Ik heb overigens de laptop ook besteld en al in mijn bezig gehad (voor 4 dagen...)
Ik heb 2 weken moeten wachten voordat hij binnen kwam (erg populair model), en ben die avond gelijk aan het installeren geslagen.
Eerst alles de snelle manier geïnstalleerd, zonder tussendoor rebooten van win2k...
FOUT!!!!!!
de volgende dag kon ik alles opnieuw installeren...

3d mark 2003 startte niet meer en zo...
Alles opnieuw, nu wel met na elke driver install reboot. Als een trein!!! 3d mark 01 ruim 8800 punten!!!
's avonds ben ik NFS6, HP2 aan het spelen, ineens beeld vernaggeld, vergelijkbaar als met het beeld van FreekWillem, maar dan erger.
Gevoelt hoe warm hij was, gereset en opnieuw geboot. Ik dacht dat het een probleem de koeling was, van hij lag op dat moment op mijn bed. Het apparaat werkte weer
Zondag, vlak voor het eten zet ik er een ander spel op, en start het op. Niks aan de hand nog. Ik ga eten, kom ik terug, weer het hele beeld vernaggeld...

Ik weer resetten... Direct in de bios al dezelfde storing... Laptop uitgezet en af laten koelen, want het leek op een te hete video chip... maakte niks uit... mijn laptop was na 3 dagen al kapot...
's maandags direct weg gebracht, en hopelijk komt hij vandaag al weer terug (anders zaterdag)....
Kortom een klote begin met een (waarschijnlijk) pracht apparaat...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier