Ja! Ze hadden er nog één op voorraad bij Foto Verhoeff in Leusden (kauffmann: mijn dank is groot!

) en houden die voor me vast. Het is zelfs een zwarte, welke mijn voorkeur had. Kost 628, maar is wel Nederlands exemplaar met idem handleiding (?) en garantie. Vriendelijke werknemer aan de telefoon gehad, die wist waar hij het over had ("FZ10 is beste zoomcamera, enige bruikbare alternatief is de Canon S1 IS"

), al had hij een persoonlijke afkeer van oplaadbare AA's (maar goed, daarover zijn de meningen verdeeld

). Hij waarschuwde me voor de exemplarische defecten waar dit toestel om bekend schijnt te staan. Daar heb ik al het een en ander over gelezen, maar hoeveel van de bezitters hier hebben hun camera moeten terugsturen ivm defecten? Wat voor defecten waren dat?
Ik heb een week om te testen voordat ik op vakantie ga, dus ben benieuwd waarop ik moet letten en of defecten zich snel openbaren of pas na enige tijd gebruik. Zal deze thread nog een keer doorspitten, maar reacties zijn welkom.
Heb er in ieder geval al 2x 256MB SimpleTech SD Pro kaartjes voor gekocht (ook via de aangeraden winkel in deze thread, MemoryPlus, zeer vlotte levering). Ben zeer benieuwd.