Mijn electriciteitsboer en waterleverancier komen ook geen leidingen in mijn huis leggen.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

thefxr schreef op 15 februari 2004 @ 05:09:
nee, heb ik over gebeld, zelfs als je naar een andere provincie verhuist in @home gebied, heb je kans om een andere dec aan te moeten schaffen!! :(
Die decoder is overal hetzelfde hoor, waarom zou je een andere moeten aanschaffen?

Daarnaast, als dat al zo zou zijn, dan moet Essent (ja Essent, niet @Home, da's iets heel anders) er maar voor zorgen dat ik voor niets een gratis nieuwe decoder krijg. Die verhuisbeperking had vantevoren duidelijk gemaakt moeten worden.

• ViolatoR
  • Laatst online: 25-11 21:51
Heb even een vraagje mbt Cartoon Network bij TVHome, denk niet dat het de moeite waard is daar een apart topic voor te plaatsen dus dan maar zo ff ;)

Op de site van TVHome is te lezen:

Een Amerikaanse commerciële zender die 24 uur per dag tekenfilms uitzendt. Overdag zijn de tekenfilms ondertiteld of nagesynchroniseerd. Daarna worden ze in het Engels doorgegeven. Cartoon Network is niet langer beschikbaar voor analoge doorgifte. Het moederbedrijf Turner Broadcasting in de VS heeft aangeven dat de zender alleen nog in digitale pakketten gedistribueerd mag worden.

na 21:00 krijg ik toch echt een scherm met daarop dat ze van 6:00 tot 21:00 uitzenden, terwijl daarvoor toch nog het volgende filmpje word aangekondigd. Het is niet zo dat ik dag en nacht cartoons wil kijken, maar ik ben gewoon absoluut geen fan van de nagesynchroniseerde versies ( Johnny Bravo en Dexter in NL = BAH! ).

Is dit normaal? Komt dit omdat ik het net heb? Hoe zit dat?

[Update]
Net weer, gewoon volgende filmpje word aangekondig en vervolgens springt ie over op TCM

DAT WIL IK NIET!! :)

[ Voor 7% gewijzigd door ViolatoR op 16-02-2004 21:02 ]

fotoblog

• ViolatoR
  • Laatst online: 25-11 21:51
schopje :)

fotoblog

Verwijderd

Wildfire schreef op 22 januari 2004 @ 21:51:
[...]

als je bij tech. info bij abo.info. daar kan je beperkingen op laag zetten dan is het slot weg van de porno zenders :9

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31
Ik hoorde van een dealer in Zwolle dat er binnenkort een nieuw type decoder kastje aankomt (gemaakt door Panasonic), met een digitale uitgang zodat ook 5.1 mogelijk moet worden. Heeft iemand hier al meer informatie over? Op de website van tvhome.nl kon ik zo snel niet wat vinden. Ik heb ook al een kaartje van Essent/tvhome.nl in de bus gekregen waarin staat dat het kastje in april beschikbaar komt :9~

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Douwe63 schreef op 26 februari 2004 @ 09:51:
Ik hoorde van een dealer in Zwolle dat er binnenkort een nieuw type decoder kastje aankomt (gemaakt door Panasonic), met een digitale uitgang zodat ook 5.1 mogelijk moet worden. Heeft iemand hier al meer informatie over? Op de website van tvhome.nl kon ik zo snel niet wat vinden. Ik heb ook al een kaartje van Essent/tvhome.nl in de bus gekregen waarin staat dat het kastje in april beschikbaar komt :9~
Wat heeft die 5.1 mogelijkheid voor nut als er geen zenders zijn die in 5.1 uitzenden?

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31
Wildfire schreef op 26 februari 2004 @ 11:46:
[...]

Wat heeft die 5.1 mogelijkheid voor nut als er geen zenders zijn die in 5.1 uitzenden?
Dat zal dan vast wel komen....

De kwaliteit van de decoder zal ook vast beter zijn dan de huidige (sagem?) boxjes (en dan niet alleen beeldkwaliteit maar ook embedded software?)

Of we krijgen natuurlijk weer alle kinderziektes om de oren.

Gelukkig dat de sagem kastjes afgelopen weekend nergens meer te krijgen waren in Zwolle, ik blijf nu gewoon wachten op dat nieuwe ding.

• The Dolf
  • Niet online
Dan hoop ik ook dat je de oude om kunt wisselen tegen de nieuwe.

Gezocht!
Router

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

The Dolf schreef op 26 februari 2004 @ 16:23:
Dan hoop ik ook dat je de oude om kunt wisselen tegen de nieuwe.
Dat hoop ik ook, het huidige kastje is een absolute ramp. Brakke software met veel problemen. En firmware upgrades - ho maar...

Verwijderd

Wij hebben hier sinds kort ook zon kastje staan en het beeld is idd veel scherper. Op onze tv kan je ook twee zenders naast elkaar afspelen. Dus kan je een zender via de normale kable en een via tv home en dan zie je heel duidelijk het verschil.
Echt heel mooi zon kastje ;)

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
En dan heb je eindelijk digitale tv, worden er binnenkort al uitzendingen in HDTV formaat uitgezonden waar je settopbox niet voor geschikt is :)

[ Voor 48% gewijzigd door Yokozuna op 26-02-2004 22:27 ]

Verwijderd

Yokozuna schreef op 26 februari 2004 @ 22:26:
En dan heb je eindelijk digitale tv, worden er binnenkort al uitzendingen in HDTV formaat uitgezonden waar je settopbox niet voor geschikt is :)
reken er maar niet op dat nederlandse zenders / upc,essent etc
snel hdtv gaan leveren.

Verwijderd

Ik wacht eigenlijk nog steeds op een screenshotje van iemand..
Er is vast wel iemand in staat om die even te maken (met de video-in van je vga-kaart ;))

Als je geen mogelijkheid hebt om te uploaden, mail dan naar thomas[at]mediacreations.nl :)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-12 17:41

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Ik ben hier bij mijn vader in Maastricht en die heeft dus ook sinds kort tvhome, nu is alleen het beeld ineens zwart, met de melding dat deze zender niet in het pakket zit, alleen ned1,2 en 3 zijn nog te ontvangen.

Nu lees ik hier wel iets over een kaart opsturen maar daar weet mijn vader iig niets van, wat is dat voor een kaart ?

er is hier gewoon een monteur langsgeweest die alles heeft aangesloten en het heeft een paar weken goed gewerkt.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• The Dolf
  • Niet online
In het installatiepakket zat een kaart om je aan te melden voor het standaardpakket of ook extra betaalzenders. En die moet je binnen 2 weken (of 3?) terug sturen anders wordt je afgesloten.

Gezocht!
Router

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-12 17:41

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Het is min of meer al opgelost.

Mijn vader heeft tv home via Living@maastricht en dat werkt kennelijk net iets anders, je kan dus geen pakketen kiezen geloof ik maar je krijgt standaard het basis pakket + cinenova. Je hoeft ook geen kaart op te sturen, dit wordt gewoon geregeld door de monteur, alleen nu is er door de drukte het een en ander fout gegaan waardoor sommige kaarten niet zijn geactiveerd, oa. die van mijn vader.
tvhome kan dit helaas niet oplossen, de klanteservice van living@maastricht zou het doorgeven maar konden het niet zelf aanpassen waardoor het waarschijnlijk pas weer vanaf maandag gaat werken.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• 1972
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 09:53
Voor degene die het nog niet wisten, bestaat er sinds enkele weken een apart TV-Home forum:

http://tvhomedigitaal.hotforum.nl/

• 1972
Tevens is er een online TV gids gemaakt door een TV-home gebruiker beschikbaar:

TV Home tv gids

Verwijderd

Is TV home (groningen) ook te splitten?
(zonder zender oid, maar gewoon met kabels)

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-12 20:57

Distortion

Bottle to Throttle

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

• 1972
[Schopje]

Check de bovenstaande site: nu met een interview met een TV Home medewerker, waarbij nu eens eerlijk wordt uitgelegd wat de problemen zijn en hoe ze hier o.a. mee omgaan. Ook is er een foto te zien van de nieuwe setupbox.

:Y)

Verwijderd

weet iemand of de nieuwe codering(irdeto) de 2 versie is?
ik zie hem wel bij een scan op de dvb kaart staan maar niet of het 1 of 2 is..

• DOA
  • Niet online

DOA

Wat denk je zelf? Zouden ze het aan alle kanten gekraakte irdeto1 gaan gebruiken als nieuw CA systeem of het nog veilige irdeto2?

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Krijg je nu al die nieuwe decoder of is het nogsteeds die oude?

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-12 10:24
Hoi, ik heb ook een vraagje, als ik een decoder en koop voor tvhome hoelang zit ik dan aan het abbonement vast? Ik wil tvhome namelijk wel proberen en als ik dan een decoder moet kopen vind ik goed, maar ik wil dan niet gelijk voor een jaar vastzitten aan een abbonement

• Mark
iceme schreef op 11 mei 2004 @ 09:53:
Hoi, ik heb ook een vraagje, als ik een decoder en koop voor tvhome hoelang zit ik dan aan het abbonement vast? Ik wil tvhome namelijk wel proberen en als ik dan een decoder moet kopen vind ik goed, maar ik wil dan niet gelijk voor een jaar vastzitten aan een abbonement
Staat gewoon in de FAQ op de TVHome site. Minimale contractduur is 1 jaar.

• shortster
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12 09:50
Momenteel ben ik bezig een home theater pc te bouwen. Ik zou hier graag digitale tv van tvhome in integreren.

Is het mogelijk om met een dvb-c kaart, bijvoorbeeld de WinTV-DVB-c van Hauppage, en daaraan gekoppeld een Common Interface, tvhome te onvangen en decoderen? Uiteraard met abonnement op tvhome.

Als het kan zijn er dan nog complicaties met bijvoorbeeld ondertitels ed?

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-12 16:40
Je krijgt 8,50 over je standaard abbonement voor de kabel !!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

xtrme schreef op 26 mei 2004 @ 13:15:
Je krijgt 8,50 over je standaard abbonement voor de kabel !!
Ja, en? Dat is oud nieuws hoor. En voor die 8,50 krijg je een sloot aan zenders in digitale kwaliteit. En straks als enige ter wereld het EK in (digitaal) breedbeeld.

Verwijderd

zenders in digitale kwaliteit
:?

Mijn cheap-ass trust webcam maakt ook digitale beelden.. Het feit 'digitaal' zegt absoluut niets over kwaliteit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 15:49:
[...]

Mijn cheap-ass trust webcam maakt ook digitale beelden.. Het feit 'digitaal' zegt absoluut niets over kwaliteit.
Ja, waar slaat dat op. Digitale kwaliteit zegt toch dan nog helemaal niks :? Was laatst zelf zo: deze telefoon heeft digitale geluidskwaliteit, ja dus...wat is de kwaliteit daaran dan :?

Zelfde als: deze auto is het beste. (welke criteria :? )

• Bigfoot
  • Laatst online: 05-12 23:54
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 15:49:
[...]

Klopt daarom is het ook ideaal voor reclame doeleinden. Omdat "digitaal " WEL verkoopt.

De kwaliteit van digitale TV via kabel, sat, of ether (Digitenne) wordt in hoge mate bepaald door de compressie, wat resulteerd in een bepaalde bitrate. En in mindere mate door de kwaliteit van de apparatuur.

Verwijderd

Na het doorlezen van het topic kon ik deze informatie niet terugvinden, dus bij deze:
Ik heb al een TV Home abonnement en wil óók op een tweede TV-toestel TV Home kunnen ontvangen.

Je kunt een nieuwe digitale ontvanger aanschaffen bij een van onze verkoopadressen. Daarbij schaf je ook een nieuw TV Home Startpakket aan, met daarin een nieuwe TV Home smart card(zwart). Deze nieuwe TV Home smart card werkt alleen in combinatie met nieuwe digitale ontvangers. De lichtblauwe TV Home smart card werkt alleen in combinatie met de digitale ontvanger van Sagem. Het tarief voor TV Home ten behoeve van 2 TV-toestellen is € 12,75 per maand.
Voor een extra bijdrage van € 4.25 per maand kan je TV Home dus op 2 tv's bekijken.

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:32

FlashBang

Hoi.

aangezien hierboven toch een mega-schop wordt gegeven, ff voor de duidelijkheid:

Stel er zijn 2 films die je wilt zien op dezelfde tijd (andere zenders dus), dus je kijkt de ene en de andere wil je opnemen met je videorecorder, kan dit? of heb je een tweede decoder daarvoor nodig?

• job

job

Als je voor 2 tv's 2 decoders nodig hebt... zul je als je logisch nadenkt tot de conclusie komen dat je dan dus ook 2 decoders nodig hebt wil je het ene opnemen, en het andere bekijken..

Of je kijkt eens op de tvhome site en leest de faq
Kan ik gelijktijdig programma’s via de digitale ontvanger bekijken en opnemen op de videorecorder?

De digitale ontvanger kan één programma tegelijk doorgeven. U kunt dus niet gelijktijdig via de digitale ontvanger kijken naar het ene programma en het andere programma opnemen. U kunt wel een TV Home-programma opnemen en tegelijkertijd naar een zender uit het standaard kabelpakket kijken via de televisie zelf.

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:32

FlashBang

Hoi.

damster schreef op 19 juli 2004 @ 12:38:
Als je voor 2 tv's 2 decoders nodig hebt... zul je als je logisch nadenkt tot de conclusie komen dat je dan dus ook 2 decoders nodig hebt wil je het ene opnemen, en het andere bekijken..

Of je kijkt eens op de tvhome site en leest de faq

[...]
oh oke, dat d8 ik al maar nu weet ik het zeker, thx!
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.