OK, heb het eventjes bekeken, erg leuk en knap gemaakt allemaal

maar heb nog wel enkele kleine puntjes...
Als je bij het startscherm op "Seed" drukt gaat de button mooi down, hou je dan je muisknop ingedrukt en release je hem buiten het menu, dan blijft de knop down. Er zou iets van een onReleaseOutside event moeten komen (zoals in flash :-)) om die button weer omhoog te doen. Puur een visuele bug, het doet niets aan de werking van het menu.
Er was bij mij een climber die zijn "salto om weer te gaan lopen" animatie bleef volhouden... dus een stuk of 4 saltos en daarna was ie over het blokje heen. (dit heb ik maar één keer zien gebeuren)
Soms gaan pumpinks "moonwalken" hun naar rechts loop animatie blijft lopen terwijl ze de naar links lopen.
Pumpins die gaan vallen en net hebben gevallen draaien zich nogal raar... heel erg glitchy. Heb gerefreshed omdat ik dacht dat er misschien een gifje verkeerd ingeladen was, maar dat hielp niet
De basher animatie lijkt aan het eind een plaatje te willen inladen... ik krijg het "temporary" plaatjes icoon van IE te zien maar hoe vaak ik een pumpink ook laat bashen, dat laatste plaatje wordt niet geladen. Dit is ook bij de exploder en de miner het geval.
Bij pumpkins die uit het luik komen vallen krijg ik eerst ook heel even het laad plaatje. Is dit omdat iedere pumkin apart in de cache geplaatst moet worden?
Is het bij lemmings niet zo dat ze maar één skill tegelijkertijd kunnen hebben? Bij pumpinks kan ik een pumpink een climber laten worden, daarna bruggen laten bouwen en dan nog even minen, als ie daar mee klaar is kan hij nog steeds climben... Ik weet niet meer of dat nou kon in lemmings maar ik dacht van niet
Dit zijn gelukkig bijna alleen maar visuele bugs... voor de rest werkt ie perfect! fantastisch
(IE6 SP1, WinXP)