ik vond die ook wel heel mooi ja. Het probleem met het ingame-menu is eigenlijk dat 'ie qua kleurstelling erg grauw overkomt vergeleken met de voorplaat.Woudloper schreef op 10 november 2003 @ 13:14:
Hmm, weet niet of het nou te veel weinig kleuren waren, maar als ik even de menu suggesties naar elkaar leg, dan komt deze:
[afbeelding]
er beter uit als je het mij vraagt (de kleuren e.d. lopen veel beter in elkaar over). Dat gerasterde vind ik persoonlijk niet zo heel fantastisch... Verder moeten denk ik ook nog de loaderbalk van een nieuwe kleurstelling worden voorzien, nu lijkt deze nog erg op lemmings of op een lolliestok, maar ja...
Die had ik er met een doel alvast ingezet; zolas je weet wil ik het hele concept van 1 level 1 goal gaan omgooien naar episode-based waar je begint met een vast aantal pumpkins, en moet proberen de hele episode daarmee uit te spelen. Gedurende de levels kan je extra skills vergaren of credits waar je tussen de levels door ook skills voor kan 'kopen' of pumpkins kan 'repareren'. Daar heb ik dus een extra console voor nodig, en ik vond dat plaatje van Kwok en Nyx daar eigenlijk wel bij passenDat Kwok en Nyx bovenin de game-menu selectie staan is meesterlijk. Leuk gedaan!!
Intentionally left blank