Nou, vandaag om 12 uur 's middags de camera gekregen van de postbode !
(hoefde niet eens te betalen, zou onder rembours gaan, dus ik geld opnemen, hebben zij een fout gemaakt, nu moet ik het overmaken..)
Ik heb de zilveren versie dus, ziet er prima uit, misschien dat ik hem zelfs toch wel mooier vind dan de zwarte

Lens lijkt zilver nóg groter
Anyway, het is mijn eerste digitale camera, dus vanmiddag de hele middag ermee gestoeid (nu is de accu leeg, opladen dus

).
Ervaringen: gaaf apparaat, lens = heilig! heb twee foto's gemaakt met duidelijke PF, maar dat was op 200 foto's en tegen de zon in

Heb flink geoefend met het stilhouden van de camera (lastig

) en zoveel mogelijk met de handmatige instellingen gespeeld. Leuke macro's gemaakt, en wat vogels (die op de grond zaten) met 12x en 36x weten te schieten! (uit de hand dus)
Ik ben in ieder geval erg blij met mijn nieuwe speeltje

en kan hem iedereen die geen klein point and shoot camera'tje zoekt aanbevelen.
Binnenkort maar eens wat af laten drukken bij bv de Hema. Zijn er mensen hier die ervaring hebben met Hema én Kruidvat en dat soort goedkope zaken? M.a.w. bij welke goedkope tent kan ik het beste mijn foto's laten afdrukken?
Edit: weet iemand trouwens hoe ik die Eyecap van Nikon kan bevestigen? Moet dan dat plastic ding eraf dat nu bij de EVF zit?
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 14-05-2004 22:22
]